Re: Άγνωστες «Γενοκτονίες» της Ιστορίας
Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2020, 10:45
Μέσα στη Σαμαρκάνδη μόνο ήταν κοντά στο 1,5 μύριο άνθρωποι όταν έπεσε στα χέρια των Μογγόλων και σφάχτηκαν όλοι...
.
.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Ως οι Δαρνακες πχ.Νταρνάκας έγραψε: ↑06 Αύγ 2020, 01:18Οι περισσότεροι Κέλτες πρέπει να αφομοιώθηκαν από άλλους λαούς (Ισπανούς, Γάλλους, Πορτογάλους, Γερμανούς κ.α.) παρά να εξοντώθηκαν. Ό,τι ακριβώς συνέβη και με τους Θράκες, για τους οποίους ο Ηρόδοτος έγραψε ότι ήταν το πολυπληθέστερο έθνος μετά τους Ινδούς. Άλλοι εκσλαβίστηκαν, άλλοι εξελληνίστηκαν κι άλλοι εκλατινίστηκαν.
Οι μουσουλμάνοι στις αρχές του 20ου αιώνα στα Βαλκάνια υπολογίζονται στα 2,5 εκ.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑25 Σεπ 2020, 11:09Σιγουρα. Οι Τούρκοι ζουσσν πχ στην Πελοπόννησο για εκατοντάδες χρόνια κ εξαφανίστηκαν, οι περισσότεροι σφαγιαστηκαν. Ομως αυτη ειναι απο τις καλες γενοκτονίες. Όπως όταν αδειάζεις το μπαιγκον σε φωλιά κατσαριδας
Οι μουσουλμάνοι της πελοπονησου μιλούσαν ολοι ελληνικά;Chainis έγραψε: ↑03 Οκτ 2020, 15:52Οι μουσουλμάνοι στις αρχές του 20ου αιώνα στα Βαλκάνια υπολογίζονται στα 2,5 εκ.
Απο όλους αυτούς οι Τούρκοι ήταν ελάχιστοι, η συ τριπτικη πλειοψηφία τους ήταν εξισλαμισμενοθ ντόπιοι που ούτε καν γνώριζαν τα Τουρκικά, απλά σαν μουσουλμάνοι ταυτιζόταν με τους Τούρκους.
Αυτοί ήταν κοντά έναν αιώνα πριν από αυτους που έγραψα.sman5 έγραψε: ↑03 Οκτ 2020, 18:19Οι μουσουλμάνοι της πελοπονησου μιλούσαν ολοι ελληνικά;Chainis έγραψε: ↑03 Οκτ 2020, 15:52Οι μουσουλμάνοι στις αρχές του 20ου αιώνα στα Βαλκάνια υπολογίζονται στα 2,5 εκ.
Απο όλους αυτούς οι Τούρκοι ήταν ελάχιστοι, η συ τριπτικη πλειοψηφία τους ήταν εξισλαμισμενοθ ντόπιοι που ούτε καν γνώριζαν τα Τουρκικά, απλά σαν μουσουλμάνοι ταυτιζόταν με τους Τούρκους.
Δειγμα αραποφασισμου.Jimmy81 έγραψε: ↑13 Οκτ 2020, 06:59Η Μαζική Εξολόθρευση των Αϊτινών της Δομινικανικής Δημοκρατίας (1937)
– aka «To Μαχαίρωμα»
Την εποχή που τα βλέμματα του δυτικού κόσμου στρέφονταν στην ανησυχητική άνοδο του ναζισμού στην Ευρώπη, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στην Καραϊβική, διαπράχθηκε μια από τις πιο κτηνώδεις μαζικές σφαγές πληθυσμιακής ομάδας της δεκαετίας του ’30 που δικαιολογημένα μπορεί να θεωρηθεί γενοκτονία. Η σφαγή αυτή έχει πάρει την ονομασία «Το Μαχαίρωμα» ή «Το Κόψιμο» για λόγους που θα αντιληφθούμε παρακάτω.
Τα κράτη της Αϊτής και της Δομινικανικής Δημοκρατίας είχαν από παλιά προστριβές για την διεκδίκηση των πόρων της νήσου Ισπανιόλα στην οποία εδράζονται. Η μεγάλη πληθυσμιακή πυκνότητα της Αϊτής και η διαβίωση των κατοίκων της σε άνυδρα, μη παραγωγικά εδάφη ανάγκασε πολλούς Αϊτινούς στη μετανάστευση με κύριους προορισμούς την Κούβα και τη γειτονική Δομινικανική Δημοκρατία στο διάστημα 1910-1930. Η μετανάστευση αυτή ήταν το πρελούδιο της τραγικής μοίρας των Αϊτινών που κατοίκησαν στο βορειοδυτικό τμήμα (κυρίως) της Δομινικανικής Δημοκρατίας.
Οι κύριοι λόγοι που οδήγησαν στη μαζική εξολόθρευση των Αϊτινών μεταναστών ήταν οι εξής:
- Ρατσισμός. Ο δικτάτορας Rafael Trujillo που κυβερνούσε τότε την Δομινικανική Δημοκρατία συντηρούσε το πνεύμα του Αντι-Αϊτινισμού διακηρύσσοντας σε ομιλίες του την φυλετική κατωτερότητα των μαύρων, καθαρά αφρικάνικης καταγωγής Αϊτινών (οι Δομινικανοί ήταν μια μίξη Ευρωπαίων, Αφρικανών, Ασιατών και Ινδιάνων) οι οποίοι ήταν γεμάτοι σωματικά ελαττώματα, ντύνονταν αισχρά, ήταν αδύναμοι και υπέκυπταν σε αρρώστιες. Ως εκ τούτου δεν μπορούσαν να είναι χρήσιμοι στο Δομινικανικό έθνος. Ήταν ανεπιθύμητοι παρίες.
- Κατηγορίες για ληστρική συμπεριφορά έναντι των ντόπιων κατοίκων. Οι Αϊτινοί μετανάστες συχνά κατηγορούνταν για κλοπές οικόσιτων ζώων, φρούτων και προμηθειών των Δομινικανών κατοίκων της επαρχίας. Σε μια ομιλία του μάλιστα την πρώτη μέρα της γενοκτονίας ο Δομινικανός δικτάτορας δήλωσε στο κοινό του ότι «θα διορθώσει το πρόβλημα» και ότι 300 Αϊτινοί είναι ήδη νεκροί στο πλαίσιο της «διόρθωσης» που θα συνεχίσει.
- Φόβοι ότι η συνεχής συσσώρευση Αϊτινών σε συνοριακές περιοχές της Δομινικανικής Δημοκρατίας θα άλλαζε τις εθνοτικές ισορροπίες και θα οδηγούσε σε αμφισβήτηση εδαφών της χώρας από το γειτονικό κράτος της Αϊτής.
- Αδυναμία διοχέτευσης των προϊόντων που παρήγαν οι Αϊτινοί μετανάστες στις εσωτερικές αγορές της Δομινικανικής Δημοκρατίας λόγω ανεπαρκούς οδικού δικτύου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την διαρροή του πλεονάσματος στην Αϊτή, την άνοδο του λαθρεμπορίου και την απώλεια εσόδων για το δομινικανικό κράτος.
- Ο δικτάτορας Rafael Trujillo φοβόταν ότι το χαλάρωμα των συνόρων μεταξύ Αϊτής και Δομινικανικής Δημοκρατίας μπορούσε να ευνοήσει την συγκρότηση επαναστατικών ομάδων που θα απειλούσαν το καθεστώς του.
(Ο Δικτάτορας Rafael Trujillo)
Μεταξύ 2 και 8 Οκτωβρίου 1937 ο στρατός της Δομινικανικής Δημοκρατίας υπό τις εντολές του δικτάτορα Rafael Trujillo προέβη σε εκκαθαριστικές επιχειρήσεις στη βορειοδυτική χώρα και κοντινές περιοχές εξοντώνοντας τους Αϊτινούς. Εντύπωση προκαλεί ο βάρβαρος χαρακτήρας των επιχειρήσεων. Ο οπλισμός που χρησιμοποιήθηκε για τις δολοφονίες ήταν πυροβόλα όπλα, ματσέτες, φτυάρια(!), μαχαίρια και ξιφολόγχες! Πρόσθετες αναφορές περιγράφουν στραγγαλισμούς Αϊτινών που προσπαθούσαν να διαφύγουν και θανατώσεις βρεφών με χτυπήματα σε βράχια και κορμούς δέντρων! Μια άλλη μέθοδος εκτέλεσης παιδιών ήταν να τα πετούν ψηλά και κατά την πτώση τους να καρφώνονται στις ξιφολόγχες των Δομινικανών στρατιωτών! Κάποιοι Δομινικανοί στρατιώτες δήλωσαν ότι για να καταφύγουν σε τόσο αποτρόπαιες πράξεις έπρεπε να έχουν μεθύσει πρώτα.
Το αποτέλεσμα των σφαγών ήταν να εξαλειφθεί ο πληθυσμός Αϊτινών της βορειοδυτικής Δομινικανικής Δημοκρατίας και πολλοί να διαφύγουν στην Αϊτή. Ο αριθμός των θυμάτων υπολογίζεται από 12.168 έως και 35.000. Διάφοροι λόγοι δυσκολεύουν τον προσδιορισμό του. Τέτοιοι είναι η ρίψη πολλών νεκρών στη θάλασσα και η καταβρόχθισή των πτωμάτων από καρχαρίες, η έλλειψη καταγραφής πολλών μεταναστών και γεννήσεων και οι εκτελέσεις σε απομονωμένες περιοχές δίχως την παρουσία μαρτύρων.
Εικόνες από το μακελειό...
Πηγές:
https://en.wikipedia.org/wiki/Parsley_massacre
https://repeatingislands.com/2017/10/22 ... relations/
https://muse.jhu.edu/article/12744