Pertinax έγραψε: ↑23 Ιουν 2022, 15:30
Είσαι σίγουρος ότι δεν υπήρχε άγνοια
του εθνοτικού Έλλην, ακόμα και εκείνη την εποχή, έστω σ' ένα μικρό κομμάτι του πληθυσμού της χώρας; Για δες τι λέει ο Ψυχάρης:
Καταρχάς, χωρίς να εξετάσω την πηγή σε βάθος (διότι, πλέον έχω αποδείξεις ότι πολλές πηγές μετά την πλήρη μελέτη τους οδηγούν στα αντίθετα συμπεράσματα), λέω ότι η προσεκτική ανάγνωση κάθε τεκμηρίου έχει μεγάλη σημασία.
Το πρώτο που βλέπω, σπουδαιότατο τεκμήριο, είναι ότι ο αγράμματος λαϊκός άνθρωπος γνωρίζει ότι ο άλλος του ζητάει να αυτοπροσδιοριστεί εθνοτικά! Άρα ξέρει καλά τι είναι το Έλλην, γι' αυτό απαντάει με αυτοπροσδιορισμό.
Η συγκεκριμένη ερμηνεία των τεκμηρίων που κάνεις, είναι αυτή που έστειλε στην αποτυχία τον Κακριδή και όσους βασίστηκαν επάνω του. Εμείς για πρώτη φορά δείξαμε πώς από τις πηγές του Κακριδή προκύπτουν τα ακριβώς αντίθετα συμπεράσματα. Διότι κανείς από τους συνεπαρμένους ελληνοφοβικούς/εθνομηδενιστές ή ρωμαϊστές δεν πρόσεξε ότι δεν υπάρχει σχεδόν μαρτυρία των καθολικά αγραμμάτων, που να αγνοεί το Έλλην! Αυτό που αγνοεί ο αγράμματος είναι η ακαδημαϊκή ιστοριογραφία, γνωρίζει όμως όπως οι Κραβαρίτες π.χ., ότι οι Έλληνες ήταν η πρώτη ΓΕΝΙΑ Κραβαριτών όρος που δείχνει ξεκάθαρα προγονική αντίληψη. Το οποίο ανέδειξα εγώ για πρώτη φορά.
Δεύτερον, με βάση το πλήθος των τεκμηρίων Κακριδή, στον οποίο τελικά χρωστάμε ευγνωμοσύνη διότι παρά την διαστρέβλωση που διέπραξε, μας διέσωσε ότι οι αγράμματοι:
1) Γνώριζαν τους Έλληνες
2) Τους θαύμαζαν, θάυμαζαν τα αρχαία μνημεία, γνώριζαν την προγονική σχέση και θύμωναν που και οι ίδιοι δεν έφτασαν το μεγαλείο, τη δύναμη, την τέχνη και τις ικανότητες τους.
3) Και η πιο λατρεμένη τεκμηρίωση από τις πηγές κακριδή, είναι ότι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ λόγος που τους εμποδίζει να χρησιμοποιήσουν το Έλληνας για το παρόν οφειλόταν στο γεγονός που επιβεβαιώνει ο Ευγένιος Βούγαρης, ότι ήταν περισσότερο φορτισμένο με την ειδωλολατρία.
Και έδειξα με πηγές ότι συχνά η χρήση του "Έλληνες" σε τρίτο πρόσωπο, είναι σαν να λέμε εμείς στο τρίτο πρόσωπο "οι αρχαίοι Έλληνες". Ούτε εμείς σήμερα δεν είμαστε οι αρχαίοι Έλληνες. Οι αρχαίοι Έλληνες είναι οι θαυμαστοί μας πρόγονοι, αλλά δεν υπάρχουν πια. Ο διαχωρισμός "αυτοί" και "εμείς" οι νέοι Έλληνες είναι δεδομένη και σήμερα. Ταυτόχρονα όμως, όπως ακριβώς βλέπουμε και στις μαρτυρίες των απόλυτα αγράμματων του Κακριδή, οι αρχαίοι είναι παραδείγματα προς μίμηση στα πάντα εκτός ειδωλολατρίας και θαυμαστοί πρόγονοι, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πλέον και εκεί εισάγωνται οι μυθικές εμηνείες, για να εξηγήσουν στον εαυτό τους πώς γίνεται να μην υπάρχουν πια εκείνοι οι τόσο σπουδαίοι Έλληνες.
Και είδαμε το τεκμήριο όπου σε επιστολή της Επανάστασης, άνθρωπος που υιοθετεί και το Έλλην (αλλά ορθόδοξος) και βλέπει με υπερηφάνεια την προγονική σχέση με τους αρχαίους, ταυτόχρονα κατηγορεί τους... Έλληνες για την ειδωλολατρία τους, μιλώντας γι' αυτούς στο τρίτο πρόσωπο, σαν να ήταν κάποιοι ξένοι.
Και τίποτα διαφορετικό επί της ουσίας δεν λέει η ξεκάθαρη θέση του Βούλγαρη ότι θα μπορούσαμε να υιοθετήσουμε οποιοδήποτε από τα τρία ονόματα, αλλά
προτιμούμε το Γραικός. Λιγότερο το Ρωμαίος διότι θυμίζει και τους δυτικούς και το Έλλην διότι φέρει το βάρος της ειδωλολατρίας.