Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
1) Μία ελαστική βέργα πακτωμένη στην βάση της θα λυγίσει αν της εφαρμόσουμε μια πλάγια δύναμη στο άνω άκρο της.
Αν η δύναμη είναι μικρή η βέργα θα επανέλθει μόνη της στην αρχική της κατακόρυφη θέση.
Αυτό σημαίνει ότι η βέργα αποθήκευσε την ενέργεια της πλάγιας δύναμης μέσο της ελαστικότητας και την εκτόνωσε προς την αντίθετη κατεύθυνση όταν έπαψε να ενεργεί η δύναμη που εφαρμόσαμε. Αυτή λέγετε ελαστική μετατόπιση, κατά την οποία δεν υπάρχουν βλάβες.
Αν όμως η πλάγια δύναμη είναι πολύ μεγάλη, η βέργα θα λυγίσει πολύ και θα σπάσει, δηλαδή θα μετατοπιστεί ανελαστικά και δεν θα επανέλθει στην αρχική της θέση. Το ίδιο συμβαίνει με τα τετραγωνικής μικρής διατομής υποστυλώματα. Οι πολιτικοί μηχανικοί για να πακτώσουν την βάση στα μικρής διατομής υποστυλώματα κατασκευάζουν την πεδιλοδοκό, συνδέοντας κατ αυτόν τον τρόπο το ένα υποστύλωμα με το άλλο αντικριστό του υποστύλωμα.
Αυτή η σύνδεση των υποστυλωμάτων με την πεδιλοδοκό αλλά και με τους δοκούς, είναι η μόνη αντίδραση που διαθέτουν σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί για να αντιμετωπίσουν την ροπή ανατροπής των υποστυλωμάτων η οποία τους επιβάλετε από την αδράνεια των πλακών κατά την διάρκεια του σεισμού.
2) Αν αντί της βέργας πακτώσουμε έναν τάκο παραλληλόγραμμο ο οποίος έχει ακριβώς το ίδιο ύψος με την βέργα, και του επιβάλουμε μια πλάγια δύναμη αυτός δεν θα λυγίσει όπως η βέργα διότι δεν διαθέτει ελαστικότητα μεγάλη. Οι πλάγιες όμως δυνάμεις υπάρχουν και θα ανατρέψουν τον τάκο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα τοιχώματα της κατασκευής.
Οι πολιτικοί μηχανικοί για να σταματήσουν αυτή την ανατροπή των τοιχωμάτων τοποθετούν πάλη ισχυρούς πεδικοδοκούς. Μάταια όμως διότι ο ισχυρότατος μοχλοβραχίονας του τοιχώματος, κατεβάζει πάρα πολύ μεγάλες ροπές στην βάση, λόγο έλλειψης ελαστικότητας και αυξημένης αντοχής στην κάμψη με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον αυτές οι ροπές να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού.
Αποτέλεσμα να σπάει εύκολα η πεδιλοδοκός και η δοκός από τις εντάσεις της ροπής ανατροπής του τοιχώματος.
Μία λύση θα ήταν να αυξήσουμε τις διατομές των δοκών, ώστε να ενισχύσουμε τις αντίρροπες ροπές ευστάθειας των δοκών.
Ξέρουμε όμως ότι αυξάνοντας την μάζα σε κιλά, το ύψος και την επιτάχυνση, αυξάνουμε και την αδράνεια και την ροπή ανατροπής του τοιχώματος.
Οπότε μετά από ορισμένο ύψος των διαστάσεων των τιμών της διατομής της δοκού είναι δώρο άδωρο διότι αυξάνουμε τις εντάσεις.
3) Εδώ έχουμε δύο προβλήματα α) Θέλουμε μία έξτρα δύναμη για να αντιμετωπίσουμε την ισχυρή ροπή ανατροπής του μοχλοβραχίονα του τοιχώματος, χωρίς όμως αυτή η δύναμη να διαθέτει μάζα η οποία πολλαπλασιάζει τις εντάσεις. β) Πρέπει να αποτρέψουμε το τοίχωμα να φέρει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα ο οποίος κατεβάζει πολλαπλασιάζοντας τις ροπές στην βάση.
Υπάρχει λύση σε αυτά τα δύο τεράστια προβλήματα σχεδιασμού?
Ναι υπάρχει
Ως προς το α) πρόβλημα. Σίγουρα αυτή η έξτρα δύναμη που χρειαζόμαστε δεν μπορεί να προέρχεται από τον ίδιο τον φέροντα αλλά χρειάζεται να προέρχεται από μια εξωτερική πηγή. Αυτή η δύναμη μπορεί να προέρχεται ή από τον ουρανό ή από την γη. Αυτό κάνει και ο μηχανισμός της πατέντας. Παίρνει μια δύναμη από την γη αφού πακτώνει ισχυρά με αυτή, και την μεταφέρει επάνω στο δώμα με τον τένοντα άνευ συνάφειας με σκοπό να εφαρμόσει μια ροπή ευστάθειας έναντι της ροπής ανατροπής του τοιχώματος. Ερώτηση. Και γιατί την μεταφέρει πάνω στο δώμα άνευ συνάφειας? Θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει σύνδεση της βάσης με το έδαφος που είναι ποιο φθηνή λύση, αφού έτσι και αλλιώς το τοίχωμα θεωρείτε άκαμπτο με διαφραγματική λειτουργία. Θα είχαμε τα ίδια αποτελέσματα. β) Όχι δεν θα είχαμε τα ίδια αποτελέσματα. Αν ο τένοντας άνευ συνάφειας παραλαμβάνει την ροπή ανατροπής του τοιχώματος από το δώμα, καταργούμε τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα του τοιχώματος.
Συμπέρασμα.
Αυτή είναι η καλύτερη λύση παγκοσμίως για να αντιμετωπίσουμε δυναμικά την ένταση του σεισμού και να σταματήσουμε τις παραμορφώσεις που επιφέρουν βλάβες.
Η μέθοδος σχεδιασμού που σας είπα έλυσε και αυτά τα δύο μεγάλα προβλήματα στην αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών.
Αν η δύναμη είναι μικρή η βέργα θα επανέλθει μόνη της στην αρχική της κατακόρυφη θέση.
Αυτό σημαίνει ότι η βέργα αποθήκευσε την ενέργεια της πλάγιας δύναμης μέσο της ελαστικότητας και την εκτόνωσε προς την αντίθετη κατεύθυνση όταν έπαψε να ενεργεί η δύναμη που εφαρμόσαμε. Αυτή λέγετε ελαστική μετατόπιση, κατά την οποία δεν υπάρχουν βλάβες.
Αν όμως η πλάγια δύναμη είναι πολύ μεγάλη, η βέργα θα λυγίσει πολύ και θα σπάσει, δηλαδή θα μετατοπιστεί ανελαστικά και δεν θα επανέλθει στην αρχική της θέση. Το ίδιο συμβαίνει με τα τετραγωνικής μικρής διατομής υποστυλώματα. Οι πολιτικοί μηχανικοί για να πακτώσουν την βάση στα μικρής διατομής υποστυλώματα κατασκευάζουν την πεδιλοδοκό, συνδέοντας κατ αυτόν τον τρόπο το ένα υποστύλωμα με το άλλο αντικριστό του υποστύλωμα.
Αυτή η σύνδεση των υποστυλωμάτων με την πεδιλοδοκό αλλά και με τους δοκούς, είναι η μόνη αντίδραση που διαθέτουν σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί για να αντιμετωπίσουν την ροπή ανατροπής των υποστυλωμάτων η οποία τους επιβάλετε από την αδράνεια των πλακών κατά την διάρκεια του σεισμού.
2) Αν αντί της βέργας πακτώσουμε έναν τάκο παραλληλόγραμμο ο οποίος έχει ακριβώς το ίδιο ύψος με την βέργα, και του επιβάλουμε μια πλάγια δύναμη αυτός δεν θα λυγίσει όπως η βέργα διότι δεν διαθέτει ελαστικότητα μεγάλη. Οι πλάγιες όμως δυνάμεις υπάρχουν και θα ανατρέψουν τον τάκο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα τοιχώματα της κατασκευής.
Οι πολιτικοί μηχανικοί για να σταματήσουν αυτή την ανατροπή των τοιχωμάτων τοποθετούν πάλη ισχυρούς πεδικοδοκούς. Μάταια όμως διότι ο ισχυρότατος μοχλοβραχίονας του τοιχώματος, κατεβάζει πάρα πολύ μεγάλες ροπές στην βάση, λόγο έλλειψης ελαστικότητας και αυξημένης αντοχής στην κάμψη με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον αυτές οι ροπές να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού.
Αποτέλεσμα να σπάει εύκολα η πεδιλοδοκός και η δοκός από τις εντάσεις της ροπής ανατροπής του τοιχώματος.
Μία λύση θα ήταν να αυξήσουμε τις διατομές των δοκών, ώστε να ενισχύσουμε τις αντίρροπες ροπές ευστάθειας των δοκών.
Ξέρουμε όμως ότι αυξάνοντας την μάζα σε κιλά, το ύψος και την επιτάχυνση, αυξάνουμε και την αδράνεια και την ροπή ανατροπής του τοιχώματος.
Οπότε μετά από ορισμένο ύψος των διαστάσεων των τιμών της διατομής της δοκού είναι δώρο άδωρο διότι αυξάνουμε τις εντάσεις.
3) Εδώ έχουμε δύο προβλήματα α) Θέλουμε μία έξτρα δύναμη για να αντιμετωπίσουμε την ισχυρή ροπή ανατροπής του μοχλοβραχίονα του τοιχώματος, χωρίς όμως αυτή η δύναμη να διαθέτει μάζα η οποία πολλαπλασιάζει τις εντάσεις. β) Πρέπει να αποτρέψουμε το τοίχωμα να φέρει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα ο οποίος κατεβάζει πολλαπλασιάζοντας τις ροπές στην βάση.
Υπάρχει λύση σε αυτά τα δύο τεράστια προβλήματα σχεδιασμού?
Ναι υπάρχει
Ως προς το α) πρόβλημα. Σίγουρα αυτή η έξτρα δύναμη που χρειαζόμαστε δεν μπορεί να προέρχεται από τον ίδιο τον φέροντα αλλά χρειάζεται να προέρχεται από μια εξωτερική πηγή. Αυτή η δύναμη μπορεί να προέρχεται ή από τον ουρανό ή από την γη. Αυτό κάνει και ο μηχανισμός της πατέντας. Παίρνει μια δύναμη από την γη αφού πακτώνει ισχυρά με αυτή, και την μεταφέρει επάνω στο δώμα με τον τένοντα άνευ συνάφειας με σκοπό να εφαρμόσει μια ροπή ευστάθειας έναντι της ροπής ανατροπής του τοιχώματος. Ερώτηση. Και γιατί την μεταφέρει πάνω στο δώμα άνευ συνάφειας? Θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει σύνδεση της βάσης με το έδαφος που είναι ποιο φθηνή λύση, αφού έτσι και αλλιώς το τοίχωμα θεωρείτε άκαμπτο με διαφραγματική λειτουργία. Θα είχαμε τα ίδια αποτελέσματα. β) Όχι δεν θα είχαμε τα ίδια αποτελέσματα. Αν ο τένοντας άνευ συνάφειας παραλαμβάνει την ροπή ανατροπής του τοιχώματος από το δώμα, καταργούμε τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα του τοιχώματος.
Συμπέρασμα.
Αυτή είναι η καλύτερη λύση παγκοσμίως για να αντιμετωπίσουμε δυναμικά την ένταση του σεισμού και να σταματήσουμε τις παραμορφώσεις που επιφέρουν βλάβες.
Η μέθοδος σχεδιασμού που σας είπα έλυσε και αυτά τα δύο μεγάλα προβλήματα στην αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Θέλω να κάνω μια έρευνα για το έργο των κρατικοδίαιτων οργανισμών που ασχολούνται με τους σεισμούς και γενικά τις φυσικές καταστροφές.
ΟΑΣΠ ( Οργανισμός Αντισεισμικής Προστασίας ) Αλήθεια από τι μας προστατεύει ο ΟΑΣΠ? Από τους σεισμούς ή από την νέα έρευνα?
ΕΤΑΜ ( Ελληνικό Τμήμα Αντισεισμικής Μηχανικής ) Ποια είναι η δουλειά του? Έχει εφεύρει κάτι νέο?
ΙΤΣΑΚ ( Ινστιτούτο Τεχνικής Σεισμολογίας και Αντισεισμικών Κατασκευών ) Μετράει τους σεισμούς Το ( Αντισεισμικών Κατασκευών ) τι το θέλει?
Υπάρχει αρμόδιος οργανισμός στην Ελλάδα για να ερευνά για αντισεισμικές ιδέες?
Και αν βρεθεί κάτι νέο ποιος το πιστοποιεί?
Απάντηση. Όλοι δηλώνουν αναρμόδιοι για πιστοποίηση αντισεισμικών ερευνών.
Τι στο διάολο κάνουν και τους πληρώνουμε?
ΟΑΣΠ ( Οργανισμός Αντισεισμικής Προστασίας ) Αλήθεια από τι μας προστατεύει ο ΟΑΣΠ? Από τους σεισμούς ή από την νέα έρευνα?
ΕΤΑΜ ( Ελληνικό Τμήμα Αντισεισμικής Μηχανικής ) Ποια είναι η δουλειά του? Έχει εφεύρει κάτι νέο?
ΙΤΣΑΚ ( Ινστιτούτο Τεχνικής Σεισμολογίας και Αντισεισμικών Κατασκευών ) Μετράει τους σεισμούς Το ( Αντισεισμικών Κατασκευών ) τι το θέλει?
Υπάρχει αρμόδιος οργανισμός στην Ελλάδα για να ερευνά για αντισεισμικές ιδέες?
Και αν βρεθεί κάτι νέο ποιος το πιστοποιεί?
Απάντηση. Όλοι δηλώνουν αναρμόδιοι για πιστοποίηση αντισεισμικών ερευνών.
Τι στο διάολο κάνουν και τους πληρώνουμε?
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
stergiosbik έγραψε: ↑24 Ιούλ 2019, 22:40Σκεπη λέει ο άνθρωπος ρε.Σκεπη.seismic έγραψε: ↑24 Ιούλ 2019, 18:10Για να σου πω ακριβώς πρέπει να ξέρω και πόσα δοκάρια έχει καθώς και το πάχος της πλάκας.Ορέστης 35 έγραψε: ↑24 Ιούλ 2019, 17:13Σεισμικ ποσο κοστιζει μια σκεπη για 70τμ εξοχικο χωρις να σε κλεψει ο εργολαβος;
Ακόμα πρέπει να ξέρω αν έχει κολόνες και βάσεις. Αν έχει πλήρη σκελετό με κολόνες δοκάρια πλάκες και βάσεις τότε
πρακτικά για να μην κυβίζουμε, αν πολλαπλασιάσεις το εμβαδόν των 70 τετραγωνικών μέτρων επί τον αριθμό 0,245 βρίσκεις χονδρικά τα κυβικά σκυροδέματος πλην των βάσεων Δηλαδή 70 Χ 0,245 = 17,15 Κυβικά σκυροδέματος Λογικά θα έχει και 9 βάσεις Χ 1 κυβικό η βάση + 9 κυβικά μέτρα Και αν έχει και πεδιλοδοκούς άλλα 9 κυβικά μέτρα Σύνολον κάπου 36 κυβικά. Ρώτα πόσο έχει το κυβικό στην περιοχή σου καθώς και η εργασία.
Λογικά εργασία και υλικά δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 10000 ευρώ για τα 36 κυβικά οπλισμένου σκυροδέματος.
Τι του λες για σκυρόδεμα;
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Η λύση και για τους ανεμοστρόβιλους βιδώστε το και σώστε το!Μηχανικός έγραψε: ↑01 Αύγ 2019, 12:27stergiosbik έγραψε: ↑24 Ιούλ 2019, 22:40Σκεπη λέει ο άνθρωπος ρε.Σκεπη.seismic έγραψε: ↑24 Ιούλ 2019, 18:10Για να σου πω ακριβώς πρέπει να ξέρω και πόσα δοκάρια έχει καθώς και το πάχος της πλάκας.
Ακόμα πρέπει να ξέρω αν έχει κολόνες και βάσεις. Αν έχει πλήρη σκελετό με κολόνες δοκάρια πλάκες και βάσεις τότε
πρακτικά για να μην κυβίζουμε, αν πολλαπλασιάσεις το εμβαδόν των 70 τετραγωνικών μέτρων επί τον αριθμό 0,245 βρίσκεις χονδρικά τα κυβικά σκυροδέματος πλην των βάσεων Δηλαδή 70 Χ 0,245 = 17,15 Κυβικά σκυροδέματος Λογικά θα έχει και 9 βάσεις Χ 1 κυβικό η βάση + 9 κυβικά μέτρα Και αν έχει και πεδιλοδοκούς άλλα 9 κυβικά μέτρα Σύνολον κάπου 36 κυβικά. Ρώτα πόσο έχει το κυβικό στην περιοχή σου καθώς και η εργασία.
Λογικά εργασία και υλικά δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 10000 ευρώ για τα 36 κυβικά οπλισμένου σκυροδέματος.
Τι του λες για σκυρόδεμα;
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αποφάσισα να κατασκευάσω έργα να κάνω προϊόν την πατέντα μου.
Ζητώ συνεργασία με μηχανουργεία για την παραγωγή του μηχανισμού
Ζητώ συνεργασία με πολιτικούς μηχανικούς για τα στατικά.
Και φυσικά ζητώ δουλειές.
Για πληροφορίες στείλτε μου προσωπικό μήνυμα.
Ζητώ συνεργασία με μηχανουργεία για την παραγωγή του μηχανισμού
Ζητώ συνεργασία με πολιτικούς μηχανικούς για τα στατικά.
Και φυσικά ζητώ δουλειές.
Για πληροφορίες στείλτε μου προσωπικό μήνυμα.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Με την ευκαιρια και επειδη εχει μεγαλη προβολη το νημα, να πω κι εγω τι ζητω:
«Ζητω μουναρες με στητα στηθη και οπισθια»
«Ζητω μουναρες με στητα στηθη και οπισθια»
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αν μου δώσεις δουλειά θα σου δώσω «μουναρες με στητα στηθη και οπισθια»
Και το πιο γερό σπίτι στον κόσμο που κουνιέται μόνο του για να μην κάνεις τον κόπο να κουνιέσαι εσύ!
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 16966
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ο Καραγκιόζης είναι Καραγκιόζης και ο επιστήμονας είναι επιστήμονας.
Αναλαμβάνω την κατασκευή σαν πτυχιούχος εργοδηγός που είμαι, την κατασκευή του μηχανισμού σαν πτυχιούχος μηχανοτεχνίτης που έχω σπουδάσει, και το τεχνικό γραφείο Συνεργάτες Καρύδη Α.Ε τεχνική εταιρεία τις στατικές μελέτες και τις άδειες.
Και όποιος άλλος μηχανικός θελήσει συνεργασία εδώ είμαι .
Αναλαμβάνω την κατασκευή σαν πτυχιούχος εργοδηγός που είμαι, την κατασκευή του μηχανισμού σαν πτυχιούχος μηχανοτεχνίτης που έχω σπουδάσει, και το τεχνικό γραφείο Συνεργάτες Καρύδη Α.Ε τεχνική εταιρεία τις στατικές μελέτες και τις άδειες.
Και όποιος άλλος μηχανικός θελήσει συνεργασία εδώ είμαι .
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ευτυχώς που ο Σύριζα μείωσε τις ποινές και μπορεί να είναι εξαγοράσιμη η ποινή σας.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αν είσαι σύμφωνα με τους κανονισμούς γιατί να υπάρχει ποινή?
Ας τολμήσει κάποιος να με σταματήσει και υπάρχει και η αντίθετη πλευρά του νόμου.
Το νόμισμα και η δικαιοσύνη έχουν δύο όψεις.
Πάει ο Σύριζα Τώρα έχουμε ανάπτυξη.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 27013
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ήλθε η ώρα του "δαγκώματος".
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 16966
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ε ξεκινα τοτε ρε μεγαλε αφου τα εχεις ολα ετοιμα και μη μας ζαλιζεις κι εμας.seismic έγραψε: ↑01 Αύγ 2019, 19:36Ο Καραγκιόζης είναι Καραγκιόζης και ο επιστήμονας είναι επιστήμονας.
Αναλαμβάνω την κατασκευή σαν πτυχιούχος εργοδηγός που είμαι, την κατασκευή του μηχανισμού σαν πτυχιούχος μηχανοτεχνίτης που έχω σπουδάσει, και το τεχνικό γραφείο Συνεργάτες Καρύδη Α.Ε τεχνική εταιρεία τις στατικές μελέτες και τις άδειες.
Και όποιος άλλος μηχανικός θελήσει συνεργασία εδώ είμαι .
Εχουμε που εχουμε την ζεστη.Να μας πρηζεις κι εσυ με τις ψεκασμενιες σου δεν παλευεται.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 33 Απαντήσεις
- 514 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας
07 Μαρ 2024, 10:44
-
-
Νέα δημοσίευση ΣΚΕΡΤΣΟΣ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ Η ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ Η ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ΛΑΡΙΣΑΣ
από Arisvilla » 22 Μαρ 2023, 13:15 » σε Εσωτερική Πολιτική - 30 Απαντήσεις
- 814 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Υδράργυρος
23 Μαρ 2023, 09:45
-
-
-
Νέα δημοσίευση ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
από kongrosian » 23 Αύγ 2022, 18:27 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από stavmanr
23 Αύγ 2022, 19:25
-
-
- 7 Απαντήσεις
- 667 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από stavmanr
18 Μάιος 2022, 11:14