Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16597
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 23 Ιούλ 2022, 00:26

Ζαποτέκος έγραψε:
22 Ιούλ 2022, 20:25
taxalata xalasa έγραψε:
22 Ιούλ 2022, 19:48
Εικόνα

βλέπω κυνοκεφαλους, κωνοκεφαλους, ονοκεφαλους, μονοκερατους και πιθηκους και γιγαντες και πυγμαιους και αλαιμους και τανυλαιμους και καρπουζοκεφαλους και δικερατους... κι αλλα πολλα... από όλα έχει...
Κάποιες ονομασίες μπορεί να αφορούσαν χαρακτηριστικά αληθινών λαών , κάποια άλλα ζώων και άλλα να ήταν τελείως φανταστικά. :102:
ναι ενταξει, ζουμε Εξοικιωμένοι με την εικόνα και την φωτογραφία...

τότε που έβλεπαν για πρώτη φόρα έναν διαφορετικό τύπου κρανίο και σωματικά χαρακτηριστικά, ήταν λογικό να κάνουν και να δίνουν τέτοια cognomen παρατσούτκλια για να παρομοιάσουν την όψη...

δεν είναι παράλογο...

συνεχάτε τα ωραία και κλείνει η παρένθεση για τα περιέργα ονόματα...

:wave:
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Chronicle
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 11 Σεπ 2018, 07:56
Phorum.gr user: Chronicle

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chronicle » 23 Ιούλ 2022, 22:00

Ζαποτέκος έγραψε:
20 Ιούλ 2022, 20:55
Ένα οι Έλληνες λέμε ( Έλληνες φαμέν ) του Τζέτζη ; :p2:
https://books.google.gr/books?id=mM8UAA ... BD&f=false
Θα μπορούσε να λέει αυτό. Μήπως θα μπορούσε να λέει:
"φαμέν=λέμε (εμείς) όσα οι Έλληνες και όσα διαγράφει Τεύκρος ο Βαβυλώνιος εν τη βαρβάρω σφαίρα";
είναι ποιητικό το κείμενο και δεν ξέρω.

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8941
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 26 Ιούλ 2022, 13:54

Pertinax έγραψε:
04 Απρ 2019, 17:44
Έχεις αγοράσει τον τόμο Έλλην-Ρωμηός-Γραικός;
Στην ανακοίνωσή του ο (συγχωρεμένος πλέον) Πάρις Γουναρίδης αποδίδει εντελώς διαφορετικό νόημα στη συγκεκριμένη επιγραφή:

«Ακόμη και οι απλοί άνθρωποι έχουν ταυτίσει τον ειδωλολάτρη με τον Έλληνα. Ένας χριστιανός στην Κόρινθο χαράζει σε έναν τοίχο την επίκληση: ο Θεός της δίκης δικαζούσης ορθώς, φλαγέλωσον [...] τους Έλληνας [...] και απώλεσον τους εχθρούς» (σ. 217)

Το περίεργο είναι ότι το βιβλίο στο οποίο παραπέμπει λέει άλλα (αυτό που βρήκε ο pap). Με τις αγκύλες δηλώνονται οι λέξεις που παραλείπει. Επομένως ή κάνει σκόπιμη διαστρέβλωση ή έχει διαφορετική άποψη για το τι μπορεί να εννοεί η επιγραφή, δεδομένου ότι και ο εκδότης σημειώνει πως η απόδοση «τους Έληνας π̣[ροαι(?)]ρ̣οῦ» (προτίμα τους Έλληνες) είναι αμφιλεγόμενη.
Και εδώ προτιμά διαφορετικό νόημα , αλλά πάλι πετσοκόβει την επιγραφή με χρονολογία τον 4ο - 5ο αι. μ.Χ. :

Prayers against polytheists: A prayer asks the Christian god to whip the ‘Hellenes’ (ὁ Θ(εὸ)ς τῆς δίκης τῆς δικαζούσης ὀρθῶς, φλα[γέλ]ωσον τάχος τοὺς Ἕλληνας) and destroy the enemies of a barber’s sons (1279, 4th/5th cent.)
https://journals.openedition.org/kernos/3169?lang=en

Που έχουμε δει επιγραφές του 5ου αι. που το Έλληνας χρησιμοποιείται με την έννοια τουλάχιστον του Ελλαδίτη. :102:
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Chronicle
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 11 Σεπ 2018, 07:56
Phorum.gr user: Chronicle

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chronicle » 27 Ιούλ 2022, 21:25

Ζαποτέκος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 13:54
πετσοκόβει την επιγραφή
Και πέρα από τη διαφορετική χρονολόγηση, εδώ προσθέτει δικές του λέξεις και εξαφανίζει το "προαιρού ποτέ"... Και βεβαίως, προσθέτει ένα "λ" στο "Έληνας" της επιγραφής.
Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για άλλη επιγραφή, αλλά από το "barber's sons" και τις όμοιες παρενθέσεις στο "θ(εό)ς" και στο "φλα(γέλ)ωσον" προφανώς πρόκειται για την ίδια. Άλλωστε δεν βρίσκω άλλη επιγραφή με τις λέξεις αυτές.

Το ζήτημα είναι ότι με την διαφορετική χρονολόγηση κάνει το παιχνίδι που θέλει. Διότι αν δεχόταν τη χρονολόγηση στις αρχές του 9ου αι., δεν υπήρχαν ειδωλολάτρες ούτε για δείγμα, πόσο μάλλον να απασχολήσουν τον μπαρμπέρη στην προσευχή του...

Εκτός αυτού, ψάχνω επί χρόνια για κάποια λέξη που να έχει χρησιμοποιηθεί στην ελληνική γραμματεία με 8 ή 9 γράμματα που να ξεκινά με "π" και να τελειώνει σε "ρου" και να ταιριάζει στο νόημα αυτό, δηλ. να δηλώνει είτε τιμωρία, είτε προστασία (διότι εδώ είναι το ζητούμενο). Υπάρχουν π.χ. οι λέξεις "παρασύρου", "παραχωρού", "πολυωρού" αλλά είναι άσχετες με τα νοήματα αυτά.
Και βεβαίως, το "προαιρού" είναι τύπος υπαρκτός στην ελληνική γραμματεία και δυσκολεύει αυτούς που θέλουν να αλλάξουν το νόημα της επιγραφής γι' αυτό και "αναγκάζονται" να πλαστογραφήσουν την επιγραφή. Ο Γουναρίδης αρχικά (1999) είχε δεχτεί την πρόταση του εκδότη της επιγραφής, αλλά σχεδόν 20 χρόνια μετά (πέθανε το 2017, αλλά η έκδοση του άρθρου του έγινε το 2018) άλλαξε γνώμη, κατέφυγε όμως σε μια αντιεπιστημονική πλαστογράφηση και πετσόκοψε την επιγραφή με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζει ότι το "φλαγέλωσον" αναφέρεται στους "Έληνας".

Εικόνα

Επιπλέον, είναι και το "ποτε"=πάντοτε. Η συντριβή/καταστροφή κάποιου είναι ενέργεια στιγμιαία (όπως π.χ. τα "φλαγέλωσον" και "απώλεσον") άρα το "ποτέ"(=πάντοτε/διαρκώς) δεν συμβαδίζει με αυτό. Αντιθέτως, ταιριάζει με προσευχή για προστασία που είναι μια ενέργεια που θέλουμε να έχει διαρκή ισχύ.

Κατά συνέπεια, έχει λογική η επιγραφή, για την οποία ο εκδότης γράφει: "Ever [prefer?] the Greeks ... makes excellent sense"

τα ’σχρά = φλαγέλωσον
τους εχθρούς = απώλεσον
τους Έληνας = προαιρού ποτε

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8941
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 27 Ιούλ 2022, 23:11

Chronicle έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 21:25
Ζαποτέκος έγραψε:
26 Ιούλ 2022, 13:54
πετσοκόβει την επιγραφή
Και πέρα από τη διαφορετική χρονολόγηση, εδώ προσθέτει δικές του λέξεις και εξαφανίζει το "προαιρού ποτέ"... Και βεβαίως, προσθέτει ένα "λ" στο "Έληνας" της επιγραφής.
Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για άλλη επιγραφή, αλλά από το "barber's sons" και τις όμοιες παρενθέσεις στο "θ(εό)ς" και στο "φλα(γέλ)ωσον" προφανώς πρόκειται για την ίδια. Άλλωστε δεν βρίσκω άλλη επιγραφή με τις λέξεις αυτές.

Το ζήτημα είναι ότι με την διαφορετική χρονολόγηση κάνει το παιχνίδι που θέλει. Διότι αν δεχόταν τη χρονολόγηση στις αρχές του 9ου αι., δεν υπήρχαν ειδωλολάτρες ούτε για δείγμα, πόσο μάλλον να απασχολήσουν τον μπαρμπέρη στην προσευχή του...

Εκτός αυτού, ψάχνω επί χρόνια για κάποια λέξη που να έχει χρησιμοποιηθεί στην ελληνική γραμματεία με 8 ή 9 γράμματα που να ξεκινά με "π" και να τελειώνει σε "ρου" και να ταιριάζει στο νόημα αυτό, δηλ. να δηλώνει είτε τιμωρία, είτε προστασία (διότι εδώ είναι το ζητούμενο). Υπάρχουν π.χ. οι λέξεις "παρασύρου", "παραχωρού", "πολυωρού" αλλά είναι άσχετες με τα νοήματα αυτά.
Και βεβαίως, το "προαιρού" είναι τύπος υπαρκτός στην ελληνική γραμματεία και δυσκολεύει αυτούς που θέλουν να αλλάξουν το νόημα της επιγραφής γι' αυτό και "αναγκάζονται" να πλαστογραφήσουν την επιγραφή. Ο Γουναρίδης αρχικά (1999) είχε δεχτεί την πρόταση του εκδότη της επιγραφής, αλλά σχεδόν 20 χρόνια μετά (πέθανε το 2017, αλλά η έκδοση του άρθρου του έγινε το 2018) άλλαξε γνώμη, κατέφυγε όμως σε μια αντιεπιστημονική πλαστογράφηση και πετσόκοψε την επιγραφή με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζει ότι το "φλαγέλωσον" αναφέρεται στους "Έληνας".

Εικόνα

Επιπλέον, είναι και το "ποτε"=πάντοτε. Η συντριβή/καταστροφή κάποιου είναι ενέργεια στιγμιαία (όπως π.χ. τα "φλαγέλωσον" και "απώλεσον") άρα το "ποτέ"(=πάντοτε/διαρκώς) δεν συμβαδίζει με αυτό. Αντιθέτως, ταιριάζει με προσευχή για προστασία που είναι μια ενέργεια που θέλουμε να έχει διαρκή ισχύ.

Κατά συνέπεια, έχει λογική η επιγραφή, για την οποία ο εκδότης γράφει: "Ever [prefer?] the Greeks ... makes excellent sense"

τα ’σχρά = φλαγέλωσον
τους εχθρούς = απώλεσον
τους Έληνας = προαιρού ποτε

Εικόνα
Μήπως ο Γουναρίδης δεν πρόσεξε το 2017 και τον παρέσυρε κάποια δημοσίευση όπως αυτή παραπάνω του Άγγελου Χανιώτη που είναι του 2016 ; :ne5:
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Chronicle
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 11 Σεπ 2018, 07:56
Phorum.gr user: Chronicle

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chronicle » 28 Ιούλ 2022, 10:00

Ζαποτέκος έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 23:11
Μήπως ο Γουναρίδης δεν πρόσεξε το 2017 και τον παρέσυρε κάποια δημοσίευση όπως αυτή παραπάνω του Άγγελου Χανιώτη που είναι του 2016;
Η δική μου αίσθηση για τον Γουναρίδη είναι η εξής:
Άλλαξε γνώμη για το νόημα της επιγραφής και ήθελε να το γράψει, ακριβώς επειδή είχε δημοσιοποιήσει άλλη άποψη στο παρελθόν, με την οποία πλέον δεν συμφωνούσε. Πιστεύω εμφάνισε αυτή τη μπαρούφα στο κείμενο του, μόνο και μόνο για να πει "πιστεύω ότι είχα κάνει λάθος τότε".

Όμως, δεν μπορούσε να το κάνει με μεγαλύτερη αξιοπρέπεια δίνοντας εξηγήσεις για ποιον λόγο εμφάνισε την επιγραφή με τη μορφή αυτή; Πώς ανέχτηκε μια τέτοια υποχώρηση ώστε να εμφανίσει την επιγραφή πετσοκομμένη; Τα κείμενα του δείχνουν έναν οξυδερκή και επίμονο μελετητή που δεν είναι εύκολο απλά να επηρεαστεί.

Ειλικρινά, δεν μπορώ να κατανοήσω τις πρακτικές αυτές. Τέτοια πράγματα έχουμε δει μόνο σε κάτι "Δαυλούς" και σε ιστοσελίδες σαλτιμπάγκων είτε εντελώς ασόβαρων (Πάρε-Δώσε, Ροΐδης, Σμερδιάκωφ), είτε δήθεν σοβαρών, βλ. Λιθοξόου.

Το ζήτημα είναι πως η επιγραφή, αν ήταν του 4ου-5ου αι., θα μπορούσε ευκολότερα να είναι αντιειδωλολατρική, αρκεί κάποιος να έλυνε πειστικά τον γρίφο του "προαιρού ποτε". Αλλά αν δεχτεί τις αρχές του 9ου αι., ακόμα και η αναφορά σε ειδωλολάτρες μοιάζει ουτοπική.

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8941
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 28 Ιούλ 2022, 17:29

Chronicle έγραψε:
28 Ιούλ 2022, 10:00
Ζαποτέκος έγραψε:
27 Ιούλ 2022, 23:11
Μήπως ο Γουναρίδης δεν πρόσεξε το 2017 και τον παρέσυρε κάποια δημοσίευση όπως αυτή παραπάνω του Άγγελου Χανιώτη που είναι του 2016;
Η δική μου αίσθηση για τον Γουναρίδη είναι η εξής:
Άλλαξε γνώμη για το νόημα της επιγραφής και ήθελε να το γράψει, ακριβώς επειδή είχε δημοσιοποιήσει άλλη άποψη στο παρελθόν, με την οποία πλέον δεν συμφωνούσε. Πιστεύω εμφάνισε αυτή τη μπαρούφα στο κείμενο του, μόνο και μόνο για να πει "πιστεύω ότι είχα κάνει λάθος τότε".

Όμως, δεν μπορούσε να το κάνει με μεγαλύτερη αξιοπρέπεια δίνοντας εξηγήσεις για ποιον λόγο εμφάνισε την επιγραφή με τη μορφή αυτή; Πώς ανέχτηκε μια τέτοια υποχώρηση ώστε να εμφανίσει την επιγραφή πετσοκομμένη; Τα κείμενα του δείχνουν έναν οξυδερκή και επίμονο μελετητή που δεν είναι εύκολο απλά να επηρεαστεί.

Ειλικρινά, δεν μπορώ να κατανοήσω τις πρακτικές αυτές. Τέτοια πράγματα έχουμε δει μόνο σε κάτι "Δαυλούς" και σε ιστοσελίδες σαλτιμπάγκων είτε εντελώς ασόβαρων (Πάρε-Δώσε, Ροΐδης, Σμερδιάκωφ), είτε δήθεν σοβαρών, βλ. Λιθοξόου.

Το ζήτημα είναι πως η επιγραφή, αν ήταν του 4ου-5ου αι., θα μπορούσε ευκολότερα να είναι αντιειδωλολατρική, αρκεί κάποιος να έλυνε πειστικά τον γρίφο του "προαιρού ποτε". Αλλά αν δεχτεί τις αρχές του 9ου αι., ακόμα και η αναφορά σε ειδωλολάτρες μοιάζει ουτοπική.
Είναι αυτό που λες. Δεν βγαίνουν οι λέξεις. Και έχουμε και την επιγραφή της εποχής του Ιουστινιανού που είναι παρόμοια και μιλάει για αυτούς που ζουν στην Ελλάδα.
Εικόνα
https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager. ... 41&lang=el

Η μόνη ερμηνεία που θα μπορούσε να δοθεί αν μιλούσε για Έλληνες = μη χριστιανούς τον 9ο αι. θα ήταν να εννοεί Σλάβους ή Άραβες επιδρομείς.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Άβαταρ μέλους
Esperos
Δημοσιεύσεις: 2354
Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 14:55
Phorum.gr user: Esperos
Τοποθεσία: Ικαρια Πέραμα

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Esperos » 28 Ιούλ 2022, 18:54

Είναι η Αυστρία Γερμανικό κρατίδιο ?
Είναι οι Δανία Γερμανία ?
Είναι οι ΗΠΑ Εγγλέζικο κράτος ?
Οι Αυστραλοί είναι Άγγλοι ?
Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16597
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 28 Ιούλ 2022, 19:11

Γερμανόφωνο
Γερμανόφωνο
Αγγλόφωνο (< Γερμανόφωνο)
Αγγλόφωνο (< Γερμανόφωνο)

ΝΑΙ σε ΟΛΑ!

τι κερδίζω;

αντίδωρο στον Esperosινό ;
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Chronicle
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 11 Σεπ 2018, 07:56
Phorum.gr user: Chronicle

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chronicle » 28 Ιούλ 2022, 21:25

Ζαποτέκος έγραψε:
28 Ιούλ 2022, 17:29
Η μόνη ερμηνεία που θα μπορούσε να δοθεί αν μιλούσε για Έλληνες = μη χριστιανούς τον 9ο αι. θα ήταν να εννοεί Σλάβους ή Άραβες επιδρομείς.
Ναι, πειρατές και τέτοια. Αλλά τότε, θα πρέπει αυτό που μέχρι σήμερα αποδίδεται "προαιρού ποτε", να αποκτήσει μια αρνητική έννοια αλλά με μια πειστική αποκατάσταση της επιγραφής, όχι με αυθαίρετη... κοπτοραπτική.

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8941
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 30 Ιούλ 2022, 17:47

Νομίζω αυτό με τον ενωτικό Μανουήλ Καλέκα δεν το έχουμε ξαναδεί. Μοιάζει με του Πλήθωνα που μιλούσε για λακωνική καταγωγή των Σαβίνων βασιζόμενος στον Πλούταρχο ή άλλους αρχαίους συγγραφείς . Οι Ρωμαίοι που αποίκισαν την Κωνσταντινούπολη ήταν ελληνικής καταγωγής γιατί η παλαιά Ρώμη/Φλωρεντία/Ιταλία ήταν αποικία Ελλήνων.

Ανάλογη ιδεολογία είχε εκφράσει και ο Μανουήλ Καλέκας σε επιστολή του (1400) προς τον Ιάκωβο Ανγγέλη: καὶ τῆς αὐτῆς, ὡς ἂν εἴποι τις, κοινωνοῦμεν πατρίδος. Τῆς τε γὰρ σῆς Ἕλληνες ἐξ ἀρχῆς οἰκισταὶ ‘Ρωμαῖοι λέγονται γεγονέναι, τὴν τε ἡμετέραν πολλοῖς ὕστερον χρόνοις τῶν αὐτῶν ἄποικον ἴσμεν. Καὶ μὴν το γε τῆς τῶν Ἑλλήνων φωνῆς ἐρασθέντα ζητεῖν ταύτην περιιόντα καὶ νῦν αὐτῆς οὐκ ὀλίγον δεξάμενον ἡμῖν καὶ διὰ τῆς γλώττης ἑνοῦσθαι .
σελ. 38 - 39
https://amitos.library.uop.gr/xmlui/bit ... sAllowed=y

Manuel Kalekas used a very similar strategy in a letter to Jacopo d’Angelo da Scarperia (dated ca. 1400). Kalekas maintained that he shared a fatherland with Jacopo d’Angelo: Florence was inhabited by Romans who had also founded Constantinople, while they were originally Greeks, an idea he probably took from Dionysius of Halicarnassus.

… that we also share the same fatherland … as the Romans (originally Greeks) became the inhabitants of your fatherland, while we know that much later our own fatherland became a colony of theirs
σελ. 2
https://scholarlypublications.universit ... 61059/view
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Chronicle
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 11 Σεπ 2018, 07:56
Phorum.gr user: Chronicle

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chronicle » 31 Ιούλ 2022, 11:21

Ζαποτέκος έγραψε:
30 Ιούλ 2022, 17:47
Νομίζω αυτό με τον ενωτικό Μανουήλ Καλέκα δεν το έχουμε ξαναδεί.
Ναι, δεν το έχουμε αναφέρει. Πολύ ωραία αναφορά.

Άβαταρ μέλους
Αλιόσα
Δημοσιεύσεις: 7288
Εγγραφή: 23 Ιουν 2021, 15:43
Phorum.gr user: Αλιόσα
Τοποθεσία: Βλαδιβοστόκ

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αλιόσα » 06 Αύγ 2022, 11:58

Ιουστινιανός (Flavius Petrus Sabbatius Iustinianus Augustus)
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αλιόσα την 06 Αύγ 2022, 12:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 12755
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios » 06 Αύγ 2022, 11:59

Νόμιζα ήταν ο κουλης στα γεράματα

Άβαταρ μέλους
Αλιόσα
Δημοσιεύσεις: 7288
Εγγραφή: 23 Ιουν 2021, 15:43
Phorum.gr user: Αλιόσα
Τοποθεσία: Βλαδιβοστόκ

Re: Ήταν το Βυζάντιο Ελληνικό;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αλιόσα » 06 Αύγ 2022, 12:04

nyxtovios έγραψε:
06 Αύγ 2022, 11:59
Νόμιζα ήταν ο κουλης στα γεράματα
Εμενα μου θυμισε Στρος Καν

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών