Μirage F1-CG

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 16069
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 05 Ιούλ 2022, 02:02

bolek έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:37
σκοτώστρα;;;
ετσι το ονομασαν γιατι δεν ειχαν συνηθισει οι πιλοτοι σε αερολανα με τοσο υψηλο πτερυγικο φορτιο, και αμα βγαιναν απο τον φακελο πτησης του ειχαν συχνα δυστυχηματα. εκεινη την εποχη αλλα και παλιοτερα η εκπαιδευση δεν ηταν οπως σημερα
Σκοτωστρα ήταν
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 16069
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 05 Ιούλ 2022, 02:05

Υδράργυρος έγραψε:
09 Απρ 2020, 17:52
Ζαποτέκος έγραψε:
09 Απρ 2020, 12:21
Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 05:25
Ax και A7-H Corsair..έκλαψα :a040:
Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του ! :o
Πολλα τετοια εχουνε γινει
Φυσικα αυτό είναι ψεμμα. Τενεκεδες. Η ισχύς απορρόφησης μπροστά από τους αεραγωγούς του αεροκινηρσ είναι ελάχιστη. Ούτε βιδα απο την πεταγμενη στον τροχοδρομο δεν απορροφάει.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 16069
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 05 Ιούλ 2022, 02:06

Στύγιος έγραψε:
10 Απρ 2020, 16:01
Υδράργυρος έγραψε:
09 Απρ 2020, 17:52
Ζαποτέκος έγραψε:
09 Απρ 2020, 12:21

Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του ! :o
Πολλα τετοια εχουνε γινει
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση ,το intake του Corsair είναι 1 μέτρο απ' το έδαφος και σχεδόν 70 εκατοστά! Τι μούφες διαβάζετε Θεέ μου!

'Εχω πετάξει ως μπακ σήτερ με Corsair A7-H... ξέρασα τα έντερα μου μετά .
Σταρχιντια μας
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 05 Ιούλ 2022, 02:45

Οργισμένος έγραψε:
05 Ιούλ 2022, 02:02
bolek έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:37
σκοτώστρα;;;
ετσι το ονομασαν γιατι δεν ειχαν συνηθισει οι πιλοτοι σε αερολανα με τοσο υψηλο πτερυγικο φορτιο, και αμα βγαιναν απο τον φακελο πτησης του ειχαν συχνα δυστυχηματα. εκεινη την εποχη αλλα και παλιοτερα η εκπαιδευση δεν ηταν οπως σημερα
Σκοτωστρα ήταν
Ήταν.
Και δεν έφταιγε το πτερύγιο φορτίο μόνο του αλλά κυρίως ότι είχε μικρά φτερά άρα και έπεφτε εύκολα σε αστάθεια και δεν μπορούσαν να το επαναφέρουν.

Το F104 ήταν φτιαγμένο για βομβαρδιστικό υψηλών ταχυτήτων, ξεπερνούσε τα 3 mach και γι αυτό είχε δομή πυραύλου.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 16069
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 05 Ιούλ 2022, 10:34

Chainis έγραψε:
05 Ιούλ 2022, 02:45
Οργισμένος έγραψε:
05 Ιούλ 2022, 02:02
bolek έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:37
σκοτώστρα;;;
ετσι το ονομασαν γιατι δεν ειχαν συνηθισει οι πιλοτοι σε αερολανα με τοσο υψηλο πτερυγικο φορτιο, και αμα βγαιναν απο τον φακελο πτησης του ειχαν συχνα δυστυχηματα. εκεινη την εποχη αλλα και παλιοτερα η εκπαιδευση δεν ηταν οπως σημερα
Σκοτωστρα ήταν
Ήταν.
Και δεν έφταιγε το πτερύγιο φορτίο μόνο του αλλά κυρίως ότι είχε μικρά φτερά άρα και έπεφτε εύκολα σε αστάθεια και δεν μπορούσαν να το επαναφέρουν.

Το F104 ήταν φτιαγμένο για βομβαρδιστικό υψηλών ταχυτήτων, ξεπερνούσε τα 3 mach και γι αυτό είχε δομή πυραύλου.
E oxi και 3 μαχ. 2 και κάτι.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 05 Ιούλ 2022, 11:17

Οργισμένος έγραψε:
05 Ιούλ 2022, 10:34
Chainis έγραψε:
05 Ιούλ 2022, 02:45
Οργισμένος έγραψε:
05 Ιούλ 2022, 02:02


Σκοτωστρα ήταν
Ήταν.
Και δεν έφταιγε το πτερύγιο φορτίο μόνο του αλλά κυρίως ότι είχε μικρά φτερά άρα και έπεφτε εύκολα σε αστάθεια και δεν μπορούσαν να το επαναφέρουν.

Το F104 ήταν φτιαγμένο για βομβαρδιστικό υψηλών ταχυτήτων, ξεπερνούσε τα 3 mach και γι αυτό είχε δομή πυραύλου.
E oxi και 3 μαχ. 2 και κάτι.
Σωστά, το θυμόμουν λάθος.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών