Σελίδα 8 από 8

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 08:48
από Ασέβαστος
nik_killthemall έγραψε:
11 Μαρ 2023, 01:14
ST48410 έγραψε:
11 Μαρ 2023, 00:45
nik_killthemall έγραψε:
11 Μαρ 2023, 00:36
image_2023-03-11_003256176.png

Μπλε ορια περιφερειακων δρομων, κιτρινο ορια εσωτερικων δρομων.
Οι κοκκινες διακεκομμένες ειναι το μηκος των περιφερειακων δρομων, οι πρασινες το μηκος των εσωτερικων δρομων.

Στα σημεια των διασταυρωσεων ειτε ειμαστε σε περιφερειακο δρομο ειτε ειμαστε σε εσωτερικο το μηκος της διασταυρωσης καταχωρειται σε εναν ΜΟΝΟ απο τους διασταυρωμενους δρομους και οχι και στους δυο κατα περισταση.

οποτε τα πρασινα μηκη υπολειπονται κατα 8χ σε σχεση με τα κοκκινα.
Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου και έχω καταλάβει ακριβώς τι υποστηρίζεις. Λέω όμως ότι αν έχω ένα πατίνι και πρέπει να διασχίσω όλο το μήκος του περιφερειακού είμαι κοντά σε αυτό που έχεις ζωγραφίσει με κόκκινο. Αν πρέπει να διασχίσω τους εσωτερικούς δρόμους σε όλο το μήκος τους θα πρέπει να ξαναπεράσω από τις διασταυρώσεις κάθε φορά. Δεν βλέπω λοιπόν το λόγο για τον οποίο θα πρέπει να υπολογίσω μόνο μία φορά τα επικαλυπτόμενα τμήματά τους.

Αν μου έλεγαν πχ ότι η οδός Ιθάκης είναι 200 μέτρα θα θεωρούσα ότι εννοούν από το ένα άκρο της ως το άλλο. Όχι με προσθαφαιρέσεις των κάθετων σε αυτή.

ΥΓ πλάκα θα είχε να μην έχει περικλείσει με γραμμή τους εσωτερικούς (στα σημεία εξόδου στον περιφερειακό). Και να μην είχε βάλει άλλο χρώμα. Τότε το σύνολο των εσωτερικών θα ξεπερνούσε σε μήκος τον περιφερειακό και θα είχαμε μία ακόμα διαφορετική απάντηση :lol:
Σταθα δεν ισχυει αυτο που λες για τον απλο λογο πως πας και το εφαρμοζεις μονο στις διασταυρώσεις των εσωτερικων δρομων και οχι στις διασταυρωσεις της περιφερειας !

Δηλαδη αν αυτο που λες το εφαρμοσουμε και στις διασταυρώσεις της περιφερειας τοτε το μηκος των κατακορυφων δρομων της περιφερειας θα πηγαινει ΚΑΙ αυτο μεχρι τερμα, προσθετοντας ενα χ σε καθε γωνια, δηλ. + 4χ, τα οποια θα εξουδετερωσουν τα αντιστοιχα εξτρα 4χ των εσωτερικων δρομων στις διασταυρώσεις που λες, κρατωντας τελικα την διαφορα κοκκινων μηκων - πρασινων μηκων = 8χ !

Με λιγα λογια αν αποφασισεις να φερθεις με τον ιδιο τροπο στις διασταυρωσεις ειτε αυτες ειναι σε δρομο περιφερειας ειτε ειναι σε δρομο εσωτερικο, η διαφορα μηκων θα ειναι παντα 8χ.

Αν ομως πεις οτι τις μεν διασταυρωσεις τι λαμβανω ετσι και τι αλλες αλλιως, ε τοτε ναι η διαφορα θα πεσει στο 4x, με τη διαφορα πως δεν θα εχεις ιδια κριτηρια στη μετρηση του μηκους = αντιφαση.

Επισης η ασκηση μιλαει για μηκος δρομου και συγκριση μηκων, και οχι για καποιο σωμα - οχημα που θα διαγραψει αποστασεις με συνεχομενο τροπο.

image_2023-03-11_011143051.png
αυτο , ναι, σωστο.

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 08:49
από taxalata xalasa
Ασέβαστος έγραψε:
11 Μαρ 2023, 08:45
nik_killthemall έγραψε:
11 Μαρ 2023, 00:36


Στα σημεια των διασταυρωσεων ειτε ειμαστε σε περιφερειακο δρομο ειτε ειμαστε σε εσωτερικο το μηκος της διασταυρωσης καταχωρειται σε εναν ΜΟΝΟ απο τους διασταυρωμενους δρομους και οχι και στους δυο κατα περισταση.
εδω θα διαφωνησω. ενα αυτοκινητο που θα κινηθει απο ακρη σε ακρη και στους 4 εσωτερικους, θα καταγραψει στο κοντερ του τα χλμ των διασταυρωσεων 2 φορες.
αστο ρε ασεβαστε.

μαλλια κουβαρια, σου λεω... :smt005:

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 10:33
από nik_killthemall
Ασέβαστος έγραψε:
11 Μαρ 2023, 08:45
nik_killthemall έγραψε:
11 Μαρ 2023, 00:36


Στα σημεια των διασταυρωσεων ειτε ειμαστε σε περιφερειακο δρομο ειτε ειμαστε σε εσωτερικο το μηκος της διασταυρωσης καταχωρειται σε εναν ΜΟΝΟ απο τους διασταυρωμενους δρομους και οχι και στους δυο κατα περισταση.
εδω θα διαφωνησω. ενα αυτοκινητο που θα κινηθει απο ακρη σε ακρη και στους 4 εσωτερικους, θα καταγραψει στο κοντερ του τα χλμ των διασταυρωσεων 2 φορες.
ναι αλλα το ιδιο ακριβως θα κανει κι αν κινηθει απο ακρη σε ακρη και στους περιφερειακους. Απλα θεωρειτε οτι στους περιφερειακους θα στριψει πριν φτασει στην ακρη.

Οπως σωστα ειπε ο σταθα πιο πανω η ασαφεια της ασκησης για το πλατος του δρομου οδηγησε την αναγωγη μηκους απλατους γραμμης σε μηκος δρομου με πλατος.
Οποτε η αναγωγη συνεχιζεται γιατι αφου αυτο το πραμα ειναι δρομος με πλατος ε ας βαλουμε κι ενα οχημα να κανει βολτες, αρα το μηκος δρομου γινεται μηκος τροχιας οχηματος.
Μετα θα βαλουμε μονοδρομησεις κλπ :smt005:

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 10:42
από neon imposter
Νομίζω πάντως ότι δεν φταίνε τα μαθηματικά αλλά η χρήση της γλώσσας, όπως ήδη έχετε αποφανθεί

(γι αυτό τον λόγο έγραψε και ο άλλος στο Υπόγειο ότι 2 κ 2 = 5 )

Οπότε δεν είναι η έλλειψη μαθηματικών γνώσεων αλλά η έλλειψη εκφραστικών ικανοτήτων το πρόβλημα

πράγμα που οδηγεί, φυσικά, σε αυτό που πρότεινα κάποτε, ως μοναδικό μάθημα εισιτηρίων σε ΑΕΙ να καθιερωθεί (ή μείνει) η έκθεση ιδεών

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 10:49
από nik_killthemall
neon imposter έγραψε:
11 Μαρ 2023, 10:42
Νομίζω πάντως ότι δεν φταίνε τα μαθηματικά αλλά η χρήση της γλώσσας, όπως ήδη έχετε αποφανθεί

(γι αυτό τον λόγο έγραψε και ο άλλος στο Υπόγειο ότι 2 κ 2 = 5 )

Οπότε δεν είναι η έλλειψη μαθηματικών γνώσεων αλλά η έλλειψη εκφραστικών ικανοτήτων το πρόβλημα

πράγμα που οδηγεί, φυσικά, σε αυτό που πρότεινα κάποτε, ως μοναδικό μάθημα εισιτηρίων σε ΑΕΙ να καθιερωθεί (ή μείνει) η έκθεση ιδεών
Σωστό πολύ σημαντικό να ξέρεις αποδίδεις σωστά και κατανοητά αυτό που θέλεις να πεις είτε ειναι ερώτηση είτε απάντηση, ίσως είναι η βάση για όλα όπως λες.
Απλα και η εκθεση ιδεών απέτυχε, γιατί κατέληγε ο ελεγκτης να ελέγχει την ιδέα - άποψη και όχι την απόδοσή της. Οπότε το αποτέλεσμα ήταν ο μαθητευόμενος να εξοικοιώνεται ουσιαστικά με ένα ευρετήριο εκλεπτυσμένων εκφράσεων απόλυτης γενικότητας και αποδοχης και χωρίς το παραμικρό περιεχόμενο, κάτι σαν τις παρλαπίπες των πολιτικών.

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 11:00
από neon imposter
nik_killthemall έγραψε:
11 Μαρ 2023, 10:49
neon imposter έγραψε:
11 Μαρ 2023, 10:42
Νομίζω πάντως ότι δεν φταίνε τα μαθηματικά αλλά η χρήση της γλώσσας, όπως ήδη έχετε αποφανθεί

(γι αυτό τον λόγο έγραψε και ο άλλος στο Υπόγειο ότι 2 κ 2 = 5 )

Οπότε δεν είναι η έλλειψη μαθηματικών γνώσεων αλλά η έλλειψη εκφραστικών ικανοτήτων το πρόβλημα

πράγμα που οδηγεί, φυσικά, σε αυτό που πρότεινα κάποτε, ως μοναδικό μάθημα εισιτηρίων σε ΑΕΙ να καθιερωθεί (ή μείνει) η έκθεση ιδεών
Σωστό πολύ σημαντικό να ξέρεις αποδίδεις σωστά και κατανοητά αυτό που θέλεις να πεις είτε ειναι ερώτηση είτε απάντηση, ίσως είναι η βάση για όλα όπως λες.
Απλα και η εκθεση ιδεών απέτυχε, γιατί κατέληγε ο ελεγκτης να ελέγχει την ιδέα - άποψη και όχι την απόδοσή της. Οπότε το αποτέλεσμα ήταν ο μαθητευόμενος να εξοικοιώνεται ουσιαστικά με ένα ευρετήριο εκλεπτυσμένων εκφράσεων απόλυτης γενικότητας και αποδοχης και χωρίς το παραμικρό περιεχόμενο, κάτι σαν τις παρλαπίπες των πολιτικών.
δεν χρειάζεται παρά να ελέγχει τη λογική ικανότητα του υποψήφιου φοιτητή στις πλέον απλές εκφάνσεις της

πχ δεν θα βάλουν ένα θέμα που ο άλλος/άλλη/άλλο+ πρέπει να γράψει οπωσδήποτε τον όρο "νεποτισμός"

ίσα-ίσα, όπως θα έχεις παρατηρήσει ίσως σε συζητήσεις σου με άτομα που συγχρωτίζεσαι πολλές φορές υπάρχει μία κατάρρευση επικοινωνίας με το που τους λες "Πάμε προς τα εκεί", συμφωνούν, κ τελικά παίρνουν την αντίθετη κατεύθυνση

οπότε η επιτροπή θα βάζει ένα πολύ απλό ερώτημα που θα προσπαθεί να ανιχνεύσει τον λογικό ορίζοντα των υποψηφίων φοιτητών - ζητώντας τους επί παραδείγματι να κατευθυνθούν προς τον Νότο και παρατηρώντας ότι τουλάχιστον δεν σχηματίζουν βέλη προς τον Βορρά

από εκεί και πέρα, και αφού πληρούν (ή δείχνουν να πληρούν) τις ελάχιστες προϋποθέσεις λογικής/συνεννόησης, θα τους αφήνουν να περνούν όπου θέλουν

μέσα στο πανεπιστήμιο η λήψη του πτυχίου θα γίνεται με σκληρούς όρους κ κριτήρια, όπως πχ το να μπορούν να στείλουν GIFS σε φορολογικούς παραδείσους χωρίς να τους ανακαλύπτει η επιφορτισμένη γι' αυτό αρχή, και όχι επειδή και μόνο πέρασαν εκεί

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 12:13
από Bill Hicks
Ασέβαστος έγραψε:
10 Μαρ 2023, 19:40
SpoilerShow
Εικόνα
εδω η σωστη, κατα τη μαθηματικη εταιρεια, απαντηση. αυτη εδωσε ο γιος.

γω εδωσα ... την αλλη :003:

λοιπον; να τους βγαλουμε σκιντζηδες κι αυτους η να τσακωθουμε λιγο πρωτα;
εντιτ: τώρα είδα έγινε η ανάλυση νε τις γωνίες! :003:

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 12:24
από Bill Hicks
Dwarven Blacksmith έγραψε:
10 Μαρ 2023, 19:41
Ίσα είναι εκτός αν μετρήσεις τις γωνίες. Αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι μηχανικοί, γι αυτούς είναι απλά ευθύγραμμα τμήματα.
Άρα σίγουρα το 1.
σωστό κι αυτό. θα μπορούσαν να το θέσουν ως μήκος διαδρομής για να ισχύει η ισότητα, που είναι το ίδιο με τις κοινές διασταυρώσεις που έβαλα παραπάνω.

Εικόνα

έντιτ: κοιτώντας την πχωρουμοανάλυση, πιστεύω η διαδρομή είναι ο καλύτερος τρόπος που θα μπορούσαν να το θέσουν.

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 12:31
από sharp
Αφού υπάρχει η επιλογή 5, αυτή είναι η σωστή. Κι η μαθ. ετ. δίνει το 1; Ο υπόλοιπος κόσμος τι λέει, υπάρχει αυτό πουθενά στα Αγγλικά να δούμε μη φταίει πώς το μετέφρασαν;

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 12:37
από Ασέβαστος
πανωλεθρια. :e040:

στο σημερινο τεστ, που ηταν και το κανονικο (αυτο ηταν δοκιμαστικο) ο γιος εκανε ενα λαθος, και μου στελνει μυνηματα με sad emoji. στανταρ θα μεβαλει να το κανω και γω αμεσως μολις παω σπιτι. ρε τι εχω να τραβηξω.

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 12:42
από vagabondo
Ασέβαστος έγραψε:
11 Μαρ 2023, 12:37
πανωλεθρια. :e040:

στο σημερινο τεστ, που ηταν και το κανονικο (αυτο ηταν δοκιμαστικο) ο γιος εκανε ενα λαθος, και μου στελνει μυνηματα με sad emoji. στανταρ θα μεβαλει να το κανω και γω αμεσως μολις παω σπιτι. ρε τι εχω να τραβηξω.
Πες του να στείλει και το πρόβλημα.

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 12:43
από nik_killthemall
Bill Hicks έγραψε:
11 Μαρ 2023, 12:24
Dwarven Blacksmith έγραψε:
10 Μαρ 2023, 19:41
Ίσα είναι εκτός αν μετρήσεις τις γωνίες. Αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι μηχανικοί, γι αυτούς είναι απλά ευθύγραμμα τμήματα.
Άρα σίγουρα το 1.
σωστό κι αυτό. θα μπορούσαν να το θέσουν ως μήκος διαδρομής για να ισχύει η ισότητα, που είναι το ίδιο με τις κοινές διασταυρώσεις που έβαλα παραπάνω.

Εικόνα

έντιτ: κοιτώντας την πχωρουμοανάλυση, πιστεύω η διαδρομή είναι ο καλύτερος τρόπος που θα μπορούσαν να το θέσουν.
σωστο ! συνεχομενο μηκος ευθυγραμμης διαδρομης σημαινει απλατη ευθυγραμμα τμηματα, οποτε αυτη θα ηταν η σαφης διατυπωση.

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 13:17
από Ασέβαστος
vagabondo έγραψε:
11 Μαρ 2023, 12:42
Ασέβαστος έγραψε:
11 Μαρ 2023, 12:37
πανωλεθρια. :e040:

στο σημερινο τεστ, που ηταν και το κανονικο (αυτο ηταν δοκιμαστικο) ο γιος εκανε ενα λαθος, και μου στελνει μυνηματα με sad emoji. στανταρ θα μεβαλει να το κανω και γω αμεσως μολις παω σπιτι. ρε τι εχω να τραβηξω.
Πες του να στείλει και το πρόβλημα.
τωρα ειναι μπασκετ.

δεν ξερω και αν γινεται, το δοκιμαστικο μπορουσες να το ξανακανεις, οποτε το ξανακανε και πηρε printscreen, αυτο δεν ξερω αν μπορει καπως να το ξαναδει...

https://pythagoras.hms.gr/

απο οτι βλεπω, θα μπορει, απο κυριακη...

Re: Μαθηματικο προβλημα.

Δημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2023, 07:49
από taxalata xalasa
Bill Hicks έγραψε:
11 Μαρ 2023, 12:24
Dwarven Blacksmith έγραψε:
10 Μαρ 2023, 19:41
Ίσα είναι εκτός αν μετρήσεις τις γωνίες. Αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι μηχανικοί, γι αυτούς είναι απλά ευθύγραμμα τμήματα.
Άρα σίγουρα το 1.
σωστό κι αυτό. θα μπορούσαν να το θέσουν ως μήκος διαδρομής για να ισχύει η ισότητα, που είναι το ίδιο με τις κοινές διασταυρώσεις που έβαλα παραπάνω.

Εικόνα

έντιτ: κοιτώντας την πχωρουμοανάλυση, πιστεύω η διαδρομή είναι ο καλύτερος τρόπος που θα μπορούσαν να το θέσουν.
καπου υπαρχει λαθος και δεν το διακρίνεις.

δεν υπαρχει ανοιγμα απο τους εσωτερικους δρομους προς τον περιφερειακο για να μπορεις να περασεις με τις διακεκομμενες γραμμες που εβαλες.

Προκειται περι φυλακης με 9 κτίρια (πτέρυγες) και εσωτερικούς δρόμους για να κοβουν βολτες οι κρατουμενοι και που δεν έχουν πρόσβαση στον περιφερειακό δρόμο που φυλάγεται απο φρουρούς.... :smt005:

για αυτό υπάρχει και ασάφεια στο ερώτημα.