Δηλαδή ήταν κάποιοι που ήταν πάρα πολύ φιλέλληνες ή ήταν πάρα πολλοί οι φιλέλληνες;Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 14:20Εν μέρει έχεις δίκιο, αλλά ας μη το γενικεύουμε. Υπήρχαν πάρα πολύ φιλέλληνες, που έδωσαν μάλιστα ορισμένοι και την ζωή τους, όχι για τους Αρχαίους, αλλά για τους Έλληνες τής εποχής τους...
Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40705
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Παλαιομνήμων
- Δημοσιεύσεις: 766
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
- Τοποθεσία: Κάπου εδώ...
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Ναι, δεν επηρεάζει (ούτε επηρεάζεται) το άρθρο, διότι νοείται μια άλλη λέξη π.χ. το μέρος/το κτήμα κτλ (το μέρος τού Γουδή), όπως ακριβώς λέμε «η Άρεως» και εννοούμε «η οδός τού Άρεως» (δηλ. τού -Θεού- Άρη στην καθαρεύουσα), χωρίς να προβληματιζόμαστε από την ασυμφωνία άρθρου (και δη θηλυκό) σε ονομαστική με ακόλουθο όνομα σε γενική πτώση (και μάλιστα αρσενικό).
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
- Παλαιομνήμων
- Δημοσιεύσεις: 766
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
- Τοποθεσία: Κάπου εδώ...
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Αβλέπτημα! Ο δαίμων του... πληκτρολογίου! Διορθώνω σε «πάρα πολλοί»! Ευχαριστώ για την επισήμανση!hellegennes έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 16:36Δηλαδή ήταν κάποιοι που ήταν πάρα πολύ φιλέλληνες ή ήταν πάρα πολλοί οι φιλέλληνες;Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 14:20Εν μέρει έχεις δίκιο, αλλά ας μη το γενικεύουμε. Υπήρχαν πάρα πολύ φιλέλληνες, που έδωσαν μάλιστα ορισμένοι και την ζωή τους, όχι για τους Αρχαίους, αλλά για τους Έλληνες τής εποχής τους...
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40705
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Ναι, είναι ζήτημα οπτικής. Μπορώ να την πω μουρλή και ηλίθια, γιατί δεν έγραφε επιστολές και δεν έπρηζε τα παπάρια οργανισμών και δημόσιων οργάνων για κάποιο από τα 500.000 σοβαρά θέματα που θα μπορούσε, όπως π.χ. την δημόσια καθαριότητα και υγιεινή, το πράσινο, τα πεζοδρόμια, τα πάρκινγκ, τα πάρκα ή οτιδήποτε άλλο που αφορά τα κοινά. Τους έπρηζε για ένα παντελώς επουσιώδες και ιστορικά ηλίθιο ζήτημα. Άρα αυτό την κάνει 100% βλαμμένη και φυσικά και μπορούμε να την κατηγορήσουμε γιατί ασκούμε το δικαίωμα της άποψής μας. Και να την βρίσουμε μπορούμε, γιατί εξαιτίας της δαπανήθηκαν δημόσιοι πόροι και χρόνος για να κάνει το καπρίτσιο της.Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 16:34Και αυτό είναι ζήτημα οπτικής: Ένας ενεργός πολίτης, για ένα θέμα που εκείνος -δικαίωμά του- θεωρεί σημαντικό, κάνει εκτεταμένη έρευνα και επί χρόνια διεξάγει έναν αγώνα, προκειμένου να πετύχει αυτό που θεωρεί ορθό και εν τέλει δικαιώνεται. Μπορεί να δύναται κανείς να διακρίνει στοιχεία εμμονής σε όλο αυτό, αλλά δεν μπορείς να το κατηγορήσεις. Αντιθέτως θα έλεγα, μακάρι όλοι μας, όταν βλέπουμε κάτι που -κατά την γνώμη μας- είναι λάθος στον δημόσιο βίο, να έχουμε την ευσυνειδησία και το ψυχικό σθένος και αντοχή να το παλέψουμε -αν χρειαστεί, και επί χρόνια- έως ότου πετύχουμε την αλλαγή του.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40705
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Εκεί υπάρχει ένα υπαρκτότατο «οδός» είτε το αναφέρεις είτε όχι. Ο ισχυρισμός σου θα είχε νόημα αν λέγαμε ποτέ «πάμε στου Γουδή», πράγμα που δεν υπάρχει καθόλου.Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 16:41Ναι, δεν επηρεάζει (ούτε επηρεάζεται) το άρθρο, διότι νοείται μια άλλη λέξη π.χ. το μέρος/το κτήμα κτλ (το μέρος τού Γουδή), όπως ακριβώς λέμε «η Άρεως» και εννοούμε «η οδός τού Άρεως» (δηλ. τού -Θεού- Άρη στην καθαρεύουσα), χωρίς να προβληματιζόμαστε από την ασυμφωνία άρθρου (και δη θηλυκό) σε ονομαστική με ακόλουθο όνομα σε γενική πτώση (και μάλιστα αρσενικό).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Παλαιομνήμων
- Δημοσιεύσεις: 766
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
- Τοποθεσία: Κάπου εδώ...
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Το τι μπορεί να θεωρώ εγώ ή εσύ σοβαρό ή μη σοβαρό ή "ηλίθιο", δεν σημαίνει ότι υποχρεώνει τον άλλον να έχει την ίδια θεώρηση. Ο καθένας δικαιούται να αγωνίζεται για ό,τι θεωρεί εκείνος σημαντικό ή τέλος πάντων, ό,τι "γουστάρει"! Και προφανώς μπορούμε να το κρίνουμε (ως γεγονός), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να τον βρίζουμε.hellegennes έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 16:44Ναι, είναι ζήτημα οπτικής. Μπορώ να την πω μουρλή και ηλίθια, γιατί δεν έγραφε επιστολές και δεν έπρηζε τα παπάρια οργανισμών και δημόσιων οργάνων για κάποιο από τα 500.000 σοβαρά θέματα που θα μπορούσε, όπως π.χ. την δημόσια καθαριότητα και υγιεινή, το πράσινο, τα πεζοδρόμια, τα πάρκινγκ, τα πάρκα ή οτιδήποτε άλλο που αφορά τα κοινά. Τους έπρηζε για ένα παντελώς επουσιώδες και ιστορικά ηλίθιο ζήτημα. Άρα αυτό την κάνει 100% βλαμμένη και φυσικά και μπορούμε να την κατηγορήσουμε γιατί ασκούμε το δικαίωμα της άποψής μας. Και να την βρίσουμε μπορούμε, γιατί εξαιτίας της δαπανήθηκαν δημόσιοι πόροι και χρόνος για να κάνει το καπρίτσιο της.
(Εσύ, στείλε επιστολές για την δημοσίᾳ δαπάνῃ έκδοση των ποιημάτων σου, για παράδειγμα! Αν το πετύχεις, θα σού πούμε μπράβο! )
Επίσης, για τα χρήματα που δαπανήθηκαν, εφ' όσον θεωρούμε ότι είναι λάθος, δεν πρέπει να κατηγορούμε τον πολίτη που εισηγήθηκε ένα ζήτημα που τον ενδιέφερε, αλλά τον Δήμο που αποδέχθηκε και υλοποίησε το αίτημά του. Εκεί, ναι, εφ' όσον θεωρούμε ότι ήταν λάθος, να ασκήσουμε κριτική και μάλιστα σφοδρή, αφού όλοι έχουμε λόγο για το πώς ξοδεύεται το δημόσιο χρήμα.
Τέλος, αυτό που εσύ ονομάζεις καπρίτσιο, για τον άλλον μπορεί να είναι πολύ σημαντικό. Το ότι είναι "πολυτελείας" δεν το υποβιβάζει. Αν δηλ. δεν διαφωνούσε κάποιος για την αξία τής συγκεκριμένης μεταγραφής, αλλά επρόκειτο για ένα πέραν και πάσης αμφιβολίας λάθος, που χάρις στην παρέμβαση κάποιου πολίτη διορθώθηκε, δεν θα έπρεπε να πούμε μπράβο; Ή θα λέγαμε υποτιμητικά ότι πρόκειται για "καπρίτσιο" και θα επικαλούμασταν άλλα -αναμφισβητήτως σημαντικά- ζητήματα για να το υποβιβάσουμε;
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
- Παλαιομνήμων
- Δημοσιεύσεις: 766
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
- Τοποθεσία: Κάπου εδώ...
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Υποτίθεται ότι στην αρχή έτσι ξεκίνησε («πάμε στου Γουδή») και με τα χρόνια παρεφθάρη σε «πάμε στο Γουδί». Περί αυτού είναι ο λόγος.hellegennes έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 16:46Εκεί υπάρχει ένα υπαρκτότατο «οδός» είτε το αναφέρεις είτε όχι. Ο ισχυρισμός σου θα είχε νόημα αν λέγαμε ποτέ «πάμε στου Γουδή», πράγμα που δεν υπάρχει καθόλου.Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 16:41Ναι, δεν επηρεάζει (ούτε επηρεάζεται) το άρθρο, διότι νοείται μια άλλη λέξη π.χ. το μέρος/το κτήμα κτλ (το μέρος τού Γουδή), όπως ακριβώς λέμε «η Άρεως» και εννοούμε «η οδός τού Άρεως» (δηλ. τού -Θεού- Άρη στην καθαρεύουσα), χωρίς να προβληματιζόμαστε από την ασυμφωνία άρθρου (και δη θηλυκό) σε ονομαστική με ακόλουθο όνομα σε γενική πτώση (και μάλιστα αρσενικό).
Αλλά επαναλαμβάνω πως και προσωπικώς δεν το θεωρώ σημαντικό ζήτημα, παρ' ότι δεν μπορώ παραλλήλως να μην επαινέσω έναν πολίτη που αγωνίστηκε για ένα "υψηλού επιπέδου" ("πολυτελείας" όπως το ονόμασα αλλού) ζήτημα, όπως είναι η ορθογραφία ή η ονομασία μιας περιοχής. Σίγουρα πρέπει να ασχολούμαστε -και- με τα πιο άμεσα προβλήματα, αλλά τέτοιες ενασχολήσεις, όπως η ανωτέρω, αν μη τι άλλο είναι δείγμα καλλιεργημένης κοινωνίας, και σε μια εποχή που ο κανόνας μάλλον για το αντίθετο δυστυχώς μας βεβαιώνει, πληροφορούμαι με χαρά τέτοιες ανησυχίες, ασχέτως κατευθύνσεως.
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40705
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Δεν υποτίθεται τίποτα τέτοιο. Μόνο στο μυαλό της συγκεκριμένης συνέβη ποτέ τέτοιο πράγμα.Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 17:06Υποτίθεται ότι στην αρχή έτσι ξεκίνησε («πάμε στου Γουδή») και με τα χρόνια παρεφθάρη σε «πάμε στο Γουδί». Περί αυτού είναι ο λόγος.hellegennes έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 16:46Εκεί υπάρχει ένα υπαρκτότατο «οδός» είτε το αναφέρεις είτε όχι. Ο ισχυρισμός σου θα είχε νόημα αν λέγαμε ποτέ «πάμε στου Γουδή», πράγμα που δεν υπάρχει καθόλου.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40705
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Γιατί αυτή είναι η άποψή μας. Και είναι αντικειμενικά σωστή. Μην προσπαθείς να κάνεις το ζήτημα υποκειμενικό. Δεν είναι.Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 17:00Το τι μπορεί να θεωρώ εγώ ή εσύ σοβαρό ή μη σοβαρό ή "ηλίθιο", δεν σημαίνει ότι υποχρεώνει τον άλλον να έχει την ίδια θεώρηση. Ο καθένας δικαιούται να αγωνίζεται για ό,τι θεωρεί εκείνος σημαντικό ή τέλος πάντων, ό,τι "γουστάρει"! Και προφανώς μπορούμε να το κρίνουμε (ως γεγονός), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να τον βρίζουμε.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Παλαιομνήμων
- Δημοσιεύσεις: 766
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
- Τοποθεσία: Κάπου εδώ...
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Και μένα αυτή είναι η άποψή μου. Και είναι αντικειμενικά σωστή. Μην προσπαθείς να κάνεις το ζήτημα υποκειμενικό. Δεν είναι.hellegennes έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 17:16Γιατί αυτή είναι η άποψή μας. Και είναι αντικειμενικά σωστή. Μην προσπαθείς να κάνεις το ζήτημα υποκειμενικό. Δεν είναι.Παλαιομνήμων έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 17:00Το τι μπορεί να θεωρώ εγώ ή εσύ σοβαρό ή μη σοβαρό ή "ηλίθιο", δεν σημαίνει ότι υποχρεώνει τον άλλον να έχει την ίδια θεώρηση. Ο καθένας δικαιούται να αγωνίζεται για ό,τι θεωρεί εκείνος σημαντικό ή τέλος πάντων, ό,τι "γουστάρει"! Και προφανώς μπορούμε να το κρίνουμε (ως γεγονός), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να τον βρίζουμε.
Υ.Γ. Εντωμεταξύ αυτή ήταν η απάντησή σου στο «γιατί θα πρέπει να τον βρίζουμε»; Ενδιαφέρον...
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
"Εγνατίας 638" ή "Εγνατία 638";
Πάνος Σκουρλέτης
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Οι οδοι δε βρισκονται σε κλιση ετσι και αλλιως;
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40705
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Εγνατία 638, γιατί έτσι ονομάζεται. Διάλεξες το λάθος παράδειγμα. Δεν είναι οδός Εγνατίας, είναι οδός Εγνατία.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Ο Χέλλης έχει δίκιο στην περίπτωση αυτή*. Είναι η Εγνατία οδόςhellegennes έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 18:03Εγνατία 638, γιατί έτσι ονομάζεται. Διάλεξες το λάθος παράδειγμα. Δεν είναι οδός Εγνατίας, είναι οδός Εγνατία.
*μην το πάρεις πάνω σου
Re: Κόκ(κ)ορας ή περί ορθογραφίας
Σε καποιο δρομο ομως, στην μπλε ταμπελα, θα λεγοταν Εγνατιας, σωστα; (η Εγνατια ειναι σαν την Αττικη;)Beria έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 18:05Ο Χέλλης έχει δίκιο στην περίπτωση αυτή*. Είναι η Εγνατία οδόςhellegennes έγραψε: ↑08 Οκτ 2018, 18:03Εγνατία 638, γιατί έτσι ονομάζεται. Διάλεξες το λάθος παράδειγμα. Δεν είναι οδός Εγνατίας, είναι οδός Εγνατία.
*μην το πάρεις πάνω σου
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Περί καυλόσπυρων
από Εκτωρ » 07 Μαρ 2023, 17:39 » σε Σχέσεις, Έρωτας & Σεξουαλικότητα - 1 Απαντήσεις
- 471 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από user0972003
07 Μαρ 2023, 17:49
-
-
- 18 Απαντήσεις
- 183 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
22 Απρ 2024, 14:34
-
- 7 Απαντήσεις
- 128 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
18 Απρ 2024, 15:44
-
- 39 Απαντήσεις
- 879 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
08 Απρ 2024, 00:00