Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2021, 16:33
Το ΝΑΤΟ και η ΕΕ δεν μπορούν να κάνουν καλά το Ιράν. Οι Κινέζοι μόνο αν πηδήξουν στον αέρα όλοι μαζί θα γίνει σεισμός.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Το ΝΑΤΟ και η ΕΕ δεν μπορούν να κάνουν καλά το Ιράν. Οι Κινέζοι μόνο αν πηδήξουν στον αέρα όλοι μαζί θα γίνει σεισμός.
Χάσαμε τον Νάνο αλλά κάναμε καλή μεταγραφή με τον Διάδοχο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:51
Οι μοναδικοί αξιόπιστοι κινητήρες στον πλανήτη είναι οι εκ των ΗΠΑ και Ευρώπης. Απο Ρωσία και Κίνα είναι τενεκέδες που μετά απο λίγο καταστρέφονται και πρέπει να τους αλλάζεις διαρκώς. Απλά δεν έχουν επαρκή τεχνολογία για αξιόπιστους κινητήρες, δεν έχουν ούτε τις μηχανές ούτε την τεχνογνωσία να πάράξουν εξαρτήματα που μπορούν να αντέξουν μεγάλες θερμοκρασίες επί μακρόν. Πρόκειται για κράτη τεχνολογικά κατώτερα .
Εσείς οι λεύτεροι ανθρώποι;sharp έγραψε: ↑18 Απρ 2021, 23:07Χάσαμε τον Νάνο αλλά κάναμε καλή μεταγραφή με τον Διάδοχο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:51
Οι μοναδικοί αξιόπιστοι κινητήρες στον πλανήτη είναι οι εκ των ΗΠΑ και Ευρώπης. Απο Ρωσία και Κίνα είναι τενεκέδες που μετά απο λίγο καταστρέφονται και πρέπει να τους αλλάζεις διαρκώς. Απλά δεν έχουν επαρκή τεχνολογία για αξιόπιστους κινητήρες, δεν έχουν ούτε τις μηχανές ούτε την τεχνογνωσία να πάράξουν εξαρτήματα που μπορούν να αντέξουν μεγάλες θερμοκρασίες επί μακρόν. Πρόκειται για κράτη τεχνολογικά κατώτερα .
Ακριβώς, ελεύθερη αγορά έχουμε.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑18 Απρ 2021, 23:34Εσείς οι λεύτεροι ανθρώποι;sharp έγραψε: ↑18 Απρ 2021, 23:07Χάσαμε τον Νάνο αλλά κάναμε καλή μεταγραφή με τον Διάδοχο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58
Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.
I can be bought. Just not with money.
Απλά διατύπωσα μια αντικειμενική αλήθειαDwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:51
Οι μοναδικοί αξιόπιστοι κινητήρες στον πλανήτη είναι οι εκ των ΗΠΑ και Ευρώπης. Απο Ρωσία και Κίνα είναι τενεκέδες που μετά απο λίγο καταστρέφονται και πρέπει να τους αλλάζεις διαρκώς. Απλά δεν έχουν επαρκή τεχνολογία για αξιόπιστους κινητήρες, δεν έχουν ούτε τις μηχανές ούτε την τεχνογνωσία να πάράξουν εξαρτήματα που μπορούν να αντέξουν μεγάλες θερμοκρασίες επί μακρόν. Πρόκειται για κράτη τεχνολογικά κατώτερα .
Rami Chaveri, MS Aerospace and Aeronautical Engineering, University of Michigan,
Pilot and Ron Wagner, Degree in Aerospace Engineering. Pilot with ATP and CFI.
What defines the ability to produce a modern, competitive jet fighter engine is the technology that goes into its hot section: its burner and turbine.
In this category there really are only three top-tier manufacturers: GE Aviation and Pratt & Whitney in the United States, and Rolls-Royce in Europe. It should be pointed out that the high-temperature cores that go into the engines for both the Panavia Tornado (RB199) and Eurofighter Typhoon (EJ200) were supplied by Rolls-Royce, making R-R the key, pivotal partner in the development of both of these pan-European engines. France’s Snecma appears to have largely closed the gap with the big three with the development of the M88 to power the Rafale - which would be a significant accomplishment considering that the M53 that powered the Mirage 2000 was a decade behind its contemporaries in many key technologies.
There have been several Russian engine developers over the decades, including Lyulka (now NPO Saturn) which produced the AL-31 which powers the Su-27 and its variants, and Klimov which produced the RD-33 which powers the MiG-29 and its variants. Russian developers have historically been constrained by Russian manufacturing capabilities, which lagged behind the West in key areas. To overcome those constraints, the Soviet military accepted engines whose service lives were measured in the hundreds of flight hours, as compared to the thousands of flight hours obtained by U.S. or European manufactured jet engines. Essentially, they burned themselves up to match the thrust to weight ratios of their Western counterparts.
These key hot section technologies include: single crystal turbine blades (note that pouring a test piece in a lab isn’t the same as delivering a design in quantity for production), thermal barrier coatings (also for turbine blades), and powder metal forgings (for high temperature rotors).
This gap between Russian developers and their Western counterparts can only be expected to grow. Post Cold War Russia no longer had the budget needed to grow Russian manufacturing capabilities in these areas, and the Western developers have not been standing still. The Western manufacturers have decades of experience and tens of billions of dollars in investment under their belts, an advantage that today’s Russian economy will not be able to surmount.
The following references detail trends and technology development in modern jet engines in the West:
Hong, William S. and Paul D. Collopy. “Technology for Jet Engines: Case Study in Science and Technology Development.” Journal of Propulsion and Power, vol. 21, no. 5, 2005, pp. 769-777.
Koff, Bernard L. “Gas Turbine Technology Evolution - A Designer’s Perspective.” International Air and Space Symposium,AIAA Paper Number 2722, July 2003.
For a broader look at the history behind the jet engine industry, including developments in Russia, I would recommend the following resources:
Gunston, Bill. The Development of Jet and Turbine Aero Engines. Patrick Stephens Limited, 2006.
L. Kay, Anthony L. Turbojet History and Development 1930-1960 - Volumes I and II. Crowood Press, 2007.
Οι Σερβοι το εντοπισαν οταν ανοιξε τις καταπακτες του για να βομβαρδισει.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:48Τι ισχυρίζεσαι δηλαδή, δεν γίνεται κατανοητό, ότι είναι ψέμα η τεχνολογία χαμηλού ίχνους;nyxtovios έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:44Με ένα πρόχειρο googlαρισμα πάντως βλέπουμε αρκετά περιστατικά που τα σούπερ αμερικανικά πέφταν σαν gold-digger γκόμενες σε εφοπλιστές από σοβιετικούς πυραύλους σχεδιασμού του 60.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:38
Ξέρουν οι Ρώσοι, γιατί πετάνε και δεν τα βλέπουν, όπως πετούσαν και τα SR-71 πριν 60 χρόνια και τους έκαναν χάζι.
Κατά τα άλλα, οι σοβιετόρωσοι "ανακάλυψαν" την τεχνολογία stealth το 30', αλλά κατά τα άλλα οι ΗΠΑ την έχουν εφαρμόσει επιτυχώς ήδη απο το 1981 με το F-117, και οι οι Ρώσοι εν έτει 2021 ακόμη παλεύουν χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα.
Πουτινιστήρια, στις τρύπες.
An F-117 Nighthawk (Serial Number : 82-0806)[64] stealth ground-attack jet was shot down by a Yugoslav SA-3 surface-to-air missile during the Kosovo War
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... nam_War
Αμερικανική στελθ τεχνολογία είναι κάτι σαν τους εξωγήινους που βρίσκει κάθε τρεις και λίγο η Νασα
Η stealth τεχνολογία είναι κάτι το συγκεκριμένο, χαμηλό ίχνος στα ραντάρς του αντιπάλου. Οι Σέρβοι το έριξαν γιατί είχαν πάρει γραμμή οπτικά το δρομολόγιό του + εξεζητημένες τακτικές, και μπράβο τους. Η ουσία είναι ότι συμβατικό αεροσκάφος δεν θα είχε καταφέρει να βρεθεί ποτέ καν εκεί έτσι άνετο, και ότι δεκάδες άλλες αντίστοιχες αποστολές είχαν σαρώσει τους Σέρβους χωρίς καν να πάρουν χαμπάρι τι είχε συμβεί.
To βίντεο εξηγεί πωςThor έγραψε: ↑19 Απρ 2021, 15:41Οι Σερβοι το εντοπισαν οταν ανοιξε τις καταπακτες του για να βομβαρδισει.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:48Τι ισχυρίζεσαι δηλαδή, δεν γίνεται κατανοητό, ότι είναι ψέμα η τεχνολογία χαμηλού ίχνους;nyxtovios έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:44
Με ένα πρόχειρο googlαρισμα πάντως βλέπουμε αρκετά περιστατικά που τα σούπερ αμερικανικά πέφταν σαν gold-digger γκόμενες σε εφοπλιστές από σοβιετικούς πυραύλους σχεδιασμού του 60.
An F-117 Nighthawk (Serial Number : 82-0806)[64] stealth ground-attack jet was shot down by a Yugoslav SA-3 surface-to-air missile during the Kosovo War
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... nam_War
Αμερικανική στελθ τεχνολογία είναι κάτι σαν τους εξωγήινους που βρίσκει κάθε τρεις και λίγο η Νασα
Η stealth τεχνολογία είναι κάτι το συγκεκριμένο, χαμηλό ίχνος στα ραντάρς του αντιπάλου. Οι Σέρβοι το έριξαν γιατί είχαν πάρει γραμμή οπτικά το δρομολόγιό του + εξεζητημένες τακτικές, και μπράβο τους. Η ουσία είναι ότι συμβατικό αεροσκάφος δεν θα είχε καταφέρει να βρεθεί ποτέ καν εκεί έτσι άνετο, και ότι δεκάδες άλλες αντίστοιχες αποστολές είχαν σαρώσει τους Σέρβους χωρίς καν να πάρουν χαμπάρι τι είχε συμβεί.
Κι επειδη δεν ειχε συνοδεια για να το προφυλαξει απ'το αντιεροπορικο,πληρωσαν την αλαζονεια τους.
Μαλιστα το ρανταρ που το εντοπισε,ηταν αρχαιο.
Είναι Κροατικής καταγωγής κατά το ήμισυ, οι παππούδες του είχαν μεταναστεύσει στις ΗΠΑ μετά τον Β' παγκ. πόλεμο. Δε το έκανε επίτηδες, σύμπτωση. Ο διοικητής της αντιαεροπορικής μονάδας που τον κατέρριψε είναι Ούγγρος της Σερβίας.