Σε αντίθεση λοιπόν προς το αυτοκινητιστικό, ο Covid μεταδίδεται από φορέα σε φορέα.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑08 Φεβ 2022, 15:32Σωστα, και μου αρέσει πολύ το παράδειγμα που φέρνεις. Η χρήση και οι προδιαγραφές της ζώνης ασφαλείας αφορούν προφανώς τον ΚΟΚ αλλά και την έγκριση τύπου του οχήματος (σε ευρωπαϊκό επίπεδο). Πρόσεξε όμως ότι στην οδήγηση δεν επιβάλλεται η μέγιστη ασφάλεια (roll cage, ζώνη 4 σημείων και κρανος). Ούτε καν μια μέτρια ασφάλεια, γι αυτό επιτρέπονται τα κάμπριο τύπου αυτοκίνητα με μειωμένη στρεπτικη ακαμψια χωρια την πιθανότητα του αποκεφαλισμου. Θέλω να πω η πραγματική ζωή είναι πάντοτε μια ισορροπία μεταξύ της ασφάλειας και άλλων παραγόντων. Σε σχέση με τον εμβολιασμο το να περιμένεις ότι ο γενικός πληθυσμός θα βαράει μια δόση κάθε 3-4-6 μήνες είναι σα να ζητάς ακριβώς από τους οδηγούς να κυκλοφορούν με roll cage, κράνος και ζώνη 4 σημείων στην Πατησίων. Η μέγιστη ασφάλεια έχει νόημα όταν το κόστος είναι μεγάλο. Για ανθρώπους με προβλήματα υγείας ή ηλικιωμένους σαφώς και έχει νόημα να βαράνε 3-4 δόσεις τον χρόνο προκειμένου να ζήσουν μερικά χρόνια ακόμα.
Και είναι απαραίτητο να μειώνουμε όσο το δυνατό περισσότερο το ιικό φορτίο που αναπτύσσεται μέσα μας, ώστε να μην κινδυνεύσουμε τους ίδιους αλλά και τους γύρω μας.
Προς το παρόν, μία είναι η τεχνολογία καταπολέμησης του ιού σε βασικό επίπεδο: το εμβόλιο.
Ταυτόχρονα χρησιμοποιούμε κι άλλες τεχνικές για την μείωση της μετάδοσης, όπως κοινωνικές αποστάσεις, μάσκες κλπ.