Σελίδα 1 από 1

Subliminal cuts - αλήθεια ή ψέμματα ;

Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2019, 21:26
από wooded glade
Στο επεισόδιο του Columbo "double exposure" ο δολοφόνος πιάνεται με τη βοήθεια των "subliminal cuts".
Μου κίνησε λοιπόν την περιέργεια αυτή η θεωρία.

Πρόκειται για το εξής πράγμα:
Παίζει μία ταινία στο σινεμά, ή στην τηλεόραση, ή στο youtube. Ανάμεσα στα frames βάζουν ένα μπιφτέκι Mac Donalds, ή μία κόκα κόλα.
Το frame αυτό δεν το βλέπουμε γιατί διαρκεί κάτω από 1/10ο του δευτερολέπτου (κάτω από το level of perception) αλλά υποτίθεται περνάει από το μάτι στον εγκέφαλο και μετά πάμε όλοι και τρώμε Mac Donalds.
Ή περίπου έτσι.
Πιστεύω ότι -αν η θεωρία είναι αληθινή- όσοι από τους θεατές δεν πεινάνε δεν θα πάνε στα Mac Donalds. Από αυτούς που πεινάνε πολλοί δεν γουστάρουν καθόλου Mac Donalds και θα πάνε αλλού, στα Goodies ίσως. Αλλά στην τελική θα πάνε Mac Donalds μετά την προβολή πολλοί περισσότεροι από όσοι θα πήγαιναν κανονικά σε ένα τυχαίο δείγμα. Ας πούμε στους 500 θεατές οι 30 ενώ το κανονικό είναι 5.
Τώρα έχει απαγορευτεί αυτό από τα "consumer associations" αλλά άσχετα από αυτό είναι υποτίθεται επιστημονικά εξακριβωμένο.

Ισχύει όμως ;
Το frame με το μπιφτέκι δεν το κάνουν να φαίνεται καλά, διότι βέβαια θα χάλαγε την ταινία. Δεν ξέρω αν υπάρχει και άλλος λόγος αλλά θα χάλαγε την ταινία.
Έχω τη γνώμη ότι δεν ισχύει αλλά είναι παραμύθι.
Έχω τη γνώμη ότι γίνεται το εξής:
Για να πάρουν οι μακντοναλντοποιοί και οι διάφοροι μία διαφήμιση κανονική, μετά το διάλειμμα ή πριν την έναρξη της παραστάσεως έχει ένα ωρισμένο κόστος. Δίνουν όσα δίνουν για τέτοιες διαφημίσεις, αλλά οι διαφημιστάκηδες τους λένε -ή τους έλεγαν- "δώστε μας και κάτι λίγα παραπάνω για να σας βάλουμε subliminal cuts".
Έβγαλαν και ένα pseudo science paper να το αποδεικνύει δήθεν.

Το έργο με τον Peter Falk:


Re: Subliminal cuts - αλήθεια ή ψέμματα ;

Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2019, 21:37
από wooded glade
Ένα άλλο λίαν αξιοπερίεργο που γίνεται στις μέρες μας είναι με τις πειρατικές αναμεταδόσεις ποδοσφαιρικών αγώνων.
Όλοι έχουμε βάλει να δούμε πρέμιερ που δεν παίζει στα free αλλά μόνο Nova και πειρατικό.

Σου βάζουν λοιπόν αυτοί στο κέντρο της οθόνης ένα ποπάπ που λέει "russian girlfriends" ή "stoiximan" ή άλλα διάφορα.
Αυτό πρέπει να το κλικάρεις για να δεις τον αγώνα.
Το πατάς και σε πάει σε άλλο browser window με τα russian girlfriends. Το κάνεις "χ" αυτό, γυρνάς στη μπάλα και τώρα σε αφήνει να δεις.
Αλλά σε 15-20 λεπτά σου ξαναρίχνει ποπάπ και πρέπει να επαναλάβεις αυτή τη βλακεία για να δεις τη συνέχεια του αγώνα.

Ποιός ο λόγος ;
Γράφω μιά μέρα σε ένα site ονόματι red cafe και λέω στον admin "γειά σου αδέρφι Ολυμπιακάρα, για πες μου σε παρακαλώ το και το".
Μου απαντάει αυτός "δεν ξέρω ρε φίλτατο, έτσι τόχουν το σύστημα οι διαφημιστές και πρέπει να βγάλουμε κι εμείς κάτι".
Του απαντάω "συμφωνώ να πάρεις κάτι αλλά κουταμάρα δεν είναι ; να τα δείξεις δίπλα τα russian girlfriends σε στάμπιλε frame του λέω, ώστε
πιθανόν να δώσουμε και σημασία".
Μου ξανααπαντάει "δεν έχω ιδέα, οι διαφημιστικές εταιρείες τα κάνουν αυτά, πρέπει να κλικάρεις για να γράψει στο λογαριασμό μου και είμαι
υποχρεωμένος να σε κάνω να κλικάρεις με το ζόρι".

Είμαι πολύ περίεργος γιατί γίνεται αυτό.
Να τα δείχνει στο πλάϊ και να πληρώνουν τον "redcafe.gr" ότι τον πληρώνουν τώρα.
Από που προκύπτει αυτή η βλακεία που κάνουν τώρα ;

Re: Subliminal cuts - αλήθεια ή ψέμματα ;

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2019, 16:41
από wooded glade
Είναι χοξ τω όντι, καλά το ψυλλιάστηκα:

http://www.skepdic.com/subliminal.html