Περί Παιδεραστίας...

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
nostromos
Δημοσιεύσεις: 23468
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2018, 22:06
Phorum.gr user: nostromos

Re: Περί Παιδεραστίας...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nostromos » 14 Φεβ 2024, 22:06

ελα να δεις που εχω γραμμενα οσα γραφεις ... απατεωνα

3c8bb2832c6a3bf9248fc580e3078b85.jpg
η προσοχη μας στο Καστελοριζο

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17022
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Περί Παιδεραστίας...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 14 Φεβ 2024, 22:34

taxalata xalasa έγραψε:
14 Φεβ 2024, 21:08
Juno έγραψε:
14 Φεβ 2024, 20:44
taxalata xalasa έγραψε:
12 Φεβ 2024, 23:29


Έρως. Ο θεός της αγάπης και της σεξουαλικής επιθυμίας. γιος είτε του Έρεβου και της Νύχτας είτε της Αφροδίτης και του Άρη.
Πηγη: Wikipedia (και άλλες ίδιου επιπέδου).



Τράβα να αρμέξεις τον τράγο... καημένη... Δεν σε ανταγωνίζομαι στις ανωμαλίες σου. Παίξε με τον τράγο ήσυχος. Που αμφισβητείς εσύ τους μεταφραστές... Υπάρχουν μεταφραστές και μεταφραστές.

Νομίζεις πως θα αλλάξεις εσύ τις έννοιες των λέξεων για να χωράνε στην εμμονική ψυχαναγκαστική ιδεοληψία σου...; Ο μόνος με εμμονική ψυχαναγκαστική ιδεοληψία εδώ, είσαι εσύ. Ακόμα και οι ομοϊδεάτες σου τρολλάρουν από κάποιο σημείο και μετά. Εσύ κοντεύεις να σκάσεις.

Χωνεψέ το... Οι αρχαίοι την σηκώνανε την φουστανέλα... Τους άρεσε και εσένα δεν σου πέφτει λόγος... Μην λύσσας τόσο πολύ να πείσεις. Θα σκάσεις.

ΥΓ. Έχεις κι εσύ κόλλημα με τους Αλβανούς; όχι όταν δεν γράφετε ανθελληνικές βλακείες, οπότε απλώς σας αγνοώ Σε παράτησε αλβανός και πήγε με άλλην; :003: Ρε τι πόνο έχουνε μοιράσει οι αλβανοί... Και δεν τους φαινόνατε...
Σιχαμάρα! :078::078::078::078:
Καλό είναι να θυμίζουμε την καταγωγή σου για να καταλαβαίνουν οι επισκέπτες γιατί τα γράφεις αυτά.

Fixed :smt023
Εραστής και Ερώμενος (Δάσκαλος και Μαθητής) :smt005:.

Μαθημα: Περί Εὐρυπρωκτίας

Εικόνα

Πόνος...

Ο Αισχύνης Κατά Τιμάρχου εις τους στίχους 12-13 αναφέρει :
Μετάφραση:
Οι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν δύσει ο ήλιος. Να μην επιτρέπεται εις τους έχοντας ηλικία ανωτέρα της παιδικής να εισέρχονται εις τα σχολεία, όταν υπάρχουν εντός αυτών παιδιά, εκτός εάν πρόκειται περί υιού, αδελφού ἡ γαμβρού του διδασκάλου. Εάν δε κάποιος παρά την απαγόρευση ταύτη εισέρχεται εις το σχολείο, να τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν εις κανένα ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά κατά τις εορτές του Ερμού, με καμμία δικαιολογία. Εάν δε επιτρέπει τούτο εις αυτούς και δεν τους εκδιώκει εκ της παλαίστρας, ο επί κεφαλής της παλαίστρας θα είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων. Οι δε χορηγοί οι οριζόμενοι υπό του λαού, πρέπει να έχουν συμπληρώσει τό τεσσαρακοστόν έτος της ηλικίας των.
Μετά ταύτα δε, άνδρες Αθηναίοι, ο νομοθέτης κάνει λόγο περί εγκλημάτων βαρύτατων μεν, τα οποία όμως συμβαίνουν, νομίζω εις την πόλη. Διότι εξ αιτίας του ότι γίνονται μερικά, τα οποία δεν έπρεπε να εγίνοντο, οι παλαιοί τηρούσαν τους νόμους. Ρητά λοιπόν ο νόμος ορίζει ότι, εάν ένας πατέρας ή αδελφός ή θείος ή επίτροπος ή εν γένει κάποιος από εκείνους που έχουν εξουσία επί ελευθέρου παιδιού, παραδώσει αυτό αντί χρημάτων εις κάποιον έκφυλο δια σεξουαλική απόλαυση, δεν επιτρέπεται να καταδιωχθεί το παιδί, αλλά εκείνοι οι οποίοι συνήψαν αντί χρημάτων την συμφωνία αυτή, ο ένας διότι το παρέδωσε και ο άλλος διότι το παρέλαβε προς τον ανωτέρω σκοπό. Όρισε δε και δια τους δυό την ίδια ποινή».

Επίσης ο Αισχύνης στο ίδιο έργο , στον στίχο 16 αναφέρει:
«Αν κάποιος Αθηναίος προσβάλει ελεύθερο παιδί, να διώκεται ενώπιον των θεσμοθετών από εκείνον, ο οποίος έχει εξουσία επί του παιδιού, αφού αναγράψει εις την μήνυση του την ποινή, της οποίας θεωρεί τούτον άξιον. Αν δε ο μηνυθείς καταδικασθεί, να παραδοθεί εις τους ένδεκα και να θανατωθεί την ίδια ημέρα. Εάν δε του επιβληθεί χρηματική ποινή, να την καταβάλει εντός ένδεκα ημερών μετά την δίκη, εάν δεν δύναται να την καταβάλει αμέσως, μέχρις ότου δεν την καταβάλει, να φυλακισθεί. Εις την ίδια ποινή να υπόκεινται και εκείνοι, οι οποίοι υποπίπτουν εις τις ίδιας παραβάσεις και όσον αφορά τους δούλους».


Λυκούργος «επεδοκίμαζε μόνο το εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχικήν αρετήν του παιδιού, προσεπάθει να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των άμεμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν όμως επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικό σώμα, επειδή ο Λυκούργος εθεώρει τούτο πολύ αναίσχυντον, ενομοθέτησεν εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί απο τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδίσιους (ερωτικές) σχέσεις οι γονείς από τα τέκνα των και οι αδερφοί από τους αδερφούς των».

Πλούταρχος:
«ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου».

Πλάτωνας στους «Νόμους» του:
«Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελεύθερους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλλίτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε τελείως».
«Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι από τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζούν αζευγάρωτα, ως την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα από τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζούν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει να λοιπόν αυτοί (οι πολίτες) να είναι ακόμη καλλίτεροι από τα θηρία».


Εσύ βρήκες δύο φωτογραφίες από αγγεία αρχαίου πορνείου, η μία παραποιημένη να δείχνει δύο άντρες αντί για έναν άντρα και μία γυναίκα και τις αναπαράγεις συνεχώς.
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17022
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Περί Παιδεραστίας...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 14 Φεβ 2024, 22:36

taxalata xalasa έγραψε:
14 Φεβ 2024, 21:24
nostromos έγραψε:
14 Φεβ 2024, 21:14
μετά την ξευτιλα με τα ψεύτικα αρχαιολογικά ευρήματα ο απατεώνας εμμονικος με την παιδαρεστια συμαζευτηκε κάπως... :003:
....
Μαθημα: Περί Εὐρυπρωκτίας
...
Πόνος...
Έλα μωρέ, θα συνηθίσεις και θα σου αρέσει :c020:
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 16613
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: Περί Παιδεραστίας...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 14 Φεβ 2024, 23:00

Juno έγραψε:
14 Φεβ 2024, 22:34

Εραστής και Ερώμενος (Δάσκαλος και Μαθητής) :smt005:.

Μαθημα: Περί Εὐρυπρωκτίας

Εικόνα

Πόνος...

Juno έγραψε:
14 Φεβ 2024, 22:34
Ο Αισχύνης Κατά Τιμάρχου εις τους στίχους 12-13 αναφέρει :
SpoilerShow
Μετάφραση:
Οι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν δύσει ο ήλιος. Να μην επιτρέπεται εις τους έχοντας ηλικία ανωτέρα της παιδικής να εισέρχονται εις τα σχολεία, όταν υπάρχουν εντός αυτών παιδιά, εκτός εάν πρόκειται περί υιού, αδελφού ἡ γαμβρού του διδασκάλου. Εάν δε κάποιος παρά την απαγόρευση ταύτη εισέρχεται εις το σχολείο, να τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν εις κανένα ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά κατά τις εορτές του Ερμού, με καμμία δικαιολογία. Εάν δε επιτρέπει τούτο εις αυτούς και δεν τους εκδιώκει εκ της παλαίστρας, ο επί κεφαλής της παλαίστρας θα είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων. Οι δε χορηγοί οι οριζόμενοι υπό του λαού, πρέπει να έχουν συμπληρώσει τό τεσσαρακοστόν έτος της ηλικίας των.
Μετά ταύτα δε, άνδρες Αθηναίοι, ο νομοθέτης κάνει λόγο περί εγκλημάτων βαρύτατων μεν, τα οποία όμως συμβαίνουν, νομίζω εις την πόλη. Διότι εξ αιτίας του ότι γίνονται μερικά, τα οποία δεν έπρεπε να εγίνοντο, οι παλαιοί τηρούσαν τους νόμους. Ρητά λοιπόν ο νόμος ορίζει ότι, εάν ένας πατέρας ή αδελφός ή θείος ή επίτροπος ή εν γένει κάποιος από εκείνους που έχουν εξουσία επί ελευθέρου παιδιού, παραδώσει αυτό αντί χρημάτων εις κάποιον έκφυλο δια σεξουαλική απόλαυση, δεν επιτρέπεται να καταδιωχθεί το παιδί, αλλά εκείνοι οι οποίοι συνήψαν αντί χρημάτων την συμφωνία αυτή, ο ένας διότι το παρέδωσε και ο άλλος διότι το παρέλαβε προς τον ανωτέρω σκοπό. Όρισε δε και δια τους δυό την ίδια ποινή».

Επίσης ο Αισχύνης στο ίδιο έργο , στον στίχο 16 αναφέρει:
«Αν κάποιος Αθηναίος προσβάλει ελεύθερο παιδί, να διώκεται ενώπιον των θεσμοθετών από εκείνον, ο οποίος έχει εξουσία επί του παιδιού, αφού αναγράψει εις την μήνυση του την ποινή, της οποίας θεωρεί τούτον άξιον. Αν δε ο μηνυθείς καταδικασθεί, να παραδοθεί εις τους ένδεκα και να θανατωθεί την ίδια ημέρα. Εάν δε του επιβληθεί χρηματική ποινή, να την καταβάλει εντός ένδεκα ημερών μετά την δίκη, εάν δεν δύναται να την καταβάλει αμέσως, μέχρις ότου δεν την καταβάλει, να φυλακισθεί. Εις την ίδια ποινή να υπόκεινται και εκείνοι, οι οποίοι υποπίπτουν εις τις ίδιας παραβάσεις και όσον αφορά τους δούλους».
εντελώς άσχετη παράθεση.

Juno έγραψε:
14 Φεβ 2024, 22:34
Λυκούργος
SpoilerShow
«επεδοκίμαζε μόνο το εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχικήν αρετήν του παιδιού, προσεπάθει να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των άμεμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν όμως επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικό σώμα, επειδή ο Λυκούργος εθεώρει τούτο πολύ αναίσχυντον, ενομοθέτησεν εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί απο τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδίσιους (ερωτικές) σχέσεις οι γονείς από τα τέκνα των και οι αδερφοί από τους αδερφούς των».
εντελώς άσχετη παράθεση.

Juno έγραψε:
14 Φεβ 2024, 22:34


Πλούταρχος:
SpoilerShow
«ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου».
Πλάτωνας
SpoilerShow
στους «Νόμους» του:
«Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελεύθερους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλλίτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε τελείως».
«Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι από τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζούν αζευγάρωτα, ως την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα από τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζούν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει να λοιπόν αυτοί (οι πολίτες) να είναι ακόμη καλλίτεροι από τα θηρία».
εντελώς άσχετη παράθεση.

Juno έγραψε:
14 Φεβ 2024, 22:34

Εσύ βρήκες δύο φωτογραφίες από αγγεία αρχαίου πορνείου, η μία παραποιημένη να δείχνει δύο άντρες αντί για έναν άντρα και μία γυναίκα και τις αναπαράγεις συνεχώς.
Είσαι όλοτελα γίδα...

Παράθεσα αρχαία κείμενα με ονοματεπώνυμες μεταφράσεις που μιλάνε για παιδεραστία και για σαρκική έλξη και παραθέτεις ό,τι νάναι χωρίς να βάζεις αρχαία κείμενα και ούτε ονοματεπώνυμες μεταφράσεις.

Άιντε να βοσκήσεις το σανό που σε ταΐζουν...
𐀲𐀏𐀨𐀲𐀏𐀨𐀭 𐀀𐀗𐀨:𐀣𐀬𐀔:𐀓𐀫:𐀀𐀗𐀨:𐀏𐀬:𐀣𐀦

Μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης πολιτικής πελατείας, διαφθοράς, εξαγοράς και εξευτελισμού της έννοιας της ίδιας της πολιτικής.

Με πρᾰ́σῐνους, κῠᾰνέους και ἐρῠθρούς Κοκούς...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών