Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Μαθηματικά, Αστρονομία, Κοσμολογία κ.ά.
Άβαταρ μέλους
Daje
Δημοσιεύσεις: 14548
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 07:30

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Daje » 03 Μάιος 2019, 19:36

Απο τους πιο καυλωμενους τυπους του Ελληνικου διαδικτυου.
Μια κατηγορια μονος του.
Respect.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 42888
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 03 Μάιος 2019, 19:41

Δεν το ξεχάσαμε, επίτηδες το κάναμε για να χουμε δουλειά. Άμα κρατούσαν για πάντα καήκαμε.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Μάιος 2019, 20:18

Lord Brum 1) ο σεισμός επιβάλει μετατοπίσεις και επιταχύνσεις στο έδαφος δεν είναι δυνατόν να εξαλείψει την παραμόρφωση των κατασκευων, μοιραία θα ταλαντωθουν
Δεν είπα εγώ ότι δεν θα ταλαντωθούν. Επιδιώκω η ταλάντωση να είναι ελεγχόμενη Είπα.
Η βλάβη και η παραμόρφωση μιας κατασκευής υπό σεισμική διέγερση, είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων κατά την διαδικασία του σχεδιασμού ελέγχεται και η βλάβη. Οι μέθοδοι σχεδιασμού έχουν την δυνατότητα να ελέγξουν τις παραμορφώσεις του φέροντα οργανισμού, ή να του επιτρέψουν να λικνίζεται μέσα στην ελαστική περιοχή, στην οποία δεν παρουσιάζονται αστοχίες, αποτρέποντας την ανελαστική μετατόπιση.
Θα σου πω πως το κατορθώνω αυτό.
Α) ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας που βρίσκεται στο άνω μέρος του τοιχώματος που σκοπό έχει να πακτώσει το άνω άκρο του τένοντα θα μπορούσε να είναι α) ένα περικόχλιο με την παρεμβολή μιας ροδέλας μεταξύ του περικοχλίου και του δώματος. Αυτή η πάκτωση θα έδινε πλήρη ακαμψία και πολύ μικρές μετατοπίσεις στην κατασκευή. Αυτό το είδος της πάκτωσης ενδείκνυται για κατασκευές που έχουν μεγάλη ακαμψία όπως είναι οι κατασκευές εξολοκλήρου κατασκευασμένες από σκυρόδεμα. Βλέπε φωτογραφεία
Εικόνα
Β) ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Ένας άλλος μηχανισμός πάκτωσης του τένοντα στο δώμα είναι να τοποθετήσουμε μεταξύ του περικοχλίου και του δώματος ένα ελατήριο. Αυτό το ελατήριο επιτρέπει στην κατασκευή μικρές ελαστικές μετατοπίσεις τόσο μικρές ώστε να μην περνούν ποτέ σε ανελαστικές μετατοπίσεις. Γιατί να γίνεται αυτό? 1) Γιατί με αυτόν τον τρόπο το ελατήριο στο δώμα καταναλώνει μέρος της σεισμικής ενέργειας πριν τερματίσει και αναλάβει το περικόχλιο τον δυναμικό έλεγχο των μετατοπίσεων. 2) Γιατί με αυτόν τον τρόπο οι κορμοί των δοκών ενεργοποιούνται και δημιουργούν αντιρροπές κόντρα στην ροπή ανατροπής του τοιχώματος με αποτέλεσμα να παραλαμβάνουν μέρος των ανοδικών εντάσεων και καθαυτόν τον τρόπο να μειώνουν τα φορτία τάσεων που αναπτύσσονται στην διατομή του τένοντα της ευρεσιτεχνίας. 3) Ακόμα το ελατήριο βοηθά την επαναφορά του ελαστικού υποστυλώματος μετά την μετατόπιση που δέχθηκε στην αρχική του κατακόρυφη θέση. Αυτή η μέθοδος πάκτωσης στο δώμα ενδείκνυται για την πάκτωση οικοδομικών σκελετών που διαθέτουν ελαστικότητα. Βλέπε φωτογραφεία
Εικόνα
Γ) ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
γ) Υπάρχει και ένα άλλο είδος πάκτωσης του τένοντα στο δώμα και είναι αυτό στην φωτογραφεία. Είναι ένα υδραυλικό σύστημα πάκτωσης που κάνει ακριβώς ότι κάνει και η δεύτερη πάκτωση με το ελατήριο. Η διαφορά είναι ότι προσφέρει δύο μεγάλα πλεονεκτήματα του δεν προσφέρει το ελατήριο. Ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας δέχεται μακροχρόνιες εντάσεις εφελκυσμού. Το αποτέλεσμα αυτών των εντάσεων μέσα στον χρόνο είναι να επιμηκύνουν λίγο τον τένοντα λόγο της έρπεις που παθαίνει. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χαλαρώνει και να μειώνονται οι αρχικές εντάσεις Αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα να μεγαλώνουν οι μετατοπίσεις του φέροντα σε έναν σεισμό. Για να μην συμβεί αυτό στις δύο πρώτες μεθόδους πάκτωσης θα πρέπει να ελέγχεται ανά χρονικά διαστήματα η ένταση τάνυσης.
Αυτή η χαλάρωση του τένοντα μπορεί να γίνει και λόγο της υποχώρησης των πρανών της γεώτρησης μέσα στον χρόνο.
Εδώ έρχεται το υδραυλικό σύστημα να δώσει αυτοματοποιημένα την λύση και να μας απαλλάξει από το πρόβλημα αυτό.
Υδραυλικό σύστημα σημαίνει πίεση υγρών κάτω από το έμβολο. Με ένα πιεσόμετρο και έναν ηλεκτρικό αυτοματισμό πλήρωσης της πίεσης θα έχουμε για πάντα την ένταση της προέντασης στα επιθυμητά επίπεδα. Το δεύτερο που κάνει είναι ότι αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση των υγρών αυξάνουμε η μειώνουμε τις μετατοπίσεις. Βλέπε φωτογραφεία
Εικόνα
Lord Brum 2) αυξάνοντας τη δυσκαμψία αυξάνεις τις δυναμεις που θα δράσουν σε μια κατασκευή έστω και αν μειώνεις τις μετακινήσεις, το μόνο που κερδίζεις είναι μείωση φαινομένων Δευτέρας τάξης
3) αυξάνοντας τη θλίψη στο σκυρόδεμα μειώνεις την πλαστιμοτητα του, άρα η μορφή αστοχίας θα απορροφήσει.λιγοτερη ενέργεια και η κατασκευή θα ειναι πιο ευπαθής σε σεισμό
4) μειώνοντας την πλαστιμοτητα υποχρεωτικά πρέπει η κατασκευή να σχεδιαστεί ελαστικά (ductility class low) αρα για κατασκευές σκυροδέματος κάτι που δεν συνιστάται από κανέναν κανονισμό παρά μόνο για περιοχής χαμηλής σεισμικότητας και θα οδηγήσει σε σχεδιασμό για δυνάμεις 3 φορές μεγαλύτερες από αυτές που σχεδιάζουμε για ,ductility class medium
Απαντώ Αν είχες διαβάσει την πρώτη ανάρτηση θα έβλεπες ότι είπα ..... Πρωτίστως ( πριν την ανέγερση της κατασκευής ) πακτώνουμε τους μηχανισμούς αγκύρωσης μέσα στο έδαφος εφαρμόζοντας ( με μηχανισμούς του εμπορείου ) έλξη στους τένοντες, διπλάσια των εντάσεων υπολογισμού , μεταξύ του ύψους της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης στα βάθη της γεώτρησης. Εδώ δεν επηρεάζω την πλαστιμότητα διότι εφαρμόζω προένταση στο έδαφος και όχι στην κατασκευή. Μετά είπα... Όταν πρωτίστως ολοκληρωθεί η πάκτωση στο έδαφος ακολουθήσει η σταδιακή κατασκευή του έργου, καθώς και η ελεύθερη διέλευση των τενώντων μέσα από τις παρειές των τοιχωμάτων με την βοήθεια σωλήνων διόδου. Μετέπειτα ή πακτώνουμε το άνω άκρο των τενώντων στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων, ή επιβάλουμε με τον μηχανισμό έλξης θλιπτικές εντάσεις στην διατομή τους. Αν έχουμε ισχυρά τοιχώματα δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην επιβάλουμε θλίψη στην διατομή αφού η επιβολή των θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων που μελλοντικά επιβάλλονται στην παρειά του τοιχώματος από τα εξωτερικά φορτία του σεισμού. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στην διατομή στα πλαίσια της επαλληλίας, έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος, καθώς και την δυσκαμψία της κατασκευής.Ακόμα. Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγο της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με την θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτης, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγο των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει περισσότερο η αντοχή ή αντίστροφα μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων.
Υπάρχει και αυτή η μέθοδος σχεδιασμού. Δύο διαφορετικά συστήματα δόμησης το ένα μέσα στο άλλο + οριζόντια σεισμική μόνωση.. Δες σχέδια και την φωτογραφεία. ΕικόναΕικόναΕικόνα
5) εφαρμόζοντας προένταση υποχρεωτικά πρέπει ναι λάβεις υπόψη σου την κατακόρυφη συνιστώσα του σεισμού,
ΜΕΘΟΔΟΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΝΩΝ ΜΙΑΣ ΓΕΩΤΡΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ
Ανοίγουμε την γεώτρηση και τοποθετούμε στο βάθος αυτής την άγκυρα. Την έλκουμε με μεγαλύτερη δύναμη από τα αξονικά φορτία που χρειαζόμαστε να παραλάβει, σταδιακά ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να παραμορφωθεί το έδαφος τόσο ώστε η παραμόρφωσή του να γίνει μη αναστρέψιμη. Επαναλαμβάνουμε την παραπάνω διαδικασία σε διαφορετικά ύψη μέσα στην γεώτρηση, ώστε να δημιουργήσουμε αρκετούς συμπυκνωμένους παραμορφωμένους θύλακες καθ ύψος.
Μετά την βελτίωση των πρανών τοποθετούμε μέσα την άγκυρα και της εφαρμόζουμε την επιθυμητή προένταση η οποία πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερη του αξονικού φορτίου που επιθυμούμε να παραλάβει.
Μετά την ισχυρή πάκτωση του μηχανισμού στα πρανή της γεώτρησης, και την εκ νέου προένταση ώστε να διορθώσουμε την έρπει του τένοντα και των πρανών, τοποθετούμε από μία οπή το ένεμα. Το ένεμα καταλαμβάνει όλη την παραμορφωμένη γεώτρηση και εξασφαλίζει περεταίρω την πάκτωση της άγκυρας στο χώμα
Σημειώσεις
Α) Όταν ανοίξουμε τοις γεωτρήσεις, λίγες ώρες πριν την βελτίωση των πρανών τους, τις καταβρέχουμε με αλατόνερο. Το νερό βοηθάει το γλίστρημα του μηχανισμού μέσα στα πρανή της γεώτρησης, και την μεγαλύτερη συμπύκνωση του εδάφους. Το αλάτι βοηθάει στην σταθεροποίηση του εδάφους. ( αφού εξατμιστεί το νερό )
Β) Το ένεμα τσιμέντου και αδρανών καλό είναι να κατασκευαστεί με τσιμέντο τύπου πορτλαντ, διότι έχει αποδειχθεί ότι αυτό το είδος τσιμέντου συσφίγγει το έδαφος περισσότερο από τα άλλα υπάρχοντα.
Γ) Ο μηχανισμός συμπύκνωσης των πρανών καλό θα είναι να κατασκευαστεί πιο ισχυρός (με περισσότερες και ισχυρότερες μπάρες )από ότι θα κατασκευάζονται οι μόνιμοι μηχανισμοί αγκύρωσης. Με ισχυρό μηχανισμό μπορούμε να εφαρμόσουμε την μέγιστη συμπύκνωση στα πρανή της γεώτρησης. Πρέπει να έχει την δυνατότητα να μπαίνει και να βγαίνει από την οπή, για να χρησιμοποιείτε συνέχεια σαν εργαλείο.
Αυτός ο μηχανισμός χρησιμεύει και για την αποστράγγιση του εδάφους, διότι ο συνδυασμός οπής και συμπύκνωσης θα μαζεύει το νερό στην οπή, το οποίο θα αφαιρούμε με μία αντλία.

Δ) Μετά την προένταση του μηχανισμού μεταξύ επιφανείας εδάφους και πρανών της γεώτρησης, και την πλήρωση όλης της οπής με το ένεμα, είναι αδύνατον ο τένοντας να έχει ελαστική επιστροφή από το λίκνισμα της κατασκευής.
Πάνω σε αυτόν τον πάσσαλο της ευρεσιτεχνίας πατάει η βάση της κατασκευής την οποία δεν την αφήνει να πάει ούτε πάνω ούτε κάτω γιατί έχουμε ισχυρή πάκτωση που δεν επιτρέπει ούτε ανοδικές ούτε καθοδικές εντάσεις μετατόπισης. Οπότε δεν χρειάζεται η μεγάλη βάση διότι έχουμε εξασφαλίσει με καλύτερο τρόπο την παραλαβή των εντάσεων που παίρνει μία μεγάλη βάση. Βασικά έχουμε δημιουργήσει μία θεμελίωση εις βάθος καταργώντας αυτήν εις πλάτος.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Saliveros
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08
Phorum.gr user: Saliveros
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saliveros » 03 Μάιος 2019, 21:16

Dwarven Blacksmith έγραψε:
03 Μάιος 2019, 19:41
Δεν το ξεχάσαμε, επίτηδες το κάναμε για να χουμε δουλειά. Άμα κρατούσαν για πάντα καήκαμε.
Τουλάχιστον όμως να μην είμαστε μέσα όταν γκρεμιστεί και μας πλακώσει.
    Σας κάναμε ανθρώπους.
    Πάνος Σκουρλέτης

    parafrwn
    Μέλη που αποχώρησαν
    Δημοσιεύσεις: 2590
    Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 07:52

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από parafrwn » 03 Μάιος 2019, 22:12

    seismic έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 19:04
    Lord Brum έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 18:35
    Δοκίμασε την τύχη σου στο earthquake engineering and structural dynamics , στο engineering structures η στο journal of structural engineering. Η οποιοδήποτε άλλο δεν χρεώνει για να δημοσιευσει. Καλή τυχη. Επίσης δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά οι τύποι του εκδοτικού οίκου όπου πλήρωσες για αν δημοσιεύσεις είναι απατεώνες. Δεν έχει impact factor το περιοδικό δεν ορίζεται καν το 0.8 που λένε δεν είναι από το επίσημο του Thompson Reuters κάνανε Google bombing και πήρανε του Google scholar. Τεσπά πίστευε ότι θέλεις over and out
    Σου οφείλω μερικές απαντήσεις σε αυτά που ρώτησες σε προηγούμενη ανάρτηση. Όσο για αυτήν την φάμπρικα των περιοδικών λίγο με ενδιαφέρει γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι εδώ και δέκα χρόνια έχω μερικά εκατομμύρια επισκέψεις σε φόρουμ μηχανικών και έχω δώσει απαντήσεις στα πάντα. Αυτό είναι το καλύτερο περιοδικό για εμένα. Τελικά διαβάστε τι γράφω και αφήστε τα περιοδικά. Εγώ κρίνομαι για αυτά που λέω Δεν απολογούμαι για τα περιοδικά. Ούτε ακαδημαϊκός είμαι για να κάνω καριέρα με χρηματοδοτήσεις μέσω δημοσιεύσεων. Ένας άνθρωπος που θέλει να κάνει την δουλειά του σωστά είμαι.
    Γράψτα στα αγγλικά, να πάρεις κάποια σοβαρή κριτική. Κανείς επιστήμονας δεν θα ασχοληθεί με ελληνικά φόρα.

    Καλώς ήρθες όπως κ να'χει.
    Σας σιχάθηκε η ψυχή μου.

    seismic
    Δημοσιεύσεις: 7192
    Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
    Phorum.gr user: seismic

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Μάιος 2019, 22:37

    parafrwn έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 22:12
    seismic έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 19:04
    Lord Brum έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 18:35
    Δοκίμασε την τύχη σου στο earthquake engineering and structural dynamics , στο engineering structures η στο journal of structural engineering. Η οποιοδήποτε άλλο δεν χρεώνει για να δημοσιευσει. Καλή τυχη. Επίσης δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά οι τύποι του εκδοτικού οίκου όπου πλήρωσες για αν δημοσιεύσεις είναι απατεώνες. Δεν έχει impact factor το περιοδικό δεν ορίζεται καν το 0.8 που λένε δεν είναι από το επίσημο του Thompson Reuters κάνανε Google bombing και πήρανε του Google scholar. Τεσπά πίστευε ότι θέλεις over and out
    Σου οφείλω μερικές απαντήσεις σε αυτά που ρώτησες σε προηγούμενη ανάρτηση. Όσο για αυτήν την φάμπρικα των περιοδικών λίγο με ενδιαφέρει γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι εδώ και δέκα χρόνια έχω μερικά εκατομμύρια επισκέψεις σε φόρουμ μηχανικών και έχω δώσει απαντήσεις στα πάντα. Αυτό είναι το καλύτερο περιοδικό για εμένα. Τελικά διαβάστε τι γράφω και αφήστε τα περιοδικά. Εγώ κρίνομαι για αυτά που λέω Δεν απολογούμαι για τα περιοδικά. Ούτε ακαδημαϊκός είμαι για να κάνω καριέρα με χρηματοδοτήσεις μέσω δημοσιεύσεων. Ένας άνθρωπος που θέλει να κάνει την δουλειά του σωστά είμαι.
    Γράψτα στα αγγλικά, να πάρεις κάποια σοβαρή κριτική. Κανείς επιστήμονας δεν θα ασχοληθεί με ελληνικά φόρα.

    Καλώς ήρθες όπως κ να'χει.
    Καλώς σας βρήκα παιδιά :e045:
    Γράφω και σε ξένα φόρα.
    https://file.scirp.org/Html/6-1880388_59888.htm
    https://www.researchgate.net/profile/Io ... O8HAqUnZ3k
    http://forum.skyscraperpage.com/forumdisplay.php?f=53
    Σε αυτά τα Ελληνικά φόρουμ μηχανικών διαβάζουν και δεν απαντούν.
    Για βιβλίο Γκίνες 635000 επισκέψεις καμία απάντηση http://www.amoives.gr/forum/%cf%83%cf%8 ... 7eae6ba14e
    Και εδώ
    https://www.3dr.eu/forum/viewforum.php? ... b0283bf3fe
    Και εδώ
    http://www.metalkat.gr/index.php?option ... Itemid=146
    Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

    Ορέστης 35

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 » 03 Μάιος 2019, 23:05

    το θεμα ειναι να χτιστει το πρωτο σπιτι με τη μεθοδο σεισμικ

    Άβαταρ μέλους
    Ίακχος
    Δημοσιεύσεις: 4836
    Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:26

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ίακχος » 04 Μάιος 2019, 09:33

    Lord Brum έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 17:22
    Απλά και κατανοητά:
    1) ο σεισμός επιβάλει μετατοπίσεις και επιταχύνσεις στο έδαφος δεν είναι δυνατόν να εξαλείψει την παραμόρφωση των κατασκευων, μοιραία θα ταλαντωθουν
    2) αυξάνοντας τη δυσκαμψία αυξάνεις τις δυναμεις που θα δράσουν σε μια κατασκευή έστω και αν μειώνεις τις μετακινήσεις, το μόνο που κερδίζεις είναι μείωση φαινομένων Δευτέρας τάξης
    3) αυξάνοντας τη θλίψη στο σκυρόδεμα μειώνεις την πλαστιμοτητα του, άρα η μορφή αστοχίας θα απορροφήσει.λιγοτερη ενέργεια και η κατασκευή θα ειναι πιο ευπαθής σε σεισμό
    4) μειώνοντας την πλαστιμοτητα υποχρεωτικά πρέπει η κατασκευή να σχεδιαστεί ελαστικά (ductility class low) αρα για κατασκευές σκυροδέματος κάτι που δεν συνιστάται από κανέναν κανονισμό παρά μόνο για περιοχής χαμηλής σεισμικότητας και θα οδηγήσει σε σχεδιασμό για δυνάμεις 3 φορές μεγαλύτερες από αυτές που σχεδιάζουμε για ,ductility class medium
    5) εφαρμόζοντας προένταση υποχρεωτικά πρέπει ναι λάβεις υπόψη σου την κατακόρυφη συνιστώσα του σεισμού, καλή τύχη αν πιστεύεις ότι θα την αντέξουν οι μηχανισμοί που προτεινεις
    6) προτεινεις κάτι εμ.διαμετρου αντίθετο με την υπάρχουσα φιλοσοφία. Αντί για σεισμική μόνωση η οποία θα περιορίσει τις σεισμικές δυναμεις σε πολύ χαμηλό.και ελεγχόμενο.ποσοστο προτείνεις τη μονολιθική σύνδεση με το.εδαφος.
    7) τι background έχεις, μηχανικός σίγουρα δεν είσαι?
    +1.
    Eίσαι συνάδελφός (Δομοστατικός Πολιτικός Μηχανικός) Lord Brum?

    Άβαταρ μέλους
    Lord Brum
    Δημοσιεύσεις: 15038
    Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
    Phorum.gr user: coriander

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum » 04 Μάιος 2019, 14:12

    Ίακχος έγραψε:
    04 Μάιος 2019, 09:33
    Lord Brum έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 17:22
    Απλά και κατανοητά:
    1) ο σεισμός επιβάλει μετατοπίσεις και επιταχύνσεις στο έδαφος δεν είναι δυνατόν να εξαλείψει την παραμόρφωση των κατασκευων, μοιραία θα ταλαντωθουν
    2) αυξάνοντας τη δυσκαμψία αυξάνεις τις δυναμεις που θα δράσουν σε μια κατασκευή έστω και αν μειώνεις τις μετακινήσεις, το μόνο που κερδίζεις είναι μείωση φαινομένων Δευτέρας τάξης
    3) αυξάνοντας τη θλίψη στο σκυρόδεμα μειώνεις την πλαστιμοτητα του, άρα η μορφή αστοχίας θα απορροφήσει.λιγοτερη ενέργεια και η κατασκευή θα ειναι πιο ευπαθής σε σεισμό
    4) μειώνοντας την πλαστιμοτητα υποχρεωτικά πρέπει η κατασκευή να σχεδιαστεί ελαστικά (ductility class low) αρα για κατασκευές σκυροδέματος κάτι που δεν συνιστάται από κανέναν κανονισμό παρά μόνο για περιοχής χαμηλής σεισμικότητας και θα οδηγήσει σε σχεδιασμό για δυνάμεις 3 φορές μεγαλύτερες από αυτές που σχεδιάζουμε για ,ductility class medium
    5) εφαρμόζοντας προένταση υποχρεωτικά πρέπει ναι λάβεις υπόψη σου την κατακόρυφη συνιστώσα του σεισμού, καλή τύχη αν πιστεύεις ότι θα την αντέξουν οι μηχανισμοί που προτεινεις
    6) προτεινεις κάτι εμ.διαμετρου αντίθετο με την υπάρχουσα φιλοσοφία. Αντί για σεισμική μόνωση η οποία θα περιορίσει τις σεισμικές δυναμεις σε πολύ χαμηλό.και ελεγχόμενο.ποσοστο προτείνεις τη μονολιθική σύνδεση με το.εδαφος.
    7) τι background έχεις, μηχανικός σίγουρα δεν είσαι?
    +1.
    Eίσαι συνάδελφός (Δομοστατικός Πολιτικός Μηχανικός) Lord Brum?
    ναι
    Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!

    stergiosbik
    Δημοσιεύσεις: 16957
    Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
    Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 04 Μάιος 2019, 14:21

    Ορέστης 35 έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 23:05
    το θεμα ειναι να χτιστει το πρωτο σπιτι με τη μεθοδο σεισμικ
    Δεν τον αφηνουν τα συμφεροντα και οι κλικες λεμε.
    Θα τους φαει το ψωμακι και τον κυνηγανε.

    Άβαταρ μέλους
    Yochanan
    Δημοσιεύσεις: 16311
    Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
    Phorum.gr user: Yochanan

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 04 Μάιος 2019, 14:21

    Ασέβαστος έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 18:43
    αυτο μπορει να γινει μονο με βιδα που μας εχει λασκαρει, η κανει και αλλη;
    :lol::lol::lol::lol:
    Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

    Ορέστης 35

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 » 04 Μάιος 2019, 14:34

    stergiosbik έγραψε:
    04 Μάιος 2019, 14:21
    Ορέστης 35 έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 23:05
    το θεμα ειναι να χτιστει το πρωτο σπιτι με τη μεθοδο σεισμικ
    Δεν τον αφηνουν τα συμφεροντα και οι κλικες λεμε.
    Θα τους φαει το ψωμακι και τον κυνηγανε.
    εγω αν ημουν πλουσιος θα εχτιζα ενα τετοιο σπιτι για εξοχικη κατοικια, μονο και μονο απο περιεργεια. Δε νομιζω αλλος ανθρωπος παγκοσμια να εχει σκεφτει τοσο ανορθοδοξες λυσεις.

    seismic
    Δημοσιεύσεις: 7192
    Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
    Phorum.gr user: seismic

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 04 Μάιος 2019, 15:48

    Για να χαρακτηρίσουν ή να μετρήσουν την επίδραση ενός σεισμού στο έδαφος (γνωστή και ως «κίνηση εδάφους»), χρησιμοποιούνται συνήθως οι ακόλουθοι ορισμοί:
    Η επιτάχυνση είναι ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας, μετρημένος σε "g" s στα 980 cm / sec² ή 1,00 g.
    Για παράδειγμα,
    0,001 g ή 1 cm / sec 2 είναι αντιληπτή από τους ανθρώπους
    0,02 g ή 20 cm / sec 2 προκαλεί την απώλεια της ισορροπίας των ανθρώπων
    Το 0.50g είναι πολύ υψηλό, αλλά τα κτίρια μπορούν να επιβιώσουν αν η διάρκεια είναι μικρή και εάν η μάζα και η διαμόρφωση έχουν αρκετή απόσβεση
    Η ταχύτητα είναι ο ρυθμός αλλαγής θέσης, ο οποίος μετράται σε εκατοστά ανά δευτερόλεπτο.
    Η μετατόπιση είναι η απόσταση από το σημείο ανάπαυσης, μετρημένη σε εκατοστά.
    Διάρκεια είναι το χρονικό διάστημα που οι κύκλοι κλονισμού παραμένουν.
    Το μέγεθος είναι το "μέγεθος" του σεισμού, που μετράται από την κλίμακα Ρίχτερ, το οποίο κυμαίνεται από 1-10. Η κλίμακα Richter βασίζεται στο μέγιστο εύρος ορισμένων σεισμικών κυμάτων και οι σεισμολόγοι εκτιμούν ότι κάθε μονάδα της κλίμακας Ρίχτερ είναι 31 φορές η αύξηση της ενέργειας. Η κλίμακα μεγέθους στιγμιότυπων είναι ένα πρόσφατο μέτρο που χρησιμοποιείται συχνότερα.
    Εάν το επίπεδο επιτάχυνσης συνδυάζεται με την διάρκεια, προσδιορίζεται η ισχύς καταστροφής. Συνήθως, όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια, τόσο λιγότερη επιτάχυνση μπορεί να αντέξει το κτίριο. Ένα κτίριο μπορεί να αντέξει πολύ μεγάλη επιτάχυνση για πολύ μικρό χρονικό διάστημα σε αναλογία με τα μέτρα απόσβεσης που ενσωματώνονται στη δομή.
    Η ένταση είναι η ποσότητα ζημιών που προκαλεί τοπικά ο σεισμός, ο οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί από την τροποποιημένη κλίμακα Mercalli (MM) 12 επιπέδων όπου κάθε επίπεδο υποδηλώνει μια ορισμένη καταστροφή που σχετίζεται με την επιτάχυνση της γης. Η καταστροφή του σεισμού ποικίλλει ανάλογα με την απόσταση από την προέλευση (ή το επίκεντρο), τις τοπικές συνθήκες εδάφους και τον τύπο της κατασκευής.
    Το έδαφος έχει επίσης μια περίοδο που κυμαίνεται μεταξύ 0,4 και 1,5 δευτερόλεπτα, στο πολύ μαλακό έδαφος κυμαίνεται στα 2,0 δευτερόλεπτα. Τα μαλακά εδάφη γενικά έχουν την τάση να αυξάνουν την ανάδευση κατά 2 έως 6 φορές σε σύγκριση με το βράχο. Επίσης, η περίοδος του εδάφους που συμπίπτει με τη φυσική περίοδο του κτηρίου μπορεί να ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό την επιτάχυνση του κτιρίου και ως εκ τούτου αποτελεί σχεδιαστικό κριτήριο.
    Το ύψος είναι ο κύριος καθοριστικός παράγοντας της βασικής περιόδου - κάθε αντικείμενο έχει τη δική του βασική περίοδο στην οποία θα δονείται. Η περίοδος είναι ανάλογη με το ύψος του κτιρίου.Εικόνα
    Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

    seismic
    Δημοσιεύσεις: 7192
    Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
    Phorum.gr user: seismic

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 04 Μάιος 2019, 15:52

    Ορέστης 35 έγραψε:
    04 Μάιος 2019, 14:34
    stergiosbik έγραψε:
    04 Μάιος 2019, 14:21
    Ορέστης 35 έγραψε:
    03 Μάιος 2019, 23:05
    το θεμα ειναι να χτιστει το πρωτο σπιτι με τη μεθοδο σεισμικ
    Δεν τον αφηνουν τα συμφεροντα και οι κλικες λεμε.
    Θα τους φαει το ψωμακι και τον κυνηγανε.
    εγω αν ημουν πλουσιος θα εχτιζα ενα τετοιο σπιτι για εξοχικη κατοικια, μονο και μονο απο περιεργεια. Δε νομιζω αλλος ανθρωπος παγκοσμια να εχει σκεφτει τοσο ανορθοδοξες λυσεις.
    Πολλοί μου λένε ότι τα πειράματα που έκανα και είχαν για εμένα τρομερή επιτυχία δεν φανερώνουν την αξία της αντισεισμικής μου ευρεσιτεχνίας διότι το μέγεθός τους είναι μικρό. Πραγματικά ένα πείραμα υπό κλίμακα δεν έχει τα ίδια μεγέθη με μία φυσική κατασκευή διότι έχει άλλη μάζα, δημιουργούνται διαφορετικές εντάσεις. Εν τούτης όταν το δοκίμιο υπό κλίμακα έχει την μικροκλίμακα μέσα στην δομή του και άλλα μεγέθη όπως το μέτρο ελαστικότητας, το πλάτος ταλάντωσης, τότε μπορεί να δώσει μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία να προσεγγίζουν με ένα στατιστικό λάθος + - 10% τα μεγέθη μιας κανονικής μεγάλης κατασκευής.
    Αν και εγώ προσπάθησα και κατασκεύασα το πειραματικό δοκίμιο υπό κλίμακα με τους κανόνες της μικροκλίμακας και έκανα και μετρήσεις επιτάχυνσης και εντάσεων που αναπτύχθηκαν πάνω στο δοκίμιο, εν τούτης υποψιαζόμενος ότι θα αμφισβητήσουν τα πειράματά μου, θέλησα να κάνω και μία άλλη μέτρηση η οποία δεν χωρά ουδεμία αμφισβήτηση για το όφελος της αντισεισμικής θωράκισης που προσφέρει η εφεύρεσή μου.
    Ο όρος μέτρηση μπορεί να σημαίνει είτε απαρίθμηση με χρήση των φυσικών αριθμών, είτε σύγκριση της ποσότητας κάποιου φυσικού μεγέθους με ένα πρότυπο, δηλαδή σύγκριση με κάποια σταθερή ποσότητα του ίδιου φυσικού μεγέθους. Δηλαδή μέτρησα τις ζημιές στο ίδιο φυσικού μεγέθους σεισμικό δοκίμιο σε δύο φάσεις. Καταρχήν όταν αυτό έφερε την ευρεσιτεχνία μου, και κατόπιν τις ζημιές που έπαθε χωρίς την ευρεσιτεχνία μου ( η οποία δεύτερη μέθοδος είναι αυτή που σχεδιάζουν σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί. ) Αυτά είναι συγκρίσιμα ομοιογενή φυσικά μεγέθη διότι η μάζα το μέγεθος ο χρόνος και η ποσότητα ύλης του δοκιμίου είναι ίδια και στα δύο πειράματα τα οποία γίνονται μόνο και μόνο για να συγκριθεί η μέθοδος σχεδιασμού της ευρεσιτεχνίας με αυτήν του σημερινού αντισεισμικού σχεδιασμού. Τα αποτελέσματα της σύγκρισης είναι εμφανή προς το τέλος αυτού του βίντεο το οποίο περιλαμβάνει και τα δύο πειράματα δίπλα δίπλα στην οθόνη ώστε να συγκρίνετε τις δύο μεθόδους μαζί προς όλες τις μετρήσεις. ( μέτρηση ζημιών, επιτάχυνσης κ.λ.π )
    Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

    seismic
    Δημοσιεύσεις: 7192
    Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
    Phorum.gr user: seismic

    Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 04 Μάιος 2019, 16:02

    Έκανα διάφορα πειράματα διάρκειας 2,5 λεπτών το κάθε ένα. Μέτρησα την μεγαλύτερη επιτάχυνση σε διάρκεια 5 sec μετατρέποντας την επιτάχυνση σε ( g )
    Συσχετισμός του πειράματος με την κλίμακα Mercalli

    Σε αυτό το πείραμα.
    Από το 2,45 λεπτό μέχρι το 2,50 λεπτό μέσα σε 5 δευτερόλεπτα έκανε 10 πλήρεις ταλαντώσεις των 60 cm... οπότε σε 20 sec έκανε 40 ταλαντώσεις των 60 cm.
    Το μοντέλο εκτελεί μια απλή αρμονική ταλάντωση κατά τον άξονα χ πάνω στον οποίο πηγαινοέρχεται Αυτή η παλινδρομική κίνηση δημιουργείται από την κυκλική κίνηση του άκρου του εμβόλου όπου είναι προσαρμοσμένος ο πείρος του ρουλεμάν Η ακτίνα αυτού του κύκλου είναι 0,15m και αυτό είναι το πλάτος ταλάντωσης Α. Έτσι κάνει το πειραματικό μοντέλο διαδρομή 2Α = 0,30m, δηλ πάει από το ένα ακραίο σημείο στο άλλο σε κάθε μισή στροφή του πείρου. Μία πλήρης ταλάντωση όμως σημαίνει να κάνει ο πείρος μια πλήρη στροφή, να επανέλθει δηλ. το μοντέλο στην ακραία θέση από όπου ξεκίνησε. Κάνει επομένως συνολική διαδρομή 0,30 που πήγε και 0,30 που γύρισε = 4Α = 0,60 m. Αν λοιπόν σταθούμε από την πλευρά του μηχανήματος και μετράμε διαδρομές, κάθε προσέγγιση προς το μηχάνημα είναι και μία πλήρης διαδρομή και άρα μία στροφή. Αυτές τις στροφές μετράμε, και τον αντίστοιχο χρόνο τους σε sec. Η συχνότητα (Hz) είναι το κλάσμα: ν = αριθμός τέτοιων πλήρων διαδρομών /αντίστοιχο χρόνο τους. Η περίοδος της ταλάντωσης Τ, δηλ. ο χρόνος μιας πλήρους διαδρομής 0,60m είναι Τ = 1/ν sec. Σε μια πλήρη στροφή του πείρου, έχουμε μία φορά μέγιστη θετική ταχύτητα κατά την μία κατεύθυνση και μια φορά μέγιστη αρνητική. Εμάς βέβαια μας ενδιαφέρουν οι απόλυτες τιμές τους που είναι ίδιες Το ίδιο συμβαίνει και με την επιτάχυνση, αλλά αυτή έχει μέγιστη απόλυτη τιμή όταν η ταχύτητα είναι μηδέν, δηλ. στα άκρα των διαδρομών. Μέγιστη ταχύτητα και μέγιστη επιτάχυνση υπολογίζονται από την γωνιακή ταχύτητα ω που είναι: ω = 2π/Τ. Άρα: μέγιστη ταχύτητα υ: maxυ = ω*Α = 0,15*ω m/sec,
    μέγιστη επιτάχυνση α: maxα = ω2*Α = 0,15*ω2 m/sec2. Αυτά τα μέγιστα μεγέθη πραγματοποιούνται στιγμιαία. Αν θέλουμε να πάρουμε την μέση επιτάχυνση, είτε θετική είτε αρνητική, τότε σκεφτόμαστε ότι η ταχύτητα πήγε από το μηδέν στο μέγιστό της σε χρόνο Τ/4. Άρα η μέση επιτάχυνση είναι κατά προσέγγιση: α = maxυ/(Τ/4) = 4*maxυ/Τ = 4*0,15.ω/Τ σε m/sec2. Αυτό βέβαια δε είναι ακριβές, διότι κατά την στιγμή Τ/4 η α είναι μεγαλύτερη (να μη σας μπλέκω με συνημίτονα και ημίτονα).Και στις δύο όμως περιπτώσεις για να βρούμε την επιτάχυνση σε g, πρέπει να διαιρέσουμε τις επιταχύνσεις που είναι σε m/sec2 με την Γήινη επιτάχυνση μάζας που είναι 9,81 m/sec για να πούμε ότι έχουμε πετύχει επιτάχυνση τόσων g. Αναλυτικά αποτελέσματα πειράματος. Από το 2,45 λεπτό μέχρι το 2,50 λεπτό μέσα σε 5 δευτερόλεπτα έκανε 10 πλήρεις στροφές. Δηλαδή 40 πλήρεις στροφές σε 20 sec.1) Οπότε Πλάτος ταλάντωσης Α = 0,15 m.2) Η συχνότητα (Hz) είναι το κλάσμα: ν = αριθμός τέτοιων πλήρων διαδρομών /αντίστοιχο χρόνο τους. Οπότε 40/20 = 2 Hz. 3) Ιδιοπερίοδος Η περίοδος της ταλάντωσης Τ, δηλ. ο χρόνος μιάς πλήρους διαδρομής 0,60m είναι Τ = 1/ν sec Οπότε 1/2 = 0,5 sec. 4) Γωνιακή ταχύτητα ω είναι: ω = 2π/Τ. Οπότε 2Χ3,14/0,5 = 12,56. 5) Μέγιστη ταχύτητα υ: maxυ = *Α = 0,15*ω m/sec. Οπότε 12,56 χ 0,15 = 1,884 m/sec. 6) Mέγιστη επιτάχυνση α: maxα = ω2*Α = 0,15*ω2 m/sec2. Οπότε 12,56 χ 12,56χ0,15 = 23,663. 7)Επιτάχυνση σε g 23,663/9,81 = 2,41g
    Το δοκίμιο στο πείραμα είχε γενική μάζα βάρους 900 kg
    450 kg το ισόγειο και 450 kg ο πρώτος όροφος
    Για να βρούμε την δύναμη αδράνειας F πρώτα στο ισόγειο
    F=m.α 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
    και ο πρώτος όροφος 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
    Σύνολο δύναμης F ( Αδράνεια ) 10,65 + 10,65 = 21,3 kN
    Ροπή Αδράνειας
    Δύναμη Χ Ύψος ^2 άρα
    Ισόγειο 10,65Χ0,67Χ0,67= 4,8 kN
    Πρώτος όροφος 10,65Χ1,35Χ1,35 = 19,4 kN
    Σύνολο Ροπή Αδράνειας 4,8+19,4 = 24,2 kN
    Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

    Απάντηση


    • Παραπλήσια Θέματα
      Απαντήσεις
      Προβολές
      Τελευταία δημοσίευση

    Επιστροφή στο “Θετικές Επιστήμες”

    Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών