Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Μαθηματικά, Αστρονομία, Κοσμολογία κ.ά.
seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 21 Μαρ 2020, 17:38

Δομοστατικός
Στην ουσία το σύστημά σου είναι ένας προεντεταμένος πρόβολος σε κατακόρυφη θέση, πακτωμένος στο έδαφος, και με μήκος όσο το ύψος του κτιρίου (το οποίο θα πρέπει να χτιστεί μιά κι έξω ολόκληρο, χωρίς μελλοντικές προσθήκες). Μάλιστα. Αν φαντασθούμε ένα κτίριο με δέκα πέντε ορόφους, το μήκος του συγκεκριμένου προβόλου θα είναι περί τα 45m, συν τυχόν υπόγεια. Και αυτός πρόβολος θα κληθεί να κρατήσει όλο το πολυώροφο κτίριο σε σεισμό μέσα, μάλιστα, στην ελαστική περιοχή! Με το προεντεταμένο δεν ξανα-ασχολήθηκα από φοιτητής, αλλά τα μέγεθη (φορτιστικά και γεωμετρικά), μου φαίνεται ότι είναι τεράστια, ένα παραπάνω που τα φορτία εφαρμόζονται με τη μορφή πλήγματος. Εκτιμώ ότι από την προμελέτη, κιόλας, θα προκύψει μεγάλη έλλειψις αντοχών! Θα πρέπει, ααφαλώς, να γίνουν λεπτομερείς υπολογισμοί. Θα μπορούσαμε να φαντασθούμε μιά προεντεταμένη εν προβόλω γέφυρα ίσου μήκους, και με ανάλογα (δυναμικά) φορτία; Αδυνατον να έχουμε τις αντοχές! Ο έλεγχος στους τένοντες προεντάσεως, στις αγκυρώσεις στο έδαφος και στον τελευταίο όροφο, δεν θα 《βγαίνουν》 με τίποτα...
Χαίρομε που κάνουμε ουσιαστική συζήτηση! Ναι πραγματικά υπάρχει αυτό το πρόβλημα έλλειψης αντοχής. Ας αρχίσουμε όμως με το πρόβλημα του σημερινού κανονισμού ο οποίος θεωρεί αναπόφευκτες τις ανελαστικές μετατοπίσεις και χρησιμοποιεί διάφορες μεθόδους και μηχανισμούς διαχείρισης της αστοχίας γιατί απλά δεν μπορεί να κάνει αλλιώς αφού του είναι αδύνατον να κρατήσει μέσα στην ελαστική φάση μετατόπισης την κατασκευή, φυσικά αυτό συμβαίνει όταν οι επιταχύνσεις είναι πολύ μεγάλες με διάρκεια και μέσα στο φάσμα της ιδιοπεριόδου. Αυτό σημαίνει ότι κάτι λείπει από τους υπολογισμούς. Από την μία αν αυξήσουμε τον οπλισμό δεν χωράει στις διατομές, αν αυξήσουμε τις διατομές αυξάνουν και τα φορτία της αδράνειας. Για εμένα αυτό που χρειάζεται είναι να εκ τρέψουμε τις εντάσεις αδράνειας έξω από τις διατομές και να τις οδηγήσουμε μέσα στο έδαφος. Αυτό προσπαθώ να κάνω με την πατέντα μου και τις διάφορες μεθόδους σχεδιασμού. Όπως σωστά είπες οι εντάσεις είναι πολύ μεγάλες για τις μεγάλες κατασκευές. Τι κάνω για να λύσω αυτό το πρόβλημα? Αυτό που κάνω είναι να συνεργάζομαι με την απόκριση των διατομών και να παραλαμβάνουν τις σεισμικές εντάσεις και η διατομές τις κατασκευής μαζί με την ευρεσιτεχνία μου. Δηλαδή θα βοηθήσω της διατομές δίνοντάς τους αυτήν την έξτρα δύναμη που χρειάζονται ώστε να παραμείνουν μέσα στο ελαστικό φάσμα μετατόπισης. Για να γίνει αυτό πρέπει τόσο οι διατομές όσο και ο μηχανισμός να ισομοιράζονται τις εντάσεις. Αυτό το επιτυγχάνω με την προσθήκη ενός ελατηρίου, ( ή ενός ελαστικού απόσβεσης, ή ενός υδραυλικού συστήματος,) μεταξύ της ανώτατης πάκτωσης και του δώματος. Αυτό το ελατήριο αφήνει την ελαστικότητα της κατασκευής να αποθηκεύσει ενέργεια Το ίδιο κάνει και το ελατήριο Τόσο η κατασκευή όσο και το ελατήριο αντιστέκονται ελαστικά στην παραμόρφωση, δημιουργώντας θερμότητα, η οποία είναι το αποτέλεσμα της απόσβεσης σεισμικής ενέργειας. Σε αυτόν τον σχεδιασμό, αυτό δεν είναι προένταση. Αυτό που κάνω είναι να τοποθετώ στο δώμα την αντίδραση μιας δύναμης προερχόμενη από το έδαφος και την ονομάζω ροπής ευστάθειας, κόντρα προς τις ανοδικές δυνάμεις ροπής ανατροπής του τοιχώματος, προσπαθώντας να εξισώσω τις εντάσεις. Η πάκτωση αυτή παραλαμβάνει τις ανοδικές εντάσεις προερχόμενες από την στροφή του τοιχώματος και τις μεταβιβάζει ελεύθερα ( άνευ συνάφειας ) μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από το να οδηγηθούν στις διατομές. Οπότε με την προσθήκη του ελατηρίου οι εντάσεις μοιράζονται και στις διατομές και οι πακτώσεις δέχονται μικρότερες εντάσεις. Αν παρ όλα αυτά αν οι διατομές τείνουν να περάσουν σε ανελαστική μετατόπιση, τότε ο κοχλίας του τένοντα παρεμβαίνει δυναμικά, αφού όμως έχει προηγηθεί ο τερματισμός της ελαστικότητας του ελατηρίου. Για την πάκτωση στο έδαφος θα απαντήσω σε λίγο με δεύτερη ανάρτηση. Εικόνα

Μετά από σύμβαση που έκανα με το Μετσόβιο έγιναν κάποια πειράματα προκαταρκτικής διερεύνησης της ευρεσιτεχνίας τα οποία όταν παρέλαβα διαπίστωσα ότι δεν είχαν καταλάβει τι κάνει η ευρεσιτεχνία ακριβώς. Βασικά είχαν επιβάλει φορτία στις διατομές από τους κόμβους τις ανώτατης στάθμης, φορτία που έφθασαν μέχρι και το 35% του σθρ. Αυτό δεν είναι ροπή ευστάθειας που αντιπροσωπεύει να επιβάλει η ευρεσιτεχνία παίρνοντας την δύναμη από το έδαφος . Αυτό που μου έκαναν είναι προένταση των διατομών χωρίς την πάκτωση στο έδαφος. Εν τούτης βελτιώθηκε αισθητά η φέρουσα ικανότητα με αντάλλαγμα την μείωση της πλαστιμότητας. Τότε κατάλαβα ότι κάθε κατασκευή έχει τις δικές της ουδετερότητες και πρέπει να σχεδιάζετε αναλόγως προσαρμόζοντας αναλόγως και την ευρεσιτεχνία μου. Κατάλαβα ότι η προένταση δημιουργεί εκρηκτική αστοχία προπαντός στις μικρές τετράγωνες διατομές των υποστυλωμάτων ενώ στα μεγάλα επιμήκη τοιχώματα έχει θετικά αποτελέσματα. Μου δημιουργήθηκε τότε ένα πρόβλημα που έπρεπε να λύσω. Η αρχική ιδέα ήταν η ενεργοποίηση του μηχανισμού να γίνεται από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης. Αυτό απαιτούσε μεγάλη έλξη από το δώμα η οποία όμως επιβάρυνε τις διατομές των υποστυλωμάτων με φορτία και τέρμα η πλαστιμότητα. Έπρεπε να βρω άλλη μέθοδο. Και την βρήκα. Αντί να κάνω την απαραίτητη προένταση από το δώμα για να ανοίξει και να πακτώσει ο μηχανισμός στο έδαφος άλλαξα τακτική και εφαρμόζω την προένταση από την επιφάνεια θεμελίωσης δηλαδή από την επιφάνεια της γης. Αυτό μου έδωσε την δυνατότητα να εφαρμόζω απεριόριστες υδραυλικές εντάσεις έλξης στον μηχανισμό επιτυγχάνοντας ισχυρή πρόσφυση. Αφού έχω ισχυρή πρόσφυση στο έδαφος μπορώ να διαχειριστώ τον υπόλοιπο μηχανισμό από το έδαφος και πάνω όπως θέλω εγώ. Στα υποστυλώματα τοποθετώ το ελατήριο, στα τοιχώματα εφαρμόζω προένταση στις ανώτατες στάθμες όλων των παρειών του, μικρότερης όμως έντασης από αυτή του εδάφους. Έτσι βελτιώνω περισσότερο την φέρουσα ικανότητα της κατασκευής όπως απόδειξαν τα αποτελέσματα της προσομοίωσης που έκανα στο Μετσόβιο. Για τον μηχανισμό τώρα. Αυτός ο μηχανισμός δεν μπορεί να υπολογιστεί με μαθηματικά γιατί η πάκτωση δεν εξαρτάτε από τον όγκο του εδάφους που είναι από επάνω του και τούτο διότι μετατρέπει την αξονική κατακόρυφη έλξη σε οριζόντιες δυνάμεις πίεσης προς το πρανή της γεώτρησης με αποτέλεσμα να δημιουργεί γύρο του μεγάλη εδαφική ζώνη επιρροής φορτίων λόγο τριβής οπότε ο όγκος που διαχειρίζεται από επάνω του είναι πολύ μεγάλος. Τα πάνω ακτίνια μεταβιβάζουν τα φορτία της κατασκευής προς τα πρανή και τα κάτω ανεστραμμένα μεταβιβάζουν τις ανοδικές εντάσεις προς τα πρανή. Για να ισχύσει αυτό πρέπει το ένεμα να μην φθάσει στον μηχανισμό. Αυτό επιτυγχάνεται με ένα μεταλλικό διάφραγμα στρογγυλό κολλημένο στον άνω σωλήνα το οποίο σταματά το ένεμα να φθάσει στα ακτίνια.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 24 Μαρ 2020, 19:26

Μία ερώτηση.

Όλοι ξέρουμε τον μοχλοβραχίονα και ότι τα τοιχώματα είναι τεράστιοι μοχλοβραχίονες οι οποίοι κατεβάζουν μεγάλες ροπές στην βάση. Αυτό έχει σαν συνέπεια να δημιουργούνται κρίσιμες περιοχές αστοχίας, δηλαδή περιοχές όπου ο εφελκυσμός και η θλίψη παρουσιάζουν αυξημένες εντάσεις. Είναι οι περιοχή αυτή όπου αντιτίθενται οι δυνάμεις θλίψης και εφελκυσμού, η περιοχή της διατομής που διαχωρίζει την κατεύθυνση των δυνάμεων. Φυσικά αυτό δεν είναι καλό διότι δεν αντέχουν ούτε τα υλικά ούτε οι μηχανισμοί συνεργασίας και έχουμε αστοχίες. Δεν θα ήταν καλό αν μπορούσαμε να καταργήσουμε τον μοχλοβραχίονα που δημιουργεί κρίσιμες περιοχές αστοχίας - διατμητικές αστοχίες?

Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 10664
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός » 24 Μαρ 2020, 21:29

Καλύτερα να καταργήσουμε το σεισμό.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 25 Μαρ 2020, 10:44

Μηχανικός έγραψε:
24 Μαρ 2020, 21:29
Καλύτερα να καταργήσουμε το σεισμό.
Το κακό δεν είναι να μην ξέρεις αλλά να μην θες να μάθεις. :g030:

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 27 Μαρ 2020, 09:12

Έχω εφεύρει έναν μηχανισμό πάκτωσης και λέω να τον ονομάσω κόντρα
Αυτός ο μηχανισμός πάει κόντρα στις εντάσεις του σεισμού, κόντρα στην επιστήμη του πολιτικού μηχανικού
κόντρα στα συμφέροντα, κόντρα και στα δικά μου συμφέροντα, κόντρα στους ηλίθιους, και βλέπω και contrachannel :p2:
Τελικά δουλεύει :003:

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 27 Μαρ 2020, 23:46


Αν σε αυτό το βίντεο επάνω, το πειραματικό μοντέλο έκανε 10 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 5 δευτερόλεπτα και γράφουν ότι αυτό μεταφράζεται σε συχνότητα των 10 Hz, τότε το δικό μου πειραματικό μοντέλο του βίντεο που έκανε 20 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 10 δευτερόλεπτα έχει την ίδια συχνότητα των10 Hz και όχι των 2 Hz που έχω υπολογίσει. Ποιο τελικά είναι το σωστό? Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει.
Οι παλιοί υπολογισμοί με 2 Hz βγάζανε 2,41g
Width of oscillation 0.15m
Shift 0.30m
Full oscillation 0.60m
Frequency 2 Hz
Acceleration in (g) a = (- (2 * π * 2) ^ 2 * 0.15) / 9.81
a = 3,14x2 = 6,28x2 = 12,56x12,56 = 157,754X0,15 = 23,6631 / 9,81 = 2,41g of natural earthquake.

Αν είναι 10 Hz βγαίνει επιτάχυνση 60 g !!!!!!!
Acceleration in (g) a = (- (2 * π * 2) ^ 2 * 0.15) / 9.81
a = 3,14x2 = 6,28x10=62,8X62,8=3943,84X0,15=591,6/9,81=60,3 g φυσικού σεισμού !!!!!!!!

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 28 Μαρ 2020, 18:02

Η υψηλή συχνότητα με μικρό πλάτος ταλάντωσης καταστρέφει την χαμηλού ύψους κατασκευή, ενώ να υψίκορμα κτίρια είναι ευάλωτα στο μεγάλο πλάτος ταλάντωσης, δηλαδή στους ισχυρούς σεισμούς με απομακρυσμένο επίκεντρο. Η διάρκεια του σεισμού και η μεγάλη επιτάχυνση είναι καταστρεπτική και για τα δύο είδει κατασκευών.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 29 Μαρ 2020, 13:10

Υπάρχει εδώ και 12 χρόνια μια διαμάχη μεταξύ εμένα και των πολιτικών μηχανικών γύρω από την χρησιμότητα της ευρεσιτεχνίας μου, η οποία αυτό που κάνει είναι να πακτώνει τα ανώτατα άκρα μιας κατασκευής με το έδαφος ευρισκόμενο κάτω από αυτή, χρησιμοποιώντας τένοντες άνευ συνάφειας και μηχανισμούς πάκτωσης των άκρων τους, με σκοπό να ελαττώσει τις μετατοπίσεις του λικνίσματος της κατασκευής, δηλαδή να σταματήσει τις παραμορφώσεις οι οποίες είναι άμεσα συνδεδεμένες με την αστοχία.
Την ζωή μου την πέρασα στις οικοδομές καλουπώνοντας, χτίζοντας, και σουβαντίζοντας. Είμαι πρακτικός.
Για τον λόγο αυτό θα τους δώσω πρακτικά παραδείγματα με απλές μαθηματικές εξηγήσεις για να πάψουν να αμφισβητούν την χρησιμότητα της πατέντας μου.
Αν καρφώσουμε μια πρόκα σε ένα ξύλο και προσπαθήσουμε να την βγάλουμε με το χέρι, αυτή δεν βγαίνει με τίποτα, γιατί χρειάζεται μεγάλη δύναμη την οποία δεν διαθέτουμε. Χρειαζόμαστε την βοήθεια ενός εργαλείου για να πολλαπλασιάσουμε τις δυνάμεις μας και να βγάλουμε την πρόκα.
Αν πάρουμε ένα σκεπάρνι η πρόκα θα βγει από το ξύλο εύκολα.
Αν η πρόκα είναι μεγάλη, θα δυσκολευτούμε να την βγάλουμε με το σκεπάρνι και θα χρειαστούμε την βοήθεια ενός λοστού.
Γιατί αυτοί οι μηχανισμοί μοχλοβραχίονα δουλεύουν είναι γνωστό αλλά ας τους αναλύσουμε με μαθηματικές πράξης.
Κάθε μοχλοβραχίονας για να υπάρξει σαν μηχανισμός χρειάζεται δύο συστατικά 1) τον βραχίωνα και 2) το υπομόχλιο
Βασικά το υπομόχλιο είναι μια άρθρωση η οποία επιτρέπει την στροφή, και η θέση της πάνω στον βραχίωνα καθορίζει την ισορροπία των άκρων του ή τον πολλαπλασιασμό των εντάσεων πάνω στο ένα από τα δύο άκρα του βραχίονα.
Ας εξετάσουμε πρώτα ένα υποστύλωμα τετράγωνης διατομής το οποίο φέρει έναν μοναδικό τένοντα πάκτωσης ο οποίος διαπερνά ελεύθερος τον κορμό του.
Το υποστύλωμα αποτελείτε από τον κορμό του και την βάση του η οποία φέρει δύο αρθρώσεις στα άκρα της.
Για να βρούμε την δύναμη ροπής πρέπει να ξέρουμε την δύναμη αδράνειας στο άνω άκρο του κορμού του και την απόσταση αυτής της δύναμης από την άρθρωση της βάσης.
Την δύναμη αυτή της αδράνειας την βρίσκουμε πολλαπλασιάζοντας τους τόνους της μάζας των δοκών και των πλακών επί την επιτάχυνση που μας δίνει ο σεισμός. Ας πούμε ότι κάναμε αυτές τις πράξης και βρήκαμε ότι αυτή η δύναμη είναι 50 τόνοι, και το ύψος αυτών των δυνάμεων απέχει από την άρθρωση της βάσης 4 μέτρα. Αν πολλαπλασιάσουμε την δύναμη επί την απόσταση θα βρούμε την δύναμη ροπής του μοχλοβραχίονα του υποστυλώματος που είναι 50 τόνοι Χ 4 μέτρα = 200 τόνοι. Αυτούς τους 200 τόνους τους διαιρούμε με την απόσταση του τένοντα πάκτωσης από την άρθρωση της βάσης. Αν αυτή η απόσταση είναι π.χ 1,5 μέτρα τότε 200/1,5= 133 τόνοι είναι η δύναμη ανατροπής. Αν θέλουμε το υποστύλωμα να μην ανατραπεί, εμείς πρέπει να εφαρμόσουμε σε αυτό μια δύναμη αντίρροπης ροπής μεγαλύτερης > των 133 τόνων. Αυτή η αντίρροπη ροπή είναι η απόκριση της κατασκευής προς τις σεισμικές μετατοπίσεις η οποία μπορεί να προέρχεται είτε από τις διατομές των δοκών και υποστυλωμάτων, είτε από τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας, είτε από τον συνδυασμό αυτών των δύο. Αρκεί να έχουν την ίδια ελαστικότητα. Για να συμβαδίζει η ελαστικότητα του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας με την ελαστικότητα τον διατομών, ώστε να πετύχω ίσο μοιρασμένο καταμερισμό εντάσεων, τοποθετώ ένα ελατήριο ή υδραυλικό σύστημα ή ένα ελαστικό απόσβεσης μεταξύ της ανώτερης πάκτωσης του μηχανισμού και του δώματος. Αυτή είναι η λύση όποιος έχει αντίρρηση ας το πει. Η δύναμη του μηχανισμού αντλείται από το έδαφος και μεταφέρεται από τον τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερος την διατομή του σκυροδέματος μέσα από σωλήνα διόδου, και καταλήγει στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος με σκοπό να σταματήσει την στροφή του και ένα μέρος της κάμψης της διατομής του, η οποία δημιουργεί άλλα προβλήματα όπως είναι οι κρίσιμες περιοχές αστοχίας, οι οποίες λόγο του ότι συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερος εντάσεις, δημιουργούν τις άκρος ψαθυρές διατμητικές αστοχίες.
Αν προσέξατε δεν αναφέρω πουθενά για την επιβολή θλιπτικών εντάσεων στις διατομές των υποστυλωμάτων γιατί ξέρω ότι θα χάσουμε σε πλαστιμότητα. Αναφέρω πάκτωση του δώματος με παρεμβολή υλικού ή μηχανισμού ελαστικής σεισμικής απόσβεσης, και πάκτωση εδάφους. Το πως κάνω την πάκτωση στο έδαφος χωρίς να επιβαρύνω τις διατομές των υποστυλωμάτων με θλιπτικά φορτία αυτό έχει να κάνει με την μέθοδο πάκτωσης του μηχανισμού που εφαρμόζω.
Τα τοιχώματα έχουν ουσιαστικές διαφορές λειτουργίας από ότι έχουν τα υποστυλώματα τα οποία φέρουν την ευρεσιτεχνία μου και θα αναφερθώ σε αυτές στην επόμενη ανάρτηση.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 30 Μαρ 2020, 18:47

Τα τοιχώματα χρησιμοποιώντας την ευρεσιτεχνία, παρουσιάζουν ουσιαστικές διαφορές λειτουργίας από ότι έχουν τα υποστυλώματα τα οποία φέρουν την ευρεσιτεχνία.
α) Έχουν διπλό μοχλοβραχίονα (πλάτους - ύψους) οι οποίοι αλληλοεξουδετερώνουν τις ανοδικές εντάσεις αδράνειας, διότι ότι φορτία πολλαπλασιάζουμε επί το ύψος το πηλίκον το διαιρούμαι δια του πλάτους. Με αμφίπλευρη πάκτωση των παρειών τους αποκτούν μεγαλύτερη δυναμική από ότι διαθέτει η μία κεντρική πάκτωση του υποστυλώματος.
β) Τα μεγάλα πακτωμένα με το έδαφος, πανταχόθεν επιμήκη σχήματα των διατομών των τοιχωμάτων, ενός, δύο, τριών και των τεσσάρων διαστάσεων , τα καθιστούν κατάλληλα για δυναμική απόκριση, για την διαστασιολόγηση ασύμμετρων κατόψεων, για την παραλαβή των στρεπτομεταφορικών παραμορφώσεων, για την παραλαβή των πανταχόθεν σεισμικών εντάσεων, όσο και για τις ανάγκες των αρχιτεκτονικών μελετών.
Για την ευρεσιτεχνία αυτά τα τοιχώματα έχουν το καλό ότι πακτώνονται σε κάθε παρειά προσφέροντας τεράστια δυναμική στην κατασκευή.
γ) Έχουν μικρότερη κάμψη από τα υποστυλώματα οπότε μικρότερη παραμόρφωση, και ακόμα μικρότερη με την ευρεσιτεχνία.
Έχουν όμως και προβλήματα, τα οποία η ευρεσιτεχνία λύνει.
δ) Λόγο έλλειψης ελαστικότητας και μεγάλης ακαμψίας του κορμού των τοιχωμάτων η ελαστική και ανελαστική κάμψη παραμόρφωσης μεταφέρεται όλη μέσω των κόμβων στις διατομές των δοκών, οι οποίες σπάνε ευκολότερα, από ότι σπάνε με τα υποστυλώματα τα οποία είναι πιο ελαστικά και ισομοιράζονται τις εντάσεις με τις διατομές των δοκών. Η ευρεσιτεχνία δεν επιτρέπει να συμβεί αυτό διότι λόγο αμφίπλευρης πάκτωσης των παρειών αποκλείει την στροφή του τοιχώματος.
ε) Τα τοιχώματα είναι πιο επιρρεπή στην τέμνουσα ορόφου. Η ευρεσιτεχνία δεν επιτρέπει να συμβεί αυτό διότι επιβάλει θλίψη στις διατομές Η θλίψη αυξάνει την αντοχή ως προς την τέμνουσα. Χάνουμε σε πλαστιμότητα αλλά ποιος χρειάζεται την πλαστιμότητα όταν δεν υφίσταται παραμόρφωση?
ζ) Τα τοιχώματα λόγο ακαμψίας και δυναμικής κατεβάζουν μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες σε μεγάλες επιταχύνσεις με διάρκεια οι πεδιλοδοκοί είναι αδύνατον να τις παραλάβουν. Η ευρεσιτεχνία καταργεί το κατέβασμα των ροπών αυτών αποτρέποντας τις κρίσιμες περιοχές και τις διατμητικές αστοχίες, διότι καταργεί την κάμψη αφού παραλαμβάνει τις ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και τις στέλνει μέσα στο έδαφος.
Για τα προκατασκευασμένα βαρέος τύπου είναι η λύση για την αύξηση των ορόφων τους.
Για σχεδιασμό συνεχούς δόμησης με οπτοπλινθοδομή η ευρεσιτεχνία είναι ένα must!
Εικόνα

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » Χθες, 00:21

Οι χαζές λύσεις
Εικόνα
Εικόνα

Και η σωστή μέθοδος για Structural systems of seismic dampers
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3234
Εγγραφή: 27 Αύγ 2018, 12:00

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ » Χθες, 00:58

seismic έγραψε:
27 Μαρ 2020, 23:46

Αν σε αυτό το βίντεο επάνω, το πειραματικό μοντέλο έκανε 10 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 5 δευτερόλεπτα και γράφουν ότι αυτό μεταφράζεται σε συχνότητα των 10 Hz, τότε το δικό μου πειραματικό μοντέλο του βίντεο που έκανε 20 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 10 δευτερόλεπτα έχει την ίδια συχνότητα των10 Hz και όχι των 2 Hz που έχω υπολογίσει. Ποιο τελικά είναι το σωστό? Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει.
Δεν εχω καμια σχεση με το αντικειμενο που συζητατε εδω μεσα αλλα εασχολουμαι επαγγελματικα με τον ηχο οποτε μπορω να σου πω το εξης.

Ο τυπος για τη συχνοτητα ειναι f=1/T οπου f ειναι η συχνοτητα και T (period) ειναι ο χρονος (σε seconds) που χρειαζεται για εναν κυκλο (μια πληρη μετατοπιση στη περιπτωση σου). Ενα πήγαινε - έλα οπως λες. Οποτε αν εχεις 10 μετατοπισεις σε 5 δευτερολεπτα τοτε το Τ=0.5 seconds (500 ms). Αρα f=1/0.5 = 2Ηz.

Στην περιπτωση σου 20 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 10 δευτερόλεπτα το T= 0.5sec . Aρα f=1/0.5 = 2Hz

Τωρα ενδεχομενως να υπολογιζουν αλλιως τη συχνοτητα (να παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες δηλαδη) αλλα δε μπορω να σκεφτω κατι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ την 02 Απρ 2020, 01:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Golden Age έγραψε:
06 Ιαν 2019, 18:11
Τί να κάνουμε... Υπάρχουμε κι εμείς που αγωνιζόμαστε για τη δημοκρατία.

ΚαράΝτίνα
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 29 Μαρ 2020, 01:32
Phorum.gr user: ΚαράΝτίνα

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚαράΝτίνα » Χθες, 01:18

Μήπως γιατί τα ρημάδια δεν πέφτουν ούτε με εφτάρηδες σεισμούς άρα κάτι καλό κάνουν και αυτοί;

Μην απαντήσεις, ρητορικά ρωτάω...
Τίποτα, βιβλία και μπίρες.

Kill, baby, kill

seismic
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » Χθες, 08:09

ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε:
Χθες, 00:58
seismic έγραψε:
27 Μαρ 2020, 23:46

Αν σε αυτό το βίντεο επάνω, το πειραματικό μοντέλο έκανε 10 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 5 δευτερόλεπτα και γράφουν ότι αυτό μεταφράζεται σε συχνότητα των 10 Hz, τότε το δικό μου πειραματικό μοντέλο του βίντεο που έκανε 20 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 10 δευτερόλεπτα έχει την ίδια συχνότητα των10 Hz και όχι των 2 Hz που έχω υπολογίσει. Ποιο τελικά είναι το σωστό? Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει.
Δεν εχω καμια σχεση με το αντικειμενο που συζητατε εδω μεσα αλλα εασχολουμαι επαγγελματικα με τον ηχο οποτε μπορω να σου πω το εξης.

Ο τυπος για τη συχνοτητα ειναι f=1/T οπου f ειναι η συχνοτητα και T (period) ειναι ο χρονος (σε seconds) που χρειαζεται για εναν κυκλο (μια πληρη μετατοπιση στη περιπτωση σου). Ενα πήγαινε - έλα οπως λες. Οποτε αν εχεις 10 μετατοπισεις σε 5 δευτερολεπτα τοτε το Τ=0.5 seconds (500 ms). Αρα f=1/0.5 = 2Ηz.

Στην περιπτωση σου 20 πλήρες μετατοπίσεις ( πήγαινε - έλα ) σε 10 δευτερόλεπτα το T= 0.5sec . Aρα f=1/0.5 = 2Hz

Τωρα ενδεχομενως να υπολογιζουν αλλιως τη συχνοτητα (να παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες δηλαδη) αλλα δε μπορω να σκεφτω κατι.
Η επιτάχυνση εξαρτάτε από την συχνότητα και από την μετατόπιση.
Το θέμα είναι που υπολογίζουν το κέντρο ισορροπίας. Το υπολογίζουν από την άκρη της σεισμικής βάσης ή από το κέντρο της σεισμικής βάσης?
Αν το υπολογίζουν ότι το κέντρο ισορροπίας είναι στο κέντρο της σεισμικής βάσεις, τότε έχουμε ένα πήγαινε έλα κατά την δεξιά κατεύθυνση και ένα πήγαινε έλα κατά την αριστερή κατεύθυνση οπότε διπλά πήγαινε έλα.... αλλά και πάλη θα ήταν η διπλάσια συχνότητα των 2 Hz δηλαδή 4 Hz και όχι 10 Hz που αυτοί λένε?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 02 Απρ 2020, 08:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3234
Εγγραφή: 27 Αύγ 2018, 12:00

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ » Χθες, 13:13

Ειδα το βιντεο και η συχνοτητα που αναφερουν ειναι για το servo motor.
Golden Age έγραψε:
06 Ιαν 2019, 18:11
Τί να κάνουμε... Υπάρχουμε κι εμείς που αγωνιζόμαστε για τη δημοκρατία.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θετικές Επιστήμες”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών