Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16511
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 25 Οκτ 2022, 02:26

Fipps έγραψε:
24 Οκτ 2022, 22:14
taxalata xalasa έγραψε:
24 Οκτ 2022, 00:54
Fipps έγραψε:
23 Οκτ 2022, 17:34


Οι Αθίγγανοι στους οποίους αναφέρεται το λήμμα που παρέθεσες, ήταν χριστιανική αίρεση. Η λέξη αθίγγανος σημαίνει "αυτός που απαγορεύεται να τον αγγιξεις".
Αργότερα επικράτησε να αποκαλούνται με αυτόν τον όρο οι τσιγγάνοι, όχι γιατί είχαν καμία σχέση με την αίρεση αλλά απλά γιατί ήταν περιθοριακοί και κανείς δεν ήθελε να συναναστραφεί μαζί τους. Κάτι δηλαδή σαν τους Dalit στην Ινδία.
και που το ξέρεις εσύ πως και πότε και γιατί επικράτησε να αποκαλούνται με αυτόν τον όρο οι τσιγγάνοι, όχι γιατί είχαν καμία σχέση με την αίρεση αλλά απλά γιατί ήταν περιθοριακοί και κανείς δεν ήθελε να συναναστραφεί μαζί τους. ;

Γιατί να μην είναι οι ίδιοι αθίγγανοι από τότε που έγιναν περιθοριακοί και νόμαδες on the run λόγω των διώξεων που υπέστησαν...;
Για πολλούς λόγους:
1. Η γλώσσα τους είναι διάλεκτος γλωσσών που ομιλούνται στην Ινδία.
2. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν ξεκάθαρα πως πρόκειται για φυλή η οποία ήρθε από την Ινδική χερσόνησο.
3. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν πως η διαφοροποίηση τους από τους άλλους πληθυσμούς των περιοχών που ζουν είναι σε φυλετική βάση και όχι κοινωνική ή θρησκευτική. Εάν ίσχυε αυτό που λες τότε οι τσιγγάνοι θα είχαν ως επί το πλείστον Ευρωπαϊκα χαρακτηριστικά και το κυριότερο δεν θα είχαν δική τους γλώσσα.
4. Τον μεσαίωνα οι εραιτικοί δεν "κατέληγαν νομάδες"... Στην Δύση τους έδεναν σε παλούκια και τους έκαιγαν και στο Βυζάντιο απλά τους έσφαζαν.
5. Δεν υπάρχει ιστορική πηγή ή αναφορά για αυτούς, την γλώσσα τους, τον τρόπο ζωής τους, τον πολιτισμό τους στα Βαλκάνια πριν τον 14ο αιώνα. Οι εραιτικοί Αθίγγανοι-Παυλικανοι ζούσαν στην Ευρώπη μέχρι τον 11ο αιώνα και ήταν Ευρωπαϊκοι πληθυσμοί που μιλούσαν τη γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν.
Το να επανεμφανιστούν οι απόγονοι τους μετά από τρεις αιώνες, μιλώντας ινδική γλώσσα, με τελείως ινδικά εξωτερικά χαρακτηριστικά και έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, απλά δεν γίνεται!
1. Ρίζα στα σανσκριτικά έχουν όλες οι ΙΕ γλώσσες. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό.

2. Από την ινδικη χερσονησο ειχαν ερθει και επι τρωικου πολεμου. Δεν λεει κατι αυτο.

3. Εχουν μεσογειακα «ηλιοκαμμένα» χαρακτηριστικα και το κυριοτερο και σημαντικό είναι ότι το πρώιμο λεξικό δεν επηρεάστηκε ουσιαστικά ούτε από τα αραβικά ούτε από τα τουρκικά, όπως από τα περσικά, τα κουρδικά, τα αρμένικα (500 λέξεις) και τα ελληνικά, το οποίο δείχνει παρουσία πριν το 1000 μ.Χ. και άμεση γεωγραφική σχέση με την νοτιοανατολική μικρασία που ήταν φωλιά των αιρετικων αθίγγανων την ίδια χρονική περίοδο.

4. Ειναι πρώϊμος μεσαίωνας το 700 μ.Χ. Ακόμα σφαζόντουσαν για τις εικόνες και εδώ είναι το ζουμί της ιστορίας. Οι αθίγγανοι είναι οι χαμένοι της μάχης.

5. Περιμένεις να υπάρχει ιστορική πηγή για τους χαμένους της μάχης που είσαν κυνηγημένοι και σφαγμένοι ; επιπλέον οι τσιγγάνοι μιλάνε την γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν πάνω σε αρχαία σανσκρητική βάση.

6. Δεν επανεμφανίστηκαν οι απόγονοι των αιρετικών αθίγγανων. Δεν εξαφανίστηκαν. Εκεί ήσαν στην ανατολική Ρωμαϊκη επικράτεια, κρυμμένοι και κυνηγημένοι ώσπου χαλάρωσε το κυνήγι και αυτοί φάνηκαν πάλι στην ιστορία ως κάτι άλλο για να μην γίνει link με τους ορίτζιναλ αθίγγανους που είχαν και αυτοκράτορες. Πολιτικοί λόγοι των εξουσιαστώνε.
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4360
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: έρημος
Επικοινωνία:

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος » 25 Οκτ 2022, 04:42

Το γενετικό προφίλ των Ρομά είναι συγκεκριμένο. Οι άνδρες έχουν σε μεγάλο ποσοστό την Ινδική απλοομάδα Η, ενώ είναι σε μεγάλο ποσοστό ομάδα αίματος Β(η ομάδα των νομάδων).
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888

Άβαταρ μέλους
Sid Vicious
Δημοσιεύσεις: 11813
Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sid Vicious » 25 Οκτ 2022, 04:43

taxalata xalasa έγραψε:
25 Οκτ 2022, 02:26
Fipps έγραψε:
24 Οκτ 2022, 22:14
taxalata xalasa έγραψε:
24 Οκτ 2022, 00:54

και που το ξέρεις εσύ πως και πότε και γιατί επικράτησε να αποκαλούνται με αυτόν τον όρο οι τσιγγάνοι, όχι γιατί είχαν καμία σχέση με την αίρεση αλλά απλά γιατί ήταν περιθοριακοί και κανείς δεν ήθελε να συναναστραφεί μαζί τους. ;

Γιατί να μην είναι οι ίδιοι αθίγγανοι από τότε που έγιναν περιθοριακοί και νόμαδες on the run λόγω των διώξεων που υπέστησαν...;
Για πολλούς λόγους:
1. Η γλώσσα τους είναι διάλεκτος γλωσσών που ομιλούνται στην Ινδία.
2. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν ξεκάθαρα πως πρόκειται για φυλή η οποία ήρθε από την Ινδική χερσόνησο.
3. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν πως η διαφοροποίηση τους από τους άλλους πληθυσμούς των περιοχών που ζουν είναι σε φυλετική βάση και όχι κοινωνική ή θρησκευτική. Εάν ίσχυε αυτό που λες τότε οι τσιγγάνοι θα είχαν ως επί το πλείστον Ευρωπαϊκα χαρακτηριστικά και το κυριότερο δεν θα είχαν δική τους γλώσσα.
4. Τον μεσαίωνα οι εραιτικοί δεν "κατέληγαν νομάδες"... Στην Δύση τους έδεναν σε παλούκια και τους έκαιγαν και στο Βυζάντιο απλά τους έσφαζαν.
5. Δεν υπάρχει ιστορική πηγή ή αναφορά για αυτούς, την γλώσσα τους, τον τρόπο ζωής τους, τον πολιτισμό τους στα Βαλκάνια πριν τον 14ο αιώνα. Οι εραιτικοί Αθίγγανοι-Παυλικανοι ζούσαν στην Ευρώπη μέχρι τον 11ο αιώνα και ήταν Ευρωπαϊκοι πληθυσμοί που μιλούσαν τη γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν.
Το να επανεμφανιστούν οι απόγονοι τους μετά από τρεις αιώνες, μιλώντας ινδική γλώσσα, με τελείως ινδικά εξωτερικά χαρακτηριστικά και έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, απλά δεν γίνεται!
1. Ρίζα στα σανσκριτικά έχουν όλες οι ΙΕ γλώσσες. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό.

2. Από την ινδικη χερσονησο ειχαν ερθει και επι τρωικου πολεμου. Δεν λεει κατι αυτο.

3. Εχουν μεσογειακα «ηλιοκαμμένα» χαρακτηριστικα και το κυριοτερο και σημαντικό είναι ότι το πρώιμο λεξικό δεν επηρεάστηκε ουσιαστικά ούτε από τα αραβικά ούτε από τα τουρκικά, όπως από τα περσικά, τα κουρδικά, τα αρμένικα (500 λέξεις) και τα ελληνικά, το οποίο δείχνει παρουσία πριν το 1000 μ.Χ. και άμεση γεωγραφική σχέση με την νοτιοανατολική μικρασία που ήταν φωλιά των αιρετικων αθίγγανων την ίδια χρονική περίοδο.

4. Ειναι πρώϊμος μεσαίωνας το 700 μ.Χ. Ακόμα σφαζόντουσαν για τις εικόνες και εδώ είναι το ζουμί της ιστορίας. Οι αθίγγανοι είναι οι χαμένοι της μάχης.

5. Περιμένεις να υπάρχει ιστορική πηγή για τους χαμένους της μάχης που είσαν κυνηγημένοι και σφαγμένοι ; επιπλέον οι τσιγγάνοι μιλάνε την γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν πάνω σε αρχαία σανσκρητική βάση.

6. Δεν επανεμφανίστηκαν οι απόγονοι των αιρετικών αθίγγανων. Δεν εξαφανίστηκαν. Εκεί ήσαν στην ανατολική Ρωμαϊκη επικράτεια, κρυμμένοι και κυνηγημένοι ώσπου χαλάρωσε το κυνήγι και αυτοί φάνηκαν πάλι στην ιστορία ως κάτι άλλο για να μην γίνει link με τους ορίτζιναλ αθίγγανους που είχαν και αυτοκράτορες. Πολιτικοί λόγοι των εξουσιαστώνε.
Τι γραφεις ρε ατομε, τι ηπιες παλι; Εξηγησε τοτε γιατι διαφερουν στην οψη με τον γενικοτερο πληθυσμο τοτε.Ρε συ μηπως και οι γυφτοι ειναι Ιλλυριοι τελικα;
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16511
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 25 Οκτ 2022, 05:54

Sid Vicious έγραψε:
25 Οκτ 2022, 04:43
taxalata xalasa έγραψε:
25 Οκτ 2022, 02:26
Fipps έγραψε:
24 Οκτ 2022, 22:14


Για πολλούς λόγους:
1. Η γλώσσα τους είναι διάλεκτος γλωσσών που ομιλούνται στην Ινδία.
2. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν ξεκάθαρα πως πρόκειται για φυλή η οποία ήρθε από την Ινδική χερσόνησο.
3. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν πως η διαφοροποίηση τους από τους άλλους πληθυσμούς των περιοχών που ζουν είναι σε φυλετική βάση και όχι κοινωνική ή θρησκευτική. Εάν ίσχυε αυτό που λες τότε οι τσιγγάνοι θα είχαν ως επί το πλείστον Ευρωπαϊκα χαρακτηριστικά και το κυριότερο δεν θα είχαν δική τους γλώσσα.
4. Τον μεσαίωνα οι εραιτικοί δεν "κατέληγαν νομάδες"... Στην Δύση τους έδεναν σε παλούκια και τους έκαιγαν και στο Βυζάντιο απλά τους έσφαζαν.
5. Δεν υπάρχει ιστορική πηγή ή αναφορά για αυτούς, την γλώσσα τους, τον τρόπο ζωής τους, τον πολιτισμό τους στα Βαλκάνια πριν τον 14ο αιώνα. Οι εραιτικοί Αθίγγανοι-Παυλικανοι ζούσαν στην Ευρώπη μέχρι τον 11ο αιώνα και ήταν Ευρωπαϊκοι πληθυσμοί που μιλούσαν τη γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν.
Το να επανεμφανιστούν οι απόγονοι τους μετά από τρεις αιώνες, μιλώντας ινδική γλώσσα, με τελείως ινδικά εξωτερικά χαρακτηριστικά και έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, απλά δεν γίνεται!
1. Ρίζα στα σανσκριτικά έχουν όλες οι ΙΕ γλώσσες. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό.

2. Από την ινδικη χερσονησο ειχαν ερθει και επι τρωικου πολεμου. Δεν λεει κατι αυτο.

3. Εχουν μεσογειακα «ηλιοκαμμένα» χαρακτηριστικα και το κυριοτερο και σημαντικό είναι ότι το πρώιμο λεξικό δεν επηρεάστηκε ουσιαστικά ούτε από τα αραβικά ούτε από τα τουρκικά, όπως από τα περσικά, τα κουρδικά, τα αρμένικα (500 λέξεις) και τα ελληνικά, το οποίο δείχνει παρουσία πριν το 1000 μ.Χ. και άμεση γεωγραφική σχέση με την νοτιοανατολική μικρασία που ήταν φωλιά των αιρετικων αθίγγανων την ίδια χρονική περίοδο.

4. Ειναι πρώϊμος μεσαίωνας το 700 μ.Χ. Ακόμα σφαζόντουσαν για τις εικόνες και εδώ είναι το ζουμί της ιστορίας. Οι αθίγγανοι είναι οι χαμένοι της μάχης.

5. Περιμένεις να υπάρχει ιστορική πηγή για τους χαμένους της μάχης που είσαν κυνηγημένοι και σφαγμένοι ; επιπλέον οι τσιγγάνοι μιλάνε την γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν πάνω σε αρχαία σανσκρητική βάση.

6. Δεν επανεμφανίστηκαν οι απόγονοι των αιρετικών αθίγγανων. Δεν εξαφανίστηκαν. Εκεί ήσαν στην ανατολική Ρωμαϊκη επικράτεια, κρυμμένοι και κυνηγημένοι ώσπου χαλάρωσε το κυνήγι και αυτοί φάνηκαν πάλι στην ιστορία ως κάτι άλλο για να μην γίνει link με τους ορίτζιναλ αθίγγανους που είχαν και αυτοκράτορες. Πολιτικοί λόγοι των εξουσιαστώνε.
Τι γραφεις ρε ατομε, τι ηπιες παλι; Εξηγησε τοτε γιατι διαφερουν στην οψη με τον γενικοτερο πληθυσμο τοτε.Ρε συ μηπως και οι γυφτοι ειναι Ιλλυριοι τελικα;
κάτσε καλά...

αυτος εδω με κλαρινο θα κανε μεγαλο σουξε στην αρχαιοτητα


Εικόνα

Πιο άσπρος είναι ο Μάγκας...

Εικόνα
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
Fipps
Δημοσιεύσεις: 840
Εγγραφή: 23 Μάιος 2020, 15:08
Phorum.gr user: Fipps
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fipps » 25 Οκτ 2022, 16:55

taxalata xalasa έγραψε:
25 Οκτ 2022, 02:26
Fipps έγραψε:
24 Οκτ 2022, 22:14
taxalata xalasa έγραψε:
24 Οκτ 2022, 00:54

και που το ξέρεις εσύ πως και πότε και γιατί επικράτησε να αποκαλούνται με αυτόν τον όρο οι τσιγγάνοι, όχι γιατί είχαν καμία σχέση με την αίρεση αλλά απλά γιατί ήταν περιθοριακοί και κανείς δεν ήθελε να συναναστραφεί μαζί τους. ;

Γιατί να μην είναι οι ίδιοι αθίγγανοι από τότε που έγιναν περιθοριακοί και νόμαδες on the run λόγω των διώξεων που υπέστησαν...;
Για πολλούς λόγους:
1. Η γλώσσα τους είναι διάλεκτος γλωσσών που ομιλούνται στην Ινδία.
2. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν ξεκάθαρα πως πρόκειται για φυλή η οποία ήρθε από την Ινδική χερσόνησο.
3. Τα χαρακτηριστικά τους δείχνουν πως η διαφοροποίηση τους από τους άλλους πληθυσμούς των περιοχών που ζουν είναι σε φυλετική βάση και όχι κοινωνική ή θρησκευτική. Εάν ίσχυε αυτό που λες τότε οι τσιγγάνοι θα είχαν ως επί το πλείστον Ευρωπαϊκα χαρακτηριστικά και το κυριότερο δεν θα είχαν δική τους γλώσσα.
4. Τον μεσαίωνα οι εραιτικοί δεν "κατέληγαν νομάδες"... Στην Δύση τους έδεναν σε παλούκια και τους έκαιγαν και στο Βυζάντιο απλά τους έσφαζαν.
5. Δεν υπάρχει ιστορική πηγή ή αναφορά για αυτούς, την γλώσσα τους, τον τρόπο ζωής τους, τον πολιτισμό τους στα Βαλκάνια πριν τον 14ο αιώνα. Οι εραιτικοί Αθίγγανοι-Παυλικανοι ζούσαν στην Ευρώπη μέχρι τον 11ο αιώνα και ήταν Ευρωπαϊκοι πληθυσμοί που μιλούσαν τη γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν.
Το να επανεμφανιστούν οι απόγονοι τους μετά από τρεις αιώνες, μιλώντας ινδική γλώσσα, με τελείως ινδικά εξωτερικά χαρακτηριστικά και έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, απλά δεν γίνεται!
1. Ρίζα στα σανσκριτικά έχουν όλες οι ΙΕ γλώσσες. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό.

2. Από την ινδικη χερσονησο ειχαν ερθει και επι τρωικου πολεμου. Δεν λεει κατι αυτο.

3. Εχουν μεσογειακα «ηλιοκαμμένα» χαρακτηριστικα και το κυριοτερο και σημαντικό είναι ότι το πρώιμο λεξικό δεν επηρεάστηκε ουσιαστικά ούτε από τα αραβικά ούτε από τα τουρκικά, όπως από τα περσικά, τα κουρδικά, τα αρμένικα (500 λέξεις) και τα ελληνικά, το οποίο δείχνει παρουσία πριν το 1000 μ.Χ. και άμεση γεωγραφική σχέση με την νοτιοανατολική μικρασία που ήταν φωλιά των αιρετικων αθίγγανων την ίδια χρονική περίοδο.

4. Ειναι πρώϊμος μεσαίωνας το 700 μ.Χ. Ακόμα σφαζόντουσαν για τις εικόνες και εδώ είναι το ζουμί της ιστορίας. Οι αθίγγανοι είναι οι χαμένοι της μάχης.

5. Περιμένεις να υπάρχει ιστορική πηγή για τους χαμένους της μάχης που είσαν κυνηγημένοι και σφαγμένοι ; επιπλέον οι τσιγγάνοι μιλάνε την γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν πάνω σε αρχαία σανσκρητική βάση.

6. Δεν επανεμφανίστηκαν οι απόγονοι των αιρετικών αθίγγανων. Δεν εξαφανίστηκαν. Εκεί ήσαν στην ανατολική Ρωμαϊκη επικράτεια, κρυμμένοι και κυνηγημένοι ώσπου χαλάρωσε το κυνήγι και αυτοί φάνηκαν πάλι στην ιστορία ως κάτι άλλο για να μην γίνει link με τους ορίτζιναλ αθίγγανους που είχαν και αυτοκράτορες. Πολιτικοί λόγοι των εξουσιαστώνε.
1. Δεν έχουν απλά ρίζα τα σανσκριτικά. Είναι διάλεκτος γλωσσών που συνεχίζονται να ομιλούνται στην Β. Ινδική χερσόνησο.
Τα σανσκριτικά δεν θεωρούνται μητέρα των ΙΕ γλωσσών, αλλά η εγγύτερη γλωσσα στην πρώτοίνδοευρωπαϊκή, και από την οποία έχουμε τα αρχαιότερα γραπτά στοιχεία.
Τα Ελληνικά με τα Σανσκριτικά έχουν τόση σχέση όσο τα Κυργίζικα με την γλώσσα των Ινουϊτ.
Τα Ρομάνι με τα Σανσκριτικά και ειδικά κάποιες διαλέκτους της βόρειας Ινδίας,μοιάζουν μεταξύ τους όπως η κυπριακή με την ελλαδική διάλεκτο.
2.Γραφει ο Όμηρος για γύφτους στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια και δεν το ξέρουμε?
3. Ασχολίαστο... Ακόμη και μετά από 600 χρόνια που ζουν ανάμεσα μας, εμφανισιακά μοιάζουν ακόμα, περισσότερο με τους Πακιστανούς, τους Ινδούς και τους Μπαγκλαντεσιανους, σε σχέση με τους Μεσανατολικους λαούς, τους Έλληνες και γενικά τους "ηλιοκαμμενους" Μεσογειακους λαούς.
4.Θα υπήρχαν πηγές προγενεστερες που θα αναφέρονταν σε αυτούς, την ιδιότυπη γλώσσα τους, τα καθαρά "εξωτικά" χαρακτηριστικά της εξωτερικής εμφάνισης τους και του τρόπου ζωής τους.
5.Παντα υπάρχουν ιστορικές πηγές για τους χαμένους των πολέμων. Απλά οι περισσότερες γράφονται από τους νικητές.

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16511
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 25 Οκτ 2022, 18:26

Fipps έγραψε:
25 Οκτ 2022, 16:55

2.Γραφει ο Όμηρος για γύφτους στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια και δεν το ξέρουμε?
Σκαρταδος 4 ...έχεις τηλεφώνημα... :lol:
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
Sid Vicious
Δημοσιεύσεις: 11813
Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sid Vicious » 25 Οκτ 2022, 18:29

taxalata xalasa έγραψε:
25 Οκτ 2022, 05:54
Sid Vicious έγραψε:
25 Οκτ 2022, 04:43
taxalata xalasa έγραψε:
25 Οκτ 2022, 02:26


1. Ρίζα στα σανσκριτικά έχουν όλες οι ΙΕ γλώσσες. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό.

2. Από την ινδικη χερσονησο ειχαν ερθει και επι τρωικου πολεμου. Δεν λεει κατι αυτο.

3. Εχουν μεσογειακα «ηλιοκαμμένα» χαρακτηριστικα και το κυριοτερο και σημαντικό είναι ότι το πρώιμο λεξικό δεν επηρεάστηκε ουσιαστικά ούτε από τα αραβικά ούτε από τα τουρκικά, όπως από τα περσικά, τα κουρδικά, τα αρμένικα (500 λέξεις) και τα ελληνικά, το οποίο δείχνει παρουσία πριν το 1000 μ.Χ. και άμεση γεωγραφική σχέση με την νοτιοανατολική μικρασία που ήταν φωλιά των αιρετικων αθίγγανων την ίδια χρονική περίοδο.

4. Ειναι πρώϊμος μεσαίωνας το 700 μ.Χ. Ακόμα σφαζόντουσαν για τις εικόνες και εδώ είναι το ζουμί της ιστορίας. Οι αθίγγανοι είναι οι χαμένοι της μάχης.

5. Περιμένεις να υπάρχει ιστορική πηγή για τους χαμένους της μάχης που είσαν κυνηγημένοι και σφαγμένοι ; επιπλέον οι τσιγγάνοι μιλάνε την γλώσσα των τόπων στους οποίους ζούσαν πάνω σε αρχαία σανσκρητική βάση.

6. Δεν επανεμφανίστηκαν οι απόγονοι των αιρετικών αθίγγανων. Δεν εξαφανίστηκαν. Εκεί ήσαν στην ανατολική Ρωμαϊκη επικράτεια, κρυμμένοι και κυνηγημένοι ώσπου χαλάρωσε το κυνήγι και αυτοί φάνηκαν πάλι στην ιστορία ως κάτι άλλο για να μην γίνει link με τους ορίτζιναλ αθίγγανους που είχαν και αυτοκράτορες. Πολιτικοί λόγοι των εξουσιαστώνε.
Τι γραφεις ρε ατομε, τι ηπιες παλι; Εξηγησε τοτε γιατι διαφερουν στην οψη με τον γενικοτερο πληθυσμο τοτε.Ρε συ μηπως και οι γυφτοι ειναι Ιλλυριοι τελικα;
κάτσε καλά...

αυτος εδω με κλαρινο θα κανε μεγαλο σουξε στην αρχαιοτητα


Εικόνα

Πιο άσπρος είναι ο Μάγκας...

Εικόνα
Αυτος στη τοιχογραφια παροτι σκουρος με γυφτο δεν μοιαζει. Ως συνηθως λες βλακειες και τα "αποδεικτικα" που φερνεις ειναι για γελια.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16511
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 25 Οκτ 2022, 19:11

Sid Vicious έγραψε:
25 Οκτ 2022, 18:29
taxalata xalasa έγραψε:
25 Οκτ 2022, 05:54
Sid Vicious έγραψε:
25 Οκτ 2022, 04:43

Τι γραφεις ρε ατομε, τι ηπιες παλι; Εξηγησε τοτε γιατι διαφερουν στην οψη με τον γενικοτερο πληθυσμο τοτε.Ρε συ μηπως και οι γυφτοι ειναι Ιλλυριοι τελικα;
κάτσε καλά...

αυτος εδω με κλαρινο θα κανε μεγαλο σουξε στην αρχαιοτητα


Εικόνα

Πιο άσπρος είναι ο Μάγκας...

Εικόνα
Αυτος στη τοιχογραφια παροτι σκουρος με γυφτο δεν μοιαζει. Ως συνηθως λες βλακειες και τα "αποδεικτικα" που φερνεις ειναι για γελια.
θα μουχλιασεις απ το πηξιμο...
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Δημοσιεύσεις: 14486
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
Επικοινωνία:

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζενίθεδρος » 25 Οκτ 2022, 19:34

taxalata xalasa έγραψε:
04 Αύγ 2022, 09:54
κάτσε να πιώ λίγο βύδωρ να πάρω έμπνευση.

την ώρα που βγάζε τα χαλκόκαρφα στην ζούλα σκυφτός για να μην τον δούνε οι άλλοι, του λέει ένας ελληνόφωνος που τα μπέρδευε μια σταλιά... -τι πράττς σγυφτός ρε;

και εκείνος του πε.

--έτσι είμαι σγυφτός από γεννησιμιού (για να γλυτώσει το στυλιάρι, αφού είχε αρπάξει τα χαλκόκαρφα)
και από τότε για τον φόβο των ιουδαίων, γυρνάνε συνέχεια σγυφτοί και με το χέρι απλωμένο να πάρουνε κανά χαλκό (νομίσματα) φιλοδώρημα ή πλιατσικοδώρημα.

σκύφτος, σγύφτος, γύφτος.

νέα διάσταση...
Αυτός είναι ένας θρύλος που τον λεν οι Γύφτοι. Τον Χριστό τον σταύρωσαν με 3 καρφιά γιατί το 4ο το είχε κλέψει ο Γύφτος που τα έφτιαξε.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28702
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Πώς βγήκε από τους Βυζαντινούς η λέξη «Γύφτος».

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 09 Δεκ 2022, 19:56

9 Δεκεμβρίου, 2022 - Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη.

Εικόνα

Γύφτους, Τσιγγάνους, Αθίγγανους, Κατσίβελους τους λέει ο λαός μας, εδώ και αιώνες τώρα. Τον «Δωδεκάλογο του Γύφτου» και όχι του… Ρομά. Είναι πολλές οι αναφορές του όρου, ξεκινώντας από βυζαντινά κείμενα και φτάνοντας έως τον Παπαδιαμάντη και τον Μάριο Χάκκα.

Εικόνα

Ο τεράστιος Κώστας Χατζής έτσι αυτοαποκαλείται και ονομάζει τη ράτσα του. Παράγκα του Γύφτου ονόμασε την πρώτη του μπουάτ στην Πλάκα. Το «Ρομά» είναι φρέσκο φρούτο, στο πλαίσιο του γνωστού παιχνιδιού τις νέας αριστεράς με τις λέξεις. Μια μπούρδα και μισή, που δεν έλυσε ούτε μισό πρόβλημα. Εγραφα δε πριν από λίγα χρόνια στη «δημοκρατία» στο «Ας μιλήσουμε για Γύφτους: “Γύφτος είναι παραφθορά του Αιγύπτιος, διότι υπήρχε η εσφαλμένη εντύπωση πως οι Γύφτοι κατάγονται από την Αίγυπτο. Ινδοί είναι, η γλώσσα τους είναι ινδική διάλεκτος, με προσμείξεις ελληνικών, αρμενικών και σλαβικών λέξεων.

Μια ενδιαφέρουσα θεωρία, που μου ανέλυσε ελληνοαμερικανός Ιστορικός, είναι πως το Γύφτος προέρχεται από το Gupta, από την ομώνυμη Ινδική Αυτοκρατορία που άκμασε από τον 3ο Αιώνα έως το 590 μ.Χ., περίοδο ακμής της Ινδικής Υποηπείρου, κατά την οποία διαμορφώθηκαν στην τελική τους μορφή και τα Ινδικά Επη, όπως η Μαχαμπαράτα. Την κατέλυσαν οι εισβολές φυλών Ούνων, όμως το όνομά της έμεινε συνώνυμο της Ινδίας και υπάρχει ακόμη διαδεδομένο ως επώνυμο. Αρα είναι πιθανό το Γύφτος να μην έχει καμία σχέση με την Αίγυπτο και απλά να σημαίνει Ινδός, αυτός που κατάγεται από την Αυτοκρατορία των Gupta

Τα περί Ρομ, Ρομά και Ρομάνι, μάλλον προέρχονται από τη διαβίωσή τους στα μέρη της Αυτοκρατορίας μας, ήτοι Ρωμαίοι, Ρωμιοί, Ρωμανία, είναι φρέσκα κουλούρια της “πολιτικής ορθότητας”, πως τάχα μου θα αλλάζαμε το όνομα και κάτι θα έτρεχε στα… γύφτικα. Μικρός πάντως ποτέ δεν άκουσα Γύφτο να αυτοπροσδιορίζεται ως Ρομ. Η ηλιθιότητα της “πολιτικής ορθότητας” ευαγγελίζεται πως οι λέξεις παράγουν τα κοινωνικά προβλήματα κι αν τις αλλάξεις θα πιάσεις τα αυτά του Πάπα».

Εικόνα

Οι Γύφτοι κάποτε ήταν μάγοι, τσαμπάσηδες, δηλαδή έμποροι αλόγων, γαϊδουριών και μουλαριών, ταχυδακτυλουργοί, αρκουδιάρηδες – οι ταλαίπωρες αρκούδες, γανωματήδες, σιδεράδες, ακονιστές μαχαιριών, καρεκλάδες. Νομάδες και φορείς μιας τόσο ισχυρής ομάδας, επαγγέλματα που τα έσβησαν ο χρόνος, η πρόοδος της τεχνολογίας και η αλλαγή των παραγωγικών σχέσεων. Οσοι επέλεξαν τη μόνιμη εγκατάσταση και πήραν το πλανόδιο εμπόριο στα χέρια τους κι έστειλαν τα παιδιά τους στο σχολείο, βρήκαν χώρο στη νέα εποχή. Οσοι παρέμειναν στο περιθώριο, βούλιαξαν βαθύτερα στον παρασιτισμό, στη μάστιγα των ναρκωτικών, στις κλοπές και τις ληστείες.

Εικόνα

Η συμμετοχή τους στην εγκληματικότητα είναι πολύ μεγαλύτερη της πληθυσμιακής αναλογίας τους. Οι φωταδιστές του αριστερόστροφου φασισμού δεν θα σας μαρτυρήσουν π.χ. πως ο μέσος όρος ζωής τους είναι πολύ χαμηλότερος του γενικού πληθυσμού, διότι τέτοια ομολογία πλήρους αποτυχίας του δικαιωματισμού και των επιδομάτων δεν είναι για κόρδωμα. Γύφτικες πολιτικές από καψοκαλύβηδες πολιτικούς.

Από τις αρχές του 1990 η κατάσταση άρχισε να εκτραχύνεται. Μαζί με τα παιχνίδια με τις λέξεις που έκαναν οι δικαιωματιστές, ήρθαν τα επιδόματα, ακόμη και για τα αυτονόητα, π.χ. για να στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο. Πλήρης αποτυχία. Η χώρα λεηλατείται από μερίδα αυτών αλλά και εισαγόμενων ομοφύλων τους από τις άλλες βαλκανικές χώρες. Ξηλώνουν σωλήνες, ηλιακούς, προτομές ηρώων, καλώδια, καπάκια φρεατίων πομόνες, κάνουν ζημιά χιλιάδων ευρώ, για να εισπράξουν 20 ευρώ για το μέταλλο.

Εικόνα

Πρώτα θύματα της εγκληματικότητάς τους τα παιδιά τους, τα εκπαιδεύουν στο έγκλημα, από κλοπή ως διακίνηση ναρκωτικών, εκμεταλλευόμενοι το ατιμώρητο των πολύ μικρών παιδιών από τον Νόμο. Βάλτε και τις άθλιες συνθήκες υγιεινής, τη μη παρακολούθηση της υποχρεωτικής παιδείας από πολλά από αυτά και είναι κομπλέ όλες οι προϋποθέσεις για να τους αφαιρείται η γονική μέριμνα των παιδιών αλλά δεν γίνεται, διότι ο Νόμος κάνει την πάπια.

Ο δικαιωματισμός και τα επιδόματα βοήθησαν στην περιθωριοποίηση και η ανοχή και η μικροπολιτική συναλλαγή στην ατιμωρησία που αποθρασύνει. Το έγκλημα, λοιπόν, έχει ενσκήψει, είναι πλέον αργά να μιλήσουμε για πρόληψη, ίσως μόνο για τους Γύφτους/Ρομά, Σείριους/Βαβυλώνιους που γεννιούνται τώρα. Η πολιτική μας πρόταση για να σταματήσουν η λεηλασία ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας, το κύμα εγκληματικότητας, οι απώλειες ζωών πολιτών και αστυνομικών, η αποθράσυνση των παρανόμων, οι εικόνες της ανομίας σε δημόσια νοσοκομεία, είναι μία: σοκ, δέος με ανελέητη εφαρμογή του Νόμου.

Εικόνα

Οι παράνομοι να χορτάσουν φυλακή κι όποιος σηκώνει χέρι να του το τσακίζουν, όποιος αντιδρά στην εφαρμογή του Νόμου, το ίδιο, όποιος τολμά να σηκώνει όπλο ή να απειλεί με άλλο τρόπο τη ζωή αστυνομικών ή βίαια να αρνείται τον έλεγχο, να εξουδετερώνεται, με σαφείς νέους κανόνες εμπλοκές και καταδίωξης. Παραπομπή των γονέων για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου και αφαίρεση της γονικής μέριμνας, με εγκλεισμό και εκπαίδευση σε ειδικά ιδρύματα.

Εικόνα

Στηρίζουμε την Αστυνομία, την Εσωτερική Φρουρά της Δημοκρατίας και η αριστερά που ενθαρρύνει τη βία και την ανομία των ψευτοευπαθών επιδοματιών, να το βουλώσει επιτέλους

Δικηγόρος, Πρόεδρος της ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ, Αντιπρόεδρος της ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
www.neadexia.gr
https://attikanea.info/%CE%B3%CF%8D%CF% ... %AD%CF%82/

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Γλωσσολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών