Αιθίοπες της Άπω ανατολής
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Τέλος πάντων ήρθε η ώρα να δούμε πότε έγιναν αυτές οι εκστρατείες
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
.
Η μπερδεμένη Ιστορία του Θεού Διόνυσου λέτε να κρύβει καμμιά απάντηση για τα Ταυροκαθάψια ;;; .
.
Η μπερδεμένη Ιστορία του Θεού Διόνυσου λέτε να κρύβει καμμιά απάντηση για τα Ταυροκαθάψια ;;; .
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 10250
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Γιατί πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε;Αρίστος έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 17:08Ας αρχισουμε να συνηθιζουμε λοιπον στην ιδεα πως οι Μινωιτες εφτασαν καποτε στην κοιλαδα του Ινδου εχοντας μαζι τους ιερεις του Διονυσου που ως Διονυσος Ζαγρεας ταυτιζοταν με τον ταυρο!!!
Πως ιερεις του Διονυσου συνοδευαν τους εμπορους Μινωιτες σε καθε αποικια που δημιουργουσαν διαδιδοντας στις νεες περιοχες που επεκτεινονταν η Κρητη το εθιμο των Ταυροκαθαψιων.
Και πως τα Διονυσιακα του Νονου ενδεχομενως μεταφερουν σπαραγματα των παραδοσεων για μια εκστρατεια των Μινωιτων στην Ινδια που αρχικα μπορει να ξεκινησε σαν εμπορικη και εκπολιτιστικη αποστολη.
.
Πάλι καλά που βάζεις «ενδεχομένως»...
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 10250
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Γκουερινο 4 έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 10:30Jimmy81 έγραψε: ↑23 Νοέμ 2021, 02:35Υπήρχε το όνομα του θεού αλλά δεν ξέρουμε το περιεχόμενο της λατρείας του διότι δεν δίνουν περισσότερες πληροφορίες οι πινακίδες.Γκουερινο 4 έγραψε:
Το θέμα όμως είναι ότι αυτή η λατρεία προς μεγάλη έκπληξη των αρχαιολόγων ήδη υπήρχε στην μυκηναικη εποχή, μιας και το όνομα του Διονύσου διαβάστηκε στην γραμμική β
Παρατηρητής...
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 10250
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Jimmy81 έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 04:23Στην Ινδία και στις γύρω περιοχές που θα μπορούσαν να σχετιστούν με αυτήν, ζουν κι άλλοι πληθυσμοί με σκούρο χρώμα. Οι Μούντα είναι ένας τέτοιος πληθυσμός για παράδειγμα (μιλούν αυστρο-ασιατική γλώσσα). Ακόμα και οι ίδιοι οι Ινδοί εμφανίζουν ποικιλία «χρωμάτων». Δεν είναι μόνο οι Δραβίδες -δηλαδή οι ομιλούντες δραβιδικές γλώσσες- σκούροι αλλά και κάποιοι από τους ομιλούντες ινδικές γλώσσες. Δεν μπορούμε να ξέρουμε σε ποιους από όλους αναφέρεται ο Ηρόδοτος με τον αρχικά μυθολογικό όρο «Αιθίοπες». Ούτε μπορούμε να κρίνουμε τα μαλλιά του σήμερα με τα τότε, αν και δεν είναι τόσο απόλυτο αυτό που λες για τα μαλλιά των γύφτων.Γκουερινο 4 έγραψε:Τι γράφεις ρε Μήτσο;
Έτσι από περιέργεια δηλαδή, ποιους εννοούσε Αιθίοπες της Ινδίας ο Ηρόδοτος, οι οποίοι συμμετείχαν στην εκστρατεία των Περσών αν όχι τους δραβιδες;
Όσον αφορά τα ίσια μαλλιά βγες μια βόλτα έξω και θα δεις χιλιάδες μαυριδερους γύφτους και Πακιστανούς με τέτοια μαλλιά
Όπως ακριβώς τους περιγράφει ο Ηρόδοτος πριν 2500 χρόνια έτσι είναι και σήμερα
Παρατηρητής...
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
ksk έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 15:29Γιατί πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε;Αρίστος έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 17:08Ας αρχισουμε να συνηθιζουμε λοιπον στην ιδεα πως οι Μινωιτες εφτασαν καποτε στην κοιλαδα του Ινδου εχοντας μαζι τους ιερεις του Διονυσου που ως Διονυσος Ζαγρεας ταυτιζοταν με τον ταυρο!!!
Πως ιερεις του Διονυσου συνοδευαν τους εμπορους Μινωιτες σε καθε αποικια που δημιουργουσαν διαδιδοντας στις νεες περιοχες που επεκτεινονταν η Κρητη το εθιμο των Ταυροκαθαψιων.
Και πως τα Διονυσιακα του Νονου ενδεχομενως μεταφερουν σπαραγματα των παραδοσεων για μια εκστρατεια των Μινωιτων στην Ινδια που αρχικα μπορει να ξεκινησε σαν εμπορικη και εκπολιτιστικη αποστολη.
.
Πάλι καλά που βάζεις «ενδεχομένως»...
Γιατι μεταξυ των δυο πολιτισμων υπαρχουν αδιανοητες συμπτωσεις:
α) Σε θεματα τεχνολογιας, μονο αυτοι οι δυο απομακρυσμενοι πολιτισμοι καταφεραν υδραυλικα και αποχευτευτικα εργα παρομοιας πρωτοποριακης κλιμακας ενω ολοι οι γειτονες τους ηταν ντενεκεδες στο συγκεκριμενο τομεα. Κανεις πολιτισμος ουτε καν της Ευρωπης της Αναγεννησης δεν μπορεσε να τους μιμηθει για 4500 χρονια!!!! Σαν να μην εφτανε αυτο τα εργα αυτα ξεκινανε στους δυο πολιτισμους την ιδια περιοδο.
β) Γιατι και οι δυο πολιτισμοι γιορταζουν τα Ταυροκαθαψια.
γ) Γιατι και οι δυο εχουν απειρες θρησκευτικες ομοιοτητες, βαριεμαι να κατσω να κανω αναλυση.
δ) Γιατι σε εμφανη διαφορα με ολους τους πολιτισμους του Χαλκου, στην Κρητη και το Μοχεντζο Νταρο ειναι εξυψωμενη η θεση της γυναικας.
.
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Τζιμυ για να μην το κουραζουμε:
α) Δυο αιωνες πριν δημιουργηθει ο πολιτισμος της Κοιλαδας του Ινδου, στην Κρητη εχουμε απεικονισεις καραβιων που χρονολογουνται το 2800 π.Χ. Συνεπως τουλαχιστον απο τοτε υπαρχουν αποδειξεις πως εμπορευοντουσαν με καραβια οι Μινωιτες. Στην πραγματικοτητα ομως η ναυσιπλοϊα στο Αιγαιο ηταν ενα σπορ που ειχε ξεκινησει χιλετιες πριν και αυτο το αποδεικνυει η υπαρξη οψιδιανου της Μηλου σε διαφορα μερη του Αιγαιου και της Πελοποννησου.
β) Στην Κρητη εχουμε μεταλλουργια κραματων χαλκου απο το 3.500 π.Χ. ενω το 2.500 εχει εξαπλωθει η διαδοση του χαλκου σε ολο το νησι και οι Κρητες πλεον εχουν σαν μοδα την κατασκευη ορειχαλκου που ηταν το πιο ποιοτικο και ανθεκτικο κραμα της περιοδου του Χαλκου.
Αντιθετα στη Χαραπα του Ινδου πιχι που ιδρυθηκε γυρω στο 2.600 π.Χ. τα χαλκινα αντικειμενα που βρισκουμε ειναι σχετικα λιγοστα με τα αντιστοιχα της Μεσογειου, χρησιμοποιουνται μονο απο τους αρχοντες, συχνα δεν εχουν γινει απο λειωμενο χαλκο αλλα απο σφυρηλατο (παλιομοδοτικη μεθοδος γνωστη απο τη νεολιθικη σε πολλους πολιτισμους) και μονο το 17% απο τα χαλκινα αντικειμενα που εχουν βρεθει αφορουν κραματα του χαλκου. Με λιγα λογια η μεταλλουργια στην Κοιλαδα του Ινδου ηταν πολλες κλασεις κατω απο τη μινωικη. Όταν οι Μινωιτες ηταν εξπερ σε ολα τα κραματα του χαλκου και ειδικα στον ορειχαλκο και οταν ειχαν πλημμυρισει ολη την Ανατολικη Μεσογειο εμπορευομενοι αντιστοιχα μεταλλικα αντικειμενα, στη Χαραπα και το Μοχεντζο Νταρο χτυπουσαν με σφυρια το χαλκο για να φτιαξουν τηγανια που ουτε καν ειχαν επιπεδη επιφανεια.
Η υστερηση στη μεταλλουργια της Κοιλαδας του Ινδου ειναι εμφανης οχι μονο σε σχεση με τη Μινωικη Κρητη αλλα και με τη Μεση Ανατολη.
Και συνεπως ο αρχαιοτερος και ο πιο προχωρημενος πολιτισμος θα επηρεασε τον νεοτερο και υποδεεστερο και οχι το αντιστροφο.
.
α) Δυο αιωνες πριν δημιουργηθει ο πολιτισμος της Κοιλαδας του Ινδου, στην Κρητη εχουμε απεικονισεις καραβιων που χρονολογουνται το 2800 π.Χ. Συνεπως τουλαχιστον απο τοτε υπαρχουν αποδειξεις πως εμπορευοντουσαν με καραβια οι Μινωιτες. Στην πραγματικοτητα ομως η ναυσιπλοϊα στο Αιγαιο ηταν ενα σπορ που ειχε ξεκινησει χιλετιες πριν και αυτο το αποδεικνυει η υπαρξη οψιδιανου της Μηλου σε διαφορα μερη του Αιγαιου και της Πελοποννησου.
β) Στην Κρητη εχουμε μεταλλουργια κραματων χαλκου απο το 3.500 π.Χ. ενω το 2.500 εχει εξαπλωθει η διαδοση του χαλκου σε ολο το νησι και οι Κρητες πλεον εχουν σαν μοδα την κατασκευη ορειχαλκου που ηταν το πιο ποιοτικο και ανθεκτικο κραμα της περιοδου του Χαλκου.
Αντιθετα στη Χαραπα του Ινδου πιχι που ιδρυθηκε γυρω στο 2.600 π.Χ. τα χαλκινα αντικειμενα που βρισκουμε ειναι σχετικα λιγοστα με τα αντιστοιχα της Μεσογειου, χρησιμοποιουνται μονο απο τους αρχοντες, συχνα δεν εχουν γινει απο λειωμενο χαλκο αλλα απο σφυρηλατο (παλιομοδοτικη μεθοδος γνωστη απο τη νεολιθικη σε πολλους πολιτισμους) και μονο το 17% απο τα χαλκινα αντικειμενα που εχουν βρεθει αφορουν κραματα του χαλκου. Με λιγα λογια η μεταλλουργια στην Κοιλαδα του Ινδου ηταν πολλες κλασεις κατω απο τη μινωικη. Όταν οι Μινωιτες ηταν εξπερ σε ολα τα κραματα του χαλκου και ειδικα στον ορειχαλκο και οταν ειχαν πλημμυρισει ολη την Ανατολικη Μεσογειο εμπορευομενοι αντιστοιχα μεταλλικα αντικειμενα, στη Χαραπα και το Μοχεντζο Νταρο χτυπουσαν με σφυρια το χαλκο για να φτιαξουν τηγανια που ουτε καν ειχαν επιπεδη επιφανεια.
Η υστερηση στη μεταλλουργια της Κοιλαδας του Ινδου ειναι εμφανης οχι μονο σε σχεση με τη Μινωικη Κρητη αλλα και με τη Μεση Ανατολη.
Και συνεπως ο αρχαιοτερος και ο πιο προχωρημενος πολιτισμος θα επηρεασε τον νεοτερο και υποδεεστερο και οχι το αντιστροφο.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 27 Νοέμ 2021, 16:47, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Γκουερινο 4 έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 16:29Καλά αυτό κυρίως στηρίζεται σε πλαστογραφιες και θέλω του εβανς
Καθολου, ενω πιχι στην αρχαια Ελλαδα απαγορευονταν να αθλουνται οι γυναικες, στην Κρητη πηδουσαν τα κοριτσοπουλα πανω στους ταυρους μαζι με τα παλληκαρακια οταν γινοντουσαν τα Ταυροκαθαψια.
.
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Ποιος σε είπε ότι στην αρχαία Ελλάδα απαγορευόταν να αθλούνται γυναίκες;Αρίστος έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 16:34Γκουερινο 4 έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 16:29Καλά αυτό κυρίως στηρίζεται σε πλαστογραφιες και θέλω του εβανς
Καθολου, ενω πιχι στην αρχαια Ελλαδα απαγορευονταν να αθλουνται οι γυναικες, στην Κρητη πηδουσαν τα κοριτσοπουλα πανω στους ταυρους μαζι με τα παλληκαρακια οταν γινοντουσαν τα Ταυροκαθαψια.
.
Υπήρχαν π. χ τα Ηραία μόνο για γυναίκες που γίνονταν κάθε τέσσερα χρόνια στην Ολυμπία
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Τωρα μην μπλεχτουμε σε τετοια κουβεντα γιατι θα αποπροσανατολιστει το νημα. Ασε να ολοκληρωθει η κουβεντα για το Διονυσο και μετα πιανουμε και αυτο το θεμα.
.
.
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Η κουβέντα για τον Διόνυσο έχει ήδη τελειώσει
Με αντιρρήσεις του στυλ, το ένα είναι μυθική αναφορά, το άλλο είναι σύμπτωση, το τρίτο είναι από ενδιάμεσους, γελάει ο κόσμος
Ένα δεν θέλω να είναι έτσι θα ήταν πιο τίμιο από τους αρνητες
Σε αυτό που δεν συμφωνώ μαζί σου, είναι ότι επικεντρώνεσαι στην Κρήτη ενώ εγώ πιστεύω ότι η εκστρατεία ήταν πανελλήνια, συμπεριλαμβανε δηλαδή όλους τους κατοίκους του ελληνικού χώρου, όπως και η αργοναυτικη εκστρατεία
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Γκουερινο 4 έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 17:19
Σε αυτό που δεν συμφωνώ μαζί σου, είναι ότι επικεντρώνεσαι στην Κρήτη ενώ εγώ πιστεύω ότι η εκστρατεία ήταν πανελλήνια, συμπεριλαμβανε δηλαδή όλους τους κατοίκους του ελληνικού χώρου, όπως και η αργοναυτικη εκστρατεία
Κρητη-Κυκλαδες-Δαναοι-Μινυες ενα πραγμα να πουμε;
Η dream team της Εποχης του Χαλκου;
.
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Κάπως ετσιΑρίστος έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 20:58Γκουερινο 4 έγραψε: ↑27 Νοέμ 2021, 17:19
Σε αυτό που δεν συμφωνώ μαζί σου, είναι ότι επικεντρώνεσαι στην Κρήτη ενώ εγώ πιστεύω ότι η εκστρατεία ήταν πανελλήνια, συμπεριλαμβανε δηλαδή όλους τους κατοίκους του ελληνικού χώρου, όπως και η αργοναυτικη εκστρατεία
Κρητη-Κυκλαδες-Δαναοι-Μινυες ενα πραγμα να πουμε;
Η dream team της Εποχης του Χαλκου;
.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Ο δευτερος ελληνικος αποικισμος παντως ειχε σαν κατευθυντηρια αρχη το Μαντειο των Δελφων, το οποιο προτεινε οικοπεδα και φιλετα σε τρεις ηπειρους σε οποια ελληνικη πολη ενδιαφεροταν.
Αν υπηρχε καποιο θρησκευτικο κεντρο του Διονυσου σε Κυκλαδες και Κρητη που οργανωνε τον αποικισμο των Κυκλαδιτων, των Μινωιτων και των Μινυων στην εποχη του Χαλκου, θα ειχε πολυ ενδιαφερον.
.
Αν υπηρχε καποιο θρησκευτικο κεντρο του Διονυσου σε Κυκλαδες και Κρητη που οργανωνε τον αποικισμο των Κυκλαδιτων, των Μινωιτων και των Μινυων στην εποχη του Χαλκου, θα ειχε πολυ ενδιαφερον.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 200 Απαντήσεις
- 4032 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
20 Φεβ 2023, 14:32