Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Μαθηματικά, Αστρονομία, Κοσμολογία κ.ά.
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 01:03

AreSMareS έγραψε:
14 Μάιος 2019, 00:54
Κύριε seismic εσείς δεν το γράψατε αυτό;
seismic έγραψε:
13 Μάιος 2019, 23:40
Όλοι διαβάζουμε βιβλία Εγώ κάνω και έρευνα και αυτά που λέω είναι ερευνητική εργασία.
Δεν απαντάτε όμως επί της ουσίας για τους μοχλούς! Εσείς πάλι δεν γράψατε αυτό:
seismic έγραψε:
13 Μάιος 2019, 23:40
Φαντάσου τον μοχλοβραχίονα που βγάζουμε πέτρες με υπομόχλιο κοντά στο ένα άκρο . Η ενέργεια που παίρνουμε από το ένα άκρο του είναι μεγαλύτερη από αυτήν που δίνουμε στο άλλο άκρο του.
[ Ο τονισμός και η υπογράμμιση δικά μου ]
Εσείς κύριε seismic δεν το γράψατε αυτό; Αντί να απαντήσετε ξεκάθαρα, με προσβάλλετε λέγοντας ότι ...παπαγαλίζω. Είστε σίγουρος ότι γνωρίζετε πώς ακριβώς λειτουργούν οι μοχλοί;
Γιατί σε προσβάλω Κάποιοι εφευρέτες ανακάλυψαν αυτά που μαθαίνεται. Η εφεύρεση είναι πολλές φορές αποτέλεσμα παρατήρησης και όχι μάθησης. Ανάλυσε μου εσύ που ξέρεις ( ανάλυση δυνάμεων ) γιατί συμβαίνει αυτό στο πείραμα που έκανα.
Βασικά αυτό το πείραμα που έκανα περιελάμβανε έναν λοστό όπως είναι αυτός του σχήματος. Κάρφωσα μία πρόκα σε ένα ξύλο της οποίας η εξόλκευση ήταν εύκολη υπόθεση όταν χρησιμοποίησα το κάτω μέρος του λοστού σχήματος V. Όταν ξανά κάρφωσα την πρόκα και ένωσα με ένα σύρμα το κεφάλι της πρόκας με το άνω μέρος σχήματος V του λοστού, χρειάστηκα πολλαπλάσια δύναμη για την εξόλκευση της πρόκας. Αν αυτό ισχύει τότε και η πάκτωση που εφαρμόζω εγώ με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας θα έχει την δυνατότητα να παραλαμβάνει από το ανώτατο άκρο πάκτωσης περισσότερη έλξη από το αν γίνει η πάκτωση στο κάτω μέρος της βάσης. Φυσικά για να ισχύει αυτό πρέπει η διέλευση του τένοντα να είναι ελεύθερη χωρίς πρόσφυση με το σκυρόδεμα. Εικόνα
Κατάργησα τον μοχλοβραχίονα των κατασκευών χωρίς να ξέρω πως δουλεύει ο μοχλοβραχίονας?
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 14 Μάιος 2019, 01:27

seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 00:54
Ξέρουμε ότι η ενέργεια αλλάζει μορφή Δεν ξέρουμε πως δημιουργείτε. Από την στιγμή που δεν ξέρουμε πως δημιουργείτε δεν ξέρουμε τίποτα για την ενέργεια.
Εντάξει κύριε seismic με καλύψατε απόλυτα. Δείχνετε - αποδεικνύετε μόνος σας πόσο άσχετος είστε με φυσική... Ένα πράμα σαν να λέμε βγάζετε μόνος σας τα μάτια σας! Να σας προτείνω λοιπόν το καταπληκτικό: "Ενέργεια, δύναμη και ύλη" του Peter Harman από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης ( ISBN: 978-960-7309-74-7 ). Για να μην γράφετε ...αερολογίες του στυλ "...Δεν ξέρουμε πως δημιουργειται η ενέργεια". Είναι κρίμα γιατί αυτά είναι βασικά πράγματα που διδάσκονται στο γυμνάσιο...
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 01:03
Βασικά αυτό το πείραμα που έκανα περιελάμβανε έναν λοστό όπως είναι αυτός του σχήματος. Κάρφωσα μία πρόκα σε ένα ξύλο της οποίας η εξόλκευση ήταν εύκολη υπόθεση όταν χρησιμοποίησα το κάτω μέρος του λοστού σχήματος V. Όταν ξανά κάρφωσα την πρόκα και ένωσα με ένα σύρμα το κεφάλι της πρόκας με το άνω μέρος σχήματος V του λοστού, χρειάστηκα πολλαπλάσια δύναμη για την εξόλκευση της πρόκας. Αν αυτό ισχύει τότε και η πάκτωση που εφαρμόζω εγώ με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας θα έχει την δυνατότητα να παραλαμβάνει από το ανώτατο άκρο πάκτωσης περισσότερη έλξη από το αν γίνει η πάκτωση στο κάτω μέρος της βάσης. Φυσικά για να ισχύει αυτό πρέπει η διέλευση του τένοντα να είναι ελεύθερη χωρίς πρόσφυση με το σκυρόδεμα.
Πώς ακριβώς κύριε seismic αυτό που γράφετε εδώ ...αποδεικνύει αυτό:
seismic έγραψε:
13 Μάιος 2019, 23:40
Φαντάσου τον μοχλοβραχίονα που βγάζουμε πέτρες με υπομόχλιο κοντά στο ένα άκρο . Η ενέργεια που παίρνουμε από το ένα άκρο του είναι μεγαλύτερη από αυτήν που δίνουμε στο άλλο άκρο του.
Η ερώτησή σας γιατί το ...πείραμα με το καρφί και τον εξολκέα έχει μια πολύ απλή απάντηση με ένα πρώτο διάβασμα που την έκανα. Αν θέλετε παρακαλώ μπορείτε να μας δείξετε φωτογραφίες για το πώς ήταν ακριβώς δεμένη η βίδα με το σύρμα και τον εξολκέα; Η πρώτη ανάγνωση που κάνω είναι η εξής: Δένοντας την βίδα με το πάνω μέρος του εξολκέα καταργείτε αυτόματα το πλεονέκτημα των μοχλών. Ποιό είναι αυτό; Η απόσταση του χεριού από το σημείο στο οποίο ασκείται η δύναμη. Καταργείτε τον μοχλό ουσιαστικά και ασκείτε την δύναμη κατευθείαν πάνω στην βίδα. Δείτε την παρακάτω εικόνα και θα προσπαθήσω να εξηγήσω:
moxlos.png
Όπου: Α είναι η βίδα. Γ το σημείο που ασκούμε δύναμη με το χέρι μας. Β το σημείο στο οποίο ΑΣΚΕΙΤΑΙ η δύναμή μας! Ο λόγος των αποστάσεων Γ-Β και Α-Β είναι αυτός που κάνει τον μοχλό!!! Εσείς καταργείτε αυτόν τον λόγο δένοντας την βίδα κατευθείαν με το σημείο Γ στο οποίο ασκούμε δύναμη με το χέρι μας. Με απλά λόγια είναι σαν να προσπαθείτε να βγάλετε την βίδα με το χέρι σας χωρίς χρήση του εξολκέα.
Επειδή αυτό ΝΟΜΙΖΩ ότι κάνατε θα περιμένω να δω και φωτογραφίες με τα σύρματα για να μην πείτε ότι δεν ...κατάλαβα.
Και πάλι όμως δεν απαντάτε σε μια πολύ σημαντική και ουσιώδη ερώτηση:
Πιστεύετε ότι οι μοχλοί πολλαπλασιάζουν την ενέργεια;

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 01:35

Πιστεύετε ότι οι μοχλοί πολλαπλασιάζουν την ενέργεια;
Όχι λάθος μου πολλαπλασιάζουν την δύναμη.
Σε ευχαριστώ για την ανάλυση. Την κατάλαβα και αυτό που κατάλαβες έκανα.
Αυτό και μόνο αλλάζει τα πάντα στις κατασκευές.
Διάβασε το πάρα κάτω άρθρο και θα καταλάβεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 14 Μάιος 2019, 01:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 01:46

ΕΦΑΡΜΟΣΜΈΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΏΝ
Συγγραφέας Ιωάννης Λυμπέρης
Ανεξάρτητος ερευνητής της αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών.
Πρόλογος
Σε αντίθεση με τη βιομηχανία, όπου οι απαιτήσεις στη λειτουργία και στην απόδοση ενός προϊόντος είναι συγκεκριμένες και τα τελικά παραγόμενα προϊόντα χαρακτηρίζονται από πλήρη ομοιογένεια, τα τελικά «προϊόντα» του Πολιτικού Μηχανικού εμφανίζουν ανομοιογένειες και κάθε έργο παρουσιάζει τις δικές του ιδιαιτερότητες, τις δικές του απαιτήσεις και τους δικούς του περιορισμούς ως προς την υπολογιστική επίλυση διαφόρων προβλημάτων του Πολιτικού Μηχανικού. H έρευνα μου έχει πολυδιάστατο ερευνητικό υπόβαθρο ως προς την σχεδιαζόμενη μεθοδολογία για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων του Πολιτικού Μηχανικού, ως προς την αντισεισμική ενίσχυση των κατασκευών, η οποία προσπαθεί να μην αντιτίθεται με τις σύγχρονες αρχιτεκτονικές ανάγκες, οι οποίες απαιτούν όσο το δυνατό ελεύθερες κατόψεις και μείωση των φερόντων στοιχείων του κτιρίου.
Οι μηχανισμοί της εφεύρεσης και οι μέθοδοι σχεδιασμού των δομικών κατασκευών έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών, στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών καταστροφικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι, και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Αυτό το επιτυγχάνω προσπαθώντας να ελέγξω τις παραμορφώσεις των δομικών κατασκευών. Η βλάβη και η παραμόρφωση μιας κατασκευής υπό σεισμική διέγερση, είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων κατά την διαδικασία του σχεδιασμού ελέγχεται και η βλάβη. Οι μέθοδοι σχεδιασμού έχουν την δυνατότητα να ελέγξουν επαρκώς τις παραμορφώσεις του φέροντα οργανισμού ανεξαρτήτως της διάρκειας και της έντασης του σεισμού, ή να του επιτρέψουν να λικνίζεται μέσα στην ελαστική περιοχή, στην οποία δεν παρουσιάζονται αστοχίες, αποτρέποντας την ανελαστική μετατόπιση. Σύμφωνα με την έρευνα αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή έλξη της κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα. Αυτές οι δυνάμεις εφαρμόζονται από μηχανισμούς πάκτωσης και έλξης. Οι μηχανισμοί αποτελούνται από τένοντες οι οποίοι διαπερνούν ελεύθερα μέσα από σωλήνες διόδου τις διατομές των παρειών των τοιχωμάτων, καθώς και το μήκος γεωτρήσεων ευρισκόμενες κάτω από το πέλμα βάσης, μέσα στο έδαφος θεμελίωσης. Τα κάτω άκρα των τενόντων, πριν την ανέγερση της κατασκευής, πακτώνονται στα βάθη των γεωτρήσεων με μηχανισμούς πάκτωσης, τύπου μεταλλικών παρειών πίεσης, διαστελλόμενων αξονικά προς τα πρανή, με την βοήθεια περιστρεφόμενων αντεστραμμένων και αντικριστών ακτινίων. Το άνω άκρο των πακτώνεται στους κόμβους της ανώτατης στάθμης με μηχανισμούς πάκτωσης και έλξης οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να επιβάλουν θλιπτικά φορτία στις διατομές των κάθετων φερόντων στοιχείων . Η έλξη των τενόντων από τους μηχανισμούς έλξης ευρισκόμενοι στους κόμβους της ανώτατης στάθμης, καθώς και η αντίδραση σε αυτήν την έλξη προερχόμενη από τα κάτω πακτωμένα άκρα των τενόντων στα βάθη των γεωτρήσεων δημιουργούν την ένωση των τοιχωμάτων της κατασκευής με το έδαφος. Πρωτίστως ( πριν την ανέγερση της κατασκευής ) πακτώνουμε τους μηχανισμούς αγκύρωσης μέσα στο έδαφος εφαρμόζοντας ( με μηχανισμούς του εμπορείου ) έλξη στους τένοντες, διπλάσια των εντάσεων υπολογισμού , μεταξύ του ύψους της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης στα βάθη της γεώτρησης. Κατά την έλξη του τένοντα ο μηχανισμός μέσα στα βάθη της γεώτρηση διαστέλλεται ασκώντας περιφερειακές ακτινικές πιέσεις προς τα χαλαρά πρανή της γεώτρησης εξασφαλίζοντας αφενός συμπύκνωση αυτών και αφετέρου μεγάλη τριβή στην διεπιφάνεια των σιαγόνων του μηχανισμού και του εδάφους δημιουργώντας συνθήκες συνάφειας για πάκτωση μηχανισμού - εδάφους. Διατηρώντας τις μηχανικές εντάσεις πίεσης προς τα πρανή της γεώτρησης γεμίζουμε με ένεμα την οπή, για περαιτέρω πρόσφυση, καθώς και για την προστασία του μηχανισμού από την οξείδωση. Όταν ολοκληρωθεί η πάκτωση στο έδαφος έχουμε έναν μηχανισμό θεμελίωσης εις βάθος ο οποίος δέχεται επιτυχώς τόσο τις ανοδικές, όσο και τις καθοδικές εντάσεις σχεδιασμού του πέλματος βάσης. Εφόσον πρωτίστως ολοκληρωθεί η πάκτωση στο έδαφος ακολουθήσει η σταδιακή κατασκευή του έργου, καθώς και η ελεύθερη διέλευση των τενόντων μέσα από τις παρειές των τοιχωμάτων με την βοήθεια σωλήνων διόδου και περικοχλίων για την σταδιακή επέκταση του μήκους των. Μετέπειτα ή πακτώνουμε το άνω άκρο των τενόντων στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων, ή επιβάλουμε με τον μηχανισμό έλξης δευτερεύουσες θλιπτικές εντάσεις στην διατομή τους. Η μέθοδός σχεδιασμού περιλαμβάνει κατασκευή ικανού αριθμού και μεγέθους τοιχωμάτων οπλισμένου σκυροδέματος, με διατομές διαφόρων σχημάτων , τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις, στα οποία οι μηχανισμοί επιβάλουν από τα ανώτατα άκρα τους θλιπτικά φορτία σε όλες τις παρειές της διατομής τους, με σκοπό να εφαρμόσουν ροπές ευστάθειας έναντι των ροπών ανατροπής οι οποίες τους επιβάλλονται από τις πανταχόθεν εδαφικές μετατοπίσεις και τις εντάσεις αδράνειας. Η δύναμη που εφαρμόζει τα θλιπτικά φορτία στις διατομές προέρχεται από μια εξωτερική πηγή, αυτήν του εδάφους θεμελίωσης. Τα τοιχώματα αυτά ενδέχεται να βρίσκονται στην περίμετρο του κτιρίου, ( πλην προσόψεων καταστημάτων ) να περιβάλλουν το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα, (ισχυροί πυρήνες) και ενδεχομένως να αποτελούν εσωτερικά τοιχώματα (π.χ. διαχωρισμού διαμερισμάτων) καθ΄ όλο το ύψος του κτιρίου. Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγο της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με την θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτης, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγο των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει περισσότερο η αντοχή ή αντίστροφα μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων. Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q ) Το σκυρόδεμα του τοιχώματος υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού της τάξεως του 50% του σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Γενικός η επιβολή των θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται τόσο α) για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, όσο και για β) την δημιουργία ροπών ευστάθειας έναντι των ροπών ανατροπής των τοιχωμάτων καθώς και για γ) την μεγαλύτερη αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές στα πλαίσια της επαλληλίας, έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.

Τις θλιπτικές τάσεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις
κατευθύνει στον μηχανισμό πάκτωσης του εδάφους ο οποίος τις μεταβιβάζει στα πρανή στα βάθη της γεώτρησης, αυξάνοντας την απόκριση του εδάφους θεμελίωσης προς τις καθοδικές εντάσεις, δημιουργώντας περισσότερες και ισχυρότερες εδαφικές ζώνες επιρροής. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, σε συνεργασία με τις κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν τον εφελκυσμό ( Ν ) Τις ανοδικές εντάσεις τις παραλαμβάνει ο ελεύθερης διέλευσης τένοντας από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και τις εκτρέπει στέλνοντας αυτές μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας καθ αυτόν τον τρόπο την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματά η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους οι οποίες ευθύνονται για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.
Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) που παρατηρούνται στην μια από της δύο παρειές του τοιχώματος δεν υφίστανται πλέον.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες εντάσεις αδράνειας της κατασκευής μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις σχετικές μετατοπίσεις (δηλ τα drifts) και άρα η ένταση και η παραμόρφωση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. . Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο μπορεί να κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση της κατασκευής με το έδαφος δεν επιτρέπει τις κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις που αυξάνουν τα φορτία της κατασκευής και του εδάφους. Διατηρεί σταθερά μικρό, το εύρος των μετατοπίσεων των κατασκευών, ανεξαρτήτως έντασης και διάρκειας του σεισμού, ελέγχοντας την παραμόρφωση και τον συντονισμό άρα και τις αστοχίες.
Άλλα προβλήματα που λύνει η νέα μέθοδος σχεδιασμού.
Η συνεργασία μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα σε μια κατασκευή από Ο.Σ. ( οπλισμένο σκυρόδεμα ) επιτυγχάνεται με τη συνάφεια. Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα. Το πρώτο βασικό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την ανάπτυξη υπεραντοχης του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή. Αυτό, προκειμένου να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, άρα πρέπει να αποτρέψουμε την ανάπτυξη της υπεραντοχής του χάλυβα που επιφέρει την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος . Η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού. Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος. Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών
Συμπέρασμα πρώτο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της υπεραντοχής των προδιαγραφών σε εφελκυσμό του χάλυβα. Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος όπου το σκυρόδεμα να παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού.
Το δεύτερο πρόβλημα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας είναι η διαφορά δυναμικού.
Κατά την κάμψη των καθ ύψος τοιχωμάτων αναπτύσσονται αφενός εντάσεις θλίψης στην μία παρειά και εντάσεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά. Όταν οι εντάσεις φθάσουν σε οριακό σημείο επέρχεται αστοχία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της διατομής στο κάτω μέρος του τοιχώματος του ισογείου η οποία ονομάζεται κρίσιμη περιοχή αστοχίας στην οποία παρατηρείτε η μεγαλύτερη συγκέντρωση εντάσεων θλίψης και εφελκυσμού. Είναι η περιοχή αυτή όπου διαχωρίζουν την φορά τους οι δυνάμεις εφελκυσμού σε αριστερόστροφης και δεξιόστροφης κατεύθυνσης, και όπου συγκρούονται οι θλιπτικές δυνάμεις. Η αντίθετη διεύθυνση των δυνάμεων εφελκυσμού διαχωρίζει τον κορμό του τοιχώματος σε δύο διαφορετικές περιοχές με ξεχωριστούς μηχανισμούς συνάφειας οι οποίες έρχονται σε αντίθεση και παρουσιάζουν διαφορά δυναμικού. Η κάτω περιοχή, έχει να παραλάβει μεγαλύτερες εντάσεις λόγο των μεγάλων ροπών που κατεβάζει ο μοχλοβραχίονας του υποστυλώματος, με μικρότερη συνάφεια από αυτήν του άνω μέρους, με αποτέλεσμα την πρόωρη εξόλκευση του χάλυβα στην περιοχή αυτή πριν εξαντλήσει τις προδιαγραφές του σε εφελκυσμό.
Εδώ υπάρχει καθαρά μεγάλη διαφορά δυναμικού στις δύο περιοχές του μηχανισμού της συνάφειας.
Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα η οποία να μην παρουσιάζει διαφορά δυναμικού.
Τρίτο πρόβλημα
Τα κάθετα επιμήκη τοιχώματα, ευρισκόμενα το ένα πάνω στο άλλο καθ ύψος, αποτελούν τεράστιους ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζεται μεταξύ της ελαστικής και της άκαμπτης περιοχής του κορμού τους και άρθρωση, η οποία επιτρέπει την στροφή, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται, και ενεργοποιείται κατά την μετατόπιση του εδάφους και την αντίθεση των αδρανιωκών εντάσεων. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος, με τον μηχανισμό της συνάφειας, σε άψογη συνεργασία με τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και την άρθρωση, πολλαπλασιάζουν τις εντάσεις κατεβάζοντας μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Ζητούμενο έρευνας. Μία νέα μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος η οποία να αποτρέπει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα, ο οποίος κατεβάζει πολλαπλασιάζοντας τις ροπές του πέλματος βάσης.
Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΘΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Α) Με την νέα μέθοδος σχεδιασμού το σκυρόδεμα παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού. Ξέρουμε ότι το σκυρόδεμα βάση των προδιαγραφών του αναλαμβάνει 12 φορές μεγαλύτερες εντάσεις θλίψης από αυτές του εφελκυσμού. Ξέρουμε επίσης ότι ο χάλυβας διαθέτει υπέρ αντοχές στον εφελκυσμό.
Συμπέρασμα Η απουσία διατμητικής αστοχίας λόγο της ελεύθερης διέλευσης του τένοντα μέσα από σωλήνα, ο οποίος καταργεί τον μηχανισμού της συνάφειας, σε συνδυασμό, με την υπεραντοχή του σκυροδέματος σε εντάσεις θλίψης, καθώς και την υπεραντοχή του χάλυβα σε εντάσεις εφελκυσμού, είναι τρις παράγοντες που προσφέρει η νέα μέθοδος οι οποίοι συντελούν σε υπεραντοχές της κατασκευής, με λιγότερο χάλυβα. Διότι με αυτήν την μέθοδο δεν αστοχεί πρόωρα το σκυρόδεμα δίνοντας την δυνατότητα στον χάλυβα να εξαντλήσει τις υπεραντοχές του στον εφελκυσμό. Αποτέλεσμα οικονομία χάλυβα και μεγαλύτερη αντοχή. Το μόνο που πρέπει να υπολογιστεί είναι οι διατομή του σκυροδέματος να έχει τις απαιτούμενες αντοχές προς τις καθοδικές εντάσεις θλίψης και τις ανάλογες αντοχές να παρέχει και ο χάλυβας προς τις ανοδικές εντάσεις ανατροπής.
Β) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού δεν παρουσιάζει διαφορά δυναμικού όπως παρουσιάζεται στον μηχανισμό της συνάφειας, για τον εξής λόγο. Οι εντάσεις εφαρμόζονται στα άκρα του τένοντα. Στο μεν δώμα έχουμε εντάσεις θλίψης, προερχόμενες από τις ροπές ευστάθειας που εφαρμόζει ο μηχανισμός πάκτωσης έναντι των ανοδικών εντάσεων της ροπής ανατροπής που εξασκεί η παρειά του τοιχώματος. Στην άλλη άκρη του τένοντα έχουμε εντάσεις τριβής μεταξύ των σιαγόνων του μηχανισμού πάκτωσης και του εδάφους. Οι δε εντάσεις εφελκυσμού στην διατομή του τένοντα διαχωρίζουν την φορά τους στο μέσον του μήκους του το οποίο εκτείνεται και κάτωθεν τις κατασκευής μέσα στα βάθη της γεώτρησης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τον καταμερισμό των εντάσεων στα δύο άκρα του και στο κέντρο του μήκους του. Συμπέρασμα Με την νέα μέθοδο σχεδιασμού δεν υφίσταται η διαφορά δυναμικού που εμφανίζετε στον μηχανισμό της συνάφειας διότι υφίσταται ισοζύγιο ισορροπίας των εντάσεων.
Γ) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα διότι ο ελεύθερος τένοντας του μηχανισμού δεν κατεβάζει ροπές στην βάση όπως αυτό συμβαίνει με τον μηχανισμός της συνάφειας, αλλά τις παραλαμβάνει από την ανώτατη στάθμη της παρειάς των καθ ύψος τοιχωμάτων και τις στέλνει μέσα στο έδαφος κάτω από την θεμελίωση. Αυτό σημαίνει αφενός ότι αφαιρεί εντάσεις από τους κορμούς των στοιχείων του φέροντα οργανισμό και αφετέρου δεν πολλαπλασιάζει τις εντάσεις όπως συμβαίνει με τον μηχανισμό της συνάφειας και τον μοχλοβραχίονα. Συμπέρασμα. 1) Μικρότερες εντάσεις εφελκυσμού στον χάλυβα 2) Μείωση έως και εξάλειψη των εντάσεων των ροπών και των αντίρροπων ροπών που παρουσιάζονται γύρω από τα κομβικά σημεία. 3) Εξασφαλίσαμε τον πλήρη έλεγχο των μετατοπίσεων ελέγχοντας τον συντονισμό. 4) Εξαλείψαμε τον κίνδυνο της δημιουργίας μαλακού ορόφου και την εξάλειψη της δημιουργίας διαφοράς φάσης μεταξύ των ορόφων. Γενικός έχουμε τον έλεγχο των παραμορφώσεων.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 14 Μάιος 2019, 01:57

Σας τιμά να παραδέχεστε τα λάθη σας αλλά τι να διαβάσω από το ...κατεβατό που γράφετε τώρα κύριε seismic; Κάνατε τρεις φορές ( ναι τρεις φορές, τα ίδια γράφατε και στο YouTube ) λάθος για το τι ακριβώς κάνουν οι μοχλοί. Τις δυο φορές δεν παραδεχτήκατε το λάθος σας, τώρα το παραδέχεστε. Το ότι όμως ...επαναλαμβάνετε κάποια λάθη και μετά τα παραδέχεστε αυτό λέγεται λαϊκά: κωλοτούμπα. Δεν κατανοείτε επίσης βασικές έννοιες της φυσικής ( όπως τι είναι ενέργεια )....
Θα ήθελα επίσης ένα σχόλιο για την στήριξή - υποστήριξη σας στον απατεωνίσκο με το υδρογονο-αεικίνητο, αν θέλετε φυσικά να απαντήσετε.Και η σιωπή σας θα είναι ικανή απάντηση!

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 02:11

AreSMareS έγραψε:
14 Μάιος 2019, 01:57
Σας τιμά να παραδέχεστε τα λάθη σας αλλά τι να διαβάσω από το ...κατεβατό που γράφετε τώρα κύριε seismic; Κάνατε τρεις φορές ( ναι τρεις φορές, τα ίδια γράφατε και στο YouTube ) λάθος για το τι ακριβώς κάνουν οι μοχλοί. Τις δυο φορές δεν παραδεχτήκατε το λάθος σας, τώρα το παραδέχεστε. Το ότι όμως ...επαναλαμβάνετε κάποια λάθη και μετά τα παραδέχεστε αυτό λέγεται λαϊκά: κωλοτούμπα. Δεν κατανοείτε επίσης βασικές έννοιες της φυσικής ( όπως τι είναι ενέργεια )....
Θα ήθελα επίσης ένα σχόλιο για την στήριξή - υποστήριξη σας στον απατεωνίσκο με το υδρογονο-αεικίνητο, αν θέλετε φυσικά να απαντήσετε.Και η σιωπή σας θα είναι ικανή απάντηση!
Αν είχες το κουράγιο να διαβάσεις αυτά που γράφω θα καταλάβαινες γιατί ξέρω ότι ξέρεις ότι αλλάζω τον αντισεισμικό σχεδιασμό των κατασκευών. Κάνω ανάλυση δυνάμεων στο κεφάλι μου μέσα γιατί έκανα 7 χρόνια σχέδιο μηχανολογικό και αρχιτεκτονικό. Τις έννοιες τις μπερδεύω και για τον λόγο αυτό μετά κατάλαβα ότι άλλο δύναμη άλλο ενέργεια. Για τον Π. Ζωγράφο και για τον κάθε εφευρέτη έχω τρομερή συμπάθεια γιατί έχω περάσει πολλά και εγώ με αυτή την εφεύρεση. Πιστεύω ότι κανένας δεν πληρώνει πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για διεθνή πατέντα μόνο και μόνο για να εξαπατήσει τον κόσμο. Αν ο Π.Ζ έκανε κάτι τέτοιο είναι εξαίρεση. Ακόμα πιστεύω γιατί το έζησα ότι η επιστήμη διαπλέκεται με συμφέροντα και πολεμάει τους καινοτόμους. Για τους δύο λόγους αυτούς υποστήριξα τον Π.Ζ
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40702
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 14 Μάιος 2019, 03:05

Θα σας πολεμήσουμε μέχρι τέλους. Δεν θα βγει ποτέ η πατέντα σας στην αγορά.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός » 14 Μάιος 2019, 03:48

AreSMareS έγραψε:
14 Μάιος 2019, 01:57
Σας τιμά να παραδέχεστε τα λάθη σας ...
:smt005:

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 06:48

hellegennes έγραψε:
14 Μάιος 2019, 03:05
Θα σας πολεμήσουμε μέχρι τέλους. Δεν θα βγει ποτέ η πατέντα σας στην αγορά.
Αν δεν βγει στην αγορά θα την βάλω κάπου αλλού Είναι πολυεργαλείο.
Το δώρισα σε ένας πολιτικό μηχανικό, τον Τσίπρα και αυτός παίζει όλη μέρα με αυτό! :003:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 14 Μάιος 2019, 07:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 06:58

Μηχανικός έγραψε:
14 Μάιος 2019, 03:48
AreSMareS έγραψε:
14 Μάιος 2019, 01:57
Σας τιμά να παραδέχεστε τα λάθη σας ...
:smt005:
Ναι το ξέρω. δεν είμαι μηχανικός :D
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 19:04

Η ερώτησή σας γιατί το ...πείραμα με το καρφί και τον εξολκέα έχει μια πολύ απλή απάντηση με ένα πρώτο διάβασμα που την έκανα. Αν θέλετε παρακαλώ μπορείτε να μας δείξετε φωτογραφίες για το πώς ήταν ακριβώς δεμένη η βίδα με το σύρμα και τον εξολκέα; Η πρώτη ανάγνωση που κάνω είναι η εξής: Δένοντας την βίδα με το πάνω μέρος του εξολκέα καταργείτε αυτόματα το πλεονέκτημα των μοχλών. Ποιό είναι αυτό; Η απόσταση του χεριού από το σημείο στο οποίο ασκείται η δύναμη. Καταργείτε τον μοχλό ουσιαστικά και ασκείτε την δύναμη κατευθείαν πάνω στην βίδα. Δείτε την παρακάτω εικόνα και θα προσπαθήσω να εξηγήσω:

Εικόνα

Όπου: Α είναι η βίδα. Γ το σημείο που ασκούμε δύναμη με το χέρι μας. Β το σημείο στο οποίο ΑΣΚΕΙΤΑΙ η δύναμή μας! Ο λόγος των αποστάσεων Γ-Β και Α-Β είναι αυτός που κάνει τον μοχλό!!! Εσείς καταργείτε αυτόν τον λόγο δένοντας την βίδα κατευθείαν με το σημείο Γ στο οποίο ασκούμε δύναμη με το χέρι μας. Με απλά λόγια είναι σαν να προσπαθείτε να βγάλετε την βίδα με το χέρι σας χωρίς χρήση του εξολκέα.
Επειδή αυτό ΝΟΜΙΖΩ ότι κάνατε θα περιμένω να δω και φωτογραφίες με τα σύρματα για να μην πείτε ότι δεν ...κατάλαβα.
Και πάλι όμως δεν απαντάτε σε μια πολύ σημαντική και ουσιώδη ερώτηση:
Πιστεύετε ότι οι μοχλοί πολλαπλασιάζουν την ενέργεια;
ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΕΕΙ... ΚΑΤΑΡΓΩ ΚΑΤΑΡΓΩ ΤΟΝ ΕΞΟΛΚΕΑ :xena::blm: SEISMIC
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ... ? ΓΑΤΟΥΛΕΣ :klino::klino:
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 14 Μάιος 2019, 21:37

seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 02:11
Πιστεύω ότι κανένας δεν πληρώνει πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για διεθνή πατέντα μόνο και μόνο για να εξαπατήσει τον κόσμο. Αν ο Π.Ζ έκανε κάτι τέτοιο είναι εξαίρεση.
Έχει πληρώσει 600 ευρώ μόνο! Δεν υπήρχε - δεν υπάρχει - δεν θα υπάρξει διεθνή πατέντα!
Το ότι δεν μπορείτε ( δεν θέλετε ίσως; ) να καταλάβετε ότι ο άσχετος με φυσική ηλεκτρολόγος είναι απατεώνας τότε αυτό σημαίνει ότι προφανώς δεν καταλαβαίνετε την απάτη γιατί δεν μπορείτε να καταλάβετε την ...φυσική στην οποία (δεν) στηρίζετε!. "Δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι" λέει το λαϊκό ρητό... Θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα βγείτε και θα παραδεχτείτε και αυτό το ...λάθος σας. Το να στηρίζετε - υποστηρίζετε απατεώνες δηλαδή.
Πάμε λίγο και από την εφεύρεσή σας...
Από ότι καταλαβαίνω ( και ίσως να το καταλαβαίνω και λάθος γιατί δεν είναι ο τομέας μου... ) κάνετε όλο το κτήριο, την κατασκευή πιο άκαμπτη με το να την "βιδώνετε" μεταφορικά ( και κυριολεκτικά; ) στο έδαφος. Αν αυτή η υπόθεση στέκει τότε έχω βάσιμες αμφιβολίες ότι σε πραγματικές συνθήκες αυτή η επιπλέον ακαμψία θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Κάνοντας την κατασκευή πιο άκαμπτη δεν επιτρέπετε έτσι να περάσει μεγαλύτερο μέρος από την ενέργεια του σεισμού στην κατασκευή; Υπάρχει λόγος που χρησιμοποιούνται ελαστικά παρεμβύσματα σε κατασκευές ευαίσθητες στις δονήσεις. Τα ελαστικά αυτά παρεμβύσματα αποροφούν μέρος των κραδασμών. Εσείς αντι να αφήσετε την "φυσική" ελαστικότητα που έχουν τα δομικά στοιχεία της κατασκευής να αποροφήσει μέρος της ενέργειας του σεισμού, αυξάνετε την "ακαμψία" της κατασκευής αφήνοντας μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας να περάσει. Έχετε σκεφτεί επίσης τις επιπτώσεις σε ...οτιδήποτε βρίσκετε μέσα στην κατασκευή εκείνη την στιγμή; Οι ταλαντώσεις της κατασκευής δεν θα είναι περισσότερες και πιο βιαίες αφού με την "ακαμψία" που προσθέσατε επιτρέψατε μεγαλύτερο ποσό ενέργειας να διαχεθεί στην κατασκευή; Κάντε το εξής πείραμα: Πάρτε ένα κομάτι σωλήνα ποτίσματος 1 μέτρο, απλό ελαστικό σωλήνα χωρίς ενισχύσεις ή οτιδήποτε άλλο και στην άκρη του προσαρμόστε ένα σέικερ καφέ. Πάρτε επίσης και μια ατσαλένια ράβδο με ίδιο μήκος 1 μέτρο αλλά όσο το δυνατόν πιο άκμπτη. Προσαρμόστε και σε αυτήν ένα σέικερ καφέ. Δοκιμάστε να κάνετε ...φραπέ και με τις δυο κατασκευές. Θα μπορέσετε να κάνετε καφέ με τον ελαστικό σωλήνα; Πάρα πολύ δύσκολα έως αδύνατον. Γιατί άραγε; Μήπως φταίει η ελαστικότητα του σωλήνα; Μήπως με την ατσαλένια ( όσο το δυνατόν πιο άκαμπτη ) σωλήνα γίνεται μια χαρά η δουλειά; Μήπως λόγω ...ακαμψίας; Μήπως η κατασκευή σας κάνει το ...ίδιο σε πραγματικές συνθήκες; Μήπως δηλαδή λόγω επιπλέον ακαμψίας κάνει ...φραπέ οτιδήποτε και οποιονδήποτε βρίσκετε μέσα στο κτήριο;
Όλα όσα γράφω φυσικά είναι υποθέσεις. Υποθέσεις έτσι με μια ...πρώτη ανάγνωση. Επειδή όμως έχω ψάξει λιγάκι το θέμα κύριε seismic ( δεν κάνετε και τίποτα για να ...κρυφτείτε ίσα - ίσα κυνηγάτε την δημοσιότητα στο διαδίκτυο... ), δεν βλέπω να σας αντιμετωπίζει θετικά η επιστημονική κοινότητα. Γράφετε για ...συμφέροντα διάφορα ...σκοτεινά και συνομοσιολογικά αλλά με τόση έκθεση στο διαδίκτυο δεν βλέπω να υπάρχει ...ανταπόκριση! Αν ισχύει αυτό που γράφετε:
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 02:11
Ακόμα πιστεύω γιατί το έζησα ότι η επιστήμη διαπλέκεται με συμφέροντα και πολεμάει τους καινοτόμους.
γιατί ...ζητάτε επιστημονική στήριξη; Γιατί δημοσιεύετε ( ξανά και ξανά από ότι φαίνεται... ) την εργασία σας σε ...επιστημονικά ( και μη ) περιοδικά;
Αν σκοτεινά κρατικά και μη συμφέροντα αντιπαλεύονται την εφεύρεσή σας πώς και δεν έχει βρεθεί κανένας μοναχικός ονειροπόλος με αρκετά χρήματα που να πει: "Ώπα! Εδώ έχουμε κάτι πολύ καλό. Για να βοηθήσουμε!"; Δεν σας προβληματίζει το γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια έκθεσης κανείς δεν ...συγκινείτε;
Το έχω ξανα-γράψει: Μακάρι το σπίτι του γιού μου να χτιστεί με την "μέθοδο seismic".
Δυστυχώς όμως οι αναρτήσεις σας δεξιά κι αριστερά στο διαδίκτυο δείχνουν έναν άνθρωπο με ...ελείψεις σε βασικές αρχές φυσικής.
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 00:54
Ξέρουμε ότι η ενέργεια αλλάζει μορφή Δεν ξέρουμε πως δημιουργείτε. Από την στιγμή που δεν ξέρουμε πως δημιουργείτε δεν ξέρουμε τίποτα για την ενέργεια.
Δείχνουν κάποιον που παραδέχετε:
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 06:58
Ναι το ξέρω. δεν είμαι μηχανικός :D
αλλά μόλις λίγο πριν ισχυρίστηκε:
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 02:11
Κάνω ανάλυση δυνάμεων στο κεφάλι μου μέσα γιατί έκανα 7 χρόνια σχέδιο μηχανολογικό και αρχιτεκτονικό.
Πού ακριβώς ...κάνατε ...7 χρόνια σχέδιο μηχανολογικό ΚΑΙ αρχιτεκτονικό;
Αυτό μου θυμίζει εκείνο το απερίγραπτο του υδρογονο-απατεωνίσκου: "Είμαι ηλεκτρονικός μηχανικος RF και σπουδές στις φυσικές επιστήμες. 4 χρόνια με βαθμό 9 και 3/4 αλλά ...δεν πήρα πτυχίο"!!! Δείχνει αμέσως μετά και ένα χαρτί που λέει ότι είναι ...ηλεκτρολόγος!
Να τονίσω ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει κανείς ...πτυχία ή άλλους τίτλους για να κάνει μια εφεύρεση. Το πρόβλημα όμως δημιουργείται όταν αυτός που κάνει την εφεύρεση, ίσως για να προσδώσει επιστημονικό κύρος σε αυτήν, αρχίζει και ...ισχυρίζεται ...διάφορα. Ένα πράγμα σαν τα δικά σας "...7 χρόνια σχέδιο μηχανολογικό και αρχιτεκτονικό." αλλά "Δεν είμαι μηχανικός". Χμμμ... Αφού ζητάτε απεγνωσμένα ( αυτό είναι ποροσωπική μου άποψη ) επιστημονικό κύρος και επιστημονική στήριξη θα θέλατε να μας εξηγήσετε τι είναι αυτά τα ...7 χρόνια;
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 19:04
ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΕΕΙ... ΚΑΤΑΡΓΩ ΚΑΤΑΡΓΩ ΤΟΝ ΕΞΟΛΚΕΑ :xena::blm: SEISMIC
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ... ? ΓΑΤΟΥΛΕΣ :klino::klino:
Όχι κύριε seismic, δεν είναι ...καλό που καταργείτε τον εξολκέα! Έχετε δοκιμάσει να βγάλετε καρφί από τον τοίχο ΜΟΝΟ με τα χέρια σας; Φυσικά το γράφετε για να δείξετε ότι ...άλλο εννοείτε για τα κτήρια. Εκεί όμως η ενέργεια πηγαίνει από κάτω, από την βίδα, προς τα πάνω. Με τον εξολκέα κανονικά θα είχαμε την ελαστικότητα του υλικού του να αποροφεί κάποιο μέρος αυτής της ενέργειας. Εσείς τι κάνετε όμως με το σύρμα; Περνάτε μεγαλύτερο μέρος αυτής της ενέργειας στο χέρι! Το παραδέχεστε κι εσείς:
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 00:47
Όταν ξανά κάρφωσα την πρόκα και ένωσα με ένα σύρμα το κεφάλι της πρόκας με το άνω μέρος σχήματος V του λοστού, χρειάστηκα πολλαπλάσια δύναμη για την εξόλκευση της πρόκας.
Αυτό, κύριε seismic, ΔΕΝ είναι καλό όταν η ενέργεια έρχεται ΑΠΟ ΚΑΤΩ! Χρειάζεστε πολλαπλάσια ενέργεια για να βγάλετε την βίδα όταν είναι δεμένη κατευθείαν στο πάνω μέρος του εξολκέα και ασκείτε πίεση στο άνω άκρο; Πολλαπλάσια ενέργεια θα περάσει από την βίδα στο άνω άκρο του εξολκέα όταν είναι δεμένη εκεί...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AreSMareS την 14 Μάιος 2019, 21:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός » 14 Μάιος 2019, 21:42

Τα αυτοκίνητα που δεν είναι βιδωμένα στο έδαφος, γιατί δεν πέφτουν στον σεισμό; :D

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 21:44

Στον σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό οπλισμένου σκυροδέματος υπάρχουν δύο γνωστές μέθοδοι συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα.
1) Ο μηχανισμός της συνάφειας 2) Ο μηχανισμός της προέντασης. Τον μηχανισμό της συνάφειας τον έχω αναφέρει στην πάρα πάνω ( σεντόνι ) ανάρτηση. Ο μηχανισμός της προέντασης περιέχει σωλήνες διόδου του τένοντα ώστε να έχει ελεύθερη διέλευση μέσα από το σκυρόδεμα, πακτώνετε στο ένα άκρο του στοιχείου σκυροδέματος και αφού του ασκηθεί έλξη πακτώνετε και στο άλλο άκρο. Γενικός η επιβολή των θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την κάμψη.
Συνήθως τον μηχανισμό της προέντασης τον χρησιμοποιούν όταν θέλουν να κατασκευάσουν μεγάλες ελεύθερες κατόψεις χωρίς πολλά τοιχώματα. Σπάνια τον χρησιμοποιούν κατακόρυφα στα τοιχώματα.
Η μέθοδος της ευρεσιτεχνίας χρησιμοποιεί μια άλλη μέθοδο όπλισης του σκυροδέματος διαφορετική από αυτές τις δύο γνωστές μεθόδους που ανέφερα.
Η μέθοδος της ευρεσιτεχνίας μοιάζει με την μέθοδο της προέντασης γιατί διαθέτει τους βασικούς μηχανισμούς της, αλλά εισάγει έναν βασικό συντελεστή αυτόν της ένωσης της κατασκευής με το έδαφος θεμελίωσης. Η προένταση πλέων πριν εφαρμοσθεί στα δύο άκρα του τοιχώματος μεταξύ του ανώτατου και του κατώτατου άκρου του πέλματος βάσης, έχει προηγηθεί η πάκτωση του ιδίου τένοντα μέσα στο έδαφος. Εφαρμόζουμε δύο προεντάσεις καθ ύψος επί του ιδίου τένοντα. Η μία μεταξύ του ύψους του εδάφους θεμελίωσης και του μηχανισμού που βρίσκεται στα βάθη της γεώτρησης και η δεύτερη μεταξύ του ανώτατου άκρου του τοιχώματος και του πέλματος βάσης.
Το ερώτημα που μπαίνει είναι .. γιατί πρέπει να εφαρμόσουμε σε δύο διαφορετικές φάσεις την προένταση?
Απάντηση Για πολλούς λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι ότι δεν μπορείς να εφαρμόσεις προένταση μεταξύ των ανώτατων άκρων του τοιχώματος και του εδάφους αν πρώτα δεν διασφαλίσεις ότι το έδαφος θεμελίωσης είναι σταθερό, διότι με το πρώτο λίκνισμα θα υποχωρούσε με αποτέλεσμα να χαλάρωνε ο τένοντας έλξης.
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ο μηχανισμός πάκτωσης εδάφους, χρειάζεται μεγάλες εντάσεις έλξης του τένοντα για να διασταλεί εξασκώντας πιέσεις ώστε αυτές να συμπυκνώσουν τα ασταθή πρανή της γεώτρησης επί μαλακού εδάφους. Αν αυτές οι έλξεις γινόντουσαν από το δώμα θα επιβάλαμε μεγάλα φορτία στις διατομές των τοιχωμάτων το οποίο δεν το θέλουμε.
Οπότε η πρώτη μεγάλη έλξη γίνετε πάνω στην επιφάνεια του εδάφους πριν την κατασκευή των βάσεων θεμελίωσης για να εξασφαλίσουμε την βέλτιστη βελτίωση του εδάφους θεμελίωσης και την ισχυρή πάκτωση του μηχανισμού εδάφους, και μετά την επέκταση του εξέχοντος από το έδαφος τένοντα με την βοήθεια περικοχλίων μέχρι το δώμα και την ελεύθερη διέλευση αυτού μέσα από σωλήνες διόδου, εφαρμόζουμε την δεύτερη μερική προένταση στο ανώτατο άκρο. Τι νέο προσφέρουν όλα αυτά Γενικός η επιβολή των θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται τόσο α) για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, όσο και για β) την δημιουργία ροπών ευστάθειας έναντι των ροπών ανατροπής των τοιχωμάτων καθώς και για γ) την μεγαλύτερη αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές στα πλαίσια της επαλληλίας, έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Μάιος 2019, 21:50

Μηχανικός έγραψε:
14 Μάιος 2019, 21:42
Τα αυτοκίνητα που δεν είναι βιδωμένα στο έδαφος, γιατί δεν πέφτουν στον σεισμό; :D
Πολλά κουνιόνται, αλλά δεν πέφτουν. Εξαρτάτε από το κούνημα. Το γυναικείο κούνημα π.χ διαφέρει από αυτό του σεισμού :D
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θετικές Επιστήμες”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών