Ωραία όλα αυτά κύριοι, αλλά το θέμα είναι ότι και στον Μεσαίωνα οι παππούδες μας θεωρούνταν δειλοί, χέστηδες, γυναικωτοί, ντιγκιντάνγκες.
το greek way είναι διαχρονικό άραγες;;
γιατί αυτό;
Πρώτα πρέπει να αποφασίσετε (οι προοδευτικοί ) εάν οι Βυζαντινοί ήσαν Έλληνες ή όχι.Ισχύει ο Παπαρρηγόπουλος και η συνέχεια του ελληνικού έθνους ή όχι;
Διότι εάν δεν ισχύει αυτοί οι τύποι ήσαν κάποιοι άσχετοι που δεν έχουν σχέση με εμάς.Τι παππούδες λές.
Εάν αποφασίσετε ότι ήσαν Έλληνες και υπάρχει τρισχιλιετής ιστορία κλπ θα πάμε παρακάτω.
Ωραία όλα αυτά κύριοι, αλλά το θέμα είναι ότι και στον Μεσαίωνα οι παππούδες μας θεωρούνταν δειλοί, χέστηδες, γυναικωτοί, ντιγκιντάνγκες.
το greek way είναι διαχρονικό άραγες;;
γιατί αυτό;
Οι φράγκοι μας έβλεπαν τότε όπως βλέπουμε και μεις τους Άγγλους και τους Βορειοευρωπαίους ως αδερφές επειδή εμείς είμαστε πιο πρωτόγονοι και οι άλλοι πιο ευγενικοί και επιτηδευμένοι στους τρόπους τουε.Αντιστράφηκαν οι ρόλοι
Ωραία όλα αυτά κύριοι, αλλά το θέμα είναι ότι και στον Μεσαίωνα οι παππούδες μας θεωρούνταν δειλοί, χέστηδες, γυναικωτοί, ντιγκιντάνγκες.
το greek way είναι διαχρονικό άραγες;;
γιατί αυτό;
Οι φράγκοι μας έβλεπαν τότε όπως βλέπουμε και μεις τους Άγγλους και τους Βορειοευρωπαίους ως αδερφές επειδή εμείς είμαστε πιο πρωτόγονοι και οι άλλοι πιο ευγενικοί και επιτηδευμένοι στους τρόπους τουε.Αντιστράφηκαν οι ρόλοι
οι φραγγοι βρωμοκοπουσαν καλα οι τουρκοι προβαταρηδες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος run την 01 Οκτ 2019, 21:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
Ωραία όλα αυτά κύριοι, αλλά το θέμα είναι ότι και στον Μεσαίωνα οι παππούδες μας θεωρούνταν δειλοί, χέστηδες, γυναικωτοί, ντιγκιντάνγκες.
το greek way είναι διαχρονικό άραγες;;
γιατί αυτό;
Πρώτα πρέπει να αποφασίσετε (οι προοδευτικοί ) εάν οι Βυζαντινοί ήσαν Έλληνες ή όχι.Ισχύει ο Παπαρρηγόπουλος και η συνέχεια του ελληνικού έθνους ή όχι;
Διότι εάν δεν ισχύει αυτοί οι τύποι ήσαν κάποιοι άσχετοι που δεν έχουν σχέση με εμάς.Τι παππούδες λές.
Εάν αποφασίσετε ότι ήσαν Έλληνες και υπάρχει τρισχιλιετής ιστορία κλπ θα πάμε παρακάτω.
Μπερδεύεσθε με τα ονόματα. τι εννοείτε με τον όρον Έλληνες;
α.τον αρχαίο λαό που κατώκει στην περιοχή της Ελλάδος ,στις αποικίες τις Μεσογείου και αλλαχού
β.τους ομιλούντες την νεοελληνική γλώσσα ορθόδοξους χριστιανούς μετά το 1800;
Ωραία όλα αυτά κύριοι, αλλά το θέμα είναι ότι και στον Μεσαίωνα οι παππούδες μας θεωρούνταν δειλοί, χέστηδες, γυναικωτοί, ντιγκιντάνγκες.
το greek way είναι διαχρονικό άραγες;;
γιατί αυτό;
Οι φράγκοι μας έβλεπαν τότε όπως βλέπουμε και μεις τους Άγγλους και τους Βορειοευρωπαίους ως αδερφές επειδή εμείς είμαστε πιο πρωτόγονοι και οι άλλοι πιο ευγενικοί και επιτηδευμένοι στους τρόπους τουε.Αντιστράφηκαν οι ρόλοι
Ωραία όλα αυτά κύριοι, αλλά το θέμα είναι ότι και στον Μεσαίωνα οι παππούδες μας θεωρούνταν δειλοί, χέστηδες, γυναικωτοί, ντιγκιντάνγκες.
το greek way είναι διαχρονικό άραγες;;
γιατί αυτό;
Πρώτα πρέπει να αποφασίσετε (οι προοδευτικοί ) εάν οι Βυζαντινοί ήσαν Έλληνες ή όχι.Ισχύει ο Παπαρρηγόπουλος και η συνέχεια του ελληνικού έθνους ή όχι;
Διότι εάν δεν ισχύει αυτοί οι τύποι ήσαν κάποιοι άσχετοι που δεν έχουν σχέση με εμάς.Τι παππούδες λές.
Εάν αποφασίσετε ότι ήσαν Έλληνες και υπάρχει τρισχιλιετής ιστορία κλπ θα πάμε παρακάτω.
Μπερδεύεσθε με τα ονόματα. τι εννοείτε με τον όρον Έλληνες;
α.τον αρχαίο λαό που κατώκει στην περιοχή της Ελλάδος ,στις αποικίες τις Μεσογείου και αλλαχού
β.τους ομιλούντες την νεοελληνική γλώσσα ορθόδοξους χριστιανούς μετά το 1800;
Γιατί ρωτάς εμένα;Ρώτα τον Νέρο που έβαλε το θέμα ή ψάξε να δεις τι εννοούσε αυτός που τα έγραψε αυτά και ονόμασε κάποιους Έλληνες και εσύ τους θεωρείς παππούδες.
Αυτά όπως καταλαβαίνω ούτε στην αρχαιότητα έγιναν ούτε μετά το 1800.
Μας ζηλεύαν όλοι αυτοί. Το 1159 γ...αργαλούσαμε και δέρναμε. Να πως η αυτοκρατάρα μας ο Μανουήλ ο Κομνηνός φέρθηκε σε έναν Δυτικό λούλη που τόλμησε να βγάλει γλώσσα. Τέτοιοι ήταν όλοι οι μεσαιωνικοί ανθέλληνες.
Τα νέα για την προέλαση των Βυζαντινών έφτασαν γρήγορα στην Αντιόχεια, ο Ραϋνάλδος του Σατιγιόν απελπισμένος ζήτησε βοήθεια από το Βασίλειο της Ιερουσαλήμ. Ο Βαλδουίνος Γ΄ της Ιερουσαλήμ που διαφωνούσε έντονα με την λεηλασία της Κύπρου και είχε φιλικές σχέσεις με τον Μανουήλ Α΄ το αρνήθηκε. Ο Ραϋνάλδος όταν είδε ότι έχασε κάθε ελπίδα έδεσε ένα σάκο στον λαιμό του, εμφανίστηκε μπροστά στον αυτοκράτορα, έπεσε στα πόδια του και ζήτησε συγχώρεση, ο αυτοκράτορας στην αρχή τον αγνόησε. Ο Γουλιέλμος της Τύρου γράφει ότι συνέχισε να επαναλαμβάνει την ίδια εικόνα, αυτό προκάλεσε "αηδία" στους υπηκόους του. Ο Μανουήλ Α΄ τελικά τον συγχώρησε με τον όρο να γίνει υποτελής του.
O Pεϋνάλδος θεώρησε ότι δεν ήταν σε θέση να αντιμετωπίσει έναν τέτοιο στρατό μόνος του και προτίμησε να εξευμενίσει το βασιλιά. Eμφανίστηκε μπροστά του γονατιστός, άοπλος και ανυπόδητος, φορώντας έναν σάκο, με ένα σχοινί γύρω από το λαιμό του, και σύρθηκε προς το μεγάλο βασιλέα, όπου κατέθεσε το ξίφος του, ζητώντας τη συγχώρηση του αυτοκράτορα. H εμφάνισή του μπροστά στο Mανουήλ και η μεταμέλειά του ήταν εξευτελιστικές. O Mανουήλ, μάλιστα, τον αγνόησε αρχικά, συνεχίζοντας τη συζήτησή του με κάποιους παριστάμενους, αλλά η σκηνή κράτησε τόσο πολύ και ο Pεϋνάλδος ζητούσε συγγνώμη τόσο επίμονα, ώστε, όπως παραδίδει η πιο σημαντική σταυροφορική πηγή της εποχής, ο επίσκοπος της Tύρου Γουλιέλμος, οι παριστάμενοι ένιωσαν αηδία. O Mανουήλ, ωστόσο, ακολούθησε την πάγια τακτική αποφυγής του πολέμου, δέχθηκε τη μεταμέλεια του Pεϋνάλδου, αλλά του επέβαλε τους όρους του. Tον υποχρέωσε να του καταβάλει φόρο υποτέλειας, αναγνωρίζοντας την επικυριαρχία του στην πόλη, την οποία οι Bυζαντινοί ποτέ δεν έπαυσαν να θεωρούν δική τους κτήση. Tο ποσό βέβαια που έπρεπε να καταβάλει ο Pεϋνάλδος ήταν αυξημένο ως τιμωρία για την καταστροφή της Kύπρου. Tον υποχρέωσε μάλιστα να δεχθεί στην πόλη Eλληνα πατριάρχη.
Eτσι, ο Mανουήλ εισήλθε στην Aντιόχεια ως επικυρίαρχος του Pεϋνάλδου σε μία θριαμβευτική τελετή, κατά τη διάρκεια της οποίας όλη η πόλη έφερε τα αυτοκρατορικά σύμβολα της Pωμανίας (Bυζαντίου) και ο ταπεινωμένος πρίγκιπας κρατούσε τα γκέμια του αλόγου του αυτοκράτορα, που προχωρούσε ένοπλος συνοδευόμενος από τον άοπλο βασιλιά της Iερουσαλήμ, Bαλδουίνο τον Γ'. H τιμωρία αυτή και γενικά η εκπλήρωση από το Mανουήλ του προτύπου του πιστού βασιλέως των Pωμαίων τον κατέστησαν ιδιαίτερα δημοφιλή στην Kύπρο. Aυτό φαίνεται από τον τρόπο με τον οποίο περιγράφει ο όσιος Nεόφυτος την ήττα του Mανουήλ στο Mυριοκέφαλο σχεδόν είκοσι χρόνια αργότερα, όπου τον αποκαλεί θεοστεφή και ευσεβέστατο, θεοφρούρητο και θεοπρόβλητο, επίγειο βασιλέα, ζωντανή εικόνα του Oυράνιου Bασιλέα.
Μπορεί να φαίνεται αστείο αλλά τότε η Δυτική Ευρώπη είχε την θέση του σημερινού Πακιστάν από άποψη τριτοκοσμικότητας.Η Ανατολή γενικά και το Βυζάντιο ειδικότερα ήταν στις πιο προηγμένες πολιτισμικά περιοχές.Λογικά η αντίδραση των δυτικών περιηγητών θα ήταν κατί σαν την αντίδραση ενός αφγανού μουλά αν επισκεφθεί ευρωπαικη μεγαλούπολη.Αν θυμάμαι καλά ένας τέτοιος μεσαιωνικός περιηγητής είχε πάθει σοκ που οι Βυζαντινοί τρώγανε με μαχαιροπίρουνα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.