Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 15062
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 14 Μαρ 2023, 09:48

Καραμελίτσα έγραψε:
13 Μαρ 2023, 23:05
...ήταν η ανικανότητα του κόμματος του menoumeevropi.
Φυσικα και αυτο ειναι αληθεια. Και για αλλη μια φορα οι γελοιοι της κυβερνησης αντι να παταξουν τη διαθφορα και ασυδωσια σε ενα δημοσιο οργανισμο οπως ο ΟΣΕ του οποιου υπαλληλοι σκοτωσαν 60 ατομα λογω εγκληματικης αδιαφοριας, ξεκινησαν ταχα μου να παραγγελνουν δικαστικες ερευνες σε βαθος 15ετιας για τα υπολοιπα ατυχηματα τρενων, Με ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ των πραγματικων αιτιων του ατυχηματος (ΟΣΕ) μεσω του εκφοβισμου Συριζα Πασοκ που ηταν κυβερνηση παλαιοτερα.

Μια απ τα ιδια σε ενα τοσο σημαντικο προβλημα κρατικης διαφθορας κ Κουλη μας...
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 8910
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα » 14 Μαρ 2023, 10:01

Χμμμ, ναι, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δημοσίου σε αντιδιαστολή με τις εταιρείες, είναι ότιι αυτοί που φταίνε είναι πάντα οι υπάλληλοι, όχι το διοικητικό συμβούλιο.
Z

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 15062
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 14 Μαρ 2023, 10:07

πατησιωτης έγραψε:
14 Μαρ 2023, 07:51
Οργισμένε πρέπει να πάψεις να είσαι οργισμένος. :D Ισχύει η σημίτειος ρήση "αυτή είναι η Ελλάδα".Οπότε γιατί να οργίζεσαι;
Όσο για το ξύλο ου έφαγε ο Βαρουφάκης και το κυνήγι του Βίτσα,ήλθε η ώρα να πληρώσουν αυτά που οι ίδιοι ξεκίνησαν όπως και οι προηγούμενοι πασόκοι.Διότι ας μην υπάρχει αμφιβολία,οι πασόκοι τις δεκαετίες του 70 και του 80 έκαναν ότι οι συριζαίοι την προηγούμενη που είχαν πάρει στο κυνήγι τους πασόκους.
Για το ξυλο στο Μπαρ διδω ισχυρη
πιθανοτητα για στησιμο. Ο ανθρωπος ειναι αδιστακτος. Οσο για το "αυτη ειν η Ελλαδα" ο Σημι δικαιουται να το πει ως απο τους ελαχιστους που προσπαθησαν πραγματικα να την αλλαξουν. Οι υπολοιποι ας πανε να το πουνε αυτο στις οοκογενειες των θυματων.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 15062
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 14 Μαρ 2023, 10:13

Καραμελίτσα έγραψε:
14 Μαρ 2023, 10:01
Χμμμ, ναι, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δημοσίου σε αντιδιαστολή με τις εταιρείες, είναι ότιι αυτοί που φταίνε είναι πάντα οι υπάλληλοι, όχι το διοικητικό συμβούλιο.
Ναι οταν στηνονται παρτι απο υπαλληλους σε σταθμαρχεια και οταν το διοικητικο συμβουλιο ειναι επι της ουσιας το σωματειο ή ειναι φυτευτα κοματοσκυλα , πραγματι εχεις δικαιο.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 15062
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 14 Μαρ 2023, 10:16

Πολυ καλα τα ειπε η καθαριστρια. Μπραβο της αλλα θα γινει στοχος , οχι βεβαια αναρχικων αλλα "παρακρατικων χαφιεδων"...
Ας μην αποπροσανατολιζομαστε...
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 8910
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα » 14 Μαρ 2023, 12:59

Οργισμένος έγραψε:
14 Μαρ 2023, 10:13
Καραμελίτσα έγραψε:
14 Μαρ 2023, 10:01
Χμμμ, ναι, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δημοσίου σε αντιδιαστολή με τις εταιρείες, είναι ότιι αυτοί που φταίνε είναι πάντα οι υπάλληλοι, όχι το διοικητικό συμβούλιο.
Ναι οταν στηνονται παρτι απο υπαλληλους σε σταθμαρχεια και οταν το διοικητικο συμβουλιο ειναι επι της ουσιας το σωματειο ή ειναι φυτευτα κοματοσκυλα , πραγματι εχεις δικαιο.
Όταν η πραγματικότητα δεν ταιριάζει με την ιδεοληψία, αρχίζουν οι άναρθρες κραυγές.
Πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος Σπυρίδων – Κλέαρχος Πατέρας, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος & εκτελεστικό μέλος Αθανάσιος Κοτταράς, μέλη Κωνσταντίνος Καραπαναγιώτης, Γεράσιμος Κατσιγιάννης, Δημήτριος Γιαννουλάκης, Κωνσταντίνος Ταγγίρης, Αθανάσιος Λεβέντης εκπρόσωπος των εργαζομένων.
Z

πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 34871
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης » 14 Μαρ 2023, 15:23

Καραμελίτσα έγραψε:
14 Μαρ 2023, 10:01
Χμμμ, ναι, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δημοσίου σε αντιδιαστολή με τις εταιρείες, είναι ότιι αυτοί που φταίνε είναι πάντα οι υπάλληλοι, όχι το διοικητικό συμβούλιο.
Διοικητικό συμβούλιο που δεν μπορεί να απολύσει και να προσλάβει όποιους υπαλλήλους θέλει είναι διακοσμητικό διοικητικό συμβούλιο.

Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 8910
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα » 14 Μαρ 2023, 15:39

πατησιωτης έγραψε:
14 Μαρ 2023, 15:23
Καραμελίτσα έγραψε:
14 Μαρ 2023, 10:01
Χμμμ, ναι, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δημοσίου σε αντιδιαστολή με τις εταιρείες, είναι ότιι αυτοί που φταίνε είναι πάντα οι υπάλληλοι, όχι το διοικητικό συμβούλιο.
Διοικητικό συμβούλιο που δεν μπορεί να απολύσει και να προσλάβει όποιους υπαλλήλους θέλει είναι διακοσμητικό διοικητικό συμβούλιο.
Καλά όχι, έχει αρκετές αρμοδιότητες και κυρίως τη διαχείριση προϋπολογισμού πέρα απο τους μισθούς.

Κυρίως όμως, δεν αμείβονται ως διακοσμητικό συμβούλιο.
Z

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 15062
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 29 Μαρ 2023, 09:55

Μαϊμού βάρδιες... για τις υπερωρίες


Με ένα απολογητικό υπόμνημα 36 σελίδων ο κατηγορούμενος μόνιμος σταθμάρχης έδωσε απαντήσεις για το τι έγινε το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου στο σταθμαρχείο Λάρισας και γιατί έφυγε νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας του και παραδέχεται ότι εκείνος διόρθωσε με μπλάνκο τη βάρδια.

Από την απολογία του προκύπτει ότι η μία επιπλέον βάρδια είναι για τα μάτια του κόσμου και μπαίνει για να καλύψει το χρόνο που απαιτείται για την παράδοση παραλαβή από τον ένα σταθμάρχη στον άλλο. Οι ισχυρισμοί του οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι μόνιμοι σταθμάρχες πληρώνονται μία ώρα υπερωρία όπου στην πραγματικότητα όμως δεν την εργάζονται ολόκληρη.

Η «Ζούγκλα» σας παρουσιάζει όλη την απολογία του:

«Δεν ισχύει η λήξη βάρδιας 23:00. Δεν ήμουν υποχρεωμένος να μείνω »

«Σε ό,τι αφορά το ωράριο των σταθμαρχών οφείλω να διευκρινίσω τα ακόλουθα: Όπως θα έχετε ήδη διαπιστώσει στις τρεις βάρδιες που υπάρχουν (1η, 2η και 3η) για τον Σ.Σ. Λάρισας, που είναι από 6:00 έως 15:00, από 14:00 έως 23:00 και από 22:00 έως 7:00 την επομένη ημέρα, συμπίπτουν οι ώρες 6:00 με 7:00, 14:00 με 15:00 και 22:00 με 23:00, που έχουμε θεωρητικά ταυτόχρονα το προσωπικό (σταθμάρχες) της 3ης της προηγούμενης ημέρας με την 1η της επομένης, της 1ης με την 2η βάρδια και της 2ης με την 3η βάρδια. Στην ουσία δηλαδή θεωρητικά θα σκεφτεί κανείς ότι στις 6:00 με 7:00 θα πρέπει να είναι στο Σ.Σ. Λάρισας ταυτόχρονα τρεις (3) σταθμάρχες, στις 14:00 με 15:00 τέσσερις (4) σταθμάρχες και στις 22:00 με 23:00 τρεις (3) σταθμάρχες. Τούτο όμως δεν ισχύει. Η κοινή ώρα δεν υπάρχει γιατί στα χρονικά σημεία εκείνα συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος όπως π.χ. στιγμιαία μεγαλύτερη συμφόρηση κυκλοφορίας. Υπάρχει καθαρά και μόνον για την διασφάλιση της ασφαλούς παράδοσης – παραλαβής από τον έναν σταθμάρχη της μιας βάρδιας στον άλλο. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Έρχεται ο Σταθμάρχης της νέας βάρδιας. Ενημερώνεται από τον προηγούμενο. Παραλαμβάνει υπηρεσία και υπογράφει το βιβλίο και αποδεσμεύει ο προηγούμενος, ο οποίος κι αποχωρεί. Η παράθεση των ενεργειών που πρέπει να γίνουν στην αλλαγή των Σταθμαρχών είναι διεξοδική στον Κανονισμό του ΟΣΕ, τον οποίο και γνωρίζουν όλοι οι Σταθμάρχες και τηρούν. Ο Σταθμάρχης άλλωστε είναι ένα από τα πλέον κομβικά πρόσωπα για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας, αλλά και γενικότερα. Αυτοί μάλιστα από εμάς που στελεχώνουμε και κεντρικούς Σ.Σ., όπως αυτός της Λάρισας, έχουμε εκ των πραγμάτων κρισιμότατη θέση, ευθύνη, αλλά και εξουσία, καθόσον ό,τι κινείται και συμβαίνει εντός των ορίων των Σ.Σ. αποφασίζεται, κατευθύνεται συντονίζεται κι ελέγχεται από εμάς. Δεν είμαστε απλοί υπάλληλοι, που έχουμε ένα τυπικό ωράριο, στο οποίο πάμε κάνουμε τη δουλειά μας και φεύγουμε. Είμαστε το αντίστοιχο του ελεγκτή αέρος σ’ έναν αερολιμένα και του λιμενάρχη σ’ ένα λιμάνι. Από τις ενέργειές μας εξαρτάται η ασφάλεια όλου του σιδηροδρομικού δικτύου. Συνεχίζω λέγοντας ότι ο εκάστοτε Σταθμάρχης που αναλαμβάνει υπηρεσία στον Σ.Σ. Λάρισας είναι αυτός από μόνος του που έχει τον πλήρη έλεγχο του τοπικού Πίνακα Χειρισμού Αιχμών και του Εποπτικού Πίνακα. Ο δεύτερος που τοποθετείται αναλαμβάνει εκ των πραγμάτων έτερα καθήκοντα. Επικουρικά. Όπως η σύνταξη των υποδειγμάτων 1001 και 1036, η ρύθμιση των ζητημάτων εντός του Σταθμού, την υποδοχή των τρένων και τις εκφωνήσεις εντός του Σ.Σ. Δεν γίνεται να υπάρχει εναλλαγή προσώπων στον Πίνακα, γιατί αυτό είναι επικίνδυνο. Επομένως η μόνη περίπτωση που υπάρχει η παράδοση – παραλαβή μεταξύ Σταθμαρχών στις ανωτέρω αναφερόμενες ώρες να καθυστερήσει είναι εάν υπάρχει φόρτος εργασίας στην αλλαγή της βάρδιας, εάν έχουμε ελιγμούς εν εξελίξει εντός του σταθμού και εάν ο προηγούμενος σταθμάρχης περιμένει αμαξοστοιχία που έχει πάρει ο ίδιος την αναγγελία της. Όλα αυτά που περιγράφω συνέβησαν στην ημέρα που αναφέρομαι. Γι’ αυτό και αντί να παραδώσω υπηρεσία στις 22:00 και λίγα λεπτά, καθυστέρησα και παρέδωσα στις 22:30. Εν κατακλείδι αρνούμαι παντελώς ως αβάσιμο και νομικά αστήρικτο τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου ως Σταθμάρχη να παραμείνω στον Σ.Σ. Λάρισας την 28η Φεβρουαρίου 2023 μέχρι τις 23:00 που αναγράφεται στο Φύλλο Παρουσίας Σταθμαρχών του μηνός αυτού, καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης για τις ώρες 22:00 έως 23:00 των Σταθμαρχών της 2ης και της 3ης βάρδιας (αλλά και για τις 6:00 με 7:00 και τις 14:00 με 15:00 αντίστοιχα), αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της Υπηρεσίας από τον ένα στον άλλο και κατ’ επέκταση η ανάληψη της ευθύνης από τον επόμενο Σταθμάρχη. Αυτό συμβαίνει πάντοτε και με όλους του Σταθμάρχες και σε όλους του Σ.Σ. της χώρας μας.»

Advertisment

Scroll to continue


«Τα λάθη του Σαμαρά από την αρχή της βάρδιας «

Στην απολογία του περιγράφει ότι είχε μία δύσκολη απογευματινή βάρδια εξαιτίας των καθυστερήσεων και των προβλημάτων στη γραμμή Παλαιοφάρσαλα -Λάρισα .Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης έφθασε στο σταθμαρχείο νωρίτερα όπως του ζητήθηκε προκειμένου να ενημερωθεί :

Στις 21:45 περίπου ήρθε και ο συνάδελφος Βασίλης Σαμαράς, ευδιάθετος και σε άριστη κατάσταση, του είπα δε να καθίσει μόνο στο τηλέφωνο και να παρακολουθεί γιατί έπρεπε να τελειώσω τους με τους ελιγμούς.-

Στις 21:50 έδωσα εντολή αναχώρησης στην αμαξοστοιχία 93506 (πρώην IC 56) για αναχώρηση προς Θεσσαλονίκη, κανονικά στην γραμμή ανόδου. Την εκφώνηση μάλιστα μέσω Ρ/Τ έδωσα εντολή να την κάνει ο κ. Σαμαράς, τον οποίο και διόρθωσα αντιλαμβανόμενος ότι δεν την έκανε όπως ο τύπος ορίζει, με ορθή επανάληψη. Όλα αυτά είναι άλλωστε καταγεγραμμένα στις ηχητικές καταγραφές του Ρ/Τ. Την ίδια ώρα η Δ/Η 220023 έβγαινε από την γραμμή του μηχανοστασίου στην 6η γραμμή κατ’ εντολή μου για να την περάσω μέσω των αιχμών Νο 115 – Νο 116 – Νο 117Α/Β στην 3η γραμμή, επικεφαλής του χαλασμένου 2594, για να είναι έτοιμο να φύγει κάποια στιγμή αργά το βράδυ σε κενά κυκλοφορίας για Θεσσαλονίκη Στις 22:05, έχοντας στραμμένη την προσοχή μου στον ΠΙΝΑΚΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΑΙΧΜΩΝ και στους ελιγμούς που εκτελούσα, είδα ότι πλησίαζε και η αμαξοστοιχία 2575 από τον Βόλο και αμέσως μέσω Ρ/Τ έδωσα αυστηρά εντολή στον μηχανοδηγό της να παραμείνει, ως όφειλε, στο κόκκινο φωτόσημο εισόδου, ώσπου να τελειώσω τους ελιγμούς. Ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 2575 έχοντας την εντύπωση ότι σταθμάρχης είναι ο κ. Σαμαράς, όπως ήταν και τα προηγούμενα βράδια με βάση το πρόγραμμα μετά τις 22:00, τον πήρε στο κινητό για να του ζητήσει εξηγήσεις γιατί να περιμένει. Εκνευρίστηκα όταν το αντιλήφθηκα και έκανα παρατήρηση στον συνάδελφό μου κ. Σαμαρά, λέγοντάς του ότι κυκλοφορία από το κινητό δεν κάνουμε ποτέ και να δώσει εντολή στον μηχανοδηγό να μην το ξανακάνει. Το χρονικό εκείνο σημείο ο συνάδελφός μου κ. Σαμαράς μου πρότεινε να αναλάβει και να αποχωρήσω, απαντώντας του ότι δεν θα το κάνω πριν ολοκληρώσω και με τις τελευταίες λεπτομέρειες, ώστε να μην αφήσω σ’ αυτόν παρά μόνον κανονικότητα για την βάρδια του.Περί ώρα 22:12 παρέδωσα τον έλεγχο του ΠΙΝΑΚΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΑΙΧΜΩΝ και τους ΕΠΟΠΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ στον κ. Σαμαρά. Συμπλήρωσα και τα τελευταία δεδομένα στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΙΝΗΣΕΩΣ του Σταθμούτο οποίο δεν είναι άλλο από το έγγραφο που υπάρχει στη δικογραφία και έχει τις υπογραφές εμού και του κ. Σαμαρά, τα οποία δεδομένα ως επί τω πλείστον είχαν να κάνουν με βλάβες στις ΑΣΙΔ και ήταν η πιο σημαντική ενημέρωση που θα έπρεπε να έχει ο επόμενος σταθμάρχης, ήτοι ο κ. Σαμαράς, καθώς και αυτός της πρωινής βάρδιας, ενόψει του ότι δεν αναμένονταν να επιδιορθωθούν οι βλάβες αυτές τη νύχτα, ρώτησα δε τον αντικαταστάτη μου στην επόμενη βάρδια, δηλαδή τον κ. Σαμαρά για το εάν είχε κάποια άλλη απορία ή κάποιο πρόβλημα για ν’ αναλάβει και μου απάντησε αρνητικά. Μάλιστα με προέτρεψε να πάω να φάω κάτι και να ηρεμήσω από το δύσκολο απόγευμα που είχα μέχρι τότε, το οποίο με είχε καταβάλει σωματικά και ψυχικά, κάτι που ήταν άλλωστε εμφανές στο πρόσωπό μου σε όλους όσους ήταν παρόντες κοντά μου το χρονικό σημείο αυτό. Του εξήγησα για μια ακόμη φορά, αν και το είχε ήδη αντιληφθεί όση ώρα ήταν δίπλα μου, ότι υπήρχε στην 3η γραμμή το χαλασμένο 2594. Του επανέλαβα την κατάσταση κυκλοφορίας ως έχει. Δηλαδή ότι υπήρχε κανονικά διπλή γραμμή μεταξύ Λάρισας – Ν. Πόρων και ότι όλα ήταν ομαλά προς Θεσ/νίκη και ότι εξακολουθούσε να υπάρχει μονή γραμμή καθόδου μεταξύ Σ.Σ. Λάρισας – Παλαιοφαρσάλου, η οποία σύμφωνα με τις προβλέψεις θα αποκαθίστατο αργά τη νύχτα.-

Με δεδομένο ότι η μοναδική αμαξοστοιχία 2597, που ήταν ο προαστιακός από Θεσσαλονίκη, για την οποία την σχετική αναγγελία αναχώρησης από τον Σ.Σ. Νέων Πόρων είχε ληφθεί από τον κ. Σαμαρά στις

22:14 και είχε καταγραφεί απ’ αυτόν στον ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ, θα έφτανε στο Σ.Σ. Λάρισας περίπου 22:45 και ότι η IC 62 από Αθήνα θα έφτανε στον Σ.Σ. Λάρισας με καθυστέρηση περίπου 55 λεπτών και συγκεκριμένα περί ώρα 23:05, ώστε να συνεχίσει μετά κανονικά την πορεία της για Θεσσαλονίκη στη γραμμή ανόδου, καθότι θα έπρεπε να περιμένει προηγουμένως στον Σ.Σ.Παλαιοφαρσάλου για να περάσει πρώτα η IC 63 που κατέβαινε, καμία απολύτως άλλη εργασία δεν είχε να κάνει ο κ. Σαμαράς από την ώρα που αποχώρησα, δηλαδή από τις 22:30 μέχρι τις 23:00 και εν γένει κανένας απολύτως λόγος δεν συνέτρεχε να χρειαστεί να μείνω περισσότερο δίπλα του ως εμπειρότερος σταθμάρχης. Στην ουσία δηλαδή από τις 22:11 του ήρθε στο Σ.Σ. Λάρισα η IC 63, την οποία διευθέτησα εγώ, μέχρι τις 22:45 που θα έρχονταν κανονικά από την πορεία της ο προαστιακός 2597, κανένα άλλο τραίνο δεν είχε να κινηθεί εντός των χωρικών ορίων του Σ.Σ. Λάρισας. Δεν βάζω στο σημείο αυτό τους ελιγμούς που ούτως ή άλλως έγινα από εμένα. Τα λέγω αυτά για να τονίσω ότι το επιχείρημα περί δήθεν αγχωτικής κατάστασης και έντονης κυκλοφορίας μεταξύ 22:30 και 23:00 που επιχείρησε ο κ. Σαμαράς να παρουσιάσει εξεταζόμενος ενώπιόν σας είναι απολύτως αβάσιμο



«Διόρθωσα με μπλάνκο γιατί έκανα μουτζούρα»

Ο Κώστας Παυλόπουλος δίνει απάντηση γιατί διόρθωσε με μπλάνκο το ωράριο στο βιβλίο παράδοσης παραλαβής .

«Εγώ είχα μέχρι τις 22:20 ένα ωράριο με πολλαπλές ενέργειες από μέρος μου, που γίνονταν ανά λεπτό και πεντάλεπτο και παρέδωσα σ’ αυτόν τον σταθμό σε πλήρη ηρεμία και με ρυθμούς κίνησης που είχαν πλέον ομαλοποιηθεί. Υπέγραψα την παράδοση της υπηρεσίας μου στο βιβλίο αυτό, βάζοντας και υπογραφή για τον συνάδελφό μου κ. Χαμηλό, που είχε αποχωρήσει νωρίτερα και είχα την σύμφωνη γνώμη του για να το πράξω. Στο ίδιο βιβλίο υπέγραψε αμέσως μετά ενώπιόν μου κι αυτός ο Β. Σαμαράς ως παραλαβών. Από αβλεψία μου είχα συμπληρώσει όμως λαθεμένα την ώρα παράδοσης, την οποία και διόρθωσα στο σωστό, κάνοντας όμως μουτζούρα, την οποία και διόρθωσα πάραυτα με διορθωτικό blanko, χωρίς όμως τούτο ν’ αλλάζει κάτι στο πραγματικό γεγονός ότι η ώρα παράδοσης – παραλαβής της υπηρεσίας μου ως σταθμάρχη είναι η 22:30, δηλαδή αυτή που αναγράφεται στο βιβλίο. Το γεγονός άλλωστε ότι η τελευταία ενέργειά μου ως σταθμάρχης είναι αυτή που σχετίζεται με την υποδοχή του IC 63 δεν αμφισβητείται από κανέναν απ’ όσο γνωρίζω.



«Το τηλεφώνημα του Σαμαρά»

Λίγο πριν την σύγκρουση και ενώ η αμαξοστοιχία κινείται ήδη σε λάθος γραμμή ο Βασίλης Σαμαράς καλεί στο τηλέφωνο τον Κώστα Παυλόπουλο .

«Στις 23:15 δέχθηκα ένα τηλέφωνο, το οποίο δεν είχα καταχωρημένο. Ήταν ο Βασίλης Σαμαράς, ο οποίος με ρώτησε αν μ’ ενοχλεί για να μου αναφέρει κάτι. Του απάντησα πως φυσικά και όχι, καθόσον μόλις είχα φτάσει στο σπίτι μου. Μου είπε ότι οι μηχανοδηγοί του 2597 κατά την είσοδο προς την ΜΟΡΤΑ βρήκαν ανάποδα την αιχμή Νο 116 και του έκαναν σχετική παρατήρηση και του είπαν ότι θα το κατέγραφαν στο φύλλο πορείας. Τον ρώτησα τελικώς τι έκανε και εάν έβαλε την αμαξοστοιχία στην ΜΟΡΤΑ ή όχι και μου απάντησε θετικά, ήτοι ότι έκανε τον χειρισμό που ήταν αναγκαίος και διορθώθηκε η αιχμή και όλα τέλειωσαν καλώς. Μου τα έλεγε λίγο μπερδεμένα και με ασάφεια, οπότε του απάντησα να μην δώσει άλλη σημασία και να κάνει τη δουλειά του και να έρθει στο γραφείο της Επιθεώρησης την επόμενη μέρα που θα ήμουν εκεί, μιας και ήμουν υπεύθυνος πορισμάτων και συμβάντων για να μου τα πει καλύτερα. Με καληνύχτισε και μου είπε ότι θα έρθει αύριο το πρωί.»

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2023, 09:36

ΟΣΕ Τέμπη Σιδηροδρομικό δυστύχημα υπερωρίες σταθμάρχης βάρδιες


Ακολουθήστε τη Ζούγκλα στο google news και ενημερωθείτε πρώτοι από όλους

Διαβάστε τα εγκυρότερα νέα και ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, στο zougla.gr

https://www.zougla.gr/greece/article/ma ... -iperories
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 15062
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Δεν ήταν αναρχικοί και δεν ήταν ΔΥ του ΟΣΕ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος » 29 Μαρ 2023, 13:30

H Microsoft πταει λενε σταλινες, χιτλερικοι και λοιποι φασιστες
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών