Μία πρόχειρη απόδειξη αυτού είναι ότι ουδείς Μικρασιάτης έφερε ισοσυγκερασμένο μπουζούκι στην Ελλάδα με την Καταστροφή.
Του κόσμου τα όργανα παίζανε στη Μικρασία αλλά αυτό όχι.
Μία πρόχειρη απόδειξη αυτού είναι ότι ουδείς Μικρασιάτης έφερε ισοσυγκερασμένο μπουζούκι στην Ελλάδα με την Καταστροφή.
σημασια εχει ο μυθος κ το παραμυθιΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑19 Ιουν 2023, 11:15Μία πρόχειρη απόδειξη αυτού είναι ότι ουδείς Μικρασιάτης έφερε ισοσυγκερασμένο μπουζούκι στην Ελλάδα με την Καταστροφή.
Του κόσμου τα όργανα παίζανε στη Μικρασία αλλά αυτό όχι.
Μόνο ο Γιοβάν Τσαούς έφερε -και αυτό ήταν sui generis ταμπουροειδές και ιδιότυπο.
Κανείς δεν έδειχνε σε κανέναν -πόσο μάλλον ντουζένια...
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑19 Ιουν 2023, 11:15Μία πρόχειρη απόδειξη αυτού είναι ότι ουδείς Μικρασιάτης έφερε ισοσυγκερασμένο μπουζούκι στην Ελλάδα με την Καταστροφή.
Του κόσμου τα όργανα παίζανε στη Μικρασία αλλά αυτό όχι.
Ρεμπετικο κ τριχορδα ειναι αρρηκτα συνδεδεμενα - σταματα να γραφεις παπαριεςΑρίστος έγραψε: ↑19 Ιουν 2023, 16:16ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑19 Ιουν 2023, 11:15Μία πρόχειρη απόδειξη αυτού είναι ότι ουδείς Μικρασιάτης έφερε ισοσυγκερασμένο μπουζούκι στην Ελλάδα με την Καταστροφή.
Του κόσμου τα όργανα παίζανε στη Μικρασία αλλά αυτό όχι.
Αν οι Πειραιωτες ηταν αυτοι που κατεληγαν στη Σμυρνη τοτε το ρεμπετικο θα ειχε βασιστει στο ουτι και στα σαντουροβιολα, παντως θα ειχε κυριαρχησει κι εκει.
.
Παρέλειψα να ευχαριστήσω για τα καλά λόγια -πόσο μάλλον προερχόμενα από παίκτη και γνώστη
Δεν γινεται να υποβαθμιστει κατι ανυπαρκτο
Αρίστος έγραψε: ↑20 Ιουν 2023, 07:42Οσο ανυπαρκτος ειναι ο Παπαιωαννου για το ρεμπετικο αλλο τοσο ηταν ανυπαρκτη η προσφορα των Μικρασιατων.
Και δεν καταλαβα, αυτο το σμυρνεικο του 1907 (πρωτη ηχογραφηση) δεν ειναι ρεμπετικο;
Κι αυτο που το ακουμε και σηκωνεται η τριχα τι ειναι;
Κι αυτο για πολυ μερακληδες;
.
Του Χαλικια δεν ηταν τραγουδι - ηταν μουσικο θεμαΑρίστος έγραψε: ↑20 Ιουν 2023, 10:51Ξερω πολυ καλα τι τον ωθησε να μαθει μπουζουκι και ηταν το τραγουδι του Χαλικια που ηχογραφηθηκε στην Αμερικη.
Ο Χαλικιας δεν ηταν ουτε Πειραιωτης, ουτε Μικρασιατης, αλλα απο τη Σπαρτη.
Και μην τρελλαθουμε, στον Πειραια ζουσε ο Παπαιωανννου, απο Περαιωτες θα μαθαινε.
Δεν αλλαζει ομως το γεγονος οτι αυτη η μουσικη ιδιοφυια γεννηθηκε στη Μικρα Ασια απο Μικρασιατες γονεις.
.
σιγουρα - γιατι δεν ειχαμε τροπους κ ηχους απο χιλιετιες ουτε τριχορδα κ πανδουριδες ουτε τραγουδια (το χειρογραφο της Βιεννης δεν υπαρχει )Beria έγραψε: ↑20 Ιουν 2023, 11:17Για σκέψου ότι η ελλαδική μουσική φτιάχτηκε πέριξ ενός οργάνου που ονομάζεται Μποζούκ Σαζ, χτίστηκε πάνω σε μακάμ της Ανατολής, στην τραγουδιστική παράδοση των Ασίκηδων, αλλά είναι εντελώς μοναδική στην πρωτοτυπία της
Καλά λέει ο Οττο ότι έχει πολλά κοινά με το Χιπχοπ
Τι κάν'ς Γιάνν'Αγις έγραψε: ↑20 Ιουν 2023, 11:35σιγουρα - γιατι δεν ειχαμε τροπους κ ηχους απο χιλιετιες ουτε τριχορδα κ πανδουριδες ουτε τραγουδια (το χειρογραφο της Βιεννης δεν υπαρχει )Beria έγραψε: ↑20 Ιουν 2023, 11:17Για σκέψου ότι η ελλαδική μουσική φτιάχτηκε πέριξ ενός οργάνου που ονομάζεται Μποζούκ Σαζ, χτίστηκε πάνω σε μακάμ της Ανατολής, στην τραγουδιστική παράδοση των Ασίκηδων, αλλά είναι εντελώς μοναδική στην πρωτοτυπία της
Καλά λέει ο Οττο ότι έχει πολλά κοινά με το Χιπχοπ
περιμεναμε τους αραβες με τα μακαμια κ τα σαζια