ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Μαθηματικά, Αστρονομία, Κοσμολογία κ.ά.
Άβαταρ μέλους
nick
Δημοσιεύσεις: 6270
Εγγραφή: 25 Μάιος 2018, 22:21

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nick » 05 Ιούλ 2021, 01:47

Κάτι τέτοια έλεγε και ο τύπος με το πυθαγόρειο. Δλδ 3^2+4^2 δεν κανουν 5^2 διότι οι πλευρες του τριγώνου δεν μπορούν να πολλαπλασιαστούν με τον εαυτό τους.

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 01:52

Κατά τα άλλα πρέπει να διαβάσεις πιο προσεκτικά τι γραφω γιατί κάτι σου έχει διαφύγει. Απαντησα αιτιολογημενα και αναλυτικά στο ενδιαφέρον αντεπιχείρημα σου για το διπλασιασμό της απόστασης,που με την μετατροπή που σου έκανα απόλυτα επιτρεπτή αποδείχθηκε ότι ή απόσταση δεν διπλασιάστηκε. Στην άλλη περίπτωση όμως της διαίρεσης ύλης ή ποσότητας παραδόξως διπλασιάζεται και αυτό είναι και ενθαρρυντικό του ότι δεν συνιστούν την ίδια περίπτωση.

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 01:55

Δεν ξέρω για το πυθαγόρειο. Δεν ψάχνω για ομοιότητες διάφορες με κανέναν. Συγκεκριμένη συζήτηση συγκεκριμένες θέσεις.

Άβαταρ μέλους
nick
Δημοσιεύσεις: 6270
Εγγραφή: 25 Μάιος 2018, 22:21

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nick » 05 Ιούλ 2021, 01:58

Δεξου την διαιρεση ως την αντιστροφη πραξη του πολλαπλασιασμού (που υποθέτω παραδέχεσαι).
Αν 0.5 * 10 =5 τότε οριζουμε οτι 5/0.5 κανει 10
Το ιδιο κανουμε και με δυναμεις/λογαριθμους. Εκει τα παραδειγματα με πίτσες και ανθρώπους δεν βγαζουν (σχεδον) καθόλου νόημα.

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:06

Επαλήθευση υπ αριθμόν 1. Κατ εξαίρεση ανατροπή αντιμεταθετική ιδιοτητας. Προς έκπληξή μου καθηγητής φιλοσοφίας έλληνας στο πανεπιστήμιο της Βοννης τηρεί την αυτή άποψη. Το διαπιστωσα προ δύο ημερών. Οι σκέψεις μου αυτές διατυπώθηκαν προ δύο ετών.

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:09

Επίσης σωπασες αφού σου εξηγήσα αιτιολογημενα ότι αφενός δεν νοείται αρνητική τομή και σίγουρα δεν ερμηνεύεται ως ένωση. Ή σιωπή ερμηνεύεται ως αποδοχη.

Άβαταρ μέλους
nick
Δημοσιεύσεις: 6270
Εγγραφή: 25 Μάιος 2018, 22:21

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nick » 05 Ιούλ 2021, 02:15

Οκ, αφου δεν υπάρχουν αρνητικες τομές να καταργήσουμε τη διαίρεση με παρανομαστη <1.
Γι'αυτο σου ειπα "φαντασου να σου πουν οτι υπαρχουν και μιγαδικοί αριθμοι (και πραξεις μεταξυ τους)"

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:23

Δεν είπα να καταργήσουν αλλά να προσαρμοσουμε το αποτέλεσμα στο ισχύον. Να λυγίσουμε δηλαδή το 0,5 στο διαιρετη παρονομαστή και μόνον ως 5. Και έχω ωραίο παράδειγμα που θα προβληματίσει σχετικά. Στον πραγματικό κόσμο δεν έχουμε διαίρεση με δεκαδικό. Συνεπώς ή συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική, όπως άλλωστε και τα μαθηματικά σε μεγάλο βαθμό είναι μία θεωρητική επιστήμη. Εγώ θέλω να εξηγήσω πέραν της διαπίστωσης της παραδοξότητα πως και προέκυψε αυτή. Οι έλληνες είχαν μόνο ακέραιους και διαφορετικές μονάδες μέτρησης. Αυτό θα ήταν και ένα τέλειο σύστημα αριθμήσεως.

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:24

Λογισουμε διορθωνω

Άβαταρ μέλους
nick
Δημοσιεύσεις: 6270
Εγγραφή: 25 Μάιος 2018, 22:21

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nick » 05 Ιούλ 2021, 02:31

Μπορεις να δωσεις ενα παράδειγμα απο πραγματικο κόσμο (πιτσες, αποσταση...) πως να υπολογίσεις 10/(-2);

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:41

Το παράδειγμα λοιπόν. Έχουμε μία χ ποσότητα και 5 πέτρες ενός κιλού. Επιμεριζουμε την ποσότητα σε κάθε πέτρα, οποτε εμπροσθην εκάστης θέτουμε χ/5. Εν συνεχεία επανενωνουμε τα 5 χ/5 και αφαιρούμε τις 4 πέτρες και την εναπομένουσα μία σπαμε σε δέκα ισόποσες πετρουλες και αφού αφαιρέσουμε τις 5 πετρουλες κρατάμε τις 5 εναπομείνασες πετρουλες και επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία. Το αποτέλεσμα πάλι είναι το ίδιο με το αρχικό, ήτοι χ/5 και όχι 10χ/5.

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:45

Το πρότερο παράδειγμα είναι για προβληματισμό. Το παράδειγμα που ζητάς είναι αρκετά απλό. Αν κάποιος θα μπορούσε να είχε δύο παιδιά αλλα δεν έχει και έχει δέκα σπίτια θα έπαιρνε από 5 εκαστο.

Άβαταρ μέλους
nick
Δημοσιεύσεις: 6270
Εγγραφή: 25 Μάιος 2018, 22:21

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nick » 05 Ιούλ 2021, 02:46

SpoilerShow
ΑΖ ή Pfizer εκανες;
Ηταν στο ψυγείο;

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:51

Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι. Οι εραστές σου είναι αυτοί; Εγώ πάω με γυναίκες. Αν είσαι γυναίκα είμαι συζητησιμος. Αν νιώθεις γυναίκα δεν αρκει. Να ένα παράδειγμα νικ. Ο σποιλερ είναι αρνητική γυναίκα.

pankratisths
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
Phorum.gr user: pankratisths

Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pankratisths » 05 Ιούλ 2021, 02:53

Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άνδρας, επειδή είναι αρνητική γυναίκα. Μπορεί να μην είναι τίποτα εκ των δύο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Θετικές Επιστήμες”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών