ΓΑΛΗ έγραψε: ↑22 Οκτ 2019, 10:34
Το βάζω κι εδώ, επειδή κάποια θέματα, πέραν της όποιας ιστορικής τους διάστασης, έχουν διαχρονικό ενδιαφέρον.
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑21 Οκτ 2019, 18:21
Αναφορικά δε με τη γυναικεία τιμή της κάθε γυναίκας σε ειρηνική ή πολεμική περίοδο, το τελευταίο που μ' ενδιαφέρει είναι η γνώμη του κάθε κατσικογάμη,
που θεωρεί τιμή να βιάζει ξένες γυναίκες και θεωρεί συγχρόνως ότι πρέπει να τιμωρηθούν όσες γυναίκες της δικής του χώρας πήγαν με τον εχθρό.
Με το μαλακό ρε μάγκες, σας έπεσαν 10 γραμμάρια υγρής λεβέντικης μπαντριωτικής ισότητας και θέλει πάλι σφουγγάρισμα το παρκέ από τη γλίτσα.
Και για να τα λέμε όλα, υπάρχουν και αρκετά τζιχάντια από τη δεξιά πλευρά με την ίδια νοοτροπία, έτσι;
Εγώ δεν είμαι κομμουνίστρια ώστε να δικαιολογώ τους πάντες που ανήκουν στην πλευρά "μου".
posting.php?mode=quote&f=29&p=914988
Μα ακριβώς αυτό είναι το ζήτημα στην περίτπωση της Παπαδάκη
Την Παπαδάκη την εκτέλεσε η ΟΠΛΑ, αλλά την προγραφή της (την ανάθεση της εκτέλεσης) την οργάνωσε όλο το πατριωτικό σύστημα που περιγράφεις παραπάνω. Το προεδρείο των Ηθοποιών μόνο αριστερό δεν το λες. Τις δεξιές εφημερίδες της Κατοχής που πουτάνα την ανέβαζαν, πουτάνα την κατέβαζαν. Ο καπετάν Ορέστης ήταν απλώς το χέρι που ανέλαβε να δείξει στην τσούλα.
Ο λόγος είναι ότι η ΕΠ ήταν λαμπερή, ταλαντούχα και
αδιάφορη για το εθνικό δράμα
Θυμίζει την σπουδαία γαλλίδα ηθοποιό, την Αρλετί η οποία μετά τον πόλεμο πέρασε από δίκη για συνεργασία με τους Γερμανούς, η οποία στο δικαστήριο είπε με τόλμη:
"η καρδιά μου είναι γαλλική, αλλά ο κώλος μου είναι διεθνής"
Και για να τελειώνουμε. Στην Γαλλία όταν τέλειωσε ο πόλεμος, στους συνεργάτες των Γερμανών (και ήταν πολλοί) φέρθηκαν με αμήχανη επιείκεια. Στις γυναίκες που πήγαιναν με Γερμανούς ξέσπασαν με τρομερή οργή.