Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 29223
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age » 08 Μάιος 2018, 02:30

Το παρακάτω άρθρο αναφέρεται σε μια σφαγή που διεπράχθη σε μια πόλη της Ουκρανίας κατα της περίοδο του ρωσικού εμφυλίου που ακολούθησε το πραξικόπημα/"επανάσταση" των Μπολσεβίκων.

Πρόκειται για την περίοδο του ρωσικού εμφυλίου που ακολούθησε μετά το πραξικόπημα των Μπολσεβίκων και τον πόλεμο του Λένιν εναντίον των δυνάμεων των Λευκών (αντικομμουνιστών). Σε εκείνη την φάση του εμφυλίου μάλιστα σύμμαχός του στην Ουκρανία υπήρξε και ο αναρχικός Νέστορ Μάχνο με τον στρατό του (στον οποίο ήταν αρχηγός καθότι οι αναρχικοί μια χαρά αρχηγούς έχουν), άσχετο που αργ'οτερα όταν ο Λένιν σταθεροποιήθηκε ως καθεστώς ήλθαν σε σύγκρουση. Στο παρακάτω κείμενο περιγράφεται ένα 'ανδραγάθημα" του "ρομαντικού ουστοπιστή με οράματα για έναν καλύτερο κόσμο" Μαχνό και των Μαχνοβητών, εναντίον Ουκρανών αμάχων αντιφρουνούντων.

Ο τίτλος του άρθρου δεν είναι ακριβής σε επίπεδο 100%, ωστόσο η ουσία παραμένει η ίδια, αφού σε εκείνη την φάση οι αναρχικοί δρούσαν ως σύμμαχοι των Μπολσεβίκων και η δράση τους έγινε για λογαριασμό αυτών.
Η καταστροφή της πόλης Μπερντιάνσκ από τα στίφη των μπολσεβίκων

Πέμπτη, 3 Μαΐου 2018

Εικόνα

Από το βιβλίο του π. Νικολάου Ντονιένκο «Στην δίνη ενός κόσμου που άλλαζε», εκδόσεις «Εν πλώ», 2012. [Εντελώς ατυχής και εξόφθαλμα πολιτικά ορθός ο ελληνικός τίτλος, που ενώ παρουσιάζει την θαυμαστή ηρωική στάση των ορθόδοξων νεομαρτύρων του Μπερντιάνσκ, - ιερέων και απλών πιστών, με ιστορίες που θυμίζουν τους διωγμούς των πρώτων χριστιανών - δείχνει να θέλει να αποφύγει να κατονομάσει τους διώκτες τους και να στιγματίσει το ιδεολογικό τους υπόβαθρο, μιλώντας γενικώς για «περίοδο διωγμών της Ρωσικής Εκκλησίας» (από ποιους;) ή «διωγμό της πίστης» (ποιας πίστης και γιατί;). Έχοντας διαβάσει αρκετά τέτοια βιβλία έχω την εξής απορία: Η λέξη «κομμουνιστής» είναι πλέον απαγορευμένη;]

Εικόνα

Η πόλη Μπερντιάσκ (Berdyansk, Бердя́нск) είναι μια πόλη – λιμάνι στη νοτιοανατολική Ουκρανία, στην περιοχή της βόρειας Αζοφικής Θάλασσας (μίας κλειστής θάλασσας σαν λίμνη, που είναι προέκταση της Μαύρης Θάλασσας). Οφείλει την ύπαρξή της στον πρίγκιπα Μ. Α. Βοροντσώφ, ο οποίος το 1824 ανέθεσε στον ναύαρχο Α. Γκρέγκ να βρει στην περιοχή μια τοποθεσία κατάλληλη για λιμάνι. Στα τέλη του 19ου αιώνα και με την ένταξή της στο σιδηροδρομικό σύστημα της Ρωσίας, μετατράπηκε σε μια αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή μεγαλούπολη που γύρω της άρχισαν να ιδρύονται παροικίες ξένων χωρών, μεταξύ των οποίων και ελληνικές. Στην πόλη δέσποζε ο ορθόδοξος ιερός ναός της Αναλήψεως, τον οποίον κατεδάφισαν οι μπολσεβίκοι το 1928. Τον εφημέριο του ναού, πρωθιερέα Αλέξανδρο Λούκιν, έναν άνθρωπο ιδιαίτερα αγαπητό στους ενορίτες και δάσκαλο της Αγίας Γραφής, τον εκτέλεσαν οι μπολσεβίκοι, γιατί τα κηρύγματα που έκανε για μετάνοια όσων στράφηκαν κατά του Θεού και της Εκκλησίας, τους φάνηκαν «επικίνδυνα».

Τoν Ιανουάριο του 1918, οι μπολσεβίκοι αφόπλισαν τo 46ο τάγμα που στρατοπέδευε στην πόλη και συνέλαβαν περίπου 200 αξιωματικούς. Έβαλαν τους στρατιώτες να υπογράψουν ότι δεν θα συμμετάσχουν σε «αντεπαναστατικές» ενέργειες και τους πρότειναν να ενσωματωθούν στον κόκκινο στρατό. Πολλοί απ’ αυτούς ωστόσο προτίμησαν να γίνουν μέλη της «Ένωσης Αναπήρων Στρατιωτών», μίας πατριωτικής οργάνωσης που είχε σκοπό την συντήρηση των ανάπηρων πολέμου που είχαν μείνει άποροι. Λίγους μήνες αργότερα, στις 18 Απριλίου, αγανακτισμένοι οι πολίτες από την αυθαίρετη εξουσία των μπολσεβίκων και από την ασταμάτητη προπαγάνδα τους, με επικεφαλής τον συνταγματάρχη Αμπολιάντς και τον ανθυπολοχαγό Πανασένκο, εξεγέρθηκαν εναντίον τους. Εκείνοι, πανικόβλητοι, ζήτησαν βοήθεια από τη Σεβαστούπολη και ταυτόχρονα άρχισαν να φορτώνουν σε καράβια τα υπάρχοντά τους. Οι συγκρούσεις που διαδραματίστηκαν στο λιμάνι της πόλης κατέληξαν σε σύλληψη των μελών του επαναστατικού συμβουλίου. Ωστόσο το πλοίο από τη Σεβαστούπολη δεν άργησε να φτάσει και να στείλει απειλητικό τελεσίγραφο, πως «αν δεν απελευθερωθούν άμεσα όλα τα μέλη του συμβουλίου και δεν παραδοθούν τα όπλα στα επαναστατικά Σοβιέτ, η πόλη θα βομβαρδιστεί και θα καταληφθεί βίαια». Ο Πανασένκο που ανέβηκε στο πλοίο ως διαμεσολαβητής, κρατήθηκε ως όμηρος και σύντομα εκτελέστηκε δημοσίως προς εκφοβισμό των πολιτών οι όποιοι δεν ήταν διατεθειμένοι να παραδοθούν.

Ο κόκκινος στρατός δεν κατάφερε τελικά να αποβιβαστεί στην πόλη, χάρη στην αποφασιστική και τολμηρή αντίσταση των κατοίκων της, άφησε όμως τα θλιβερά σημάδια της βιαιότητάς του σε πολλά από τα σπίτια που βρίσκονταν κοντά στο λιμάνι και δεν γλίτωσαν τα μανιασμένα τους πυρά. Λίγο αργότερα η πόλη έπεσε στα χέρια των Γερμανών και μετά και πάλι στα χέρια των μπολσεβίκων. Νέα απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε την πόλη και τους κατοίκους της. Αρχηγός τού κόκκινου στρατού, πού έφτασε με πέντε επιβατηγά βαγόνια στην πόλη, ήταν ο «σύντροφος» Νέστωρ Ίβάνοβιτς Μαχνό. Είναι ιδιαίτερα γλαφυρή η περιγραφή της άφιξης του στρατού:

«…Βγήκε πρώτα μια ομάδα 10 ένοπλων ατόμων, ντυμένων με δερμάτινα πανωφόρια και καπέλα στα κεφάλια, μερικοί είχαν και κρεμασμένα στιλέτα. Στη συνέχεια κατέβηκαν οι πεζοναύτες, όλοι βρώμικοι, ταλαιπωρημένοι, με σχισμένα παντελόνια, μια μπότα στο ένα πόδι και αρβύλα στο άλλο, καπέλο στο κεφάλι και μαύρες σημαίες στο χέρι. Ξεχύθηκαν γύρω από το σταθμό και άρχισαν να κολλάνε συνθήματα. Στη συνέχεια κατέβηκε το ιππικό. Πολλοί δεν είχαν σέλες, φορούσαν όμως σπιρούνια, κι όσο για στολή, ο καθένας φορούσε ό,τι ήθελε, ή μάλλον ό,τι είχε κατορθώσει να βρει. Στο κεφάλι τους είχαν καπέλα, τραγιάσκες, σκουφιά, κάποιοι μάλιστα είχαν τα χωνιά από τα γραμμόφωνα για καπέλα και στους ώμους κρεμασμένους τους δίσκους. Το θέαμα έμοιαζε πολύ περισσότερο με άφιξη τσίρκου παρά στρατού!».

Εικόνα
Ο Μάχνο και ο στρατός του (που πολλοί τους έλεγαν "ληστοσυμμορίτες")


Από τις πρώτες τους ενέργειες ήταν η ανατίναξη των φυλακών, ή απελευθέρωση των κρατουμένων και η εκτέλεση εν ψυχρώ όλων των στρατιωτών του λευκού στρατού που είχαν απομείνει. Την επόμενη μέρα τοιχοκόλλησαν σ’ όλα τα σπίτια και τις αυλές την έξης διαταγή: «Όλα τα νοσοκομεία, φαρμακεία και οι πολίτες να παραδώσουν όποια ποσότητα αλκοόλ έχουν στην κατοχή τους. Η μη συμμόρφωση θα τιμωρηθεί αυστηρά. Ο ταγματάρχης της πρώτης σοβιετικής ομάδας του κόκκινου στρατού, σύντροφος Μαχνό». Στην κατοχή λοιπόν του περίεργου αυτού στρατού βρέθηκαν ξαφνικά τεράστιες ποσότητες αλκοόλ, τις οποίες φυσικά έσπευσε να αξιοποιήσει κατάλληλα...
Τις επόμενες μέρες η πόλη κατακλύστηκε από μεθυσμένους στρατιώτες που επιδίδονταν σε κάθε είδους βιαιότητες και λεηλασίες. Γλεντούσαν και στο τέλος έβαζαν φωτιές πάνω στα πιάνα που τους διασκέδαζαν ή ξήλωναν τούς καναπέδες και έπαιρναν μαζί τους το ύφασμα, έκλεβαν αδιάντροπα τους αγρότες που έρχονταν στην πόλη για να πουλήσουν τα εμπορεύματά τους, αλλά άρπαζαν και ρήμαζαν και τα χωριά τους κατά τις περιοδείες τους εκεί.

Οι άνθρωποι αγανακτισμένοι άρχισαν να χύνουν το κρασί στα αυλάκια αντί να το παραδώσουν στους στρατιώτες, αλλά αυτοί είχαν τέτοια εξάρτηση από το πιοτό που πήγαιναν και έπιναν μέσα από τα αυλάκια, πολλούς μάλιστα τούς έβρισκαν εκεί το πρωί πνιγμένους. Στην απόγνωσή τους άρχισαν να το αδειάζουν στη θάλασσα, αλλά οι μανιασμένοι αλκοολικοί το ξετρύπωναν σε υπόγεια και κρυψώνες των σπιτιών. Στις αρχές Ιουλίου του 1918, η αφάνταστη ταλαιπωρία των κατοίκων της πόλης έλαβε προσωρινό τέλος με την αποχώρηση του στρατού του Μαχνό.

Στις 7 Ιανουαρίου του 1919, ανήμερα Χριστούγεννα για τους Ρώσους, έφτασε στην πόλη ένα τάγμα Λιθουανών, με αρχηγό τον Μπαλίτσκι, ο οποίος έσπευσε να ιδρύσει επαναστατικό κομιτάτο στο Μπερντιάνσκ. Την ίδια χρονιά, η τοπική εκκλησία ποτίστηκε και πάλι με το αθώο αίμα του πρωθιερέα Παύλου Βοινάρσκι, ο οποίος ήταν άλλο ένα θύμα της αντιεκκλησιαστικής μανίας των μπολσεβίκων. Στις 25 Μαρτίου τον συνέλαβαν για πολλοστή φορά. Την πρεσβυτέρα του την έκρυψαν οι αγρότες της περιοχής μόλις μαθεύτηκε η σύλληψή του. Τον περίμεναν στημένοι έξω από την εκκλησία και την ώρα που έβγαινε τον συνέλαβαν μαζί με δύο αδέλφια, τον Παύλο και τον Αλέξιο Κιριάν που ήταν μαζί του. Τους μετέφεραν σε ένα κακόφημο χωριό του δήμου Εκατερινοσλάβσκ, το Νοβοσπάσκογιε, το οποίο ήταν γνωστό για την έκδηλη συμπάθεια του προς τους μπολσεβίκους, και εκεί, στις 29 Μαρτίου, λίγες μέρες δηλαδή μετά, τους εκτέλεσαν, εξαπολύοντας πάνω τους όλη τη βαρβαρότητα και το μίσος τους. Τα σώματα των δύο αδελφών ήταν γεμάτα μώλωπες που πρόδιδαν άγριο ξυλοδαρμό, ενώ του π. Παύλου είχε 11 τρύπες από πυροβολισμούς και πολλές από λόγχες.
Προειδοποίηση: Σκληρή εικόναShow
Εικόνα
Θύματα του Μάχνο


Τον Δεκέμβριο του 1920, ο τρομερός στρατός του Μαχνό ξαναχτύπησε την πόλη. Ιππεύοντας πάνω σε αλόγα, όρμησαν με μανία στην πόλη σκοτώνοντας αθώους πολίτες και λεηλατώντας τα σπίτια και τις περιουσίες που είχαν απομείνει. Κραυγές, βογκητά, στεναγμοί, βρισιές, πυροβολισμοί, χλιμιντρίσματα αλόγων, ανακατεύτηκαν όλα μαζί συνθέτουν ένα τρομερό θρήνο καταστροφής και πόνου. Οι άσπλαχνοι ληστές, αφού αποτελείωσαν το ανόσιο έργο τους, εγκατέλειψαν την πόλη, ένα άθλιο ερείπιο που προσπαθούσε να θάψει τους νεκρούς του. Η πείνα και η εξαθλίωση στο Μπερντιάνσκ έφτασε στο αποκορύφωμά της το 1921, όταν καταγράφηκαν και περιπτώσεις κανιβαλισμού. Ο πληθυσμός της πόλης μέσα σε λίγο διάστημα από τα απανωτά χτυπήματα που δέχτηκε μειώθηκε κατά τα δύο τρίτα περίπου, και από τις 30.000 ψυχές απέμειναν 12.000 και αυτοί σε άθλια ψυχική και υλική κατάσταση.


Εικόνα

ΚΟ: Ο Nestor Ivanovych Makhno ή Bat'ko ("πατερούλης") Μάχνο (1888 - 1934) ήταν ένας Ουκρανός αναρχικός «επαναστάτης» και ο διοικητής ενός ανεξάρτητου αναρχικού στρατού στην Ουκρανία το 1917-22.[...]

Περισσότερα:

https://redskywarning.blogspot.gr/2018/ ... l?spref=fb

Άβαταρ μέλους
Παλαιομνήμων
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων » 21 Μάιος 2018, 04:47

Ενδιαφέρον θέμα. Δεν γνώριζα γι' αυτό το γεγονός. Θα αναζητήσω και το βιβλίο. Ευχαριστούμε, Golden Age! :wave:
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4

Άβαταρ μέλους
MiGiSukhoI
Δημοσιεύσεις: 1694
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 22:19
Τοποθεσία: Chaos CiTy

Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από MiGiSukhoI » 21 Μάιος 2018, 08:48

Όσοι στήριξαν Τσάρους, παπαδαριό και ανεπαναστάτες και συνεργάστηκαν με τους ξένους εισβολείς πήραν αυτό που τους άξιζε. Όπως και ο Μαχνό μετά που αμφισβήτησε την θεώρηση του Λένιν.

Η εκκλησία είχε μεγάλη εξουσία στην Τσαρική Ρωσία και σημαντικό ρόλο στην καταπίεση του φτωχού λαού.
Υπάρχει ένα φοβερό βίντεο που δείχνει μαντριά να γκρεμίζονται. Εκκλησίες, τζαμιά κτλ. Υπέροχο θέαμα. Ελπίζω να το ζήσω και εδώ αυτό κάποια στιγμή και να δούμε και παπάδες κρεμασμένους από τα καμπαναριά.
ΑΡΧΙΣΕ Η ΚΑΘΑΡΣΗ...

zteo
Δημοσιεύσεις: 10188
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:36

Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zteo » 21 Μάιος 2018, 09:20

Για το κίνημα του Μαχνό
Η Ουκρανία είναι μια περιοχή κομβική για τη σιτοπαραγωγή, όπως επίσης πλούσια σε ορυκτό πλούτο και με σημαντική βιομηχανία. Το καλλιεργήσιμο κι εύφορο έδαφος σημαίνει μεγάλη μάζα αγροτικού πληθυσμού, στον οποίο, ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνα, υπάρχει σημαντική διαστρωμάτωση, καθώς δίπλα στη φτωχή αγροτιά διαμορφώθηκαν υπολογίσιμα στρώματα μεσαίων και εύπορων αγροτών.
Την περίοδο του εμφύλιου πολέμου η Ουκρανία βρέθηκε στο κέντρο ισχυρών και αλλεπάλληλων πολεμικών συγκρούσεων όσο καμία άλλη περιοχή της επικράτειας της πρώην Ρωσικής Αυτοκρατορίας. Η σοβιετική εξουσία, για να καταφέρει να νικήσει ολοκληρωτικά και να εγκαθιδρυθεί, χρειάστηκε να δώσει σκληρό αγώνα ως το 1921 με διαδοχικά εχθρικά στρατεύματα.
Αρχικά είχε απέναντί της τις ουκρανικές αστικές εθνικιστικές δυνάμεις, που μετά από την Οκτωβριανή Επανάσταση δεν αναγνώρισαν τη σοβιετική εξουσία και ανακήρυξαν ως εξουσία την εθνικιστική Ράντα (αστικό όργανο εξουσίας που συγκροτήθηκε μετά από την επανάσταση του Φλεβάρη και αρχικά στήριξε την Προσωρινή Κυβέρνηση). Η εξουσία της Ράντα ανετράπη από τα Σοβιέτ μετά από σκληρό αγώνα το Γενάρη του 1918, αλλά μόνο για λίγο, καθώς ακολούθησε γερμανική εισβολή. Οι Γερμανοί, αξιοποιώντας σύμφωνο που είχαν συνάψει με τη Ράντα με το οποίο ζητούσε βοήθεια ενάντια στη Σοβιετική Ρωσία, εισέβαλαν στα εδάφη της Ουκρανίας κι εγκαθίδρυσαν σκληρό αντεπαναστατικό καθεστώς. Εναντίον των στρατευμάτων κατοχής οι μπολσεβίκοι ξεκίνησαν παρτιζάνικο πόλεμο. Το Νοέμβρη του 1918, μετά από το ξέσπασμα της γερμανικής επανάστασης, η κυβέρνηση της Σοβιετικής Ρωσίας κατήγγειλε την ειρήνη του Μπρεστ και ξεκίνησε το διώξιμο των γερμανικών στρατευμάτων με τη συμβολή του Κόκκινου Στρατού. Το Δεκέμβρη του 1918 την εξουσία στο Κίεβο κατέλαβαν οι αστοί εθνικιστές με επικεφαλής τον Σ. Β. Πετλιούρα. Παράλληλα, στα τέλη του 1918 ξεκίνησαν στρατιωτικές επιχειρήσεις στην Ουκρανία τα στρατεύματα της ιμπεριαλιστικής επέμβασης της Αντάντ. Την άνοιξη του 1919, τα λευκά αντεπαναστατικά στρατεύματα του Ντενίκιν κατάφεραν να ελέγξουν μεγάλο μέρος της επικράτειας. Ενάντια στα στρατεύματα του Ντενίκιν και του Βράνγκελ διεξαγόταν σκληρός αγώνας με παρτιζάνικα τμήματα και δυνάμεις του Κόκκινου Στρατού. Η σοβιετική εξουσία κατάφερε να επικρατήσει στα τέλη του 1920 - αρχές του 1921.
Όλο αυτό το διάστημα η Ουκρανία ήταν ένα τεράστιο πεδίο μαχών, στο οποίο δρούσαν διάφοροι στρατοί, επαναστατικά και αντεπαναστατικά στρατεύματα, ένοπλες ομάδες πολέμαρχων, συμμορίες κλπ. Σε ορισμένα μέρη της Ουκρανίας, στα 4 αυτά χρόνια, το καθεστώς άλλαξε 14 φορές! Σε αυτές τις συνθήκες αστάθειας και συνεχόμενων πολεμικών συγκρούσεων δημιουργήθηκε ο στρατός του Μαχνό.
Το κίνημα του Μαχνό δημιουργήθηκε την άνοιξη του 1918, στην πορεία του αγώνα των Ουκρανών αγροτών ενάντια στα γερμανικά στρατεύματα. Ο Μαχνό γεννήθηκε το 1889 σε μια φτωχή αγροτική οικογένεια στο χωριό Γκιουλιαϊπόλε, στην Ανατολική Ουκρανία. Από την επανάσταση του 1905 είχε έρθει σε επαφή με τις αναρχικές ιδέες. Το 1906, στα 17 του, συμμετείχε σε αναρχοκομμουνιστικό πυρήνα και το 1909 φυλακίστηκε. Στη φυλακή έγινε στενός φίλος με τον αναρχικό Πιοτρ Αρσίνοφ, ο οποίος και επηρέασε καθοριστικά την αναρχική «μόρφωση» του μισο-αγράμματου χωρικού Μαχνό.68 Μετά από την επανάσταση του Φλεβάρη, αποφυλακίστηκε κι επέστρεψε στο χωριό του. Εκεί, τον Αύγουστο του 1917, συγκρότησε ένα πρώτο μικρό ένοπλο τμήμα το οποίο προέβη σε επιδρομές εναντίον μεγάλων τσιφλικιών και αργότερα, μετά από την εισβολή των Γερμανών, εναντίον των δυνάμεων κατοχής. Το αντάρτικο του Μαχνό είχε αγροτική βάση και είχε τη στήριξη και των κουλάκων. Σταδιακά κατάφερε να ελέγχει μια εκτεταμένη έκταση γύρω από την περιοχή του Ντον, με κέντρο το Γκιουλιαϊπόλε. Η σχέση του με τη σοβιετική εξουσία είχε μεγάλες διακυμάνσεις, από ασταθή συνεργασία αρχικά και συγκυριακά, μέχρι ανοιχτή αντεπαναστατική δράση.
Ο Μαχνό πολέμησε ενάντια στους Γερμανούς, τον Πετλιούρα, τον Ντενίκιν και τον Βράνγκελ, σε κάποιες στιγμές σε συνεργασία με τη σοβιετική εξουσία. Πολέμησε όμως κι ενάντια στον Κόκκινο Στρατό, αρνούμενος την εξουσία των Σοβιέτ. Οι αντάρτικες ομάδες του εμπόδιζαν το έργο των επισιτιστικών οργάνων και των επιτροπών φτωχολογιάς. Τρεις φορές ήρθε σε συμφωνία με τη σοβιετική εξουσία και τις τρεις φορές την αθέτησε. Ταξικά αντανακλούσε την αγροτική αντίδραση, ιδιαίτερα των εύπορων αγροτών, στη σοβιετική εξουσία και τα έκτακτα μέτρα που χρειάστηκε να πάρει για την αντιμετώπιση της επισιτιστικής κρίσης.
Η δράση του Μαχνό συνέβαλε στο στρατιωτικό χτύπημα των λευκών στρατευμάτων. Ο Ε. Γιαροσλάβσκι άλλωστε λέει: «Δε θεωρούμε ότι το κίνημα του Μαχνό ήταν εχθρικό προς την επανάσταση από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε»69. Η αντιπαράθεσή του όμως με τη σοβιετική εξουσία ήταν ουσιαστικά χτύπημα της επανάστασης, που λύθηκε με ένοπλο τρόπο.
Ο ίδιος ο Μαχνό ήταν περισσότερο ένας πολεμιστής, πολέμαρχος, παρά θεωρητικός του αναρχισμού. Έτσι άλλωστε περιγράφεται και στις διάφορες βιογραφίες του70. Σημαντική επίδραση στο μαχνοβίτικο κίνημα είχαν οι αναρχικοί Βολίν, Π. Αρσίνοφ, Μπαρόν, της αναρχικής οργάνωσης «Ναμπάτ»71.
Ο στρατός του Μαχνό κατά διαστήματα κατάφερε να ελέγχει σχετικά μεγάλες περιοχές. Η δράση του μας δίνει και έμπρακτα παραδείγματα που μας επιτρέπουν να κρίνουμε τη δοκιμασία του αναρχικού ιδανικού στην πράξη, κατά την «εφαρμογή» του, μέσα μάλιστα από τις αναφορές των αναρχικών πηγών. Θα αναφέρουμε ενδεικτικά μόνο δυο παραδείγματα, ένα που αφορά το ζήτημα της πολιτικής εξουσίας και ένα που αφορά την οργάνωση της οικονομίας.
Ο Μαχνό και ο αναρχισμός γενικά διακηρύσσουν ως βασικό πυρήνα την απόρριψη κάθε πολιτικής εξουσίας. Στις περιοχές όμως που ήλεγχε ο στρατός του Μαχνό, ο Άβριτς παραδέχεται ότι πρακτικά είχε εγκαθιδρυθεί μια αρχή εξουσίας, με τα δικά της όργανα και μέσα επιβολής, ότι είχε συγκροτηθεί μια «χαλαρή κυβέρνηση», όπως εύσχημα την ονομάζει. Ο Μαχνό συγκεκριμένα εγκαθίδρυσε στρατιωτικό επαναστατικό συμβούλιο που είχε το χαρακτήρα ανώτατου οργάνου εξουσίας. Όπως επιπλέον παραδέχεται ο Άβριτς, «τα χαλινάρια της εξουσίας παρέμεναν σφιχτά στα χέρια του Μαχνό και του επιτελείου του» καθώς ο Μαχνό όριζε ο ίδιος τους βασικούς αξιωματικούς του και υπέβαλε το στρατό του στην σκληρή πειθαρχία που παραδοσιακά είχαν τα κοζάκικα στρατεύματα της περιοχής.72
Τον Οκτώβρη και το Νοέμβρη του 1919 ο Μαχνό κατέλαβε για αρκετές βδομάδες το Εκατερινοσλάβ και το Αλεξάντροφσκ, μεγάλες πόλεις της περιοχής. Ήταν η ευκαιρία του να «εφαρμόσει την αντίληψή του για τον αναρχισμό στη ζωή της πόλης». Όταν οι σιδηροδρομικοί και οι εργάτες στα τηλεγραφεία του Αλεξάντροφσκ παραπονέθηκαν ότι δεν έχουν πληρωθεί εδώ και βδομάδες, ο Μαχνό απάντησε: «Δεν είμαστε μπολσεβίκοι για να σας τρέφει το κράτος», και πρότεινε να χρεώνουν απευθείας τους επιβάτες των τρένων, ώστε να εξασφαλίζουν το μισθό και τα τρόφιμά τους. Ο Άβριτς περιγράφει ότι ο Μαχνό δεν μπόρεσε να έχει απήχηση στους εργάτες των πόλεων: «Σε αντίθεση με τους αγρότες και τους τεχνίτες του χωριού, που ήταν ανεξάρτητοι παραγωγοί συνηθισμένοι να διαχειρίζονται τις υποθέσεις τους, οι εργοστασιακοί εργάτες και οι ανθρακωρύχοι λειτουργούσαν ως αλληλένδετα τμήματα μιας περίπλοκης βιομηχανικής μηχανής και χάνονταν χωρίς την καθοδήγηση εποπτών και ειδικών τεχνικών. Επιπλέον, οι αγρότες και οι τεχνίτες μπορούν να ανταλλάξουν τα προϊόντα της δουλειάς τους, ενώ οι εργάτες εξαρτώνται από τους κανονικούς μισθούς για την επιβίωσή τους. […] Ποτέ δεν κατάλαβε την περιπλοκότητα μιας αστικής οικονομίας, ούτε είχε τη διάθεση να την καταλάβει. Απεχθανόταν το “δηλητήριο” των πόλεων και αγαπούσε τη φυσική απλότητα του αγροτικού περιβάλλοντος στο οποίο είχε γεννηθεί»73. Η εκτίμηση αυτή συμπυκνώνει την αδυναμία του αναρχισμού του Μαχνό να καταλάβει τις τεράστιες διαφορές της ζωής της πόλης από την αγροτική ζωή. Αναδεικνύει μια από τις ρίζες του αναρχισμού, την έμφυτη αντίδραση του ατομικού εμπορευματοπαραγωγού προς το «μεγάλο», το «οργανωμένο» σε μεγάλη κλίμακα, ουσιαστικά τη βιομηχανικά οργανωμένη, σύνθετη καπιταλιστική κοινωνία και το κράτος της, κοιτάζοντας όμως προς τα πίσω, εξιδανικεύοντας το χτες της κοινωνίας (την αγροτική κοινότητα εν προκειμένω) και όχι προς τα μπροστά, προς την κοινωνικοποιημένη παραγωγή και την απονέκρωση του κράτους.
Μετά από την οριστική νίκη της σοβιετικής εξουσίας στην Ουκρανία, οι ένοπλες δυνάμεις που Μαχνό, που συνέχισαν να αντιτάσσονται στη σοβιετική εξουσία, εκκαθαρίστηκαν σταδιακά από το Δεκέμβρη του 1920. Όσοι εθελοντικά κατέθεσαν τα όπλα αμνηστεύτηκαν. Λίγες δυνάμεις απέμειναν στον Μαχνό, ο οποίος τελικά τον Αύγουστο του 1921 διέφυγε στη Ρουμανία και αργότερα στην Πολωνία και τη Γαλλία.
https://www.komep.gr/2017-teyxos-5/h-an ... epanastash
Όποιος σπέρνει Τσιπρες και ραντίζει Ανδρουλακηδες θερίζει Μητσοτακιδες και μια γκέισα Παναγία.

Άβαταρ μέλους
Saliveros
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08
Phorum.gr user: Saliveros
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saliveros » 21 Μάιος 2018, 10:41

MiGiSukhoI έγραψε:
21 Μάιος 2018, 08:48
Όσοι στήριξαν Τσάρους, παπαδαριό και ανεπαναστάτες και συνεργάστηκαν με τους ξένους εισβολείς είχαν αντίθετη άποψη από τον Λένιν πήραν αυτό που τους άξιζε (δολοφονήθηκαν). Όπως και ο Μαχνό μετά που αμφισβήτησε την θεώρηση του αλάνθαστου Λένιν.
fixed
    Σας κάναμε ανθρώπους.
    Πάνος Σκουρλέτης

    Άβαταρ μέλους
    Παλαιομνήμων
    Δημοσιεύσεις: 766
    Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
    Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

    Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων » 22 Μάιος 2018, 01:58

    MiGiSukhoI έγραψε:
    21 Μάιος 2018, 08:48
    Όσοι στήριξαν Τσάρους, παπαδαριό και ανεπαναστάτες και συνεργάστηκαν με τους ξένους εισβολείς πήραν αυτό που τους άξιζε. Όπως και ο Μαχνό μετά που αμφισβήτησε την θεώρηση του Λένιν.

    Η εκκλησία είχε μεγάλη εξουσία στην Τσαρική Ρωσία και σημαντικό ρόλο στην καταπίεση του φτωχού λαού.
    Υπάρχει ένα φοβερό βίντεο που δείχνει μαντριά να γκρεμίζονται. Εκκλησίες, τζαμιά κτλ. Υπέροχο θέαμα. Ελπίζω να το ζήσω και εδώ αυτό κάποια στιγμή και να δούμε και παπάδες κρεμασμένους από τα καμπαναριά.
    Διασώζεται το ανωτέρω. Έτσι για την Ιστορία, μη τυχόν και διαγραφεί. Είναι πάντως ωραίο να νοιώθει κανείς ελεύθερος να εκφράζει ανεμπόδιστα τις -έστω και ακραίες- απόψεις του, ακόμα και όταν αυτές αποτελούν κατ' ουσίαν προτροπή σε βίαιες πράξεις, εμπεριεχομένων μάλιστα δολοφονιών αντιφρονούντων.

    Αναρωτιέμαι βεβαίως, αν έρθει ένας άλλος και γράψει ένα... [κάτσε να σκεφτώ μια χαζομάρα... :p2: ά, ναι!: ] <<Ελπίζω να το ζήσω και εδώ αυτό κάποια στιγμή και να δούμε και αλλοδαπούς μαζι με τους αλληλέγγυους κρεμασμένους από τα σχοινιά της μπουγάδας>>, λογικά θα ενεργοποιηθεί αυτομάτως ο αντιρατσιστικός νόμος και θα τρέχει έπειτα ο αναρτήσας να ξεμπλέξει! Αλλά μακριά από εμάς οι αποπνικτικοί περιορισμοί τού πολιτικώς ορθού! «Αφού το σκέφτεσαι και το πιστεύεις, πες το· μη διστάζεις!» είναι το σλόγκαν μας! :)

    Βεβαίως, αυτό που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, είναι ότι όταν δρας ανεξέλεγκτα, κάποια στιγμή έρχεται και η "αντίδραση" (με όλο το νοηματικό βάρος που κρύβει ιστορικώς αυτή η λέξη...), και εκεί που, με την έπαρση τής παντοκρατορίας σου, ονειρεύεσαι μεγαλοφώνως κρεμασμένους από "τους άλλους", μπορεί να βρεθείς, εκτραχυμένων των γεγονότων, εσύ ο ίδιος κρεμασμένος κάπου· είναι να μη ξεκινήσει το κακό... Εικόνα
    Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
    ----------
    9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4

    Άβαταρ μέλους
    Saliveros
    Δημοσιεύσεις: 4884
    Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08
    Phorum.gr user: Saliveros
    Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

    Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saliveros » 22 Μάιος 2018, 06:44

    Παλαιομνήμων έγραψε:
    22 Μάιος 2018, 01:58
    SpoilerShow
    MiGiSukhoI έγραψε:
    21 Μάιος 2018, 08:48
    Όσοι στήριξαν Τσάρους, παπαδαριό και ανεπαναστάτες και συνεργάστηκαν με τους ξένους εισβολείς πήραν αυτό που τους άξιζε. Όπως και ο Μαχνό μετά που αμφισβήτησε την θεώρηση του Λένιν.

    Η εκκλησία είχε μεγάλη εξουσία στην Τσαρική Ρωσία και σημαντικό ρόλο στην καταπίεση του φτωχού λαού.
    Υπάρχει ένα φοβερό βίντεο που δείχνει μαντριά να γκρεμίζονται. Εκκλησίες, τζαμιά κτλ. Υπέροχο θέαμα. Ελπίζω να το ζήσω και εδώ αυτό κάποια στιγμή και να δούμε και παπάδες κρεμασμένους από τα καμπαναριά.
    Διασώζεται το ανωτέρω. Έτσι για την Ιστορία, μη τυχόν και διαγραφεί. Είναι πάντως ωραίο να νοιώθει κανείς ελεύθερος να εκφράζει ανεμπόδιστα τις -έστω και ακραίες- απόψεις του, ακόμα και όταν αυτές αποτελούν κατ' ουσίαν προτροπή σε βίαιες πράξεις, εμπεριεχομένων μάλιστα δολοφονιών αντιφρονούντων.

    Αναρωτιέμαι βεβαίως, αν έρθει ένας άλλος και γράψει ένα... [κάτσε να σκεφτώ μια χαζομάρα... :p2: ά, ναι!: ] <<Ελπίζω να το ζήσω και εδώ αυτό κάποια στιγμή και να δούμε και αλλοδαπούς μαζι με τους αλληλέγγυους κρεμασμένους από τα σχοινιά της μπουγάδας>>, λογικά θα ενεργοποιηθεί αυτομάτως ο αντιρατσιστικός νόμος και θα τρέχει έπειτα ο αναρτήσας να ξεμπλέξει! Αλλά μακριά από εμάς οι αποπνικτικοί περιορισμοί τού πολιτικώς ορθού! «Αφού το σκέφτεσαι και το πιστεύεις, πες το· μη διστάζεις!» είναι το σλόγκαν μας! :)

    Βεβαίως, αυτό που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, είναι ότι όταν δρας ανεξέλεγκτα, κάποια στιγμή έρχεται και η "αντίδραση" (με όλο το νοηματικό βάρος που κρύβει ιστορικώς αυτή η λέξη...), και εκεί που, με την έπαρση τής παντοκρατορίας σου, ονειρεύεσαι μεγαλοφώνως κρεμασμένους από "τους άλλους", μπορεί να βρεθείς, εκτραχυμένων των γεγονότων, εσύ ο ίδιος κρεμασμένος κάπου· είναι να μη ξεκινήσει το κακό... Εικόνα

    Μα όχι, αυτό δεν ισχύει στην παρούσα περίπτωση.
    Ο MiGiSukhoI εκφράζει το λαϊκό αίσθημα, που στηρίζεται από την συντριπτική πλειοψηφία του λαού που συμμερίζεται τις απόψεις του, όπως αποδεικνύεται από τα πολλαπλά εκλογικά αποτελέσματα.

    Οι ελάχιστοι ακροδεξιοί, δεξιοί και κεντρώοι που έχουν αντίθετες απόψεις, είναι εχθροί αυτού του λαού, και σύμφωνα με την αλάνθαστη σκέψη του Μάο Λένιν, πρέπει να κρεμαστούν από τα άντερά τους στα καμπαναριά για να αναπαυθούν οι αγνές ψυχούλες των αθώων θυμάτων τους.

    Ως γνωστόν, μόνο διδάσκοντας το λαό να σφάζει, να βασανίζει και να ρουφιανεύει τους αντιπάλους των φωτισμένων ηγετών του, μπορεί να δημιουργηθεί ο Άνθρωπος που θα ζει αδελφωμένα και ειρηνικά για τις επόμενες χιλιετηρίδες, όπως τον οραματίζονται οι ιδεολόγοι κομμουνιστές.
      Σας κάναμε ανθρώπους.
      Πάνος Σκουρλέτης

      Άβαταρ μέλους
      MiGiSukhoI
      Δημοσιεύσεις: 1694
      Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 22:19
      Τοποθεσία: Chaos CiTy

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από MiGiSukhoI » 22 Μάιος 2018, 10:39

      Όσοι στηρίζουν πολιτικές που υπηρετούν το Κεφάλαιο και τον Ιμπεριαλισμό είναι εχθροί του λαού.

      Οι θρησκείες βασίζονται στο κεφάλαιο και το υπηρετούν.
      ΑΡΧΙΣΕ Η ΚΑΘΑΡΣΗ...

      Άβαταρ μέλους
      blackpaint
      Δημοσιεύσεις: 9596
      Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από blackpaint » 22 Μάιος 2018, 10:58

      «…Βγήκε πρώτα μια ομάδα 10 ένοπλων ατόμων, ντυμένων με δερμάτινα πανωφόρια και καπέλα στα κεφάλια, μερικοί είχαν και κρεμασμένα στιλέτα. Στη συνέχεια κατέβηκαν οι πεζοναύτες, όλοι βρώμικοι, ταλαιπωρημένοι, με σχισμένα παντελόνια, μια μπότα στο ένα πόδι και αρβύλα στο άλλο, καπέλο στο κεφάλι και μαύρες σημαίες στο χέρι. Ξεχύθηκαν γύρω από το σταθμό και άρχισαν να κολλάνε συνθήματα. Στη συνέχεια κατέβηκε το ιππικό. Πολλοί δεν είχαν σέλες, φορούσαν όμως σπιρούνια, κι όσο για στολή, ο καθένας φορούσε ό,τι ήθελε, ή μάλλον ό,τι είχε κατορθώσει να βρει. Στο κεφάλι τους είχαν καπέλα, τραγιάσκες, σκουφιά, κάποιοι μάλιστα είχαν τα χωνιά από τα γραμμόφωνα για καπέλα και στους ώμους κρεμασμένους τους δίσκους. Το θέαμα έμοιαζε πολύ περισσότερο με άφιξη τσίρκου παρά στρατού!».
      Εικόνα

      Άβαταρ μέλους
      Golden Age
      Δημοσιεύσεις: 29223
      Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age » 22 Μάιος 2018, 16:31

      MiGiSukhoI έγραψε:
      21 Μάιος 2018, 08:48
      Όσοι στήριξαν Τσάρους, παπαδαριό και ανεπαναστάτες και συνεργάστηκαν με τους ξένους εισβολείς πήραν αυτό που τους άξιζε. Όπως και ο Μαχνό μετά που αμφισβήτησε την θεώρηση του Λένιν.

      Η εκκλησία είχε μεγάλη εξουσία στην Τσαρική Ρωσία και σημαντικό ρόλο στην καταπίεση του φτωχού λαού.
      Συνεργάτης ξένων ιμπεριαλιστών και μάλιστα της αυτοκρατορικής Γερμανίας, υπήρξε ο Λένιν. Αυτός σαμπόταρε την Ρωσία. Δεν εδικαιούτο να ομιλεί. Οι Λευκοί δεν πολεμούσαν για να διαμελίσουν την Ρωσία υπερ ξένων συμφερόντων, όπως έκανε ο Λένιν όταν συνεργάστηκε με τους Γερμανούς, οι Λευκοί πολεμούσαν για την δημοκρατία και την ελευθερία.

      Η εκκλησία της Ρωσίας συμμετείχε στη ρωσική επανάσταση του 1905.

      Άβαταρ μέλους
      MiGiSukhoI
      Δημοσιεύσεις: 1694
      Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 22:19
      Τοποθεσία: Chaos CiTy

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από MiGiSukhoI » 22 Μάιος 2018, 16:47

      Γιατί πολεμούσαν οι Λευκοί σε άγαστη συνεργασία με το παπαδαριό και τους Τσάρους;

      Για το Κεφάλαιο φυσικά γι' αυτό και δεν πέτυχε η επανάσταση του Φεβρουαρίου. Γιατί οι Καπιταλιστές διασφαλίστηκαν.

      Άμα ίσχυε αυτό που λες δεν θα αυτομολούσαν χιλιάδες στρατιώτες και αξιωματικοί στους Μπολσεβίκους.

      Γνωρίζαν ότι η κοινωνία ήταν για λίγους και εκλεκτούς. Μόνο μια συγκεκριμένη ελίτ ζούσε πλουσιοπάροχα και οι υπόλοιποι πεινούσαν.
      ΑΡΧΙΣΕ Η ΚΑΘΑΡΣΗ...

      Άβαταρ μέλους
      Golden Age
      Δημοσιεύσεις: 29223
      Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age » 22 Μάιος 2018, 16:53

      Μα η εκκλησία και ο Τσάρος Νικόλαος ήτανε φάροι ελευθερίας.

      Όσον αφορά τα περι κεφαλαίου...σιγά το κεφάλαιο. Για την Ρωσσική Αυτοκρατορία μιλάγαμε. Μία χώρα κυρίως αγροτική που τότε έκανε τα πρώτα βιομηχανικά της βήματα. Δεν ήταν καμμιά δυτική αστικοβιομηχανική χώρα.


      Αυτομολήσεις υπήρχαν εξαιτίας της προπαγάνδας. Και που αυτομόλησαν...τί κατάλαβαν; Τους αξιωματικούς τους καθάρισε αργότερα ο Στάλιν.

      Η διαφορά ελιτ λαού, υπήρχε έντονα στα χρόνια του μποσλεβικικού και του σοβιετικού καθεστώτος.

      Άβαταρ μέλους
      Παλαιομνήμων
      Δημοσιεύσεις: 766
      Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
      Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων » 23 Μάιος 2018, 03:39

      Saliveros έγραψε:
      22 Μάιος 2018, 06:44
      Παλαιομνήμων έγραψε:
      22 Μάιος 2018, 01:58
      SpoilerShow
      MiGiSukhoI έγραψε:
      21 Μάιος 2018, 08:48
      Όσοι στήριξαν Τσάρους, παπαδαριό και ανεπαναστάτες και συνεργάστηκαν με τους ξένους εισβολείς πήραν αυτό που τους άξιζε. Όπως και ο Μαχνό μετά που αμφισβήτησε την θεώρηση του Λένιν.

      Η εκκλησία είχε μεγάλη εξουσία στην Τσαρική Ρωσία και σημαντικό ρόλο στην καταπίεση του φτωχού λαού.
      Υπάρχει ένα φοβερό βίντεο που δείχνει μαντριά να γκρεμίζονται. Εκκλησίες, τζαμιά κτλ. Υπέροχο θέαμα. Ελπίζω να το ζήσω και εδώ αυτό κάποια στιγμή και να δούμε και παπάδες κρεμασμένους από τα καμπαναριά.
      Διασώζεται το ανωτέρω. Έτσι για την Ιστορία, μη τυχόν και διαγραφεί. Είναι πάντως ωραίο να νοιώθει κανείς ελεύθερος να εκφράζει ανεμπόδιστα τις -έστω και ακραίες- απόψεις του, ακόμα και όταν αυτές αποτελούν κατ' ουσίαν προτροπή σε βίαιες πράξεις, εμπεριεχομένων μάλιστα δολοφονιών αντιφρονούντων.

      Αναρωτιέμαι βεβαίως, αν έρθει ένας άλλος και γράψει ένα... [κάτσε να σκεφτώ μια χαζομάρα... :p2: ά, ναι!: ] <<Ελπίζω να το ζήσω και εδώ αυτό κάποια στιγμή και να δούμε και αλλοδαπούς μαζι με τους αλληλέγγυους κρεμασμένους από τα σχοινιά της μπουγάδας>>, λογικά θα ενεργοποιηθεί αυτομάτως ο αντιρατσιστικός νόμος και θα τρέχει έπειτα ο αναρτήσας να ξεμπλέξει! Αλλά μακριά από εμάς οι αποπνικτικοί περιορισμοί τού πολιτικώς ορθού! «Αφού το σκέφτεσαι και το πιστεύεις, πες το· μη διστάζεις!» είναι το σλόγκαν μας! :)

      Βεβαίως, αυτό που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, είναι ότι όταν δρας ανεξέλεγκτα, κάποια στιγμή έρχεται και η "αντίδραση" (με όλο το νοηματικό βάρος που κρύβει ιστορικώς αυτή η λέξη...), και εκεί που, με την έπαρση τής παντοκρατορίας σου, ονειρεύεσαι μεγαλοφώνως κρεμασμένους από "τους άλλους", μπορεί να βρεθείς, εκτραχυμένων των γεγονότων, εσύ ο ίδιος κρεμασμένος κάπου· είναι να μη ξεκινήσει το κακό... Εικόνα

      Μα όχι, αυτό δεν ισχύει στην παρούσα περίπτωση.
      Ο MiGiSukhoI εκφράζει το λαϊκό αίσθημα, που στηρίζεται από την συντριπτική πλειοψηφία του λαού που συμμερίζεται τις απόψεις του, όπως αποδεικνύεται από τα πολλαπλά εκλογικά αποτελέσματα.

      Οι ελάχιστοι ακροδεξιοί, δεξιοί και κεντρώοι που έχουν αντίθετες απόψεις, είναι εχθροί αυτού του λαού, και σύμφωνα με την αλάνθαστη σκέψη του Μάο Λένιν, πρέπει να κρεμαστούν από τα άντερά τους στα καμπαναριά για να αναπαυθούν οι αγνές ψυχούλες των αθώων θυμάτων τους.

      Ως γνωστόν, μόνο διδάσκοντας το λαό να σφάζει, να βασανίζει και να ρουφιανεύει τους αντιπάλους των φωτισμένων ηγετών του, μπορεί να δημιουργηθεί ο Άνθρωπος που θα ζει αδελφωμένα και ειρηνικά για τις επόμενες χιλιετηρίδες, όπως τον οραματίζονται οι ιδεολόγοι κομμουνιστές.
      :smt018 Επιτέλους, έχομεν και οι ακροδεξιοκεντροαριστερές μειοψηφίες δικαιώματα εις αυτόν τον τόπον! :011:
      Έχομεν δικαίωμα να διαλέξουμε εμείς πού θα κρεμασθώμεν, και όχι να αποφασίζουν άλλοι δι' ημάς!
      Όχι στον φασισμό τής κομμουνιστικής πλειοψηφίας!
      :nosal:
      Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
      ----------
      9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4

      Άβαταρ μέλους
      Παλαιομνήμων
      Δημοσιεύσεις: 766
      Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
      Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων » 23 Μάιος 2018, 03:46

      MiGiSukhoI έγραψε:
      22 Μάιος 2018, 10:39
      Όσοι στηρίζουν πολιτικές που υπηρετούν το Κεφάλαιο και τον Ιμπεριαλισμό είναι εχθροί του λαού.
      Και όποιος κρίνεται ως "εχθρός του λαού" δεν έχει άλλη επιλογή από το κρέμασμα... Πολύ λογικό. Και κυρίως, πολύ δημοκρατικό. Τον δε "λαό" τον εκφράζει, φυσικά, η μονο-κομματική Ιντελιγκέντσια. Όμορφα! Όμορφα! :roll:
      Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
      ----------
      9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4

      Άβαταρ μέλους
      Alexander the Great
      Δημοσιεύσεις: 1660
      Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:42

      Re: Η σφαγή της πόλης Μπερντιάσκ απο τον Μαχνό και τους αναρχικούς

      Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alexander the Great » 24 Μάιος 2018, 00:03

      Πρωτο-Πχωρουμισμος :D
      κάποιοι μάλιστα είχαν τα χωνιά από τα γραμμόφωνα για καπέλα και στους ώμους κρεμασμένους τους δίσκους.

      Απάντηση


      • Παραπλήσια Θέματα
        Απαντήσεις
        Προβολές
        Τελευταία δημοσίευση

      Επιστροφή στο “Ιστορία”

      Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών