Αιθίοπες της Άπω ανατολής
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6315
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Δεν εκπλήσσει να υπάρχει απεικόνιση πλοίου από το 2800 π.Χ. (αν και θα ήθελα το εύρημα) σε μια περιοχή όπως το Αιγαίο όπου αναγκαστικά το εμπόριο θα γινόταν μέσω θάλασσας. Δεν ήταν κάτι εντυπωσιακό αυτό όμως ούτε θαλασσοκρατορία. Η εμφάνιση των πρώτων ανακτόρων δεν σχετίζεται απαραίτητα με συσσωρευμένο πλούτο λόγω θαλάσσιου εμπορίου. Στα βιβλία μου τονίζεται το πλεόνασμα της γεωργικής παραγωγής. Στο μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης απ' όπου έφερα αποσπάσματα αναφέρθηκε η επιρροή της Ανατολής στα ανάκτορα. Επίσης για τα πρώτα παλάτια δεν έχουμε τόσο καθαρή εικόνα σε σχέση με τα επόμενα της νεοανακτορικής περιόδου για να αξιολογήσουμε το "μεγαλείο" τους συγκριτικά με αντίστοιχες δομές από άλλους πολιτισμούς της εποχής.
Περί θρησκείας πράγματι οι Μινωίτες είχαν κάποια μεγάλη Μητέρα Θεά όπως πολλοί λαοί της αρχαιότητας αλλά δεν προκύπτει η επέκταση της ίδιας θεάς στο υπόλοιπο Αιγαίο. Τώρα για τον Διόνυσο και τον Δία δεν γνωρίζουμε κάτι. Τα κείμενά τους είναι αδιάβαστα και οι όποιες μυθολογικές αναφορές είναι πολύ μεταγενέστερες για να αποδωθούν στη γνήσια μινωική περίοδο. Μεγάλος ο κίνδυνος αναχρονισμών εδώ.
Περί θρησκείας πράγματι οι Μινωίτες είχαν κάποια μεγάλη Μητέρα Θεά όπως πολλοί λαοί της αρχαιότητας αλλά δεν προκύπτει η επέκταση της ίδιας θεάς στο υπόλοιπο Αιγαίο. Τώρα για τον Διόνυσο και τον Δία δεν γνωρίζουμε κάτι. Τα κείμενά τους είναι αδιάβαστα και οι όποιες μυθολογικές αναφορές είναι πολύ μεταγενέστερες για να αποδωθούν στη γνήσια μινωική περίοδο. Μεγάλος ο κίνδυνος αναχρονισμών εδώ.
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Πλεον εχουμε και επισημα στοιχεια οτι οι Μινωιτες και οι Μυκηναιοι εμπορευοντουσαν κασσιτερο απο τις Βρετανικες νησους. Διαβαστε ολοκληρο το αρθρο.
Τα μέταλλα που διακινούνται σε μορφή ράβδων είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για την έρευνα, επειδή τα ζητήματα προέλευσης μπορούν να στοχευθούν ειδικά. Χρησιμοποιώντας δεδομένα ισοτόπου μολύβδου και κασσίτερου καθώς και ανάλυση ιχνοστοιχείων, η ερευνητική ομάδα της Heidelberg-Mannheim με επικεφαλής τον καθηγητή Pernicka και τον Δρ. Daniel Berger εξέτασε το υλικό που βρέθηκε στην Μ.Ασία, το Ισραήλ και την Ελλάδα. Αυτό τους επέτρεψε να επαληθεύσουν ότι αυτός ο κασσίτερος προέρχεται από τις αποθέσεις στο έδαφος και μεταλλεία κασσίτερου στην Ευρώπη. Τα τεχνουργήματα από κασσίτερο από το Ισραήλ, για παράδειγμα, ταιριάζουν σε μεγάλο βαθμό με κασσίτερο από την Κορνουάλη και το Ντέβον (Μεγάλη Βρετανία).
"Αυτά τα αποτελέσματα προσδιορίζουν ειδικά την προέλευση του μετάλλου του κασσίτερου για πρώτη φορά και συνεπώς δημιουργούν νέες ιδέες και ερωτήσεις για την αρχαιολογική έρευνα", προσθέτει ο Δρ. Berger, ο οποίος διεξάγει έρευνα στο Κέντρο Αρχαιομετρίας του Curt Engelhorn.
Οι ράβδοι που βρέθηκαν στο σημερινό Ισραήλ μπορούν να αποτελέσουν παραδείγματα αναδυόμενων εμπορικών δικτύων κασσίτερου μεταξύ της βορειοδυτικής Ευρώπης και της περιοχής της ανατολικής Μεσογείου - πιθανώς μέσω της ηπειρωτικής Ελλάδας κάτω από τη μυκηναϊκή εμπορική επανάσταση και που θα μπορούσαν να έχουν διαρκέσει εκατοντάδες χρόνια.
https://ellinondiktyo.blogspot.com/2019 ... st_24.html
.
Τα μέταλλα που διακινούνται σε μορφή ράβδων είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για την έρευνα, επειδή τα ζητήματα προέλευσης μπορούν να στοχευθούν ειδικά. Χρησιμοποιώντας δεδομένα ισοτόπου μολύβδου και κασσίτερου καθώς και ανάλυση ιχνοστοιχείων, η ερευνητική ομάδα της Heidelberg-Mannheim με επικεφαλής τον καθηγητή Pernicka και τον Δρ. Daniel Berger εξέτασε το υλικό που βρέθηκε στην Μ.Ασία, το Ισραήλ και την Ελλάδα. Αυτό τους επέτρεψε να επαληθεύσουν ότι αυτός ο κασσίτερος προέρχεται από τις αποθέσεις στο έδαφος και μεταλλεία κασσίτερου στην Ευρώπη. Τα τεχνουργήματα από κασσίτερο από το Ισραήλ, για παράδειγμα, ταιριάζουν σε μεγάλο βαθμό με κασσίτερο από την Κορνουάλη και το Ντέβον (Μεγάλη Βρετανία).
"Αυτά τα αποτελέσματα προσδιορίζουν ειδικά την προέλευση του μετάλλου του κασσίτερου για πρώτη φορά και συνεπώς δημιουργούν νέες ιδέες και ερωτήσεις για την αρχαιολογική έρευνα", προσθέτει ο Δρ. Berger, ο οποίος διεξάγει έρευνα στο Κέντρο Αρχαιομετρίας του Curt Engelhorn.
Οι ράβδοι που βρέθηκαν στο σημερινό Ισραήλ μπορούν να αποτελέσουν παραδείγματα αναδυόμενων εμπορικών δικτύων κασσίτερου μεταξύ της βορειοδυτικής Ευρώπης και της περιοχής της ανατολικής Μεσογείου - πιθανώς μέσω της ηπειρωτικής Ελλάδας κάτω από τη μυκηναϊκή εμπορική επανάσταση και που θα μπορούσαν να έχουν διαρκέσει εκατοντάδες χρόνια.
https://ellinondiktyo.blogspot.com/2019 ... st_24.html
.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 10256
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 10256
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Jimmy81 έγραψε: ↑28 Νοέμ 2021, 04:22Και μόνο που ο Όμηρος τους τοποθετεί με τάξη στις άκρες του κόσμου, ανατολή και δύση μάς δίνει να καταλάβουμε ότι πρόκειται για μυθολογική αναφορά. Μια αναφορά που ταιριάζει με την ίδια την ετυμολογία του ονόματός τους (ηλιοκαμένοι) επειδή περνάει από κοντά τους ο ήλιος κατά την ανατολή και τη δύση. Και δεν γράφει πουθενά ο Όμηρος για «παρόμοια θρησκεία με τους Έλληνες» στους Αιθίοπες αλλά ότι οι θεοί του Ολύμπου επισκέπτονταν τους Αιθίοπες. Μην διαστρεβλώνεις τα κείμενα.Γκουερινο 4 έγραψε: Δεν υπάρχει μυθολογικος όρος Αιθίοπες στον Όμηρο
Υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά σε Αιθίοπες και στην Άπω ανατολή, οι οποίοι έχουν παρόμοια θρησκεία με τους Έλληνες
Ο Ηρόδοτος είναι πάρα πολύ ξεκάθαρος για τους ανατολικους Αιθίοπες
Έχει γράψει πάρα πολλά για αυτούς
Το χαρακτηριστικό για τα μαλλιά που λέει είναι αφοπλιστικό για οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία πέραν των δραβιδων
Το βλέπουμε και σήμερα στην ίδια μας τη χώρα μην γίνεσαι ξεροκέφαλος, παραδεξου και κάτι δεν θα σε μαλώσει κάποιος
Μάθε να ξεχωρίζεις την αλήθεια από τα θέλω σου, θα είναι μια καλή αρχή
Για τα μαλλιά πάλι λάθος κάνεις και μπορείς να το ψάξεις στο google βρίσκοντας Δραβίδες με κατσαρά μαλλιά. Δεν χρειάζεται να λάβουμε ως θέσφατο μια γενίκευση του Ηρόδοτου για έναν μακρινό, νεφελώδη λαό.
Παρατηρητής...
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Διιστανται οι αποψεις. Μιας και με ρωτας εγω τουλαχιστον πιστευω οτι η αρχαιοελληνικη θρησκεια υπηρξε αποτελεσμα αλληλεπιδρασεων αναμεσα στα προελληνικα φυλα την 4η και την 3η χιλιετια π.Χ. και πως γυρω στο 2.500 π.Χ. ειχαν επικρατησει οι βασικοι θεοι. Πριν τη συγκροτηση του ελληνικου εθνους διαμορφωθηκε η κοινη θρησκεια και η ελληνικη γλωσσα. Οι εστιες της προελευσης αυτων των φυλων ηταν Βορεια Μακεδονια (Πολιτισμος των Τεσσαρων Λιμνων), Θεσσαλια απο οπου προεκυψε και το ονομα Ελλας, Πελοποννησος με αρχαιοτερο επικεντρο την Αρκαδια, Κυκλαδες με την Κερο σαν το ιεροτερο νησι πολυ πριν τη Δηλο, Μινωικη Κρητη και Κυπρος, Λιβύη (αρχικη κοιτιδα των Δαναων) και Ιωνια. Δεν υπηρξε κοινη προελευση αυτων των φυλων ποσο μαλλον μια κοινη καθοδος απο καποιο μακρινο Βορρα. Καποια ηταν αυτοχθονα, αλλα ηρθαν απο τη Βορειοανατολικη Αφρικη, αλλα απο τη Μικρα Ασια και αλλα απο τη Μακεδονια και παλιοτερα ισως απο τα Κεντρικα Βαλκανια. Συναντηθηκαν ολοι αυτοι οι (αξιολογοτατοι) πολιτισμοι στο Αιγαιο, οσμωθηκαν επι 3 χιλιετιες και γεννηθηκε το ελληνικο εθνος.
Οσο για την προελευση του Διονυσου ειναι μεγα μυστηριο. Σε καθε περιπτωση φαινεται οτι κυριαρχουσε η λατρεια του σε Κρητη, Κυκλαδες και Θρακη τουλαχιστον απο τα μεσα της εποχης του Χαλκου. Γιατι εφοσον σχετιζεται με τη λατρεια του ταυρου ως Διονυσος Ζαγρεας, αναπαραστασεις των Ταυροκαθαψιων στην Κρητη εχουμε απο την 3η χιλιετια. Η υποθεση για προελευση του απο τη Μικρα Ασια μπορει λοιπον να μην ισχυει και να ειχαμε αντιστροφη φορα: να πηγε απο το Αιγαιο και τη Θρακη στη ΜΙκρα Ασια και την Ασια.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 29 Νοέμ 2021, 04:54, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Ακομη και το υπουργειο Πολιτισμου που βρωμαει μουχλα και κορεκτιλα υποχρεωθηκε να παραδεχτει τα παρακατω:
Σχετικά με την εν λόγω πινακίδα στην ιστοσελίδα του «Υπουργείου Πολιτισμού» λέγεται:
«Πήλινη πινακίδα με κείμενο σε Γραμμική Β γραφή. Το περιεχόμενο της είναι θρησκευτικό και αναφέρεται σε προσφορά μελιού στους θεούς Δία και Διόνυσο. Δηλώνεται η ύπαρξη ιερού του Δία στα Χανιά ήδη από το 1300 π.Χ. και αναιρείται η θεωρία ότι η λατρεία του Διόνυσου εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αι. π.Χ..Από ανασκαφή στο Καστέλι Χανίων, Πλατεία Αγίας Αικατερίνης (1300 π.Χ.). Ενδεικτική βιβλιογραφία : Hallager E., Vlasaki M., Hallager B.P., New Linear B Tablets from Khania, Kadmos XXXI, (1992), 61-87.»
Ενώ στο «Αποθετήριο Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων», «Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων», και στο «SearchCulture.gr – Η ελληνική πολιτιστική κληρονομιά στον δημόσιο ψηφιακό χώρο», λέγεται:
«Πήλινη, ορθογώνιου σχήματος πινακίδα, ενεπίγραφη με σημεία της Γραμμικής Β γραφής στη μία επιφάνεια. Στο κείμενο της επιγραφής αναφέρεται η ύπαρξη ιερού του Διός στην Κυδωνία, καθώς και η προσφορά μελιού στους θεούς Δία και Διόνυσο. Η πινακίδα προέρχεται από την ανασκαφή στην πλατεία Αγίας Αικατερίνης επί της οδού Κανεβάρο στο λόφο Καστέλλι Χανίων και αποτελεί μία σημαντική μαρτυρία για τη λατρεία του Διός και του Διονύσου, ήδη από την περίοδο αυτή. Το έκθεμα χρονολογείται στην Υστερομινωική ΙΙΙ Β1 περίοδο.»
http://www.tapantareinews.gr/2020/04/2000-1750.html
.
Σχετικά με την εν λόγω πινακίδα στην ιστοσελίδα του «Υπουργείου Πολιτισμού» λέγεται:
«Πήλινη πινακίδα με κείμενο σε Γραμμική Β γραφή. Το περιεχόμενο της είναι θρησκευτικό και αναφέρεται σε προσφορά μελιού στους θεούς Δία και Διόνυσο. Δηλώνεται η ύπαρξη ιερού του Δία στα Χανιά ήδη από το 1300 π.Χ. και αναιρείται η θεωρία ότι η λατρεία του Διόνυσου εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αι. π.Χ..Από ανασκαφή στο Καστέλι Χανίων, Πλατεία Αγίας Αικατερίνης (1300 π.Χ.). Ενδεικτική βιβλιογραφία : Hallager E., Vlasaki M., Hallager B.P., New Linear B Tablets from Khania, Kadmos XXXI, (1992), 61-87.»
Ενώ στο «Αποθετήριο Αρχαιολογικού Μουσείου Χανίων», «Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων», και στο «SearchCulture.gr – Η ελληνική πολιτιστική κληρονομιά στον δημόσιο ψηφιακό χώρο», λέγεται:
«Πήλινη, ορθογώνιου σχήματος πινακίδα, ενεπίγραφη με σημεία της Γραμμικής Β γραφής στη μία επιφάνεια. Στο κείμενο της επιγραφής αναφέρεται η ύπαρξη ιερού του Διός στην Κυδωνία, καθώς και η προσφορά μελιού στους θεούς Δία και Διόνυσο. Η πινακίδα προέρχεται από την ανασκαφή στην πλατεία Αγίας Αικατερίνης επί της οδού Κανεβάρο στο λόφο Καστέλλι Χανίων και αποτελεί μία σημαντική μαρτυρία για τη λατρεία του Διός και του Διονύσου, ήδη από την περίοδο αυτή. Το έκθεμα χρονολογείται στην Υστερομινωική ΙΙΙ Β1 περίοδο.»
http://www.tapantareinews.gr/2020/04/2000-1750.html
.
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Για τη συνδεση τωρα του Διονυσου με τον ταυρο δεστε κι αυτο:
Ορφικός ύμνος Διονύσου
[Διονύσου, θυμίαμα στύρακα] Κικλήσκω Διόνυσον ἐρίβρομον, εὐαστῆρα, πρωτόγονον, διφυῆ, τρίγονον, Βακχεῖον ἄνακτα, ἄγριον, ἄρρητον, κρύφιον, δικέρωτα, δίμορφον, κισσόβρυον, ταυρωπόν, Ἀρήιον, εὔιον, ἁγνόν, ὠμάδιον, τριετῆ, βοτρυηφόρον, ἐρνεσίπεπλον. Εὐβουλεῦ, πολύβουλε, Διὸς καὶ Περσεφονείης ἀρρήτοις λέκτροισι τεκνωθείς, ἄμβροτε δαῖμον• κλῦθι, μάκαρ, φωνῆς, ἡδὺς δ᾽ ἐπίπνευσον ἀμεμ[φ]ής εὐμενὲς ἦτορ ἔχων, σὺν ἐυζώνοισι τιθήναις.
[Απόδοση] «Καλώ τον βροντόφωνο Διόνυσσο, που φωνάζει "ευαί", τον αρχέγονο, τον διφυή, τον τριτότοκο, τον Βάκχειο άνακτα, τον άγριο, τον άρρητο, τον κρύφιο, τον δικέρωτα, τον δίμορφο, τον σκεπασμένο με κισσό, τον ταυρόμορφο, τον πολεμικό, που φωνάζει "ευοί", τον αγνό, τον ωμοφάγο, τον τριετή, τον βοτρυηφόρο, τον περιβαλλόμενο με βλαστούς. Ευβουλέα, πολύβουλε, που τεκνώθηκες από τον Δία και την Περσεφόνη σε άρρητο γάμο, αθάνατε θεέ. Άκουσε, μακάριε, τη φωνή μας, και πνεύσε επάνω μας ηδύς και πράος, με ευμενή καρδιά, μαζί με τις εύζωνες τροφούς σου.»
.
Ορφικός ύμνος Διονύσου
[Διονύσου, θυμίαμα στύρακα] Κικλήσκω Διόνυσον ἐρίβρομον, εὐαστῆρα, πρωτόγονον, διφυῆ, τρίγονον, Βακχεῖον ἄνακτα, ἄγριον, ἄρρητον, κρύφιον, δικέρωτα, δίμορφον, κισσόβρυον, ταυρωπόν, Ἀρήιον, εὔιον, ἁγνόν, ὠμάδιον, τριετῆ, βοτρυηφόρον, ἐρνεσίπεπλον. Εὐβουλεῦ, πολύβουλε, Διὸς καὶ Περσεφονείης ἀρρήτοις λέκτροισι τεκνωθείς, ἄμβροτε δαῖμον• κλῦθι, μάκαρ, φωνῆς, ἡδὺς δ᾽ ἐπίπνευσον ἀμεμ[φ]ής εὐμενὲς ἦτορ ἔχων, σὺν ἐυζώνοισι τιθήναις.
[Απόδοση] «Καλώ τον βροντόφωνο Διόνυσσο, που φωνάζει "ευαί", τον αρχέγονο, τον διφυή, τον τριτότοκο, τον Βάκχειο άνακτα, τον άγριο, τον άρρητο, τον κρύφιο, τον δικέρωτα, τον δίμορφο, τον σκεπασμένο με κισσό, τον ταυρόμορφο, τον πολεμικό, που φωνάζει "ευοί", τον αγνό, τον ωμοφάγο, τον τριετή, τον βοτρυηφόρο, τον περιβαλλόμενο με βλαστούς. Ευβουλέα, πολύβουλε, που τεκνώθηκες από τον Δία και την Περσεφόνη σε άρρητο γάμο, αθάνατε θεέ. Άκουσε, μακάριε, τη φωνή μας, και πνεύσε επάνω μας ηδύς και πράος, με ευμενή καρδιά, μαζί με τις εύζωνες τροφούς σου.»
.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16600
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
(πρωτόγονον = πρωτογεννημενος, πρωτοτοκος ή από πρώτο γονέα;
διφυῆ = δύο φύσεις [οπως πανας, σφιγγα, κενταυροι;] ή δίφυος [δις+φυω, φυτρωνω] διφυτρωτος, διπλογεννημενος;
τρίγονον = τριτογεννημένος, τριτοτοκος ή τριγεννητος ή από τρεις γονείς;)
διφυῆ = δύο φύσεις [οπως πανας, σφιγγα, κενταυροι;] ή δίφυος [δις+φυω, φυτρωνω] διφυτρωτος, διπλογεννημενος;
τρίγονον = τριτογεννημένος, τριτοτοκος ή τριγεννητος ή από τρεις γονείς;)
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6315
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Το 1300 π.Χ. ο πολιτισμός της Κρήτης βρίσκεται υπό μυκηναϊκή επιρροή και κυριαρχία. Επομένως είναι άσχετη με τους original Μινωίτες η εύρεση ιερού του Δία ή ο Διόνυσος στις πινακίδες άλλης γραφής όπως η Γραμμική Β. Με το στανιό δεν γίνεται να βγάλουμε Διόνυσο στους Μινωίτες. Επίσης κανείς δεν είπε ότι η λατρεία του Διονύσου συνολικά εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αιώνα π.Χ. Αυτό που λένε οι ειδικοί πάνω στην αρχαία ελληνική θρησκεία είναι ότι η προϋπάρχουσα διονυσιακή λατρεία της Ελλάδας (π.χ. ο Διόνυσος Ζαγρέας των Ορφικών) δέχθηκε ισχυρή επίδραση από μια όμοια θρακοφρυγική λατρεία στα αρχαϊκά χρόνια. Γι' αυτό και πλάστηκε η παράδοση του Διονύσου να έρχεται από την ανατολή στην Ελλάδα.
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16600
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
ως παραθεση και οχι συν- η αντι- στα λεγομενα σου,Jimmy81 έγραψε: ↑29 Νοέμ 2021, 05:54Το 1300 π.Χ. ο πολιτισμός της Κρήτης βρίσκεται υπό μυκηναϊκή επιρροή και κυριαρχία. Επομένως είναι άσχετη με τους original Μινωίτες η εύρεση ιερού του Δία ή ο Διόνυσος στις πινακίδες άλλης γραφής όπως η Γραμμική Β. Με το στανιό δεν γίνεται να βγάλουμε Διόνυσο στους Μινωίτες. Επίσης κανείς δεν είπε ότι η λατρεία του Διονύσου συνολικά εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αιώνα π.Χ. Αυτό που λένε οι ειδικοί πάνω στην αρχαία ελληνική θρησκεία είναι ότι η προϋπάρχουσα διονυσιακή λατρεία της Ελλάδας (π.χ. ο Διόνυσος Ζαγρέας των Ορφικών) δέχθηκε ισχυρή επίδραση από μια όμοια θρακοφρυγική λατρεία στα αρχαϊκά χρόνια. Γι' αυτό και πλάστηκε η παράδοση του Διονύσου να έρχεται από την ανατολή στην Ελλάδα.
το "θρακοφρυγικο" οπως ονομαζεις ειναι αμεσα συνδεδεμενο, μυθολογικα τουλαχιστον, με την ιδια την εννοια της ελληνικοτητας μεσω του Πελοπα, οπως λεγαμε αλλου για τους Θρακες.
Τανταλος>Πελοπας [Ολυμπιακοι Αγωνες]>Ατρεας [ΘρακοΦρυγο+Ελληνας]>Αγαμεμεμων, Μενελαος [Γραμμικη Β]
Οταν εχασαν την αρχηγεια οι ΦρυγοΕλληνες επειτα απο την Τροια, επικρατησε ο ορος Ελληνας. Ολοι αυτοι ησαν Πελασγοι και μαλλον υπηρχε μια κοινη διαλεκτος με αρκετες εναλλαγες κατα τοπους οπως αυτες συναντονται σε ιθαγενη ιδιωματα αλλων ηπειρων που εχουν παρομοιο συστημα δομησης κεντρικης γλωσσας με κατα τοπους διαλεκτους, πολλες φορες με νεες λεξεις απο αλλες γειτονικες, συγγενικες η μη, φυλες που οδηγει σε αναλογικη αποκλιση και απομακρυνση των, γεωγραφικα αντιθετως απομακρυσμενων απο το κεντρο, διαλεκτων.
Γεωγραφικα: Ανατολη........Κεντρο.......Δυση ή Βορας......Κεντρο......Νοτος, κ.τ.λ.
Διαλεκτος Α...........................Απλη Κεντρικη Βασικη Διαλεκτος, κοινα κατανοητη........................Διαλεκτος Β
Δηλαδη, εξ αυτων νομιζω πως ο μινωϊκος πολιτισμος δεν φυτρωσε, αλλα ειναι εξελιξη καποιου προηγουμενου αιγαιακου πολιτισμου και το οτι απουσιαζουν αρκετα στοιχεια συνδεσης μπορει να σημαινει απουσια σχεσης μινωικου και προ μινωικου/αιγαιακου, αλλα ταυτοχρονα να σημαινει απλα απουσια της αποδειξης της σχεσης και οχι απουσια της ιδιας της σχεσης.
Αυτο.
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Jimmy81 έγραψε: ↑29 Νοέμ 2021, 05:54Το 1300 π.Χ. ο πολιτισμός της Κρήτης βρίσκεται υπό μυκηναϊκή επιρροή και κυριαρχία. Επομένως είναι άσχετη με τους original Μινωίτες η εύρεση ιερού του Δία ή ο Διόνυσος στις πινακίδες άλλης γραφής όπως η Γραμμική Β. Με το στανιό δεν γίνεται να βγάλουμε Διόνυσο στους Μινωίτες. Επίσης κανείς δεν είπε ότι η λατρεία του Διονύσου συνολικά εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αιώνα π.Χ. Αυτό που λένε οι ειδικοί πάνω στην αρχαία ελληνική θρησκεία είναι ότι η προϋπάρχουσα διονυσιακή λατρεία της Ελλάδας (π.χ. ο Διόνυσος Ζαγρέας των Ορφικών) δέχθηκε ισχυρή επίδραση από μια όμοια θρακοφρυγική λατρεία στα αρχαϊκά χρόνια. Γι' αυτό και πλάστηκε η παράδοση του Διονύσου να έρχεται από την ανατολή στην Ελλάδα.
Το 2200 π.Χ. εχουμε την πρωτη αναπαρασταση των Ταυροκαθαψιων στην Κρητη και ο Λεκατσας εχει γραψει ολοκληρη μελετη πως ο ταυρος συμβολιζε το Διονυσο στην Κρητη.
Ποιος ειναι ο Λεκατσας εδω.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE ... E%AC%CF%82
Με αυτη τη θεωρια συμφωνει και ο Καρλ Κερενυι που επισης εχει γραψει σχετικο βιβλιο.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... F%85%CE%B9
.
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 10256
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Καλό είναι να μην εξομοιώνουμε την διονυσιακή λατρεία με των Ορφικών και να μην ταυτίζουμε τον ενθουσιαστικο Διονυσο με τον «Μέγα Θηρευτή».Jimmy81 έγραψε: ↑29 Νοέμ 2021, 05:54Το 1300 π.Χ. ο πολιτισμός της Κρήτης βρίσκεται υπό μυκηναϊκή επιρροή και κυριαρχία. Επομένως είναι άσχετη με τους original Μινωίτες η εύρεση ιερού του Δία ή ο Διόνυσος στις πινακίδες άλλης γραφής όπως η Γραμμική Β. Με το στανιό δεν γίνεται να βγάλουμε Διόνυσο στους Μινωίτες. Επίσης κανείς δεν είπε ότι η λατρεία του Διονύσου συνολικά εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αιώνα π.Χ. Αυτό που λένε οι ειδικοί πάνω στην αρχαία ελληνική θρησκεία είναι ότι η προϋπάρχουσα διονυσιακή λατρεία της Ελλάδας (π.χ. ο Διόνυσος Ζαγρέας των Ορφικών) δέχθηκε ισχυρή επίδραση από μια όμοια θρακοφρυγική λατρεία στα αρχαϊκά χρόνια. Γι' αυτό και πλάστηκε η παράδοση του Διονύσου να έρχεται από την ανατολή στην Ελλάδα.
Παρατηρητής...
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6315
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Αυτά είναι ερμηνείες που δεν μπορούν να αποδειχθούν αν δεν βρούμε σχετικά κείμενα της εποχής. Και φυσικά δεν αποδεικνύουν κοινή θρησκεία στον αιγαιακό-ελλαδικό χώρο όπως είπες νωρίτερα.Αρίστος έγραψε: ↑29 Νοέμ 2021, 12:18Jimmy81 έγραψε: ↑29 Νοέμ 2021, 05:54Το 1300 π.Χ. ο πολιτισμός της Κρήτης βρίσκεται υπό μυκηναϊκή επιρροή και κυριαρχία. Επομένως είναι άσχετη με τους original Μινωίτες η εύρεση ιερού του Δία ή ο Διόνυσος στις πινακίδες άλλης γραφής όπως η Γραμμική Β. Με το στανιό δεν γίνεται να βγάλουμε Διόνυσο στους Μινωίτες. Επίσης κανείς δεν είπε ότι η λατρεία του Διονύσου συνολικά εισήχθη στην Ελλάδα τον 7ο αιώνα π.Χ. Αυτό που λένε οι ειδικοί πάνω στην αρχαία ελληνική θρησκεία είναι ότι η προϋπάρχουσα διονυσιακή λατρεία της Ελλάδας (π.χ. ο Διόνυσος Ζαγρέας των Ορφικών) δέχθηκε ισχυρή επίδραση από μια όμοια θρακοφρυγική λατρεία στα αρχαϊκά χρόνια. Γι' αυτό και πλάστηκε η παράδοση του Διονύσου να έρχεται από την ανατολή στην Ελλάδα.
Το 2200 π.Χ. εχουμε την πρωτη αναπαρασταση των Ταυροκαθαψιων στην Κρητη και ο Λεκατσας εχει γραψει ολοκληρη μελετη πως ο ταυρος συμβολιζε το Διονυσο στην Κρητη.
Ποιος ειναι ο Λεκατσας εδω.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE ... E%AC%CF%82
Με αυτη τη θεωρια συμφωνει και ο Καρλ Κερενυι που επισης εχει γραψει σχετικο βιβλιο.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... F%85%CE%B9
.
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Re: Αιθίοπες της Άπω ανατολής
Οταν οι ερμηνειες των ειδικων δεν σου κανουν, τις απορριπτεις. Μετα διαμαρτυρεσαι για μενα.
Περα απο τις ερμηνειες βεβαια εχουμε τοσο τον ορφικο υμνο που αναφερει τον Διονυσο σαν ταυρωπο (ταυρομορφο) οσο και το μυθο περι Ζαγρεα που θυσιαζεται απο τους Τιτανες οταν ειχε τη μορφη ταυρου.
Η σχεση ειναι ξεκαθαρη.
.
Περα απο τις ερμηνειες βεβαια εχουμε τοσο τον ορφικο υμνο που αναφερει τον Διονυσο σαν ταυρωπο (ταυρομορφο) οσο και το μυθο περι Ζαγρεα που θυσιαζεται απο τους Τιτανες οταν ειχε τη μορφη ταυρου.
Η σχεση ειναι ξεκαθαρη.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 200 Απαντήσεις
- 4036 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
20 Φεβ 2023, 14:32