Ανακοίνωση: Όσα μέλη δεν έχουν αλλάξει τον κωδικό τους και γράφτηκαν στο φόρουμ το μήνα Απρίλιο του 2018 θα πρέπει να αλλάξουν τον κωδικό τους υποχρεωτικά έως και τις 31 Μαΐου 2019. Αλλιώς δεν θα μπορούν να συνδεθούν στο φόρουμ μέχρι να αλλάξουν κωδικό.
Το ίδιο ισχύει και για όσα μέλη γράφτηκαν μέσα στο μήνα Μάρτιο του 2018 και δεν συνδέθηκαν τους τελευταίους μήνες ώστε να αλλάξουν τον κωδικό τους.
* Μπορείτε να κλείσετε αυτό το πλαίσιο αφού ενημερωθείτε.

Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Μαθηματικά, Αστρονομία, Κοσμολογία κ.ά.
seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 00:20

AreSMareS έγραψε:
15 Μάιος 2019, 00:03
Δεν απαντήσατε σε όλες τις ερωτήσεις κύριε seismic!
Να τις επαναλάβω λοιπόν:
Μήπως το ιδανικό θα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ακουπάνε καν οι κολώνες στο έδαφος; Κάτι σαν να λέμε να πετά το κτήριο στον αέρα; Έτσι θα έχουμε μηδενική μεταφορά ενέργειας στο κτήριο από το έδαφος άρα και μηδενική καταπόνιση;
Επειδή όμως ιδανικό δεν υπάρχει προσπαθούμε να ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ την μεταφορά ενέργειας! Η δικιά σας εφεύρεση μήπως την ΑΥΞΑΝΕΙ; Αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά σας αυξάνει την ακαμψία του κτηρίου; Γιατί κύριε seismic η ταχύτητα μετάδοσης ενός μηχανικού κύμματος και η ενέργεια που θα μεταφερθεί έχει να κάνει με τις ιδιότητες του ελαστικού μέσου. Μειώνοντας της ελαστικότητα αυξάνετε την μεταδιδόμενη ενέργεια...
Μήπως μου δείχνετε λάθος βίντεο; Πουθενά δεν δείχνει ελαστικά παρεμβύσματα όπως αυτά που σας έδειξα.
Θέλει παρατήρηση Αν δεις την φωτογραφεία θα παρατηρήσεις δύο βάσεις - πλάκες κάτω κάτω, η μία πάνω στην άλλη σαν σάντουιτς και μεταξύ αυτών των δύο πλακών υπάρχουν μούρα ελαστικά τμήματα Αυτά είναι εφέδρανα. Το άλλο που δείχνει η φωτογραφεία είναι ένα ανεξάρτητο φρεάτιο ανελκυστήρα βιδωμένο με το έδαφος στις τέσσερις γωνίες. Είναι ανεξάρτητο γιατί οι πλάκες δεν πατάνε πάνω του. Αν προσέξεις μεταξύ των πλακών και του φρεατίου υπάρχουν μαύρα ελαστικά που χρησιμεύουν για να σταματούν ομαλά την κρούση των πλακών επάνω του όταν αυτές κουνιούνται από τον σεισμό. Βασικά έχουμε ένα φρεάτιο βιδωμένο και ανεξάρτητο, και γύρο από αυτό μια άλλη ανεξάρτητη ελαστική κατασκευή που διαθέτει οριζόντια σεισμική μόνωση. Τα εφέδρανα μειώνουν την μετατόπιση της βάσεις και το δικό μου ελέγχει την ταλάντωση των πάνω ορόφων. Εικόνα
Και κάτι ακόμα. Στα φράγματα δεν τοποθετείς εφέδρανα αλλά μόνο την πατέντα μου για να αυξήσεις την δυναμική του προς τις πλάγιες πιέσεις.

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 15 Μάιος 2019, 00:36

Εντάξει...
Και πάλι δεν απαντάτε όμως, πώς αφού σκοπός μας είναι να ...μειώσουμε την μεταφορά ενέργειας από το έδαφος στο κτήριο, εσείς την αυξάνετε (;) αυξάνοντας την ακαμψία;
Δείτε ένα άλλο παράδειγμα:
Έστω ένα καράβι στην ανοιχτή θάλλασα. Δεν είναι ήσυχος ο καιρός. Υπάρχουν κύμματα. Τέσσερα υποθετικά σενάρια.
  • Το καράβι αφήνεται ελεύθερο να "καβαλάει" τα κύμματα.
  • Το καράβι είναι αγκυρωμένο με αλυσίδες και άγκυρες που απλά ακουμπάνε στον πυθμένα, μόνο το βάρος τους κρατά το πλοίο
  • Το καράβι είναι αγκυρωμένο με αλυσίδες και άγκυρες που είναι πακτωμένες στον βυθό.
  • Το καράβι είναι αγκυρωμένο με άκαμπτα κομματιά μεταλικού υλικού συνδεδεμένα στις άγκυρες και οι άγκυρες είναι πακτωμένες όσο το δυνατόν καλύτερα στον βυθό.
Σε ποιά από τις περιπτώσεις το καράβι δέχετε την μικρότερη δυνατή καταπόνηση;
Διαφέρει σε τίποτα αυτό το υποθετικό σενάριο από την εφεύρεσή σας;

seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 00:39

Γιατί κύριε seismic η ταχύτητα μετάδοσης ενός μηχανικού κύμματος και η ενέργεια που θα μεταφερθεί έχει να κάνει με τις ιδιότητες του ελαστικού μέσου. Μειώνοντας της ελαστικότητα αυξάνετε την μεταδιδόμενη ενέργεια...
Ναι πράγματι έτσι είναι όταν σχεδιάζεις τις κατασκευές με τον σημερινό σχεδιασμό. Εμένα ο σχεδιασμός μου έχει κάτι που δεν έχουν οι άλλες κατασκευές. Και εξηγώ. Όταν μία κολόνα πάει να λυγίσει ή να ανατραπεί η μια πλευρά της θλίβεται και η άλλη εφελκύεται.
Η μία πλευρά της δέχεται μια καθοδική δύναμη και η άλλη μια ανοδική όπως ακριβώς κάνουν τα χέρια μας στο τομόνι του αυτοκινήτου.
Όπως βλέπετε στο σχέδιο... Ο σεισμός δίνει επιτάχυνση μετατόπισης Α και η πλάκα αδράνεια Β αυτές οι εντάσεις δημιουργούν την στροφή Γ Το τοίχωμα παραλαμβάνει την αδράνεια Β από το δώμα και την κατεβάζει διαγώνια όπως δείχνουν τα βελάκια ( 1 ) κάτω στην άρθρωση Στην άρθρωση υπάρχει περιστροφή και δημιουργεί ανοδικές εντάσεις αυτές που δείχνουν τα βελάκια ( 2 ) οι οποίες καταλήγουν στο άνω άκρο του τοιχίου ( 3 ) Ο μηχανισμός τις παραλαμβάνει από το άνω άκρο και τις στέλνει μέσα στο έδαφος όπως δείχνουν τα βελάκια ( 3 ) Κατ αυτόν τον τρόπο σταματάμε την στροφή του τοιχώματος προερχόμενη από την ροπή ανατροπής που επιφέρει την κάμψη του κορμού του και το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης του.
Χωρίς την πατέντα μου όλη αυτή η ανοδική και καθοδική ενέργεια που τείνει να ανατρέψει ή να κάμψει το υποστύλωμα πάει πάνω στα δοκάρια.
Με την πατέντα την εκτρέπω και την πάω μέσα στο έδαφος Εικόνα

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 15 Μάιος 2019, 00:44

seismic έγραψε:
15 Μάιος 2019, 00:39
Με την πατέντα την εκτρέπω και την πάω μέσα στο έδαφος
Μα κύριε seismic μέσα από αυτόν τον μηχανισμό δεν περνά ενέργεια ΑΠΟ το έδαφος στις κολώνες; Πριν ακόμη συνθλιβούν ή αρχίσουν να περιστρέφονται. Αυτός ο μηχανισμός είναι ...μονόδρομος; Τι το εξασφαλίζει αυτό; Οι ίδιες δυνάμεις θλίψης και εφέλκυσης δεν εφαρμόζονται και στον μηχανισμό;

seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 00:56

AreSMareS έγραψε:
15 Μάιος 2019, 00:36
Εντάξει...
Και πάλι δεν απαντάτε όμως, πώς αφού σκοπός μας είναι να ...μειώσουμε την μεταφορά ενέργειας από το έδαφος στο κτήριο, εσείς την αυξάνετε (;) αυξάνοντας την ακαμψία;
Δείτε ένα άλλο παράδειγμα:
Έστω ένα καράβι στην ανοιχτή θάλλασα. Δεν είναι ήσυχος ο καιρός. Υπάρχουν κύμματα. Τέσσερα υποθετικά σενάρια.
  • Το καράβι αφήνεται ελεύθερο να "καβαλάει" τα κύμματα.
  • Το καράβι είναι αγκυρωμένο με αλυσίδες και άγκυρες που απλά ακουμπάνε στον πυθμένα, μόνο το βάρος τους κρατά το πλοίο
  • Το καράβι είναι αγκυρωμένο με αλυσίδες και άγκυρες που είναι πακτωμένες στον βυθό.
  • Το καράβι είναι αγκυρωμένο με άκαμπτα κομματιά μεταλικού υλικού συνδεδεμένα στις άγκυρες και οι άγκυρες είναι πακτωμένες όσο το δυνατόν καλύτερα στον βυθό.
Σε ποιά από τις περιπτώσεις το καράβι δέχετε την μικρότερη δυνατή καταπόνηση;
Διαφέρει σε τίποτα αυτό το υποθετικό σενάριο από την εφεύρεσή σας;
Φυσικά και διαφέρει. Όταν το καράβι ανεβοκατεβαίνει στα κύματα δεν χάνεται η στήριξη του από την θάλασσα, γιατί το κύμα προσαρμόζεται στην καρένα του πλοίου. Όταν όμως έχουμε ένα πολύ μεγάλο πλοίο και συναντήσει ένα μεγάλο κύμα στην θάλασσα το οποίο θα το σηκώσει πολύ ψιλά τότε το πλοίο θα κοπεί στην μέση γιατί ο συνδυασμός α) στα αστήρικτα φορτία της πλώρης και της πρύμης με καθοδική πορεία και β) το ανοδικό κύμα στο κέντρο του πλοίου δημιουργούν ροπές κάμψις και το κόβουν στα δύο. Το ίδιο συμβαίνει όταν η μία κολόνα μέσο τις δοκού πάει να σηκώσει την απέναντι κολόνα. Έρχεται σε αντίθεση με τα στατικά φορτία και σπάει.

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 15 Μάιος 2019, 01:02

Αν το καράβι είναι παράλληλα με τα κύμματα και όχι κάθετα, έτσι ώστε να σηκώνεται ολόκληρο το καράβι και όχι μόνο σε ένα σημείο, γιατί στην πραγματικότητα αυτό γίνεται και με τα κτήρια, δεν σηκώνονται σε ένα μόνο σημείο αλλά ολόκληρα. Τότε σε τι διαφέρει αυτό από την εφεύρεσή σας και ποιά περίπτωση είναι η καλύτερη δυνατή για το καράβι;

seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 01:04

AreSMareS έγραψε:
15 Μάιος 2019, 00:44
seismic έγραψε:
15 Μάιος 2019, 00:39
Με την πατέντα την εκτρέπω και την πάω μέσα στο έδαφος
Μα κύριε seismic μέσα από αυτόν τον μηχανισμό δεν περνά ενέργεια ΑΠΟ το έδαφος στις κολώνες; Πριν ακόμη συνθλιβούν ή αρχίσουν να περιστρέφονται. Αυτός ο μηχανισμός είναι ...μονόδρομος; Τι το εξασφαλίζει αυτό; Οι ίδιες δυνάμεις θλίψης και εφέλκυσης δεν εφαρμόζονται και στον μηχανισμό;
Ναι είναι μονόδρομος και το πείραμα μιλάει μόνο του.
Αν η ενέργεια πάει πάνω στα δοκάρια αυτά σπάνε δες βίντεο.
Αν η ενέργεια την πάμε μέσα στο έδαφος κανένα πρόβλημα Δες βίντεο.

seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 01:08

AreSMareS έγραψε:
15 Μάιος 2019, 01:02
Αν το καράβι είναι παράλληλα με τα κύμματα και όχι κάθετα, έτσι ώστε να σηκώνεται ολόκληρο το καράβι και όχι μόνο σε ένα σημείο, γιατί στην πραγματικότητα αυτό γίνεται και με τα κτήρια, δεν σηκώνονται σε ένα μόνο σημείο αλλά ολόκληρα. Τότε σε τι διαφέρει αυτό από την εφεύρεσή σας και ποιά περίπτωση είναι η καλύτερη δυνατή για το καράβι;
Διαφέρει στο εξής Το καράβι όταν γέρνει δεν παραμορφώνονται οι γωνίες του και γενικά δεν παραμορφώνεται. Η οικοδομή αν γείρει όπως το καράβι παραμορφώνεται ο σκελετός της και σπάει. Μεγάλη διαφορά.

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 15 Μάιος 2019, 01:30

seismic έγραψε:
15 Μάιος 2019, 01:04
Ναι είναι μονόδρομος και το πείραμα μιλάει μόνο του. Αν η ενέργεια πάει πάνω στα δοκάρια αυτά σπάνε δες βίντεο. Αν η ενέργεια την πάμε μέσα στο έδαφος κανένα πρόβλημα
Πώς τα βίντεο που δείχνετε αποδεικνύουν ...οτιδήποτε; Πώς τα βίντεο που δείχνετε αποδεικνύουν ότι ο μηχανισμός σας δεν μεταφέρει περισσότερη ενέργεια από το έδαφος στο κτήριο; Επειδή την πρώτη φορά γκρεμίζεται ενώ την δεύτερη όχι; Μα την πρώτη φορά γκρεμίζεται γιατί το βάρος του κτηρίου προστίθεται στην ενέργεια που μεταφέρεται με τις δονήσεις. Το κτήριο σηκώνεται στις γωνίες και αφήνεται ελεύθερα να ξαναπέσει. Η πτώση αυτή προσθέτει επιπλέον καταπόνηση. Είναι κρούση! Είναι λογική η τόσο μεγάλη μετατόπιση γιατί ο ...σεισμός που προκαλείτε είναι ( το λιγότερο ) αφύσικος! Υπάρχει κανονικότητα στα πειράματα αυτά; Δηλαδή έχετε υπολογίσει τι οριζόντια μετακίνηση της βάσης ισοδυναμεί παραδείγματος χάρη με σεισμό 1 ριχτερ; Γιατί αν αυτό που δείχνετε ισοδυναμεί με 20 ριχτερ τότε ούτε η κατασκευή σας μπορεί να γλειτώσει κανένα κτήριο! Αν αναρωτιέστε γιατί με την ίδια μετακίνηση δεν πέφτει την δεύτερη φορά που έχετε το κτήριο σταθερά συνδεμένο με την βάση είναι γιατί απλά τα υλικά που χρεισημοποιείται ( τσιμέντο κτλ ) σε τόσο μικρές κλίμακες μεγέθους ( είναι δεν είναι 1 μέτρο ύψος; ) αντέχουν πολύ περισσότερο! Για κάντε το ...4 μέτρα ψηλό και κρατήστε το έτσι σταθερά πάνω στην βάση να δούμε τι θα γίνει;
Περίμενω απάντηση πάντως για το πως αυτά τα βίντεο αποδεικνύουν ότι ο μηχανισμός σας είναι μονόδρομος... Όσο για το παράδειγμα με το καράβι θα μου επιτρέψετε να σας επισημάνω κάτι απλό. Σκοπός του παραδείγματος ήταν να δείξει ότι η μικρότερη δυνατή μεταφορά ενέργειας είναι όταν το καράβι αφήνεται ελεύθερο να "καβαλήσει" τα κύμματα. Ναι μπορεί να ήταν άστοχο αλλά στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει. Αυτό που θέλουμε είναι η μικρότερη δυνατή μεταφορά ενέργειας από το έδαφος στο κτήριο! Και θα ρωτήσω για πολλοστή φορά: Πώς το εξασφαλίζει αυτό ο μηχανισμός σας όταν αυξάνει την ακαμψία; Πώς ο μηχανισμός δρα μόνο προς τα κάτω και όχι προς τα πάνω; Πώς δηλαδή μεταφέρει ενέργεια από το κτήριο στο έδαφος και όχι το αντίστροφο; Τα βίντεο που δείχνετε είναι ανάξια λόγου γιατί δεν είναι επιστημονικά πειράματα. Δεν έχουν επαναληψιμότητα ( μπορώ να κάνω το κτήριο να μην πέσει ακόμη και αν δεν είναι ...βιδωμένο, απλά προσθέτοντας βάρος μέσα του, χαμηλά για να μην ταλαντώνετε έτσι σαν τρελό ). Δεν είναι κανονικά με την έννοια του ότι δεν λαμβάνουν καμία υπόψη κλίμακες μεγεθών, σεισμού, σύσταση βάσης που κεινείται, κτλ κτλ.
Να κάνω την ερώτηση αλλιώς:
Έχουμε μια ελαστική κολώνα. Ασχέτως υλικού κατασκευής. Να μπορεί να κάνει ελαστική ταλάντωση. Την ταλαντώνουμε στην βάση της. Πότε θα μεταφερθεί στην κορυφή της κολώνας περισσότερη ενέργεια, όταν η κολώνα έχει μεγάλη ελαστικότητα ή πολύ μικρή, σχεδόν άκαμπτη;

seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 01:45

AreSMareS έγραψε:
15 Μάιος 2019, 01:30
seismic έγραψε:
15 Μάιος 2019, 01:04
Ναι είναι μονόδρομος και το πείραμα μιλάει μόνο του. Αν η ενέργεια πάει πάνω στα δοκάρια αυτά σπάνε δες βίντεο. Αν η ενέργεια την πάμε μέσα στο έδαφος κανένα πρόβλημα
Πώς τα βίντεο που δείχνετε αποδεικνύουν ...οτιδήποτε; Πώς τα βίντεο που δείχνετε αποδεικνύουν ότι ο μηχανισμός σας δεν μεταφέρει περισσότερη ενέργεια από το έδαφος στο κτήριο; Επειδή την πρώτη φορά γκρεμίζεται ενώ την δεύτερη όχι; Μα την πρώτη φορά γκρεμίζεται γιατί το βάρος του κτηρίου προστίθεται στην ενέργεια που μεταφέρεται με τις δονήσεις. Το κτήριο σηκώνεται στις γωνίες και αφήνεται ελεύθερα να ξαναπέσει. Η πτώση αυτή προσθέτει επιπλέον καταπόνηση. Είναι κρούση! Είναι λογική η τόσο μεγάλη μετατόπιση γιατί ο ...σεισμός που προκαλείτε είναι ( το λιγότερο ) αφύσικος! Υπάρχει κανονικότητα στα πειράματα αυτά; Δηλαδή έχετε υπολογίσει τι οριζόντια μετακίνηση της βάσης ισοδυναμεί παραδείγματος χάρη με σεισμό 1 ριχτερ; Γιατί αν αυτό που δείχνετε ισοδυναμεί με 20 ριχτερ τότε ούτε η κατασκευή σας μπορεί να γλειτώσει κανένα κτήριο! Αν αναρωτιέστε γιατί με την ίδια μετακίνηση δεν πέφτει την δεύτερη φορά που έχετε το κτήριο σταθερά συνδεμένο με την βάση είναι γιατί απλά τα υλικά που χρεισημοποιείται ( τσιμέντο κτλ ) σε τόσο μικρές κλίμακες μεγέθους ( είναι δεν είναι 1 μέτρο ύψος; ) αντέχουν πολύ περισσότερο! Για κάντε το ...4 μέτρα ψηλό και κρατήστε το έτσι σταθερά πάνω στην βάση να δούμε τι θα γίνει;
Περίμενω απάντηση πάντως για το πως αυτά τα βίντεο αποδεικνύουν ότι ο μηχανισμός σας είναι μονόδρομος... Όσο για το παράδειγμα με το καράβι θα μου επιτρέψετε να σας επισημάνω κάτι απλό. Σκοπός του παραδείγματος ήταν να δείξει ότι η μικρότερη δυνατή μεταφορά ενέργειας είναι όταν το καράβι αφήνεται ελεύθερο να "καβαλήσει" τα κύμματα. Ναι μπορεί να ήταν άστοχο αλλά στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει. Αυτό που θέλουμε είναι η μικρότερη δυνατή μεταφορά ενέργειας από το έδαφος στο κτήριο! Και θα ρωτήσω για πολλοστή φορά: Πώς το εξασφαλίζει αυτό ο μηχανισμός σας όταν αυξάνει την ακαμψία; Πώς ο μηχανισμός δρα μόνο προς τα κάτω και όχι προς τα πάνω; Πώς δηλαδή μεταφέρει ενέργεια από το κτήριο στο έδαφος και όχι το αντίστροφο; Τα βίντεο που δείχνετε είναι ανάξια λόγου γιατί δεν είναι επιστημονικά πειράματα. Δεν έχουν επαναληψιμότητα ( μπορώ να κάνω το κτήριο να μην πέσει ακόμη και αν δεν είναι ...βιδωμένο, απλά προσθέτοντας βάρος μέσα του, χαμηλά για να μην ταλαντώνετε έτσι σαν τρελό ). Δεν είναι κανονικά με την έννοια του ότι δεν λαμβάνουν καμία υπόψη κλίμακες μεγεθών, σεισμού, σύσταση βάσης που κεινείται, κτλ κτλ.
Να κάνω την ερώτηση αλλιώς:
Έχουμε μια ελαστική κολώνα. Ασχέτως υλικού κατασκευής. Να μπορεί να κάνει ελαστική ταλάντωση. Την ταλαντώνουμε στην βάση της. Πότε θα μεταφερθεί στην κορυφή της κολώνας περισσότερη ενέργεια, όταν η κολώνα έχει μεγάλη ελαστικότητα ή πολύ μικρή, σχεδόν άκαμπτη;
Θα σου απαντήσω αύριο Σαν μια απάντηση αν την διαβάσεις και την καταλάβεις είναι αυτή. Πολλοί μου λένε ότι τα πειράματα που έκανα και είχαν για εμένα τρομερή επιτυχία δεν φανερώνουν την αξία της αντισεισμικής μου ευρεσιτεχνίας διότι το μέγεθός τους είναι μικρό. Πραγματικά ένα πείραμα υπό κλίμακα δεν έχει τα ίδια μεγέθη με μία φυσική κατασκευή διότι έχει άλλη μάζα, δημιουργούνται διαφορετικές εντάσεις. Εν τούτης όταν το δοκίμιο υπό κλίμακα έχει την μικροκλίμακα μέσα στην δομή του και άλλα μεγέθη όπως το μέτρο ελαστικότητας, το πλάτος ταλάντωσης, τότε μπορεί να δώσει μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία να προσεγγίζουν με ένα στατιστικό λάθος + - 10% τα μεγέθη μιας κανονικής μεγάλης κατασκευής.
Αν και εγώ προσπάθησα και κατασκεύασα το πειραματικό δοκίμιο υπό κλίμακα με τους κανόνες της μικροκλίμακας και έκανα και μετρήσεις επιτάχυνσης και εντάσεων που αναπτύχθηκαν πάνω στο δοκίμιο, εν τούτης υποψιαζόμενος ότι θα αμφισβητήσουν τα πειράματά μου, θέλησα να κάνω και μία άλλη μέτρηση η οποία δεν χωρά ουδεμία αμφισβήτηση για το όφελος της αντισεισμικής θωράκισης που προσφέρει η εφεύρεσή μου.
Ο όρος μέτρηση μπορεί να σημαίνει είτε απαρίθμηση με χρήση των φυσικών αριθμών, είτε σύγκριση της ποσότητας κάποιου φυσικού μεγέθους με ένα πρότυπο, δηλαδή σύγκριση με κάποια σταθερή ποσότητα του ίδιου φυσικού μεγέθους. Δηλαδή μέτρησα τις ζημιές στο ίδιο φυσικού μεγέθους σεισμικό δοκίμιο σε δύο φάσεις. Καταρχήν όταν αυτό έφερε την ευρεσιτεχνία μου, και κατόπιν τις ζημιές που έπαθε χωρίς την ευρεσιτεχνία μου ( η οποία δεύτερη μέθοδος είναι αυτή που σχεδιάζουν σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί. ) Αυτά είναι συγκρίσιμα ομοιογενή φυσικά μεγέθη διότι η μάζα το μέγεθος ο χρόνος και η ποσότητα ύλης του δοκιμίου είναι ίδια και στα δύο πειράματα τα οποία γίνονται μόνο και μόνο για να συγκριθεί η μέθοδος σχεδιασμού της ευρεσιτεχνίας με αυτήν του σημερινού αντισεισμικού σχεδιασμού. Τα αποτελέσματα της σύγκρισης είναι εμφανή προς το τέλος αυτού του βίντεο το οποίο περιλαμβάνει και τα δύο πειράματα δίπλα δίπλα στην οθόνη ώστε να συγκρίνετε τις δύο μεθόδους μαζί προς όλες τις μετρήσεις. ( μέτρηση ζημιών, επιτάχυνσης κ.λ.π )

seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 01:55

Αν θες να μάθεις τα κτίρια αντέχουν μισό g επιτάχυνση για πολύ λίγο χρόνο Αυτό άντεξε 2,4 g χωρίς ζημιές.
Σε αυτό το πείραμα.
Από το 2,45 λεπτό μέχρι το 2,50 λεπτό μέσα σε 5 δευτερόλεπτα έκανε 10 πλήρεις ταλαντώσεις των 60 cm... οπότε σε 20 sec έκανε 40 ταλαντώσεις των 60 cm.
Το μοντέλο εκτελεί μια απλή αρμονική ταλάντωση κατά τον άξονα χ πάνω στον οποίο πηγαινοέρχεται Αυτή η παλινδρομική κίνηση δημιουργείται από την κυκλική κίνηση του άκρου του εμβόλου όπου είναι προσαρμοσμένος ο πείρος του ρουλεμάν Η ακτίνα αυτού του κύκλου είναι 0,15m και αυτό είναι το πλάτος ταλάντωσης Α. Έτσι κάνει το πειραματικό μοντέλο διαδρομή 2Α = 0,30m, δηλ πάει από το ένα ακραίο σημείο στο άλλο σε κάθε μισή στροφή του πείρου. Μία πλήρης ταλάντωση όμως σημαίνει να κάνει ο πείρος μια πλήρη στροφή, να επανέλθει δηλ. το μοντέλο στην ακραία θέση από όπου ξεκίνησε. Κάνει επομένως συνολική διαδρομή 0,30 που πήγε και 0,30 που γύρισε = 4Α = 0,60 m. Αν λοιπόν σταθούμε από την πλευρά του μηχανήματος και μετράμε διαδρομές, κάθε προσέγγιση προς το μηχάνημα είναι και μία πλήρης διαδρομή και άρα μία στροφή. Αυτές τις στροφές μετράμε, και τον αντίστοιχο χρόνο τους σε sec. Η συχνότητα (Hz) είναι το κλάσμα: ν = αριθμός τέτοιων πλήρων διαδρομών /αντίστοιχο χρόνο τους. Η περίοδος της ταλάντωσης Τ, δηλ. ο χρόνος μιας πλήρους διαδρομής 0,60m είναι Τ = 1/ν sec. Σε μια πλήρη στροφή του πείρου, έχουμε μία φορά μέγιστη θετική ταχύτητα κατά την μία κατεύθυνση και μια φορά μέγιστη αρνητική. Εμάς βέβαια μας ενδιαφέρουν οι απόλυτες τιμές τους που είναι ίδιες Το ίδιο συμβαίνει και με την επιτάχυνση, αλλά αυτή έχει μέγιστη απόλυτη τιμή όταν η ταχύτητα είναι μηδέν, δηλ. στα άκρα των διαδρομών. Μέγιστη ταχύτητα και μέγιστη επιτάχυνση υπολογίζονται από την γωνιακή ταχύτητα ω που είναι: ω = 2π/Τ. Άρα: μέγιστη ταχύτητα υ: maxυ = ω*Α = 0,15*ω m/sec,
μέγιστη επιτάχυνση α: maxα = ω2*Α = 0,15*ω2 m/sec2. Αυτά τα μέγιστα μεγέθη πραγματοποιούνται στιγμιαία. Αν θέλουμε να πάρουμε την μέση επιτάχυνση, είτε θετική είτε αρνητική, τότε σκεφτόμαστε ότι η ταχύτητα πήγε από το μηδέν στο μέγιστό της σε χρόνο Τ/4. Άρα η μέση επιτάχυνση είναι κατά προσέγγιση: α = maxυ/(Τ/4) = 4*maxυ/Τ = 4*0,15.ω/Τ σε m/sec2. Αυτό βέβαια δε είναι ακριβές, διότι κατά την στιγμή Τ/4 η α είναι μεγαλύτερη (να μη σας μπλέκω με συνημίτονα και ημίτονα).Και στις δύο όμως περιπτώσεις για να βρούμε την επιτάχυνση σε g, πρέπει να διαιρέσουμε τις επιταχύνσεις που είναι σε m/sec2 με την Γήινη επιτάχυνση μάζας που είναι 9,81 m/sec για να πούμε ότι έχουμε πετύχει επιτάχυνση τόσων g. Αναλυτικά αποτελέσματα πειράματος. Από το 2,45 λεπτό μέχρι το 2,50 λεπτό μέσα σε 5 δευτερόλεπτα έκανε 10 πλήρεις στροφές. Δηλαδή 40 πλήρεις στροφές σε 20 sec.1) Οπότε Πλάτος ταλάντωσης Α = 0,15 m.2) Η συχνότητα (Hz) είναι το κλάσμα: ν = αριθμός τέτοιων πλήρων διαδρομών /αντίστοιχο χρόνο τους. Οπότε 40/20 = 2 Hz. 3) Ιδιοπερίοδος Η περίοδος της ταλάντωσης Τ, δηλ. ο χρόνος μιάς πλήρους διαδρομής 0,60m είναι Τ = 1/ν sec Οπότε 1/2 = 0,5 sec. 4) Γωνιακή ταχύτητα ω είναι: ω = 2π/Τ. Οπότε 2Χ3,14/0,5 = 12,56. 5) Μέγιστη ταχύτητα υ: maxυ = *Α = 0,15*ω m/sec. Οπότε 12,56 χ 0,15 = 1,884 m/sec. 6) Mέγιστη επιτάχυνση α: maxα = ω2*Α = 0,15*ω2 m/sec2. Οπότε 12,56 χ 12,56χ0,15 = 23,663. 7)Επιτάχυνση σε g 23,663/9,81 = 2,41g
Το δοκίμιο στο πείραμα είχε γενική μάζα βάρους 900 kg
450 kg το ισόγειο και 450 kg ο πρώτος όροφος
Για να βρούμε την δύναμη αδράνειας F πρώτα στο ισόγειο
F=m.α 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
και ο πρώτος όροφος 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
Σύνολο δύναμης F ( Αδράνεια ) 10,65 + 10,65 = 21,3 kN
Ροπή Αδράνειας
Δύναμη Χ Ύψος ^2 άρα
Ισόγειο 10,65Χ0,67Χ0,67= 4,8 kN
Πρώτος όροφος 10,65Χ1,35Χ1,35 = 19,4 kN
Σύνολο Ροπή Αδράνειας 4,8+19,4 = 24,2 Kn
Εικόνα

AreSMareS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 00:07
Phorum.gr user: AreSMareS

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AreSMareS » 15 Μάιος 2019, 02:03

seismic έγραψε:
15 Μάιος 2019, 01:45
Δηλαδή μέτρησα τις ζημιές στο ίδιο φυσικού μεγέθους σεισμικό δοκίμιο σε δύο φάσεις. Καταρχήν όταν αυτό έφερε την ευρεσιτεχνία μου, και κατόπιν τις ζημιές που έπαθε χωρίς την ευρεσιτεχνία μου ( η οποία δεύτερη μέθοδος είναι αυτή που σχεδιάζουν σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί. ) Αυτά είναι συγκρίσιμα ομοιογενή φυσικά μεγέθη διότι η μάζα το μέγεθος ο χρόνος και η ποσότητα ύλης του δοκιμίου είναι ίδια και στα δύο πειράματα τα οποία γίνονται μόνο και μόνο για να συγκριθεί η μέθοδος σχεδιασμού της ευρεσιτεχνίας με αυτήν του σημερινού αντισεισμικού σχεδιασμού. Τα αποτελέσματα της σύγκρισης είναι εμφανή προς το τέλος αυτού του βίντεο το οποίο περιλαμβάνει και τα δύο πειράματα δίπλα δίπλα στην οθόνη ώστε να συγκρίνετε τις δύο μεθόδους μαζί προς όλες τις μετρήσεις. ( μέτρηση ζημιών, επιτάχυνσης κ.λ.π )
Ναι είναι συγκρίσιμα μεγέθη αλλά ΠΑΝΤΕΛΩΣ άσχετα με έναν πραγματικό σεισμό!!! Ποιό είναι αυτό που θέλετε να μας δείξετε; Ότι ο μηχανισμός σας προστατεύει μια τσιμεντένια κατασκευή 1 επί 1; Ή μήπως ότι προστατεύει κτήρια 10 επί 6 παραδείγματος χάρη; Το πρώτο μας το δείχνουν μια χαρά τα βίντεο ( για 1 επί 1 ) πώς από αυτό ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ το ίδιο και για το 10 επί 6; Αφού δεν έχετε τηρήσει καμιά απόλύτως επιστημονική μεθοδολογία για τις κλίμακες μεγέθους. Θα ίσχυε κύριε seismic και για τα πραγματικά κτήρια αν υπήρχαν αυτές οι ΚΛΙΜΑΚΕΣ μεγέθους. Δεν υπάρχει καμία σύνδεση με την πραγματικότητα εδώ. Οι μετρήσεις που κάνατε ισχύουν μόνο για αυτό το 1 επί 1 κατασκεύασμα δεν μπορούν για κανένα λόγο έτσι αφθαίρετα να μεταφραστούν σε μετρήσεις πραγματικού κόσμου. Είναι επικύνδυνο και να σας εξηγήσω ξανά γιατί, το τσιμέντο που χρησιμοποιείτε για την 1 επί 1 κατασκευή σε τόσο μικρές κλίμακες και χωρίς να ληφθεί καμία απολύτως μέριμνα για μεγέθη σεισμού, από τι είναι φτιαγμένη η βάση πάνω στην οποία κινείται κτλ κτλ ΑΝΤΕΧΕΙ σε ακόμη μεγαλύτερες μετατοπίσεις από ότι της κάνετε εσείς. Κάντε την κατασκευή σας 3 μέτρα. ΒΙδώστε την ξανά στην βάση και κινείστε την με την ίδια δύναμη. Τι λέτε ότι θα γίνει; Μα φυσικά θα πείτε αλλάξαμε κλίμακα... Ε ναι αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Πού είναι οι κλίμακες; βασικά τώρα που το ξανασκέφτομαι αν το κάνετε 3 μέτρα δεν θα χωρεύει έτσι σαν τρελό και στην πρώτη περίπτωση χωρίς να είναι βιδωμένο. Εντελώς διαφορετικά μεγέθη και παράμετροι... Τα στοιχεία που δείχνετε στο τέλος του βίντεο είναι άσχετα και ασύνδετα με την πραγματικότητα. Είναι ένα "στιγμιότυπο" της κατασκευής για δεδομένο υλικό με δεδομένο ύψος. Το ότι μετράτε σωστά και οι υπολογισμοί σας είναι σωστοί επίσης δεν σημαίνει ότι αυτό γίνεται και στην πραγματικότητα!! Να επαναλάβω: για να μεταφραστούν αυτές οι μετρήσεις σε υπολογίσιμα πραγματικά μεγέθη χρειάζονται οι ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ! Που είναι αυτές στα βίντεο και στους αριθμούς που παραθέτετε;
Και πάλι δεν απαντατε στην ερώτηση που έκανα τόσες και τόσες φορές... Αλλά θα συνεχίσω!
Πώς η ακαμψία μειώνει την μεταφερόμενη ενέργεια στην κορυφή και πώς ( και γιατί ) ο μηχανισμός σας είναι ...μονόδρομος και δεν μεταφέρει ενέργεια από το έδαφος στο κτήριο;

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 11095
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 15 Μάιος 2019, 02:44

AreSMareS έγραψε:
15 Μάιος 2019, 01:02
Αν το καράβι είναι παράλληλα με τα κύμματα και όχι κάθετα
θα πάει στον πάτο, βρες κάτι άλλο :lol:

seismic
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 15 Μάιος 2019, 07:12

Δες αυτό το βίντεο και τις φωτογραφίες και θα τα πούμε το απόγευμα για την μικροκλίματα. Θα σου κάνω και εγώ μερικές ερωτήσεις και θα απαντήσω σε όλα αυτά που με ρώτησες και σωστά το έκανες.

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 15 Μάιος 2019, 07:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 15 Μάιος 2019, 07:21

Μηχανικός έγραψε:
14 Μάιος 2019, 23:38
seismic έγραψε:
14 Μάιος 2019, 23:18
Χωρίς την ανατροπή της κολόνας δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει το σπίτι.
Η ανατροπή της κάθε μια κολόνας της κατασκευής είναι η κύρια αιτία της παραμόρφωσης του σκελετού του κτιρίου.
Αν σταματήσουμε την ανατροπή της κολόνας σταματάμε την παραμόρφωση του κτιρίου.
Αν σταματήσεις την παραμόρφωση του κτιρίου δεν θα έχουμε ζημιές.
Χωρίς ζημιές δεν πέφτει καμία κατασκευή στον σεισμό.
Ε τότε τα κτίρια που έχουν υπόγεια και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα να ανατραπούν οι κολόνες τους, δεν πέφτουν ποτέ. :smt005:

Σαλάτα τα έχεις κάνει.
Μου αρέσει και ο φυσικός που επιμένει. :D
Nαι,αλλα αμα μπαζωσουμε εντελως τα υπογεια θα πεφτουν; :003:
Αρα ο seismic εχει δικιο.

Κλειδωμένο


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θετικές Επιστήμες”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών