Gherschaagk έγραψε: ↑12 Μαρ 2021, 12:57
stergiosbik έγραψε: ↑12 Μαρ 2021, 12:47
Gherschaagk έγραψε: ↑12 Μαρ 2021, 00:44
Μήπως έπεσε σε μλκα διευθυντή;
Δεν γνωρίζω να υπάρχει τέτοια οδηγία.
Το αντίθετο μάλιστα.
Πρόβλημά τους. Ας πρόσεχαν στο μάθημα.
Και στο δικο μας Γυμνασιο ειπαν οτι οι απουσιες που εκαναν οι μαθητες κατα την διαρκεια του λοκ νταουν ΔΕΝ μετρανε.
Άρα καλά τα λέει ο γνωστός του βάτραχου. Οπότε το webex δούλεψε ρολόι και έγινε πολύ καλή δουλειά εκτός τάξης και δεν υπάρχει κανένας λόγος να γυρίσουν οι μαθητές στην τάξη. Οκ λοιπόν, γκρεμίζουμε τα σχολεία, αφού δεν μας χρειάζονται, και δίνουμAeε τα οικόπεδα αντιπαροχή.
Παρακολούθησα ο ίδιος μαζί τους δύο-τρεις φορές Μαθηματικά, Φυσική και Ιστορία.
Συνοψίζω λίγα πράγματα από τα δικά μου και ευρύτερα και από φίλους τους και άλλα παιδιά με τα οποία σχετίζομαι μερικώς.
1) Aρκετοί καθηγητές απλώς υπαγορεύουν προτάσεις, δεν δείχνουν τίποτα στην κάμερα. Αυτό είναι αντιπαραγωγικό σε πολλές περιπτώσεις.
Άλλοι χρησιμοποιούν πίνακα που έχουν στο σπίτι ή εργάζονται από το σχολείο, άλλοι ψηφιακή ταμπλέτα, άλλοι γράφουν μεσετατρέποντας με εφαρμογή σε webcam το κινητό(ωραίο αυτό το έχω χρησιμοποιήσει και εγώ). Μερικοί δουλεύουν με έτοιμα κείμενα αναρτώντας τα επί τούτου κλπ.
Επομένως υπάρχει ένα θέμα παραγωγικότητας ως προς την μετάδοση της ύλης ανεξάρτητα από το πόσο προσέχουν οι μαθητές.
Εξόχως πάντως τιμητικό που ένας καθηγητής διανύει πηγαινελα 40 χιλιόμετρα για να κάνει μάθημα από το σχολείο όταν μπορούσε να το κάνει αραχτός και από το σπίτι κάνοντας υπαγόρευση κειμένου ή καθυστερώντας κιόλας να μπει.
2) Αρκετοί μαθητές δηλώνουν παρουσία αλλά είτε αφαιρούνται μετά και ασχολούνται αλλού είτε δεν μπορούν να καταλάβουν πολλά πράγματα.
Μάλιστα έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο και ήμουν αυτήκοος μάρτυρας, κάποιοι μαθητές να μαθαίνουν παπαγαλία την άσκηση από λυσάρι και να την λένε. Επίσης αδικούνται λίγο μαθητές που δεν το έχουν τόσο με την υπερβολική προφορική παρουσία.
Λίγοι καθηγητές εξετάζουν από μόνοι τους μαθητές ή απευθύνονται σε αυτούς
3) Διαγωνίσματα προφανώς δεν θα μπορούσαν να γίνουν με ανοικτές κάμερες, προσωπικά δεν το βρίσκω σωστό και ένεκα ιδιωτικότητας.
Έτσι λοιπόν ανθεί η αντιγραφή, οι συνεργασίες σε έναν κάποιο βαθμό.
Προσωπικά τα δικά μου δεν τα βοήθησα, ένα άλλο παιδί όμως που ήταν οριακά σε ένα μάθημα του έλυσα κάτι για να φτάσει στο 14-15.
Απλώς κάποιες φορές τόνιζα γενικότερα αν κάτι είναι σωστό ή λάθος, σε μαθηματικά και φυσική που τα κατέχω κυρίως αυτό.
Υπάρχει προφανώς θέμα με την τηλεκπαίδευση ακόμα και αν οι μαθητές ήταν 100% συγκεντρωμένοι.
Λύση υπάρχει και ένα συστατικό της είναι η μείωση της ύλης που άλλωστε ένα μέρος της είναι και ανούσιο, ώστε να δουλευτούν τα πιο ουσιαστικά πράγματα.
Π.χ. στην Φυσική στην Α Λυκείου όλα ξεκινούν πραγματικά από το μηδέν. Το να μη κάνει ο φυσικός της γ γυμνασίου ένα κεφάλαιο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ας διδάξει εκ νέου τα προηγούμενα(ορθή επανάληψη).
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"