17 Νοέμβρη (επετειακό)
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 8262
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Ο αγωνιστής του Πολυτεχνείου που πυροβολήθηκε από ελεύθερους σκοπευτές. Η οικογένειά του ψάχνει τον φοιτητή της ιατρικής που του έσωσε τη ζωή. Μαρτυρία ντοκουμέντο (βίντεο) ...
Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.mixanitouxronou.gr/o-agonis ... a-ta-emat/
Η τεκμηρίωση της φωτογραφίας από τη “Μηχανή του Χρόνου” λύνει το μυστήριο. Ο άνδρας στο οδόστρωμα είναι ο Γιάννης Συλλογίδης, ο οποίος επέζησε χάρη στη σωτήρια επέμβαση ενός φοιτητή της ιατρικής, που του έδωσε τις πρώτες βοήθειες, καθώς αιμορραγούσε ο μηρός του ...
Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.mixanitouxronou.gr/o-agonis ... a-ta-emat/
Η τεκμηρίωση της φωτογραφίας από τη “Μηχανή του Χρόνου” λύνει το μυστήριο. Ο άνδρας στο οδόστρωμα είναι ο Γιάννης Συλλογίδης, ο οποίος επέζησε χάρη στη σωτήρια επέμβαση ενός φοιτητή της ιατρικής, που του έδωσε τις πρώτες βοήθειες, καθώς αιμορραγούσε ο μηρός του ...
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι ισραηλινοι.
-
- Δημοσιεύσεις: 2286
- Εγγραφή: 15 Σεπ 2023, 00:39
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
πληρωμένο σκατοτρολάκι Frappezitis, θα μας εξηγήσεις τι σχέση έχει ένα γεγονός του 73 με το να ψηφίσουμε τους κοιλαράδες ρολεξάτους του κόμματος σου σήμερα; άι στο διάολο πρωί πρωί
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 8262
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Οι τέσσερις υποθήκες που άφησε στους φοιτητές του ο Δημήτρης Μαρωνίτης, στο τελευταίο του μάθημα στο Αμφιθέατρο της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, λίγο πριν τον συλλάβει η χούντα, τον Ιανουάριο του 1968.
Το κατέγραψε ο ίδιος σε επιφυλλίδα του στο" Βήμα" με τίτλο " Πολιτικό μανιφέστο για ιδιωτική χρήση" , στις 26 Οκτωβρίου 1994.
«Το μάθημα τούτο αναγκάζομαι να το κάνω κάτω από απειλητικούς ψιθύρους.
Μου λείπει επομένως το κέφι να μιλήσω για τα Κύπρια Έπη, εφόσον μάλιστα ενδέχεται αυτά τα λόγια να είναι και τα τελευταία που ακούτε από το στόμα μου.
Γι’ αυτό και παρεκκλίνω από τον ίσιο δρόμο και, ακολουθώντας τον πιο αντιπαθητικό από τους αρχαίους συγγραφείς, λέω να το ρίξω στις υποθήκες, για να εξορκίσω έτσι τον Μεταξά και τους σύγχρονους επιγόνους του:
– Κρατήστε ξύπνιο το μυαλό σας στους σκοτεινούς καιρούς. Μ’ αυτό κυρίως θα πολεμήσετε τη βαναυσότητα της εξουσίας.
– Μην απομονωθείτε. Με το λόγο, τη σιωπή και την πράξη σας, σταθείτε πλάι σε κάποιον: στη μάνα σας, στον αδελφό σας ή στο φίλο σας και προπαντός στα νεότερα παιδιά, που περιμένουν από σας να δουν, αν θα τους φράξετε ή θα τους ανοίξετε το δρόμο της ελεύθερης αναπνοής.
– Μη φοβάστε τους ανθρώπους που έχουν ρωμαλέα πάθη: όσους οργίζονται, πίνουν και αγαπούν. Πολεμάτε μόνον τους κάπηλους της ελληνοχριστιανικής ηθικολογίας. Απομονώστε όσους συνεχώς χαμογελούν, που όταν μιλούν δεν σας κοιτούν στα μάτια, κι όταν τους δίνετε το χέρι, δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να το σφίξουν. Ανάμεσά τους θα βρείτε τους χαφιέδες.
– Σηκώστε με σεμνότητα το χρέος που σας ανήκει. Φανείτε εις μικρόν γενναίοι».
* Στη φωτογραφία διακρίνονται ο Δημήτρης Μαρωνίτης με τον Μανόλη Ανδρόνικο δίπλα του στην πορεία για το Πολυτεχνείο το 1976.
Διακρίνονται επίσης οι καθηγητές Ιωάννης Χασιώτης, Δημήτρης Λυπουρλής, Παναγιώτης Μουλλάς, Γιώργος Σαββίδης, Θεόδ.Σαρικάκης, Άλκης Αγγέλου. Το πανό κρατά η Χαρούλα Μαμζορίδου, τότε φοιτήτρια της Γαλλικής Φιλολογίας
https://www.facebook.com/vivitsav/posts ... am6UqjYqwl
Το κατέγραψε ο ίδιος σε επιφυλλίδα του στο" Βήμα" με τίτλο " Πολιτικό μανιφέστο για ιδιωτική χρήση" , στις 26 Οκτωβρίου 1994.
«Το μάθημα τούτο αναγκάζομαι να το κάνω κάτω από απειλητικούς ψιθύρους.
Μου λείπει επομένως το κέφι να μιλήσω για τα Κύπρια Έπη, εφόσον μάλιστα ενδέχεται αυτά τα λόγια να είναι και τα τελευταία που ακούτε από το στόμα μου.
Γι’ αυτό και παρεκκλίνω από τον ίσιο δρόμο και, ακολουθώντας τον πιο αντιπαθητικό από τους αρχαίους συγγραφείς, λέω να το ρίξω στις υποθήκες, για να εξορκίσω έτσι τον Μεταξά και τους σύγχρονους επιγόνους του:
– Κρατήστε ξύπνιο το μυαλό σας στους σκοτεινούς καιρούς. Μ’ αυτό κυρίως θα πολεμήσετε τη βαναυσότητα της εξουσίας.
– Μην απομονωθείτε. Με το λόγο, τη σιωπή και την πράξη σας, σταθείτε πλάι σε κάποιον: στη μάνα σας, στον αδελφό σας ή στο φίλο σας και προπαντός στα νεότερα παιδιά, που περιμένουν από σας να δουν, αν θα τους φράξετε ή θα τους ανοίξετε το δρόμο της ελεύθερης αναπνοής.
– Μη φοβάστε τους ανθρώπους που έχουν ρωμαλέα πάθη: όσους οργίζονται, πίνουν και αγαπούν. Πολεμάτε μόνον τους κάπηλους της ελληνοχριστιανικής ηθικολογίας. Απομονώστε όσους συνεχώς χαμογελούν, που όταν μιλούν δεν σας κοιτούν στα μάτια, κι όταν τους δίνετε το χέρι, δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να το σφίξουν. Ανάμεσά τους θα βρείτε τους χαφιέδες.
– Σηκώστε με σεμνότητα το χρέος που σας ανήκει. Φανείτε εις μικρόν γενναίοι».
* Στη φωτογραφία διακρίνονται ο Δημήτρης Μαρωνίτης με τον Μανόλη Ανδρόνικο δίπλα του στην πορεία για το Πολυτεχνείο το 1976.
Διακρίνονται επίσης οι καθηγητές Ιωάννης Χασιώτης, Δημήτρης Λυπουρλής, Παναγιώτης Μουλλάς, Γιώργος Σαββίδης, Θεόδ.Σαρικάκης, Άλκης Αγγέλου. Το πανό κρατά η Χαρούλα Μαμζορίδου, τότε φοιτήτρια της Γαλλικής Φιλολογίας
https://www.facebook.com/vivitsav/posts ... am6UqjYqwl
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι ισραηλινοι.
-
- Δημοσιεύσεις: 2286
- Εγγραφή: 15 Σεπ 2023, 00:39
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Επίσης οι μούτσοι γιατί είναι παραδίπλα και όχι μπροστά ή πίσω ;Παλαιοελλαδίτης έγραψε: ↑17 Νοέμ 2023, 22:51Εγώ πάλι έχω την εντύπωση πως αφενός το Halloween πέρασε και αφετέρου το Καρναβάλι αργεί ακόμα.Ζαποτέκος έγραψε: ↑17 Νοέμ 2023, 22:37Όλοι με στολή εξόδου εκτός από έναν. Τον έβαλαν πίσω για να τον κρύψουν απ' την στρατονομία ;Frappezitis έγραψε: ↑17 Νοέμ 2023, 22:22Είναι πολύ ελπιδοφόρο πως κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι στρατευμένοι συμμετέχουν, όχι μόνο στην κατάθεση στεφάνων αλλά και στην ίδια την αντιιμπεριαλιστικη πορεία προς την Πρεσβεία των ΗΠΑ.
Πάντως, περνώντας αντίθετα από την πορεία, διαπίστωσα πως - κλασικά - για άλλη μια χρονιά το ΚΚΕ και τα παραμάγαζά του (ΠΑΜΕ κλπ) είχαν τον περισσότερο κόσμο. Επίσης, φέτος υπήρχε έντονο φιλοπαλαιστινιακό κλίμα.
Υ.Γ. Δύο πίσω έχουν ελδυκόσημα. Να υποθέσω πως είναι αδειούχοι ή ότι κάνουν προετοιμασία για το ερχόμενο καρναβάλι;
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 29334
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Τί πρόβλημα είχε με τον πατέρα της ελληνικής νίκης; Τον οργανωτή του Έπους του '40;Frappezitis έγραψε: ↑18 Νοέμ 2023, 08:57Οι τέσσερις υποθήκες που άφησε στους φοιτητές του ο Δημήτρης Μαρωνίτης, στο τελευταίο του μάθημα στο Αμφιθέατρο της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, λίγο πριν τον συλλάβει η χούντα, τον Ιανουάριο του 1968.
Το κατέγραψε ο ίδιος σε επιφυλλίδα του στο" Βήμα" με τίτλο " Πολιτικό μανιφέστο για ιδιωτική χρήση" , στις 26 Οκτωβρίου 1994.
[...] για να εξορκίσω έτσι τον Μεταξά και τους σύγχρονους επιγόνους του[...]
Κι αυτοί οι πανεπιστημιακοί είχαν ευθύνη για την ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς στα πανεπιστήμια, η οποία οδήγησε σε τραμπουκισμούς, ολοκληρωτισμούς στο φοιτητικό κίνημα και γενικότερα στην κατάντια των ελληνικών πανεπιστημίων.
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 29334
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Μίκρυνε μέσα στα χρόνια η σημαία;
- Dr Socrates
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Πολυτεχνείο, μισός αιώνας μετά
Το 1973 μιλούσαν υπέρ του καθημερινού λαϊκού ανθρώπου, σήμερα υπόσχονται να καταπνίξουν κάθε πολιτική και ιδεολογική διαφορετικότητα.
Γιώργος Ρακκάς
Η αποκατάσταση της 17ης Νοεμβρίου
Του Χρήστου Νικολόπουλου
1967-1974 Η Δικτατορία των Συνταγματαρχών και η καταστροφή της Κύπρου
από Γιώργος Καραμπελιάς
https://ardin-rixi.gr/archives/252543
Το 1973 μιλούσαν υπέρ του καθημερινού λαϊκού ανθρώπου, σήμερα υπόσχονται να καταπνίξουν κάθε πολιτική και ιδεολογική διαφορετικότητα.
Γιώργος Ρακκάς
Πηγη https://www.huffingtonpost.gr/entry/pol ... 23e4bd4898Η επέτειος του Πολυτεχνείου ασφυκτιά υπό την εργαλειοποίηση μιας αριστεράς που τις τελευταίες δεκαετίες βρίσκεται σε αποδρομή. Η σημασία της έχει φθαρεί, καθώς ο ξενιστής της μεταδίδει την ιδεολογική του εξάντληση. Εξ άλλου, αυτή ακριβώς η αριστερά είναι σήμερα, και εδώ και πάρα πολύ καιρό, ο ”αντι-Μίδας”: ό,τι αγγίζει, είναι για πέταμα μετά.
Επ’ αφορμή της συμβολικής φθοράς του Πολυτεχνείου, βρίσκει χώρο και τρόπο επανεμφάνισης και μια εγχώρια ”εναλλακτική δεξιά”: αρχίζει την παρλάτα αμφισβήτησης για τους νεκρούς της εξέγερσης, μιλάει για τον Λαλιώτη ή την Δαμανάκη, προβάλει το γεγονός ότι η εποχή της δικτατορίας ήταν εποχή γενίκευσης της μαζικής κατανάλωσης και των προτύπων της, σαν απόδειξη ότι «ιδού, δεν ήταν και τόσο άσχημα».
Στο βάθος, βέβαια, το άγχος αυτής της ”εναλλακτικής δεξιάς” είναι να αποσείσει από πάνω της την ενοχή μιας εθνικής καταστροφής –την εισβολή και την κατοχή της Κύπρου. Τον πραγματικό λόγο κατάρρευσης της Δικτατορίας, και της επί δεκαετίες απαξίωσης της ακροδεξιάς, η οποία αρχίζει και σηκώνει κεφάλι μόλις την δεκαετία του 1990. Όταν η αριστερά στρέφεται προς έναν επιθετικό εθνομηδενισμό που αποθεώνει το κάψιμο της ελληνικής σημαίας στα επεισόδια της επετείου του 1995, κοροϊδεύει τον θάνατο των Ισάακ και Σολωμού, και καταγγέλλει τις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου (ποτέ όμως εκείνες της Μόσχας, όπου τα πυρηνικά όπλα της ΕΣΣΔ παρατασσόταν ενώπιον του γενικού γραμματέα και της γραφειοκρατίας του).
Πέραν όλων αυτών, τι μπορεί να απομείνει σήμερα, μισόν αιώνα μετά, από το νόημα της επετείου;
Κατ′ αρχάς η ίδια η ιστορική μνήμη. Τα γεγονότα αποδεικνύουν την εξαιρετική ευθραυστότητα της δημοκρατίας και της εθνικής μας ακεραιότητας, την ανάγκη ύπαρξης μιας κουλτούρας εγρήγορσης και κινητοποίησης από την πλευρά της κοινωνίας. Δίχως αυτήν, επέρχεται η καθίζηση.
Το «ψωμί, παιδεία, ελευθερία» παραμένει επίσης επίκαιρο, κυρίως διότι βάζει την Παιδεία να αποτελεί στυλοβάτη των αιτημάτων για την δημοκρατία, τις συλλογικές και ατομικές ελευθερίες και την αναδιανομή του πλούτου. Μια Παιδεία που αποτελεί μεγάλο ζητούμενο σήμερα, τον καιρό που η εκπαίδευση έχει καταρρεύσει από την σκοπιά των προτύπων και των αξιών, οι νέοι ανορθολογισμοί καλπάζουν, ενώ η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι άλλες εξελίξεις της τεχνικής απειλούν να αφήσουν πίσω για πάντα στρώματα και κοινωνικές τάξεις που στερούνται τον μορφωτικών εργαλείων κατανόησης και ελέγχου των μηχανισμών τους.
Και βέβαια, η αντίθεση στον ολοκληρωτισμό. Που σήμερα, βεβαίως, έχει άλλο πρόσημο: στο πανεπιστήμιο, λογουχάρη, το Άσυλο, η ελευθερία της γνώμης και της έκφρασης, ακόμα, της έρευνας, και το δικαίωμα για την ανοιχτή, και απρόσβλητη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσβάλλεται κυρίως από την δράση ταγμάτων εφόδου με αριστερίστικα ψελλίσματα και άλλοθι.
Δεν είναι μόνον αυτό. Ο ολοκληρωτισμός ενθαρρύνεται σε παγκόσμιο επίπεδο από την σύγκλιση όλων των Ευρασιατικών δυνάμεων σε μια ατζέντα αντιδημοκρατίας και επεκτατισμού· στην δε Δύση, οι πολιτικές αξίες που τον αντιμάχονται υπονομεύονται εκ βάθρων, από μια ιδεολογία της ακύρωσης που προπαγανδίζει ότι το ιδεώδες ισότητας, ελευθερίας, και δημοκρατίας που παρήγαγε ιστορικά ο ευρωπαϊκός πολιτισμός (με την καίρια συνεισφορά του ελληνικού, για να μην ξεχνιόμαστε) είναι εγγενώς ρατσιστικό, πατριαρχικό, και αποικιοκρατικό. Και υπάρχει, βεβαίως, και μια ακόμη του έκφραση, εκείνην μιας τεχνο-ολιγαρχίας, που προσανατολίζει τα επιτεύγματα της τεχνικής σε εφαρμογές οι οποίες θα παγιώσουν κάθετες και ανυπέρβλητες ανισότητες και αποκλεισμούς σε βάρος των μεσαίων και κατώτερων τάξεων.
Τέλος, η επέτειος του Πολυτεχνείου, μισόν αιώνα μετά, δεν μπορεί παρά να έχει και αναστοχαστική διάθεση για τον κλείσιμο ενός ευρύτερου κύκλου: αναλογίζεται κανείς, την απόσταση που παρεμβάλλεται αναμεταξύ των φοιτητών του Μπέρκλεϊ μέσα στο κλίμα 1968, και τον σημερινό ”αντισημιτισμό του ουράνιου τόξου” που εκφράζεται από τους woke φοιτητές του Χάρβαρντ. Και την τεράστια αντίθεση που υπάρχει ανάμεσα στο Πολυτεχνείο του 1973 και τον λόγο του υπέρ του απλού, και καθημερινού λαϊκού ανθρώπου σε αντιδιαστολή με τον σημερινό, μισαλλόδοξο εκείνων που θέλουν να εμφανίζονται ως κληρονόμοι του, τάζουν «σφαλιάρες και κλωτσιές» σε κάθε «νοικοκυραίο», και υπόσχονται να καταπνίξουν κάθε πολιτική και ιδεολογική διαφορετικότητα.
Η αποκατάσταση της 17ης Νοεμβρίου
Του Χρήστου Νικολόπουλου
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/254108Για όσο χρόνικό διάστημα η σύγχρονη ελληνική μεταπολίτευση βίωνε το υπερκαταναλωτικό και παρασιτικό μοντέλο της ζωής σε συνδυασμό με την ανάπτυξη μιας ναρκισιστικής κουλτούρας ελευθεριακών δικαιωμάτων τα αιτήματα για «ψωμί, παιδεία, ελευθερία» αποτελούσαν ένα ορόσημο στο οποίο οφείλαμε εν πολλοίς αυτά που ήμασταν σε θέση όχι μόνο να διεκδικήσουμε για το σήμερα αλλά και να απολαύσουμε για το τώρα. Το Πολυτεχνείο είχε αποκτήσει μια υπερβατική μεταφυσική διάσταση και ως προς τούτο μπορούσε να τροφοδοτήσει πολλαπλές νοηματοδοτήσεις. Για όλο αυτό το χρονικό διάστημα εκείνο το σημείο όπου δεν κατέστη σαφές και αφορά όχι μόνο στα γεννητούρια της σύγχρονης ελληνικής μεταπολίτευσης αλλά και τη συλλογική μας μνήμη ήταν ότι ο ορισμός του Πολυτεχνείου ως αίτημα πολιτικής και κοινωνικής αυτοπραγμάτωσης ήταν ευθύς εξ’ αρχής υπονομευμένος. Κι αυτό διότι κάτω από τις χαρές και τις ευχές για τα γενέθλια της νέας εποχής που σημάδεψανε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου αποκρύφτηκε ο θρήνος του εθνικού μας πένθους.
Η πραγματικότητα είναι ότι η μαύρη επταετία των Συνταγματαρχών έπεσε μαζί με το βόρειο τμήμα της Κύπρου το καλοκαίρι του 1974. Όμως για μια εποχή με οράματα κοινωνικής και πολιτικής αυτοπραγμάτωσης ο θρήνος δεν μπορούσε να σταθεί δίπλα στην αισιοδοξία. Γι’ αυτό σταδιακά εξοβελίστηκε από τη συλλογική μας μνήμη. Τα γεγονότα της 20ης Ιουλίου του 1974 με την τουρκική εισβολή στην Κύπρο δεν χωρούσαν στο κάδρο της σύγχρονης ελληνικής μεταπολίτευσης και έτσι, σε μεγάλο βαθμό, έζησαν για πολλά χρόνια στη σκιά των γεγονότων της 17ης Νοεμβρίου του 1973. Σε μια σπάνια ιστορική στιγμή όπου τα κοινωνικά και πολιτικά αιτήματα μπορούσαν να εκφραστούν μέσα από μια εθνική ολοκλήρωση τα γεγονότα ήρθαν να φέρουν το εθνικό άγος της Κύπρου να ρίχνει τη βαριά σκιά του στην εποχή της σύγχρονης ελληνικής μεταπολίτευσης. Βλέποντας το με τη ματιά του σήμερα θα πει κανείς πως ο άνθρωπος πρέπει να κοιτάει μπροστά στη ζωή. Διώχνει τα άσχημα από τη μνήμη για να μείνει στα καλά. Στη συλλογική μνήμη όμως;
1967-1974 Η Δικτατορία των Συνταγματαρχών και η καταστροφή της Κύπρου
από Γιώργος Καραμπελιάς
https://ardin-rixi.gr/archives/252543
- Dr Socrates
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
ΑΛΕΚΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ σπάνια Εκπομπή - αφιέρωμα ΕΡΤ
Παρουσιάστρια ΕΥΗ ΔΕΜΙΡΗ
Παρουσιάστρια ΕΥΗ ΔΕΜΙΡΗ
Πηγη https://www.youtube.com/watch?v=w1BKbS-AHq8Εκπομπή-αφιέρωμα στον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ, η οποία περιλαμβάνει συνέντευξη που παραχώρησε, με κάθε μυστικότητα, ο Α. ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ στον Ιταλό δημοσιογράφο SILVANO AGOSTI λίγες μέρες μετά την αμνήστευση που απένειμε το καθεστώς των συνταγματαρχών στους πολιτικούς κρατουμένους στις 21/8/1973. To πολύτιμο αυτό ντοκουμέντο παραχωρήθηκε από τον S. AGOSTI στην ΕΡΤ.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27356
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Aν αυτοί είναι κανονικοί φαντάροι και όχι κνιτες που κάνουν cosplay τους βλέπω όλους με 20ημερο αυστηρά στην αναφορά.Frappezitis έγραψε: ↑17 Νοέμ 2023, 22:22Είναι πολύ ελπιδοφόρο πως κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι στρατευμένοι συμμετέχουν, όχι μόνο στην κατάθεση στεφάνων αλλά και στην ίδια την αντιιμπεριαλιστικη πορεία προς την Πρεσβεία των ΗΠΑ.
Έκφραση πολιτικής αποψης εν στολή? Απαγορεύεται από τον κώδικα.
Και για να μην παρεξηγηθώ όχι δεν τους απαγορεύεται η πολιτική άποψη. Η έκφραση της δημόσια απαγορεύεται όταν είσαι εν στολή.
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 4197
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Ναι την άποψη τους πρέπει να την γράφουν σε ένα χαρτάκι, να το διπλώνουν και να το κρύβουν σε συρτάρι.George_V έγραψε: ↑19 Νοέμ 2023, 13:05Aν αυτοί είναι κανονικοί φαντάροι και όχι κνιτες που κάνουν cosplay τους βλέπω όλους με 20ημερο αυστηρά στην αναφορά.Frappezitis έγραψε: ↑17 Νοέμ 2023, 22:22Είναι πολύ ελπιδοφόρο πως κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι στρατευμένοι συμμετέχουν, όχι μόνο στην κατάθεση στεφάνων αλλά και στην ίδια την αντιιμπεριαλιστικη πορεία προς την Πρεσβεία των ΗΠΑ.
Έκφραση πολιτικής αποψης εν στολή? Απαγορεύεται από τον κώδικα.
Και για να μην παρεξηγηθώ όχι δεν τους απαγορεύεται η πολιτική άποψη. Η έκφραση της δημόσια απαγορεύεται όταν είσαι εν στολή.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27356
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Όσο είναι μέλη του στρατού απαγορεύεται κάθε εκφορά πολιτικης δραστηριότηταςΛηστοσυμμορίτης έγραψε: ↑19 Νοέμ 2023, 14:59Ναι την άποψη τους πρέπει να την γράφουν σε ένα χαρτάκι, να το διπλώνουν και να το κρύβουν σε συρτάρι.George_V έγραψε: ↑19 Νοέμ 2023, 13:05Aν αυτοί είναι κανονικοί φαντάροι και όχι κνιτες που κάνουν cosplay τους βλέπω όλους με 20ημερο αυστηρά στην αναφορά.Frappezitis έγραψε: ↑17 Νοέμ 2023, 22:22Είναι πολύ ελπιδοφόρο πως κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι στρατευμένοι συμμετέχουν, όχι μόνο στην κατάθεση στεφάνων αλλά και στην ίδια την αντιιμπεριαλιστικη πορεία προς την Πρεσβεία των ΗΠΑ.
Έκφραση πολιτικής αποψης εν στολή? Απαγορεύεται από τον κώδικα.
Και για να μην παρεξηγηθώ όχι δεν τους απαγορεύεται η πολιτική άποψη. Η έκφραση της δημόσια απαγορεύεται όταν είσαι εν στολή.
Είναι παραβίαση του Γενικού Κανονισμού Υπηρεσίας.
Αυτό έλειψε να πολιτικοποιηθει ο στρατός. Την τελευταία φορά που πολιτικοποιηθηκε θυμάσαι τι έγινε.
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 29334
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Golden Age @ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ!Golden Age έγραψε: ↑18 Οκτ 2023, 23:58Το ΚΚΕ στη Λάρισα έχει εμμονή με την 1η Στρατιά. Έγραψαν και συνθήματα στο δρόμμο στην είσοδό της. Έλεος...
https://www.onlarissa.gr/2023/10/18/syg ... to-vinteo/
Τί μανία έχει το ΚΚΕ με τα στρατόπεδα στη Θεσσαλία; Και γιατί επέλεξαν να τραγουδήσουν ένα πολεμικό τραγούδι έξω απο στρατόπεδο;
Bόλος: Tραγούδησαν το «πότε θα κάνει ξαστεριά» έξω από το στρατόπεδο Γεωργούλα
Η πορεία για την 50η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου μετατράπηκε σε αντιπολεμική διαδήλωση για πολίτες και μέλη του ΠΑΜΕ Μαγνησίας, στο Βόλο.
Δεκάδες διαδηλωτές έφτασαν το απόγευμα της Παρασκευής έξω από την κεντρική πύλη του Στρατοπέδου Γεωργούλα στη Νέα Ιωνία και τραγούδησαν το “πότε θα κάνει ξαστεριά”. Παρών μεταξύ άλλων και ο βουλευτής Μαγνησίας του ΚΚΕ Βασίλης Μεταξάς.
https://www.onlarissa.gr/2023/11/17/bol ... to-vinteo/
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 29334
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
Κάποιοι πάντως αντέδρασαν
Re: 17 Νοέμβρη (επετειακό)
George_V έγραψε: ↑19 Νοέμ 2023, 13:05Aν αυτοί είναι κανονικοί φαντάροι και όχι κνιτες που κάνουν cosplay τους βλέπω όλους με 20ημερο αυστηρά στην αναφορά.Frappezitis έγραψε: ↑17 Νοέμ 2023, 22:22Είναι πολύ ελπιδοφόρο πως κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι στρατευμένοι συμμετέχουν, όχι μόνο στην κατάθεση στεφάνων αλλά και στην ίδια την αντιιμπεριαλιστικη πορεία προς την Πρεσβεία των ΗΠΑ.
Έκφραση πολιτικής αποψης εν στολή? Απαγορεύεται από τον κώδικα.
Και για να μην παρεξηγηθώ όχι δεν τους απαγορεύεται η πολιτική άποψη. Η έκφραση της δημόσια απαγορεύεται όταν είσαι εν στολή.
πρώτα απ όλα δεν θα τους κάνουν τίποτα και δεύτερον σιγά μην ασχοληθεί κανείς με ένα ασήμαντο θέμα όπως τους ζαβούς που βάλανε στολή σαν να είναι χρυσαυγίτες και πήγανε σε μια διαδήλωση
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 7 Απαντήσεις
- 330 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από wooded glade
17 Ιουν 2022, 16:49
-
- 2 Απαντήσεις
- 123 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Έκτωρ
25 Μαρ 2024, 17:44
-
-
Νέα δημοσίευση Στις εκλογές του Νοέμβρη
από Otto Weininger » 13 Οκτ 2022, 12:29 » σε Διεθνής πολιτική - 7 Απαντήσεις
- 391 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Orion22
13 Οκτ 2022, 19:27
-
-
-
Νέα δημοσίευση Να δοκιμάσω την πρόκληση του Νοέμβρη χωρίς οργασμό;
από Εκτωρ » 31 Οκτ 2022, 17:22 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 0 Απαντήσεις
- 219 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εκτωρ
31 Οκτ 2022, 17:22
-