Σελίδα 54 από 58

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2022, 06:43
από Σπύρος
taxalata xalasa έγραψε:
04 Φεβ 2022, 06:35
Σπύρος έγραψε:
04 Φεβ 2022, 06:31
Προσθέτουμε Νεολιθικές απλοομάδες Υ (G Καύκασος, J1 Σημίτες, J2 Ανατολία/Κρήτη, Ε Ατλάντιοι, Τ Σομαλοί).

Ρωσία: 8%
Ουκρανία: 15,5%
Ρουμανία: 32,5%
Τουρκία: 57,5%
Ελλάς: 58%
Συρία: 66,5%
Λίβανος: 75%
Ιράκ: 78%
Αίγυπτος: 85%

Πως γίνεται η Ινδοευρωπαϊκή ομογλωσσία που πηγάζει σε νεολιθικούς πληθυσμούς να ξεκίνησε σε Ρωσία ή σε Ουκρανία; Προσέχουμε πιο πάνω σε ποιες χώρες αναπτύχθηκαν συστήματα γραφών.
μπορεις να το επεξηγησεις λιγο με τα στοιχεια που δινεις;
Τα στοιχεία είναι από:
https://www.eupedia.com/europe/europea ... oups.shtml

Υπάρχουν οι απλοομάδες της εποχής του χαλκού R1a("Σλάβοι"), R1b(Κέλτες), και υπάρχουν οι πρωτόγονες απλοομάδες της Μεσολιθικής εποχής I1, I2*/I2a, και I2b. Πέραν λοιπόν των Νεολιθικών που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ έχουμε όλες τις άλλες τις "βαρβαρικές" Α, Β, C, D, F, H, K, L, O, Q κλπ.

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2022, 05:38
από Jimmy81
taxalata xalasa έγραψε:Ακυρο το λες εσυ αυθαιρετα. Και που το ξερεις εσυ οτι δεν υπηρχαν διαμορφωμενοι θρακες; Και οι κατοικοι της περιοχης που σου ειπα απο αιγαιο μεχρι γερμανια και μεχρι τον βολγα πως λεγονταν; Ξερεις τι στυλαρι εχουν δωσει αυτοι στους κουργαναρεους που ηταν στα συνορα τους εκει στον βολγα; μιλαμε για τρελο ξυλο.
Κατ΄αρχήν το έλεγε η ίδια η πηγή σου για τους Θράκες. Γενικά είναι απίθανο να έμεινε ένας λαός αναλλοίωτος γλωσσικά και συνειδησιακά από την εποχή της πρώιμης γεωργίας μέχρι τα ιστορικά χρόνια. Κανείς δεν ξέρει πώς λέγονταν οι πληθυσμοί της νεολιθικής εποχής σε όλη αυτή την έκταση και το πιθανότερο είναι να μην ήταν ένας μοναδικός πληθυσμός.
taxalata xalasa έγραψε: εχεις δικιο, και θα μακρυνω τον ειρμο σου και θα φτασω στο 10,000 πΧ. Το αλογο το πηραν οι αθηναιοι απο τους ατλαντες που το ειχαν παρει απο το αμερικα. Τωρα μιλαμε επι ιδιου επιπεδου επιχειρηματων.
Καμία σχέση με την δική μου πρόταση που δίνει ξεκάθαρη ημερομηνία για τα ευρήματα αλόγων το 5200 π.Χ. στον πολιτισμό Δνείπερου-Ντόνετς.
taxalata xalasa έγραψε:ε βεβαια αρες μαρες οτι σου χαλαει τη σουπα..... 200,000 χρονια μπορει να εκαναν οι δικοι σου να πανε απο το βουνο στην θαλασσα για να μαθουν να φτιαχνουν διαφορες λεξεις σε σχεση με ην φυση γυρω τους.

στο αιγαιο πηρε πολυ λιγοτερο.
Δεν υπάρχουν δικοί μου και δικοί σου εδώ. Αν εσύ πιστεύεις ότι η γλώσσα ως ανθρώπινη λειτουργία ξεκίνησε κάπου το 10.000 π.Χ. μαζί με την πρώιμη γεωργία είσαι ανενημέρωτος.
taxalata xalasa έγραψε: εχει σχεση και παραεχει. διοτι αν κατεβηκαν οι δικοι σου οπως λες και εφεραν την γλωσσα προς τα κατω μαζι με το αλογο, τοτε το αλογο πρεπει να σημαινει κατι στην γλωσσα τους αλλα το αγνοουν τι ειναι οπως το αγνοεις και εσυ. Αρα λετε μαλακιες. end of story.
Σημαίνει το...γνωστό μας ζώο. Αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε ως άλογο ή ίππο. Το ίδιο ισχύει και για τους Λατίνους και τους άλλους ΙΕ λαούς.
taxalata xalasa έγραψε:πηζεις με το sequor τωρα γιατι στα γραφω ετσι ωστε να εχεις κατι να πεις καημενε μεχρι την ωρα της φαπας που fέπεται.

sequor < fεqομαι = ἕπομαι (hépomai). < he + quo + μαι = σε+πο+μαι = ἕπομαι (hépomai)

φαινεται λοιπον ξεκαθαρα ποια ειναι η σωστη ριζα το sequor (οχι το *sekʷ βεβαια) αλλα το se + quo ή se + kʷ οπως συμπτιπτει, οχι τυχαια, με τα σαβελικα-οσκανικα-ομβρικά.
Έχεις μπερδέψει τον τρόπο που συλλαβίζεις τις λέξεις με τις ρίζες και το πώς εντοπίζονται. Τραγικό. Μια ματιά και στις υπόλοιπες ινδοευρωπαϊκές ομόρριζες λέξεις δείχνει ξεκάθαρα ότι το υπερωικό ήταν μέρος της αρχικής ρίζας που έδινε τη σημασία «ακολουθώ». Αυτός που πήζει είναι αυτός που όταν ανοίξει οποιοδήποτε λεξικό για το sequor βλέπει ότι κάνει λάθος. Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για το ποιος είναι αυτός.
taxalata xalasa έγραψε:μαλακες ηταν να μην το χρησιμοποιησουν αφου ζουσε στην περιοχη τους και το χρησιμοποιουσαν ολοι οι γειτονοι τους;

Σχετικοτατο ειναι να χρησιμοποιεις κατι που ζει στην περιοχη σου, το φορτωνεις σαν τα αλογα, το καβαλας σαν τα αλογα και το ονομαζεις με το τοπικο του ονομα και μετα οι ΠΙΕ ανακασκευαστες αυτο το ονομα το θεωρουν ιδιο για το πραγματικο αλογο και οτι ετσι το λεγανε το αλογο οι τσοκαρεοι ενω εκεινοι μιλαγαν για το yak και οχι το αλογο.

η ουσια ολου αυτου ειναι πως οι ανακασκευαστες ΠΙΕ λενε πολλες ΜΑΛΑΚΙΕΣ που τις χαφτεις εσυ σαν μυγες.
Δεν ξέρουμε αν το χρησιμοποιούσαν. Αλλά και να το χρησιμοποιούσαν ξέρουμε στον πραγματικό κόσμο που ζούμε και στην πραγματική τους γλώσσα ποια ήταν η λέξη για το άλογο. Δεν χρειάζεται λοιπόν να φανταστούμε ότι σήμαινε το βοοειδές Γιακ. Αλλά και σαν θέμα είναι εντελώς άσχετο με το πώς έγινε η αποκατάσταση της ΠΙΕ λέξης για το άλογο η οποία βασίστηκε ως επί το πλείστον σε λέξεις γλωσσών που δεν ήρθαν σε επαφή με το γεωγραφικό περιβάλλον του Γιακ.
taxalata xalasa έγραψε:ειλικρινα σε εχω χασει εδω. Τι θες να πεις με το superaequum ; δεν καταλαβαινω. Ειναι συνθετη λεξη. «Υπερ ΙΣΩμα» above the plain.... τι κολλημα εχεις με αυτο; το aequo, equo δεν αλλαζει νοημα. Παλι ισοτητα προσδιοριζει, «πανω ΙΣΩμα»
Ότι το super είναι το πρώτο συνθετικό διότι έτσι όπως το χρωμάτισες ήθελες να φανεί το equum ως δεύτερο συνθετικό για να σου ταιριάξει με το equus, equal κλπ.

taxalata xalasa έγραψε:δεν οργωνει η τοματα ρε φιλε ΟΠΩΣ ο ταυρος.... αν το εκανε θα την λεγαμε equus......

βλεπεις ομως οτι η ταση για παρΟΜΟΙΩΣΕΙΣ με κατι που ξερουμε ηδη υπαρχει και υπηρχε ανεκαθεν και στην εποχη του ταυρου που γυρναγε τον πετρομυλο μοναχος του.... και ειναι λογικο να παρομοιωσαν το αλογο με το βου και εξου equ us....
Α τώρα επινοούμε και δεύτερη παράμετρο για να στηρίξουμε έναν αστήρικτο ισχυρισμό. Το πράγμα αυτό πρέπει να οργώνει αλλιώς δεν θα πάρει ονομασία «ίσο». Βάλε και άλλες παραμέτρους, τσάμπα είναι. :003:

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2022, 09:44
από Γκουερινο 4
taxalata xalasa έγραψε:
εχει σχεση και παραεχει. διοτι αν κατεβηκαν οι δικοι σου οπως λες και εφεραν την γλωσσα προς τα κατω μαζι με το αλογο, τοτε το αλογο πρεπει να σημαινει κατι στην γλωσσα τους αλλα το αγνοουν τι ειναι οπως το αγνοεις και εσυ. Αρα λετε μαλακιες. end of story.
Άσχετα με το ποιοι μιλούσαν αυτή την πρωτογλωσσα, η αλήθεια είναι πως η ρίζα της λέξης για το άλογο, πιθανολογειται ότι σημαίνει ταχυς, γρήγορος και ότι από την ίδια ρίζα είναι η λέξη ωκεανος

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2022, 22:12
από taxalata xalasa
Γκουερινο 4 έγραψε:
07 Φεβ 2022, 09:44
taxalata xalasa έγραψε:
εχει σχεση και παραεχει. διοτι αν κατεβηκαν οι δικοι σου οπως λες και εφεραν την γλωσσα προς τα κατω μαζι με το αλογο, τοτε το αλογο πρεπει να σημαινει κατι στην γλωσσα τους αλλα το αγνοουν τι ειναι οπως το αγνοεις και εσυ. Αρα λετε μαλακιες. end of story.
Άσχετα με το ποιοι μιλούσαν αυτή την πρωτογλωσσα, η αλήθεια είναι πως η ρίζα της λέξης για το άλογο, πιθανολογειται ότι σημαίνει ταχυς, γρήγορος και ότι από την ίδια ρίζα είναι η λέξη ωκεανος
Εικόνα

είμαι ένας μοναχικός και μόνος qαμπόης - cowboy

Equus = οπως ους
Aequi = οι ίσοι
Αequum = ίσωμα [πεδιάδα]
ऐक्य .Αikya = ισομοίωση [sameness]

ο πιο σύντομος δρόμος μεταξύ δύο σημείων είναι η ευθεία γραμμή.

πιο ξεκάθαρο δεν γίνεται.

όλα τα άλλα είναι τεθλασμένες γραμμές για να εξηγήσουν τα ανεξήγητα.

όπως είπα, πολλοί οι Σήμαντροι και τα σημαίνοντα, μία όμως η σημασία.

όπως ο βούς.

pahana lucky luck μίλησε... ουγκ!

πιο γλήγορος κι άπ' την σκία του.....ουγκ! :smt005:

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2022, 22:23
από taxalata xalasa
Jimmy81 έγραψε:
06 Φεβ 2022, 05:38
taxalata xalasa έγραψε:Ακυρο το λες εσυ αυθαιρετα. Και που το ξερεις εσυ οτι δεν υπηρχαν διαμορφωμενοι θρακες; Και οι κατοικοι της περιοχης που σου ειπα απο αιγαιο μεχρι γερμανια και μεχρι τον βολγα πως λεγονταν; Ξερεις τι στυλαρι εχουν δωσει αυτοι στους κουργαναρεους που ηταν στα συνορα τους εκει στον βολγα; μιλαμε για τρελο ξυλο.
Κατ΄αρχήν το έλεγε η ίδια η πηγή σου για τους Θράκες. Γενικά είναι απίθανο να έμεινε ένας λαός αναλλοίωτος γλωσσικά και συνειδησιακά από την εποχή της πρώιμης γεωργίας μέχρι τα ιστορικά χρόνια. Κανείς δεν ξέρει πώς λέγονταν οι πληθυσμοί της νεολιθικής εποχής σε όλη αυτή την έκταση και το πιθανότερο είναι να μην ήταν ένας μοναδικός πληθυσμός.
taxalata xalasa έγραψε: εχεις δικιο, και θα μακρυνω τον ειρμο σου και θα φτασω στο 10,000 πΧ. Το αλογο το πηραν οι αθηναιοι απο τους ατλαντες που το ειχαν παρει απο το αμερικα. Τωρα μιλαμε επι ιδιου επιπεδου επιχειρηματων.
Καμία σχέση με την δική μου πρόταση που δίνει ξεκάθαρη ημερομηνία για τα ευρήματα αλόγων το 5200 π.Χ. στον πολιτισμό Δνείπερου-Ντόνετς.
taxalata xalasa έγραψε:ε βεβαια αρες μαρες οτι σου χαλαει τη σουπα..... 200,000 χρονια μπορει να εκαναν οι δικοι σου να πανε απο το βουνο στην θαλασσα για να μαθουν να φτιαχνουν διαφορες λεξεις σε σχεση με ην φυση γυρω τους.

στο αιγαιο πηρε πολυ λιγοτερο.
Δεν υπάρχουν δικοί μου και δικοί σου εδώ. Αν εσύ πιστεύεις ότι η γλώσσα ως ανθρώπινη λειτουργία ξεκίνησε κάπου το 10.000 π.Χ. μαζί με την πρώιμη γεωργία είσαι ανενημέρωτος.
taxalata xalasa έγραψε: εχει σχεση και παραεχει. διοτι αν κατεβηκαν οι δικοι σου οπως λες και εφεραν την γλωσσα προς τα κατω μαζι με το αλογο, τοτε το αλογο πρεπει να σημαινει κατι στην γλωσσα τους αλλα το αγνοουν τι ειναι οπως το αγνοεις και εσυ. Αρα λετε μαλακιες. end of story.
Σημαίνει το...γνωστό μας ζώο. Αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε ως άλογο ή ίππο. Το ίδιο ισχύει και για τους Λατίνους και τους άλλους ΙΕ λαούς.
taxalata xalasa έγραψε:πηζεις με το sequor τωρα γιατι στα γραφω ετσι ωστε να εχεις κατι να πεις καημενε μεχρι την ωρα της φαπας που fέπεται.

sequor < fεqομαι = ἕπομαι (hépomai). < he + quo + μαι = σε+πο+μαι = ἕπομαι (hépomai)

φαινεται λοιπον ξεκαθαρα ποια ειναι η σωστη ριζα το sequor (οχι το *sekʷ βεβαια) αλλα το se + quo ή se + kʷ οπως συμπτιπτει, οχι τυχαια, με τα σαβελικα-οσκανικα-ομβρικά.
Έχεις μπερδέψει τον τρόπο που συλλαβίζεις τις λέξεις με τις ρίζες και το πώς εντοπίζονται. Τραγικό. Μια ματιά και στις υπόλοιπες ινδοευρωπαϊκές ομόρριζες λέξεις δείχνει ξεκάθαρα ότι το υπερωικό ήταν μέρος της αρχικής ρίζας που έδινε τη σημασία «ακολουθώ». Αυτός που πήζει είναι αυτός που όταν ανοίξει οποιοδήποτε λεξικό για το sequor βλέπει ότι κάνει λάθος. Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για το ποιος είναι αυτός.
taxalata xalasa έγραψε:μαλακες ηταν να μην το χρησιμοποιησουν αφου ζουσε στην περιοχη τους και το χρησιμοποιουσαν ολοι οι γειτονοι τους;

Σχετικοτατο ειναι να χρησιμοποιεις κατι που ζει στην περιοχη σου, το φορτωνεις σαν τα αλογα, το καβαλας σαν τα αλογα και το ονομαζεις με το τοπικο του ονομα και μετα οι ΠΙΕ ανακασκευαστες αυτο το ονομα το θεωρουν ιδιο για το πραγματικο αλογο και οτι ετσι το λεγανε το αλογο οι τσοκαρεοι ενω εκεινοι μιλαγαν για το yak και οχι το αλογο.

η ουσια ολου αυτου ειναι πως οι ανακασκευαστες ΠΙΕ λενε πολλες ΜΑΛΑΚΙΕΣ που τις χαφτεις εσυ σαν μυγες.
Δεν ξέρουμε αν το χρησιμοποιούσαν. Αλλά και να το χρησιμοποιούσαν ξέρουμε στον πραγματικό κόσμο που ζούμε και στην πραγματική τους γλώσσα ποια ήταν η λέξη για το άλογο. Δεν χρειάζεται λοιπόν να φανταστούμε ότι σήμαινε το βοοειδές Γιακ. Αλλά και σαν θέμα είναι εντελώς άσχετο με το πώς έγινε η αποκατάσταση της ΠΙΕ λέξης για το άλογο η οποία βασίστηκε ως επί το πλείστον σε λέξεις γλωσσών που δεν ήρθαν σε επαφή με το γεωγραφικό περιβάλλον του Γιακ.
taxalata xalasa έγραψε:ειλικρινα σε εχω χασει εδω. Τι θες να πεις με το superaequum ; δεν καταλαβαινω. Ειναι συνθετη λεξη. «Υπερ ΙΣΩμα» above the plain.... τι κολλημα εχεις με αυτο; το aequo, equo δεν αλλαζει νοημα. Παλι ισοτητα προσδιοριζει, «πανω ΙΣΩμα»
Ότι το super είναι το πρώτο συνθετικό διότι έτσι όπως το χρωμάτισες ήθελες να φανεί το equum ως δεύτερο συνθετικό για να σου ταιριάξει με το equus, equal κλπ.

taxalata xalasa έγραψε:δεν οργωνει η τοματα ρε φιλε ΟΠΩΣ ο ταυρος.... αν το εκανε θα την λεγαμε equus......

βλεπεις ομως οτι η ταση για παρΟΜΟΙΩΣΕΙΣ με κατι που ξερουμε ηδη υπαρχει και υπηρχε ανεκαθεν και στην εποχη του ταυρου που γυρναγε τον πετρομυλο μοναχος του.... και ειναι λογικο να παρομοιωσαν το αλογο με το βου και εξου equ us....
Α τώρα επινοούμε και δεύτερη παράμετρο για να στηρίξουμε έναν αστήρικτο ισχυρισμό. Το πράγμα αυτό πρέπει να οργώνει αλλιώς δεν θα πάρει ονομασία «ίσο». Βάλε και άλλες παραμέτρους, τσάμπα είναι. :003:
τέλος.

είναι σαν να μιλάω με φανατικό ισλαμιστή πλέον όταν διαλογώ μαζί σου.

τοῦ δὲ λόγου τοῦδ᾽ ἐόντος ἀεὶ ἀξύνετοι γίνονται ἄνθρωποι καὶ πρόσθεν ἢ ἀκοῦσαι καὶ ἀκούσαντες τὸ πρῶτον· γινομένων γὰρ πάντων κατὰ τὸν λόγον τόνδε ἀπείροισιν ἐοίκασι, πειρώμενοι καὶ ἐπέων καὶ ἔργων τοιούτων, ὁκοίων ἐγὼ διηγεῦμαι κατὰ φύσιν διαιρέων ἕκαστον καὶ φράζων ὅκως ἔχει. τοὺς δὲ ἄλλους ἀνθρώπους λανθάνει ὁκόσα ἐγερθέντες ποιοῦσιν ὅκωσπερ ὁκόσα εὕδοντες ἐπιλανθάνονται.
Heraclitus (Ηράκλειτος)

.......Οι δε άλλοι άνθρωποι λησμονούν οπόσα όρθιοι ποιούν, όπως όταν οπόσα κοιμισμένοι ξαναλησμονούν.


ΦΡΑΖΩΝ ΟΚΩΣ ΕΧΕΙ...

εσύ

λανθάνει ὁκόσα ἐγερθέντες ποιοῦσιν ὅκωσπερ ὁκόσα εὕδοντες ἐπιλανθάνονται

γι αυτο τέλος.

ΥΓ. quetzacoatl 10,500 π.Χ. πήγε το άλογο στην αθήνα για να το σώσει από την επικείμενη καταστροφή της Ατλαντίδας. Απόδειξη; Το άλογο προέρχεται από την βόρεια Αμερική πρίν από 55 με 60 εκ. χρόνια. Κάτσε διάβασε, να ξεστραβωθείς. :003:

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2022, 06:46
από taxalata xalasa
Γκουερινο 4 έγραψε:
19 Οκτ 2021, 15:07
Ας δούμε τις ίδιες λέξεις στα λατινικα

Βέλος - velum (το arrow απο το arcus)

Τόξο - taxus latin.
Δάνειο σκυθικής προέλευσης, από το πρωτοϊρανικό *taxša, από το πρωτοϊνδοευρωπαϊκό *tekʷ- («φεύγω, τρέχω»),


Δόρυ -Από το πρωτοελληνικό *δόρυ, από το πρωτοϊνδοευρωπαϊκό *δόρυ. Τα συγγενή περιλαμβάνουν τα σανσκριτικά दारु (δάρυ - dā́ru), τα παλιά περσικά 𐎭Δ𐎠Α𐎽ΡΥ𐎢Υ𐎺Β (d-a-ru-u-v /dāruv/) και τα παλαιά αγγλικά trēow (αγγλικό δέντρο, tree). Δείτε επίσης δρῦς (drûs).

hasta - ηιστίο

Ξίφος - χσίπχος, κσιquος / scythe σκυθη. gladius, ensis

Ασπίδα - σκῦτος / scutum
οσο σφαζονται οι ΠΙΕ στις στεππες λογω των ηλιθιοτητων της στεππικης ΠΙΕ θεωριας θα σου απαντω να Δια λύονται τα νέφη...

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2022, 08:11
από Πορφύριος Εξαρχίδης
ταχαλλαταχάλασα απ' ότι κατάλαβα δε συμφωνείς με την ινδοευρωπαική θεωρία. Πως εξηγείς όμως ομοιότητες σε λέξεις και γραμματική ειδικά με τα σανσκριτικά;

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2022, 08:26
από taxalata xalasa
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
03 Απρ 2022, 08:11
ταχαλλαταχάλασα απ' ότι κατάλαβα δε συμφωνείς με την ινδοευρωπαική θεωρία. Πως εξηγείς όμως ομοιότητες σε λέξεις και γραμματική ειδικά με τα σανσκριτικά;
ειναι τ σεντονια μεγαλα και χανεται το νοημα

συμφωνω με την ΙΕ

με την ριζα διαφωνουμε περι της προελευσης και εξαπλωσης των ΠΙΕ.

κατι δηθεναδες του 19ου αιωνα που γραφαν με το λυχναρι και καναν πως τα ξεραν ουλα γιατι ειχαν πατεραδες και παππουδες πλιατσικολογους, ανεπτυξαν μια ψευδοθεωρια περι παπαρειας φυλης... που δεν υπηρξε ποτες...

πρωτα τοποθετησαν την ριζα των ΠΙΕ στην κεντρικη ευρωπη και λαλησανε τα γερμανα και την ειδανε hell hitler το 3ο ρηγανάτο και γινηκανε με τα τουτουμακια στο τελος.

μετα ηρθε η καταπιεσμενη πρωην σοβιετικια ποφαγε χαμπιυργκερ burger king και λαλησε και ειπε πως ναι μεν οι ΠΙΕ ναι αλλα οχι στην κεντρικη ευρωπη, στην Ου κρανια.

Φατε τωρα Ου κρανια...

παλι ΠΙΕλομακιες θα πληρωνουμε εμεις στο τελος αλλα οι Ου Κρανιοι ΠΙΕ θα γενουν κι αυτοι με τα τουτουμακια σαν τα γερμανα ΠΙΕ....

αμα πιε!


:003:

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2022, 02:04
από taxalata xalasa
Γκουερινο 4 έγραψε:
27 Δεκ 2021, 23:59
Σε κάποια σκηνή της μάχης ο όμηρος σχεδόν ετυμολογει την λέξη θάνατος, κάνοντας μια πετυχημένη παρομοίωση για κάποιον από το στρατόπεδο των Τρώων που πέθανε ,φίλος του Πάρη
Όποιος το βρει θα τον παραδεχτώ
Ραψωδία Υ

θεριζει ο προπαππος...

Δευκαλίωνα δ᾽ ἔπειθ᾽, ἵνα τε ξυνέχουσι τένοντες
ἀγκῶνος, τῇ τόν γε φίλης διὰ χειρὸς ἔπειρεν
480 αἰχμῇ χαλκείῃ· ὁ δέ μιν μένε χεῖρα βαρυνθείς,
πρόσθ᾽ ὁρόων θάνατον· ὁ δὲ φασγάνῳ αὐχένα θείνας
τῆλ᾽ αὐτῇ πήληκι κάρη βάλε· μυελὸς αὖτε
σφονδυλίων ἔκπαλθ᾽, ὁ δ᾽ ἐπὶ χθονὶ κεῖτο τανυσθείς.

:p2:

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2022, 15:37
από raffaello
Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:30
raffaello έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:23
Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:15

Ο Ηρόδοτος τα λέει πολύ ξεκάθαρα
Στην αρχή όλοι ήταν Πελασγοί
Στην συνέχεια οι Έλληνες ξεκοψαν από τους πελασγους
Όπως λέει σε άλλο χωριο,αυτοι οι πρωτοελληνες ήταν οι Δωριείς που στην συνέχεια ελληνοποιησαν τους ιωνες και τους αιολεις, οι οποίοι μέχρι τότε ανήκαν ακόμα στους πελασγους

Αν σε όλα αυτά που λέει ο Ηρόδοτος αντικαταστησουμε την λέξη πελασγος με την λέξη ινδοευρωπαιος, ή μάλλον καλύτερα πρωτοινδοευρωπαιος, στην ουσία έχουμε την εξιστόρηση αυτού που λέει σήμερα η γλωσσική ιε θεωρία
Γράφει και τα τρία ο Ηρόδοτος, άνω. Όχι μόνον "ξέκοψε", αλλά και μεταβλήθηκε και προσχώρησαν. Να μην επαναλαμβανόμαστε.

Μιλάμε για ενσωμάτωση Πελασγών και Ελλήνων εν τέλει, γενικά συμφωνούμε. Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι οι Πελασγοί ήταν καν πρωτοϊνδοευρωπαίοι. Τα μόνα στοιχεία για την γλώσσα τους είναι λέξεις της Ελληνικής που δεν έχουν Ι.Ε. συσχέτιση.
Και μόνο που ο όμηρος λέει Δία πελασγικε φτάνει
Ο Δίας ήταν ο κατεξοχήν θεός των ινδοευρωπαιων
Κανένας κατακτητής που φέρνει τον δικό του θεό στους κατακτημενους δεν λέει πως ο θεός αυτός είναι των ηττημενων
Είναι σαν να έλεγαν οι Τούρκοι, ω Αλλάχ θεέ ελληνικέ
ή οι Ευρωπαίοι ω χριστέ θεέ ινδιανε

Άσε την παράδοση ότι ο Δίας γεννήθηκε σε Κρήτη και Αρκαδία δηλαδή τα πλέον πελασγικα μερη

Σταματώ εδώ όμως, αν θέλεις συνέχεια εδω
Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων
Ο Δίας ο Πελασγικός δεν ήταν Ινδοευρωπαϊκός θεός του ουρανού αλλά χθόνιος, της Γής και των νερών.
Δωδωνικός, πανάρχαιος ύμνος που καταγράφει ο Παυσανίας:
«Ζεὺς ἦν, Ζεὺς ἐστίν, Ζεὺς ἔσσεται· ὦ μεγάλε Ζεῦ. Γᾶ καρποὺς ἀνίει, διὸ κλῄζετε Ματέρα γαῖαν.»

Εχουμε και πάλι την ενσωμάτωση Πελασγών και (πρωτο) Ελλήνων.

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2022, 15:43
από Γκουερινο 4
raffaello έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:37
Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:30
raffaello έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:23


Γράφει και τα τρία ο Ηρόδοτος, άνω. Όχι μόνον "ξέκοψε", αλλά και μεταβλήθηκε και προσχώρησαν. Να μην επαναλαμβανόμαστε.

Μιλάμε για ενσωμάτωση Πελασγών και Ελλήνων εν τέλει, γενικά συμφωνούμε. Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι οι Πελασγοί ήταν καν πρωτοϊνδοευρωπαίοι. Τα μόνα στοιχεία για την γλώσσα τους είναι λέξεις της Ελληνικής που δεν έχουν Ι.Ε. συσχέτιση.
Και μόνο που ο όμηρος λέει Δία πελασγικε φτάνει
Ο Δίας ήταν ο κατεξοχήν θεός των ινδοευρωπαιων
Κανένας κατακτητής που φέρνει τον δικό του θεό στους κατακτημενους δεν λέει πως ο θεός αυτός είναι των ηττημενων
Είναι σαν να έλεγαν οι Τούρκοι, ω Αλλάχ θεέ ελληνικέ
ή οι Ευρωπαίοι ω χριστέ θεέ ινδιανε

Άσε την παράδοση ότι ο Δίας γεννήθηκε σε Κρήτη και Αρκαδία δηλαδή τα πλέον πελασγικα μερη

Σταματώ εδώ όμως, αν θέλεις συνέχεια εδω
Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων
Ο Δίας ο Πελασγικός δεν ήταν Ινδοευρωπαϊκός θεός του ουρανού αλλά χθόνιος, της Γής και των νερών.
Δωδωνικός, πανάρχαιος ύμνος που καταγράφει ο Παυσανίας:
«Ζεὺς ἦν, Ζεὺς ἐστίν, Ζεὺς ἔσσεται· ὦ μεγάλε Ζεῦ. Γᾶ καρποὺς ἀνίει, διὸ κλῄζετε Ματέρα γαῖαν.»

Εχουμε και πάλι την ενσωμάτωση Πελασγών και Ελλήνων.
Άσε στην άκρη τα θεολογικα
Εμάς μας ενδιαφέρει το ονομα

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2022, 15:49
από Γκουερινο 4
Και φυσικά δεν έχουμε καμία απόδειξη ότι κάποια μη ελληνική λέξη είναι
Α) προελληνικη

Β) πελασγικη

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2022, 15:55
από raffaello
Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:43
raffaello έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:37
Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:30


Και μόνο που ο όμηρος λέει Δία πελασγικε φτάνει
Ο Δίας ήταν ο κατεξοχήν θεός των ινδοευρωπαιων
Κανένας κατακτητής που φέρνει τον δικό του θεό στους κατακτημενους δεν λέει πως ο θεός αυτός είναι των ηττημενων
Είναι σαν να έλεγαν οι Τούρκοι, ω Αλλάχ θεέ ελληνικέ
ή οι Ευρωπαίοι ω χριστέ θεέ ινδιανε

Άσε την παράδοση ότι ο Δίας γεννήθηκε σε Κρήτη και Αρκαδία δηλαδή τα πλέον πελασγικα μερη

Σταματώ εδώ όμως, αν θέλεις συνέχεια εδω
Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων
Ο Δίας ο Πελασγικός δεν ήταν Ινδοευρωπαϊκός θεός του ουρανού αλλά χθόνιος, της Γής και των νερών.
Δωδωνικός, πανάρχαιος ύμνος που καταγράφει ο Παυσανίας:
«Ζεὺς ἦν, Ζεὺς ἐστίν, Ζεὺς ἔσσεται· ὦ μεγάλε Ζεῦ. Γᾶ καρποὺς ἀνίει, διὸ κλῄζετε Ματέρα γαῖαν.»

Εχουμε και πάλι την ενσωμάτωση Πελασγών και Ελλήνων.
Άσε στην άκρη τα θεολογικα
Εμάς μας ενδιαφέρει το ονομα
Τί εννοείς; Δεν καταλαβαίνεις ότι δεν ήταν ο ουράνιος θεός των Ι.Ε; "Ο Δίας ήταν ο κατεξοχήν θεός των ινδοευρωπαιων " δεν έγραψες; E δεν είναι το ίδιο. Ξαναδιάβασε τον ύμνο μήπως γίνει κατανοητό. Που θα βγάλεις το Thor ίδιο με τον πελασγικό Δία.

Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:49
Και φυσικά δεν έχουμε καμία απόδειξη ότι κάποια μη ελληνική λέξη είναι
Α) προελληνικη

Β) πελασγικη
Τί εννοείς "προελληνική". Έχουμε και άλλο πριν τους Ι.Ε. (πρώτο)Έλληνες και τους Πελασγούς; Aπό πού παρακαλώ;

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2022, 16:41
από Γκουερινο 4
raffaello έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:55
Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:43
raffaello έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:37


Ο Δίας ο Πελασγικός δεν ήταν Ινδοευρωπαϊκός θεός του ουρανού αλλά χθόνιος, της Γής και των νερών.
Δωδωνικός, πανάρχαιος ύμνος που καταγράφει ο Παυσανίας:
«Ζεὺς ἦν, Ζεὺς ἐστίν, Ζεὺς ἔσσεται· ὦ μεγάλε Ζεῦ. Γᾶ καρποὺς ἀνίει, διὸ κλῄζετε Ματέρα γαῖαν.»

Εχουμε και πάλι την ενσωμάτωση Πελασγών και Ελλήνων.
Άσε στην άκρη τα θεολογικα
Εμάς μας ενδιαφέρει το ονομα
Τί εννοείς; Δεν καταλαβαίνεις ότι δεν ήταν ο ουράνιος θεός των Ι.Ε; "Ο Δίας ήταν ο κατεξοχήν θεός των ινδοευρωπαιων " δεν έγραψες; E δεν είναι το ίδιο. Ξαναδιάβασε τον ύμνο μήπως γίνει κατανοητό. Που θα βγάλεις το Thor ίδιο με τον πελασγικό Δία.


Φυσικά και δεν μας ενδιαφέρουν οι ιδιότητες του Δία, ούτε οι αρχικές, ούτε αυτές που απέκτησε αργότερα, γιατί φυσικά από έναν ύμνο του 4ου δεν μπορούμε να ξέρουμε πότε τις είχε αυτές τις ιδιότητες
Εμάς μας ενδιαφέρει η λέξη Δίας, η οποία είναι ινδοευρωπαικη, ή μάλλον καλύτερα ανήκει στο πιε λεξιλόγιο
Με αυτήν την λέξη λοιπόν, ονομαζόταν ένας πελασγικος θεός, άρα οι Πελασγοί ήταν ιε και αν κρίνουμε με βάση τα υπόλοιπα που έγραψε ο Ηρόδοτος πολύ πιθανόν να είναι ακριβώς οι πιε

Re: Κοιτίδα των ινδοευρωπαιων

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2022, 16:44
από Γκουερινο 4
raffaello έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:55

Γκουερινο 4 έγραψε:
21 Ιουν 2022, 15:49
Και φυσικά δεν έχουμε καμία απόδειξη ότι κάποια μη ελληνική λέξη είναι
Α) προελληνικη

Β) πελασγικη
Τί εννοείς "προελληνική". Έχουμε και άλλο πριν τους Ι.Ε. (πρώτο)Έλληνες και τους Πελασγούς; Aπό πού παρακαλώ;
Α ο. κ, νόμιζα ότι πρεσβευεις την άποψη ότι οι Έλληνες ήρθαν κάποια στιγμή από τον βορρά ή κάπου αλλού, και βρήκαν στην χώρα τους λεγομενους προελληνες