Γούτσου γούτσου , αλλά μετέφερε 8+ τόνους βομβών και πυραύλων
Μirage F1-CG
Re: Μirage F1-CG
Γούτσου γούτσου , αλλά μετέφερε 8+ τόνους βομβών και πυραύλων
Re: Μirage F1-CG
-
- Δημοσιεύσεις: 16956
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Μirage F1-CG
Tα F1 ηταν εξαιρετικα για την εποχη τους.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ακομη και τωρα τα εχουν αγορασει ιδιωτικες εταιρειες στις ΗΠΑ,οπως η Draken,που παρεχουν υπηρεσιες aggressor στην USAF.
Δηλαδη παιζουν τον ρολο του εχθρικου μαχητικου για να εκπαιδευονται οι Αμερικανοι πιλοτοι.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ακομη και τωρα τα εχουν αγορασει ιδιωτικες εταιρειες στις ΗΠΑ,οπως η Draken,που παρεχουν υπηρεσιες aggressor στην USAF.
Δηλαδη παιζουν τον ρολο του εχθρικου μαχητικου για να εκπαιδευονται οι Αμερικανοι πιλοτοι.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 25515
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Μirage F1-CG
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση ,το intake του Corsair είναι 1 μέτρο απ' το έδαφος και σχεδόν 70 εκατοστά! Τι μούφες διαβάζετε Θεέ μου!
'Εχω πετάξει ως μπακ σήτερ με Corsair A7-H... ξέρασα τα έντερα μου μετά .
Re: Μirage F1-CG
Εδώ το διάβασα : A-7 CORSAIR II Γεννημένος μαχητής https://www.gnomonpublications.gr/Product.asp?ID=760 Φαινόταν γνώστης ο αρθρογράφος και με γερή βιβλιογραφία. Αν έγραφε μούφες δεν ξέρω …Στύγιος έγραψε: ↑10 Απρ 2020, 16:01Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση ,το intake του Corsair είναι 1 μέτρο απ' το έδαφος και σχεδόν 70 εκατοστά! Τι μούφες διαβάζετε Θεέ μου!
'Εχω πετάξει ως μπακ σήτερ με Corsair A7-H... ξέρασα τα έντερα μου μετά .
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 30574
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Μirage F1-CG
μεγάλη αποτυχία, σχεδιάστηκε την εποχή που βγήκαν οι πύραυλοι α/α και θεωρούσαν οτι τελείωσαν οι αερομαχίες και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα αεροσκάφος που να επιταχύνει και να πετάει γρήγορα και να εξαπολύει πυραύλους.
Το φόρτωσαν στους γερμανούς και στις άλλες νατοϊκές χώρες και έκανε πολλές χήρες
https://theaviationgeekclub.com/heres-l ... dow-maker/
Наше дело правое - победа будет за нами!
Re: Μirage F1-CG
F-4E Phantom SRA
Το 2005 αποσύρθηκαν τα F-4E Phantom SRA που διέθετε η Πολεμική Αεροπορία. Εξαιτίας των εκσυγχρονισμών του είχε χαρακτηριστεί μαχητικό "2,5 γενιάς".
Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης οι ΗΠΑ αποφάσισαν για οικονομικούς λόγους να αποσύρουν παλαιότερους τύπους αεροσκαφών. Έτσι , εκσυγχρονισμένα F-4E παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα και στην Τουρκία ως ευγνωμοσύνη για την βοήθειά τους στον πόλεμο με το Ιράκ το 1991. Τα αεροσκάφη πήραν το όνομα της συμφωνίας : SRA = Southeastern Regional Agreement . Η Τουρκία πήρε 40 Phantom. Η Ελλάδα πήρε 28 Phantom και 62 αποσυρμένα απ' την υπηρεσία A-7E/TA-7C Corsair.
Το F-4E - 35 με αριθμό σειράς 67-0301 , πετώντας με πλήρωμα τον επισμηναγό Χολτζ και τον ανθυποσμηναγό Ντηλ , κατέρριψε στις 15/10/1972 ένα βορειοβιετναμέζικο MIG-21. Το 1992 μεταβιβάστηκε στην τουρκική αεροπορία και στις 28/12/1995 χάθηκε στα νερά του Αιγαίου κοντά στην Λέσβο , όταν εισήλθε στο FIR Αθηνών. Συγκεκριμένα , μετά από σκληρή εμπλοκή με ελληνικό F-16 απ' την Λήμνο , έχασε ύψος και έπεσε στην θάλασσα.
Στα 14 χρόνια που τα SRA υπηρέτησαν τα ελληνικά χρώματα , γεφύρωσαν το χάσμα μεταξύ των αεροσκαφών 2ας και 3ης γενιάς. Αναμετρούταν σε εναέρια μάχη με πιο ευέλικτους τύπους όπως τα F-16 των Τούρκων. Έτσι τα πληρώματα των F-4E SRA έμαθαν να αντιμετωπίζουν τα μαχητικά της 3ης γενιάς , όταν πρέπει , και εκεί που πρέπει, γνωρίζοντας τις εμφανείς και κρυφές αδυναμίες τους. Στις ΝΑΤΟϊκές ασκήσεις οι ξένοι έμεναν άναυδοι με τις επιδόσεις των ελληνικών πληρωμάτων. Θυμάται ο επισμηναγός Θωμάς Θανόπουλος : Όταν πάμε σε ασκήσεις στο εξωτερικό , φαντάσου ότι οι ΗΠΑνοί χειριστές των F-16 μας βλέπουν με το SRA και μας μιλάνε για το αεροπλάνο αυτό με τα καλύτερα λόγια. Μας φυλάνε στην κυριολεξία τα χέρια που τα πετάμε ακόμα ! Φαντάσου σεβασμό. Τα SRA μεταστάθμευαν στις θερμές περιόδους στην Σκύρο , στη Λήμνο και στην Σαντορίνη, αναχαιτίζοντας εισβολείς του FIR Αθηνών.
Τρία ατυχήματα σημάδεψαν την υπηρεσία των F-4E SRA στην Ελλάδα. Το πρώτο σημειώθηκε στις 8/8/1994 στην Ανδραβίδα χωρίς θύματα. Τα επόμενα δύο όμως ήταν θανατηφόρα. Στις 20/8/1998 έπεσε από λάθος χειρισμό ένα F-4E SRA στην θαλάσσια περιοχή ανατολικά της Άνδρου παρασέρνοντας στον θάνατο τα δύο μέλη του πληρώματός του. Στις 27/6/2002 ένα F-4E SRA συνετρίβη σε άσκηση στην κορυφή του όρους Δίφρυς της Εύβοιας εξαιτίας χαμηλής νέφωσης με αποτέλεσμα τον χαμό των δύο μελών του.
Το 2003-4 , εξαιτίας των Ολυμπιακών Αγώνων , επιβλήθηκε οικονομική λιτότητα στην χώρα και αποσύρθηκαν τα Mirage F1CG ( Ιούνιος 2003 ) και τα F-4E SRA ( 2005 ). Τα τελευταία παρουσίαζαν συνεχείς βλάβες λόγω φθοράς και οι τεχνικοί κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες για την συντήρησή τους. Οι συνεχείς παρατεταμένες και κλειστές εμπλοκές με αεροσκάφη 3ης γενιάς , με την πάροδο των ετών και στο περιβάλλον του Αιγαίου , προκάλεσαν στα αεροσκάφη κόπωση και βλάβες στα υδραυλικά συστήματα.
Περιοδικό Ιστορικές Σελίδες , Κυριάκος Παλουλιάν
Το 2005 αποσύρθηκαν τα F-4E Phantom SRA που διέθετε η Πολεμική Αεροπορία. Εξαιτίας των εκσυγχρονισμών του είχε χαρακτηριστεί μαχητικό "2,5 γενιάς".
Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης οι ΗΠΑ αποφάσισαν για οικονομικούς λόγους να αποσύρουν παλαιότερους τύπους αεροσκαφών. Έτσι , εκσυγχρονισμένα F-4E παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα και στην Τουρκία ως ευγνωμοσύνη για την βοήθειά τους στον πόλεμο με το Ιράκ το 1991. Τα αεροσκάφη πήραν το όνομα της συμφωνίας : SRA = Southeastern Regional Agreement . Η Τουρκία πήρε 40 Phantom. Η Ελλάδα πήρε 28 Phantom και 62 αποσυρμένα απ' την υπηρεσία A-7E/TA-7C Corsair.
Το F-4E - 35 με αριθμό σειράς 67-0301 , πετώντας με πλήρωμα τον επισμηναγό Χολτζ και τον ανθυποσμηναγό Ντηλ , κατέρριψε στις 15/10/1972 ένα βορειοβιετναμέζικο MIG-21. Το 1992 μεταβιβάστηκε στην τουρκική αεροπορία και στις 28/12/1995 χάθηκε στα νερά του Αιγαίου κοντά στην Λέσβο , όταν εισήλθε στο FIR Αθηνών. Συγκεκριμένα , μετά από σκληρή εμπλοκή με ελληνικό F-16 απ' την Λήμνο , έχασε ύψος και έπεσε στην θάλασσα.
Στα 14 χρόνια που τα SRA υπηρέτησαν τα ελληνικά χρώματα , γεφύρωσαν το χάσμα μεταξύ των αεροσκαφών 2ας και 3ης γενιάς. Αναμετρούταν σε εναέρια μάχη με πιο ευέλικτους τύπους όπως τα F-16 των Τούρκων. Έτσι τα πληρώματα των F-4E SRA έμαθαν να αντιμετωπίζουν τα μαχητικά της 3ης γενιάς , όταν πρέπει , και εκεί που πρέπει, γνωρίζοντας τις εμφανείς και κρυφές αδυναμίες τους. Στις ΝΑΤΟϊκές ασκήσεις οι ξένοι έμεναν άναυδοι με τις επιδόσεις των ελληνικών πληρωμάτων. Θυμάται ο επισμηναγός Θωμάς Θανόπουλος : Όταν πάμε σε ασκήσεις στο εξωτερικό , φαντάσου ότι οι ΗΠΑνοί χειριστές των F-16 μας βλέπουν με το SRA και μας μιλάνε για το αεροπλάνο αυτό με τα καλύτερα λόγια. Μας φυλάνε στην κυριολεξία τα χέρια που τα πετάμε ακόμα ! Φαντάσου σεβασμό. Τα SRA μεταστάθμευαν στις θερμές περιόδους στην Σκύρο , στη Λήμνο και στην Σαντορίνη, αναχαιτίζοντας εισβολείς του FIR Αθηνών.
Τρία ατυχήματα σημάδεψαν την υπηρεσία των F-4E SRA στην Ελλάδα. Το πρώτο σημειώθηκε στις 8/8/1994 στην Ανδραβίδα χωρίς θύματα. Τα επόμενα δύο όμως ήταν θανατηφόρα. Στις 20/8/1998 έπεσε από λάθος χειρισμό ένα F-4E SRA στην θαλάσσια περιοχή ανατολικά της Άνδρου παρασέρνοντας στον θάνατο τα δύο μέλη του πληρώματός του. Στις 27/6/2002 ένα F-4E SRA συνετρίβη σε άσκηση στην κορυφή του όρους Δίφρυς της Εύβοιας εξαιτίας χαμηλής νέφωσης με αποτέλεσμα τον χαμό των δύο μελών του.
Το 2003-4 , εξαιτίας των Ολυμπιακών Αγώνων , επιβλήθηκε οικονομική λιτότητα στην χώρα και αποσύρθηκαν τα Mirage F1CG ( Ιούνιος 2003 ) και τα F-4E SRA ( 2005 ). Τα τελευταία παρουσίαζαν συνεχείς βλάβες λόγω φθοράς και οι τεχνικοί κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες για την συντήρησή τους. Οι συνεχείς παρατεταμένες και κλειστές εμπλοκές με αεροσκάφη 3ης γενιάς , με την πάροδο των ετών και στο περιβάλλον του Αιγαίου , προκάλεσαν στα αεροσκάφη κόπωση και βλάβες στα υδραυλικά συστήματα.
Περιοδικό Ιστορικές Σελίδες , Κυριάκος Παλουλιάν
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μirage F1-CG
Να καταγραφεί επίσης το γεγονός ότι κάποιος χειριστής F-4E έλουσε με JP -4 τουρκ F-16 ,το οποίο κατέπεσε. Κάτι που δε θα διαβάσετε ποτέ σε ανακοινώσεις
Re: Μirage F1-CG
Westland Lysander
Royal Air Force army co-operation aircraft were named after mythical or historical military leaders; in this case the Spartan admiral Lysander was chosen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Westland_Lysander
Royal Air Force army co-operation aircraft were named after mythical or historical military leaders; in this case the Spartan admiral Lysander was chosen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Westland_Lysander
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μirage F1-CG
Πότε εγκαταληφθηκε;Υδράργυρος έγραψε: ↑09 Απρ 2020, 08:40Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.
Τεσπα τα mirage τα παίρνανε για πολιτικούς λόγους, και για λόγους ισορροπίας προμηθειών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Η συντήρηση άλλου ενός τύπου ήταν πρόβλημα. Για αυτό και εγκαταλείφθηκε αυτή η πολιτική στην πορεία.
Γιατί εγώ βλέπω ότι υπάρχει μέχρι σήμερα αδιάλειπτα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 25515
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Μirage F1-CG
Αυτο λεμε. Ειχε εγκαταλειφθει τοτε που το εγραφα, μεχρι που πηγε στη γαλλια ο βλακας ο κουλης και του ειπε ο μακρον "θες να σε υποστηριξω; αγορασε λιγα ραφαλ", και ετσι ξαναμπηκαμε σε αυτο το παιχνιδιChainis έγραψε: ↑04 Ιούλ 2022, 18:29Πότε εγκαταληφθηκε;Υδράργυρος έγραψε: ↑09 Απρ 2020, 08:40Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.
Τεσπα τα mirage τα παίρνανε για πολιτικούς λόγους, και για λόγους ισορροπίας προμηθειών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Η συντήρηση άλλου ενός τύπου ήταν πρόβλημα. Για αυτό και εγκαταλείφθηκε αυτή η πολιτική στην πορεία.
Γιατί εγώ βλέπω ότι υπάρχει μέχρι σήμερα αδιάλειπτα.
-
- Δημοσιεύσεις: 21050
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Μirage F1-CG
Διότι τα περισσότερα ήταν χαλασμένα.
Re: Μirage F1-CG
Ευχαριστώ που "αναστήσατε" το νήμα.
Θα ήθελα πολύ να πετάξω με Mirage F1
Θα ήθελα πολύ να πετάξω με Mirage F1
Re: Μirage F1-CG
Είχε εγκαταληφθει από ποιον και πότε;Υδράργυρος έγραψε: ↑04 Ιούλ 2022, 22:45Αυτο λεμε. Ειχε εγκαταλειφθει τοτε που το εγραφα, μεχρι που πηγε στη γαλλια ο βλακας ο κουλης και του ειπε ο μακρον "θες να σε υποστηριξω; αγορασε λιγα ραφαλ", και ετσι ξαναμπηκαμε σε αυτο το παιχνιδιChainis έγραψε: ↑04 Ιούλ 2022, 18:29Πότε εγκαταληφθηκε;Υδράργυρος έγραψε: ↑09 Απρ 2020, 08:40
Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.
Τεσπα τα mirage τα παίρνανε για πολιτικούς λόγους, και για λόγους ισορροπίας προμηθειών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Η συντήρηση άλλου ενός τύπου ήταν πρόβλημα. Για αυτό και εγκαταλείφθηκε αυτή η πολιτική στην πορεία.
Γιατί εγώ βλέπω ότι υπάρχει μέχρι σήμερα αδιάλειπτα.
Γιατί πριν αποσυρθούν τα F1 πήραμε τα 2000 και μετά τα 2000-5 που τα έχουμε ακόμα και θα τα 2000-5 θα τα έχουμε για πολλά χρόνια ακόμα.
Ο βλάκας ο Κούλης έφερε σε χρόνο dt νέα ικανότατα μαχητικά στην χώρα, κάτι που δεν έχει καταφέρει ποτέ κανένας, τα οποία κάνουν τους Τούρκους να ιδρώνουν.
Από το 75 έχουμε αδιάλειπτα μαχητικά από 2 χώρες-προμηθευτές και πολύ καλά κάνουμε, το επιβεβαιώνει η κατάσταση του στόλου μαχητικών της Τουρκίας σήμερα.
Και δεν είναι η αεροπορία μας μόνο, και στον ΣΞ και στο ΠΝ την ίδια πολιτική ακολουθούσαν και ελπίζω να μην την αλλάξουμε.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων