Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Μαθηματικά, Αστρονομία, Κοσμολογία κ.ά.
AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 20 Μάιος 2019, 23:31

seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 08:46
Είμαι από τους ανθρώπους που με ακούν και με σέβονται στην καθημερινότητα και από αυτούς που ακούν τους πάντες από τον εργάτη μέχρι τον επιστήμονα γιατί από όλους μαθαίνω...
Μάλλον φταίει το ότι δεν συμφωνώ μαζί σας γιατί είμαι εργαζόμενος αλλά δεν ...με ακούτε!
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:14
Δεν μου λες πιστεύεις ότι λέω ψέματα ότι ξέρω τον Καρύδη?
Μα ΔΕΝ έγραψα αυτό! Γράψατε:
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 18:24
Εσείς μου λέτε είναι ένας κύβος.
Στέλνω το βίντεο στην NEES την μεγαλύτερη σεισμική βάση στον κόσμο και τους ρωτώ τι γνώμη έχουν για το πείραμα.
Απάντηση. Το πείραμα μιλάει μόνο του.
ο Παναγιώτης Καρύδης τα ίδια λέει.
Ο διευθυντής στην σεισμική βάση στην Αμερική τα ίδια λέει
Εσείς κύβος Τι να πιστέψω?
Δηλαδή ...τι ακριβώς λέει ο Παναγιώτης Καρύδης; Ότι ο ..τυχαίος κύβος σας είναι ...επιστημονικό πείραμα; Πείτε μας τι ακριβώς λέει και εγώ θα σας πω τι θα μου απαντήσει ( όταν πάρω την απάντηση ) στην απλή ερώτηση που του εκάνα:
  • Συμφωνείτε κύριε Καρύδη ότι τα παρακάτω βίντεο [ σύνδεσμοι στα βίντεο σας ] συνιστουν επιστημονική μέθοδο από μέρους του συνεργάτη σας κυρίου [ δεν αναφέρω εδώ το όνομα ];
Πουθενά δεν έγραψα ότι δεν γνωρίζετε τον κύριο Καρύδη! Ίσα - ίσα σας αναφέρω σαν συνεργάτη του γιατί γράψατε:
seismic έγραψε:
17 Μάιος 2019, 23:47
Με τον Καρύδη δεν έχω σταματήσει την συνεργασία. Απλά από αντισεισμικό το γυρίσαμε σε πάκτωση ανεμογεννητριών Μου έκανε δωρεάν την μελέτη για μια ανεμογεννήτρια για ένα εργοστάσιο που θέλησε να συνεργαστούμε για να πακτώσουμε στο έδαφος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας την πρώτη πιλοτική κατασκευή. Ένα άλλο εργοστάσιο θέλησε να συνεργαστεί και μας ζήτησε οικονομική μελέτη. Εκεί είμαστε.

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 20 Μάιος 2019, 23:36

Archmage έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:28
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:14
Δεν μου λες πιστεύεις ότι λέω ψέματα ότι ξέρω τον Καρύδη?
Όχι, εντάξει, τον ξέρεις :8) Αλλά το γεγονός ότι δεν υπογράφει ότι είσαι ο καλύτερος στην ιστορία του πλανήτη κάτι θα έπρεπε να σου λέει.

Αλλά εδώ δεν καταλαβαίνεις ότι 1+1 δεν κάνει 3, αυτό θα σε πειράξει...
Αυτός έχει κύρος? https://www.ce.berkeley.edu/people/faculty/mosalam
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Archmage
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 01:41

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Archmage » 20 Μάιος 2019, 23:38

seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:36
Αυτός έχει κύρος? https://www.ce.berkeley.edu/people/faculty/mosalam
Α να κι ο Μοσαλαμ. Ναι καλός είναι, για δείξε κάνα χαρτί που να λέει ότι είσαι ο σούπερ γουάου στον κόσμο...

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 20 Μάιος 2019, 23:44

Khalid MOSALAM <mosalam@berkeley.edu>
To AreSMareS 20/05/19 at 11:41 PM
Dear Ares,

Giannis Limperis needs psychic evaluation... Consider donating some money because he is poor and can not attend a specialist!

Best regards,

Khalid




2019-20-05 11:05 GMT-07:00 Ares Mares <ares_mares@yahoo.com>:
Show original message



--
-----------------------------------------------------------------
Khalid M. Mosalam, PhD, PE
Professor
733 Davis Hall
Structural Engineering, Mechanics and Materials
Civil and Environmental Engineering
University of California
Berkeley, CA 94720-1710
Tel 510-643-4805
Fax 510-643-8928
e-mail: mosalam@berkeley.edu
http://www.ce.berkeley.edu/~mosalam

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 20 Μάιος 2019, 23:47

Είναι ΤΟΣΟ προβλέψιμος ο κύριος seismic που δείχνω εγώ από πριν το email από τον κύριο Mosalam!

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 20 Μάιος 2019, 23:49

AreSMareS έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:31
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 08:46
Είμαι από τους ανθρώπους που με ακούν και με σέβονται στην καθημερινότητα και από αυτούς που ακούν τους πάντες από τον εργάτη μέχρι τον επιστήμονα γιατί από όλους μαθαίνω...
Μάλλον φταίει το ότι δεν συμφωνώ μαζί σας γιατί είμαι εργαζόμενος αλλά δεν ...με ακούτε!
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:14
Δεν μου λες πιστεύεις ότι λέω ψέματα ότι ξέρω τον Καρύδη?
Μα ΔΕΝ έγραψα αυτό! Γράψατε:
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 18:24
Εσείς μου λέτε είναι ένας κύβος.
Στέλνω το βίντεο στην NEES την μεγαλύτερη σεισμική βάση στον κόσμο και τους ρωτώ τι γνώμη έχουν για το πείραμα.
Απάντηση. Το πείραμα μιλάει μόνο του.
ο Παναγιώτης Καρύδης τα ίδια λέει.
Ο διευθυντής στην σεισμική βάση στην Αμερική τα ίδια λέει
Εσείς κύβος Τι να πιστέψω?
Δηλαδή ...τι ακριβώς λέει ο Παναγιώτης Καρύδης; Ότι ο ..τυχαίος κύβος σας είναι ...επιστημονικό πείραμα; Πείτε μας τι ακριβώς λέει και εγώ θα σας πω τι θα μου απαντήσει ( όταν πάρω την απάντηση ) στην απλή ερώτηση που του εκάνα:
  • Συμφωνείτε κύριε Καρύδη ότι τα παρακάτω βίντεο [ σύνδεσμοι στα βίντεο σας ] συνιστουν επιστημονική μέθοδο από μέρους του συνεργάτη σας κυρίου [ δεν αναφέρω εδώ το όνομα ];
Πουθενά δεν έγραψα ότι δεν γνωρίζετε τον κύριο Καρύδη! Ίσα - ίσα σας αναφέρω σαν συνεργάτη του γιατί γράψατε:
seismic έγραψε:
17 Μάιος 2019, 23:47
Με τον Καρύδη δεν έχω σταματήσει την συνεργασία. Απλά από αντισεισμικό το γυρίσαμε σε πάκτωση ανεμογεννητριών Μου έκανε δωρεάν την μελέτη για μια ανεμογεννήτρια για ένα εργοστάσιο που θέλησε να συνεργαστούμε για να πακτώσουμε στο έδαφος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας την πρώτη πιλοτική κατασκευή. Ένα άλλο εργοστάσιο θέλησε να συνεργαστεί και μας ζήτησε οικονομική μελέτη. Εκεί είμαστε.
Άμα ήξερες Αγγλικά αυτό που τον ρωτάς το απαντά εδώ.
Αλλά επιδή δεν σκαμπάζεις σε αυτό τον σύνδεσμο μιλάει στον δημοσιογράφο του ζούκλα τηλεφωνικά για το πείραμα.
Δες κάτω κάτω στην σελίδα το μαύρο πίνακα με το βελάκι και κάνε κλικ πάνω του να πάρεις την απάντηση.
Αργεί λίγο να ανοίξει https://www.zougla.gr/greece/article/er ... resitexnia
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 20 Μάιος 2019, 23:56

Πρέπει να την έχετε νοιώσει για τα καλά για να με μισείται τόσο. Ή εσείς ή εγώ. Η στάση σας μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω μέχρι οι φρουροί του αντισεισμικού κανονισμού ( φυλάτε τον καλά ) να χρειάζονται ικανοτικό έλεγχο στις κλειδώσεις
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Archmage
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 01:41

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Archmage » 21 Μάιος 2019, 00:05

seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:56
Ή εσείς ή εγώ
Εικόνα

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 21 Μάιος 2019, 00:11

Archmage έγραψε:
21 Μάιος 2019, 00:05
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:56
Ή εσείς ή εγώ
Εικόνα
Ναι θα πέσει μεγάλο ξεβράκωμα με ρεπορτάζ.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Archmage
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 01:41

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Archmage » 21 Μάιος 2019, 00:14

seismic έγραψε:
21 Μάιος 2019, 00:11
Ναι θα πέσει μεγάλο ξεβράκωμα με ρεπορτάζ.
Έτσι μπράβο, τώρα μιλάει σωστά ο ανεξάρτητος διεθνής ερευνητής αντισεισμικής τεχνολογίας, με διπλώματα και επιστημονικές δημοσιεύσεις :romance-hearteyes:

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 21 Μάιος 2019, 00:24

seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:49
Άμα ήξερες Αγγλικά αυτό που τον ρωτάς το απαντά εδώ.
Επειδή ...σκαμπάζω Αγγλικά τι ακριβώς λέει ο κύριος Καρύδης;
Λέει κατ' αρχήν ότι ΔΕΝ είσαι πολιτικός μηχανικός. Μιλά ο αδερφός σας για εσάς, γιατί εσείς δεν γνωρίζετε ...Αγγλικά; Δείχνει την ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΡΑΒΔΟ και δεν λεει ΠΟΥΘΕΝΑ για απολυτη αντισεισμική μέθοδο! Λέει ο αδερφός σας:
Στο σημείο 1:40 "The main idea of our method of our patent is that we anchor the building to the ground. We do this by using a mechanic consist of an anchor ... " κτλ κτλ και δείχνει στο video-wall την ΑΓΚΥΡΑ, γιατί αυτή είναι η ΠΑΤΕΝΤΑ!
Το τραγικό είναι ότι ενώ εξηγεί ότι αυτή η ΑΓΚΥΡΑ είναι η πατέντα δείχνει τον ...τυχαίο κύβο και λέει στο 2:17 το ...πολύ ωραίο: " ...in this video you can see how the same model reacts with and without this patent... method" και εσείς έχετε παραδεχτεί δυο - τρεις φορές ότι την ...πατέντα ( την ΑΓΚΥΡΑ δηλαδή ) ΔΕΝ την έχετε δοκιμάσει σε αυτά τα βίντεο!
Φυσικά λίγο παρακατώ λέει ( στο 2:46 ): "I think this could be a great chance of investments because the need of the people to feel more safe is enormous..." Τι έκανε λέει; Εσείς που θέλετε να σώσετε τον κόσμο; Αυτό κύριε seismic ξεμπροστιάζει και όλες τις χαζομαρούλες του στυλ: "...δεν με αφήνουν να σώσω τον κόσμο"! Λεφτά ζητούσατε από το Disrupt; Εμμμ ναι... Λεφτά τα οποία θα τα παίρνατε για να κάνετε τον κόσμο να ...νοιώθει πιο ασφαλής; Κακό επιστημονικό κατεστημένο!!
Ο κύριος Καρύδης απαντά στην ερώτηση αν είστε πολιτικοί μηχανικοί λέγοντας ότι είστε απλοί τεχνικοί με εμπειρία στις κατασκευές και πολύ συγκεκριμένα λέει: "I have analyzed theoretically ..." Θεωρητικά! Όχι με ...πειράματα! Και τι συμπέρασμα έβγαλε; Ότι ο μηχανισμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ΜΕΤΑ τον πρώτο σεισμό και είναι φτηνότερος!
Στο δε σημείο 8:15 είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!
Ερώτηση: "Your technology will perform better than the other ones or your technology its main advantage is just re-usability?"
και η απάντηση του κυρίου Καρύδη; Επαναχρησιμοποίηση, χαμηλό κόστος και χρήση σε υπαρχουσες κατασκευές! Ούτε λέξη για καλύτερη πόσο μάλλον για την απόλυτη αντισεισμική μέθοδο!
Εσείς δηλαδή κύριε seismic δεν ...ακούσατε να τα λέει; Ναι εντάξει μπορεί να μην ξέρετε Αγγλικά. Δεν ζητήσατε να σας τα ...μεταφράσουν;
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:56
Πρέπει να την έχετε νοιώσει για τα καλά για να με μισείται τόσο. Ή εσείς ή εγώ. Η στάση σας μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω μέχρι οι φρουροί του αντισεισμικού κανονισμού ( φυλάτε τον καλά ) να χρειάζονται ικανοτικό έλεγχο στις κλειδώσεις
Τι να ...νοιώσουμε ακριβώς; Την άγνοια σας; Την υπεροψία σας; Την προσωπικότητα πεζοδρομίου και πόσο τοξική είναι; Το πόσο αναιδής μπορεί να γίνει ένας αλαζονικός άνθρωπος όταν δεν μπορεί να απαντήσει; Ναι ευτυχώς χάρη στις αναρτήσεις σας τα έχεουμε ...νοιώσει μια χάρα!
Συνεχίστε όμως.... Δεν μπορείτε να μας πείτε τίποτα για το NEES, σας πρόλαβα και με τον κύριο Mosalam, πάει χάσατε το μέτρο. Όχι ότι είχαν ποτέ μέτρο οι αναρτήσεις σας αλλά, εντάξει, κουβέντα να γίνετε!

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 21 Μάιος 2019, 06:44

seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 20:36
Δεν μου λέτε ρε παιδιά Αυτό είναι επιστημονικό, εμπεριέχει έρευνα? Φαίνεται ότι το έγραψε ένας αγράμματος? Τι λέτε τώρα Αυτό το άρθρο μου δεν είσαστε σε θέση ούτε να το καταλάβετε και θα με κρίνετε χωρίς καν να μπορείτε να καταλάβετε τι γράφω? Πρέπει να σκίσετε τα πτυχία σας όποτε καταλάβετε τι γράφω.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΈΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΏΝ
Συγγραφέας Ιωάννης Λυμπέρης
Ανεξάρτητος ερευνητής της αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών.
Η αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών στην Ελλάδα διαθέτει εδώ και πολλά χρόνια τους πιο σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς στον κόσμο! Εν τούτοις οι κατασκευές δεν αντέχουν σε οποιοδήποτε μεγάλο σεισμό. Υπάρχουν πάρα πολλοί αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επιφέρουν την καταστροφή και στις ποιο σύγχρονες αντισεισμικές κατασκευές. Βασικά οι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. (Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα οι μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.
Ο συσχετισμός των ποσοτήτων όπως είναι οι “αδρανειακές εντάσεις – δυνάμεις απόσβεσης – ελαστικές δυνάμεις- δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής – αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής – επιβαλλόμενη κίνηση εδάφους” είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης . Σύμφωνα με τους σύγχρονους κανονισμούς, ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται με βάση τις απαιτήσεις του ικανοτικού σχεδιασμού και πλαστιμότητας. Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας.
Ειδικότερα, η έλλειψη ικανοτικού σχεδιασμού των κόμβων και η σαφώς περιορισμένη πλαστιμότητα των στοιχείων οδηγούν σε ψαθυρές μορφές αστοχίας.
Σκοπός του σύγχρονου αντισεισμικού κανονισμού είναι να κατασκευάσει δομές που: α) Σε συχνούς σεισμούς μεγάλης πιθανότητας να συμβούν δεν θα πάθουν τίποτα, β) Σε σεισμούς μέσης πιθανότητας να συμβούν θα πάθουν μικρές, επιδιορθώσιμες ζημιές και γ) Σε πολύ ισχυρούς σεισμούς μικρής όμως πιθανότητας να συμβούν δεν θα έχουμε απώλειες ανθρώπινων ζωών. Άρα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «απόλυτα” στις αντισεισμικές κατασκευές. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «ποιοτικές” κατασκευές που σημαίνει εφαρμογή τουλάχιστον των απαιτήσεων όλων των σύγχρονων κανονισμών. Η ποιότητα των κατασκευών και η ασφάλειά τους, είναι και συνάρτηση της οικονομικής κατάστασης των χωρών, μεταξύ των άλλων παραγόντων. Είναι ευνόητο ότι φτωχές χώρες δεν μπορούν να συγκριθούν με χώρες όπου έχουν ακριβούς σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς. Συμπέρασμα… δεν υπάρχει απόλυτος αντισεισμικός σχεδιασμός σήμερα, και δεν πρέπει να αναφερόμαστε σε απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό. Οπότε υπάρχει μεγάλη ανάγκη σήμερα να εφεύρουμε έναν πιο σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό ο οποίος να ανταποκρίνεται στον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό, με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος.

Οι μηχανισμοί και μέθοδοι σχεδιασμού της εφεύρεσης έχουν σκοπό να ελαχιστοποιήσουν τα προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών, στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι, και οι ισχυροί άνεμοι. Αυτό επιτυγχάνετε ελέγχοντας τις παραμορφώσεις της δομής. Η βλάβη και η παραμόρφωση είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων ελέγχεται και η βλάβη. Η εφεύρεση ελέγχει επαρκώς τις παραμορφώσεις ανεξαρτήτως της διάρκειας και της έντασης του σεισμού. Ρυθμίζει το λίκνισμα στα όρια της ελαστικής μετατόπισης αποτρέποντας ανελαστική μετατόπιση. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή έλξη των παρειών των τοιχωμάτων της κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς τα τοιχώματα ενώνοντας τα δύο μέρη σε ένα σώμα. Τις εντάσεις εφαρμόζουν μηχανισμοί πάκτωσης και έλξης. Αποτελούνται από τένοντες, οι οποίοι διαπερνούν ελεύθερα, το σώμα των παρειών ( με την βοήθεια σωλήνων διόδου ) καθώς και το μήκος γεωτρήσεων κάτω από αυτές. Τα κάτω άκρα των τενόντων πακτώνονται στα βάθη των γεωτρήσεων με μηχανισμούς τύπου μεταλλικών παρειών πίεσης, διαστελλόμενων αξονικά προς τα πρανή, με την βοήθεια περιστρεφόμενων αντεστραμμένων και αντικριστών ακτινίων. Το άνω άκρο των πακτώνεται στις παρειές της ανώτατης στάθμης με μηχανισμούς πάκτωσης και έλξης οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να επιβάλουν θλιπτικά φορτία στις διατομές των τοιχωμάτων. Η έλξη των τενόντων από τους μηχανισμούς ευρισκόμενοι στα ανώτατα άκρα των παρειών των τοιχωμάτων, καθώς και η αντίδραση σε αυτήν την έλξη προερχόμενη από τα κάτω πακτωμένα άκρα των τενόντων στα βάθη των γεωτρήσεων δημιουργούν την ένωση των τοιχωμάτων με το έδαφος. Πριν την ανέγερση της κατασκευής εφαρμόζουμε έλξη στους τένοντες, διπλάσια των εντάσεων υπολογισμού μεταξύ του ύψους της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης στα βάθη της γεώτρησης. Κατά την έλξη του τένοντα από την επιφάνεια εδάφους, ο μηχανισμός πάκτωσης διαστέλλεται, ασκώντας περιφερειακές ακτινικές πιέσεις προς τα χαλαρά πρανή της γεώτρησης, εξασφαλίζοντας αφενός συμπύκνωση αυτών και αφετέρου μεγάλη τριβή στην διεπιφάνεια των σιαγόνων του μηχανισμού και του εδάφους δημιουργώντας συνθήκες συνάφειας για την πάκτωση του μηχανισμού στο εδάφους. Διατηρώντας τις μηχανικές εντάσεις, γεμίζουμε με ένεμα την οπή, για περαιτέρω πρόσφυση, καθώς και για την προστασία του μηχανισμού από οξείδωση. Ολοκληρώνοντας την πάκτωση στο έδαφος διαθέτουμε έναν μηχανισμό θεμελίωσης εις βάθος ο οποίος επιτυχώς αναλαμβάνει τις ανοδικές, και καθοδικές εντάσεις του πέλματος βάσης. Ακολουθεί η σταδιακή κατασκευή του έργου και η ελεύθερη διέλευση των τενόντων μέσα από τις παρειές των τοιχωμάτων με την βοήθεια σωλήνων διόδου και περικοχλίων για την σταδιακή επέκταση του μήκους. Υπάρχει η δυνατότητα απλής πάκτωσης του άνω άκρου των τενόντων στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων, ή μπορούμε εναλλακτικά να επιβάλουμε με τον μηχανισμό έλξης, θλιπτικές εντάσεις στην διατομή τους πριν πακτωθούν. Η μέθοδός σχεδιασμού περιλαμβάνει κατασκευή ικανού αριθμού και μεγέθους τοιχωμάτων οπλισμένου σκυροδέματος, με πανταχόθεν διατομές, τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις, στα οποία οι μηχανισμοί επιβάλουν από τα ανώτατα άκρα τους θλιπτικά φορτία σε όλες τις παρειές της διατομής τους, με σκοπό να εφαρμόσουν ροπές ευστάθειας έναντι των ροπών ανατροπής οι οποίες τους επιβάλλονται από τις πανταχόθεν εδαφικές μετατοπίσεις και τις εντάσεις αδράνειας. Η δύναμη που εφαρμόζει τα θλιπτικά φορτία στις διατομές προέρχεται από μια εξωτερική πηγή, αυτήν του εδάφους θεμελίωσης. Τα τοιχώματα ενδέχεται να βρίσκονται στην περίμετρο του κτιρίου, ( πλην προσόψεων καταστημάτων ) να περιβάλλουν το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα, (ισχυροί πυρήνες) και ενδεχομένως να αποτελούν εσωτερικά τοιχώματα (π.χ. διαχωρισμού διαμερισμάτων) καθ΄ όλο το ύψος του κτιρίου. Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγο της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με την θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτης, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγο των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει περισσότερο η αντοχή ή αντίστροφα μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων. Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )Το τοίχωμα υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού, της τάξεως 50% σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, την δημιουργία ροπών ευστάθειας και την αύξηση αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.
Τις θλιπτικές δυνάμεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις μεταφέρει στον μηχανισμό πάκτωσης εδάφους, ο οποίος τις στέλνει στα πρανή της γεώτρησης. Ο μηχανισμός πάκτωσης αυξάνει την αντοχή του χαλαρού εδάφους θεμελίωσης δημιουργώντας ισχυρές εδαφικές ζώνες παλαβής φορτίων. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, και οι κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν εφελκυσμό ( Ν ) Οι ανοδικές εντάσεις παραλαμβάνονται από τον τένοντα από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και εκτρέποντας αυτές τις κατευθύνει μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματά η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους υπεύθυνες για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) στην παρειά, πλέον δεν υφίστανται.Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εντάσεις αδράνειας της κατασκευής μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις παραμορφοσιακές ιδιομορφές που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού, ώστε η ένταση στον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με την σωστή διαστασιολόγιση των τοιχωμάτων και την τοποθέτησή τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση κατασκευής εδάφους δεν επιτρέπει κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις οι οποίες αυξάνουν τα φορτία κατασκευής και εδάφους. Διατηρεί την κατασκευή, μέσα στα όρια μετατόπισης της ελαστικής φάσης, ανεξαρτήτως τις έντασης και διάρκειας του σεισμού, αποτρέποντας τον συντονισμό.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ
Η συνεργασία μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα επιτυγχάνεται με τη συνάφεια. Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα. Α)Το πρώτο πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, και είναι άκρως ψαθυρή. Για να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε την μη διατμητική αστοχία σκυροδέματος. Εν μέρει η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού. Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος. Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών.
1) Ζητούμενο. Μια μέθοδος όπου το σκυρόδεμα να παραλαμβάνει εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας εντάσεις εφελκυσμού. Β) Δεύτερο πρόβλημα διαφοράς δυναμικού. Κατά την κάμψη των καθ ύψος τοιχωμάτων αναπτύσσονται εντάσεις θλίψης στην μία παρειά και εντάσεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά. Όταν οι εντάσεις φθάσουν σε οριακό σημείο επέρχεται αστοχία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της διατομής στο κάτω μέρος του τοιχώματος του ισογείου η οποία ονομάζεται κρίσιμη περιοχή αστοχίας στην οποία παρατηρείτε η μέγιστη συγκέντρωση εντάσεων θλίψης και εφελκυσμού. Είναι η περιοχή κάμψης της παρειάς του τοιχώματος όπου διαχωρίζουν την φορά τους οι δυνάμεις εφελκυσμού, σε αριστερόστροφη και δεξιόστροφη κατεύθυνση, και η περιοχή της άλλης παρειάς, όπου συγκρούονται οι θλιπτικές δυνάμεις. Η αντίθεση των δυνάμεων του εφελκυσμού σε αυτή την περιοχή, διαχωρίζει τον κορμό του τοιχώματος σε δύο τμήματα αντίθετης δυναμικής με διαφορά δυναμικού. Η κάτω περιοχή, έχει να παραλάβει μεγαλύτερες εντάσεις λόγο των μεγάλων ροπών που κατεβάζει ο μοχλοβραχίονας του υποστυλώματος, με μικρότερο μήκος συνάφειας από αυτήν του άνω μέρους, που εκτείνεται μέχρι το δώμα με αποτέλεσμα την πρόωρη εξόλκευση του χάλυβα του κάτω μέρους.
2) Ζητούμενο Μια μέθοδος συνεργασίας σκυροδέματος χάλυβα η οποία να μην παρουσιάζει διαφορά δυναμικού.
Γ) Τρίτο πρόβλημα μοχλοβραχίονα.Τα τοιχώματα καθ ύψος, αποτελούν ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζεται στο σημείο κάμψης και άρθρωση, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος, με τον μηχανισμό της συνάφειας, επιτρέπει στον μοχλοβραχίονα να πολλαπλασιάζει και να κατεβάζει μεγάλες ροπές στην βάση, καταπονώντας την διατομή του τοιχώματος. Επίσης οι ροπές που κατεβάζει ένα μεγάλο τοιχώματα σε συνεργασία με την άρθρωση βάσης , είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Ζητούμενο. Μία μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος η οποία να αποτρέπει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και τον πολλαπλασιασμό των εντάσεων ροπής.
Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Α) Στην μέθοδο σχεδιασμού το σκυρόδεμα παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού. Ξέρουμε ότι το σκυρόδεμα αναλαμβάνει 12 φορές μεγαλύτερες εντάσεις θλίψης από ότι εφελκυσμού, και ότι ο χάλυβας διαθέτει υπέρ αντοχές στον εφελκυσμό.
Συμπέρασμα Η απουσία διατμητικής αστοχίας, λόγο της ελεύθερης διέλευσης του τένοντα μέσα από τις διατομές σκυροδέματος του τοιχώματος με την βοήθεια των σωλήνων διόδου, σε συνδυασμό, με την υπεραντοχή του σκυροδέματος σε εντάσεις θλίψης, καθώς και την υπεραντοχή του χάλυβα σε εντάσεις εφελκυσμού, είναι τρις παράγοντες που προσφέρει η νέα μέθοδος οι οποίοι συντελούν σε υπεραντοχές της κατασκευής, με λιγότερο χάλυβα. Διότι με αυτήν την μέθοδο δεν αστοχεί πρόωρα το σκυρόδεμα δίνοντας την δυνατότητα στον χάλυβα να εξαντλήσει τις υπεραντοχές του στον εφελκυσμό. Αποτέλεσμα οικονομία χάλυβα και μεγαλύτερη αντοχή. Το μόνο που πρέπει να υπολογιστεί είναι οι διατομή του σκυροδέματος να έχει τις απαιτούμενες αντοχές προς τις καθοδικές εντάσεις θλίψης και τις ανάλογες αντοχές να παρέχει και ο χάλυβας προς τις ανοδικές εντάσεις ανατροπής.
Β) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού δεν παρουσιάζει διαφορά δυναμικού όπως παρουσιάζεται στον μηχανισμό της συνάφειας. Οι εντάσεις εφαρμόζονται στα άκρα του τένοντα. Στο μεν άνω άκρο εντάσεις θλίψης, προερχόμενες από την ροπή ευστάθειας του μηχανισμού, έναντι των ανοδικών εντάσεων της ροπής ανατροπής της παρειάς του τοιχώματος. Στην κάτω άκρη του τένοντα έχουμε εντάσεις τριβής μεταξύ των σιαγόνων του μηχανισμού πάκτωσης και των πρανών της γεώτρησης. Οι δε εντάσεις εφελκυσμού στην διατομή του τένοντα διαχωρίζουν την φορά τους στο μέσον του μήκους του. Αποτέλεσμα. Καταμερισμός εντάσεων, ισοζύγιο ισορροπίας εντάσεων.
Γ) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα ευρισκόμενος καθ ύψος οπότε και τις μεγάλες ροπές που κατεβάζει. Ο μηχανισμός στο άνω άκρο παραλαμβάνει μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργούν την ροπή ανατροπής του τοιχώματος και τον εφελκυσμό στην μια παρειά του, είναι αυτή της ανοδικής δύναμης, και εκτρέποντας αυτήν την στέλνει μέσα στο έδαφος. Αυτό σημαίνει ότι α) Αφαιρεί εντάσεις από τον φέροντα οργανισμό β) Αφαιρεί εντάσεις από τον τένοντα του μηχανισμού διότι καταργεί τον μηχανισμό δημιουργίας εντάσεων του μοχλοβραχίονα γ) Δεν κατεβάζει ουδεμία ροπή στην βάση.
Πείραμα Μέτρηση ανώτερης επιτάχυνσης .

Έκανα διάφορα πειράματα μικροκλίμακας με δοκίμιο κλίμακας 1 προς 7, μάζας 900kg με οπλισμό διπλό κάνναβο 5Χ5 cm Φ/1,5mm, με υλικό σκυροδέματος σε μικροκλίμακα . Χρησιμοποίησα Άμμο με τσιμέντο αναλογίας 1 μέρος τσιμέντου 6
μέροι άμμου. Πλάτος ταλάντωσης 0,15m Μετατόπιση 0,30m Πλήρη ταλάντωση 0,60m Συχνώτητα 2 Hz Επιτάχυνση σε ( g ) a=( -(2*π*2)^2 * 0,15 ) / 9.81
a=3,14χ2=6,28χ2=12,56X12,56=157,754X0,15=23,6631/9,81=2,41g φυσικού σεισμού. Δύναμη αδράνειας (F) ισόγειο F=m.α 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
πρώτος όροφος 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
Σύνολο δύναμης F ( Αδράνεια ) 10,65 + 10,65 = 21,3 kN
Ροπή Αδράνειας
Δύναμη Χ Ύψος ^2
Ισόγειο 10,65Χ0,67Χ0,67= 4,8 kN
Πρώτος όροφος 10,65Χ1,35Χ1,35 = 19,4 kN
Σύνολο Ροπή Αδράνειας 4,8+19,4 = 24,2 Kn
Ο όρος μέτρηση μπορεί να σημαίνει είτε απαρίθμηση με χρήση των φυσικών αριθμών, είτε σύγκριση της ποσότητας κάποιου φυσικού μεγέθους με ένα πρότυπο, δηλαδή σύγκριση με κάποια σταθερή ποσότητα του ίδιου φυσικού μεγέθους. Δηλαδή μέτρησα τις ζημιές στο ίδιο φυσικού μεγέθους σεισμικό δοκίμιο σε δύο φάσεις. Κατ αρχήν όταν αυτό έφερε την ευρεσιτεχνία μου, και κατόπιν τις ζημιές που έπαθε χωρίς την ευρεσιτεχνία μου Αυτά είναι συγκρίσιμα ομοιογενή φυσικά Γίνονται για να συγκριθεί η μέθοδος σχεδιασμού της ευρεσιτεχνίας με αυτήν του σημερινού αντισεισμικού σχεδιασμού. Τα αποτελέσματα της σύγκρισης είναι εμφανή προς το τέλος αυτού του βίντεο το οποίο περιλαμβάνει και τα δύο πειράματα δίπλα δίπλα στην οθόνη ώστε να συγκρίνετε τις δύο μεθόδους μαζί προς όλες τις μετρήσεις. ( μέτρηση ζημιών, επιτάχυνσης κ.λ.π )
Το κατάλαβα το κόλπο Όταν δεν θέλουν να διαβάσει κάποιο άρθρο μου ο κόσμος, λένε Άρες Μάρες Κουκουνάρες με τον κατάλληλο άνθρωπο τρολ, για να περάσει το άρθρο στις πίσω σελίδες. Ζητάω από τον κόσμο που με πάει να με προστατέψει από αυτό το μίασμα που επειδή δεν έχει όνομα εγώ θα τον αποκαλώ Παλιοαδελφή.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 21 Μάιος 2019, 07:56

seismic έγραψε:
21 Μάιος 2019, 06:44
Το κατάλαβα το κόλπο Όταν δεν θέλουν να διαβάσει κάποιο άρθρο μου ο κόσμος, λένε Άρες Μάρες Κουκουνάρες με τον κατάλληλο άνθρωπο τρολ, για να περάσει το άρθρο στις πίσω σελίδες. Ζητάω από τον κόσμο που με πάει να με προστατέψει από αυτό το μίασμα που επειδή δεν έχει όνομα εγώ θα τον αποκαλώ Παλιοαδελφή.
Καλή σας ημέρα κύριε seismc!
Και να σκεφτείτε ότι είμαι ο μοναδικός που πίστευε ( και συνεχίζω να πιστεύω) ότι πίσω από την αλαζονεία, υπεροψία και χυδαία φρασεολογία μπορεί να υπάρχει κάτι... Ότι πίσω από τα ...σεντόνια σας μπορεί να υπάρχει κάτι. Μπορώ να σας υπενθυμίσω πόσες φορές το έχω γράψει αυτό... Δεν συμφώνησα - δεν συμφωνώ με την ανυπαρξία επιστημονικής μεθόδου. Γιατί άραγε ρωτάτε ΤΩΡΑ στο researchgate.net αυτό:
Is there an experienced professor of earthquake technology to tell me his opinion about this experiment?
[Σύνδεσμος σε ένα από τα δήθεν επιστημονικά πειράματά σας]
Τόσα και τόσα χρόνια που ...περιφέρετε αυτά τα βίντεο δεξιά κι αριστερά ήταν - είναι η απόδειξη στους ισχυρισμούς σας ενώ τώρα έχετε αρχίσει να έχετε ...αμφιβολίες; Ο κύριος Καρύδης δεν είναι αρκετά ...ειδικός αφού έχει πει ότι είναι εντάξει τα πειράματα;
Όσο και αν με βρίσετε, όσο κι αν με προσβάλλετε θα συνεχίσω να πιστεύω ότι κάτι έχετε κάνει, σημαντικό ή όχι μένει να αποδειχτεί, ο τρόπος όμως που προσπαθείτε να το αποδείξετε εσείς τώρα το μειώνει τόσο πολύ... Μιλάτε για αναρτήσεις σε επιστημονικά περιοδικά και αντί να πάτε εκεί ( σε αυτά τα επιστημονικά περιοδικά ) να κάνετε ...επιστημονικό διάλογο κάθεστε σε ένα άσχετο forum να βρίζετε έναν ανώνυμο γιατί δεν μπορείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις του. Άραγε κύριε seismic αν σας τεθούν οι ίδιες ερωτήσεις σε εκείνα τα επιστημονικά περιοδικά τι θα κάνετε;

Υ.Γ.
Γιατί δεν μας λέτε τίποτα περισσότερο για το βίντεο ( απόδειξη τίνος πράγματος άραγε; ) από το Disrupt; Πήγατε να πάρετε ...λεφτά αλλά τελικά δεν ...έγινε; Ποιος τα πήρε εκείνη την χρονιά; Πιστεύετε ότι πραγματικά υπάρχει μεγάλο περιθώριο για επενδύσεις στον κλάδο αφού ο κόσμος θέλει να ...νοιώθει πιο ασφαλής;

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32643
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 21 Μάιος 2019, 10:24

seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:52
Archmage έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:36
seismic έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:33
Και για να φάνε τα τρολ του συστήματος!
Δηλαδή; :o
Δεν ξέρεις ότι υπάρχουν πληρωμένα τρολ που συκοφαντούν?
Εμ στο δένδρο το καλό μήλο πετροβολούν. Το σάπιο πέφτει μόνο του.
παραδεχομαι οτι ειμαι ενας πληρωμενος τρολης.

κονομαω χοντρα, σε σκληρο νομισμα. το νομισμα αυτο λεγεται "γέλιο". :a108:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32643
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 21 Μάιος 2019, 10:48

waldorf έγραψε:
20 Μάιος 2019, 18:52
Εδώ και πόσα χρόνια ο μαύρος ο seismic προσπαθεί να μας πείσει για τις απίθανες δυνατότητες του συστήματός του που είναι παγκόσμια πατέντα, και το παραδέχτηκε κι ο μαστρό-Μήτσος που κάτι ξέρει από κατασκευές,που όμως βρίσκουν τοίχο στα συμφέροντα και στο επιστημονικό κατεστημένο που τον πολεμάει γατί συμφέροντα αφού.
Η απορία μου όμως είναι η εξής:
Ποιός διάολο είναι πιο καμένος;Ο seismic ή όλοι εσείς που προσπαθείτε να αποδείξεται ότι ο γαμημένος ο γάιδαρος δεν πετάει;
Εσείς τον τροφοδοτείτε,και αυτό δεν θα ήταν απαραίτητα κακό αν δεν επρόκειτο για κλινική περίπτωση.
Κρατηθήτε λίγο και αφήστε τον άνθρωπο να κυνηγάει όποιους ανεμόμυλους θέλει και να τους επιδιορθώνει άμα λάχει.

τωρα που ειπες ανεμομυλους, μου θυμισες τα ανεμιστηρακια στο σωληνα. εκπιζω μολις κουρασει αυτο το νημα, να ανοιχτει παλι εκεινο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ασέβαστος την 21 Μάιος 2019, 10:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θετικές Επιστήμες”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών