Κι αυτουνού δηλαδή, γιατί να μην του δώσουμε μια ιθαγένεια κει πέρα να ξεμπερδεύουμε, λιγότερο μας δόξασε από τον Αντε???
(άσε που δεν κοστίζει και τίποτα στα ασφαλιστικά ταμεία, ποθαμένος είναι ο άνθρωπος)
Κι αυτουνού δηλαδή, γιατί να μην του δώσουμε μια ιθαγένεια κει πέρα να ξεμπερδεύουμε, λιγότερο μας δόξασε από τον Αντε???
Η Αthens Voice έκανε μια σχετική έρευνα μέσω της στήλης Gay Super Hero.
Του δόθηκε πριν 2500 χρόνια
Υπήρχαν πολλοί λόγοι που τους θεωρούσαν απολίτιστους και υπήρχαν και πολιτικά κριτήρια πίσω από αυτό όπως λέει και ο Νέρο από πάνω. Στην περίπτωση του Αλεξάνδρου του Α, για παράδειγμα, υπήρχε η κόντρα με την Αθήνα. Γενικότερο αντιμακεδονιό αίσθημα υπήρχε, αν και φυσικά το σύνολο απόψεων όλου του πληθυσμού του ελλαδικού χώρου δεν μπορεί να περιγραφεί τόσο απλά. Πάντως, το ότι αμφισβητήθηκε η ελληνικότητα του Αλεξάνδρου είναι μια ένδειξη. Ο ίδιος τη θεωρούσε δεδομένη και μάλιστα εμφανίζονται σ' αυτόν στοιχεία πανελληνισμού.under έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:01Ως γνωστον οι Μακεδονες ηταν εντελως αποκομμενοι απο τη Νοτιο Ελλαδα για γεωγραφικους λογους.Γι αυτο και τους θεωρουσαν απολιτιστους.
Η γλωσσα τους ηταν η ελληνικη,τα ηθη και τα εθιμα ιδια με των υπολοιπων Ελληνων.Αυτα ειναι γνωστα.
Και ερχεται η συμμετοχη του Αλεξανδρου στους ολυμπιακους αγωνες ως κερασακι στην τουρτα.
Αν υπηρχε αντιμακεδονικο αισθημα ουτε θα του επετρεπαν να συμμετεχει ουτε φυσικα θα αποδεχονταν να συμμετεχουν στην εκστρατεια του Αλεξανδρου του Β στην Ανατολη.Δεν θα υπηρχε ο Ισοκρατης.
Επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ένα θέμα με την ιστορικότητα και με τις ιθαγένειες, να του ξαναδώσουμε καλέ, σιγάvagabondo έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:24Του δόθηκε πριν 2500 χρόνια
Νομίζω πως από την εποχή του αρχέλαου μπορούμε να τους θεωρήσουμε έλληνεςΦινγκόλφιν έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:25Υπήρχαν πολλοί λόγοι που τους θεωρούσαν απολίτιστους και υπήρχαν και πολιτικά κριτήρια πίσω από αυτό όπως λέει και ο Νέρο από πάνω. Στην περίπτωση του Αλεξάνδρου του Α, για παράδειγμα, υπήρχε η κόντρα με την Αθήνα. Γενικότερο αντιμακεδονιό αίσθημα υπήρχε, αν και φυσικά το σύνολο απόψεων όλου του πληθυσμού του ελλαδικού χώρου δεν μπορεί να περιγραφεί τόσο απλά. Πάντως, το ότι αμφισβητήθηκε η ελληνικότητα του Αλεξάνδρου είναι μια ένδειξη. Ο ίδιος τη θεωρούσε δεδομένη και μάλιστα εμφανίζονται σ' αυτόν στοιχεία πανελληνισμού.under έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:01Ως γνωστον οι Μακεδονες ηταν εντελως αποκομμενοι απο τη Νοτιο Ελλαδα για γεωγραφικους λογους.Γι αυτο και τους θεωρουσαν απολιτιστους.
Η γλωσσα τους ηταν η ελληνικη,τα ηθη και τα εθιμα ιδια με των υπολοιπων Ελληνων.Αυτα ειναι γνωστα.
Και ερχεται η συμμετοχη του Αλεξανδρου στους ολυμπιακους αγωνες ως κερασακι στην τουρτα.
Αν υπηρχε αντιμακεδονικο αισθημα ουτε θα του επετρεπαν να συμμετεχει ουτε φυσικα θα αποδεχονταν να συμμετεχουν στην εκστρατεια του Αλεξανδρου του Β στην Ανατολη.Δεν θα υπηρχε ο Ισοκρατης.
Άλλο όμως ο πληθυσμός της Μακεδονίας, άλλο η βασιλική οικογένεια. Δεν διαφωνώ πως ως προς τα ήθη και τη γλώσσα ήταν Έλληνες, αλλά υπήρχε ένας διαχωρισμός της μακεδονίας από την υπόλοιπη Ελλάδα. Άλλωστε, αυτή η συζήτηση για το αν ήταν Έλληνες ή όχι θεωρεί ως δεδομένη μια πολύ απλοϊκή άποψη για το τι είναι Έλληνας. Ο αρχαϊκός ελληνικός πολιτισμός, οι εκατόν πενήντα πόσες πόλεις, αναδύθηκαν μετά από αιώνες πολιτισμικών ζυμώσεων ανάμεσα σε πρωτοέλληνες και προέλληνες. Οι αρχαίοι Έλληνες ούτε κατά διάνοια δεν ήταν «καθαροί», ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, άλλο τι πίστευαν οι ίδιοι. Με κάθε συμβατική έννοια κατά τη γνώμη μου οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν Έλληνες γιατί ήθελαν να είναι και είχαν αρκετά πολιτισμικά στοιχεία που τους συνέδεαν με την υπόλοιπη Ελλάδα, με κυριότερο τη γλώσσα.
Μα αν υπηρχε αντιμακεδονικο αισθημα πολυ απλα δεν θα δεχονταν τον Αλεξανδρο Α στους ΟΑ.Φινγκόλφιν έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:25Υπήρχαν πολλοί λόγοι που τους θεωρούσαν απολίτιστους και υπήρχαν και πολιτικά κριτήρια πίσω από αυτό όπως λέει και ο Νέρο από πάνω. Στην περίπτωση του Αλεξάνδρου του Α, για παράδειγμα, υπήρχε η κόντρα με την Αθήνα. Γενικότερο αντιμακεδονιό αίσθημα υπήρχε, αν και φυσικά το σύνολο απόψεων όλου του πληθυσμού του ελλαδικού χώρου δεν μπορεί να περιγραφεί τόσο απλά. Πάντως, το ότι αμφισβητήθηκε η ελληνικότητα του Αλεξάνδρου είναι μια ένδειξη. Ο ίδιος τη θεωρούσε δεδομένη και μάλιστα εμφανίζονται σ' αυτόν στοιχεία πανελληνισμού.
Άλλο όμως ο πληθυσμός της Μακεδονίας, άλλο η βασιλική οικογένεια. Δεν διαφωνώ πως ως προς τα ήθη και τη γλώσσα ήταν Έλληνες, αλλά υπήρχε ένας διαχωρισμός της μακεδονίας από την υπόλοιπη Ελλάδα. Άλλωστε, αυτή η συζήτηση για το αν ήταν Έλληνες ή όχι θεωρεί ως δεδομένη μια πολύ απλοϊκή άποψη για το τι είναι Έλληνας. Ο αρχαϊκός ελληνικός πολιτισμός, οι εκατόν πενήντα πόσες πόλεις, αναδύθηκαν μετά από αιώνες πολιτισμικών ζυμώσεων ανάμεσα σε πρωτοέλληνες και προέλληνες. Οι αρχαίοι Έλληνες ούτε κατά διάνοια δεν ήταν «καθαροί», ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, άλλο τι πίστευαν οι ίδιοι. Με κάθε συμβατική έννοια κατά τη γνώμη μου οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν Έλληνες γιατί ήθελαν να είναι και είχαν αρκετά πολιτισμικά στοιχεία που τους συνέδεαν με την υπόλοιπη Ελλάδα, με κυριότερο τη γλώσσα.
Τι ιδεολογικο προσημο; Βοιωτοι συμμαχησαν ή οχι με Μακεδονες στο Λαμιακο; Τους ιδιους Μακεδονες που ειχαν ισοπεδωσει τη Θηβα; Εκλαιγαν ή χαιροντουσαν οι υπολοιποι Βοιωτοι για την τυχη της;Nero έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:11Πως δεν υπήρχε αγαπητέ Υπήρχε βαθύ πολιτικό ζήτημα στο οποίο οι αντιμακεδόνες έθεσαν και διάσταση ταυτότητας. πΠως γίνεται να πιστεύεις ότι δεν είχε ιδεολογικό περιεχόμενο η ρητορική περί "ελευθερίας"? Όλες οι διαμάχες πολιτικές είναι αλλά ας μην καταφεύγουμε σε ακραίο υλισμό,ιδεολογικό υπόβαθρο πάντα υπάρχει
Απόψε το βράδυ ο Δημοσθένης κερνά στα Ηλύσια Πεδία
Τι κοντρα με την Αθηνα υπηρχε τον καιρο του Αλεξανδρου του Α;Φινγκόλφιν έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:25Υπήρχαν πολλοί λόγοι που τους θεωρούσαν απολίτιστους και υπήρχαν και πολιτικά κριτήρια πίσω από αυτό όπως λέει και ο Νέρο από πάνω. Στην περίπτωση του Αλεξάνδρου του Α, για παράδειγμα, υπήρχε η κόντρα με την Αθήνα. Γενικότερο αντιμακεδονιό αίσθημα υπήρχε, αν και φυσικά το σύνολο απόψεων όλου του πληθυσμού του ελλαδικού χώρου δεν μπορεί να περιγραφεί τόσο απλά. Πάντως, το ότι αμφισβητήθηκε η ελληνικότητα του Αλεξάνδρου είναι μια ένδειξη. Ο ίδιος τη θεωρούσε δεδομένη και μάλιστα εμφανίζονται σ' αυτόν στοιχεία πανελληνισμού.under έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:01Ως γνωστον οι Μακεδονες ηταν εντελως αποκομμενοι απο τη Νοτιο Ελλαδα για γεωγραφικους λογους.Γι αυτο και τους θεωρουσαν απολιτιστους.
Η γλωσσα τους ηταν η ελληνικη,τα ηθη και τα εθιμα ιδια με των υπολοιπων Ελληνων.Αυτα ειναι γνωστα.
Και ερχεται η συμμετοχη του Αλεξανδρου στους ολυμπιακους αγωνες ως κερασακι στην τουρτα.
Αν υπηρχε αντιμακεδονικο αισθημα ουτε θα του επετρεπαν να συμμετεχει ουτε φυσικα θα αποδεχονταν να συμμετεχουν στην εκστρατεια του Αλεξανδρου του Β στην Ανατολη.Δεν θα υπηρχε ο Ισοκρατης.
Άλλο όμως ο πληθυσμός της Μακεδονίας, άλλο η βασιλική οικογένεια. Δεν διαφωνώ πως ως προς τα ήθη και τη γλώσσα ήταν Έλληνες, αλλά υπήρχε ένας διαχωρισμός της μακεδονίας από την υπόλοιπη Ελλάδα. Άλλωστε, αυτή η συζήτηση για το αν ήταν Έλληνες ή όχι θεωρεί ως δεδομένη μια πολύ απλοϊκή άποψη για το τι είναι Έλληνας. Ο αρχαϊκός ελληνικός πολιτισμός, οι εκατόν πενήντα πόσες πόλεις, αναδύθηκαν μετά από αιώνες πολιτισμικών ζυμώσεων ανάμεσα σε πρωτοέλληνες και προέλληνες. Οι αρχαίοι Έλληνες ούτε κατά διάνοια δεν ήταν «καθαροί», ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, άλλο τι πίστευαν οι ίδιοι. Με κάθε συμβατική έννοια κατά τη γνώμη μου οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν Έλληνες γιατί ήθελαν να είναι και είχαν αρκετά πολιτισμικά στοιχεία που τους συνέδεαν με την υπόλοιπη Ελλάδα, με κυριότερο τη γλώσσα.
Γιατί θες να μιλάμε με απόλυτα? δεν ήμουν αρκετά ξεκάθαρος παραπάνω? Τελος πάντων αν δεν είχαν πολιτικές αξίες οι αρχαίοι τότε τι λόγο είχαν όχι μόνο Αλέξανδρος αλλά ακόμα και οι ελληνιστικοί βασιλείς μέχρι τον 2ο αιώνα να επικαλούνται την ελευθερία και την ανεξαρτησία για να κερδίσουν τις ελληνικές πόλεις με το μέρος τους και να πλασάρουν τον εαυτό τους σαν εγγυητή τους? Για πλάκα το έκαναν αφού δεν υπήρχε ανάγκη?Maspoli έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:34Τι ιδεολογικο προσημο; Βοιωτοι συμμαχησαν ή οχι με Μακεδονες στο Λαμιακο; Τους ιδιους Μακεδονες που ειχαν ισοπεδωσει τη Θηβα; Εκλαιγαν ή χαιροντουσαν οι υπολοιποι Βοιωτοι για την τυχη της;Nero έγραψε: ↑13 Ιουν 2018, 00:11Πως δεν υπήρχε αγαπητέ Υπήρχε βαθύ πολιτικό ζήτημα στο οποίο οι αντιμακεδόνες έθεσαν και διάσταση ταυτότητας. πΠως γίνεται να πιστεύεις ότι δεν είχε ιδεολογικό περιεχόμενο η ρητορική περί "ελευθερίας"? Όλες οι διαμάχες πολιτικές είναι αλλά ας μην καταφεύγουμε σε ακραίο υλισμό,ιδεολογικό υπόβαθρο πάντα υπάρχει
Ο Δημοσθενης στο παθος του να πεισει για τη δικη του αποψη, ειπε μερικες υπερβολες