ιερογλυφικές γραφές

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.
Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 26 Μάιος 2019, 17:43

Δεν διαφωνώ αλλά εδώ έχουμε μια γραφή μιας περιοχής και όχι πολλών περιοχών.
Οπότε μιλάμε πάντα για την Κρήτη και όχι για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 28 Ιουν 2019, 00:10

O δίσκος της Φαιστού σύμφωνα με το βίντεο λέει αυτά:


Α πλευρά
Ιέρεια ανακτορική φώναξε δυνατά για να γίνω καλά.
Ιερά ιμάτια έφερα δω πάνω σ' εσένα.
Σεβαστή, σφάγια τέλεια, για τα ανάκτορα έφερα εδώ πάνω για σένα, ιερά με γαϊδουράκια έφερα εδώ επάνω.
Η Πυθία μου είπε να έρθω σε σένα κι αφού κάνω μεγάλο ιλασμό να θυσιάσω δέκα γίδες στην κοιλάδα και θα φύγω πεζή αφού σταθώ στα πόδια μου.
Ολα σου δίνω τα νοσήλεια και θα σου δώσω άλλα τόσα. Και γίνε μου εύφορη γη, θεραπεύτρια της αρρώστιας μου.

Β πλευρά
Το κάλιστο δίνω και μάλιστα έφιππη. (λόγω αναπηρίας)
Το κάλιστο δώρο δίνω για σένα γη και ας λάβω την προστασία σου σοφή γη,
Γη προστασίας έχω ανάγκη συμπόνιας, λυπήσουμε εσύ που κατοικείς στα φαράγγια και στις ρεματιές,
Γη προστασίας βάζω τον εαυτό μου μπροστά σου έφιππη (λόγω αναπηρίας),
Γη προστασίας έχω ανάγκη συμπόνιας, παντρόφε γη, εσύ που είσαι εύφορη, έρχομαι σε σένα και προστασία δώσε, εσύ που δεν νοσείς, εσύ που δίνεις την υγεία, σφάγια και 2 βόδια όλα τα δίνω γη.

(πάντα με την προϋπόθεση ότι ο δίσκος διαβάζεται σύμφωνα με τους ήχους που έχει η Γραμμική ΄Β και από μέσα προς τα έξω)

Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4356
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: έρημος
Επικοινωνία:

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος » 26 Αύγ 2019, 17:21

Τελευταία κοίταξα λίγο το αρχαίο Αιγυπτιακό ημερολόγιο διότι αναφέρεται σε ένα αρχαίο Αιγυπτιακό κείμενο που ίσως να έχει κωδικοποιημένα στοιχεία μέσα. Δεν θα αναφερθώ στο τι γράφει το κείμενο εδώ αλλά θα σημειώσω ορισμένα περίεργα που αφορούν τον δίσκο της Φαιστού.


ένα σημείο της δίσκου:

Εικόνα

Στα βιβλία μου το μεταφράζω ως pe. Όμως μία από τις τρεις Αιγυπτιακές εποχές του χρόνου είναι η Περέτ. Είναι η εποχή της σποράς. Στο παραπάνω σύμβολο βλέπω τώρα ένα στρογγυλό ταψί με ομοιόμορφα τοποθετημένους σπόρους.


άλλο σύμβολο του δίσκου:

Εικόνα

Στα βιβλία μου το μεταφράζω ως a. Όμως άλλη μία από τις τρεις Αιγυπτιακές εποχές του χρόνου είναι η Αχέτ. Είναι η εποχή της πλημμύρας. Στο παραπάνω σύμβολο βλέπουμε το φούσκωμα των νερών του Νείλου. Μάλιστα στο κέντρο του δίσκου βρίσκουμε το σύμβολο αυτό και δίπλα του να το ακολουθεί το σύμβολο της ροής(ri, Γραμμική Β: rya

Εικόνα) να έχει μορφή ποταμιού: Εικόνα Έπειτα καταλήγουμε στην τρίπη εποχή του έτους των Αιγυπτίων που την ονομάζανε Σεμού(Shemu)). πρόκειται για την εποχή του θερισμού.

Εικόνα

Στα βιβλία μου μεταφράζω το παραπάνω σύμβολο ως se. Θερισμός χωρίς μαχαίρι ή καλύτερα δρεπάνι δεν γίνεται.

Βέβαια όταν προσπαθούσα να αποκωδικοποιήσω τον δίσκο δεν γνώριζα τίποτα για το Αιγυπτιακό ημερολόγιο. Γεννάται βέβαια το ερώτημα αν οι ερευνητές πάνω στους οποίους βάσισα την έρευνα μου γνώριζαν κάτι.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888

Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 27 Αύγ 2019, 22:18

Για όποιον ενδιαφέρεται στις ερμηνίες του κ. Πολύμερου ότι σύμβολα υπάρχουν στην Ιερογλυφική είναι σε απόλυτη συσχέτιση με την Γραμμική Ά και Γραμμική ΄Β.
Είναι κοινώς αποδεκτό οτι η ΄Β είναι θυγατρική της Ά και οτι η Ά είναι θυγατρική των ιερογλυφικών.
Και οι τρεις γραφές είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό όμοιες, στην ουσία μιλάμε για μια γραφή σε διάφορες φάσεις.
Οπότε ότι σύμβολα υπάρχουν, έχουν την φωνητική απόδοση που προκύπτει από την Γραμμική ΄Β.
Για δε τον κ. Πολύμερο δεν υφίσταται άγνωστη, μη αποκωδικοποιημένη Γραμμική Ά γιατί πολύ απλά οι διαφορές είναι από ελάχιστες έως καθόλου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Γραμμική Ά για ένα διάστημα ήταν παράλληλα με τα Ιερογλυφικά, δηλαδή οι δύο γραφές συνυπήρχαν.

2 αναφορές από το wikipedia:
https://el.wikipedia.org/wiki/Μινωική_γλώσσα
Οι Μινωίτες αρχικά χρησιμοποιούσαν ένα είδος γραφής, την ιερογλυφική, που μοιάζει κατά πολύ με την ιερογλυφική της Αιγύπτου, αλλά διαφέρει στο ότι η γραφή αυτή χρησιμοποιεί μεν εικόνες ως σημεία, αλλά παίρνουν την φωνητική αξία των λέξεων που δηλώνουν τα αποτυπωμένα αντικείμενα. Συνυπήρχε δε με τη γραμμική γραφή Α κατά την Παλαιοανακτορική περίοδο.
Πολλοί ισχυρίζονται ότι και τα ιερογλυφικά και η Γραμμική Α έχουν παρόμοιες φωνητικές αξίες με την Γραμμική Β, αλλά ακόμα μας είναι άγνωστες.
Kαι όλα αυτά είναι απάντηση στη συσχέτιση της Μινωικής με την Αιγυπτιακή ιερογλυφική.
Δεν γίνεται κάποιος να συσχετίζει τις φωνητικές των δύο γλωσσών γιατί είναι διαφορετικές γλώσσες έτσι και αλλιώς.
Παράδειγμα το σύμβολο «ΝΑ» στα ιερογλυφικά αποδίδεται κατά τον Πολύμερο με ένα καραβάκι ή έναν κίονα όπου και τα δύο σύμβολα παραπέμπουν στην αρχή της λέξης ΝΑΥΣ ή ΝΑΟΣ αντίστοιχα.
Δηλαδή στους Αιγύπτιους το σύμβολο ενός κίονα ή ενός καραβιού δεν είχε την ίδια φωνητική αξία με τους Μινωίτες γιατί η αντίστοιχες λέξεις σε αυτούς ήταν άλλες, διαφορετικές.
Ένας Άγγλος για τον τοίχο έχει άλλη λέξη από ότι ένας Έλληνας.
Αν για αυτόν ένας τοίχος αρχίζει με «WA», για τον Έλληνα αρχίζει με «ΤΟ».

Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 27 Αύγ 2019, 22:41

Σε αυτόν τον πίνακα που βρήκα δείχνει τις κραχτές ομοιότητες ανάμεσα στην Γρμ. Ά & Γρμ. ΄Β
(όπου γράφει ΓΑ σημαίνει Γραμμική Ά και όπου ΓΒ σημαίνει Γραμμική ΄Β)

http://www.greek-language.gr/digital...story/4_10.jpg

Εικόνα

Βλέπει κάνείς το «ΝΑ» να παριστάνεται με κάτι που μοιάζει κίονας με επιστήλιο τις δύο γραμμές, κάτι που κρατάει γραμμή από τα ιερογλυφικά.
Όλα κρατάνε από την ιερογλυφική, μπορώ να ξεχωρίσω πολύ πρόχειρα το «RO» όπου πάντα στη ιερογλυφική είναι ο σταυρός.
Τα «RA», «RE», «RU» ξεκάθαρα προέρχονται από την ιερογλυφική.
Το «ΤΑ» πάλι ατόφιο από την ιερογλυφική.
Το «DA» επίσης ατόφιο.
Το «ΜΑ» είναι το βόδι όπως και να είναι.
Το «στρογγυλό ταψί με ομοιόμορφα τοποθετημένους σπόρους» που βλέπουμε στο Δίσκο της Φαιστού έχει τον ήχο «QE» όπως βλέπουμε μεταφέρθηκε ατόφιο στις Γραμμικές Ά & ΄Β.
Το «Α» είναι ο διπλούς πέλεκυς και έχει μεταφερθεί στις Γραμμικές Ά & ΄Β με αυτό το σχετικό σύμβολο.
Το «ΤΕ» είναι πάντα ένα κλαδί δέντρου ή οτιδήποτε παρόμοιο και αυτό έχει μεταφερθεί ξεκάθαρα το ίδιο.
Το «WA» το ίδιο σύμβολο ακριβώς με τα ιερογλυφικά αλλά χωρίς τις χιαστί εσωτερικές γραμμές.
Το «Ε» είναι και αυτό απευθείας από την ιερογλυφική.
Το «QO» είναι ακριβώς το ίδιο σύμβολο, δεν έχει αλλάξει σε καμία γραφή.
Δεν θα συνεχίσω αλλά στα πολλά βίντεο φαίνονται τα σύμβολα πως έχουν:
https://www.youtube.com/channel/UCabMFE ... jreload=10

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40321
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 28 Αύγ 2019, 00:41

Befaios έγραψε:
28 Ιουν 2019, 00:10
O δίσκος της Φαιστού σύμφωνα με το βίντεο λέει αυτά:

Στο 5:44... «μέχρι εδώ, παρακάτω δεν διαβάζεται». Βέβαια, γιατί όσο κι αν μαγειρέψεις για να σου βγούνε, θα πεταχτούν από κάποιο σημείο κι έπειτα ασυναρτησίες.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40321
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 28 Αύγ 2019, 00:46

Befaios έγραψε:
09 Μάιος 2019, 16:08
Δηλαδή υπάρχουν όμοια σύμβολα αλλά αν είναι το ένα στην Γραμμική 'Α και το άλλο στη Γραμμική ΄Β αλλά και στην Ιερογλυφική δεν σημαίνει ότι είχαν τον ίδιο ήχο...
Κάτι που εμένα προσωπικά μου φαίνεται παράδοξο να ισχυρίζεται κάποιος κάτι τέτοιο και μάλιστα να αποκλείει το προφανέστατο...!
Σου φαίνεται παράδοξο; Σου φαίνεται παράδοξο; Όταν έχουμε 50 γλώσσες που γράφονται με βάση το αλφάβητο, όπου τα σύμβολα αναπαριστούν διαφορετικούς ήχους σε διαφορετικές γλώσσες;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Δημοσιεύσεις: 14486
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
Επικοινωνία:

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζενίθεδρος » 28 Αύγ 2019, 00:51

Κάτι γραμμένο σε μια γλώσσα, που μάλλον ήταν πρόγονος της Ετεοκρητικης (γλώσσα μυστήριο), είναι λίγο δύσκολο να το μεταφράσεις με αρχαία Ελληνικά.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢

Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 29 Αύγ 2019, 18:56

Σου φαίνεται παράδοξο; Σου φαίνεται παράδοξο; Όταν έχουμε 50 γλώσσες που γράφονται με βάση το αλφάβητο, όπου τα σύμβολα αναπαριστούν διαφορετικούς ήχους σε διαφορετικές γλώσσες;
Συγγνώμη αλλά να λέμε αυτό που ίσχυε τότε, όχι να το παρομοιάζουμε με το τώρα.
Την εποχή εκείνη δεν γνωρίζω να υπήρχε άλλο μέρος που να είχε την ίδια γραφή, οπότε το παράδειγμα είναι λάθος.
Η Μινωική Ιερογλυφική δεν ξέρω να είχε αντιστοιχία αλλού
Στο 5:44... «μέχρι εδώ, παρακάτω δεν διαβάζεται». Βέβαια, γιατί όσο κι αν μαγειρέψεις για να σου βγούνε, θα πεταχτούν από κάποιο σημείο κι έπειτα ασυναρτησίες.
Φίλε είσαι κακοπροαίρετος.
Το κείμενο με το αλφάβητο ΔΕΝ διαβάζεται ΛΟΓΟ φθοράς.
Ο συγκεκριμένος χωρίς καθόλου διαφημίσεις για έσοδα, έχει δώσει σε όποιον θέλει την δυνατότητα να δει τι έλεγαν οι επιγραφές αυτές.
Αν ξέρει κάποιος κάτι άλλο αντίστοιχο ας το βάλει.
Η λογική είναι ότι τα σύμβολα έχουν την ίδια φωνητική αξία με την Γραμμική ΄Β.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40321
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 29 Αύγ 2019, 20:01

Φυσικά και υπήρχε άλλο μέρος που να είχε την ίδια γραφή. Αυτή ακριβώς είναι η ιστορία του αλφάβητου.

Το κείμενο δεν διαβάζεται γιατί δεν βγάζει νόημα η αντιστοιχία. Ήδη στο κομμάτι που υποτίθεται ότι διαβάζει κάνει 10 άλματα και υποθέσεις σε μια φράση τριών σειρών. Αυτό δεν είναι ανάγνωση, είναι χειρομαντεία.

Η λογική στην οποία βασίζεται είναι λανθασμένη. Έχουν γίνει αμέτρητες προσπάθειες να αναγνωστούν οι επιγραφές με κάθε δυνατό τρόπο σ' αυτήν την βάση και όλες υπήρξαν άκαρπες, ακριβώς γιατί καμμιά δεν βγάζει νόημα, όσο κι αν τις τραβήξεις απ' τα μαλλιά.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 29 Αύγ 2019, 20:48

Φίλε μου μια στιγμή να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά...
Λες ότι υπήρχε και αλλού η Μινωική Ιερογλυφική με τις ίδιες γλυφές... που ήταν λοιπόν;
Οι Γραμμικές γραφές αργότερα είναι γνωστό ότι εμφανίζονται σε πολλά μέρει τις ηπειρωτικής χώρας, αλλά όντως εκεί μπορεί να είχαν γίνει παραλλαγές.
Αυτό που γίνεται από τον εν λόγο κύριο είναι η παράθεση στοιχείων ΜΟΝΟ από την Κρήτη.
Και έχει μια λογική αυτό γιατί είναι γνωστό ότι οι πάμπολλες τοπικιστικές παραλλαγές στην Ελλάδα θα περιέπλεκαν τα πράγματα ως προς την εξήγηση αν υπάρχει κιόλας.
Μόνο από την Κρήτη λοιπόν είναι όλα αυτά τα 120 βίντεο και όλη η προσπάθεια εκεί εστιάζεται.
Είχα κατά νου κάτι που αναφέρει ο Πλάτωνας:

https://rodosreport.gr/i-nomi-tou-minoa ... iko-dikeo/
Στο βιβλίο του Πλάτωνα Νόμοι, ο Κλεινίας, ο Αθηναίος και ο Μέγιλλος πραγματεύονται από πού προέρχονται οι νόμοι που διέπουν την Αθηναϊκή Πολιτεία και τη φύση των νόμων. Συγκεκριμένα στο στοίχο 624b ο Αθηναίος ισχυρίζεται ότι ο Μίνωας κατά την περίοδο του ένατου έτους θεσμοθετούσε τους νόμους, που παραλάμβανε από τον πατέρα του Δία.
Στο ίδιο βιβλίο (στ. 631c) ο Αθηναίος γνωστοποιεί ότι οι νόμοι της Κρήτης έχουν τόσο μεγάλη απήχηση σ’ όλον τον Ελλαδικό χώρο, γιατί είναι δίκαιοι.
Βέβαια εδώ γίνεται λόγος για τους νόμους αλλά θα ήταν λογικό αν η Κρήτη ήταν πιο εξελιγμένη γενικώτερα κάποια εποχή να είχε και πρωτιά στη γραφή, όπου και να την διέδωσε.

Όσο για το κείμενο στο οποίο κακώς στέκεσαι, ότι επισημαίνει το κάνει σαν εισαγωγή για αυτά που θα πει παρακάτω, δεν είναι το θέμα του τι λέει το κείμενο παντού αλλά σε κάποια σημεία του.
Σε ένα βίντεο που είναι αφιερωμένο στο Δίσκο της Φαιστού θα περίμενα τα σχόλια να είναι για τον δίσκο και όχι η εισαγωγή.
Η λογική στην οποία βασίζεται είναι λανθασμένη.
Αν ήταν λανθασμένη δεν θα μπορούσε ούτε μισό βίντεο να φτιάξει, εδώ έχει 120, κάτι που δεν έχει κανένας άλλος.
Όλη η ιστορία αποκρυπτογράφησης είχε αρχίσει από τον Μηνά Τσικριτσή αρκετά χρόνια πριν και πλέον έχουν προχωρήσει παραπέρα απ΄ ότι φαίνεται.
Είναι ο μόνος που παραθέτει τόσα πολλά στοιχεία.

Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 30 Αύγ 2019, 11:58

Α πλευρά
Ιέρεια ανακτορική φώναξε δυνατά για να γίνω καλά.
Ιερά ιμάτια έφερα εδω πάνω σ' εσένα.
Σεβαστή, σφάγια τέλεια, για τα ανάκτορα έφερα εδώ πάνω για σένα, ιερά με γαϊδουράκια έφερα εδώ επάνω.
Η Πυθία μου είπε να έρθω σε σένα κι αφού κάνω μεγάλο ιλασμό να θυσιάσω δέκα γίδες στην κοιλάδα και θα φύγω πεζή, αναστηθήσα.
Ολα σου δίνω τα νοσήλεια και θα σου δώσω άλλα τόσα. Και γίνε μου εύφορη γη, θεραπεύτρια της αρρώστιας μου.

Β πλευρά
Το κάλιστο δίνω και μάλιστα έφιππη. (λόγω αναπηρίας)
Το κάλιστο δώρο δίνω για σένα γη και ας λάβω την προστασία σου σοφή γη,
Γη προστασίας έχω ανάγκη συμπόνιας, λυπήσουμε εσύ που κατοικείς στα φαράγγια και στις ρεματιές,
Γη προστασίας βάζω τον εαυτό μου μπροστά σου έφιππη (λόγω αναπηρίας),
Γη προστασίας έχω ανάγκη συμπόνιας, παντρόφε γη, εσύ που είσαι εύφορη, έρχομαι σε σένα και προστασία δώσε, εσύ που δεν νοσείς, εσύ που δίνεις την υγεία, σφάγια και 2 βόδια όλα τα δίνω γη.


A
Iarea natoruka iato te woa.
Iara imati(a) (a)noiagoga sa.
Eratoja iareja telaja (a)natorupi (a)noiagoga sa iareja d(e) onoka (a)noiagoga.
de Pitia me ipe te wo te miga lasusta teso eeqa(s) deka napi puqojo poeza (a)nastedisa.
Ola dedo iat(r)a mi i dedo da (a)la tosa. ke (e)so emi pinasa ketodia tejarapi japusa qea.

B
Kalesto dedo si det(a) epipi qea.
Kalesto te dato dedo qea ke ioqu dapolawo (e)pilape sufi qea.
ioqu qea deo latosto napia.
ioqu qea tomi pu si di epipi qea.
ioqu qea deo latosto napia qatope qea zapuode te (o)dao qea, te ioqu pilawe qea nosupi qejrapi mi pu noa qea lukaka jariqa ke wu e Ola dedo qea.

Διότι σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Befaios την 30 Αύγ 2019, 12:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Befaios
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 09 Μάιος 2019, 16:00

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Befaios » 30 Αύγ 2019, 12:22

(πάντα με την προϋπόθεση ότι ο δίσκος διαβάζεται σύμφωνα με τους ήχους που έχει η Γραμμική ΄Β και από μέσα προς τα έξω)
Αν παρατηρήσει κάποιος τα κεφάλια που αποδίδουν τον ήχο «Α» κοιτάνε προς τα δεξιά, το ίδιο και τα ανθρωπάκια που αποδίδουν το ήχο «DE» περπατάνε κατά την ίδια φορά.
Αλλά οι αποδείξεις ότι διαβάζεται από μέσα προς τα έξω βρίσκονται και αλλού.
Σε αυτό το βίντεο:

Στο 2:50 εξηγεί ή μάλλον αποδεικνύει το προφανές με το στρίμωγμα των γραμμάτων.
Υπάρχουν 4 καθαρά σημεία όπου η γραφή ξεκινάει άνετα και στο τέλος στριμώχνονται γιατί δεν έγινε καλός υπολογισμός (συνηθισμένο φαινόμενο και σήμερα και πάντα)
Αν ο γραφέας τα έγραφε ανάποδα δεν θα υπήρχε αυτό το φαινόμενο κατά αυτή την φορά, αλλά την αντίθετη.

Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4356
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: έρημος
Επικοινωνία:

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος » 31 Αύγ 2019, 07:18

hellegennes έγραψε:
28 Αύγ 2019, 00:46
Befaios έγραψε:
09 Μάιος 2019, 16:08
Δηλαδή υπάρχουν όμοια σύμβολα αλλά αν είναι το ένα στην Γραμμική 'Α και το άλλο στη Γραμμική ΄Β αλλά και στην Ιερογλυφική δεν σημαίνει ότι είχαν τον ίδιο ήχο...
Κάτι που εμένα προσωπικά μου φαίνεται παράδοξο να ισχυρίζεται κάποιος κάτι τέτοιο και μάλιστα να αποκλείει το προφανέστατο...!
Σου φαίνεται παράδοξο; Σου φαίνεται παράδοξο; Όταν έχουμε 50 γλώσσες που γράφονται με βάση το αλφάβητο, όπου τα σύμβολα αναπαριστούν διαφορετικούς ήχους σε διαφορετικές γλώσσες;
Την αρχαία εποχή διατηρούσαν την φωνητική αξία κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Μπορεί βέβαια να είχαν επιπλέον γράμματα που να καλύπτουν τις ιδιαιτερότητες της κάθε γλώσσας. Το αρχαίο Ελληνικό, Ετρουσκικό ή και Φοινικικό αλφάβητο είναι κατά βάση η ίδια γραφή.

Η Γραμμική Α φαίνεται να χρησιμοποιούνταν από ένα λαό που μιλούσε μια πρώιμη Αιολική διάλεκτο(βλέπε και αντίστοιχο βιβλίο Τσικριτσή). Κατά ένα άλλο όμως σημαντικό μέρος η γλώσσα ήταν Πελασγική και έχει ομοιότητες με γλώσσες της Ανατολίας. Ως σύνολο είναι δύσκολο να διαβαστεί. Έχει όμως εκφραστεί η άποψη ότι υπήρχαν διαφορετικής φυλές στην Μινωική Κρήτη και ότι αυτοί που έγραφαν ιερογλυφικά μιλούσαν άλλη γλώσσα από αυτούς που έγραφαν στην Γραμμική Α. Υπάρχει λοιπόν η πιθανότητα η ιερογλυφική γραφή συνολικά ή το πιθανότερο κατά μέρος να περιέχει Ελληνική λαλιά. Ο δίσκος της Φαιστού αυτό δείχνει. Χρησιμοποιώντας της αποκρυπτογράφηση του δίσκου προσπάθησα και κατάφερα να διαβάσω και άλλες αποσπασματικής ιερογλυφικές γραφές. Είναι λοιπόν σημαντικό να αποκρυπτογραφηθεί πραγματικά, σωστά ο δίσκος.

Στην ουσία λοιπόν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την Γραμμική Β γραφή, μία γραφή που έχει αποκρυπτογραφηθεί.

Πως θα βρούμε όμως με σιγουριά ποιο σημείο της μιας γραφής αντιστοιχεί σε αυτό της άλλης; Αν το δίσκος της Φαιστού ήταν ένα τυχαίο αντικείμενο τότε απλά δεν θα μπορούσαμε. Ο Πολύμερος, η Πολυγιαννάκη, ή ο Owens, θα αντλούσαν από τα 87 φωνητικά σημεία της Γραμμικής, Β 45 που θα ταίριαζαν είτε οπτικά με αυτά του δίσκου, είτε κάνοντας προεργασία με υπάρχοντα κείμενα σε Μινωικές γραφές θα κάναν "reverse engineering" διαβάζοντας αυτό που θέλαν να διαβάσουν. Έτσι όμως δεν στοιχειοθετείται αποκωδικοποίηση.

Ή λοιπόν θα πούμε ότι πρόκειται για τυχαίο δείγμα γραφής και θα το αφήσουμε στην άκρη μέχρι να ανακαλύψουμε πολλά παρόμοια δείγματα, ή θα το κοιτάξουμε καλύτερα και θα δούμε ότι οι πληροφορίες που εμπεριέχει είναι αποτέλεσμα ενός υψηλού πολιτισμού. Οι πληροφορίες αυτές δεν είναι μόνο φωνητικές. Αν λοιπόν πρόκειται για ασυνίθιστο εύρημα τότε ίσως θα πρέπει να προσπαθήσμουμε με νοητική υπέρβαση να κοιτάξουμε τι θα έναναν άν έφτιαχναν κάτι που θα πρέπει να έχει σχειδαστεί έτσι ώστε να μπορεί να αποκωδικοποιηθεί.

Έτσι οδηγούμαστε σε αυτό που υπέθεσα εγώ, ότι σχεδιάστηκε δηλαδή με βάση ένα πρώιμο αλφαβήτο 15 γραμμάτων. Όπου υπάρχει αλφάβητο υπάρχει και λεξάριθμος. Με τους λεξαρίθμους έγινε η κωδικοποίηση πολλών επιστημονικών στοιχείων.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888

Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4356
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: έρημος
Επικοινωνία:

Re: ιερογλυφικές γραφές

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος » 31 Αύγ 2019, 08:48

Σπύρος έγραψε:
26 Αύγ 2019, 17:21
Τελευταία κοίταξα λίγο το αρχαίο Αιγυπτιακό ημερολόγιο διότι αναφέρεται σε ένα αρχαίο Αιγυπτιακό κείμενο που ίσως να έχει κωδικοποιημένα στοιχεία μέσα. Δεν θα αναφερθώ στο τι γράφει το κείμενο εδώ αλλά θα σημειώσω ορισμένα περίεργα που αφορούν τον δίσκο της Φαιστού.


ένα σημείο της δίσκου:

Εικόνα

Στα βιβλία μου το μεταφράζω ως pe. Όμως μία από τις τρεις Αιγυπτιακές εποχές του χρόνου είναι η Περέτ. Είναι η εποχή της σποράς. Στο παραπάνω σύμβολο βλέπω τώρα ένα στρογγυλό ταψί με ομοιόμορφα τοποθετημένους σπόρους.


άλλο σύμβολο του δίσκου:

Εικόνα

Στα βιβλία μου το μεταφράζω ως a. Όμως άλλη μία από τις τρεις Αιγυπτιακές εποχές του χρόνου είναι η Αχέτ. Είναι η εποχή της πλημμύρας. Στο παραπάνω σύμβολο βλέπουμε το φούσκωμα των νερών του Νείλου. Μάλιστα στο κέντρο του δίσκου βρίσκουμε το σύμβολο αυτό και δίπλα του να το ακολουθεί το σύμβολο της ροής(ri, Γραμμική Β: rya

Εικόνα) να έχει μορφή ποταμιού: Εικόνα Έπειτα καταλήγουμε στην τρίπη εποχή του έτους των Αιγυπτίων που την ονομάζανε Σεμού(Shemu)). πρόκειται για την εποχή του θερισμού.

Εικόνα

Στα βιβλία μου μεταφράζω το παραπάνω σύμβολο ως se. Θερισμός χωρίς μαχαίρι ή καλύτερα δρεπάνι δεν γίνεται.

Βέβαια όταν προσπαθούσα να αποκωδικοποιήσω τον δίσκο δεν γνώριζα τίποτα για το Αιγυπτιακό ημερολόγιο. Γεννάται βέβαια το ερώτημα αν οι ερευνητές πάνω στους οποίους βάσισα την έρευνα μου γνώριζαν κάτι.
Κάποιοι ερευνητές πρόσεξαν ότι ο αριθμός των σημείων του δίσκου πιθανότατα οδηγεί στην ιδέα ότι πρόκειται για Αιγυπτιακό ημερολόγιο. Ο λόγος είναι ότι κάθε πλευρά έχει κατά μέσον όρο τόσα σημεία που αντιστοιχούν περίπου σε μία αρχαία Αιγυπτιακή εποχή του έτους. 120 ημέρες τρεις φορές συν 5 επαγόμενες ημέρες μας δίδουν ένα ηλιακό ημερολόγιο των 365 ημερών.

Στην περίπτωσή μας μπορούμε εφόσον ξέρουμε ότι η Α πλευρά έχει 119 σημεία και η Β πλευρά 123 σημεία(ή 122 με το σβησμένο) τότε έχουμε:

123 + 119 + {123 - 5} + 5 = 365

Για δίσεκτα έτη έχουμε:

122 + 122 + {122 - 5} + 5 = 366

Τότε η εποχή περέτ(peret: Σπορά) αρχίζει με ιερογλυφικό που ξεκινά με το γράμμα p

pa
Εικόνα

H εποχή αχέτ(Akhet: πλυμμήρα) αρχίζει με ιερογλυφικό α, πρώτη συλλαβή του ονόματος.

a
Εικόνα

Τέλος η εποχή του θέρους(Shemu) αρχίζει με ιερογλυφικό που ξεκινά με το γράμμα s

si
Εικόνα

Το ιερογλυφικό αυτό σημείο θυμίζει το δεμάτιασμα μετά τον θερισμό.

Εικόνα
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γλωσσολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών