Σελίδα 7 από 9

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 15:07
από enaon
SpoilerShow

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 17:55
από klg
enaon έγραψε:
02 Μάιος 2024, 14:31
klg έγραψε:
02 Μάιος 2024, 14:25
Ναι ρε μπρο, αυτό το θυμάμαι πάντως. Μου ρθε φλασιά, είχα τσεκαει το repo σου. Βέβαια το να το έχεις σε javascript vs το να σου αρέσει η javascript είναι άλλη ιστορία.
α γιαυτο το ειπες; :003:

τυχαιο ητσν, δεν ειχα ιδεα απο javascript, απλα πετυχα ενα γκουρου που την χρησιμοποιουσε και με βολεψε γιατι ηθελα εξερχομενες συνδεσεις και δουλευαν καλα εκει, και ειχα και τον γκουρου να μαθαινω και τιποτα. :lol:
Όχι όχι, εννοώ ότι το θυμήθηκα τώρα όταν είδα που το ανέφερες.

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 18:07
από Yochanan
GoBzi έγραψε:
02 Μάιος 2024, 14:37
klg έγραψε:
02 Μάιος 2024, 14:19
Επίσης σοβαρά τώρα ποιά μαλακισμένα επιλέξανε τη javascript στο poll;
:goodpost:

Κάθομαι φτιάχνω ένα app σε Django για να αυτοματοποίησω ένα μέρος της δουλειάς μου και χρειάζομαι JavaScript για κάποιες παπαριές στο front end. Χθες το βράδυ έστειλα αυτό σε φίλο:
Εικόνα
:lol:

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 18:10
από micmic
klg έγραψε:
02 Μάιος 2024, 14:19
Επίσης σοβαρά τώρα ποιά μαλακισμένα επιλέξανε τη javascript στο poll;
:wave

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 18:12
από Dwarven Blacksmith
Είναι personal preference, μπορείς να αραδιαζεις features όσο θες αλλά άμα ο άλλος έχει αναμνήσεις να γράφει mods για το αγαπημένο του παιχνίδι σε JavaScript, ή να βγάζει τα πρώτα του λεφτά με php, τι να πεις ακριβώς;
Αγαπημένη σημαίνει αγαπημένη.

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 18:13
από sys3x
Dwarven Blacksmith έγραψε:
02 Μάιος 2024, 18:12
Είναι personal preference, μπορείς να αραδιαζεις features όσο θες αλλά άμα ο άλλος έχει αναμνήσεις να γράφει mods για το αγαπημένο του παιχνίδι σε JavaScript, ή να βγάζει τα πρώτα του λεφτά με php, τι να πεις ακριβώς;
Αγαπημένη σημαίνει αγαπημένη.
Σε ποιο/ποια παιγνίδια και πόσα;

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 18:26
από Dwarven Blacksmith
sys3x έγραψε:
02 Μάιος 2024, 18:13
Dwarven Blacksmith έγραψε:
02 Μάιος 2024, 18:12
Είναι personal preference, μπορείς να αραδιαζεις features όσο θες αλλά άμα ο άλλος έχει αναμνήσεις να γράφει mods για το αγαπημένο του παιχνίδι σε JavaScript, ή να βγάζει τα πρώτα του λεφτά με php, τι να πεις ακριβώς;
Αγαπημένη σημαίνει αγαπημένη.
Σε ποιο/ποια παιγνίδια και πόσα;
Για μένα δεν ισχύουν τα παραδείγματα, αλλά είχα ασχοληθεί με το Unity game engine μικρός, αρχικά με Unityscript που είναι js βασικά και μετά C#.

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2024, 19:12
από Green Dragon
C++

Το ξέρω ότι ποτέ δεν την μαθαίνει κάποιος 100% λόγω πολυπλοκότητας αλλά αυτή η πολυπλοκότητα ειναι που σου δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα αν προσπαθήσεις αρκετά.

Αναφέρω και την Visual Basic, πραγματικά τέλεια για ξεκίνημα στον κόσμο του κώδικα :)

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 03 Μάιος 2024, 01:56
από klg
Dwarven Blacksmith έγραψε:
02 Μάιος 2024, 18:12
Είναι personal preference, μπορείς να αραδιαζεις features όσο θες αλλά άμα ο άλλος έχει αναμνήσεις να γράφει mods για το αγαπημένο του παιχνίδι σε JavaScript, ή να βγάζει τα πρώτα του λεφτά με php, τι να πεις ακριβώς;
Αγαπημένη σημαίνει αγαπημένη.
Δεν είναι θέμα feature richness ή whatever, μιλάμε για τη γλώσσα που κυριολεκτικά εφύραμε άλλη γλώσσα, που κάνει trans-pile στην αρχική γλώσσα, για να την παλέψουμε.

Έχω ετοιμάσει ένα fun side project, όπου φιντάρω κυριολεκτικά random σκατά στον v8 για να δω πόσα από αυτά είναι valid javascript.

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2024, 15:30
από Casp
Η R μου άρεσε αλλά επειδή την έκανα στο πανεπιστήμιο, μου θυμίζει deadlines και άγχος.

Την python πάλι την αγάπησα, και την αγάπησα εξαιτίας του AI...

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2024, 13:25
από Imperium
klg έγραψε:
02 Μάιος 2024, 13:12
enaon έγραψε:
01 Μάιος 2024, 00:34
klg έγραψε:
01 Μάιος 2024, 00:31
Φαίνεται αρκετά δύσκολο, δεν ξέρω τι ανάλυση ακριβώς θες. Στα πρωτα commits φαίνεται ότι είχα ανεβασμένο το binary του firmware, οπότε τι εννοείς πήρε 4 μήνες; Ι mean από τα πρώτα 20 commits (με το μάτι) ήδη είχε binary blobs το project. Εκτός αν δεν καταλαβαίνω εγώ κάτι.
το παλευε σε ενα φορουμακι στην αρχη, μετα το ανεβασε στο git, 4 μηνες του πηρε, το εδεινε γα δοκιμες πριν ομως, γιαυτο σου ειπα τον χρονο. Μου ειχε φανει πολυ δυνατος, δεν μπορω να εκτιμησω αληθεια ομως. Απο περιεργεια ρωταω, αν θελει χρονο μην φας προφανως, δεν εχει σημασια.

αυτός ειναι, εχει και την πρωτη εκδοση εκει.
Εντάξει firmware είναι, το λες και περίπλοκο. H αλήθεια είναι ότι και εγώ έχω ψηθεί να γράψω ένα firmware για το ulanzi ρολόι που τσίμπησα (και αυτό έχει ένα esp controller).
Να μας πεις αν το προχωρήσεις!

Ο τύπος με το nodedemo και την Lua στο esp8266, ίσως να μην προχώρησε στο esp32 γιατί έχει δύο κόρες, δεν ξέρω κατα πόσο αυτό θα δυσκολέψει τα πράγματα. Το esp του ρολογιού σου είναι το παλιό "8266" ή το "καινούργιο" 32;

===

ΥΓ. Το έψαξα λίγο, η ulanzi ούτε που το αναφέρει στο σιτε της, αλλα ο elektor λέει οτι είναι το WROOM με δύο κόρες. Good Luck.

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2024, 14:01
από Imperium
Και άμα θέλετε τσακωμό, ορίστε:
(πιστεύω οτι θα περιλάβει αρκετούς...)

Δεν καταλαβαίνω αυτούς που τα βάζουν με την Javascript, ιδίως οταν ταυτόχρονα παινεύουν την Lua.
Η ίδια γλώσσα είναι βασικά, modulo τις ιδιοτροπίες της. Prototype based inherritance είναι το μοντέλο, και αν είναι να σχεδιάσεις κάτι περίπλοκο βάσει αυτού, σε ελάχιστα θα διαφέρουν τα σχέδια στις δύο γλώσσες. Μάλιστα δεν γνωρίζω και καμμία άλλη γλώσσα να που να χρησιμοποιεί prototype inherritence, αν και σίγουρα θα υπάρχουν πεντέξι μυστήριες παρόμοιες out in the wild somewhere.

ΟΚ, το js σου βγάζει κάτι κουφά (αυτα τα edge cases) που πραγματικά σε στέλνουν για μια στιγμή σε alternate realities. Ε και; Το ξέρουμε αυτό εδώ και είκοσι χρόνια, αλλα από τότε που έγραψε ο Crockford το Javascript: the Good Parts δεν πρέπει να είναι θέμα. Απλα αποφεύγετε και μην γράφετε οριακές χαζομάρες.

Αυτα όμως δεν χαλάν την χρησιμότητα της γλώσσας. H js απλά έφερε functional programming to the masses. Αρκετά πριν απο τόσες άλλες που μετά εσπευσαν να κάνουν τα functions first class citizens, νομίζω. Κι αν σπανιότατα γράφω js πια, αν έπρεπε να γράψω κάτι αύριο, δεν θα έβαζα ακριβώς τα κλάμματα... Ε, πρώτα θα έψαχνα αν γινόταν σε Lua, αλλά λέμε τώρα.

Ένα άλλο ενδιάφερον στοιχείο είναι οτι αφού η ΜΙΤ, μες στην απέρατη βλακεία σοφία της, παράτησε την Scheme in favor of... Python, ο Sussman κι η παρέα του ξαναγράψαν το SICP σε javascript! Μα σε javascript, ρεπστμ;;; Κι όμως... Ε σε τι να το γράφαν; Σε Python; :smt005: Βέβαια τότε ακόμα δεν είχαν julia. Α, και όσοι δεν ξέρουν τι είναι το SICP, neveρ mind.

Και είπαμε η js είναι καλή και εύκολη target γλώσσα.
Τέλος, για όποιον λέει οτι η js δεν παράγει έργο ευχάριστα, ρίξτε ένα βλέφαρο στη δουλειά του Steven Wittens εδώ, για να μην είστε προκατειλημμένοι:
https://acko.net/blog/making-mathbox/
https://acko.net/blog/mathbox2/
Αν και ο ίδιος λέει οτι ωραία θα ήταν να είχε macros, ε τι να κάνουμε, μάλλον δεν πρόλαβε την clojurescript. Αλλά αλλάζει τώρα; Ιδου το ερώτημα.

και εδώ, για τους φαν του βίνδεο


Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2024, 14:11
από Imperium
Casp έγραψε:
07 Μάιος 2024, 15:30
Η R μου άρεσε αλλά επειδή την έκανα στο πανεπιστήμιο, μου θυμίζει deadlines και άγχος.

Την python πάλι την αγάπησα, και την αγάπησα εξαιτίας του AI...
Σ' αρέσει το Εη Αη casp; Δεν μας τα 'πες αυτά...

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2024, 14:59
από micmic
Φυσικά αν κάποιος ασχολείται με cracking δεν υπάρχει κάτι άλλο από assembly. Παλιότερα ήταν πολύ ενεργή και η κοινότητα προγραμματισμού σε asm. Θυμάμαι μάλιστα κάτι διαγωνισμούς για το πιο σύντομο πρόγραμμα που θα έκανε κάτι συγκεκριμένο. Έβλεπες τον κώδικα που μπορεί να ήταν πχ μια σελιδα και σκεφτόσουν "δεν είναι δυνατόν σε αυτές τις γραμμές να έχει φτιάξει πχ τέτοιο παιχνίδι". Και μετά το έτρεχες και δεν πίστευες στα μάτια σου. Κάποια φορά είχα κερδίσει κι εγώ :P με ένα πολύ σύντομο πρόγραμμα που εμφάνιζε ένα ημερολόγιο με σωστές ημέρες, δίσεκτα έτη κτλ με ελάχιστες γραμμές κώδικα. Σε DOS βέβαια. Ωραίες εποχές...

Re: Αγαπημένη γλώσσα προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2024, 22:31
από Ιδεολόγος
pyqt