Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 25 Ιουν 2020, 22:01

Maspoli έγραψε:
25 Ιουν 2020, 21:58


Το μόστρα δεν το χρησιμοποίησα εγώ, ο Πατησιώτης το έβαλε στην κουβέντα και πάνω σε αυτό του σχολίασα.
Ειναι πολυ επιτυχημενο το παραδειγμα της Tesla που παρατεθηκε
Ο κλαδος της ηλεκτρκινησης θα γιγαντωθει
Τωρα δεν προεχουν τα κερδη αλλα το καλυτερο πλασαρισμα,το να υπερισχυσεις τον ανταγωνιστων σου ακομη και με κοστος,το να εδραιωθεις ωστε να παρεις κομματι της τεραστιας μελλοντικης πιτας

Αυτο ακριβως συνεβη και τοτε με τις αεροπορικες εταιρειες λιγι διαφορετικα μεν αλλα στο ιδιο μηκος κυματος
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες

Άβαταρ μέλους
stella
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 3946
Εγγραφή: 17 Απρ 2018, 10:09
Phorum.gr user: stella

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stella » 25 Ιουν 2020, 22:02

Ολυμπιακή ΥΠΑΡΧΕΙ.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17556
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 25 Ιουν 2020, 22:28

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:01
Maspoli έγραψε:
25 Ιουν 2020, 21:58


Το μόστρα δεν το χρησιμοποίησα εγώ, ο Πατησιώτης το έβαλε στην κουβέντα και πάνω σε αυτό του σχολίασα.
Ειναι πολυ επιτυχημενο το παραδειγμα της Tesla που παρατεθηκε
Ο κλαδος της ηλεκτρκινησης θα γιγαντωθει
Τωρα δεν προεχουν τα κερδη αλλα το καλυτερο πλασαρισμα,το να υπερισχυσεις τον ανταγωνιστων σου ακομη και με κοστος,το να εδραιωθεις ωστε να παρεις κομματι της τεραστιας μελλοντικης πιτας

Αυτο ακριβως συνεβη και τοτε με τις αεροπορικες εταιρειες λιγι διαφορετικα μεν αλλα στο ιδιο μηκος κυματος
Kαθολου καλό. Μια αεροπορική εταιρεία δεν ήταν ένα καινούργιο προϊόν. Ούτε καν στην Ελλάδα. Δεδομένου και ότι δεν κατασκεύαζε ή αγοραζε αεροσκάφη (που θα σήμαινε μεγάλο ύψος αποσβέσεων) φαντάζομαι να κατανοείς τη διαφορά. Όπως επίσης και το ότι ΚΑΝΕΙΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ Ή ΞΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΘΗΚΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆΣΕΙ.

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 25 Ιουν 2020, 22:37

Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8050
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ » 25 Ιουν 2020, 22:53

Αρχέλαος έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:37
Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 26 Ιουν 2020, 00:12

ΟΥΤΙΣ έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:37
Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Και φυσικά η κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία δεν παίρνει συγχωροχάρτι.
Μεγάλες οι κυβερνητικές ευθύνες.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8050
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ » 26 Ιουν 2020, 00:38

Αρχέλαος έγραψε:
26 Ιουν 2020, 00:12
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:37
Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Και φυσικά η κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία δεν παίρνει συγχωροχάρτι.
Μεγάλες οι κυβερνητικές ευθύνες.
Προφανώς και δεν παίρνει συγχωροχάρτι η κρατική. Απλά αποδεικνύεται ότι η κρατική ήταν ατόφια συνέχεια της ιδιωτικής. Δεν ήταν μια εταιρεία με διαφορετική κουλτούρα και την κατέστρεψε το κράτος. Ήταν μια εταιρεία κρατικοδίαιτη, με κάκιστη οικονομική διαχείριση, η οποία λειτουργούσε σε μονοπωλιακό και προστατευμένο περιβάλλον. Οι πολιτικοί λοιπόν απλώς συνέχισαν αυτή την κατάσταση και την εξέλιξαν ώστε να αποκομίζουν ψηφαλάκια.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.

Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Δημοσιεύσεις: 14560
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
Επικοινωνία:

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζενίθεδρος » 26 Ιουν 2020, 01:48

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
25 Ιουν 2020, 16:53
θέλετε να δείτε γιατί χρεοκόπησε η χώρα;
πάρτε
Για παράδειγμα:

* Ιπτάμενη συνοδός, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.1.1985, με 7.785 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.594 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 101.800 ευρώ. * Ιπτάμενος φροντιστής, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.6.1982, με 8.250 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.598,42 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 118.000 ευρώ.

* Κυβερνήτης, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.11.1984, με 7.479 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 10.893,73 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 241.400 ευρώ.

* Συγκυβερνήτης με 6.774 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 7.726,92 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 162.260 ευρώ. * Τεχνικός, άνδρας, με 7.800 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.200 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 85.000 ευρώ. * Εργάτης, άνδρας, ο οποίος απασχολείται ως φορτοεκφορτωτής, με 7.500 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 57.000 ευρώ.

* Υπάλληλος, γυναίκα, η οποία προσφέρει γραμματειακή υποστήριξη, με 6.000 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα, δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 45.000 ευρώ.

* Υπάλληλος (γυναίκα- συνοδός εδάφους), η οποία προσελήφθη το 1993, δικαιούται εφάπαξ περίπου 22.000 ευρώ.

Επίσης για όσους μεταταχθούν σε υπηρεσίες του Δημοσίου εξασφαλίζεται ο μισθός που καταβάλλεται σε αυτούς ως και σήμερα.

Για παράδειγμα:

* Ενας ΠΕ τεχνικός υπάλληλος της Ολυμπιακής, με 16 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 3.229 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 3.048 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 181 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.

* Ενας ΔΕ οδηγός της Ολυμπιακής με 20 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 2.247 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στον ΗΛΠΑΠ, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 1.809 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 438 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.
του 2008 το δημοσίευμα
https://www.tovima.gr/2008/10/20/archiv ... oi-tis-oa/
Μαζί τα κατασπαράξαμε.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢

BlastFromThePast
Δημοσιεύσεις: 2481
Εγγραφή: 22 Ιουν 2020, 19:14

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από BlastFromThePast » 26 Ιουν 2020, 02:06

Αρχέλαος έγραψε:
26 Ιουν 2020, 00:12

Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Ισχύει, συνέχισε. :smt023

Επίσης πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, μακάρι να υπήρχαν πιο συχνά τέτοια στην ιστορία.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7724
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 26 Ιουν 2020, 02:14

ΟΥΤΙΣ έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:37
Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
ποσα ιδιόκτητα αεροπλάνα είχε ;

Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8050
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ » 26 Ιουν 2020, 09:18

gassim έγραψε:
26 Ιουν 2020, 02:14
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε:
25 Ιουν 2020, 22:37
Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
ποσα ιδιόκτητα αεροπλάνα είχε ;
Η ουσία είναι ότι ήταν ζημιογόνος και το κακό κράτος έσπευσε να την διασώσει.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15265
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 26 Ιουν 2020, 09:24

Ποσο ζημιογονος ηταν το ξέρουμε?

Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 21433
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 26 Ιουν 2020, 09:58

Ζενίθεδρος έγραψε:
26 Ιουν 2020, 01:48
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
25 Ιουν 2020, 16:53
θέλετε να δείτε γιατί χρεοκόπησε η χώρα;
πάρτε
Για παράδειγμα:

* Ιπτάμενη συνοδός, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.1.1985, με 7.785 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.594 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 101.800 ευρώ. * Ιπτάμενος φροντιστής, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.6.1982, με 8.250 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.598,42 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 118.000 ευρώ.

* Κυβερνήτης, με ημερομηνία πρόσληψης την 1.11.1984, με 7.479 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 10.893,73 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 241.400 ευρώ.

* Συγκυβερνήτης με 6.774 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 7.726,92 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 162.260 ευρώ. * Τεχνικός, άνδρας, με 7.800 πραγματικά ένσημα (δηλαδή, με μεικτό μηνιαίο μισθό 4.200 ευρώ), τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 85.000 ευρώ. * Εργάτης, άνδρας, ο οποίος απασχολείται ως φορτοεκφορτωτής, με 7.500 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500 ένσημα (πλαφόν), δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 57.000 ευρώ.

* Υπάλληλος, γυναίκα, η οποία προσφέρει γραμματειακή υποστήριξη, με 6.000 πραγματικά ένσημα, τα οποία με το μέτρο ενίσχυσης του Ασφαλιστικού αυξήθηκαν σε 10.500

ένσημα, δικαιούται εφάπαξ ύψους περίπου 45.000 ευρώ.

* Υπάλληλος (γυναίκα- συνοδός εδάφους), η οποία προσελήφθη το 1993, δικαιούται εφάπαξ περίπου 22.000 ευρώ.

Επίσης για όσους μεταταχθούν σε υπηρεσίες του Δημοσίου εξασφαλίζεται ο μισθός που καταβάλλεται σε αυτούς ως και σήμερα.

Για παράδειγμα:

* Ενας ΠΕ τεχνικός υπάλληλος της Ολυμπιακής, με 16 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 3.229 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 3.048 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 181 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.

* Ενας ΔΕ οδηγός της Ολυμπιακής με 20 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, ο οποίος σήμερα λαμβάνει καθαρές αποδοχές ύψους 2.247 ευρώ, μπορεί π.χ. να μεταφερθεί στον ΗΛΠΑΠ, όπου οι αντίστοιχες καθαρές αποδοχές είναι 1.809 ευρώ. Η μισθολογική διαφορά των 438 ευρώ θα καλυφθεί από μισθολογικό συμπλήρωμα.
του 2008 το δημοσίευμα
https://www.tovima.gr/2008/10/20/archiv ... oi-tis-oa/
Μαζί τα κατασπαράξαμε.
εμ, άδικο είχε ο κυρ Θόδωρας;
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 22781
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 26 Ιουν 2020, 10:16

Η πλάκα είναι πως οι τελευταίες μεγάλες επενδύσεις στην Ελλάδα σε λιμάνια αεροδρόμια τραίνα, είναι από ξένες κρατικές εταιρίες. Μάλλον πρέπει να είναι θέμα ελληνικού χαλασμενου dna οι τόσες αποτυχίες μας.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17556
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 26 Ιουν 2020, 10:34

perseus έγραψε:
26 Ιουν 2020, 09:24
Ποσο ζημιογονος ηταν το ξέρουμε?
Αυτό δεν το γνωρίζω, είναι όμως γνωστό ότι το Δεκέμβρη του 1974 ο Ωνάσης είχε ζητήσει από τον Παπαληγούρα (ο τότε υπουργός Συντονισμού) 45 εκατομμύρια δολάρια για να καλύψει ζημιές της τρέχουσας σεζόν.

Aν χρησιμοποιήσεις αυτό:
https://www.usinflationcalculator.com

βγαίνει ότι τα 45 εκατομμύρια δολάρια το 1974, αντιστοιχούν σε 234 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών