Το ΝΑΤΟ και η ΕΕ δεν μπορούν να κάνουν καλά το Ιράν. Οι Κινέζοι μόνο αν πηδήξουν στον αέρα όλοι μαζί θα γίνει σεισμός.
KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Χάσαμε τον Νάνο αλλά κάναμε καλή μεταγραφή με τον Διάδοχο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:51
Οι μοναδικοί αξιόπιστοι κινητήρες στον πλανήτη είναι οι εκ των ΗΠΑ και Ευρώπης. Απο Ρωσία και Κίνα είναι τενεκέδες που μετά απο λίγο καταστρέφονται και πρέπει να τους αλλάζεις διαρκώς. Απλά δεν έχουν επαρκή τεχνολογία για αξιόπιστους κινητήρες, δεν έχουν ούτε τις μηχανές ούτε την τεχνογνωσία να πάράξουν εξαρτήματα που μπορούν να αντέξουν μεγάλες θερμοκρασίες επί μακρόν. Πρόκειται για κράτη τεχνολογικά κατώτερα .
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42509
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Εσείς οι λεύτεροι ανθρώποι;sharp έγραψε: ↑18 Απρ 2021, 23:07Χάσαμε τον Νάνο αλλά κάναμε καλή μεταγραφή με τον Διάδοχο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:51
Οι μοναδικοί αξιόπιστοι κινητήρες στον πλανήτη είναι οι εκ των ΗΠΑ και Ευρώπης. Απο Ρωσία και Κίνα είναι τενεκέδες που μετά απο λίγο καταστρέφονται και πρέπει να τους αλλάζεις διαρκώς. Απλά δεν έχουν επαρκή τεχνολογία για αξιόπιστους κινητήρες, δεν έχουν ούτε τις μηχανές ούτε την τεχνογνωσία να πάράξουν εξαρτήματα που μπορούν να αντέξουν μεγάλες θερμοκρασίες επί μακρόν. Πρόκειται για κράτη τεχνολογικά κατώτερα .
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Ακριβώς, ελεύθερη αγορά έχουμε.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑18 Απρ 2021, 23:34Εσείς οι λεύτεροι ανθρώποι;sharp έγραψε: ↑18 Απρ 2021, 23:07Χάσαμε τον Νάνο αλλά κάναμε καλή μεταγραφή με τον Διάδοχο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58
Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.
Λέγε πόσα θες; Everyone has his price!
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42509
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
I can be bought. Just not with money.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
- Δημοκρατικός
- Δημοσιεύσεις: 9194
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Απλά διατύπωσα μια αντικειμενική αλήθειαDwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:58Θες μια φορά να είσαι με το νικητή, λογικό και κατανοητό.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:51
Οι μοναδικοί αξιόπιστοι κινητήρες στον πλανήτη είναι οι εκ των ΗΠΑ και Ευρώπης. Απο Ρωσία και Κίνα είναι τενεκέδες που μετά απο λίγο καταστρέφονται και πρέπει να τους αλλάζεις διαρκώς. Απλά δεν έχουν επαρκή τεχνολογία για αξιόπιστους κινητήρες, δεν έχουν ούτε τις μηχανές ούτε την τεχνογνωσία να πάράξουν εξαρτήματα που μπορούν να αντέξουν μεγάλες θερμοκρασίες επί μακρόν. Πρόκειται για κράτη τεχνολογικά κατώτερα .
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
- Δημοκρατικός
- Δημοσιεύσεις: 9194
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
O Pratt & Whitney F119 του 1990 για το F-22 αποδίδει 26,000 lbf χωρίς μετάκαυση και 35,000 lbf με. Σχέση ώσης-βάρους 6.7:1 (χωρίς μετάκαυση), 9.0:1 (με). Kαι φύσικα έχει ειδικά ακροφύσια που μειώνουν τόσο το ίχνος ραντάρ όσο και το θερμικό ίχνος
Αυτή τη στιγμή (30 χρόνια μετά ) το Su-57 πετάει με έναν πιμπαρισμένο σοβιετικό κινητήρα του Su-27, o oποίος αποδίδει 19,400 lbf χωρίς μετάκαυση και 35,000 lbf με 30,900 lbf. Σχέση ώσης-βάρους 5.49 (χωρίς μετάκαυση), 8.75 (με). Όχι μόνο δεν έχει ακροφύσια χαμηλού ίχνους, αλλά η σχεδίαση του ακολουθεί αυτή του S-27 όπου σχεδόν όλος ο κινητήρας είναι έξω απο την άτρακτο, με αποτέλεσμα το θερμικό του ίχνος να είναι τραγικό
Αυτή τη στιγμή (30 χρόνια μετά ) το Su-57 πετάει με έναν πιμπαρισμένο σοβιετικό κινητήρα του Su-27, o oποίος αποδίδει 19,400 lbf χωρίς μετάκαυση και 35,000 lbf με 30,900 lbf. Σχέση ώσης-βάρους 5.49 (χωρίς μετάκαυση), 8.75 (με). Όχι μόνο δεν έχει ακροφύσια χαμηλού ίχνους, αλλά η σχεδίαση του ακολουθεί αυτή του S-27 όπου σχεδόν όλος ο κινητήρας είναι έξω απο την άτρακτο, με αποτέλεσμα το θερμικό του ίχνος να είναι τραγικό
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
- Δημοκρατικός
- Δημοσιεύσεις: 9194
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Rami Chaveri, MS Aerospace and Aeronautical Engineering, University of Michigan,
Pilot and Ron Wagner, Degree in Aerospace Engineering. Pilot with ATP and CFI.
What defines the ability to produce a modern, competitive jet fighter engine is the technology that goes into its hot section: its burner and turbine.
In this category there really are only three top-tier manufacturers: GE Aviation and Pratt & Whitney in the United States, and Rolls-Royce in Europe. It should be pointed out that the high-temperature cores that go into the engines for both the Panavia Tornado (RB199) and Eurofighter Typhoon (EJ200) were supplied by Rolls-Royce, making R-R the key, pivotal partner in the development of both of these pan-European engines. France’s Snecma appears to have largely closed the gap with the big three with the development of the M88 to power the Rafale - which would be a significant accomplishment considering that the M53 that powered the Mirage 2000 was a decade behind its contemporaries in many key technologies.
There have been several Russian engine developers over the decades, including Lyulka (now NPO Saturn) which produced the AL-31 which powers the Su-27 and its variants, and Klimov which produced the RD-33 which powers the MiG-29 and its variants. Russian developers have historically been constrained by Russian manufacturing capabilities, which lagged behind the West in key areas. To overcome those constraints, the Soviet military accepted engines whose service lives were measured in the hundreds of flight hours, as compared to the thousands of flight hours obtained by U.S. or European manufactured jet engines. Essentially, they burned themselves up to match the thrust to weight ratios of their Western counterparts.
These key hot section technologies include: single crystal turbine blades (note that pouring a test piece in a lab isn’t the same as delivering a design in quantity for production), thermal barrier coatings (also for turbine blades), and powder metal forgings (for high temperature rotors).
This gap between Russian developers and their Western counterparts can only be expected to grow. Post Cold War Russia no longer had the budget needed to grow Russian manufacturing capabilities in these areas, and the Western developers have not been standing still. The Western manufacturers have decades of experience and tens of billions of dollars in investment under their belts, an advantage that today’s Russian economy will not be able to surmount.
The following references detail trends and technology development in modern jet engines in the West:
Hong, William S. and Paul D. Collopy. “Technology for Jet Engines: Case Study in Science and Technology Development.” Journal of Propulsion and Power, vol. 21, no. 5, 2005, pp. 769-777.
Koff, Bernard L. “Gas Turbine Technology Evolution - A Designer’s Perspective.” International Air and Space Symposium,AIAA Paper Number 2722, July 2003.
For a broader look at the history behind the jet engine industry, including developments in Russia, I would recommend the following resources:
Gunston, Bill. The Development of Jet and Turbine Aero Engines. Patrick Stephens Limited, 2006.
L. Kay, Anthony L. Turbojet History and Development 1930-1960 - Volumes I and II. Crowood Press, 2007.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
-
- Δημοσιεύσεις: 2052
- Εγγραφή: 18 Σεπ 2020, 10:29
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Το νήμα ξεκίνησε για το KF-21 και πήγε αλλού . Για να επανέλθουμε στο θέμα μας , μια καλή ανάλυση στο παρακάτω βίντεο
-
- Δημοσιεύσεις: 2052
- Εγγραφή: 18 Σεπ 2020, 10:29
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Φοβερό αεροσκάφος το F-35
F35! Πολύ ακριβό στην χρήση, πολύ ακριβό στην συντριβή
Το 2020 υπήρχαν αναφορές ότι οι Σύριοι κατέστρεψαν ένα F35 πάνω από τη Συρία με ένα απαρχαιωμένο ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα S200
Oι ΗΠΑ κατάφεραν αυτό το εναέριο σκουπίδι να το πουλήσουν σε πολλούς συμμάχους τους, πιο πρόσφατα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Το F-35 Lightning II της αμερικανικής Lockheed Martin, έχει σχεδόν μυθοποιηθεί.
Θεωρείται πολεμικό αεροσκάφος 5ης γενιάς με μεγάλο φάσμα δράσης, ωστόσο εξειδικευμένοι στα αμυντικά και οπλικά συστήματα αρχίζουν να διατυπώνουν επιφυλάξεις, όπως αναφέρει το bankingnews.gr.
Το F35 είναι «πολύ ακριβό για χρήση και εξίσου πολύ ακριβό εάν συντριβεί».
Κατά τη διάρκεια της ζωής του, θα κοστίσει στον Αμερικανό φορολογούμενο 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ένα F35B κοστίζει 138 εκατομμύρια δολάρια και απαιτούνται πάνω από 36.000 δολάρια την ώρα για να λειτουργήσει.
Με σκοπό την αντικατάσταση του F16, το F35 αποτέλεσε την απάντηση των αμερικανών στα πολεμικά αεροσκάφη αλλά είναι αργό, πραγματοποιεί πιο αργούς ελιγμούς και δεν μπορεί να ενεργοποιήσει διάφορα συστήματα.
Με βάση έρευνες, που έχουν κρατηθεί μυστικές, υποφέρει από 13 ελαττώματα «κατηγορίας 1» που θέτουν σε κίνδυνο τόσο το αεροσκάφος όσο και το πλήρωμά του.
Επίσης κατά τις δοκιμές έχουν παρουσιαστεί 871 ελαττώματα που πρέπει να διορθωθούν πριν μπορέσει να λειτουργήσει πλήρως – σε βάθος 5 ετών.
Ωστόσο, οι ΗΠΑ κατάφεραν αυτό το εναέριο σκουπίδι να το πουλήσουν σε πολλούς συμμάχους τους, πιο πρόσφατα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ισραήλ που έχει δύο μοίρες F35 κ.α..
Το 2020 υπήρχαν αναφορές ότι οι Σύριοι κατέστρεψαν ένα F35 πάνω από τη Συρία με ένα απαρχαιωμένο ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα S200.
Οι Ισραηλινοί ισχυρίστηκαν ωστόσο ότι δεν ευθύνεται το S-200 για την πτώση του F-35 αλλά ένα πουλί.
Κανείς δεν ξέρει πραγματικά.
Οι Σύριοι σίγουρα κατέστρεψαν κάτι!
Και δεν ήταν ένα … πουλί.
Ωστόσο, είναι απίθανο οι Ισραηλινοί να χρησιμοποιούν το F35 πάνω από τη Συρία.
Η απώλεια ενός F35 στην Συρία θα ήταν μεγάλη ντροπή.
Οι περισσότερες αεροπορικές επιθέσεις ή πτήσεις στο εσωτερικό της Συρίας φαίνεται να έχουν πραγματοποιηθεί από F16, τα οποία είναι ταχύτερα και έχουν την ευελιξία να αποφεύγουν τους εισερχόμενους πυραύλους εάν τους εντοπίσουν αρκετά νωρίς.
Ο στρατηγός Tod Wolters, ο οποίος είναι επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Διοίκησης των ΗΠΑ, έχει δώσει την δική του εξήγηση:
«Δεν μπορεί ο πιλότος να χειριστεί ένα F-35 κοντά σε ένα S-400, θα είναι ένας αγώνας επιβίωσης»
Οι ΗΠΑ, φυσικά, χρησιμοποιούν το F22 στην Ανατολική Συρία και το Ιράκ για να αντιμετωπίσουν μια σειρά από ρωσικά συστήματα, τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες μπορούν τώρα να ανιχνεύσουν και το F35.
Οι αμερικανοί δοκίμασαν το F35 στο Αφγανιστάν, καθώς εκεί δεν υπήρχαν σοβαρές απειλές.
Το κίνητρο πώλησης του F35 είναι η ικανότητα να παραμένει αόρατο από τα ραντάρ “stealth”, ωστόσο αυτό το πλεονέκτημα είναι σχετικό όταν ο αντίπαλος – βλέπε Ρωσία –… διαθέτει τεχνολογία αναγνώρισης των stealth.
Το “Stealth” δεν είναι αόρατο…
Ένα σύστημα ραντάρ anti-stealth στο αντιαεροπορικό σύστημα S400 σε πραγματικό χρόνο μπορεί σίγουρα να αναγνωρίσει ακόμη και ένα μεγάλο αντικείμενο μεγέθους πουλιού, στα 150 χιλιόμετρα απόσταση, ειδικά όταν κινείται με 700 χιλιόμετρα την ώρα.
Οι Ρώσοι δεν έχουν ακόμη επιτρέψει την χρήση των S300 ή των S400 στη Συρία χάρη σε μια σιωπηρή συμφωνία με τους Ισραηλινούς να μην επιδεινώσουν τις περιφερειακές εντάσεις: έτσι, δεν είναι μόνο οι πολύ ρεαλιστές Ισραηλινοί που δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν το αναξιόπιστο F35 πάνω από τη Συρία , των οποίων τα αντιαεροπορικά συστήματα είναι πολύ πιο εξελιγμένα από ότι, για παράδειγμα, του Λιβάνου.
Οι Ισραηλινοί πιλότοι δεν θέλουν να προκαλέσουν την Ρωσία.
Την τελευταία φορά που το έκαναν αυτό, οι Ρώσοι έδωσαν αμέσως στο συριακό στρατό το S300 – αν και διατηρούσαν τον έλεγχο αυτών των συστημάτων.
Η προειδοποίηση είναι προφανής: υπάρχουν νέες κόκκινες γραμμές.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ είναι εγκλωβισμένη στην δύναμη των μεγάλων πολεμικών εταιριών που απαιτούν να πωληθούν τα F35.
Εάν τα όπλα δεν λειτουργούν πολύ καλά – δεν έχει σημασία – γιατί οι ΗΠΑ δεν πολεμούν κανέναν εκτός από χώρες του τρίτου κόσμου.
Όσο πιο ακριβά και περίπλοκα είναι τα όπλα, τόσο το καλύτερο είναι για τις εταιρείες που τα κατασκευάζουν.
Πώς αλλιώς μπορεί ένας πάμφτωχος Διευθύνων Σύμβουλος να αγοράσει το δεύτερο νησί της Καραϊβικής και ένα νέο ιδιωτικό τζετ;
Δεν έχει σημασία επίσης ότι η Αμερική έχασε από το μικρό Βιετνάμ, κατέληξε να χάσει το Ιράκ από το Ιράν και σύντομα να εγκαταλείψει το Αφγανιστάν.
Τα F35Bs δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα οπλικά τους συστήματα χωρίς δυσλειτουργίες.
Όμως η έννοια δυσλειτουργία δεν είναι μόνο αμερικανικό φαινόμενο αλλά και ρωσικό.
Αυτό συνέβη με το Sukhoi 57.
Αρχικά, η Ρωσική κυβέρνηση είχε σχεδιάσει να τεθούν σε λειτουργία έως και 250 από αυτά τα αεροσκάφη έως το 2025. Τώρα, η Ρωσία θα κατασκευάσει μόνο 76 αεροσκάφη με μείωση κόστους κατά 20%
Το Sukhoi 57 θα κοστίσει περίπου 35 έως 40 εκατομμύρια δολάρια το καθένα σε σύγκριση με τα 138 εκατομμύρια των F-35B ή τα 300 εκατομμύρια δολάρια ενός F22.
https://www.pentapostagma.gr/kosmos/700 ... n-syntribi
F35! Πολύ ακριβό στην χρήση, πολύ ακριβό στην συντριβή
Το 2020 υπήρχαν αναφορές ότι οι Σύριοι κατέστρεψαν ένα F35 πάνω από τη Συρία με ένα απαρχαιωμένο ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα S200
Oι ΗΠΑ κατάφεραν αυτό το εναέριο σκουπίδι να το πουλήσουν σε πολλούς συμμάχους τους, πιο πρόσφατα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Το F-35 Lightning II της αμερικανικής Lockheed Martin, έχει σχεδόν μυθοποιηθεί.
Θεωρείται πολεμικό αεροσκάφος 5ης γενιάς με μεγάλο φάσμα δράσης, ωστόσο εξειδικευμένοι στα αμυντικά και οπλικά συστήματα αρχίζουν να διατυπώνουν επιφυλάξεις, όπως αναφέρει το bankingnews.gr.
Το F35 είναι «πολύ ακριβό για χρήση και εξίσου πολύ ακριβό εάν συντριβεί».
Κατά τη διάρκεια της ζωής του, θα κοστίσει στον Αμερικανό φορολογούμενο 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ένα F35B κοστίζει 138 εκατομμύρια δολάρια και απαιτούνται πάνω από 36.000 δολάρια την ώρα για να λειτουργήσει.
Με σκοπό την αντικατάσταση του F16, το F35 αποτέλεσε την απάντηση των αμερικανών στα πολεμικά αεροσκάφη αλλά είναι αργό, πραγματοποιεί πιο αργούς ελιγμούς και δεν μπορεί να ενεργοποιήσει διάφορα συστήματα.
Με βάση έρευνες, που έχουν κρατηθεί μυστικές, υποφέρει από 13 ελαττώματα «κατηγορίας 1» που θέτουν σε κίνδυνο τόσο το αεροσκάφος όσο και το πλήρωμά του.
Επίσης κατά τις δοκιμές έχουν παρουσιαστεί 871 ελαττώματα που πρέπει να διορθωθούν πριν μπορέσει να λειτουργήσει πλήρως – σε βάθος 5 ετών.
Ωστόσο, οι ΗΠΑ κατάφεραν αυτό το εναέριο σκουπίδι να το πουλήσουν σε πολλούς συμμάχους τους, πιο πρόσφατα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ισραήλ που έχει δύο μοίρες F35 κ.α..
Το 2020 υπήρχαν αναφορές ότι οι Σύριοι κατέστρεψαν ένα F35 πάνω από τη Συρία με ένα απαρχαιωμένο ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα S200.
Οι Ισραηλινοί ισχυρίστηκαν ωστόσο ότι δεν ευθύνεται το S-200 για την πτώση του F-35 αλλά ένα πουλί.
Κανείς δεν ξέρει πραγματικά.
Οι Σύριοι σίγουρα κατέστρεψαν κάτι!
Και δεν ήταν ένα … πουλί.
Ωστόσο, είναι απίθανο οι Ισραηλινοί να χρησιμοποιούν το F35 πάνω από τη Συρία.
Η απώλεια ενός F35 στην Συρία θα ήταν μεγάλη ντροπή.
Οι περισσότερες αεροπορικές επιθέσεις ή πτήσεις στο εσωτερικό της Συρίας φαίνεται να έχουν πραγματοποιηθεί από F16, τα οποία είναι ταχύτερα και έχουν την ευελιξία να αποφεύγουν τους εισερχόμενους πυραύλους εάν τους εντοπίσουν αρκετά νωρίς.
Ο στρατηγός Tod Wolters, ο οποίος είναι επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Διοίκησης των ΗΠΑ, έχει δώσει την δική του εξήγηση:
«Δεν μπορεί ο πιλότος να χειριστεί ένα F-35 κοντά σε ένα S-400, θα είναι ένας αγώνας επιβίωσης»
Οι ΗΠΑ, φυσικά, χρησιμοποιούν το F22 στην Ανατολική Συρία και το Ιράκ για να αντιμετωπίσουν μια σειρά από ρωσικά συστήματα, τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες μπορούν τώρα να ανιχνεύσουν και το F35.
Οι αμερικανοί δοκίμασαν το F35 στο Αφγανιστάν, καθώς εκεί δεν υπήρχαν σοβαρές απειλές.
Το κίνητρο πώλησης του F35 είναι η ικανότητα να παραμένει αόρατο από τα ραντάρ “stealth”, ωστόσο αυτό το πλεονέκτημα είναι σχετικό όταν ο αντίπαλος – βλέπε Ρωσία –… διαθέτει τεχνολογία αναγνώρισης των stealth.
Το “Stealth” δεν είναι αόρατο…
Ένα σύστημα ραντάρ anti-stealth στο αντιαεροπορικό σύστημα S400 σε πραγματικό χρόνο μπορεί σίγουρα να αναγνωρίσει ακόμη και ένα μεγάλο αντικείμενο μεγέθους πουλιού, στα 150 χιλιόμετρα απόσταση, ειδικά όταν κινείται με 700 χιλιόμετρα την ώρα.
Οι Ρώσοι δεν έχουν ακόμη επιτρέψει την χρήση των S300 ή των S400 στη Συρία χάρη σε μια σιωπηρή συμφωνία με τους Ισραηλινούς να μην επιδεινώσουν τις περιφερειακές εντάσεις: έτσι, δεν είναι μόνο οι πολύ ρεαλιστές Ισραηλινοί που δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν το αναξιόπιστο F35 πάνω από τη Συρία , των οποίων τα αντιαεροπορικά συστήματα είναι πολύ πιο εξελιγμένα από ότι, για παράδειγμα, του Λιβάνου.
Οι Ισραηλινοί πιλότοι δεν θέλουν να προκαλέσουν την Ρωσία.
Την τελευταία φορά που το έκαναν αυτό, οι Ρώσοι έδωσαν αμέσως στο συριακό στρατό το S300 – αν και διατηρούσαν τον έλεγχο αυτών των συστημάτων.
Η προειδοποίηση είναι προφανής: υπάρχουν νέες κόκκινες γραμμές.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ είναι εγκλωβισμένη στην δύναμη των μεγάλων πολεμικών εταιριών που απαιτούν να πωληθούν τα F35.
Εάν τα όπλα δεν λειτουργούν πολύ καλά – δεν έχει σημασία – γιατί οι ΗΠΑ δεν πολεμούν κανέναν εκτός από χώρες του τρίτου κόσμου.
Όσο πιο ακριβά και περίπλοκα είναι τα όπλα, τόσο το καλύτερο είναι για τις εταιρείες που τα κατασκευάζουν.
Πώς αλλιώς μπορεί ένας πάμφτωχος Διευθύνων Σύμβουλος να αγοράσει το δεύτερο νησί της Καραϊβικής και ένα νέο ιδιωτικό τζετ;
Δεν έχει σημασία επίσης ότι η Αμερική έχασε από το μικρό Βιετνάμ, κατέληξε να χάσει το Ιράκ από το Ιράν και σύντομα να εγκαταλείψει το Αφγανιστάν.
Τα F35Bs δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα οπλικά τους συστήματα χωρίς δυσλειτουργίες.
Όμως η έννοια δυσλειτουργία δεν είναι μόνο αμερικανικό φαινόμενο αλλά και ρωσικό.
Αυτό συνέβη με το Sukhoi 57.
Αρχικά, η Ρωσική κυβέρνηση είχε σχεδιάσει να τεθούν σε λειτουργία έως και 250 από αυτά τα αεροσκάφη έως το 2025. Τώρα, η Ρωσία θα κατασκευάσει μόνο 76 αεροσκάφη με μείωση κόστους κατά 20%
Το Sukhoi 57 θα κοστίσει περίπου 35 έως 40 εκατομμύρια δολάρια το καθένα σε σύγκριση με τα 138 εκατομμύρια των F-35B ή τα 300 εκατομμύρια δολάρια ενός F22.
https://www.pentapostagma.gr/kosmos/700 ... n-syntribi
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Επ΄αφορμης ενος σχολιου που εγινε καποιες σελιδες πριν και του νεωτερου ποστ της βοθροσελιδας να πουμε τα εξης:
1) πραγματι υπαρχει τεχνολογια anti-stealth, την οποια δεν γνωριζω εαν ενσωματωνει το S-400 ή αλλα ρανταρ
2) το BVR δεν προκειται να αλλαξει τον τροπο που διεξαγεται ο εναεριος πολεμος για 2 λογους:α) ακριβεια β) jamming
1) πραγματι υπαρχει τεχνολογια anti-stealth, την οποια δεν γνωριζω εαν ενσωματωνει το S-400 ή αλλα ρανταρ
2) το BVR δεν προκειται να αλλαξει τον τροπο που διεξαγεται ο εναεριος πολεμος για 2 λογους:α) ακριβεια β) jamming
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Οι Σερβοι το εντοπισαν οταν ανοιξε τις καταπακτες του για να βομβαρδισει.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:48Τι ισχυρίζεσαι δηλαδή, δεν γίνεται κατανοητό, ότι είναι ψέμα η τεχνολογία χαμηλού ίχνους;nyxtovios έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:44Με ένα πρόχειρο googlαρισμα πάντως βλέπουμε αρκετά περιστατικά που τα σούπερ αμερικανικά πέφταν σαν gold-digger γκόμενες σε εφοπλιστές από σοβιετικούς πυραύλους σχεδιασμού του 60.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:38
Ξέρουν οι Ρώσοι, γιατί πετάνε και δεν τα βλέπουν, όπως πετούσαν και τα SR-71 πριν 60 χρόνια και τους έκαναν χάζι.
Κατά τα άλλα, οι σοβιετόρωσοι "ανακάλυψαν" την τεχνολογία stealth το 30', αλλά κατά τα άλλα οι ΗΠΑ την έχουν εφαρμόσει επιτυχώς ήδη απο το 1981 με το F-117, και οι οι Ρώσοι εν έτει 2021 ακόμη παλεύουν χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα.
Πουτινιστήρια, στις τρύπες.
An F-117 Nighthawk (Serial Number : 82-0806)[64] stealth ground-attack jet was shot down by a Yugoslav SA-3 surface-to-air missile during the Kosovo War
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... nam_War
Αμερικανική στελθ τεχνολογία είναι κάτι σαν τους εξωγήινους που βρίσκει κάθε τρεις και λίγο η Νασα
Η stealth τεχνολογία είναι κάτι το συγκεκριμένο, χαμηλό ίχνος στα ραντάρς του αντιπάλου. Οι Σέρβοι το έριξαν γιατί είχαν πάρει γραμμή οπτικά το δρομολόγιό του + εξεζητημένες τακτικές, και μπράβο τους. Η ουσία είναι ότι συμβατικό αεροσκάφος δεν θα είχε καταφέρει να βρεθεί ποτέ καν εκεί έτσι άνετο, και ότι δεκάδες άλλες αντίστοιχες αποστολές είχαν σαρώσει τους Σέρβους χωρίς καν να πάρουν χαμπάρι τι είχε συμβεί.
Κι επειδη δεν ειχε συνοδεια για να το προφυλαξει απ'το αντιεροπορικο,πληρωσαν την αλαζονεια τους.
Μαλιστα το ρανταρ που το εντοπισε,ηταν αρχαιο.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
-
- Δημοσιεύσεις: 2052
- Εγγραφή: 18 Σεπ 2020, 10:29
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
To βίντεο εξηγεί πωςThor έγραψε: ↑19 Απρ 2021, 15:41Οι Σερβοι το εντοπισαν οταν ανοιξε τις καταπακτες του για να βομβαρδισει.Δημοκρατικός έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:48Τι ισχυρίζεσαι δηλαδή, δεν γίνεται κατανοητό, ότι είναι ψέμα η τεχνολογία χαμηλού ίχνους;nyxtovios έγραψε: ↑17 Απρ 2021, 23:44
Με ένα πρόχειρο googlαρισμα πάντως βλέπουμε αρκετά περιστατικά που τα σούπερ αμερικανικά πέφταν σαν gold-digger γκόμενες σε εφοπλιστές από σοβιετικούς πυραύλους σχεδιασμού του 60.
An F-117 Nighthawk (Serial Number : 82-0806)[64] stealth ground-attack jet was shot down by a Yugoslav SA-3 surface-to-air missile during the Kosovo War
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... nam_War
Αμερικανική στελθ τεχνολογία είναι κάτι σαν τους εξωγήινους που βρίσκει κάθε τρεις και λίγο η Νασα
Η stealth τεχνολογία είναι κάτι το συγκεκριμένο, χαμηλό ίχνος στα ραντάρς του αντιπάλου. Οι Σέρβοι το έριξαν γιατί είχαν πάρει γραμμή οπτικά το δρομολόγιό του + εξεζητημένες τακτικές, και μπράβο τους. Η ουσία είναι ότι συμβατικό αεροσκάφος δεν θα είχε καταφέρει να βρεθεί ποτέ καν εκεί έτσι άνετο, και ότι δεκάδες άλλες αντίστοιχες αποστολές είχαν σαρώσει τους Σέρβους χωρίς καν να πάρουν χαμπάρι τι είχε συμβεί.
Κι επειδη δεν ειχε συνοδεια για να το προφυλαξει απ'το αντιεροπορικο,πληρωσαν την αλαζονεια τους.
Μαλιστα το ρανταρ που το εντοπισε,ηταν αρχαιο.
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Το πιο αστείο είναι το όνομα του "Αμερικανού" πιλότου, Lt. Colonel Darrell Patrick "Dale" Zelko
Ρε, μήπως το έκανε επίτηδες;
Ρε, μήπως το έκανε επίτηδες;
-
- Δημοσιεύσεις: 2052
- Εγγραφή: 18 Σεπ 2020, 10:29
Re: KF-21 Boramae: Εγχώριο προηγμένο μαχητικό από τη Νότια Κορέα
Είναι Κροατικής καταγωγής κατά το ήμισυ, οι παππούδες του είχαν μεταναστεύσει στις ΗΠΑ μετά τον Β' παγκ. πόλεμο. Δε το έκανε επίτηδες, σύμπτωση. Ο διοικητής της αντιαεροπορικής μονάδας που τον κατέρριψε είναι Ούγγρος της Σερβίας.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Βόρεια Κορέα: Σε φυλάκιση καταδικάστηκε άνδρας για ποίημά του στο οποίο εξυμνεί τη Νότια Κορέα
από Ζενίθεδρος » 27 Νοέμ 2023, 16:58 » σε Διεθνής πολιτική - 4 Απαντήσεις
- 111 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
27 Νοέμ 2023, 17:06
-
-
- 33 Απαντήσεις
- 719 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
28 Οκτ 2023, 00:42
-
-
Νέα δημοσίευση Το υπερσύγχρονο μαχητικό F-35 στο ελληνικό οπλοστάσιο
από Volk » 19 Μάιος 2022, 09:49 » σε Εθνικά Θέματα - 273 Απαντήσεις
- 10427 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Οργισμένος
17 Μαρ 2024, 19:08
-
-
-
Νέα δημοσίευση Eχετε πεταξει ποτε με μαχητικο αεροσκαφος της Πολεμικης Αεροποριας;
από Σπανακιας » 27 Σεπ 2022, 14:15 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 59 Απαντήσεις
- 1582 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από killzone
27 Σεπ 2022, 21:02
-