Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6353
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Και σε άλλα σημεία κάνει παρόμοιο διαχωρισμό ο Όμηρος. Π.χ. στη Ραψωδία Β, στον στίχο 530 λέει:
ἐγχείῃ δ᾽ ἐκέκαστο Πανέλληνας καὶ Ἀχαιούς·
μτφρ: στο κοντάρι όμως ξεπερνούσε όλους τους Έλληνες και τους Αχαιούς.
http://users.uoa.gr/~nektar/arts/tribut ... s/il02.htm
ἐγχείῃ δ᾽ ἐκέκαστο Πανέλληνας καὶ Ἀχαιούς·
μτφρ: στο κοντάρι όμως ξεπερνούσε όλους τους Έλληνες και τους Αχαιούς.
http://users.uoa.gr/~nektar/arts/tribut ... s/il02.htm
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Μόνο που σε αυτό το χωρίο ο όμηρος δεν μιλάει για Έλληνες, δηλαδή του Αχιλλέα, αλλά για πανελληνεςJimmy81 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 03:05Και σε άλλα σημεία κάνει παρόμοιο διαχωρισμό ο Όμηρος. Π.χ. στη Ραψωδία Β, στον στίχο 530 λέει:
ἐγχείῃ δ᾽ ἐκέκαστο Πανέλληνας καὶ Ἀχαιούς·
μτφρ: στο κοντάρι όμως ξεπερνούσε όλους τους Έλληνες και τους Αχαιούς.
http://users.uoa.gr/~nektar/arts/tribut ... s/il02.htm
Τώρα τι εννοεί εδώ είναι μεγάλη συζήτηση
Το ότι φυσικά ο όμηρος θεωρούσε αχαιους τους μυρμιδονες είναι ξεκάθαρο από άλλο χωρίο
Ι 395
πολλαὶ Ἀχαιΐδες εἰσὶν ἀν᾽ Ἑλλάδα τε Φθίην τε 395
κοῦραι ἀριστήων, οἵ τε πτολίεθρα ῥύονται,
τάων ἥν κ᾽ ἐθέλωμι φίλην ποιήσομ᾽ ἄκοιτιν.
ἔνθα δέ μοι μάλα πολλὸν ἐπέσσυτο θυμὸς ἀγήνωρ
Δηλαδη
Ότι Αχαιϊδες πάμπολλες η Ελλάς έχει κι η Φθία
κόρες προκρίτων δυνατών οπού δεσπόζουν χώρες,
και όποιαν θελήσω, σύντροφον θα κάμω ποθητήν μου.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16625
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
ρε Τζίμη,
η πραγμάτωση των στόχων που έχουμε θέσει μας επιβάλλει να αναλύσουμε πολύ προσεκτικά και συνειδητά τις υπάρχουσες συνθήκες και τα θεσμικά πλαίσια. Από την άλλη πλευρά η σταθερή άνοδος στην ποιότητα και την ποσότητα των προσπαθειών μας, μας βοηθάει να προετοιμάσουμε και να αφομοιώσουμε τις νέες τάσεις και κατευθύνσεις απέναντι στην πρόκληση των καιρών. Κατά τον τρόπο αυτό ένα νέο μοντέλο πολύπλευρης δράσης εγγυάται την ευρύτερη δυνατή απήχηση ώστε να επεξεργαστούμε τις νέες συνιστώσες και συντεταγμένες. Η καθημερινή πρακτική έχει αποδείξει ότι η ανάπτυξη της ποικιλόμορφης δραστηριότητάς μας συμβάλλει με τρόπο αποφασιστικό στο να σηματοδοτήσει τις βάσεις μιας προοδευτικής μετεξέλιξης.
τωρα με καταλαβαινεις καλυτερα που στα γραφω ομορφα;
η πραγμάτωση των στόχων που έχουμε θέσει μας επιβάλλει να αναλύσουμε πολύ προσεκτικά και συνειδητά τις υπάρχουσες συνθήκες και τα θεσμικά πλαίσια. Από την άλλη πλευρά η σταθερή άνοδος στην ποιότητα και την ποσότητα των προσπαθειών μας, μας βοηθάει να προετοιμάσουμε και να αφομοιώσουμε τις νέες τάσεις και κατευθύνσεις απέναντι στην πρόκληση των καιρών. Κατά τον τρόπο αυτό ένα νέο μοντέλο πολύπλευρης δράσης εγγυάται την ευρύτερη δυνατή απήχηση ώστε να επεξεργαστούμε τις νέες συνιστώσες και συντεταγμένες. Η καθημερινή πρακτική έχει αποδείξει ότι η ανάπτυξη της ποικιλόμορφης δραστηριότητάς μας συμβάλλει με τρόπο αποφασιστικό στο να σηματοδοτήσει τις βάσεις μιας προοδευτικής μετεξέλιξης.
τωρα με καταλαβαινεις καλυτερα που στα γραφω ομορφα;
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6353
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Σημασία έχει ότι σε συγκεκριμένα αποσπάσματα κάνει διαχωρισμό μεταξύ Αχαιών και άλλων ελληνικών φύλων. Από τη στιγμή που κι εσύ δέχεσαι τους "Ελληνες του Αχιλλέα" ως ξεχωριστή ομάδα, τότε θα πρέπει να είσαι ανοικτός στο ότι μπορεί να ισχύει το ίδιο και για τους Μυρμιδόνες. Το απόσπασμα που φέρνεις μας λέει απλά ότι ζούνε γυναίκες Αχαϊδες στις περιοχές Ελλάδα και Φθία, που όπως είπαμε αποτελούν τμήματα του βασιλείου του Πηλέα. Αυτές προφανώς είναι γυναίκες του φύλου των Αχαιών που κατοικεί εκεί. Αλλά στις ίδιες περιοχές κατοικούν Ελληνες και Μμυρμιδόνες ακόμη όπως λέει το προηγούμενο απόσπασμα που έφερα.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 03:46Μόνο που σε αυτό το χωρίο ο όμηρος δεν μιλάει για Έλληνες, δηλαδή του Αχιλλέα, αλλά για πανελληνες
Τώρα τι εννοεί εδώ είναι μεγάλη συζήτηση
Το ότι φυσικά ο όμηρος θεωρούσε αχαιους τους μυρμιδονες είναι ξεκάθαρο από άλλο χωρίο
Ι 395
πολλαὶ Ἀχαιΐδες εἰσὶν ἀν᾽ Ἑλλάδα τε Φθίην τε 395
κοῦραι ἀριστήων, οἵ τε πτολίεθρα ῥύονται,
τάων ἥν κ᾽ ἐθέλωμι φίλην ποιήσομ᾽ ἄκοιτιν.
ἔνθα δέ μοι μάλα πολλὸν ἐπέσσυτο θυμὸς ἀγήνωρ
Δηλαδη
Ότι Αχαιϊδες πάμπολλες η Ελλάς έχει κι η Φθία
κόρες προκρίτων δυνατών οπού δεσπόζουν χώρες,
και όποιαν θελήσω, σύντροφον θα κάμω ποθητήν μου.
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16625
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
αδυνατείς να καταλάβεις ακόμα ότι οι Αχαιοί είναι οι πρώην Ίωνες και οι πρώην Αιγιαλείς Πελασγοί μαζί με τους Αθηναίους του Ερεχθέα που ήταν μητροπάππος και των δύο και πεθερός του Χσούθου (Ξούθου) γιού του Έλληνα...Jimmy81 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 05:13Σημασία έχει ότι σε συγκεκριμένα αποσπάσματα κάνει διαχωρισμό μεταξύ Αχαιών και άλλων ελληνικών φύλων. Από τη στιγμή που κι εσύ δέχεσαι τους "Ελληνες του Αχιλλέα" ως ξεχωριστή ομάδα, τότε θα πρέπει να είσαι ανοικτός στο ότι μπορεί να ισχύει το ίδιο και για τους Μυρμιδόνες. Το απόσπασμα που φέρνεις μας λέει απλά ότι ζούνε γυναίκες Αχαϊδες στις περιοχές Ελλάδα και Φθία, που όπως είπαμε αποτελούν τμήματα του βασιλείου του Πηλέα. Αυτές προφανώς είναι γυναίκες του φύλου των Αχαιών που κατοικεί εκεί. Αλλά στις ίδιες περιοχές κατοικούν Ελληνες και Μμυρμιδόνες ακόμη όπως λέει το προηγούμενο απόσπασμα που έφερα.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 03:46Μόνο που σε αυτό το χωρίο ο όμηρος δεν μιλάει για Έλληνες, δηλαδή του Αχιλλέα, αλλά για πανελληνες
Τώρα τι εννοεί εδώ είναι μεγάλη συζήτηση
Το ότι φυσικά ο όμηρος θεωρούσε αχαιους τους μυρμιδονες είναι ξεκάθαρο από άλλο χωρίο
Ι 395
πολλαὶ Ἀχαιΐδες εἰσὶν ἀν᾽ Ἑλλάδα τε Φθίην τε 395
κοῦραι ἀριστήων, οἵ τε πτολίεθρα ῥύονται,
τάων ἥν κ᾽ ἐθέλωμι φίλην ποιήσομ᾽ ἄκοιτιν.
ἔνθα δέ μοι μάλα πολλὸν ἐπέσσυτο θυμὸς ἀγήνωρ
Δηλαδη
Ότι Αχαιϊδες πάμπολλες η Ελλάς έχει κι η Φθία
κόρες προκρίτων δυνατών οπού δεσπόζουν χώρες,
και όποιαν θελήσω, σύντροφον θα κάμω ποθητήν μου.
αδικούμε τους Αίκλο και Κόθο και την Διομήδη που την πήρε για σύζυγο ο Δηίονας στην Φωκίδα...
είσαν αδέρφια του Ίωνα και του Αχαιού αλλά δεν βασίλεψαν για να δώσουν το όνομα τους όπως τα διάσημα superstars βρατέρια τους...
δεν ακολουθείς τον μύθο της αριαδνής στον λαβύρινθο και χάνεις τον δρόμο...
αντε παλι τα ίδια... να δουμε ποτε θα το καταλαβεις τι σημαινει καθε όνομα του γενεαλογικου δεντρου που βλεπεις και το αποκοβεις σαν αυτοφυες απο το χουμα....
Ίωνας
Αχαιός
Αίκλος και Κόθος
Δηίονας
SpoilerShow
According to the Parian Chronicle, the change of the national name from Greeks (Graikoi) to Hellenes took place in 1521 B.C. See Fragmenta Historicorum Graecorum, ed. C. Müller, i.542ff. Compare Aristot. Met. 1.352; Etymologicum Magnum, s.v. Γραικός, p. 239; Stephanus Byzantius, s.v. Γραικός; Frazer on Paus. 3.20.6; The Fragments of Sophocles, ed. A. C. Pearson, ii.160.
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16625
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Στην ελληνική μυθολογία, ο Μυρμιδών (Μυρμιδόνος, Μυρμηδόνος) ήταν ο επώνυμος πρόγονος του λαού των Μυρμιδόνων σε τουλάχιστον μία εκδοχή του μύθου. [Helánico en Fragmenta Historicorum Graecorum, vol. 1, 48, 17, de Karl Wilhelm Ludwig Müller.]
Ήταν γιος του Δία και της Ευρυμέδουσας, [Eustacio Sobre la Ilíada, 113. 1 & 320. 42. Eratóstenes, citado por Servio, Sobre la Eneida, 2. 7]
κόρης του Κλείτορα της Αρκαδίας ή του ποταμού θεού Αχελώου. [Clemente de Alejandría, Protréptico, 1. p.41. Arnobio, Adversus Nationes, 4. 26]
Λέγεται ότι ο Δίας, για να αποπλανήσει την Ευρυμέδουσα, πήρε τη μορφή μυρμηγκιού (μύρμηξ myrmēx) και για αυτό το τέχνασμα ονομάστηκε έτσι Μυρμιδών.[Clemente de Alejandría, Protréptico, 1. p.41. Arnobio, Adversus Nationes, 4. 26]
Όσα λίγες γραπτές πηγές μιλούν για τον Μυρμιδόνα αναφέρονται σε αυτόν μόνο σε ένα γενεαλογικό πλαίσιο. Έτσι μας λένε ότι ο Μυρμίδων παντρεύτηκε μια κόρη του Αιόλου, την Πισιδίκη, με την οποία απέκτησε τον Άκτωρα και τον Αντίφο, για τους οποίους δεν είναι γνωστό τίποτα άλλο. [Apolodoro, Biblioteca I 7, 4. Hesíodo: Catálogo de mujeres, 10a (West).]
Άλλοι συγγραφείς αναφέρουν διαφορετικούς γιους, που ποικίλλουν ανάλογα με τα συμφραζόμενα, όπως ο Ἐρυσίχθων [Ateneo, Deipnosofista 10.9b. Eliano, Varia Historia 1.27]
ή ο Διοπλήθης Dioplethes, για τον οποίο επίσης δεν είναι γνωστά πολλά. [Escoliasta sobre Homero, Ilíada, XVI 177. En realidad el escoliasta hace a Dioplethes padre de Perieres, aunque de una manera confusa.]
Οι νεότεροι συγγραφείς αποδίδουν επίσης τουλάχιστον δύο κόρες στον Μυρμιδόνα:
την Ευπολεμία, μητέρα του Αιθαλίδη ,[Apolonio de Rodas, Argonáuticas, 1.54. Higino, Fábulas 14]
και την Ἴσχυλλα, σύζυγο του Τριόπα. [Higino, Astronomía 2.14]
Σίγουρα η μορφή του Μυρμιδόνα, ως πρωτόγονου βασιλιά, είναι μια ασαφής μορφή στους μύθους. Τα ομηρικά κείμενα το παραλείπουν και έτσι μας παρέχουν την ακόλουθη διαδοχή ηγεμόνων των Μυρμιδόνων: Δίας - Αιακός - Πηλέας - Αχιλλέας. [ Homero: Ilíada XXI 189]
Δεδομένου ότι ο Άιας είναι ο ξάδερφος του Αχιλλέα αφού Τελαμών και Πηλεύς είναι αδέλφια, είναι σημαντικό ότι, ενώ ο Αχιλλέας αναφέρεται ως Αιακίδας σε πολλές περιπτώσεις, δεν συμβαίνει το ίδιο με τον Αίαντα.
Μερικοί συγγραφείς, συμπεριλαμβανομένου του M. L. West, πιστεύουν ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αρχικά ο Μυρμιδών ήταν η πρόγονος του λαού των Μυρμιδόνων και σε αυτή τη γενεαλογία του Μαλιακού Κόλπου η μυθική διαδοχή θα ακολουθούσε ως εξής: Μυρμιδών - Άκτωρ (και Αίγινα) - Μενοίτιος - Πάτροκλος . Ο Πάτροκλος περιγράφεται ως ένας από τους πιο υψηλούς μεταξύ των Μυρμιδόνων ήδη από τα ομηρικά κείμενα. [Homero: Ilíada, IX 308, XVI 2, XI 780, XXIII 54]
Όταν ο Όμηρος και ο Ησίοδος μας έδωσαν τις πρώτες αφηγήσεις για τον Μυρμίδονα στη μυθογραφία, επέλεξαν να συσχετίσουν αυτόν τον λαό με το νησί της Αίγινας. , αφήνοντας τη Φθιωτική κληρονομιά του Μυρμιδόνα ως απλή ανάμνηση.[M. L. West: The Hesiodic Catalogue of Women Its Nature, Structure, and Origins, págs. 162-164.]
Ήταν γιος του Δία και της Ευρυμέδουσας, [Eustacio Sobre la Ilíada, 113. 1 & 320. 42. Eratóstenes, citado por Servio, Sobre la Eneida, 2. 7]
κόρης του Κλείτορα της Αρκαδίας ή του ποταμού θεού Αχελώου. [Clemente de Alejandría, Protréptico, 1. p.41. Arnobio, Adversus Nationes, 4. 26]
Λέγεται ότι ο Δίας, για να αποπλανήσει την Ευρυμέδουσα, πήρε τη μορφή μυρμηγκιού (μύρμηξ myrmēx) και για αυτό το τέχνασμα ονομάστηκε έτσι Μυρμιδών.[Clemente de Alejandría, Protréptico, 1. p.41. Arnobio, Adversus Nationes, 4. 26]
Όσα λίγες γραπτές πηγές μιλούν για τον Μυρμιδόνα αναφέρονται σε αυτόν μόνο σε ένα γενεαλογικό πλαίσιο. Έτσι μας λένε ότι ο Μυρμίδων παντρεύτηκε μια κόρη του Αιόλου, την Πισιδίκη, με την οποία απέκτησε τον Άκτωρα και τον Αντίφο, για τους οποίους δεν είναι γνωστό τίποτα άλλο. [Apolodoro, Biblioteca I 7, 4. Hesíodo: Catálogo de mujeres, 10a (West).]
Άλλοι συγγραφείς αναφέρουν διαφορετικούς γιους, που ποικίλλουν ανάλογα με τα συμφραζόμενα, όπως ο Ἐρυσίχθων [Ateneo, Deipnosofista 10.9b. Eliano, Varia Historia 1.27]
ή ο Διοπλήθης Dioplethes, για τον οποίο επίσης δεν είναι γνωστά πολλά. [Escoliasta sobre Homero, Ilíada, XVI 177. En realidad el escoliasta hace a Dioplethes padre de Perieres, aunque de una manera confusa.]
Οι νεότεροι συγγραφείς αποδίδουν επίσης τουλάχιστον δύο κόρες στον Μυρμιδόνα:
την Ευπολεμία, μητέρα του Αιθαλίδη ,[Apolonio de Rodas, Argonáuticas, 1.54. Higino, Fábulas 14]
και την Ἴσχυλλα, σύζυγο του Τριόπα. [Higino, Astronomía 2.14]
Σίγουρα η μορφή του Μυρμιδόνα, ως πρωτόγονου βασιλιά, είναι μια ασαφής μορφή στους μύθους. Τα ομηρικά κείμενα το παραλείπουν και έτσι μας παρέχουν την ακόλουθη διαδοχή ηγεμόνων των Μυρμιδόνων: Δίας - Αιακός - Πηλέας - Αχιλλέας. [ Homero: Ilíada XXI 189]
Δεδομένου ότι ο Άιας είναι ο ξάδερφος του Αχιλλέα αφού Τελαμών και Πηλεύς είναι αδέλφια, είναι σημαντικό ότι, ενώ ο Αχιλλέας αναφέρεται ως Αιακίδας σε πολλές περιπτώσεις, δεν συμβαίνει το ίδιο με τον Αίαντα.
Μερικοί συγγραφείς, συμπεριλαμβανομένου του M. L. West, πιστεύουν ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αρχικά ο Μυρμιδών ήταν η πρόγονος του λαού των Μυρμιδόνων και σε αυτή τη γενεαλογία του Μαλιακού Κόλπου η μυθική διαδοχή θα ακολουθούσε ως εξής: Μυρμιδών - Άκτωρ (και Αίγινα) - Μενοίτιος - Πάτροκλος . Ο Πάτροκλος περιγράφεται ως ένας από τους πιο υψηλούς μεταξύ των Μυρμιδόνων ήδη από τα ομηρικά κείμενα. [Homero: Ilíada, IX 308, XVI 2, XI 780, XXIII 54]
Όταν ο Όμηρος και ο Ησίοδος μας έδωσαν τις πρώτες αφηγήσεις για τον Μυρμίδονα στη μυθογραφία, επέλεξαν να συσχετίσουν αυτόν τον λαό με το νησί της Αίγινας. , αφήνοντας τη Φθιωτική κληρονομιά του Μυρμιδόνα ως απλή ανάμνηση.[M. L. West: The Hesiodic Catalogue of Women Its Nature, Structure, and Origins, págs. 162-164.]
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Δεν δέχομαι τους Έλληνες του Αχιλλέα ως κάτι ξεχωριστό από τους αχαιουςJimmy81 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 05:13Σημασία έχει ότι σε συγκεκριμένα αποσπάσματα κάνει διαχωρισμό μεταξύ Αχαιών και άλλων ελληνικών φύλων. Από τη στιγμή που κι εσύ δέχεσαι τους "Ελληνες του Αχιλλέα" ως ξεχωριστή ομάδα, τότε θα πρέπει να είσαι ανοικτός στο ότι μπορεί να ισχύει το ίδιο και για τους Μυρμιδόνες. Το απόσπασμα που φέρνεις μας λέει απλά ότι ζούνε γυναίκες Αχαϊδες στις περιοχές Ελλάδα και Φθία, που όπως είπαμε αποτελούν τμήματα του βασιλείου του Πηλέα. Αυτές προφανώς είναι γυναίκες του φύλου των Αχαιών που κατοικεί εκεί. Αλλά στις ίδιες περιοχές κατοικούν Ελληνες και Μμυρμιδόνες ακόμη όπως λέει το προηγούμενο απόσπασμα που έφερα.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 03:46Μόνο που σε αυτό το χωρίο ο όμηρος δεν μιλάει για Έλληνες, δηλαδή του Αχιλλέα, αλλά για πανελληνες
Τώρα τι εννοεί εδώ είναι μεγάλη συζήτηση
Το ότι φυσικά ο όμηρος θεωρούσε αχαιους τους μυρμιδονες είναι ξεκάθαρο από άλλο χωρίο
Ι 395
πολλαὶ Ἀχαιΐδες εἰσὶν ἀν᾽ Ἑλλάδα τε Φθίην τε 395
κοῦραι ἀριστήων, οἵ τε πτολίεθρα ῥύονται,
τάων ἥν κ᾽ ἐθέλωμι φίλην ποιήσομ᾽ ἄκοιτιν.
ἔνθα δέ μοι μάλα πολλὸν ἐπέσσυτο θυμὸς ἀγήνωρ
Δηλαδη
Ότι Αχαιϊδες πάμπολλες η Ελλάς έχει κι η Φθία
κόρες προκρίτων δυνατών οπού δεσπόζουν χώρες,
και όποιαν θελήσω, σύντροφον θα κάμω ποθητήν μου.
Το Έλληνες και μυρμιδονες είναι η τοπική τους ονομασία, όπως εγώ είμαι Έλληνας, Μακεδόνας και Θεσσαλονικιός
Στο χωρίο που έβαλα, ο όμηρος δεν λέει φυσικά ότι ζούσαν αχαιοπουλες στην φθια και στην Ελλάδα ανάμεσα σε άλλους
Λέει ότι οι κοπέλες αυτών των πόλεων ήταν αχαιοπουλες νετα σκέτα
Αυτά παθαίνει κανείς όταν διαβάζει βιβλία του Σακελλαρίου ομως
Εδώ και χρόνια σε έχω πει ότι ο άνθρωπος είναι παπαρας και γραφεί συνέχεια μαλακιες, αλλά δεν θέλεις να το παραδεχτεις
Εσένα σε έχω σε πολύ μεγαλύτερη υπόληψη από αυτόν
Αυτός έπρεπε να πληρώνει για να διαβάζει εσένα και όχι εσύ αυτον
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Η Αρχαία Ανδρώνα, η Φθία, ο μυθικός Αχιλέας, οι Μυρμιδόνες και η Γλύφα.
https://vukentra.com/%CE%B7-%CE%B1%CF%8 ... %B9%CE%BB/
Το μυστήριο της Φθίας του Ομήρου: Δέκα χρόνια έρευνας στη Θεσσαλία και την Φθιώτιδα - Ο ρόλος της Αίγινας.
https://www.councilofachilles.org/alpha ... appaeta/17
ΜΗΠΩΣ ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ ΣΤΗΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑ? Η ΣΠΑΘΗ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ!
http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?TOPIC_ID=5942
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6353
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Υπάρχει όμως μια διαφορά. Εσύ χρησιμοποιείς ονομασίες που οδηγούν από το γενικό προς το πιο ειδικό/τοπικό. Θα μπορούσες να έχεις ξεκινήσει και ως "Ευρωπαίος-Βαλκάνιος" και να συνεχίσεις ως "Ελληνας-Μακεδόνας-Θεσαλλονικιός". Ο Όμηρος όμως δεν κάνει τέτοιου τύπου περιγραφή. Στο απόσπασμα με το βασίλειο του Αχιλλέα από τη ραψωδία Β(680-684), αναφέρονται οι διαφορετικές περιοχές που το συνθέτουν (μαζί με κάποιες πόλεις) και μετά οι λαοί που ζουν εκεί.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 13:38Δεν δέχομαι τους Έλληνες του Αχιλλέα ως κάτι ξεχωριστό από τους αχαιους
Το Έλληνες και μυρμιδονες είναι η τοπική τους ονομασία, όπως εγώ είμαι Έλληνας, Μακεδόνας και Θεσσαλονικιός
Δεν το λέει στο χωρίο που έφερες αλλά σε αυτό που έφερα εγώ. Το ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμά μου.Γκουερινο 4 έγραψε:Στο χωρίο που έβαλα, ο όμηρος δεν λέει φυσικά ότι ζούσαν αχαιοπουλες στην φθια και στην Ελλάδα ανάμεσα σε άλλους
Λέει ότι οι κοπέλες αυτών των πόλεων ήταν αχαιοπουλες νετα σκέτα
Ρε συ δεν είναι θέμα αξιοπιστίας Σακελλαρίου εδώ. Το ότι οι "Έλληνες" αρχικά ήταν ένα ξεχωριστό ελληνικό φύλο όπως τα υπόλοιπα (προτού επεκταθεί ο όρος ως συλλογική ονομασία για όλα τα ελληνόφωνα φύλα) είναι η επικρατούσα άποψη. Το πίστευαν και κάποιοι παλαιοί συγγραφείς συνδέοντάς τους άλλοτε με τους Γραικούς και άλλοτε με τους Ελλούς. Αναφέρεται κιόλας περιοχή Ελλάδα γύρω από τη Δωδώνη και τον Αχελώο. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια ακόμα πιο αρχαία καταγωγή του φύλου των Ελλήνων από την Ηπειρο αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.Γκουερινο 4 έγραψε:Αυτά παθαίνει κανείς όταν διαβάζει βιβλία του Σακελλαρίου ομως
Εδώ και χρόνια σε έχω πει ότι ο άνθρωπος είναι παπαρας και γραφεί συνέχεια μαλακιες, αλλά δεν θέλεις να το παραδεχτεις
Εσένα σε έχω σε πολύ μεγαλύτερη υπόληψη από αυτόν
Αυτός έπρεπε να πληρώνει για να διαβάζει εσένα και όχι εσύ αυτον
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 16625
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
τι θα πει αυτό είναι άλλη συζήτηση...;Jimmy81 έγραψε: ↑25 Ιουν 2022, 05:14Υπάρχει όμως μια διαφορά. Εσύ χρησιμοποιείς ονομασίες που οδηγούν από το γενικό προς το πιο ειδικό/τοπικό. Θα μπορούσες να έχεις ξεκινήσει και ως "Ευρωπαίος-Βαλκάνιος" και να συνεχίσεις ως "Ελληνας-Μακεδόνας-Θεσαλλονικιός". Ο Όμηρος όμως δεν κάνει τέτοιου τύπου περιγραφή. Στο απόσπασμα με το βασίλειο του Αχιλλέα από τη ραψωδία Β(680-684), αναφέρονται οι διαφορετικές περιοχές που το συνθέτουν (μαζί με κάποιες πόλεις) και μετά οι λαοί που ζουν εκεί.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 13:38Δεν δέχομαι τους Έλληνες του Αχιλλέα ως κάτι ξεχωριστό από τους αχαιους
Το Έλληνες και μυρμιδονες είναι η τοπική τους ονομασία, όπως εγώ είμαι Έλληνας, Μακεδόνας και ΘεσσαλονικιόςΔεν το λέει στο χωρίο που έφερες αλλά σε αυτό που έφερα εγώ. Το ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμά μου.Γκουερινο 4 έγραψε:Στο χωρίο που έβαλα, ο όμηρος δεν λέει φυσικά ότι ζούσαν αχαιοπουλες στην φθια και στην Ελλάδα ανάμεσα σε άλλους
Λέει ότι οι κοπέλες αυτών των πόλεων ήταν αχαιοπουλες νετα σκέταΡε συ δεν είναι θέμα αξιοπιστίας Σακελλαρίου εδώ. Το ότι οι "Έλληνες" αρχικά ήταν ένα ξεχωριστό ελληνικό φύλο όπως τα υπόλοιπα (προτού επεκταθεί ο όρος ως συλλογική ονομασία για όλα τα ελληνόφωνα φύλα) είναι η επικρατούσα άποψη. Το πίστευαν και κάποιοι παλαιοί συγγραφείς συνδέοντάς τους άλλοτε με τους Γραικούς και άλλοτε με τους Ελλούς. Αναφέρεται κιόλας περιοχή Ελλάδα γύρω από τη Δωδώνη και τον Αχελώο. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια ακόμα πιο αρχαία καταγωγή του φύλου των Ελλήνων από την Ηπειρο αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.Γκουερινο 4 έγραψε:Αυτά παθαίνει κανείς όταν διαβάζει βιβλία του Σακελλαρίου ομως
Εδώ και χρόνια σε έχω πει ότι ο άνθρωπος είναι παπαρας και γραφεί συνέχεια μαλακιες, αλλά δεν θέλεις να το παραδεχτεις
Εσένα σε έχω σε πολύ μεγαλύτερη υπόληψη από αυτόν
Αυτός έπρεπε να πληρώνει για να διαβάζει εσένα και όχι εσύ αυτον
και εμείς τι θα κάνουμε; θα αναμένουμε την άλλη συζήτηση;
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.
Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Ρε Δημήτρη θα μας τρελάνεις;Jimmy81 έγραψε: ↑25 Ιουν 2022, 05:14Υπάρχει όμως μια διαφορά. Εσύ χρησιμοποιείς ονομασίες που οδηγούν από το γενικό προς το πιο ειδικό/τοπικό. Θα μπορούσες να έχεις ξεκινήσει και ως "Ευρωπαίος-Βαλκάνιος" και να συνεχίσεις ως "Ελληνας-Μακεδόνας-Θεσαλλονικιός". Ο Όμηρος όμως δεν κάνει τέτοιου τύπου περιγραφή. Στο απόσπασμα με το βασίλειο του Αχιλλέα από τη ραψωδία Β(680-684), αναφέρονται οι διαφορετικές περιοχές που το συνθέτουν (μαζί με κάποιες πόλεις) και μετά οι λαοί που ζουν εκεί.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 13:38Δεν δέχομαι τους Έλληνες του Αχιλλέα ως κάτι ξεχωριστό από τους αχαιους
Το Έλληνες και μυρμιδονες είναι η τοπική τους ονομασία, όπως εγώ είμαι Έλληνας, Μακεδόνας και ΘεσσαλονικιόςΔεν το λέει στο χωρίο που έφερες αλλά σε αυτό που έφερα εγώ. Το ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμά μου.Γκουερινο 4 έγραψε:Στο χωρίο που έβαλα, ο όμηρος δεν λέει φυσικά ότι ζούσαν αχαιοπουλες στην φθια και στην Ελλάδα ανάμεσα σε άλλους
Λέει ότι οι κοπέλες αυτών των πόλεων ήταν αχαιοπουλες νετα σκέτα
Το χωρίο που έφερες λέει το εξής ότι στις τρεις πόλεις αυτοί που κατοικουσαν ονομαζόταν Αχαιοί, μυρμιδονες και Έλληνες
Όχι ξεχωριστά αλλά ως κοινή ονομασία και των τριων
Απόδειξη αυτού είναι το χωρίο που εφερα που λέει ότι αχαιοπουλες ζούσαν στις πόλεις αυτές, όχι φυσικά ανάμεσα σε αλλοεθνεις όπως νομίζεις εσυ
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Ποιο ξεχωριστό φυλο ρε δημητρακη;Ρε συ δεν είναι θέμα αξιοπιστίας Σακελλαρίου εδώ. Το ότι οι "Έλληνες" αρχικά ήταν ένα ξεχωριστό ελληνικό φύλο όπως τα υπόλοιπα (προτού επεκταθεί ο όρος ως συλλογική ονομασία για όλα τα ελληνόφωνα φύλα) είναι η επικρατούσα άποψη. Το πίστευαν και κάποιοι παλαιοί συγγραφείς συνδέοντάς τους άλλοτε με τους Γραικούς και άλλοτε με τους Ελλούς. Αναφέρεται κιόλας περιοχή Ελλάδα γύρω από τη Δωδώνη και τον Αχελώο. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια ακόμα πιο αρχαία καταγωγή του φύλου των Ελλήνων από την Ηπειρο αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Αχαιους τους λέει ο όμηρος
Όσο ξεχωριστό φύλο ήταν όλοι οι υπόλοιποι που ανέφερει ο όμηρος με τα τοπικά τους ονόματα τόσο ήταν και οι Έλληνες του Αχιλλέα
Η γέννηση του Έλληνα μετα τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα για μένα είναι ξεκάθαρα η έναρξη του μυκηναικου πολιτισμού μετά την έκρηξή της Σαντορίνης .
Πιο ακριβεστατη περιγραφή δεν μπορούσε να έχει αυτός ο μύθος
Και μην πεις τίποτα περίεργο για το τελευταίο που έγραψα
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6353
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Δεν μίλησα για αλλοεθνείς όσον αφορά το απόσπασμα της Ιλιάδας (τη λέξη λαός δεν την χρησιμοποίησα με όρους εθνικής διαφοροποίησης). Τώρα ο Όμηρος δεν μιλάει μόνο για τις 3 πόλεις αλλά και τις τρεις περιοχές όπου υπάγονται και αποτελούν το βασίλειο του Αχιλλέα (Πελασγικό Άργος, Φθία, Ελλάδα). Μάλλον σε μπερδεύει το ρήμα "λέγονται" που χρησιμοποιεί ο Όμηρος και σου δίνεται η εντύπωση ότι μιλάει για 3 διαφορετικές ονομασίες του ίδιου πληθυσμού. Για να το ξεκαθαρίσω λίγο είναι σα να περιγράφω σε ένα κείμενο π.χ. την αρχαία Πελοπόννησο και να γράψω σε κάποιο σημείο, "αυτοί που κατοικούν την Πελοπόννησο λέγονται Λάκωνες και Αχαιοί και Αρκάδες κλπ". Για ελληνικούς πληθυσμούς μιλάω που όμως ανήκουν σε διαφορετικά "φύλα". Και για το απόσπασμα της Ιλιάδας λοιπόν για ελληνικούς πληθυσμούς μιλάω οι οποίοι ενδεχομένως θα είχαν μερικές διαφορές ώστε να εντάσσονται σε κάποια από τα βασικά ελληνικά φύλα. Δεν δέχεσαι δηλαδή ότι υπήρξαν ελληνικά φύλα όπως Δωριείς, Ίωνες, Αιολέις κλπ καθώς και υπο-ομάδες των βασικών φύλων με διαφορές σε διαλεκτολογικό και πολιτισμικό επίπεδο; Μα είναι γνωστά πράγματα αυτά.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑27 Ιουν 2022, 01:53Ρε Δημήτρη θα μας τρελάνεις;
Το χωρίο που έφερες λέει το εξής ότι στις τρεις πόλεις αυτοί που κατοικουσαν ονομαζόταν Αχαιοί, μυρμιδονες και Έλληνες
Όχι ξεχωριστά αλλά ως κοινή ονομασία και των τριων
Απόδειξη αυτού είναι το χωρίο που εφερα που λέει ότι αχαιοπουλες ζούσαν στις πόλεις αυτές, όχι φυσικά ανάμεσα σε αλλοεθνεις όπως νομίζεις εσυ
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6353
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Μυρμιδόνες: ένας λαός «μυστήριο».
Κάτσε, δηλαδή οι Αθηναίοι που συμμετείχαν στην εκστρατεία δεν ήταν ιωνικό φύλο; Δεν ανήκαν σε διαφορετικό ελληνικό φύλο σε σχέση π.χ. με τους Αρκάδες ή τους Βοιωτούς που επίσης παίρνουν μέρος στον πόλεμο; Το ομηρικό "Αχαιοί" είναι όρος ομπρέλα για όλους τους Έλληνες όπως και Δαναοί, Αργείοι, με λίγες εξαιρέσεις που μπορεί να μην είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα όπως σε κάποια από τα αποσπάσματα που φέραμε. Όσον αφορά τον μυθικό Έλληνα, για μένα είναι επινόηση του 700 π.Χ. περίπου ώστε να αναλάβει τον ρόλο του γενάρχη των Ελλήνων με την μεταομηρική έννοια του όρου.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑27 Ιουν 2022, 01:59Ποιο ξεχωριστό φυλο ρε δημητρακη;Ρε συ δεν είναι θέμα αξιοπιστίας Σακελλαρίου εδώ. Το ότι οι "Έλληνες" αρχικά ήταν ένα ξεχωριστό ελληνικό φύλο όπως τα υπόλοιπα (προτού επεκταθεί ο όρος ως συλλογική ονομασία για όλα τα ελληνόφωνα φύλα) είναι η επικρατούσα άποψη. Το πίστευαν και κάποιοι παλαιοί συγγραφείς συνδέοντάς τους άλλοτε με τους Γραικούς και άλλοτε με τους Ελλούς. Αναφέρεται κιόλας περιοχή Ελλάδα γύρω από τη Δωδώνη και τον Αχελώο. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια ακόμα πιο αρχαία καταγωγή του φύλου των Ελλήνων από την Ηπειρο αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Αχαιους τους λέει ο όμηρος
Όσο ξεχωριστό φύλο ήταν όλοι οι υπόλοιποι που ανέφερει ο όμηρος με τα τοπικά τους ονόματα τόσο ήταν και οι Έλληνες του Αχιλλέα
Η γέννηση του Έλληνα μετα τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα για μένα είναι ξεκάθαρα η έναρξη του μυκηναικου πολιτισμού μετά την έκρηξή της Σαντορίνης .
Πιο ακριβεστατη περιγραφή δεν μπορούσε να έχει αυτός ο μύθος
Και μην πεις τίποτα περίεργο για το τελευταίο που έγραψα
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση «Κατασκευάζεται» ένας νέος, κυνικός λαός, μηδενικής εθνικής μνήμης
από Αρίστος » 29 Μάιος 2023, 15:56 » σε Εθνικά Θέματα - 113 Απαντήσεις
- 3519 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Rakomelofronas
18 Ιουν 2023, 23:33
-
-
-
Νέα δημοσίευση Μύκονος - λύθηκε το μυστήριο με τα καβούρια, μυστήριο με το φιλοδώρημα
από wooded glade » 19 Μάιος 2022, 00:26 » σε Εσωτερική Πολιτική - 49 Απαντήσεις
- 2192 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
26 Μάιος 2022, 14:29
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έξι συλλήψεις για ναρκωτικά - Μεταξύ αυτών ένας αστυφύλακας και ένας ειδικός φρουρός
από southern » 09 Απρ 2023, 19:10 » σε Κοινωνικά θέματα - 24 Απαντήσεις
- 826 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
10 Απρ 2023, 20:01
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ένας γκέι και ένας μαυρος θα είναι οι σχολιαστές της φετινής eurovision.Πήζετε?
από Μαδουραίος » 23 Φεβ 2024, 21:03 » σε Κοινωνικά θέματα - 12 Απαντήσεις
- 355 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
24 Φεβ 2024, 17:05
-