Μirage F1-CG

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 09 Απρ 2020, 13:41

Kauldron έγραψε:
09 Απρ 2020, 13:39
Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 13:34
Ζαποτέκος έγραψε:
09 Απρ 2020, 12:21

Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του ! :o
Έχω πετάξει ως μπακ σήτερ με τη "γουρούνα" το 1995 και της έχω ιδιαίτερη αδυναμία.
Είναι πολύ γλυκούτσικο έτσι στρουμπουλό που είναι. Το βλέπεις και σου 'ρχεται να του κάνεις γούτσου γούτσου.

Γούτσου γούτσου , αλλά μετέφερε 8+ τόνους βομβών και πυραύλων :lol:

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 48508
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron » 09 Απρ 2020, 13:45

Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 13:41
Kauldron έγραψε:
09 Απρ 2020, 13:39
Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 13:34


Έχω πετάξει ως μπακ σήτερ με τη "γουρούνα" το 1995 και της έχω ιδιαίτερη αδυναμία.
Είναι πολύ γλυκούτσικο έτσι στρουμπουλό που είναι. Το βλέπεις και σου 'ρχεται να του κάνεις γούτσου γούτσου.

Γούτσου γούτσου , αλλά μετέφερε 8+ τόνους βομβών και πυραύλων :lol:
:003:
Σα γάτα ή σκύλος.
Γλυκούλι γλυκούλι, αλλά αμα τσατιστεί.. :P
Kappa έγραψε:
04 Φεβ 2024, 15:56
Κάποιες φορές, τα κρύα απογεύματα του χειμώνα, σκέφτομαι μήπως όλα είχαν εξελιχθεί αλλιώς αν της είχα στείλει dickpick.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16956
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 09 Απρ 2020, 14:22

Tα F1 ηταν εξαιρετικα για την εποχη τους.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ακομη και τωρα τα εχουν αγορασει ιδιωτικες εταιρειες στις ΗΠΑ,οπως η Draken,που παρεχουν υπηρεσιες aggressor στην USAF.
Δηλαδη παιζουν τον ρολο του εχθρικου μαχητικου για να εκπαιδευονται οι Αμερικανοι πιλοτοι.

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 25515
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 09 Απρ 2020, 17:52

Ζαποτέκος έγραψε:
09 Απρ 2020, 12:21
Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 05:25
Ax και A7-H Corsair..έκλαψα :a040:
Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του ! :o
Πολλα τετοια εχουνε γινει

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 10 Απρ 2020, 16:01

Υδράργυρος έγραψε:
09 Απρ 2020, 17:52
Ζαποτέκος έγραψε:
09 Απρ 2020, 12:21
Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 05:25
Ax και A7-H Corsair..έκλαψα :a040:
Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του ! :o
Πολλα τετοια εχουνε γινει
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση ,το intake του Corsair είναι 1 μέτρο απ' το έδαφος και σχεδόν 70 εκατοστά! Τι μούφες διαβάζετε Θεέ μου!

'Εχω πετάξει ως μπακ σήτερ με Corsair A7-H... ξέρασα τα έντερα μου μετά .

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8947
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 10 Απρ 2020, 18:56

Στύγιος έγραψε:
10 Απρ 2020, 16:01
Υδράργυρος έγραψε:
09 Απρ 2020, 17:52
Ζαποτέκος έγραψε:
09 Απρ 2020, 12:21

Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του ! :o
Πολλα τετοια εχουνε γινει
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση ,το intake του Corsair είναι 1 μέτρο απ' το έδαφος και σχεδόν 70 εκατοστά! Τι μούφες διαβάζετε Θεέ μου!

'Εχω πετάξει ως μπακ σήτερ με Corsair A7-H... ξέρασα τα έντερα μου μετά .
Εδώ το διάβασα : A-7 CORSAIR II Γεννημένος μαχητής https://www.gnomonpublications.gr/Product.asp?ID=760 Φαινόταν γνώστης ο αρθρογράφος και με γερή βιβλιογραφία. Αν έγραφε μούφες δεν ξέρω … :102:
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 30574
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 11 Απρ 2020, 02:07

bolek έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:37
σκοτώστρα;;;
ετσι το ονομασαν γιατι δεν ειχαν συνηθισει οι πιλοτοι σε αερολανα με τοσο υψηλο πτερυγικο φορτιο, και αμα βγαιναν απο τον φακελο πτησης του ειχαν συχνα δυστυχηματα. εκεινη την εποχη αλλα και παλιοτερα η εκπαιδευση δεν ηταν οπως σημερα
μεγάλη αποτυχία, σχεδιάστηκε την εποχή που βγήκαν οι πύραυλοι α/α και θεωρούσαν οτι τελείωσαν οι αερομαχίες και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα αεροσκάφος που να επιταχύνει και να πετάει γρήγορα και να εξαπολύει πυραύλους.
Το φόρτωσαν στους γερμανούς και στις άλλες νατοϊκές χώρες και έκανε πολλές χήρες

https://theaviationgeekclub.com/heres-l ... dow-maker/
Наше дело правое - победа будет за нами!

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8947
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 09 Αύγ 2020, 11:08

F-4E Phantom SRA

Το 2005 αποσύρθηκαν τα F-4E Phantom SRA που διέθετε η Πολεμική Αεροπορία. Εξαιτίας των εκσυγχρονισμών του είχε χαρακτηριστεί μαχητικό "2,5 γενιάς".

Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης οι ΗΠΑ αποφάσισαν για οικονομικούς λόγους να αποσύρουν παλαιότερους τύπους αεροσκαφών. Έτσι , εκσυγχρονισμένα F-4E παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα και στην Τουρκία ως ευγνωμοσύνη για την βοήθειά τους στον πόλεμο με το Ιράκ το 1991. Τα αεροσκάφη πήραν το όνομα της συμφωνίας : SRA = Southeastern Regional Agreement . Η Τουρκία πήρε 40 Phantom. Η Ελλάδα πήρε 28 Phantom και 62 αποσυρμένα απ' την υπηρεσία A-7E/TA-7C Corsair.

Το F-4E - 35 με αριθμό σειράς 67-0301 , πετώντας με πλήρωμα τον επισμηναγό Χολτζ και τον ανθυποσμηναγό Ντηλ , κατέρριψε στις 15/10/1972 ένα βορειοβιετναμέζικο MIG-21. Το 1992 μεταβιβάστηκε στην τουρκική αεροπορία και στις 28/12/1995 χάθηκε στα νερά του Αιγαίου κοντά στην Λέσβο , όταν εισήλθε στο FIR Αθηνών. Συγκεκριμένα , μετά από σκληρή εμπλοκή με ελληνικό F-16 απ' την Λήμνο , έχασε ύψος και έπεσε στην θάλασσα.

Στα 14 χρόνια που τα SRA υπηρέτησαν τα ελληνικά χρώματα , γεφύρωσαν το χάσμα μεταξύ των αεροσκαφών 2ας και 3ης γενιάς. Αναμετρούταν σε εναέρια μάχη με πιο ευέλικτους τύπους όπως τα F-16 των Τούρκων. Έτσι τα πληρώματα των F-4E SRA έμαθαν να αντιμετωπίζουν τα μαχητικά της 3ης γενιάς , όταν πρέπει , και εκεί που πρέπει, γνωρίζοντας τις εμφανείς και κρυφές αδυναμίες τους. Στις ΝΑΤΟϊκές ασκήσεις οι ξένοι έμεναν άναυδοι με τις επιδόσεις των ελληνικών πληρωμάτων. Θυμάται ο επισμηναγός Θωμάς Θανόπουλος : Όταν πάμε σε ασκήσεις στο εξωτερικό , φαντάσου ότι οι ΗΠΑνοί χειριστές των F-16 μας βλέπουν με το SRA και μας μιλάνε για το αεροπλάνο αυτό με τα καλύτερα λόγια. Μας φυλάνε στην κυριολεξία τα χέρια που τα πετάμε ακόμα ! Φαντάσου σεβασμό. Τα SRA μεταστάθμευαν στις θερμές περιόδους στην Σκύρο , στη Λήμνο και στην Σαντορίνη, αναχαιτίζοντας εισβολείς του FIR Αθηνών.

Τρία ατυχήματα σημάδεψαν την υπηρεσία των F-4E SRA στην Ελλάδα. Το πρώτο σημειώθηκε στις 8/8/1994 στην Ανδραβίδα χωρίς θύματα. Τα επόμενα δύο όμως ήταν θανατηφόρα. Στις 20/8/1998 έπεσε από λάθος χειρισμό ένα F-4E SRA στην θαλάσσια περιοχή ανατολικά της Άνδρου παρασέρνοντας στον θάνατο τα δύο μέλη του πληρώματός του. Στις 27/6/2002 ένα F-4E SRA συνετρίβη σε άσκηση στην κορυφή του όρους Δίφρυς της Εύβοιας εξαιτίας χαμηλής νέφωσης με αποτέλεσμα τον χαμό των δύο μελών του.

Το 2003-4 , εξαιτίας των Ολυμπιακών Αγώνων , επιβλήθηκε οικονομική λιτότητα στην χώρα και αποσύρθηκαν τα Mirage F1CG ( Ιούνιος 2003 ) και τα F-4E SRA ( 2005 ). Τα τελευταία παρουσίαζαν συνεχείς βλάβες λόγω φθοράς και οι τεχνικοί κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες για την συντήρησή τους. Οι συνεχείς παρατεταμένες και κλειστές εμπλοκές με αεροσκάφη 3ης γενιάς , με την πάροδο των ετών και στο περιβάλλον του Αιγαίου , προκάλεσαν στα αεροσκάφη κόπωση και βλάβες στα υδραυλικά συστήματα.

Περιοδικό Ιστορικές Σελίδες , Κυριάκος Παλουλιάν
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 09 Αύγ 2020, 11:21

Να καταγραφεί επίσης το γεγονός ότι κάποιος χειριστής F-4E έλουσε με JP -4 τουρκ F-16 ,το οποίο κατέπεσε. Κάτι που δε θα διαβάσετε ποτέ σε ανακοινώσεις :lol:

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8947
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 04 Ιούλ 2022, 07:55

Westland Lysander
Εικόνα
Royal Air Force army co-operation aircraft were named after mythical or historical military leaders; in this case the Spartan admiral Lysander was chosen.
:grfl:
https://en.wikipedia.org/wiki/Westland_Lysander
Εικόνα
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 04 Ιούλ 2022, 18:29

Υδράργυρος έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:40
Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:26

Μέχρι να εκπαιδευτούν οι τουρκ στο F-16 ( δηλαδή κάπου 1988-1992) το F-1 μαμούσε κι έδερνε. Υπό προϋποθέσεις μαμούσε άνετα κι F-16 σε χαμηλό ύψος.
Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.
Τεσπα τα mirage τα παίρνανε για πολιτικούς λόγους, και για λόγους ισορροπίας προμηθειών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Η συντήρηση άλλου ενός τύπου ήταν πρόβλημα. Για αυτό και εγκαταλείφθηκε αυτή η πολιτική στην πορεία.
Πότε εγκαταληφθηκε;
Γιατί εγώ βλέπω ότι υπάρχει μέχρι σήμερα αδιάλειπτα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 25515
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 04 Ιούλ 2022, 22:45

Chainis έγραψε:
04 Ιούλ 2022, 18:29
Υδράργυρος έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:40
Στύγιος έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:26

Μέχρι να εκπαιδευτούν οι τουρκ στο F-16 ( δηλαδή κάπου 1988-1992) το F-1 μαμούσε κι έδερνε. Υπό προϋποθέσεις μαμούσε άνετα κι F-16 σε χαμηλό ύψος.
Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.
Τεσπα τα mirage τα παίρνανε για πολιτικούς λόγους, και για λόγους ισορροπίας προμηθειών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Η συντήρηση άλλου ενός τύπου ήταν πρόβλημα. Για αυτό και εγκαταλείφθηκε αυτή η πολιτική στην πορεία.
Πότε εγκαταληφθηκε;
Γιατί εγώ βλέπω ότι υπάρχει μέχρι σήμερα αδιάλειπτα.
Αυτο λεμε. Ειχε εγκαταλειφθει τοτε που το εγραφα, μεχρι που πηγε στη γαλλια ο βλακας ο κουλης και του ειπε ο μακρον "θες να σε υποστηριξω; αγορασε λιγα ραφαλ", και ετσι ξαναμπηκαμε σε αυτο το παιχνιδι

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21050
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 04 Ιούλ 2022, 22:54

Kauldron έγραψε:
09 Απρ 2020, 12:26
Το F-104G ήταν "σκοτώστρα" λόγω βομβαρδιστικού ρόλου , καλύτερο ήταν το F-5 :wink
Για ποιό λόγο βγάλαμε τα F-5? Οι ίδιοι οι Αμερικάνοι άκουσα οτι τα επαναφέρουν για κοντινή υποστήριξη, όπως και κάποια ελικοφόρα.
Εμείς βέβαια βγάλαμε και τα θαυμάσια Α-7.
Διότι τα περισσότερα ήταν χαλασμένα.

Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος » 04 Ιούλ 2022, 23:08

Ευχαριστώ που "αναστήσατε" το νήμα.
Θα ήθελα πολύ να πετάξω με Mirage F1 :hebit:

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Μirage F1-CG

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 05 Ιούλ 2022, 01:52

Υδράργυρος έγραψε:
04 Ιούλ 2022, 22:45
Chainis έγραψε:
04 Ιούλ 2022, 18:29
Υδράργυρος έγραψε:
09 Απρ 2020, 08:40


Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.
Τεσπα τα mirage τα παίρνανε για πολιτικούς λόγους, και για λόγους ισορροπίας προμηθειών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Η συντήρηση άλλου ενός τύπου ήταν πρόβλημα. Για αυτό και εγκαταλείφθηκε αυτή η πολιτική στην πορεία.
Πότε εγκαταληφθηκε;
Γιατί εγώ βλέπω ότι υπάρχει μέχρι σήμερα αδιάλειπτα.
Αυτο λεμε. Ειχε εγκαταλειφθει τοτε που το εγραφα, μεχρι που πηγε στη γαλλια ο βλακας ο κουλης και του ειπε ο μακρον "θες να σε υποστηριξω; αγορασε λιγα ραφαλ", και ετσι ξαναμπηκαμε σε αυτο το παιχνιδι
Είχε εγκαταληφθει από ποιον και πότε;
Γιατί πριν αποσυρθούν τα F1 πήραμε τα 2000 και μετά τα 2000-5 που τα έχουμε ακόμα και θα τα 2000-5 θα τα έχουμε για πολλά χρόνια ακόμα.

Ο βλάκας ο Κούλης έφερε σε χρόνο dt νέα ικανότατα μαχητικά στην χώρα, κάτι που δεν έχει καταφέρει ποτέ κανένας, τα οποία κάνουν τους Τούρκους να ιδρώνουν.

Από το 75 έχουμε αδιάλειπτα μαχητικά από 2 χώρες-προμηθευτές και πολύ καλά κάνουμε, το επιβεβαιώνει η κατάσταση του στόλου μαχητικών της Τουρκίας σήμερα.

Και δεν είναι η αεροπορία μας μόνο, και στον ΣΞ και στο ΠΝ την ίδια πολιτική ακολουθούσαν και ελπίζω να μην την αλλάξουμε.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών