Σκαρταδος 4 έγραψε:Δεν χρειάζεται να υποθέσω ότι υπήρχε τέτοιο ρήμα
Το ρήμα υπήρχε,είναι το δηλεομαι=καταστρέφω
Με ρίζα δηλ, εξού και δηλημα=καταστροφή και δηλητήριο
Εφόσον δεν έχεις το ίδιο το δηλέομαι, τα υπόλοιπα περί «ντίλε» είναι εικασίες. Προϋποθέτεις το ζητούμενο εδώ.
Σκαρταδος 4 έγραψε:Για καμία διαφορετική προφορά του δ δεν μιλάω
Τα έχεις μπερδέψει
Πραγματικά αν σήμερα προφέρει κάποιος ντιλε θα μοιάζει σαν Πακιστανός όπως έγραψες
Τον 5ο αιώνα όμως, όλοι έτσι πρόφεραν την ρίζα αυτή,ως ντ
Το πρόφεραν όπως το σημερινό «ντ» αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα το έγραφαν με «ν» και «τ» στην θρακική περιοχή όπου βρέθηκε το δαχτυλίδι.
Σκαρταδος 4 έγραψε:Όσον αφορά το ι ,και την εμφάνιση του στην λέξη αντί του η
Στην Αθήνα υπάρχει ένα επιγραφικό μουσείο.
Εκεί υπάρχουν χιλιάδες ενεπίγραφα όστρακα και άλλες αρχαίες επιγραφές
Ζήτησε να δεις, ή μόνο να σε πουνε πόσες φορές σε επιγραφές όλου του 5ου αιώνα, υπάρχει ι αντί η και το αντίστροφο
Όπως φυσικά υπάρχει και θ αντί τ και το αντίστροφο,όπως στον ρολισθενης που στην επιγραφή υπάρχει τ
Στα μισά όστρακα με τον Θεμιστοκλή,το όνομα είναι γραμμένο ως Θεμιστοκλής και στα άλλα μισά ως Θεμισθοκλής
Πολύ μετά τον 5ο αιώνα π.Χ. συμβαίνει αυτό, δηλαδή το «ι» να μπαίνει στη θέση του «η» (μεταχριστιανικά κυρίως). Στην θρακική επιγραφή υπάρχει Ρολιστενέας όχι Ρολισθένης. Η εμφάνιση του Θεμιστοκλή ως Θεμισθοκλή σε επιγραφές οφείλεται σε αφομοίωση. Τι σχέση έχει με την επιγραφή του Εζέροβο δεν καταλαβαίνω.