Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Bau Ban
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 15 Απρ 2021, 22:44

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bau Ban » 15 Απρ 2021, 23:04

sys3x έγραψε:
14 Απρ 2021, 16:47
Paris έγραψε:
14 Απρ 2021, 16:27
σβηνονται μνματα ;
δεν μπορω να φανταστω το λογο :smt017
Λόγος = jj
Το phorum εδω και καιρο βλεπει παντου φαντασματα
Ειπαμε
Το τιμημα της αρνησης ενος εντιμου συμβιβασμου

Άβαταρ μέλους
NewModelArmy
Δημοσιεύσεις: 4989
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:39

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από NewModelArmy » 15 Απρ 2021, 23:05

Οντως αυτος που τα εγραφε αυτα χτες δεν ηταν ο JJ.Τελειως αλλο στυλ γραφης.Αδικα τον εφαγαν τον ανθρωπο.

Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10275
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 15 Απρ 2021, 23:08

NewModelArmy έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:05
Οντως αυτος που τα εγραφε αυτα χτες δεν ηταν ο JJ.Τελειως αλλο στυλ γραφης.Αδικα τον εφαγαν τον ανθρωπο.
Ο Γκεωργκι της καρδιάς μας, που δεν ξέρει να ξεχωρίσει καν έναν αμανέ
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 37567
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 15 Απρ 2021, 23:12

NewModelArmy έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:05
Οντως αυτος που τα εγραφε αυτα χτες δεν ηταν ο JJ.Τελειως αλλο στυλ γραφης.Αδικα τον εφαγαν τον ανθρωπο.
τομάτο, τομέητο.


Bau Ban έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:04
sys3x έγραψε:
14 Απρ 2021, 16:47
Paris έγραψε:
14 Απρ 2021, 16:27
σβηνονται μνματα ;
δεν μπορω να φανταστω το λογο :smt017
Λόγος = jj
Το phorum εδω και καιρο βλεπει παντου φαντασματα
Ειπαμε
Το τιμημα της αρνησης ενος εντιμου συμβιβασμου
πρώτον σε πρόλαβα,
δεύτερον σε πρόλαβα και
τρίτον σε πρόλαβα.

ψήσου για φόρουμ, θα κάνει ΠΑΤΑΓΟ.
κάτι σε φρη σπιτζ, ή μπορείς να το έχεις στα γερμανικά, φράη σπράχεν.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Bau Ban
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 15 Απρ 2021, 22:44

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bau Ban » 15 Απρ 2021, 23:14

NewModelArmy έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:05
Οντως αυτος που τα εγραφε αυτα χτες δεν ηταν ο JJ.Τελειως αλλο στυλ γραφης.Αδικα τον εφαγαν τον ανθρωπο.
Δε ειναι ο πρωτος ουτε θα ειναι ο τελευταιος
Εχει χαθει η μπαλα

Άβαταρ μέλους
Paris
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 22:29
Phorum.gr user: ΜΕΓΑΛΟΣ

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Paris » 15 Απρ 2021, 23:26

αν βγαλετε ακρη με την καταγωγη του '' απο ξενο τοπο'' να ενημερωσετε τους ερευνητες πουν την αναζητουν καμια καταστορια χρόνια τωρα
για να κανω τα πραματα χειροτερα ο μεγαλος θεωηρητικος εθνικος μουσικολογος της τουρκιάς ο rauf yekta υποστηριζε πως ειναι Βιεννεζικο εμβατηριο που τομαθαν οι μπαντες τους κατα την γνωστη εκστρατεια

Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10275
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 15 Απρ 2021, 23:29

Paris έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:26
αν βγαλετε ακρη με την καταγωγη του '' απο ξενο τοπο'' να ενημερωσετε τους ερευνητες πουν την αναζητουν καμια καταστορια χρόνια τωρα
για να κανω τα πραματα χειροτερα ο μεγαλος θεωηρητικος εθνικος μουσικολογος της τουρκιάς ο rauf yekta υποστηριζε πως ειναι Βιεννεζικο εμβατηριο που τομαθαν οι μπαντες τους κατα την γνωστη εκστρατεια
Παπαριες υποστηρίζει ο Ραουφ.
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

Άβαταρ μέλους
Paris
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 22:29
Phorum.gr user: ΜΕΓΑΛΟΣ

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Paris » 15 Απρ 2021, 23:34

Λίνο Βεντούρα έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:29
Paris έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:26
αν βγαλετε ακρη με την καταγωγη του '' απο ξενο τοπο'' να ενημερωσετε τους ερευνητες πουν την αναζητουν καμια καταστορια χρόνια τωρα
για να κανω τα πραματα χειροτερα ο μεγαλος θεωηρητικος εθνικος μουσικολογος της τουρκιάς ο rauf yekta υποστηριζε πως ειναι Βιεννεζικο εμβατηριο που τομαθαν οι μπαντες τους κατα την γνωστη εκστρατεια
Παπαριες υποστηρίζει ο Ραουφ.
οπως ολοι - κ αυτοι που υποστηριζουν πως το ελεγαν με αγγλικο παρθεναγωγειο της πολης :003:

κανεις δεν γνωριζει

το σιγουρο ειναι πως ειναι ματζορε - κ ο πληκτρας (με ταμειακη μηχανη σαν οργανο ) διεκρινε καθαρα αραβια

Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10275
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 15 Απρ 2021, 23:40

Paris έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:34
το σιγουρο ειναι πως ειναι ματζορε
Εικόνα
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

Άβαταρ μέλους
Paris
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 22:29
Phorum.gr user: ΜΕΓΑΛΟΣ

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Paris » 15 Απρ 2021, 23:47

Λίνο Βεντούρα έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:40
Paris έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:34
το σιγουρο ειναι πως ειναι ματζορε
Εικόνα
καλα εσυ πες το ραστ

Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10275
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 15 Απρ 2021, 23:49

Paris έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:47

καλα εσυ πες το ραστ
Δεν πάμε καλά...
Μήπως είναι και αμανές;
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

Άβαταρ μέλους
Paris
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 22:29
Phorum.gr user: ΜΕΓΑΛΟΣ

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Paris » 16 Απρ 2021, 03:35

Λίνο Βεντούρα έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:49
Paris έγραψε:
15 Απρ 2021, 23:47

καλα εσυ πες το ραστ
Δεν πάμε καλά...
Μήπως είναι και αμανές;
μπορει κ να το κανουν :102:

το υφος ο χαρακτηρας και η αισθηση ειναι ματζορε - για αυτο το αναζητουν στα εμβατηρια
και απο σι μινορε που το παιζουν σαν καραπαραδοσιακο πχ ιδιες νοτες με τη ρε ματζορε εχει και η κινηση-ροη της μελωδιας ειναι που δινει το ματζορε ακουσμα

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40321
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 16 Απρ 2021, 04:58

Paris έγραψε:
16 Απρ 2021, 03:35
το υφος ο χαρακτηρας και η αισθηση ειναι ματζορε - για αυτο το αναζητουν στα εμβατηρια
Την αύρα του ξέχασες.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
Paris
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 22:29
Phorum.gr user: ΜΕΓΑΛΟΣ

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Paris » 18 Απρ 2021, 14:07

hellegennes έγραψε:
16 Απρ 2021, 04:58
Paris έγραψε:
16 Απρ 2021, 03:35
το υφος ο χαρακτηρας και η αισθηση ειναι ματζορε - για αυτο το αναζητουν στα εμβατηρια
Την αύρα του ξέχασες.
σωστα - παραλειψη μου

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8926
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Η προσφορα της Τουρκιας στον παγκοσμιο πολιτισμο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 22 Απρ 2021, 19:29

Αποσπάσματα από τον υπέροχο ιστορικό συγγραφέα που μας άφησε Σαράντο Καργάκο και το έργο του "Η Ιστορία από την σκοπιά των Τούρκων".

Εικόνα

Τὰ ὅσα γράφονται στὶς ἑπόμενες σελίδες δὲν σκοποῦν στὸ νὰ διαφωτίσουν ἁπλῶς τὸ ἑλληνικὸ ἀναγνωστικὸ κοινό. Ὁ κύριος σκοπὸς εἶναι προειδοποιητικός. Ὄχι μόνο γι’ αὐτὰ ποὺ γίνονται στὴν Τουρκία ἀλλὰ καὶ αὐτὰ ποὺ γίνονται στὴν Ἑλλάδα εἰς βάρος τῆς Ἱστορίας. Ἂς μείνουμε στὴν Ἑλλάδα. Στὰ ἐπίσημα βιβλία, μὲ τὰ ὁποῖα μορφώνεται ἡ νεολαία, ἡ ἑλληνικὴ Ἱστορία ἀφανίζεται. Στὰ σχολεῖα μας μεγάλες μορφὲς καὶ στιγμὲς σπιλώνονται. Εἰκόνες ἡρώων καὶ μαρτύρων ἐξαφανίζονται καὶ ἀντικαθίστανται μὲ αὐτὲς τοῦ Χάρυ Πότερ. Αὐτό, ὅμως, προκάλεσε μιὰ ἐπικίνδυνη ἀντίδραση: ἑκατοντάδες αὐτοσχέδιοι ἱστορικοὶ ἔχουν ἀναλάβει νὰ σώσουν τὴν ἑλληνικὴ Ἱστορία ἀπὸ τοὺς ἐχθρούς της. Δυστυχῶς, ἀρχικὰ καλοπροαίρετα καὶ αὐτοθυσιαστικά, τώρα ἐντελῶς κερδοσκοπικά, κάποιοι ἀκολουθοῦν τὴ γραμμὴ τοῦ Κεμὰλ καὶ τῶν ἱστορικῶν του. Μυθοπλασίες ἀνάγονται σὲ ἱστορίες, κάτι ποὺ δίνει τὴν εὐχέρεια σὲ «φιαλοεκτοξευτὲς» τῶν γηπέδων νὰ χρησιμοποιοῦν τὸν ὅρο «Ἑλληναράδες», γιὰ νὰ παρηχεῖ πρὸς τὸ «ἀληταράδες» ποὺ τοὺς ταιριάζει.
. Εἰλικρινὰ ἀνησυχῶ γιὰ τὸν κατήφορο τῶν ἑλληνικῶν ἱστορικῶν σπουδῶν. Ἀπὸ τὴ μιὰ γράφονται βιβλία ἀκατάληπτα, καὶ βιβλία καταληπτὰ ἀλλὰ μὲ ἀνθελληνικὴ διάθεση, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη βιβλία ὑπερελληνικά, ποὺ ἀνάγουν τοὺς Ἕλληνες σὲ πολιτιστικὴ σπορὰ ὄχι μόνο τῆς γῆς ἀλλὰ καὶ τοῦ σύμπαντος, ἀφοῦ ἔχουν ἔλθει ἀπὸ τὸ διάστημα, καὶ συγκεκριμένα ἀπὸ ἕναν ὁριζόμενο ἐπακριβῶς πλανήτη. Ἔτσι ἡ ἑλληνικὴ ἱστορία μετατρέπεται σ’ ἕνα εἶδος μοντέρνας μυθολογίας, μὲ ἄφθονα μαγικὰ καὶ ἀστρολογικὰ στοιχεῖα. Μὲ ἄλλα λόγια γίνεται μυθολογία, κατὰ τὸ παράδειγμα τῶν Τούρκων, ποὺ ἀπὸ ἕνα πλέγμα ὑστερήσεως, πολιτιστικῆς μειονεξίας ἀνήγαγαν τὸν λαὸ τῆς Τουρκίας, ὅπως θὰ φανεῖ στὰ παρακάτω, σὲ ὑπερούσιο λαό, γεννήτορα καὶ σπορέα τοῦ πολιτισμοῦ σὲ ὅλη τὴν ἔκταση τοῦ πλανήτη, ἀπὸ τὴν Ἀσία ὣς τὴν προκολομβιανὴ Ἀμερικὴ καὶ ἀπὸ τὴν Ἀμερική, διὰ τῆς Σιβηρίας, σὲ ὅλη τὴν Εὐρώπη, μέχρι τῶν Ἄλπεων, οἱ ὁποῖες φέρουν ὀνομασία τουρκική. Τὸ ξαναλέω: δὲν θὰ εἶχα καταπιαστεῖ μὲ τὴν ἐργασία αὐτή, ἂν ὡς ἱστορικός τῆς ἕδρας (ὄχι ὅμως καὶ τῆς πανεπιστημιακῆς καθέδρας) δὲν ἀνησυχοῦσα γιὰ τὴν ἐκτροπὴ αὐτὴ ποὺ σημειώνεται στὸν ἰδιωτικὸ τομέα καὶ γιὰ τὴν ἐντροπὴ ποὺ σημειώνεται στὸν σχολικὸ/πανεπιστημιακὸ τομέα ποὺ ἔχει πέσει σὲ πλήρη ἀνυποληψία. Ἡ πλήρης ὑποτίμηση τῆς ἐθνικῆς ἱστορίας ἐξέθρεψε καὶ γιγάντωσε μιὰ ἐθνικιστικὴ ἱστοριογραφία.
. Τὸ πρῶτο μέρος τοῦ βιβλίου στηρίζεται ἀποκλειστικὰ σ’ ἕνα βιβλιαράκι ποὺ εἶχε ἐκδώσει τὸ 1935 ὁ ἄριστος γνώστης τῆς τουρκικῆς ἱστορίας, παλαιότερης καὶ νεώτερης, Νικηφόρος Μοσχοπουλος, ποὺ τὰ βιβλία του μποροῦσαν νὰ ἀπαρτίσουν τὴν πρώτη ὕλη γιὰ τὴ δημιουργία ἕδρας τουρκολογίας. Τὸ βιβλιαράκι, ὅμως, αὐτὸ γραμμένο μὲ δεξιοτεχνία, γιὰ νὰ μὴ διαταράξει τὴν ἐπικρατοῦσα ὡς ὑπνωτικὸ ἑλληνοτουρκικὴ φιλία, ἀναφερόταν μὲ λόγο πυκνὸ στὴ νέα μορφὴ ποὺ εἶχαν προσλάβει οἱ τουρκικὲς σπουδὲς στὴν Τουρκία. Μέσα στὶς 24 σελίδες ποὺ ὑπῆρχαν ὅλες οἱ ἀναγκαῖες ἀφυπνιστικὲς πληροφορίες. Ποὺ ἀγνοήθηκαν. Καὶ γι’ αὐτὸ κάποιαν ἡμέρα, ὅταν ἀκούσαμε τὶς δηλώσεις περὶ ἱστορίας τοῦ Ὀζάλ, πέσαμε ἀπὸ τὰ σύννεφα. Εὐελπιστῶ, μετὰ τὴν ἔκδοση τοῦ βιβλίου αὐτοῦ, νὰ μὴν ξαναπέσουμε, ὅταν ἐν μέσαις Ἀθήναις ξανακούσουμε τὰ ἴδια. Κι ἐλπίζω νὰ μὴ χειροκροτήσουμε, ὅταν ἀκούσουμε κάποια θωπευτικὰ περὶ ἀδελφῶν λαῶν. Οἱ Τοῦρκοι, ὅταν τὸ λέγουν αὐτό, ἐννοοῦν ὡς κοινὸν πάντων προπάτορα κάποιον δικό τους πρόγονο.
. Τὸ δεύτερο μέρος τοῦ βιβλίου, ἐντελῶς διαφορετικὸ ἀπὸ τὸ πρῶτο, ἀφορᾶ σ’ ἕνα ἐπίσης φυλλάδιο 42 σελίδων, ποὺ ἐκδόθηκε στὸν Πύργο τῆς Ἠλείας τὸ 1933 (Τυπογραφεῖο: Γούμενου-Κορκολῆ) καὶ εἶχε τίτλο «Ἡ Προϊστορικὴ Ἑλλάδα». Συγγραφέας του ἦταν ὁ Γεώργιος Σ. Φαρμάκης (Θεστιεύς). Ὁ ἐν λόγῳ Θεστιεύς, ἐπηρεασμένος ἀπὸ τὰ ὄντως ἐκπληκτικὰ εὑρήματα τῶν ἀνασκαφῶν στὴ Μέση Ἀνατολή, κυρίως στὴ Μεσοποταμία, Αἴγυπτο, Συρία, Ἰορδανία καὶ στὴ Φοινίκη (Λίβανο), κατέληξε στὸ βέβαιο γι’ αὐτὸν συμπέρασμα πὼς ὅλα ὅσα δημιουργήθηκαν ἐδῶ, ὡς πληθυσμιακὰ μεγέθη, ὡς ὀνοματικὰ καὶ γλωσσικὰ σύνολα, ὡς πολιτιστικὲς ἐκφράσεις, ἦλθαν ἀπὸ ἐκεῖ. Ἀπὸ τὶς χῶρες τῆς Ἀνατολῆς. Κι ἂν στὸ ἑπόμενο διάστημα δὲν εἶχαν ἐνταθεῖ οἱ ἀρχαιολογικὲς ἔρευνες στὸ Αἰγαῖο, στὴν Κρήτη, στὴν Πελοπόννησο, στὴν Ἀττικοβοιωτία, πολλὰ ἀπ’ ὅλα αὐτὰ θὰ ἦσαν πιστευτά. Διότι τὸ παραμύθι εἶναι πιὸ πιστευτὸ ἀπὸ τὴν ἱστορία. Κυρίως, ἡ ἀνακάλυψη πινακίδων μὲ γραμμικὰ σύμβολα (Γραφὴ Α΄ καὶ Γραφὴ Β΄) καὶ μὲ ἱερογλυφικά, καὶ ἡ ἀνάγνωση τῆς Γραμμικῆς Β΄ ἀπὸ τοὺς Βέντρις-Τσάντγουικ, ποὺ ἔφεραν τὶς ἀπαρχὲς τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας βαθύτερα ἀπὸ τὸν 15ο π.Χ., ἔδωσαν τὴ χαριστικὴ βολὴ στὶς θεωρίες τοῦ «Ἀνατολισμοῦ» (μέσα σ’ αὐτὲς ὑπῆρξε καὶ μία του Παμ-βαβυλωνιασμοῦ), ἀπὸ τὴν ὁποία ἐξεπήγασε ἡ θεωρία τοῦ παλαιότερου Παντουρανισμοῦ καὶ τοῦ νεώτερου Παντουρκισμοῦ.


https://christianvivliografia.wordpress ... %81%CE%BA/

Σήμερα, ἂν ἐπαναφέρω στὴν ἐπιφάνεια τὴν θεωρία τοῦ Γ. Σ. Φαρμάκη (Θεστιέως), δὲν τὸ κάνω γιὰ νὰ τὴν χλευάσω καὶ νὰ τὴν ἀνασκευάσω, ἀλλὰ γιὰ νὰ δείξω ὅτι χρειάζεται προσοχὴ στὴν μελέτη καὶ στὴν γραφὴ τῆς ἱστορίας. Ἡ παραμόρφωση τοῦ χθές, δημιουργεῖ ἕνα παραμορφωμένο παρὸν ποὺ θὰ μᾶς φέρει σ’ ἕνα ἀποκρουστικὸ μέλλον. Δὲν ἀποκλείω –ἀπεναντίας τὶς ἀναγνωρίζω καὶ τὶς στηρίζω σ’ ὅλες τὶς συγγραφές μου– ἐπιρροὲς ἀπὸ τὴν Ἀνατολὴ κι ἀπὸ τὸν Νότο (Αἴγυπτο). Οὔτε ἀποκλείω ἐπιρροὲς ἀπὸ τὴ Δύση, ἀπὸ τοὺς λαοὺς ποὺ δημιούργησαν τὸν πολιτισμὸ τῶν «Νουράγκι». Ὅταν μποροῦσαν οἱ Ἕλληνες νὰ πᾶνε ἐκεῖ, γιατί κι ἐκεῖνοι νὰ μὴ μποροῦσαν νὰ ἔλθουν ἐδῶ, στὸν ἑλληνικὸ χῶρο; Δὲν ἀποκλείω καθόδους ἀπὸ τὸ Βορρᾶ, ἀκόμη κι ἀπὸ τὸν ἀπώτερο Βορρᾶ, τὸν πέρα ἀπὸ τὸν Δούναβη. Ἄλλωστε, ἴχνη ἀρχαιολογικὰ (π.χ. ἤλεκτρος), ποὺ μαρτυροῦν ἐπαφὴ μὲ τὴ Βαλτική, ἔχουν βρεθεῖ στὴν Ἄσσημο (κοντὰ στὸν Λαγκαδᾶ) καὶ χρονολογοῦνται ἀπὸ τὸν 10ο π.Χ. αἰώνα. Ἴσως καὶ πιὸ παλιά. Ἀλλ’ ὅταν οἱ Βόρειοι μποροῦσαν νὰ ἔλθουν τόσο χαμηλά, γιατί νὰ μὴ μποροῦν καὶ οἱ Νότιοι νὰ φθάνουν τόσο ψηλά;
(...)
ἔχει διαμορφωθεῖ ἡ ἀντίληψη πὼς ὅ,τι δημιουργήθηκε στὸν τόπο αὐτό, ὡς λαός, ὡς ἱστορία, ὡς πολιτισμός, δὲν ἔχει τίποτα τὸ αὐθεντικὰ ἑλληνικό. Ἀκόμη καὶ αὐτὴ ἡ ἑλληνικότητά μας εἶναι «φερτή», καρπὸς εὐρωπαϊκὸς ποὺ ἔφθασε σὲ μᾶς χάρη στὸν Διαφωτισμό. Φυσικὰ παραβλέπεται τὸ πόσο συνέβαλαν σ’ αὐτὸ τὸν Διαφωτισμὸ οἱ ἀνὰ τὴν Εὐρώπη διάσπαρτοι Ἕλληνες ποὺ ζοῦσαν μ’ ἕναν ἑλληνικὸ καημό: νὰ δοῦν μιὰ λεύτερη πατρίδα. Κι ἐνῶ οἱ τωρινοὶ πανεπιστημιακοὶ τῆς Ἀθήνας δὲν βρίσκουν τὴ λέξη Ἕλληνας στὴν Τουρκοκρατία, αὐτὴ ἀνευρίσκεται στὸ ὑπέρθυρο τοῦ ναοῦ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου τῆς Βενετίας, στὴν κτιτορικὴ ἐπιγραφή. Καὶ νὰ μὴ λησμονεῖται τοῦτο: ἡ κοινότητα τῆς Βενετίας ἦταν ἕνα ἄθροισμα ἀνθρώπων ἀπὸ ὅλες τὶς κάποτε ἑλληνικὲς περιοχές: ἀπὸ τὴν Κύπρο ὡς τὴν Κέρκυρα. Ἀπὸ τὴν Ἤπειρο ὡς τὸ Ταίναρο.
Σήμερα αὐτὴ ἡ ἑλληνικότητα βάλλεται. Ἕλληνες πολιτικοί, ὅπως ἔχω καταγγείλει μὲ δύο ἄρθρα μου στὴν «Εὐθύνη» (Σεπτέμβριος καὶ Ὀκτώβριος 2006) ἀποφεύγουν νὰ ποῦν τὶς «μιασματικὲς» λέξεις Ἑλλάς, ἔθνος, πατρίδα, καὶ λένε «τόπος», τὸ πολὺ «χώρα». Τὸ ἀντίθετο πράττουν οἱ Τοῦρκοι – καὶ εὖγε τους! Αὐτοὶ δὲν εἶναι φτερὸ στὸν ἄνεμο σὰν ἐμᾶς. Ἔχουν πολιτικὴ ἀξιοπρέπεια. Ἀντίθετα ἐμεῖς, χάνοντας ὡς λαὸς (κι ἂς μὴ ρίχνουμε τὰ βάρη στοὺς πολιτικοὺς) τὴν πολιτικὴ μας ἀξιοπρέπεια, γινόμαστε ἀθύρματα τῆς ἀμερικανικῆς πολιτιστικῆς πολιτικῆς (πολυπολιτισμός, πολυφυλετισμὸς κ.λπ.). Αὔριο θὰ γίνουμε ξανὰ (ὅπως στὰ χρόνια τοῦ Μ. Πέτρου καὶ τῆς Μ. Αἰκατερίνης, ἀλλὰ καὶ τοῦ Στάλιν) ἀθύρματα τῆς ρωσικῆς πολιτιστικῆς πολιτικῆς καὶ πολὺ πιθανῶς –καὶ μάλιστα σύντομα– τῆς Κινεζικῆς, ἀφοῦ ἄλλωστε θὰ «ἀποδειχθεῖ» (κι ἔχει παλαιότερα γραφτεῖ σὲ σχολικὸ ἐγχειρίδιο καὶ σὲ μεγάλη ἐγκυκλοπαίδεια) ὅτι ὁ λεγόμενος ἑλληνικὸς πολιτισμὸς εἶναι καρπὸς τοῦ «Ἐξουργκανισμοῦ», ἀπὸ τὸν ὅρο Κουργκὰν (= τύμβος) ποὺ γεννήθηκε πέρα ἐκεῖ στὴ μακρινὴ Ἀσία.
Πιστεύω πὼς ἡ δημοσίευση αὐτῶν τῶν μελετημάτων θὰ μᾶς κάνει περισσότερο στοχαστικούς. Τὸ «νάφε καὶ μέμνασο ἀπιστεῖν» τοῦ Ἐπικτήτου εἶναι πάντοτε χρήσιμο. Νὰ εἴμαστε νηφάλιοι, γιὰ νὰ μὴ φανταζόμαστε, καὶ νὰ μὴ λησμονοῦμε ποτὲ νὰ δυσπιστοῦμε πρὸς ὅσες θεωρίες ἀκοῦμε. Δὲν λέω νὰ τὶς ρίχνουμε στὸν Ἤφαιστο· λέω τοῦτο: νὰ τὶς μελετᾶμε καὶ μόνον ἂν στέκουν ἐπιστημονικά, νὰ τὶς υἱοθετοῦμε. Γιατί ἀλλιῶς θὰ πάθουμε ὅ,τι καὶ ὁ Γ.Ν. Φαρμάκης, ποὺ ὅπως θὰ δοῦμε, ἀνήγαγε ὅλες τὶς τοπωνυμίες, τὰ κύρια ὀνόματα τοῦ ἀρχαίου ἑλληνικοῦ χώρου καὶ κόσμου στὸν Τουράν, στὴ Μεσοποταμία καὶ στὴ Φοινίκη, στηριζόμενος ἁπλῶς σὲ κάποια ἠχητικὴ ὁμοιότητα τῶν λέξεων καὶ σὲ κάποιες μυθικὲς παραδόσεις, ποὺ δείχνουν ἐπαφὲς καὶ ἀλληλοεπιρροὲς ἀλλὰ δὲν εἶναι ἐνδείξεις ἀρκετὲς γιὰ νὰ δεχθοῦμε ὡς ἀπόλυτη ἀρχὴ τὸ «ex oriente lux» (= ἀπὸ τὴν Ἀνατολὴ τὸ φῶς).


https://christianvivliografia.wordpress ... 1%CE%BA-2/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η λέξη "Τούρκος" στα ευρωπαϊκά λεξικά είχε φτάσει να σημαίνει τον άγριο , άξεστο , βάρβαρο, ανηλεή , άκαμπτο, ανάλγητο . Λεξικό Κ. Βαρβάτη ( 1894 ) Cet homme est un vrai Turc = αυτός ο άνθρωπος είναι αληθινά ανηλεής.

Την κεμαλική περίοδο και συγκεκριμένα απ' το 1932 και μετά τέθηκαν οι ( πολιτικές) βάσεις της αφήγησης της τουρκικής ιστορίας. Πλέον η τουρκική ( οθωμανική ) ιστορία δεν ξεκινάει με τον Ερλτογρούλ και τον Οσμάν. Ούτε οι Tούρκοι είναι απλά ένας λαός που έφτασε από την Κεντρική Ασία στην Μ. Ασία μέσω Περσίας. Οι Τούρκοι είχαν εγκατασταθεί στην Μ. Ασία πολύ πριν εγκατασταθούν σε αυτή άλλοι λαοί ! Η άποψη αυτή πρωτοδιατυπώθηκε το 1923 , όταν και οι Τούρκοι υποστήριξαν πως βρίσκονταν στον μικρασιατικό Πόντο πολύ πριν τους Έλληνες ! Οι Τούρκοι είχαν ιδρύσει ισχυρό κράτος στην Μεσοποταμία το 2000 - 1500 π.Χ. Στην Βαβέλ ( Βαβυλωνία ) το 4000 π.Χ. η επικρατούσα φυλή ήταν η τουρκική. Οι Σουμέριοι και οι Χετταίοι ήταν Τούρκοι. Αφού οι Σουμέριοι και οι Χετταίοι ήταν τουρκικής καταγωγής , η Τουρκία έχει ιστορικά δικαιώματα στην Μ. Ασία , στην Μεσοποταμία και στην Συρία. Μια τράπεζα στην Άγκυρα ονομάστηκε Σούμερ Μπανκ. Οι λέξεις Χετταίος, Χαττί ή Χαττού προέρχονται από την τουρκική λέξη χιτά ή χατά που σημαίνει χώρα. Παράλληλα αγκαλιάστηκε η θεωρία του παντουρκισμού ( παντουρανισμού ) που αποσκοπούσε στην ένωση / συνασπισμό όλων των τουρκικών λαών από την Μ. Ασία ως την Κίνα και την Σιβηρία ( Τούρκοι, Αζέροι , Κιργίζιοι , Ουζμπέκοι, Τουρκμένιοι, Καζάκοι , Ουιγούροι κ.α. ).

Αφού οι Χετταίοι ήταν λοιπόν Τούρκοι , οι Τούρκοι βρίσκονταν στην Μ. Ασία πριν από τους Έλληνες. Oι Τούρκοι της Μ. Ασίας εκχριστιανίστηκαν και λόγω του εκχριστιανισμού τους άρχισαν να μιλάνε ελληνικά. Αλλά και ο ελληνικός πολιτισμός είναι θυγατρικός του τουρκικού πολιτισμού ( του σουμεριακού και του χεττιτικού ) και όχι πρωτότυπος.

Οι λέξεις Αχαΐα και Αχαιοί προέρχονται απ' το τουρκικό αγάς/ακά. Ο Όμηρος απ' το Ομέρ/Ομάρ ( που είναι μάλλον αραβικό ). Ο Αγαμεμων είναι ο αγάς του βουνού. Το Δωριείς είναι απ' το παλαιοτουρκικό Τορ ( Τορλάρ ). Οι Ιλλυριοί είναι οι Ιλλέρ απ' το τουρκικό ίλ/έλ ( = χώρα , π.χ. Ρουμελί ). Απ' το ίλ είναι και ο ήλιος. Το γεωργός είναι απ' το γερτζή ( γέρ = γη ). Η λέξη Θράκη δεν είναι τίποτε άλλο απ' την λέξη Τουρκία ( Τούρκ -> Ετράκ -> Ετράκια -> Τράκια/Θράκη ). Οι Ετρούσκοι/Τυρρηνοί/Τούσκοι της Τοσκάνης είναι οι Τούρκοι/Τουρανοί. To Άλπεις είναι απ' το τουρκικό Αλπ ( = ήρωας ). Η υπεροχή των Τούρκων έναντι των υπολοίπων λαών οφείλεται στο ογκωδέστερο κρανίο τους ! Οι Τούρκοι δημιούργησαν την γεωργία και τους πρώτους πολιτισμούς και απ' την Κεντρική Ασία εξαπλώθηκαν σε όλο τον κόσμο. Η τουρκική είναι η μητέρα όλων των γλωσσών και οι Τούρκοι ο αρχαιότερος λαός του κόσμου. Οι Μινωίτες , οι Μυκηναίοι και οι Τρώες ήταν όλοι Τούρκοι.

Οι Τούρκοι δεν ανήκουν στην κίτρινη ( μογγολική ) φυλή , αλλά στην Αρία φυλή. Τούρκοι και Αχαιοί/Ακά είναι συγγενείς και δημιουργοί πολιτισμού. Οι Δωριείς όμως , παρόλο που το όνομά τους έχει τουρκική προέλευση , δεν είναι αδελφοί με τους Τούρκους, και ήταν καταστροφείς πολιτισμών. Oι λέξεις Άριος/Αρία είναι τουρκικές , από τα αρίκ = καθαρός , αρίγ = σαφής , αρίν = ωραίος , αρουλούκ = ωραιότητα, έρ = άνδρας και αρτιμάκ = καθαρίζω. ( Φυσικά το Άριοι είναι απ' τα ινδικό [ σανσκριτικό ] arya = ευγενής. Άριοι ήταν η Πέρσες και το Ιράν = Αρία είναι η Περσία ).

Οι ευρωπαϊκές γλώσσες κατάγονται από την τουρκική γλώσσα.

Η Ελλάδα αρχικά κατοικήθηκε από Νέγρους/Αυστραλιανούς. :vp11: Έπειτα ήρθαν οι Τούρκοι στην Αθήνα και δημιούργησαν τον λαμπρό κλασικό πολιτισμό. :lol:

Ο δικέφαλος αετός ήταν πάντοτε τουρκικό σύμβολο. Αρχικά τον χρησιμοποίησαν οι Τούρκοι Χετταίοι και οι Τούρκοι Ετρούσκοι , έπειτα οι Σελτζούκοι , και από αυτούς το πήραν οι Βυζαντινοί , οι Ρώσοι και οι Αυστριακοί.

Ο Καργάκος κλείνει το πρώτο μέρος του έργου του με το απόσπασμα ενός ( φιλότουρκου ) τουρκολόγου , του Jean-Paul Roux ( Histoire des Turcs , 1984 ) .

Εικόνα
Εικόνα

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πάμε τώρα στο ερασιτέχνη ιστορικό και γλωσσολόγο Φαρμάκη με τον οποίο ασχολείται ο Καργάκος στο Β΄μέρος του έργου του. Αυτός έγραψε το 1933 το φυλλάδιο "Προϊστορική Ελλάς 1950 - 1450 π.Χ." .

Κατ' αυτόν λοιπόν το Αιγιαλός , το Ίναχος και το Έλλην είναι τουρανικά/τουρκικά/ακκαδοσουμερικά/ασσυροβαβυλωνιακά. Οι Τουρανοί της Μεσοποταμίας ήταν Μογγολάριοι , δηλαδή μίγμα της μογγολικής και της αρίας φυλής. Οι Μογγολάριοι ανακατεύθηκαν με Σημίτες και δημιούργησαν τους Τουρανοσημίτες. Οι Έλληνες , πιο συγκεκριμένα οι Αχαιοί , ήταν ασιατικής ( τουρανοσημιτικής ) καταγωγής και ακολουθώντας τον Πίκο/Δία εισέβαλαν στην Θράκη , την Μακεδονία και την Θεσσαλία. Οι Μυσοί ( Μολοσσοί ) και οι Τεύκροι ( Θεσπρωτοί ) εγκαταστάθηκαν στην Ήπειρο. Οι Αχαιοί εγκαταστάθηκαν στην Πελοπόννησο και οι Έλληνες/Αιολείς στην υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα.

Ο Μινωικός και ο Μυκηναϊκός πολιτισμός που άκμασε το 1700 - 1100 π.Χ. δέχτηκε την επίδραση των Αιγυπτίων και των Τουρανοσημιτών ( Τουρανοί = Τούρκοι ) της Μεσοποταμίας .

Οι Ακκάδιοι της Μεσοποταμίας ηττήθηκαν από τους Άριους/Ελαμίτες και μετανάστευσαν σε διάφορες περιοχές , μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Ανάμεσα σε αυτούς τους μετανάστες ήταν ο Ίναχος , ο Αιγιαλεύς κ.α.

Πολλά ελληνικά ονόματα είναι τουρανοσημιτικής/ακκαδοσουμερικής , φοινικικής , αραβικής και τουρανοαιγυπτιακής προέλευσης . Π.χ,

Αίγιο , Αιγαίο , Αίγινα, Αίγυπτος , Αιγάλεω , Αιγεύς , Άγις , Αίας , Αίγισθος, Ζάκυνθος, Παλλάς, Κόρινθος , Κάρυστος , Καρδίτσα ( στην πραγματικότητα είναι απ' το σλαβικό gordica = μικρό κάστρο ή απ' το ελληνικό καρδιά ), Σαρωνικός , Μαραθών , Δούρειος ( = Ξύλινος , δρυς = δέντρο ) Ίππος , Σπάρτη , Αρκαδία , Αργολίδα , Άργος ( στην πραγματικότητα απ' το αργός = λευκός , λαμπρός ) , Αχελώος , Αχέρων , Αχαιός , Αχιλλεύς , Ακαδημία ( στην πραγματικότητα απ' το εκάς [ μακρυά ] + δήμος = μακριά ευρισκόμενος δήμος ) , Ιθάκη , Άραχθος , Σάμος , Σαλαμίς , Σόλων , Ίναχος ( στην πραγματικότητα απ' το ινάω = εκκενώνω ), Μακεδονία ( στην πραγματικότητα απ' το μακεδνός = μακρύς , ψηλός ), Βοιωτία ( στην πραγματικότητα απ' το Βόιον/Βοίον = βουνό ), Παρνασσός , Θράκη , Δελφοί ( στην πραγματικότητα απ' το δελφύς = μήτρα ), Χαλκίς ( στην πραγματικότητα απ' το αρχαιοελληνικό χαλκός ), Άλκιστις ( στην πραγματικότητα απ' το αλκή = ισχύς ), Αλκμήνη ( στην πραγματικότητα απ' το αλκή + μένος ), Αλκιβιάδης ( στην πραγματικότητα απ' το αλκή + βίος ), Τειρεσίας ( στην πραγματικότητα απ' το τέρας = πελώριος, σημάδι των θεών ), Εύβοια ( στην πραγματικότητα απ' το ευ + βούς = περιοχή πλούσια σε βοσκές βοοειδών ), Αγαμέμνων ( στην πραγματικότητα απ' το άγαν + μένω = επιμένω πολύ ), Φάρσαλα ( στην πραγματικότητα απ' το φάρσος = κομμάτι , τμήμα ), Ηλεία ( στην πραγματικότητα απ' το Ήλις = κοιλάδα ) , Αιολία ( στην πραγματικότητα απ' το αιόλος = ταχύς , ευκίνητος ) , Ηρακλής ( στην πραγματικότητα απ' το Ήρα + κλέος ) , Ορέστης/Ορεστιάς ( στην πραγματικότητα απ' το όρος , Ορέστης = ορεινός , ο κάτοικος των βουνών ) κ.α.

Οι Κόλχοι ήταν Άραβες που πριν την Κολχίδα κατοίκησαν στην Εύβοια , στην Βοιωτία και στην Αιτωλία. Οι Αιγύπτιοι ήταν Άριοι.

Οι Έλληνες ( και ο Έλλην ) προέρχονται και αυτοί απ' την Μεσοποταμία , ήταν Αριοτουρανοί Χαλδαίοι Ελαμίτες και εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα μετά τους Αχαιούς Τουρανοσημίτες Ακκαδοσουμερίους Ασσυροβαβυλωνίους.

Ο Πίκος/Ζεύς/Δίας ήταν αδελφός του Νίνου , βασιλιά των Ασσυρίων. Ο Πίκος μαζί με Κάρες/Κουρήτες κατέλαβε την Κρήτη. Έπειτα συμμάχησε με τους Έλληνες της Θεσσαλίας που είχαν ηγέτη τον Αίολο , γιο του Έλληνα , και μαζί νίκησαν τους Τιτάνες και τους Γίγαντες. Ο Πίκος/Δίας αναδείχτηκε βασιλιάς όλης της Ελλάδας και έπειτα κατέλαβε την Σικελία και την Νότια Ιταλία.

Το 1500 - 1480 π.Χ. λοιπόν η Ελλάδα είχε κατοικηθεί από ανατολικά φύλα τα οποία ο Φαρμάκης κατανέμει γεωγραφικά ως εξής :

Ακκαδοσουμέριοι ( Αχαιοί ) : Αργολίδα , Αρκαδία, Κορινθία , Αχαϊα , Ακαρνανία , Κεφαλληνία, Ζάκυνθος, Αίγινα, Κέρκυρα, Σαλαμινα, Μαγνησία, Β. Εύβοια , Αιτωλία, Φθιώτιδα , Ήπειρος και Λακεδαίμων

Φοίνικες ( Σημίτες ) : Σάμος , Θάσος , Δήλος , Σαμοθράκη , Νάξος , Τήλος , Κάσος , Αττική , Βοιωτία, Φωκίδα , παράλια Πελοποννήσου

Αριοτουρανοί ( Έλληνες ) : Μακεδονία , Θεσσαλία , Ευρυτανία , Ρόδος

Αραβοχαλδαίοι : Μεσσηνία

Αιγύπτιοι ( Άριοι ) : Φθιώτιδα , Βοιωτία , Κύπρος , Κρήτη , Κύθηρα , Άβυδος , Πελοπόννησος

Άραβες : Αιτωλία, Εύβοια , Βοιωτία , Χάλκη , Χαλκηδόνα , Κολχίδα

Κάρες ( Κουρήτες ) : Κρήτη, νησιά Αιγαίου , Αιτωλία

Τεύκροι και Μυσοί ( Θεσπρωτοί και Μολοσσοί ) : Ήπειρος

Λέλεγες : Λακεδαίμων , Μεσσηνία , Ηλεία , Ακαρνανία , Λευκάδα

Από όλους αυτούς που ανακατεύτηκαν μεταξύ τους προήλθε νέα φυλή και γλώσσα , η Ελληνική.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών