Σε ποιον ανήκει η μνήμη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας;
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2018, 13:41
H ιστορική μνήμη και παρακαταθήκη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας κληρονομικώ δικαιώματι ανήκει κυρίως:
1. Στους μικρασιατικής καταγωγής Ελληνες της Καππαδοκίας και του Ποντου, οι οποίοι προέρχονται από τις περιοχές που ήταν πάντα η βάση και το επίκεντρο της αυτοκρατορίας στην περίοδο ακμής της και είναι οι μονοι που μπορούν να υποστηρίξουν με αξιώσεις ότι έμειναν πιστοί στην βυζαντινη κληρονομιά τους.
2. Στην Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία είναι ο μόνος συντηρητικός θεσμός που επιβίωσε με τα ίδια πάνω κάτω χαρακτηριστικά από τη βυζαντινη περίοδο και συνεπώς δικαιούται αποκλειστικότητα σαν θεματοφύλακας της βυζαντινής παράδοσης.
3. Στους Τούρκους, αφού βιολογικά μεγάλο μέρος από αυτούς είναι οι εξισλαμισμένοι Βυζαντινοί της Ανατολίας δηλαδή οι απόγονοι των κατάφρακτων και των ακριτών της Καππαδοκίας, των βυζαντινών αυτοκρατορων και των αγίων... που εξελίχθηκαν/τουρκοποιήθηκαν/ισλαμοποιήθηκαν με τη μίξη τους με τα σελτζουκικά και τουρκομανικά στοιχεία στους Οθωμανους που διατήρησαν την αυτοκρατορική παράδοση για τους επόμενους αιώνες μεχρι τον 20ο ή ακόμα και σήμερα.
4. Σε όλους τους Έλληνες, ακόμα και αν μεγάλο μέρος των προγόνων σημερινών Ελλήνων έζησαν για πολλά χρόνια πχ φραγκοκρατία, στο περιθώριο ή και εκτός της ίδιας αυτοκρατορίας και αν ακόμα και η παλαιά ελληνόφωνη βυζαντινη ελίτ εξαχνώθηκε τον 15ο αιώνα είτε τουρκοποιηθηκε είτε μεταναστευσε και ενετοποιήθηκε, ενώ η νέα ελληνόφωνη ελίτ εντός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας αναδεικνύεται πολύ αργότερα τον 18ο αιώνα με εντελώς νέα εθνικά χαρακτηριστικά.
5. Σε όλους του ορθόδοξους λαούς, για παράδειγμα σε Ρωσους και Βούλγαρους οι οποίοι αν και ιστορικά ήταν θανάσιμοι εχθροί της αυτοκρατορίας σήμερα μας ζαλίζουν τον έρωτα διαδικτυακά με τις byzantine ιστοσελίδες προπαγάνδας τους διεκδικώντας την βυζαντινή κληρονομιά σαν συμμέτοχοι ή και ιδιοκτήτες στο αυτοκρατορικό παρελθόν, φουλ αντιδυτικισμός κοκ.
6. Σε όλο τον κόσμο, ο βυζαντινισμός και η ρωμαϊκότητα είναι ιδέα, όλοι καλοδεχόμενοι στην βυζαντινη ιδέα και το χριστιανικό βάπτισμα. Επανίδρυση βυζαντινής χριστιανικής πολυεθνικής αυτοκρατορίας, ειρήνη στον κόσμο, ο Χριστός σώζει και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
1. Στους μικρασιατικής καταγωγής Ελληνες της Καππαδοκίας και του Ποντου, οι οποίοι προέρχονται από τις περιοχές που ήταν πάντα η βάση και το επίκεντρο της αυτοκρατορίας στην περίοδο ακμής της και είναι οι μονοι που μπορούν να υποστηρίξουν με αξιώσεις ότι έμειναν πιστοί στην βυζαντινη κληρονομιά τους.
2. Στην Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία είναι ο μόνος συντηρητικός θεσμός που επιβίωσε με τα ίδια πάνω κάτω χαρακτηριστικά από τη βυζαντινη περίοδο και συνεπώς δικαιούται αποκλειστικότητα σαν θεματοφύλακας της βυζαντινής παράδοσης.
3. Στους Τούρκους, αφού βιολογικά μεγάλο μέρος από αυτούς είναι οι εξισλαμισμένοι Βυζαντινοί της Ανατολίας δηλαδή οι απόγονοι των κατάφρακτων και των ακριτών της Καππαδοκίας, των βυζαντινών αυτοκρατορων και των αγίων... που εξελίχθηκαν/τουρκοποιήθηκαν/ισλαμοποιήθηκαν με τη μίξη τους με τα σελτζουκικά και τουρκομανικά στοιχεία στους Οθωμανους που διατήρησαν την αυτοκρατορική παράδοση για τους επόμενους αιώνες μεχρι τον 20ο ή ακόμα και σήμερα.
4. Σε όλους τους Έλληνες, ακόμα και αν μεγάλο μέρος των προγόνων σημερινών Ελλήνων έζησαν για πολλά χρόνια πχ φραγκοκρατία, στο περιθώριο ή και εκτός της ίδιας αυτοκρατορίας και αν ακόμα και η παλαιά ελληνόφωνη βυζαντινη ελίτ εξαχνώθηκε τον 15ο αιώνα είτε τουρκοποιηθηκε είτε μεταναστευσε και ενετοποιήθηκε, ενώ η νέα ελληνόφωνη ελίτ εντός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας αναδεικνύεται πολύ αργότερα τον 18ο αιώνα με εντελώς νέα εθνικά χαρακτηριστικά.
5. Σε όλους του ορθόδοξους λαούς, για παράδειγμα σε Ρωσους και Βούλγαρους οι οποίοι αν και ιστορικά ήταν θανάσιμοι εχθροί της αυτοκρατορίας σήμερα μας ζαλίζουν τον έρωτα διαδικτυακά με τις byzantine ιστοσελίδες προπαγάνδας τους διεκδικώντας την βυζαντινή κληρονομιά σαν συμμέτοχοι ή και ιδιοκτήτες στο αυτοκρατορικό παρελθόν, φουλ αντιδυτικισμός κοκ.
6. Σε όλο τον κόσμο, ο βυζαντινισμός και η ρωμαϊκότητα είναι ιδέα, όλοι καλοδεχόμενοι στην βυζαντινη ιδέα και το χριστιανικό βάπτισμα. Επανίδρυση βυζαντινής χριστιανικής πολυεθνικής αυτοκρατορίας, ειρήνη στον κόσμο, ο Χριστός σώζει και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.