Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Παραφυσική, μεταφυσικά, ανεξήγητα φαινόμενα
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 31 Ιαν 2020, 19:48

Nandros έγραψε:
31 Ιαν 2020, 19:44
seismic έγραψε:
31 Ιαν 2020, 19:34
Nandros έγραψε:
31 Ιαν 2020, 19:28
.
Εσύ ήσουν που τα έκανες ζέπελιν στους μηχ/κούς, λασπιτζή που μας το παίζεις εφευρέτης. Εσύ μπήκες στο σάιτ τους - και σε όλα τα σάιτς της Ελλάδας - να παρουσιάσεις τις μπούρδες σου.
Ναι εγώ ήμουν και δεν ντρέπομαι για αυτό Δεν τα έχω με τους μηχανικούς τα έχω με τους μαλάκες.
Είμαι περήφανος που είμαι και λασπιτζής, γιατί έχω εμπειρίες που πολλοί δεν διαθέτουν.
Εσύ γιατί υπερηφανεύεσαι? Για τις μαλακίες άνευ περιεχομένου που λες ?
Δεν είμαι εγώ αυτός που υπερηφανεύεται.
Τις μαλακίες τις γράφεις εσύ, πχ ανεμιστήρες σε τούνελ για τσάμπα ενέργεια.

Εσύ είσαι που μας τα έχεις κάνει Ζέπελιν, και εδώ και σε όλα τα φόρα που σε μπανάρισαν.
Στο χωριό μου λένε < το καλό φρούτο πετροβολούν. Το σάπιο πέφτει μόνο του! >
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 31 Ιαν 2020, 20:56

Σε αυτό το βίντεο το υποστύλωμα του ισογείου γίνεται κομμάτια Μπορείτε να μου πείτε τις εντάσεις που ενεργούν πάνω σε αυτές τις κομβικές περιοχές? Για να δω με ποιους μιλάω, και τι ξέρουν από μηχανική.
Εγώ έχω την λύση να μην συμβεί αυτή η ψαθυρή αστοχία. Εσείς την έχετε?
Τι να τα κάνω τα μαθηματικά σας όταν με μια μεγάλη μετατόπιση με μεγάλη επιτάχυνση διαρκείας το κτίριο θα πέσει?

Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 01 Φεβ 2020, 18:37

Να μας απαντήσουν στο πάρα πάνω ερώτημα οι Ασέβαστος και Nandros που ξέρουν να κρίνουν αλλά δεν ξέρουν την τύφλα τους..
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27105
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 01 Φεβ 2020, 19:47

seismic έγραψε:
01 Φεβ 2020, 18:37
Να μας απαντήσουν στο πάρα πάνω ερώτημα οι Ασέβαστος και Nandros που ξέρουν να κρίνουν αλλά δεν ξέρουν την τύφλα τους..
Σε γράψαμε στα @@ μας εχτές, σε γράψαμε και σήμερα, αλλά είσαι τόσο άρρωστος που κωλοτρίβεσαι στην γκλίτσα.
Δεν γελάμε πια μαζί σου παλιάτσε, έγινες βαρετός.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 01 Φεβ 2020, 19:49

Nandros έγραψε:
01 Φεβ 2020, 19:47
seismic έγραψε:
01 Φεβ 2020, 18:37
Να μας απαντήσουν στο πάρα πάνω ερώτημα οι Ασέβαστος και Nandros που ξέρουν να κρίνουν αλλά δεν ξέρουν την τύφλα τους..
Σε γράψαμε στα @@ μας εχτές, σε γράψαμε και σήμερα, αλλά είσαι τόσο άρρωστος που κωλοτρίβεσαι στην γκλίτσα.
Δεν γελάμε πια μαζί σου παλιάτσε, έγινες βαρετός.
:smt005::smt005::smt005:
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32807
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 03 Φεβ 2020, 10:00

seismic έγραψε:
01 Φεβ 2020, 18:37
Να μας απαντήσουν στο πάρα πάνω ερώτημα οι Ασέβαστος και Nandros που ξέρουν να κρίνουν αλλά δεν ξέρουν την τύφλα τους..
δεν ξερω, δεν ειμαι πολμηχ.

κρινω οτι λες βλακειες και οτι η πατεντα σου ειναι βλακεια επειδη το εχουν αναλυσει δεκαδες μηχανικοι, δεκαδες φορες, σε δεκαδες φορουμ, και ουτε ενας δεν εχει βρεθει να πει οτι εχει καποια αξια. εμπιστευομαι την κριση τους.

επισης, κρινω οτι εισαι παντελως ασχετος, απο τα ανεμιστηρακια στο σωληνα, που ειναι τοσο ξεκαθαρη βλακεια που την καταλαβαινει οποιος εχει βγαλει δημοτικο.

το αλλο το βυσμα στηριξης , μοιαζει λογικο να λειτουργει. απλως δεν ειναι κατι πρωτοπορικο, ενα βυσμα ειναι σε μεγαλο μεγεθος.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Φεβ 2020, 16:11

Ασέβαστος έγραψε:
03 Φεβ 2020, 10:00
seismic έγραψε:
01 Φεβ 2020, 18:37
Να μας απαντήσουν στο πάρα πάνω ερώτημα οι Ασέβαστος και Nandros που ξέρουν να κρίνουν αλλά δεν ξέρουν την τύφλα τους..
δεν ξερω, δεν ειμαι πολμηχ.

κρινω οτι λες βλακειες και οτι η πατεντα σου ειναι βλακεια επειδη το εχουν αναλυσει δεκαδες μηχανικοι, δεκαδες φορες, σε δεκαδες φορουμ, και ουτε ενας δεν εχει βρεθει να πει οτι εχει καποια αξια. εμπιστευομαι την κριση τους.

επισης, κρινω οτι εισαι παντελως ασχετος, απο τα ανεμιστηρακια στο σωληνα, που ειναι τοσο ξεκαθαρη βλακεια που την καταλαβαινει οποιος εχει βγαλει δημοτικο.

το αλλο το βυσμα στηριξης , μοιαζει λογικο να λειτουργει. απλως δεν ειναι κατι πρωτοπορικο, ενα βυσμα ειναι σε μεγαλο μεγεθος.
Ασέβαστε. Σεβαστή η άποψή σου. Όμως το θέμα που ασχολούμαι δεν είναι θέμα πολιτικού μηχανικού και για αυτό δεν ξέρουν.
Είναι θέμα εφαρμοσμένης έρευνας και μόνο ο ερευνητής έχει την ολοκληρωμένη άποψη. Το ότι μου έχουν απαντήσει ναι μου έχουν αλλά δεν έχουν σωστή άποψη. Υπάρχουν και πολιτικοί μηχανικοί που το έχουν καταλάβει. Αλλά δεν μπορούν να έχουν άποψη στην δική μου έρευνα γιατί απλά παπαγαλίζουν μια άλλη μέθοδο σχεδιασμού τελείως διαφορετική από την δική μου.
Η αγκύρωση εδάφους είναι κομμάτι της ευρεσιτεχνίας και είναι όπως είπες ένα μεγάλο βύσμα.
Αλλά είναι μοναδικό στον κόσμο και για τον λόγο αυτό έχω δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.
Είναι και ο πιο ισχυρός μηχανισμός πάκτωσης. Από αυτόν ξεκινούν όλα. Αν ο μηχανισμός δεν μπορέσει να παραλάβει 3000 kΝ είναι άχρηστη η θεωρεία μου για τις κατασκευές. Οι υφιστάμενοι μηχανισμοί πάκτωσης εδάφους, θεωρούν αδιανόητα τα φορτία των 3000 kΝ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 03 Φεβ 2020, 16:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Lord Brum
Δημοσιεύσεις: 15288
Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
Phorum.gr user: coriander

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum » 03 Φεβ 2020, 16:16

seismic έγραψε:
31 Ιαν 2020, 20:56
Σε αυτό το βίντεο το υποστύλωμα του ισογείου γίνεται κομμάτια Μπορείτε να μου πείτε τις εντάσεις που ενεργούν πάνω σε αυτές τις κομβικές περιοχές? Για να δω με ποιους μιλάω, και τι ξέρουν από μηχανική.
Εγώ έχω την λύση να μην συμβεί αυτή η ψαθυρή αστοχία. Εσείς την έχετε?
Τι να τα κάνω τα μαθηματικά σας όταν με μια μεγάλη μετατόπιση με μεγάλη επιτάχυνση διαρκείας το κτίριο θα πέσει?

αυτό που βλέπεις είναι τυπική ψαθυρή αστοχία εκρηκτικού τύπου κοντού υποστυλώματος. Οφέιλεται σε διάτμηση και αστοχεί ο θλιπτήρας του σκυροδέματος, αν του βάλεις προένταση θα το κάνεις πολύ χειρότερο. Ο μόνος τρόπος αν το αντιμετωπίσεις είναι 1) να περιορίσεις τις οριζόντιες μετακινήσεις με τοιχώματα, 2) να μην έχεις κοντό υποστύλωμα (αρμός μεταξύ παρειών υποστυλώματςο και τοίψου πάνω και κάτω) και 3) με δισδιαγώνιο οπλισμό, όπου πάλι θα έχεις θέμα αλλά θα το μετριάσεις. κοινώς ΟΧΙ κοντα υποστυλώματα
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Φεβ 2020, 16:55

Lord Brum έγραψε:
03 Φεβ 2020, 16:16
seismic έγραψε:
31 Ιαν 2020, 20:56
Σε αυτό το βίντεο το υποστύλωμα του ισογείου γίνεται κομμάτια Μπορείτε να μου πείτε τις εντάσεις που ενεργούν πάνω σε αυτές τις κομβικές περιοχές? Για να δω με ποιους μιλάω, και τι ξέρουν από μηχανική.
Εγώ έχω την λύση να μην συμβεί αυτή η ψαθυρή αστοχία. Εσείς την έχετε?
Τι να τα κάνω τα μαθηματικά σας όταν με μια μεγάλη μετατόπιση με μεγάλη επιτάχυνση διαρκείας το κτίριο θα πέσει?

αυτό που βλέπεις είναι τυπική ψαθυρή αστοχία εκρηκτικού τύπου κοντού υποστυλώματος. Οφέιλεται σε διάτμηση και αστοχεί ο θλιπτήρας του σκυροδέματος, αν του βάλεις προένταση θα το κάνεις πολύ χειρότερο. Ο μόνος τρόπος αν το αντιμετωπίσεις είναι 1) να περιορίσεις τις οριζόντιες μετακινήσεις με τοιχώματα, 2) να μην έχεις κοντό υποστύλωμα (αρμός μεταξύ παρειών υποστυλώματςο και τοίψου πάνω και κάτω) και 3) με δισδιαγώνιο οπλισμό, όπου πάλι θα έχεις θέμα αλλά θα το μετριάσεις. κοινώς ΟΧΙ κοντα υποστυλώματα
Συμφωνώ με ότι λες αλλά θα προσθέσω και πολλές άλλες αιτίες. Το θέμα είναι τι εννοούμε κοντό? Κοντό γιατί είναι μικρό σε ύψος, ή κοντό ως προς τα άλλα υποστυλώματα? Αν είναι κοντύτερο από τα άλλα διαθέτει μικρότερη ελαστικότητα οπότε φυσικό είναι όλες οι εντάσεις να πηγαίνουν επάνω του αφού τα άλλα υποχωρούν λόγο του ότι διαθέτουν ελαστικότητα. Μετά το τοίχωμα ( στηθαίο ) δημιουργεί υπομόχλιο στον μοχλοβραχίονα του υποστυλώματος και έχουμε και άλλου είδους διάτμηση στην οποία αναφέρομαι πιο κάτω. Ως προς την προένταση που λες θα το έκανε χειρότερο διαφωνώ. Ναι η προένταση δημιουργεί εκρηκτική αστοχία αλλά αυξάνει την αντοχή της διατομής προς την τέμνουνα.
Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q ) Το σκυρόδεμα του τοιχώματος υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού της τάξεως του 50% του σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Γενικός η επιβολή των θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται τόσο για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, όσο και για την δημιουργεία ροπων ευστάθειας καθώς και για μεγαλύτερη αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές στα πλαίσια της επαλληλίας, έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.

Τις θλιπτικές τάσεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις κατευθύνει στον μηχανισμό πάκτωσης του εδάφους ο οποίος τις μεταβιβάζει στα πρανή στα βάθη της γεώτρησης, αυξάνοντας την απόκριση του εδάφους θεμελίωσης προς τις καθοδικές εντάσεις, δημιουργώντας περισσότερες και ισχυρότερες εδαφικές ζώνες επιρροής. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, σε συνεργασία με τις κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν τον εφελκυσμό ( Ν ) Τις ανοδικές εντάσεις τις παραλαμβάνει ο ελεύθερης διέλευσης τένοντας από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και τις εκτρέπει στέλτωντας αυτές μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας καθ αυτόν τον τρόπο την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματάει η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους οι οποίες ευθύνονται για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.
Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) που παρατηρούνται στην μια από της δύο παρειές του τοιχώματος δεν υφίστανται πλέον.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις σχετικές μετατοπίσεις (δηλ τα drifts) και άρα η ένταση και η παραμόρφωση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. . Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο μπορεί να κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση της κατασκευής με το έδαφος δεν επιτρέπει τις κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις που αυξάνουν τα φορτία της κατασκευής και του εδάφους. Διατηρεί σταθερά μικρό, το εύρος των μετατοπίσεων των κατασκευών, ανεξαρτήτως έντασης και διάρκειας του σεισμού, ελέγχοντας την παραμόρφωση και τον συντονισμό άρα και τις αστοχίες.
Άλλα προβλήματα που λύνει η νέα μέθοδος σχεδιασμού.
. Το πρώτο βασικό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την ανάπτυξη υπεραντοχης του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή. Αυτό, προκειμένου να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, άρα πρέπει να αποτρέψουμε την ανάπτυξη της υπεραντοχής του χάλυβα που επιφέρει την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης . Η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού. Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος. Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών
Συμπέρασμα πρώτο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της υπεραντοχής των προδιαγραφών του χάλυβα. Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος όπου το σκυρόδεμα να παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού.
Το δεύτερο πρόβλημα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας είναι η διαφορά δυναμικού.
Κατά την κάμψη των καθ ύψος τοιχωμάτων αναπτύσσονται αφενός εντάσεις θλίψης στην μία παρειά και εντάσεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά. Όταν οι εντάσεις φθάσουν σε οριακό σημείο επέρχεται αστοχία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της διατομής στο κάτω μέρος του τοιχώματος του ισογείου η οποία ονομάζεται κρίσιμη περιοχή αστοχίας στην οποία παρατηρείτε η μεγαλύτερη συγκέντρωση εντάσεων θλίψης και εφελκυσμού. Είναι η περιοχή αυτή όπου διαχωρίζουν την φορά τους οι δυνάμεις εφελκυσμού σε αριστερόστροφης και δεξιόστροφης κατεύθυνσης, και όπου συγκρούονται οι θλιπτικές δυνάμεις. Η αντίθετη διεύθυνση των δυνάμεων εφελκυσμού διαχωρίζει τον κορμό του τοιχώματος σε δύο διαφορετικές περιοχές με ξεχωριστούς μηχανισμούς συνάφειας οι οποίοι έρχονται σε αντίθεση και παρουσιάζουν διαφορά δυναμικού. Η κάτω περιοχή, έχει να παραλάβει μεγαλύτερες εντάσεις λόγο των μεγάλων ροπών που κατεβάζει ο μοχλοβραχίονας του υποστυλώματος, με μικρότερη συνάφεια από αυτήν του άνω μέρους, με αποτέλεσμα την πρόωρη εξόλκευση του χάλυβα στην περιοχή αυτή πριν εξαντλήσει τις προδιαγραφές του σε εφελκυσμό.
Εδώ υπάρχει καθαρά μεγάλη διαφορά δυναμικού στις δύο περιοχές του μηχανισμού της συνάφειας.
Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα η οποία να μην παρουσιάζει διαφορά δυναμικού.
Τρίτο πρόβλημα
Τα κάθετα επιμήκη τοιχώματα, ευρισκόμενα το ένα πάνω στο άλλο καθ ύψος, αποτελούν τεράστιους ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζεται μεταξύ της ελαστικής και της άκαμπτης περιοχής του κορμού τους και άρθρωση, η οποία επιτρέπει την στροφή, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται, και ενεργοποιήτε κατά την μετατόπιση του εδάφους και την αντίθεση των αδρανιωκών εντάσεων. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος, με τον μηχανισμό της συνάφειας, σε άψογη συνεργασία με τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και την άρθρωση, πολλαπλασιάζουν τις εντάσεις κατεβάζοντας μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Ζητούμενο έρευνας. Μία νέα μέθοδος όπλισης του σκυρωδέματος η οποία να αποτρέπει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα, ο οποίος κατεβάζει και πολλαπλασιάζει τις ροπές του πέλματος βάσης.

Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΘΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Α) Με την νέα μέθοδος σχεδιασμού το σκυρόδεμα παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού. Ξέρουμαι ότι το σκυρώδεμα βάση των προδιαγραφών του αναλαμβάνει 12 φορές περισσότερες θλιπτικές εντάσεις από αυτές του εφελκυσμού. Ξέρουμε επίσης ότι ο χάλυβας διαθέτει υπέραντοχές στον εφελκυσμό.
Συμπέρασμα Η απουσία διατμιτικής αστοχείας λόγο της ελεύθερης διέλευσης του τένοντα μέσα από σωλήνα ο οποίος καταργεί τον μηχανισμού της συνάφειας, σε συνδιασμό, με την υπεραντοχή του σκυροδέματος σε εντάσεις θλίψης, καθώς και την υπεραντοχή του χάλυβα σε εντάσεις εφελκυσμού, είναι τρις παράγοντες που προσφέρει η νέα μέθοδος οι οποίοι συντελούν σε υπεραντοχές της κατασκευής, με λιγότερο χάλυβα. Διότι με αυτήν την μέθοδο δεν αστοχεί πρόωρα το σκυρόδεμα δήνωντας την δυνατότητα στον χάλυβα να εξαντλίσει τις υπεραντοχές του στον εφελκυσμό. Αποτέλεσμα οικονομία και μεγαλύτερη αντοχή. Το μόνο που πρέπει να υπολογηστεί είναι οι διατομή του σκυροδέματος να έχει τις απετούμενες αντοχές προς τις καθοδικές εντάσεις θλίψης και τις ανάλογες αντοχές να παρέχει και ο χάλυβας προς τις ανοδικές εντάσης ανατροπής.
Β) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού δεν παρουσιάζει διαφορά δυναμικού όπως παρουσιάζεται στον μηχανισμό της συνάφειας, για τον εξείς λόγο. Οι εντάσεις εφαρμόζονται στα άκρα του τένοντα. Στο μεν δώμα έχουμε εντάσεις θλίψης, προερχόμενες από τις ροπές ισορροπίας του μηχανισμού πάκτωσης και από τις ανωδικές εντάσεις ανατροπής της παρειάς του τοιχώματος. Στην άλλη άκρη του τένοντα έχουμε εντάσεις τριβής μεταξύ των σιαγώνων του μηχανισμού πάκτωσης και του εδάφους. Οι δε εντάσεις εφελκυσμού στην διατομή του τένοντα διαχωρίζουν την φορά τους στο μέσον του μίκους του το οποίος εκτίνεται και κάτοθεν τις κατασκευής μέσα στα βάθη της γεώτρησης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τον καταμερισμό των εντάσεων στα δύο άκρα του και στο κέντρο του μήκους του. Συμπέρασμα Με την νέα μέθοδο σχεδιασμού δεν υφίστατε η διαφορά δυναμικού που εμφανίζετε στον μηχανισμό της συνάφειας διότι υφίστατε ισοζύγιο ισοροπείας εντάσεων.
Γ) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα διότι ο ελεύθερος τένοντας του μηχανισμού δεν κατεβάζει ροπές στην βάση όπως αυτό συμβαίνει με τον μηχανισμός της συνάφειας, αλλά τις παραλαμβάνει από την ανώτατη στάθμη της παρειάς των καθ ύψος τοιχωμάτων και τις στέλνει μέσα στο έδαφος κάτω από την θεμελίωση. Αυτό συμαίνει αφενός ότι αφαιρεί εντάσεις από τον φέροντα οργανισμό και αφεταίρου δεν πολλαπλασιάζει τις εντάσεις όπως συμβαίνει με τον μηχανισμό της συνάφειας και τον μοχλοβραχίονα. Συμπέρασμα. 1) Μικρότερες εντάσεις εφελκυσμού στον χάλυβα 2) Μοίωση έως και εξάληψη των εντάσεων των ροπών και των αντίρροπων ροπών που παρουσιάζονται γύρω από τα κομβικά σημεία. Δηλαδή εξασφαλήσαμε τον πλήρη έλεγχο των παραμορφώσεων.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Lord Brum
Δημοσιεύσεις: 15288
Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
Phorum.gr user: coriander

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum » 03 Φεβ 2020, 18:18

seismic έγραψε:
03 Φεβ 2020, 16:55
Lord Brum έγραψε:
03 Φεβ 2020, 16:16
seismic έγραψε:
31 Ιαν 2020, 20:56
Σε αυτό το βίντεο το υποστύλωμα του ισογείου γίνεται κομμάτια Μπορείτε να μου πείτε τις εντάσεις που ενεργούν πάνω σε αυτές τις κομβικές περιοχές? Για να δω με ποιους μιλάω, και τι ξέρουν από μηχανική.
Εγώ έχω την λύση να μην συμβεί αυτή η ψαθυρή αστοχία. Εσείς την έχετε?
Τι να τα κάνω τα μαθηματικά σας όταν με μια μεγάλη μετατόπιση με μεγάλη επιτάχυνση διαρκείας το κτίριο θα πέσει?

αυτό που βλέπεις είναι τυπική ψαθυρή αστοχία εκρηκτικού τύπου κοντού υποστυλώματος. Οφέιλεται σε διάτμηση και αστοχεί ο θλιπτήρας του σκυροδέματος, αν του βάλεις προένταση θα το κάνεις πολύ χειρότερο. Ο μόνος τρόπος αν το αντιμετωπίσεις είναι 1) να περιορίσεις τις οριζόντιες μετακινήσεις με τοιχώματα, 2) να μην έχεις κοντό υποστύλωμα (αρμός μεταξύ παρειών υποστυλώματςο και τοίψου πάνω και κάτω) και 3) με δισδιαγώνιο οπλισμό, όπου πάλι θα έχεις θέμα αλλά θα το μετριάσεις. κοινώς ΟΧΙ κοντα υποστυλώματα
Συμφωνώ με ότι λες αλλά θα προσθέσω και πολλές άλλες αιτίες. Το θέμα είναι τι εννοούμε κοντό? Κοντό γιατί είναι μικρό σε ύψος, ή κοντό ως προς τα άλλα υποστυλώματα? Αν είναι κοντύτερο από τα άλλα διαθέτει μικρότερη ελαστικότητα οπότε φυσικό είναι όλες οι εντάσεις να πηγαίνουν επάνω του αφού τα άλλα υποχωρούν λόγο του ότι διαθέτουν ελαστικότητα. Μετά το τοίχωμα ( στηθαίο ) δημιουργεί υπομόχλιο στον μοχλοβραχίονα του υποστυλώματος και έχουμε και άλλου είδους διάτμηση στην οποία αναφέρομαι πιο κάτω. Ως προς την προένταση που λες θα το έκανε χειρότερο διαφωνώ. Ναι η προένταση δημιουργεί εκρηκτική αστοχία αλλά αυξάνει την αντοχή της διατομής προς την τέμνουνα.
Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q ) Το σκυρόδεμα του τοιχώματος υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού της τάξεως του 50% του σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Γενικός η επιβολή των θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται τόσο για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, όσο και για την δημιουργεία ροπων ευστάθειας καθώς και για μεγαλύτερη αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές στα πλαίσια της επαλληλίας, έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.

Τις θλιπτικές τάσεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις κατευθύνει στον μηχανισμό πάκτωσης του εδάφους ο οποίος τις μεταβιβάζει στα πρανή στα βάθη της γεώτρησης, αυξάνοντας την απόκριση του εδάφους θεμελίωσης προς τις καθοδικές εντάσεις, δημιουργώντας περισσότερες και ισχυρότερες εδαφικές ζώνες επιρροής. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, σε συνεργασία με τις κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν τον εφελκυσμό ( Ν ) Τις ανοδικές εντάσεις τις παραλαμβάνει ο ελεύθερης διέλευσης τένοντας από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και τις εκτρέπει στέλτωντας αυτές μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας καθ αυτόν τον τρόπο την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματάει η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους οι οποίες ευθύνονται για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.
Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) που παρατηρούνται στην μια από της δύο παρειές του τοιχώματος δεν υφίστανται πλέον.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις σχετικές μετατοπίσεις (δηλ τα drifts) και άρα η ένταση και η παραμόρφωση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. . Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο μπορεί να κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση της κατασκευής με το έδαφος δεν επιτρέπει τις κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις που αυξάνουν τα φορτία της κατασκευής και του εδάφους. Διατηρεί σταθερά μικρό, το εύρος των μετατοπίσεων των κατασκευών, ανεξαρτήτως έντασης και διάρκειας του σεισμού, ελέγχοντας την παραμόρφωση και τον συντονισμό άρα και τις αστοχίες.
Άλλα προβλήματα που λύνει η νέα μέθοδος σχεδιασμού.
. Το πρώτο βασικό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την ανάπτυξη υπεραντοχης του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή. Αυτό, προκειμένου να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, άρα πρέπει να αποτρέψουμε την ανάπτυξη της υπεραντοχής του χάλυβα που επιφέρει την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης . Η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού. Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος. Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών
Συμπέρασμα πρώτο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της υπεραντοχής των προδιαγραφών του χάλυβα. Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος όπου το σκυρόδεμα να παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού.
Το δεύτερο πρόβλημα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας είναι η διαφορά δυναμικού.
Κατά την κάμψη των καθ ύψος τοιχωμάτων αναπτύσσονται αφενός εντάσεις θλίψης στην μία παρειά και εντάσεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά. Όταν οι εντάσεις φθάσουν σε οριακό σημείο επέρχεται αστοχία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της διατομής στο κάτω μέρος του τοιχώματος του ισογείου η οποία ονομάζεται κρίσιμη περιοχή αστοχίας στην οποία παρατηρείτε η μεγαλύτερη συγκέντρωση εντάσεων θλίψης και εφελκυσμού. Είναι η περιοχή αυτή όπου διαχωρίζουν την φορά τους οι δυνάμεις εφελκυσμού σε αριστερόστροφης και δεξιόστροφης κατεύθυνσης, και όπου συγκρούονται οι θλιπτικές δυνάμεις. Η αντίθετη διεύθυνση των δυνάμεων εφελκυσμού διαχωρίζει τον κορμό του τοιχώματος σε δύο διαφορετικές περιοχές με ξεχωριστούς μηχανισμούς συνάφειας οι οποίοι έρχονται σε αντίθεση και παρουσιάζουν διαφορά δυναμικού. Η κάτω περιοχή, έχει να παραλάβει μεγαλύτερες εντάσεις λόγο των μεγάλων ροπών που κατεβάζει ο μοχλοβραχίονας του υποστυλώματος, με μικρότερη συνάφεια από αυτήν του άνω μέρους, με αποτέλεσμα την πρόωρη εξόλκευση του χάλυβα στην περιοχή αυτή πριν εξαντλήσει τις προδιαγραφές του σε εφελκυσμό.
Εδώ υπάρχει καθαρά μεγάλη διαφορά δυναμικού στις δύο περιοχές του μηχανισμού της συνάφειας.
Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα η οποία να μην παρουσιάζει διαφορά δυναμικού.
Τρίτο πρόβλημα
Τα κάθετα επιμήκη τοιχώματα, ευρισκόμενα το ένα πάνω στο άλλο καθ ύψος, αποτελούν τεράστιους ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζεται μεταξύ της ελαστικής και της άκαμπτης περιοχής του κορμού τους και άρθρωση, η οποία επιτρέπει την στροφή, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται, και ενεργοποιήτε κατά την μετατόπιση του εδάφους και την αντίθεση των αδρανιωκών εντάσεων. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος, με τον μηχανισμό της συνάφειας, σε άψογη συνεργασία με τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και την άρθρωση, πολλαπλασιάζουν τις εντάσεις κατεβάζοντας μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Ζητούμενο έρευνας. Μία νέα μέθοδος όπλισης του σκυρωδέματος η οποία να αποτρέπει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα, ο οποίος κατεβάζει και πολλαπλασιάζει τις ροπές του πέλματος βάσης.

Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΘΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Α) Με την νέα μέθοδος σχεδιασμού το σκυρόδεμα παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού. Ξέρουμαι ότι το σκυρώδεμα βάση των προδιαγραφών του αναλαμβάνει 12 φορές περισσότερες θλιπτικές εντάσεις από αυτές του εφελκυσμού. Ξέρουμε επίσης ότι ο χάλυβας διαθέτει υπέραντοχές στον εφελκυσμό.
Συμπέρασμα Η απουσία διατμιτικής αστοχείας λόγο της ελεύθερης διέλευσης του τένοντα μέσα από σωλήνα ο οποίος καταργεί τον μηχανισμού της συνάφειας, σε συνδιασμό, με την υπεραντοχή του σκυροδέματος σε εντάσεις θλίψης, καθώς και την υπεραντοχή του χάλυβα σε εντάσεις εφελκυσμού, είναι τρις παράγοντες που προσφέρει η νέα μέθοδος οι οποίοι συντελούν σε υπεραντοχές της κατασκευής, με λιγότερο χάλυβα. Διότι με αυτήν την μέθοδο δεν αστοχεί πρόωρα το σκυρόδεμα δήνωντας την δυνατότητα στον χάλυβα να εξαντλίσει τις υπεραντοχές του στον εφελκυσμό. Αποτέλεσμα οικονομία και μεγαλύτερη αντοχή. Το μόνο που πρέπει να υπολογηστεί είναι οι διατομή του σκυροδέματος να έχει τις απετούμενες αντοχές προς τις καθοδικές εντάσεις θλίψης και τις ανάλογες αντοχές να παρέχει και ο χάλυβας προς τις ανοδικές εντάσης ανατροπής.
Β) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού δεν παρουσιάζει διαφορά δυναμικού όπως παρουσιάζεται στον μηχανισμό της συνάφειας, για τον εξείς λόγο. Οι εντάσεις εφαρμόζονται στα άκρα του τένοντα. Στο μεν δώμα έχουμε εντάσεις θλίψης, προερχόμενες από τις ροπές ισορροπίας του μηχανισμού πάκτωσης και από τις ανωδικές εντάσεις ανατροπής της παρειάς του τοιχώματος. Στην άλλη άκρη του τένοντα έχουμε εντάσεις τριβής μεταξύ των σιαγώνων του μηχανισμού πάκτωσης και του εδάφους. Οι δε εντάσεις εφελκυσμού στην διατομή του τένοντα διαχωρίζουν την φορά τους στο μέσον του μίκους του το οποίος εκτίνεται και κάτοθεν τις κατασκευής μέσα στα βάθη της γεώτρησης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τον καταμερισμό των εντάσεων στα δύο άκρα του και στο κέντρο του μήκους του. Συμπέρασμα Με την νέα μέθοδο σχεδιασμού δεν υφίστατε η διαφορά δυναμικού που εμφανίζετε στον μηχανισμό της συνάφειας διότι υφίστατε ισοζύγιο ισοροπείας εντάσεων.
Γ) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα διότι ο ελεύθερος τένοντας του μηχανισμού δεν κατεβάζει ροπές στην βάση όπως αυτό συμβαίνει με τον μηχανισμός της συνάφειας, αλλά τις παραλαμβάνει από την ανώτατη στάθμη της παρειάς των καθ ύψος τοιχωμάτων και τις στέλνει μέσα στο έδαφος κάτω από την θεμελίωση. Αυτό συμαίνει αφενός ότι αφαιρεί εντάσεις από τον φέροντα οργανισμό και αφεταίρου δεν πολλαπλασιάζει τις εντάσεις όπως συμβαίνει με τον μηχανισμό της συνάφειας και τον μοχλοβραχίονα. Συμπέρασμα. 1) Μικρότερες εντάσεις εφελκυσμού στον χάλυβα 2) Μοίωση έως και εξάληψη των εντάσεων των ροπών και των αντίρροπων ροπών που παρουσιάζονται γύρω από τα κομβικά σημεία. Δηλαδή εξασφαλήσαμε τον πλήρη έλεγχο των παραμορφώσεων.
αν ο λόγος μήκους προς πλάτος διατομής είναι μεγαλύτερος από 4 είσαι οκ, θεωρείται κανονικό υποστύλωμα, αν είναι κάτω του 2.5 είναι κοντό (καλύτερα απόφυγέ το), αν είναι 2.5-4 είναι μετριοκοντό, ναι μεν δεν έχεις κανονιστικά πρόβλημα και είσαι καλύτερα από το να είναι κανονικό κοντό, αλλά και αυτό θα το απέφευγα
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Φεβ 2020, 20:20

Lord Brum έγραψε:
03 Φεβ 2020, 18:18
seismic έγραψε:
03 Φεβ 2020, 16:55
Lord Brum έγραψε:
03 Φεβ 2020, 16:16


αυτό που βλέπεις είναι τυπική ψαθυρή αστοχία εκρηκτικού τύπου κοντού υποστυλώματος. Οφέιλεται σε διάτμηση και αστοχεί ο θλιπτήρας του σκυροδέματος, αν του βάλεις προένταση θα το κάνεις πολύ χειρότερο. Ο μόνος τρόπος αν το αντιμετωπίσεις είναι 1) να περιορίσεις τις οριζόντιες μετακινήσεις με τοιχώματα, 2) να μην έχεις κοντό υποστύλωμα (αρμός μεταξύ παρειών υποστυλώματςο και τοίψου πάνω και κάτω) και 3) με δισδιαγώνιο οπλισμό, όπου πάλι θα έχεις θέμα αλλά θα το μετριάσεις. κοινώς ΟΧΙ κοντα υποστυλώματα
Συμφωνώ με ότι λες αλλά θα προσθέσω και πολλές άλλες αιτίες. Το θέμα είναι τι εννοούμε κοντό? Κοντό γιατί είναι μικρό σε ύψος, ή κοντό ως προς τα άλλα υποστυλώματα? Αν είναι κοντύτερο από τα άλλα διαθέτει μικρότερη ελαστικότητα οπότε φυσικό είναι όλες οι εντάσεις να πηγαίνουν επάνω του αφού τα άλλα υποχωρούν λόγο του ότι διαθέτουν ελαστικότητα. Μετά το τοίχωμα ( στηθαίο ) δημιουργεί υπομόχλιο στον μοχλοβραχίονα του υποστυλώματος και έχουμε και άλλου είδους διάτμηση στην οποία αναφέρομαι πιο κάτω. Ως προς την προένταση που λες θα το έκανε χειρότερο διαφωνώ. Ναι η προένταση δημιουργεί εκρηκτική αστοχία αλλά αυξάνει την αντοχή της διατομής προς την τέμνουνα.
Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q ) Το σκυρόδεμα του τοιχώματος υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού της τάξεως του 50% του σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Γενικός η επιβολή των θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται τόσο για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, όσο και για την δημιουργεία ροπων ευστάθειας καθώς και για μεγαλύτερη αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές στα πλαίσια της επαλληλίας, έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.

Τις θλιπτικές τάσεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις κατευθύνει στον μηχανισμό πάκτωσης του εδάφους ο οποίος τις μεταβιβάζει στα πρανή στα βάθη της γεώτρησης, αυξάνοντας την απόκριση του εδάφους θεμελίωσης προς τις καθοδικές εντάσεις, δημιουργώντας περισσότερες και ισχυρότερες εδαφικές ζώνες επιρροής. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, σε συνεργασία με τις κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν τον εφελκυσμό ( Ν ) Τις ανοδικές εντάσεις τις παραλαμβάνει ο ελεύθερης διέλευσης τένοντας από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και τις εκτρέπει στέλτωντας αυτές μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας καθ αυτόν τον τρόπο την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματάει η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους οι οποίες ευθύνονται για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.
Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) που παρατηρούνται στην μια από της δύο παρειές του τοιχώματος δεν υφίστανται πλέον.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις σχετικές μετατοπίσεις (δηλ τα drifts) και άρα η ένταση και η παραμόρφωση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. . Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο μπορεί να κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση της κατασκευής με το έδαφος δεν επιτρέπει τις κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις που αυξάνουν τα φορτία της κατασκευής και του εδάφους. Διατηρεί σταθερά μικρό, το εύρος των μετατοπίσεων των κατασκευών, ανεξαρτήτως έντασης και διάρκειας του σεισμού, ελέγχοντας την παραμόρφωση και τον συντονισμό άρα και τις αστοχίες.
Άλλα προβλήματα που λύνει η νέα μέθοδος σχεδιασμού.
. Το πρώτο βασικό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την ανάπτυξη υπεραντοχης του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή. Αυτό, προκειμένου να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, άρα πρέπει να αποτρέψουμε την ανάπτυξη της υπεραντοχής του χάλυβα που επιφέρει την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης . Η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού. Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος. Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών
Συμπέρασμα πρώτο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αστοχήσει διατμητικά το σκυρόδεμα, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της υπεραντοχής των προδιαγραφών του χάλυβα. Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος όπου το σκυρόδεμα να παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού.
Το δεύτερο πρόβλημα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας είναι η διαφορά δυναμικού.
Κατά την κάμψη των καθ ύψος τοιχωμάτων αναπτύσσονται αφενός εντάσεις θλίψης στην μία παρειά και εντάσεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά. Όταν οι εντάσεις φθάσουν σε οριακό σημείο επέρχεται αστοχία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της διατομής στο κάτω μέρος του τοιχώματος του ισογείου η οποία ονομάζεται κρίσιμη περιοχή αστοχίας στην οποία παρατηρείτε η μεγαλύτερη συγκέντρωση εντάσεων θλίψης και εφελκυσμού. Είναι η περιοχή αυτή όπου διαχωρίζουν την φορά τους οι δυνάμεις εφελκυσμού σε αριστερόστροφης και δεξιόστροφης κατεύθυνσης, και όπου συγκρούονται οι θλιπτικές δυνάμεις. Η αντίθετη διεύθυνση των δυνάμεων εφελκυσμού διαχωρίζει τον κορμό του τοιχώματος σε δύο διαφορετικές περιοχές με ξεχωριστούς μηχανισμούς συνάφειας οι οποίοι έρχονται σε αντίθεση και παρουσιάζουν διαφορά δυναμικού. Η κάτω περιοχή, έχει να παραλάβει μεγαλύτερες εντάσεις λόγο των μεγάλων ροπών που κατεβάζει ο μοχλοβραχίονας του υποστυλώματος, με μικρότερη συνάφεια από αυτήν του άνω μέρους, με αποτέλεσμα την πρόωρη εξόλκευση του χάλυβα στην περιοχή αυτή πριν εξαντλήσει τις προδιαγραφές του σε εφελκυσμό.
Εδώ υπάρχει καθαρά μεγάλη διαφορά δυναμικού στις δύο περιοχές του μηχανισμού της συνάφειας.
Ζητούμενο στην έρευνα. Μια μέθοδος συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα η οποία να μην παρουσιάζει διαφορά δυναμικού.
Τρίτο πρόβλημα
Τα κάθετα επιμήκη τοιχώματα, ευρισκόμενα το ένα πάνω στο άλλο καθ ύψος, αποτελούν τεράστιους ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζεται μεταξύ της ελαστικής και της άκαμπτης περιοχής του κορμού τους και άρθρωση, η οποία επιτρέπει την στροφή, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται, και ενεργοποιήτε κατά την μετατόπιση του εδάφους και την αντίθεση των αδρανιωκών εντάσεων. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος, με τον μηχανισμό της συνάφειας, σε άψογη συνεργασία με τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και την άρθρωση, πολλαπλασιάζουν τις εντάσεις κατεβάζοντας μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Ζητούμενο έρευνας. Μία νέα μέθοδος όπλισης του σκυρωδέματος η οποία να αποτρέπει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα, ο οποίος κατεβάζει και πολλαπλασιάζει τις ροπές του πέλματος βάσης.

Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΘΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Α) Με την νέα μέθοδος σχεδιασμού το σκυρόδεμα παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού. Ξέρουμαι ότι το σκυρώδεμα βάση των προδιαγραφών του αναλαμβάνει 12 φορές περισσότερες θλιπτικές εντάσεις από αυτές του εφελκυσμού. Ξέρουμε επίσης ότι ο χάλυβας διαθέτει υπέραντοχές στον εφελκυσμό.
Συμπέρασμα Η απουσία διατμιτικής αστοχείας λόγο της ελεύθερης διέλευσης του τένοντα μέσα από σωλήνα ο οποίος καταργεί τον μηχανισμού της συνάφειας, σε συνδιασμό, με την υπεραντοχή του σκυροδέματος σε εντάσεις θλίψης, καθώς και την υπεραντοχή του χάλυβα σε εντάσεις εφελκυσμού, είναι τρις παράγοντες που προσφέρει η νέα μέθοδος οι οποίοι συντελούν σε υπεραντοχές της κατασκευής, με λιγότερο χάλυβα. Διότι με αυτήν την μέθοδο δεν αστοχεί πρόωρα το σκυρόδεμα δήνωντας την δυνατότητα στον χάλυβα να εξαντλίσει τις υπεραντοχές του στον εφελκυσμό. Αποτέλεσμα οικονομία και μεγαλύτερη αντοχή. Το μόνο που πρέπει να υπολογηστεί είναι οι διατομή του σκυροδέματος να έχει τις απετούμενες αντοχές προς τις καθοδικές εντάσεις θλίψης και τις ανάλογες αντοχές να παρέχει και ο χάλυβας προς τις ανοδικές εντάσης ανατροπής.
Β) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού δεν παρουσιάζει διαφορά δυναμικού όπως παρουσιάζεται στον μηχανισμό της συνάφειας, για τον εξείς λόγο. Οι εντάσεις εφαρμόζονται στα άκρα του τένοντα. Στο μεν δώμα έχουμε εντάσεις θλίψης, προερχόμενες από τις ροπές ισορροπίας του μηχανισμού πάκτωσης και από τις ανωδικές εντάσεις ανατροπής της παρειάς του τοιχώματος. Στην άλλη άκρη του τένοντα έχουμε εντάσεις τριβής μεταξύ των σιαγώνων του μηχανισμού πάκτωσης και του εδάφους. Οι δε εντάσεις εφελκυσμού στην διατομή του τένοντα διαχωρίζουν την φορά τους στο μέσον του μίκους του το οποίος εκτίνεται και κάτοθεν τις κατασκευής μέσα στα βάθη της γεώτρησης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τον καταμερισμό των εντάσεων στα δύο άκρα του και στο κέντρο του μήκους του. Συμπέρασμα Με την νέα μέθοδο σχεδιασμού δεν υφίστατε η διαφορά δυναμικού που εμφανίζετε στον μηχανισμό της συνάφειας διότι υφίστατε ισοζύγιο ισοροπείας εντάσεων.
Γ) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα διότι ο ελεύθερος τένοντας του μηχανισμού δεν κατεβάζει ροπές στην βάση όπως αυτό συμβαίνει με τον μηχανισμός της συνάφειας, αλλά τις παραλαμβάνει από την ανώτατη στάθμη της παρειάς των καθ ύψος τοιχωμάτων και τις στέλνει μέσα στο έδαφος κάτω από την θεμελίωση. Αυτό συμαίνει αφενός ότι αφαιρεί εντάσεις από τον φέροντα οργανισμό και αφεταίρου δεν πολλαπλασιάζει τις εντάσεις όπως συμβαίνει με τον μηχανισμό της συνάφειας και τον μοχλοβραχίονα. Συμπέρασμα. 1) Μικρότερες εντάσεις εφελκυσμού στον χάλυβα 2) Μοίωση έως και εξάληψη των εντάσεων των ροπών και των αντίρροπων ροπών που παρουσιάζονται γύρω από τα κομβικά σημεία. Δηλαδή εξασφαλήσαμε τον πλήρη έλεγχο των παραμορφώσεων.
αν ο λόγος μήκους προς πλάτος διατομής είναι μεγαλύτερος από 4 είσαι οκ, θεωρείται κανονικό υποστύλωμα, αν είναι κάτω του 2.5 είναι κοντό (καλύτερα απόφυγέ το), αν είναι 2.5-4 είναι μετριοκοντό, ναι μεν δεν έχεις κανονιστικά πρόβλημα και είσαι καλύτερα από το να είναι κανονικό κοντό, αλλά και αυτό θα το απέφευγα
Εικόνα
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Φεβ 2020, 21:57

Νέα καινοτομία στην αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών.

Ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κατασκευών σήμερα ακολουθεί μία μέθοδο ενώ εγώ ακολουθώ μια άλλη μέθοδο αντισεισμικού σχεδιασμού.

Ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κατασκευών σήμερα βασίζεται σε τρις φάσεις σχεδιασμού.

Η πρώτη φάση είναι να σχεδιαστεί έτσι η κατασκευή ώστε να διαθέτει κάποια ελαστικότητα κατά την οποία σε μικρούς σεισμούς η κατασκευή να μην παθαίνει ζημιές. Μικροί σεισμοί συμβαίνουν συχνά στην Ελλάδα.

Η δεύτερη φάση σχεδιασμού είναι για σεισμούς μέσης πιθανότητας να συμβούν. Όταν η ελαστικότητα της κατασκευής τερματίσει, τότε περνά στην αστοχία Αυτή η αστοχία εμφανίζεται σε μεσαίας έντασης σεισμούς. Σήμερα σχεδιάζουν έτσι ώστε αυτή η αστοχία να γίνεται στις άκρες των δοκών αποφεύγοντας να εμφανίσουν αστοχίες τα υποστυλώματα. Προσπαθούν ακόμα αυτές οι αστοχίες να είναι πολλές και μικρές, παρά να είναι λίγες και μεγάλες. Σε αυτή την σχέση βασίζεται και η πλαστιμότητα της κατασκευής. Αυτές οι αστοχίες μπορούμε να τις επιδιορθώσουμε. Χρησιμεύουν για να απελευθερώνουν μεγάλη σεισμική ενέργεια.

Η τρίτη φάση σχεδιασμού περιλαμβάνει τους πολύ μεγάλους αλλά σπάνιους σεισμούς. Σε αυτή την φάση η κατασκευή περνά σε ακραίες αστοχίες θραύσης οι οποίες αν είναι πολλές η κατασκευή θα καταρρεύσει. Ο σχεδιασμός σε αυτή την φάση περιορίζεται στο να μείνει η κατασκευή όρθια για να μην έχουμε την απώλεια ανθρώπων. Όμως η κατασκευή μετά από έναν πολύ μεγάλο σεισμό θέλει κατεδάφιση. Βασικά οι διατομές δοκού κολόνας και πλάκας κατά τον μεγάλο σεισμό κάμπτονται και σπάνε. Όσο πιο γερές και ελαστικές είναι αυτές οι διατομές, τόσο πιο γερή είναι η κατασκευή. Όμως όλα έχουν ένα όριο και μετά σπάνε. Αυτή είναι η σημερινή αντισεισμική τεχνολογία σχεδιασμού. Βασίζεται στην αντοχή τον μικρών διατομών του φέροντα οργανισμού. Και θα μου πείτε γιατί δεν μεγαλώνουν τις διατομές για να είναι πιο γερές? Διότι αν μεγαλώσουν τις διατομές θα μεγαλώσει το φορτίο της αδράνειας οπότε είναι σαν να μεγαλώνουν τον σεισμό Διότι μάζα Χ επιτάχυνση = δύναμη αδράνειας και μετά Χ το ύψος της εφαρμογής της δύναμης = μοχλοβραχίονας = μεγαλώνει αντί να μικραίνει το πρόβλημα

Και τι εισάγω εγώ σαν νέα καινοτομία στην αντισεισμική τεχνολογία?

Αυτό που κάνω είναι να εισάγω έναν άλλο εξωτερικό παράγοντα αυτόν του εδάφους που δεν κάνει τίποτα άλλο από το να παραλαμβάνει τα σεισμικά φορτία της κατασκευής προτού αυτά μεταβιβαστούν στις διατομές κολόνας και δοκού. Βασικά αφαιρώ τις εντάσεις από την κατασκευή και τις οδηγώ επιστρέφοντας αυτές μέσα στην γη από όπου και προήλθαν. Αυτό το κατορθώνω με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές έχουν την ικανότητα να παραλαμβάνουν αυτές τις εντάσεις ( προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις σχετικές μετατοπίσεις (δηλ τα drifts) και άρα η ένταση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα είναι περιορισμένη ) και να τις επιστρέφουν μέσα στο έδαφος από όπου και προήλθαν αφαιρώντας καθ αυτόν τον τρόπο μεγάλες εντάσεις και αστοχίες πάνω από τον φέροντα οργανισμό του κτιρίου εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης.
Τώρα θα μου πείτε ότι δεν πιστεύεται ότι αφαιρώ τις σεισμικές δυνάμεις από την κατασκευή και ότι τις οδηγώ στο έδαφος.
Για αυτό είναι τα πειράματα. Δείτε προς το τέλος του πειράματος πως σηκώνονται προς τα επάνω οι μεγάλοι δοκοί που στηρίζεται επάνω τους η σεισμική βάση πως ανασηκώνονται.... ένδειξη στο που οδηγούνται οι εντάσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 03 Φεβ 2020, 22:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Kiki mat
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 08:20
Phorum.gr user: Dela

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kiki mat » 03 Φεβ 2020, 22:01

seismic έγραψε:
31 Μάιος 2019, 17:46
Nero έγραψε:
31 Μάιος 2019, 17:39
seismic έγραψε:
31 Μάιος 2019, 17:37
Γιατί πήγαν τόσα χρόνια στα θρανία και έρχεται ένας λασπιτζής και τους ζητά να ξεχάσουν όσα έμαθαν γιατί απλά
Ξέχασαν την ΒΙΔΑ :smt005:
λάθος λογαριασμός? μας τρολάρεις τόσα χρόνια ρε θηρίο? Ποιος είναι ο βασικός λογαριασμός ρε μπαγάσα?
Ο βασικός λογαριασμός είναι ότι αφού δεν μπορέσατε εσείς να κάνετέ απόλυτα ανθεκτικές τις κατασκευές στον σεισμό
Τις σχεδίασα εδώ. Εσείς κατασκευάζεται μπαλαρίνες και εγώ άκαμπτες κατασκευές βιδωμένες στο έδαφος. Αυτό και μόνο καταργεί τον οπλισμό.
Εσείς με τρολάρετε εγώ βρήκα την λύση. . Εικόνα
Σίδεροκατασκευή;Λαπατσα με ένα χοντρό ήτα για δοκάρι δεν πρόκειται για εφεύρεση. 😃

Kiki mat
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 08:20
Phorum.gr user: Dela

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kiki mat » 03 Φεβ 2020, 22:08

Το χόμπι μου είναι οι σιδηροκατασκευές

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Φεβ 2020, 22:09

Kiki mat έγραψε:
03 Φεβ 2020, 22:01
seismic έγραψε:
31 Μάιος 2019, 17:46
Nero έγραψε:
31 Μάιος 2019, 17:39


λάθος λογαριασμός? μας τρολάρεις τόσα χρόνια ρε θηρίο? Ποιος είναι ο βασικός λογαριασμός ρε μπαγάσα?
Ο βασικός λογαριασμός είναι ότι αφού δεν μπορέσατε εσείς να κάνετέ απόλυτα ανθεκτικές τις κατασκευές στον σεισμό
Τις σχεδίασα εδώ. Εσείς κατασκευάζεται μπαλαρίνες και εγώ άκαμπτες κατασκευές βιδωμένες στο έδαφος. Αυτό και μόνο καταργεί τον οπλισμό.
Εσείς με τρολάρετε εγώ βρήκα την λύση. . Εικόνα
Σίδεροκατασκευή;Λαπατσα με ένα χοντρό ήτα για δοκάρι δεν πρόκειται για εφεύρεση. 😃
Και αυτό τι είναι? http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Pars ... C540%2C783
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εναλλακτικές επιστήμες”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών