ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Κάτι τέτοια έλεγε και ο τύπος με το πυθαγόρειο. Δλδ 3^2+4^2 δεν κανουν 5^2 διότι οι πλευρες του τριγώνου δεν μπορούν να πολλαπλασιαστούν με τον εαυτό τους.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Κατά τα άλλα πρέπει να διαβάσεις πιο προσεκτικά τι γραφω γιατί κάτι σου έχει διαφύγει. Απαντησα αιτιολογημενα και αναλυτικά στο ενδιαφέρον αντεπιχείρημα σου για το διπλασιασμό της απόστασης,που με την μετατροπή που σου έκανα απόλυτα επιτρεπτή αποδείχθηκε ότι ή απόσταση δεν διπλασιάστηκε. Στην άλλη περίπτωση όμως της διαίρεσης ύλης ή ποσότητας παραδόξως διπλασιάζεται και αυτό είναι και ενθαρρυντικό του ότι δεν συνιστούν την ίδια περίπτωση.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δεν ξέρω για το πυθαγόρειο. Δεν ψάχνω για ομοιότητες διάφορες με κανέναν. Συγκεκριμένη συζήτηση συγκεκριμένες θέσεις.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δεξου την διαιρεση ως την αντιστροφη πραξη του πολλαπλασιασμού (που υποθέτω παραδέχεσαι).
Αν 0.5 * 10 =5 τότε οριζουμε οτι 5/0.5 κανει 10
Το ιδιο κανουμε και με δυναμεις/λογαριθμους. Εκει τα παραδειγματα με πίτσες και ανθρώπους δεν βγαζουν (σχεδον) καθόλου νόημα.
Αν 0.5 * 10 =5 τότε οριζουμε οτι 5/0.5 κανει 10
Το ιδιο κανουμε και με δυναμεις/λογαριθμους. Εκει τα παραδειγματα με πίτσες και ανθρώπους δεν βγαζουν (σχεδον) καθόλου νόημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Επαλήθευση υπ αριθμόν 1. Κατ εξαίρεση ανατροπή αντιμεταθετική ιδιοτητας. Προς έκπληξή μου καθηγητής φιλοσοφίας έλληνας στο πανεπιστήμιο της Βοννης τηρεί την αυτή άποψη. Το διαπιστωσα προ δύο ημερών. Οι σκέψεις μου αυτές διατυπώθηκαν προ δύο ετών.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Επίσης σωπασες αφού σου εξηγήσα αιτιολογημενα ότι αφενός δεν νοείται αρνητική τομή και σίγουρα δεν ερμηνεύεται ως ένωση. Ή σιωπή ερμηνεύεται ως αποδοχη.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Οκ, αφου δεν υπάρχουν αρνητικες τομές να καταργήσουμε τη διαίρεση με παρανομαστη <1.
Γι'αυτο σου ειπα "φαντασου να σου πουν οτι υπαρχουν και μιγαδικοί αριθμοι (και πραξεις μεταξυ τους)"
Γι'αυτο σου ειπα "φαντασου να σου πουν οτι υπαρχουν και μιγαδικοί αριθμοι (και πραξεις μεταξυ τους)"
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δεν είπα να καταργήσουν αλλά να προσαρμοσουμε το αποτέλεσμα στο ισχύον. Να λυγίσουμε δηλαδή το 0,5 στο διαιρετη παρονομαστή και μόνον ως 5. Και έχω ωραίο παράδειγμα που θα προβληματίσει σχετικά. Στον πραγματικό κόσμο δεν έχουμε διαίρεση με δεκαδικό. Συνεπώς ή συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική, όπως άλλωστε και τα μαθηματικά σε μεγάλο βαθμό είναι μία θεωρητική επιστήμη. Εγώ θέλω να εξηγήσω πέραν της διαπίστωσης της παραδοξότητα πως και προέκυψε αυτή. Οι έλληνες είχαν μόνο ακέραιους και διαφορετικές μονάδες μέτρησης. Αυτό θα ήταν και ένα τέλειο σύστημα αριθμήσεως.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Λογισουμε διορθωνω
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Μπορεις να δωσεις ενα παράδειγμα απο πραγματικο κόσμο (πιτσες, αποσταση...) πως να υπολογίσεις 10/(-2);
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Το παράδειγμα λοιπόν. Έχουμε μία χ ποσότητα και 5 πέτρες ενός κιλού. Επιμεριζουμε την ποσότητα σε κάθε πέτρα, οποτε εμπροσθην εκάστης θέτουμε χ/5. Εν συνεχεία επανενωνουμε τα 5 χ/5 και αφαιρούμε τις 4 πέτρες και την εναπομένουσα μία σπαμε σε δέκα ισόποσες πετρουλες και αφού αφαιρέσουμε τις 5 πετρουλες κρατάμε τις 5 εναπομείνασες πετρουλες και επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία. Το αποτέλεσμα πάλι είναι το ίδιο με το αρχικό, ήτοι χ/5 και όχι 10χ/5.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Το πρότερο παράδειγμα είναι για προβληματισμό. Το παράδειγμα που ζητάς είναι αρκετά απλό. Αν κάποιος θα μπορούσε να είχε δύο παιδιά αλλα δεν έχει και έχει δέκα σπίτια θα έπαιρνε από 5 εκαστο.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
SpoilerShow
ΑΖ ή Pfizer εκανες;
Ηταν στο ψυγείο;
Ηταν στο ψυγείο;
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι. Οι εραστές σου είναι αυτοί; Εγώ πάω με γυναίκες. Αν είσαι γυναίκα είμαι συζητησιμος. Αν νιώθεις γυναίκα δεν αρκει. Να ένα παράδειγμα νικ. Ο σποιλερ είναι αρνητική γυναίκα.
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: 02 Ιούλ 2021, 21:54
- Phorum.gr user: pankratisths
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άνδρας, επειδή είναι αρνητική γυναίκα. Μπορεί να μην είναι τίποτα εκ των δύο.