κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μελέτη της γλώσσας, γραμματική, συντακτικό, σχολιασμοί και διευκρινίσεις.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29597
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk » 31 Μάιος 2023, 19:57

Ασέβαστος έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:22

εγραψες ενα σεντονι εν πολλοις σωστο, ξεκινωντας απο λαθος παραδοχη. δεν ειμαι καν τεχνιτης. ερασιτεχνης ψευτομαστορακος ειμαι, και δεν εχω αναγαγει αυτη την ιδιοτητα σε τιποτα. δε μιλησα πουθενα για τον εαυτο μου, και ποσο σπουδαιος η οχι ειμαι. :102:

καλα τα λες. τα αρχαια δεν εχω καταλαβει που κολλανε. :smt017
θες μηπως να πεςι οτι στις υψηλοτερες βαθμιδες της επιστημης, συννενοουνται στα αρχαια η κατι τετοιο; οτι για να φτιαξει καποιος ενα νεο υπεραγωγο μια νεα μεθοδο διαγνωσης καρκινου, να αναλυσει κοκκαλα 5 000 χρονων η οτι τετοιο, πρεπει να ξερει αρχαια ελληνικα; εστω, οτι βοηθανε καπου;

εννοειται οτι καλο ειναι να εχει αριστη γνωση της γλωσσας (της αγγλικης συνηθως :102: ) για να μπορει να συννενοηεθι με σαφηνεια, να διαβασει και να καταλαβει οτι εχουν γραψει αλλοι κλπ.

εγω λεω οτι για να εχουμε περισσοτερους τετοιους, καλο θα ηταν οταν ειναι μικροι να τους φερνουμε σε επαφη με καποια ζωντανη μορφη επιστημης, τεχνολογιας, η και τεχνης, αντι να σπαταλαμε το χρονο τους με νεκρες γλωσσες.
Ο Έλληνας επιστήμονας που έχει άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας δεν θα κολλήσει στα αρχαία ελληνικά του γυμνασίου και συνήθως θα έχει άριστη βαθμολογία και εκεί. Όπως θα έχει άριστη γνώση και της ελληνικής γλώσσας. Δεν κάνει διακρίσεις και δεν βγάζει άχρηστο κανένα από τα μαθήματα που διδάχτηκε. Ούτε καν τη θεατρική αγωγή στην τρίτη δημοτικού. Επίσης όταν θέλει να συντάξει μια μελέτη ή μια έκθεση, δεν παίρνει τη βοήθεια του κοινού και δεν χρησιμοποιεί τον κορέκτορα.

Υπάρχουν άνθρωποι σ' αυτόν τον κόσμο, που όταν βλέπουν ένα έγγραφο μπορούν να εντοπίσουν τα ορθογραφικά λάθη ακόμη κι αν δεν υπάρχει η κόκκινη γραμμή του Thesaurus από κάτω. Κι αυτό συμβαίνει γιατί πρώτον προσπάθησαν, δεύτερον δεν απαξίωναν τα μαθήματα της γλώσσας και τρίτον ντρέπονται να μην γνωρίζουν καλά, παρά πολύ καλά ελληνικά. Όχι γιατί αυτό τους κάνει καλύτερους από τους άλλους, αλλά γιατί πήραν το βιβλίο στα χέρια τους. Είτε είναι των νέων ελληνικών, είτε είναι των αρχαίων ελληνικών.
Ασέβαστος έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:31
Gherschaagk έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:15
Ασέβαστος έγραψε:
31 Μάιος 2023, 18:05

μωρ δε διαφωνω, ουτε συμφωνω, αλλα καπου θα υπαρχει επισημη στατιστικη, αντι για μια απ του χουργιο.

ειναι πολυ συνηθες να λενε διαφοροι "παλιοτερα ηταν καλυτερα" χωρις να ξερουν τι λενε.
Αυτό το λες εσύ που η σχέση σου με την εκπαίδευση είναι πως τελείωσες το πολυκλαδικό, αλλά ξέρεις πως τα αρχαία είναι άχρηστα.

Σου έχω δωράκι όμως.

Εδώ η παγκόσμια κατάταξη των εκπαιδευτικών συστημάτων, σε όσες χώρες υπάρχει διαθέσιμες πληροφορίες.

https://wisevoter.com/country-rankings/ ... y-country/

Η Ελλάδα σε αυτόν τον πίνακα είναι 27η. Πρώτη έρχεται η Γερμανία. Η Ολλανδία στην οποία τα αρχαία ελληνικά είναι υποχρεωτικά στο γυμνάσιο, έρχεται 12η.


Είμαστε πάνω από Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία και έχουμε την Ιαπωνία ακριβώς από κάτω μας.
απο αυτο που εγραψες τωρα, προκυπτει οτι χειροτερευουμε 5%καθε 20ετια;

ισως επερεπε να σου εχουν κοψει λιγες ωρες αρχαια στο σχολειο, και να διδασκαν λογικη διαλογου.

λογικη, γενικοτερα. :smt017 δεν καταλαβαινω πως καταληγουμε οτι η ολλανδια ας πουμε ειναι πανω απο μας επειδη κανουν αρχαια, και οχι για χιλιους αλλους λογους, η οτι οι υπολοιπες χωρες που ειναι πανω απο μας , και την ολλανδια, χωρις αρχαια, κανουν κατι λαθος :p2:
:fp:

Οι μαθητές χειροτερεύουν. Αυτό που σου έβαλα εδώ είναι η κατάταξη των εκπαιδευτικών συστημάτων.

Τα αρχαία δεν έχουν καμία σχέση με την κατάταξη. Δεν σου φταίνε τα αρχαία.

Δες τον διαχωρισμό στα λύκεια και σκέψου ποια είναι τα μαθήματα που δεν διδάσκονται στα ΕΠΑΛ.

ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.

Αρχαία Κατσαρίδα
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 01 Αύγ 2021, 00:32
Phorum.gr user: Aρχαία Κατσαρίδα

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχαία Κατσαρίδα » 31 Μάιος 2023, 20:31

Antares έγραψε:
31 Μάιος 2023, 17:00
Στην γερμανική γλώσσα που πιθανόν αντέγραψε το συντακτικό της αρχαίας ελληνικής, οι προτάσεις φαίνονται πιο κομψές. Πολλές φορές εκνευρίζομαι όταν πρέπει να γράψω κάτι περιφραστικά και μετά ανακαλύπτω ότι η καθαρεύουσα το έλεγε κομψότερα και με μεγαλύτερη σαφήνεια. Μακάρι να αρχίζαμε να χρησιμοποιούμε προτάσεις της καθαρεύουσας.
Η δημοτική με την όλως αντιαισθητική παντοκρατορία του ''που'', το οποίο εκτόπισε τα οστις, τα ο οποίος κτλ, με τα γνωστά αντισυντηρητικά πολιτικάντικα κόμπλεξ ως προς τη χρησιμοποίηση μετοχών και δοτικών που τελικά τις έφαγε η μαρμάγκα, έχει οδηγήσει την ομιλούμενη και γραφόμενη ελληνική στη θλιβερή κατάσταση όχι μόνο να ηχεί άχαρη και κουραστική, αλλά και στο μοιραίο αδιέξοδο του να πλατειάζει την ώρα που εκ των πραγμάτων αδυνατεί να είναι σαφής, καθότι άπασες οι εγγενείς στην ελληνική γλώσσα δικλείδες σαφηνείας θυσιάστηκαν περιχαρώς στον βωμό της προοδευτικιάς γλωσσικής έκφρασης. Με απλά λόγια, σε δημοτικίστικο μακροπερίοδο λόγο συμβαίνει συχνά να χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Μια γλώσσα δηλαδή όπου για να βγάλεις άκρη πρέπει να γράφεις κοφτά, σχεδόν τηλεγραφικά. Μια γλώσσα άριστη ενδεχομένως για κόμικς, αλλά όχι για κάτι υψηλό και ευγενέστερο, όχι για πραγματικό στοχασμό και διεισδυτική ανάλυση.

Όποιος αγαπά την ελληνική γλώσσα και είναι πραγματικός γνώστης της, όπερ σημαίνει ότι έχει τριβή με κείμενα διαφόρων φάσεών της και τα διαβάζει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, συνειδητοποιεί ότι το κείμενο της Ιλιάδας, του Πανηγυρικού του Ισοκράτη, των Βίων Παραλλήλων του Πλουτάρχου, του Περί Κτισμάτων του Προκοπίου, του Βίου Βασιλείου του Πορφυρογέννητου, της Πάπισσας Ιωάννας του Ροϊδη, αλλά και του όποιου καθαρευουσιάνικου άρθρου σε όποια παλιά εφημερίδα, ρέει σαν γάργαρο νερό χωρίς ποτέ να προβάλλει κάποιος νοηματικός σκόπελος στον αναγνωστικό ορίζοντα. Στα κείμενα, όμως, της κατά κύριο λόγο μεταπολιτευτικής δημοτικής, είτε αυτά είναι απομαγνητοφωνημένες ομιλίες κάποιου επίδοξο πολιτικού σωτήρα, είτε κάποιο μυθιστόρημα, είτε άρθρο γνώμης σε εφημερίδα υψηλής κυκλοφορίας, είτε ακόμη και πανεπιστημιακό σύγγραμμα, ο εν λόγω γνώστης της ελληνικής βρίσκει δυστυχώς τον εαυτό του στη δυσάρεστη θέση να σκοντάφτει πάρα πολύ συχνά, όχι επειδή ο δαίμων του τυπογραφείου καταβρόχθισε ή αλλοίωσε κάποιες λέξεις, αλλά επειδή δεν βγαίνει εύκολα νόημα και έτσι πρέπει κανείς ξανά και ξανά να το πάρει από την αρχή.

Εγώ, από τα φοιτητικά μου χρόνια έως σήμερα, αρκετές φορές δεν καταφέρνω να ολοκληρώσω τη μελέτη επιστημονικών συγγραμάτων μεταφρασμένων στα δημοτικίστικα. Αναγκαστικά καταφεύγω στο πρωτότυπο. Να προσθέσω ότι όταν είναι στη γερμανική, από τη μια αγαλλιάζει το είναι μου διότι αυτή η γλώσσα χαρακτηρίζεται από εκπληκτική περιεκτικότητα, χειρουργική ακρίβεια, απόλυτη σαφήνεια και γοητευτική κομψότητα, από την άλλη με πιάνει κατάθλιψη διότι όλες αυτές τις αρετές τις διέθετε στον ίδιο βαθμό και η δική μας γλώσσα, και δεν λέω για την εποχή της Εκκλησίας του Δήμου, αλλά για μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, τότε που όλα τα 'σκιαζε η κακιά καθαρεύουσα. Ανατρέχω λοιπόν στο πρωτότυπο για να κατανοήσω ο δόλιος τι όντως γράφει ο συγγραφέας και όχι στο περίπου, όχι να μυρίζω κάθε δυο σελίδες τα δάχτυλά μου, παραδείγματος χάριν για το σε ποιο απ' όλα τα προηγούμενα ουσιαστικά αναφέρεται αυτό το αναθεματισμένο άφυλο ''που'', αλλά και όχι μόνο γι' αυτό. Επίσης το πόσο άγαρμπη και αντιποιητική έχει καταντήσει η γλώσσα μας ακόμα και σε συγγράμματα τέτοιου επιπέδου θα έπρεπε να μας προβληματίσει σοβαρά. Πάντως να πω την αμαρτία μου, όταν διαβάζω επιστημονικά συγγράμματα μεταφρασμένα στην καθαρεύουσα, είτε αυτά είναι του 19ου είτε πρόσφατα του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα, ποτέ μα ποτέ δεν έχει τύχει να συναντήσω ούτε ίχνος αντίστοιχων προβλημάτων νοηματικής θολούρας. Καθαρή σύμπτωση θα είναι, όχι ότι παραλάβαμε μια άριστη γλώσσσα και την κάναμε σαν τα μούτρα μας.

Η κατάργηση δε του πολυτονικού έκανε την κατάσταση ακόμα τραγελαφικότερη και τις περιπτώσεις που κανείς σκοντάφτει ακόμη περισσότερες. Όποιος κατέχει το πολυτονικό, καταλαβαίνει τι λέω. Όποιος καταδικάστηκε από το ελλαδικό κρατίδιο να μη το γνωρίσει, καταδικάστηκε και να αποδεχτεί ως δήθεν φυσιολογία της ελληνικής γλώσσας την τόσο ενοχλητική νοηματική αμφιρρέπεια την οποία σε κάποιες συχνότατα συναντώμενες περιπτώσεις τής επέφερε το μονοτονικό (για παράδειγμα, αν ακολουθούσα πιστά το μονοτονικό και δεν τόνιζα το μονοσύλλαβο ''της'', ο καθένας θα σκόνταφτε για το αν είναι κτητική ή προσωπική αντωνυμία, ωραία γλώσσα φτιάξαμε).

Αφού σκοντάφτουμε συνέχεια, γιατί δεν ζητάμε να επαναφέρουμε ό,τι θα μπορούσε να μας κάνει να ορθοποδήσουμε; Διότι όταν ξεπέφτει μια γλώσσα, ξεπέφτει μαζί και και το επίπεδο των ομιλητών της. Γι' αυτό λίγοι είναι σε θέση να εννοήσουν το ίδιο το γεγονός του ξεπεσμού της και να αντιληφθούν πόσο την τραυμάτισαν οι διάφορες γλωσσικές μεταρρυθμίσεις που εισήγαγαν κάποια περιώνυμα ''τετράποδα κτήνη'' του κοινοβουλίου και του πανεπιστημίου, όπως εύστοχα τους είχε αποκαλέσει ο Κορνήλιος Καστοριάδης, ο οποίος παρεμπιπτόντως έλεγε ότι φιλοσοφία στα δημοτικίστικα δεν μπορεί να υπάρξει. Κάτι θα ήξερε. Πού να έβλεπε και την κατάντια του σήμερα. Ο μέσος άνθρωπος νομίζει ότι αφού μπορεί και ''συνεννοείται'' όταν ζητάει φέτα στο μασούτη ή όταν παίζει κάνοντας ερωτήσεις σε κάποιο μαραφέτι τεχνητής νοημοσύνης, τότε όλα πάνε καλά και ότι όποιος λέει το αντίθετο είναι μουχλιασμένος αντιδραστικός ''που δεν ξέρει πώς λειτουργουν οι languages, έλεος 2023 έχουμε!''. Βέβαια τι να σου κάνει ο μέσος άνθρωπος όταν ακόμα και από πανεπιστημιακής πλευράς οι υπερμοντέρνοι γλωσσολόγοι, οι καθ' ύλην αρμόδιοι ή αλλιώς ''τετράποδα κτήνη'' του σήμερα, λένε τα ίδια στα βελάζοντα ακροατήριά τους και αυριανούς δασκάλους των παιδιών μας.

Το χρησιμοθηρικό αίτημα για κατάργηση των αρχαίων ελληνικών, ως μίας γνώσης άχρηστης, είναι όχι μόνο ένα παρεπόμενο των καιρών μας και της ηδονιστικής/ωφελιμιστικής ψύχωσης που επικρατεί παγκοσμίως λόγω της φιλελεύθερης ιδεολογικής ηγεμονίας, αλλά και αναμενόμενη συνέπεια της δικής μας γλωσσικής και πολιτισμικής κατρακύλας, ως κοινωνίας, ως κράτους, ως έθνους.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 31940
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 31 Μάιος 2023, 21:05

Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:54

Το ξέρω ρε δικέ μου ότι δεν είσαι τεχνίτης, ούτε ηλεκτρολόγος σε οικοδομές. Θέλησα να σου δείξω με το παράδειγμα αυτό, πόσο μικρόπνοα σκέφτεσαι.

Δεν θέλω να σου πω ότι στις υψηλότερες βαθμίδες της επιστήμης συνεννοούνται στα αρχαία, ούτε ότι σε λίγα χρόνια οι υπολογιστές θα μιλάνε αρχαία ελληνικά (ατάκα Βελόπουλου), ούτε κεραλοιφές της μάγισσας Κίρκης θέλω να σου πουλήσω.

Θέλω να σου πώ ότι εσύ γουστάρεις να έχει το αυτοκίνητό σου abs και esp, αλλά μέχρι να φτάσεις να αγοράσεις αυτό το αυτοκίνητο ή ένας μάστορας να σου αλλάξει τον αντίστοιχο αισθητήρα επειδή χάλασε, προϋπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που παρατήρησαν, διαπίστωσαν και βάφτισαν την κεντρομόλο δύναμη, την τριβή, την περίμετρο του τροχού κλπ. Δεν την είπαν Δύναμη Ουγκ, ούτε αυτό που μας κάνει να μην γλιστράμε, ούτε το γύρω γύρω ενός στρογγυλού πράγματος. Έδωσαν σαφείς ορισμούς για να διαχωρίσουν και να ορίσουν σαφείς έννοιες, που μετά από τόσα χρόνια έφτασαν να σου δίνουν την δυνατότητα να στρίβεις με 120 χλμ/ω και να μην φεύγεις στα χωράφια γύρω.

Αυτό έγινε διότι υπήρχε η αντίστοιχη γνώση μιας γλώσσας που μπορεί να αποδώσει τέτοιες έννοιες και άλλες πολλές διαφορετικές.

Μην κολλάς στο συγκεκριμένο παράδειγμα, με τις συγκεκριμένες δυνάμεις. Ούτε επίσης γνωρίζω αν τα κείμενα και ο τρόπος που διδάσκονται στα σχολεία τα αρχαία, είναι ο καλύτερος. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι. Αλλά η καλή γνώση της γλώσσας, που προέρχεται από γνώση των αρχαίων είναι σημαντική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με κάποια επιστήμη και όχι απλά να παπαγαλίζει και να μαζεύει πτυχία και βαθμούς, ενώ παράλληλα είναι κι ένας ακόμα συνδετικός κρίκος και τρόπος να γνωρίσουμε την ιστορία και τους προγόνους μας.
δε διαφωνω, αλλα ποιας γλωσσας; σιγουρα οχι της αρχαιας ελληνικης παντως, γιατι σχεδον ολα οσα περιγραφεις εχουν ανακαλυφθει απο μη-ομιλητες της.

αν ισως εννοεις οτι οι βασεις για ολα αυτα μπηκαν πριν κατι χιλιετιες με τα αρχαια, μπορει και ναχεις δικιο. αλλα εδω κοιταμε το μελλον.

κοιτα να δεις που υπαρχουν, κατι λιγοι, μη φανταστεις, που ασχολουνται με επιστημες, σε ολο τον πλανητη, και δεν ξερουν γρι αρχαια, ουτε νεα.

σημερα, για να ασχοληθεις με επιστημη σε υψηλο επιπεδο, πρεπει να ξερεις αγγλικα. ελληνικα, και καθολου να μην ξερεις, μια χαρα θα τα καταφερεις. ποσο μαλλον αρχαια.

μη νομιζεις, καταλαβαινω τι λες. οσο εισαι στην ελλαδα, καλο ειναι να μπορεις να συννενοηθεις με ακριβεια με τους αλλους ελ επιστημονες. δεκτον. αλλα παλι, δεν πειθομαι οτι πρεπει να ξερεις αρχαια για να το κανεις αυτο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 31940
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 31 Μάιος 2023, 21:17

Gherschaagk έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:57


Ο Έλληνας επιστήμονας που έχει άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας δεν θα κολλήσει στα αρχαία ελληνικά του γυμνασίου και συνήθως θα έχει άριστη βαθμολογία και εκεί. Όπως θα έχει άριστη γνώση και της ελληνικής γλώσσας. Δεν κάνει διακρίσεις και δεν βγάζει άχρηστο κανένα από τα μαθήματα που διδάχτηκε. Ούτε καν τη θεατρική αγωγή στην τρίτη δημοτικού. Επίσης όταν θέλει να συντάξει μια μελέτη ή μια έκθεση, δεν παίρνει τη βοήθεια του κοινού και δεν χρησιμοποιεί τον κορέκτορα.

Υπάρχουν άνθρωποι σ' αυτόν τον κόσμο, που όταν βλέπουν ένα έγγραφο μπορούν να εντοπίσουν τα ορθογραφικά λάθη ακόμη κι αν δεν υπάρχει η κόκκινη γραμμή του Thesaurus από κάτω. Κι αυτό συμβαίνει γιατί πρώτον προσπάθησαν, δεύτερον δεν απαξίωναν τα μαθήματα της γλώσσας και τρίτον ντρέπονται να μην γνωρίζουν καλά, παρά πολύ καλά ελληνικά. Όχι γιατί αυτό τους κάνει καλύτερους από τους άλλους, αλλά γιατί πήραν το βιβλίο στα χέρια τους. Είτε είναι των νέων ελληνικών, είτε είναι των αρχαίων ελληνικών.
μεχρι και δυσλεκτικοι ειναι επιστημονες, απλα λεω.
επισης, κατα κανονα οι γιατροι κανουν χειροτερα γραμματα απο παιδι δευτερας δημοτικου.

αλλα ναι, φυσικα οι εξυπνοι ανθρωποι ειναι συνηθως ικανοι σε ολα, και στα αρχαια, και στην ορθογραφια κλπ. αλλα ειναι καλοι στην ορθογραφια επειδη ειναι εξυπνοι, οχι επειδη διδαχθηκαν αρχαια.
Gherschaagk έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:15


:fp:

Οι μαθητές χειροτερεύουν. Αυτό που σου έβαλα εδώ είναι η κατάταξη των εκπαιδευτικών συστημάτων.

Τα αρχαία δεν έχουν καμία σχέση με την κατάταξη. Δεν σου φταίνε τα αρχαία.

Δες τον διαχωρισμό στα λύκεια και σκέψου ποια είναι τα μαθήματα που δεν διδάσκονται στα ΕΠΑΛ.

ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
σε ρωτησα απο που προκυπτει οτι χειροτερευουν. για απαντηση εβαλες την καταταξη. :102: ασχετο

παρακατω ειπες οτι οι ολλανδοι που ειναι ψηλα, κανουν αρχαια, εδω παλι λες τα αρχαια δεν εχουν σχεση με την καταταξη. ε, τοτε για ποιο λογο την ποσταρισες;

μετα λες οτι τα αρχαια δεν διδασκονται στα επαλ. υποννοεις οτι για αυτο ειναι μπουρδελα; αν τους βαλουμε δηλαδη αρχαια θα γινουν ανθρωποι; να σου θυμισω οτι τα πολυκλαδικα της εποχης μας περνιουνταν για ανωτερα απο τα γενικα. και δεν ειχαν αρχαια.

γενικα προσπαθεις να συσχετισεις τα αρχαια με οτιναναι, και δεν σου βγαινει και τα κανεις αχταρμα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24280
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 31 Μάιος 2023, 21:20

Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:54
Ασέβαστος έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:22
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 18:11

Ρε δικέ μου, είσαι ένας απλός εφαρμοστής-τεχνίτης και έχεις ανάγει αυτήν σου την ιδιότητα στο απόλυτο αξίωμα της ανθρωπότητος. Για να σου δώσω να καταλάβεις:

εγραψες ενα σεντονι εν πολλοις σωστο, ξεκινωντας απο λαθος παραδοχη. δεν ειμαι καν τεχνιτης. ερασιτεχνης ψευτομαστορακος ειμαι, και δεν εχω αναγαγει αυτη την ιδιοτητα σε τιποτα. δε μιλησα πουθενα για τον εαυτο μου, και ποσο σπουδαιος η οχι ειμαι. :102:

καλα τα λες. τα αρχαια δεν εχω καταλαβει που κολλανε. :smt017
θες μηπως να πεςι οτι στις υψηλοτερες βαθμιδες της επιστημης, συννενοουνται στα αρχαια η κατι τετοιο; οτι για να φτιαξει καποιος ενα νεο υπεραγωγο μια νεα μεθοδο διαγνωσης καρκινου, να αναλυσει κοκκαλα 5 000 χρονων η οτι τετοιο, πρεπει να ξερει αρχαια ελληνικα; εστω, οτι βοηθανε καπου;

εννοειται οτι καλο ειναι να εχει αριστη γνωση της γλωσσας (της αγγλικης συνηθως :102: ) για να μπορει να συννενοηεθι με σαφηνεια, να διαβασει και να καταλαβει οτι εχουν γραψει αλλοι κλπ.

εγω λεω οτι για να εχουμε περισσοτερους τετοιους, καλο θα ηταν οταν ειναι μικροι να τους φερνουμε σε επαφη με καποια ζωντανη μορφη επιστημης, τεχνολογιας, η και τεχνης, αντι να σπαταλαμε το χρονο τους με νεκρες γλωσσες.
Το ξέρω ρε δικέ μου ότι δεν είσαι τεχνίτης, ούτε ηλεκτρολόγος σε οικοδομές. Θέλησα να σου δείξω με το παράδειγμα αυτό, πόσο μικρόπνοα σκέφτεσαι.

Δεν θέλω να σου πω ότι στις υψηλότερες βαθμίδες της επιστήμης συνεννοούνται στα αρχαία, ούτε ότι σε λίγα χρόνια οι υπολογιστές θα μιλάνε αρχαία ελληνικά (ατάκα Βελόπουλου), ούτε κεραλοιφές της μάγισσας Κίρκης θέλω να σου πουλήσω.

Θέλω να σου πώ ότι εσύ γουστάρεις να έχει το αυτοκίνητό σου abs και esp, αλλά μέχρι να φτάσεις να αγοράσεις αυτό το αυτοκίνητο ή ένας μάστορας να σου αλλάξει τον αντίστοιχο αισθητήρα επειδή χάλασε, προϋπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που παρατήρησαν, διαπίστωσαν και βάφτισαν την κεντρομόλο δύναμη, την τριβή, την περίμετρο του τροχού κλπ. Δεν την είπαν Δύναμη Ουγκ, ούτε αυτό που μας κάνει να μην γλιστράμε, ούτε το γύρω γύρω ενός στρογγυλού πράγματος. Έδωσαν σαφείς ορισμούς για να διαχωρίσουν και να ορίσουν σαφείς έννοιες, που μετά από τόσα χρόνια έφτασαν να σου δίνουν την δυνατότητα να στρίβεις με 120 χλμ/ω και να μην φεύγεις στα χωράφια γύρω.

Αυτό έγινε διότι υπήρχε η αντίστοιχη γνώση μιας γλώσσας που μπορεί να αποδώσει τέτοιες έννοιες και άλλες πολλές διαφορετικές.

Μην κολλάς στο συγκεκριμένο παράδειγμα, με τις συγκεκριμένες δυνάμεις. Ούτε επίσης γνωρίζω αν τα κείμενα και ο τρόπος που διδάσκονται στα σχολεία τα αρχαία, είναι ο καλύτερος. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι. Αλλά η καλή γνώση της γλώσσας, που προέρχεται από γνώση των αρχαίων είναι σημαντική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με κάποια επιστήμη και όχι απλά να παπαγαλίζει και να μαζεύει πτυχία και βαθμούς, ενώ παράλληλα είναι κι ένας ακόμα συνδετικός κρίκος και τρόπος να γνωρίσουμε την ιστορία και τους προγόνους μας.
Ειναι η τριτη φορα που θα χρησιμοποιησω την αρχαια λεξη μαλακιες ως μοναδικη φυσιολογικη απαντηση στις ατελειωτες αντιεπιστημονικες μπουρδολογιες που αραδιαζουν οι "εραστες των αρχαιων" (στην πραγματικοτητα αρκετα αγραμματοι ακομα και με δεδομενα αρχαιομανους Ελ).

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14599
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 31 Μάιος 2023, 21:26

Ασέβαστος έγραψε:
31 Μάιος 2023, 21:05
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:54

Το ξέρω ρε δικέ μου ότι δεν είσαι τεχνίτης, ούτε ηλεκτρολόγος σε οικοδομές. Θέλησα να σου δείξω με το παράδειγμα αυτό, πόσο μικρόπνοα σκέφτεσαι.

Δεν θέλω να σου πω ότι στις υψηλότερες βαθμίδες της επιστήμης συνεννοούνται στα αρχαία, ούτε ότι σε λίγα χρόνια οι υπολογιστές θα μιλάνε αρχαία ελληνικά (ατάκα Βελόπουλου), ούτε κεραλοιφές της μάγισσας Κίρκης θέλω να σου πουλήσω.

Θέλω να σου πώ ότι εσύ γουστάρεις να έχει το αυτοκίνητό σου abs και esp, αλλά μέχρι να φτάσεις να αγοράσεις αυτό το αυτοκίνητο ή ένας μάστορας να σου αλλάξει τον αντίστοιχο αισθητήρα επειδή χάλασε, προϋπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που παρατήρησαν, διαπίστωσαν και βάφτισαν την κεντρομόλο δύναμη, την τριβή, την περίμετρο του τροχού κλπ. Δεν την είπαν Δύναμη Ουγκ, ούτε αυτό που μας κάνει να μην γλιστράμε, ούτε το γύρω γύρω ενός στρογγυλού πράγματος. Έδωσαν σαφείς ορισμούς για να διαχωρίσουν και να ορίσουν σαφείς έννοιες, που μετά από τόσα χρόνια έφτασαν να σου δίνουν την δυνατότητα να στρίβεις με 120 χλμ/ω και να μην φεύγεις στα χωράφια γύρω.

Αυτό έγινε διότι υπήρχε η αντίστοιχη γνώση μιας γλώσσας που μπορεί να αποδώσει τέτοιες έννοιες και άλλες πολλές διαφορετικές.

Μην κολλάς στο συγκεκριμένο παράδειγμα, με τις συγκεκριμένες δυνάμεις. Ούτε επίσης γνωρίζω αν τα κείμενα και ο τρόπος που διδάσκονται στα σχολεία τα αρχαία, είναι ο καλύτερος. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι. Αλλά η καλή γνώση της γλώσσας, που προέρχεται από γνώση των αρχαίων είναι σημαντική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με κάποια επιστήμη και όχι απλά να παπαγαλίζει και να μαζεύει πτυχία και βαθμούς, ενώ παράλληλα είναι κι ένας ακόμα συνδετικός κρίκος και τρόπος να γνωρίσουμε την ιστορία και τους προγόνους μας.
δε διαφωνω, αλλα ποιας γλωσσας; σιγουρα οχι της αρχαιας ελληνικης παντως, γιατι σχεδον ολα οσα περιγραφεις εχουν ανακαλυφθει απο μη-ομιλητες της.

αν ισως εννοεις οτι οι βασεις για ολα αυτα μπηκαν πριν κατι χιλιετιες με τα αρχαια, μπορει και ναχεις δικιο. αλλα εδω κοιταμε το μελλον.

κοιτα να δεις που υπαρχουν, κατι λιγοι, μη φανταστεις, που ασχολουνται με επιστημες, σε ολο τον πλανητη, και δεν ξερουν γρι αρχαια, ουτε νεα.

σημερα, για να ασχοληθεις με επιστημη σε υψηλο επιπεδο, πρεπει να ξερεις αγγλικα. ελληνικα, και καθολου να μην ξερεις, μια χαρα θα τα καταφερεις. ποσο μαλλον αρχαια.

μη νομιζεις, καταλαβαινω τι λες. οσο εισαι στην ελλαδα, καλο ειναι να μπορεις να συννενοηθεις με ακριβεια με τους αλλους ελ επιστημονες. δεκτον. αλλα παλι, δεν πειθομαι οτι πρεπει να ξερεις αρχαια για να το κανεις αυτο.
Αυτό το είδες ρε δικέ μου;

Μην κολλάς στο συγκεκριμένο παράδειγμα, με τις συγκεκριμένες δυνάμεις


Δεν σου είπα ότι αν δεν ξέρεις αρχαία ελληνικά, δεν σου δίνουν ντοκτορά από το Harvard. Σου εξήγησα πολύ καλά τι εννοώ, αλλά δεν θέλεις να το καταλάβεις.

Ούτε οι επιστήμονες καταλαβαίνουν όρους όπως cephalgy, hepatology, mechanics, chaos theory, hydrogen electrolysis και τέτοια.

Πιάσε την ηλεκτροκόλληση τώρα να κάνουμε δύο πονταρισιές εδώ πέρα και άσε τους άλλους να ασχολούνται με την προστακτική του ὀμνύω.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Antipnevma
Δημοσιεύσεις: 1413
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antipnevma » 31 Μάιος 2023, 22:15

Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 21:26
Ασέβαστος έγραψε:
31 Μάιος 2023, 21:05
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 19:54

Το ξέρω ρε δικέ μου ότι δεν είσαι τεχνίτης, ούτε ηλεκτρολόγος σε οικοδομές. Θέλησα να σου δείξω με το παράδειγμα αυτό, πόσο μικρόπνοα σκέφτεσαι.

Δεν θέλω να σου πω ότι στις υψηλότερες βαθμίδες της επιστήμης συνεννοούνται στα αρχαία, ούτε ότι σε λίγα χρόνια οι υπολογιστές θα μιλάνε αρχαία ελληνικά (ατάκα Βελόπουλου), ούτε κεραλοιφές της μάγισσας Κίρκης θέλω να σου πουλήσω.

Θέλω να σου πώ ότι εσύ γουστάρεις να έχει το αυτοκίνητό σου abs και esp, αλλά μέχρι να φτάσεις να αγοράσεις αυτό το αυτοκίνητο ή ένας μάστορας να σου αλλάξει τον αντίστοιχο αισθητήρα επειδή χάλασε, προϋπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που παρατήρησαν, διαπίστωσαν και βάφτισαν την κεντρομόλο δύναμη, την τριβή, την περίμετρο του τροχού κλπ. Δεν την είπαν Δύναμη Ουγκ, ούτε αυτό που μας κάνει να μην γλιστράμε, ούτε το γύρω γύρω ενός στρογγυλού πράγματος. Έδωσαν σαφείς ορισμούς για να διαχωρίσουν και να ορίσουν σαφείς έννοιες, που μετά από τόσα χρόνια έφτασαν να σου δίνουν την δυνατότητα να στρίβεις με 120 χλμ/ω και να μην φεύγεις στα χωράφια γύρω.

Αυτό έγινε διότι υπήρχε η αντίστοιχη γνώση μιας γλώσσας που μπορεί να αποδώσει τέτοιες έννοιες και άλλες πολλές διαφορετικές.

Μην κολλάς στο συγκεκριμένο παράδειγμα, με τις συγκεκριμένες δυνάμεις. Ούτε επίσης γνωρίζω αν τα κείμενα και ο τρόπος που διδάσκονται στα σχολεία τα αρχαία, είναι ο καλύτερος. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι. Αλλά η καλή γνώση της γλώσσας, που προέρχεται από γνώση των αρχαίων είναι σημαντική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με κάποια επιστήμη και όχι απλά να παπαγαλίζει και να μαζεύει πτυχία και βαθμούς, ενώ παράλληλα είναι κι ένας ακόμα συνδετικός κρίκος και τρόπος να γνωρίσουμε την ιστορία και τους προγόνους μας.
δε διαφωνω, αλλα ποιας γλωσσας; σιγουρα οχι της αρχαιας ελληνικης παντως, γιατι σχεδον ολα οσα περιγραφεις εχουν ανακαλυφθει απο μη-ομιλητες της.

αν ισως εννοεις οτι οι βασεις για ολα αυτα μπηκαν πριν κατι χιλιετιες με τα αρχαια, μπορει και ναχεις δικιο. αλλα εδω κοιταμε το μελλον.

κοιτα να δεις που υπαρχουν, κατι λιγοι, μη φανταστεις, που ασχολουνται με επιστημες, σε ολο τον πλανητη, και δεν ξερουν γρι αρχαια, ουτε νεα.

σημερα, για να ασχοληθεις με επιστημη σε υψηλο επιπεδο, πρεπει να ξερεις αγγλικα. ελληνικα, και καθολου να μην ξερεις, μια χαρα θα τα καταφερεις. ποσο μαλλον αρχαια.

μη νομιζεις, καταλαβαινω τι λες. οσο εισαι στην ελλαδα, καλο ειναι να μπορεις να συννενοηθεις με ακριβεια με τους αλλους ελ επιστημονες. δεκτον. αλλα παλι, δεν πειθομαι οτι πρεπει να ξερεις αρχαια για να το κανεις αυτο.
Αυτό το είδες ρε δικέ μου;

Μην κολλάς στο συγκεκριμένο παράδειγμα, με τις συγκεκριμένες δυνάμεις


Δεν σου είπα ότι αν δεν ξέρεις αρχαία ελληνικά, δεν σου δίνουν ντοκτορά από το Harvard. Σου εξήγησα πολύ καλά τι εννοώ, αλλά δεν θέλεις να το καταλάβεις.

Ούτε οι επιστήμονες καταλαβαίνουν όρους όπως cephalgy, hepatology, mechanics, chaos theory, hydrogen electrolysis και τέτοια.

Πιάσε την ηλεκτροκόλληση τώρα να κάνουμε δύο πονταρισιές εδώ πέρα και άσε τους άλλους να ασχολούνται με την προστακτική του ὀμνύω.
Ουσιαστικά μας λες δηλαδή ότι για να εκφράσουμε οτιδήποτε καινούργιο και περίπλοκο θέλουμε αρχαίες γλώσσες. Αυτό είναι ανοησία. Έχουμε πει 500 φορές ότι η δημιουργία νεολογισμών με βάση λατινικές και ελληνικές ρίζες οφείλεται κυρίως σε λόγους παράδοσης. Οι πρώτοι 'επιστήμονες' έστω ερευνητές στον δυτικό κόσμο ήταν Έλληνες και Λατίνοι. Άμα ήταν Καρχηδόνιοι θα είχαμε σημητική ορολογία όπως πράγματι έχουμε σημητική ορολογία στον όρο άλγεβρα για παράδειγμα.

Antipnevma
Δημοσιεύσεις: 1413
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antipnevma » 31 Μάιος 2023, 22:22

Ήδη στους αρχαίους συναντάμε την ιδέα ότι ο γραπτός λόγος είναι ενδεχομένως ευχάριστος αλλά πρακτικά άχρηστος. Φαντάσου τι θα πίστευαν για τη χρησιμότητα του να μαθαίνεις νεκρές γλώσσες.

Ἡγοῦμαι δ’ οὐδὲ λόγους δίκαιον εἶναι καλεῖσθαι τοὺς γεγραμμένους, ἀλλ’ ὥσπερ εἴδωλα καὶ σχήματα καὶ
μιμήματα λόγων, τὴν αὐτὴν περὶ αὐτῶν εἰκότως ἂν δόξαν ἔχοιμεν, ἥνπερ καὶ περὶ τῶν χαλκῶν ἀνδριάντων καὶ λιθίνων ἀγαλμάτων καὶ γεγραμμένων ζῴων. Ὥσπερ γὰρ ταῦτα μιμήματα τῶν ἀληθινῶν σωμάτων ἐστί, καὶ χρῆσιν οὐδεμίαν τῷ τῶν ἀνθρώπων βίῳ παραδίδωσι, τὸν αὐτὸν τρόπον ὁ γεγραμμένος λόγος ἐκ βιβλίου μὲν θεωρούμενος ἔχει τινὰς ἐκπλήξεις, ἐπὶ δὲ τῶν καιρῶν ἀκίνητος ὢν οὐδεμίαν ὠφέλειαν τοῖς κεκτημένοις παραδίδωσιν. Ἀλλ’ ὥσπερ ἀνδριάντων καλῶν ἀληθινὰ σώματα πολὺ χείρους τὰς εὐπρεπείας ἔχοντα πολλαπλασίους ἐπὶ τῶν ἔργων τὰς ὠφελείας παραδίδωσιν, οὕτω καὶ λόγος ὁ λεγόμενος ἔμψυχός ἐστι καὶ ζῇ καὶ τοῖς πράγμασιν ἕπεται, ὁ δὲ γεγραμμένος εἰκόνι λόγου τὴν φύσιν ὁμοίαν ἔχων ἁπάσης ἐνεργείας ἄμοιρος καθέστηκεν.

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16303
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 31 Μάιος 2023, 22:29

Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 21:26
προστακτική του ὀμνύω.
ποια είναι τύπε;
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4234
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 31 Μάιος 2023, 22:36

Antipnevma έγραψε:
28 Μάιος 2023, 16:28
Υπάρχει κανένας λόγος να διδάσκονται τα αρχαία στα σχολεία; Για ποιό λόγο θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον μέσο φυσιολογικό άνθρωπο πως μιλούσαν στην Αθήνα πριν από 2500 χρόνια;
Και ποιος λέει με τα κριτήρια που θέτουν ότι αυτοί που κάθονται στα θρανία θα γίνουν "ο μέσος φυσιολογικός άνθρωπος" ΜΟΝΟ :smt017



Μήπως να γίνει ιδικότητα η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. για...VIP στούρνερς :lol:

ασαπερα

Ο.Ι.
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14599
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 31 Μάιος 2023, 22:43

taxalata xalasa έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:29
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 21:26
προστακτική του ὀμνύω.
ποια είναι τύπε;
Δεν κσαιρο, δυκαι μου. Αιγο μωνω στα μαθειματοικα πρωσαιχα, γιατη οιθαιλα να γυνο αιποιστειμωνας.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4234
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 31 Μάιος 2023, 22:47

Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:43
taxalata xalasa έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:29
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 21:26
προστακτική του ὀμνύω.
ποια είναι τύπε;
Δεν κσαιρο, δυκαι μου. Αιγο μωνω στα μαθειματοικα πρωσαιχα, γιατη οιθαιλα να γυνο αιποιστειμωνας.
τα κατάφερες βλέπω :003:

.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16303
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 31 Μάιος 2023, 22:48

Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:43
taxalata xalasa έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:29
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 21:26
προστακτική του ὀμνύω.
ποια είναι τύπε;
Δεν κσαιρο, δυκαι μου. Αιγο μωνω στα μαθειματοικα πρωσαιχα, γιατη οιθαιλα να γυνο αιποιστειμωνας.
ισε κε ανορτογραφος, εχις κε γνομι... εβγε!
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14599
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 31 Μάιος 2023, 22:51

taxalata xalasa έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:48
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:43
taxalata xalasa έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:29


ποια είναι τύπε;
Δεν κσαιρο, δυκαι μου. Αιγο μωνω στα μαθειματοικα πρωσαιχα, γιατη οιθαιλα να γυνο αιποιστειμωνας.
ισε κε ανορτογραφος, εχις κε γνομι... εβγε!
Οι ωρθωγραφεια οινε μηα τρωχωπαιδει γηα τειν αιποιστειμοι,τειπαι.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4234
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: κατάργηση αρχαίων στα σχολεία υπέρ ή κατά;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 31 Μάιος 2023, 22:52

taxalata xalasa έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:48
Feindflug έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:43
taxalata xalasa έγραψε:
31 Μάιος 2023, 22:29


ποια είναι τύπε;
Δεν κσαιρο, δυκαι μου. Αιγο μωνω στα μαθειματοικα πρωσαιχα, γιατη οιθαιλα να γυνο αιποιστειμωνας.
ισε κε ανορτογραφος, εχις κε γνομι... εβγε!
γηατόι τῷ λάις ἆφτω?

.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Γλωσσολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών