To νήμα των ΑΠΕ
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40796
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Εγώ είχα κάνει μια δημοσίευση εδώ χθες, αναρωτιέμαι τι απέγινε.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Θα πρεπει ολη μερα να ειναι με μια μανικα απιονισμενου νερου στο χερι και να τα πλενουν.dna replication έγραψε: ↑30 Αύγ 2023, 10:53τι ποσοστό ενέργειας κατανάλωνε ο φωτισμός του πλοιου ?Ίακχος έγραψε: ↑25 Αύγ 2023, 11:34H ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς αυτοκινήτων MEDITERRANEAN CAR- CARRIERS LINE S.A. με έδρα τον Πειραιά, επενδύει σε πρωτοποριακές μεθόδους παραγωγής ενέργειας εν πλω.
Πρόσφατα, η εταιρεία αναβάθμισε στο πλοίο της SEA HELLINIS, μεταφορικής ικανότητας 4.200 αυτοκινήτων με ένα ολοκληρωμένο σύστημα φωτοβολταϊκών πάνελς το οποίο θα παράγει καθαρή ενέργεια ώστε να φωτίζει όλο το πλοίο συμπεριλαμβανομένων των 11 καταστρωμάτων φόρτωσης αυτοκινήτων, με μηδενικούς ρύπους
https://news.b2green.gr/36706/mccl-%cf% ... %82-%ce%b5
που να άξιζε την τοποθέτηση ΦΒ?
Απάντηση: δεν έχει σημασία, για το hype και τη διαφήμιση το έκαναν
Αλλιως η αποδοση απ'τα αλατια πανω τους θα φθινει διαρκως.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40796
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Μιλάμε τώρα για μεγάλο πλοίο, το ποσοστό της ενέργειας που μπορεί να καλύπτεται από αυτά τα φωτοβολταΐκά λογικά είναι της τάξης του 0,01% με 0,1%.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Πολυ πιο σημαντικο βημα απο τα χαρτινα καλαμακια. Προχωραμε.
Re: To νήμα των ΑΠΕ
πως το υπολογιζεις αυτο;hellegennes έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 18:35Μιλάμε τώρα για μεγάλο πλοίο, το ποσοστό της ενέργειας που μπορεί να καλύπτεται από αυτά τα φωτοβολταΐκά λογικά είναι της τάξης του 0,01% με 0,1%.
το πλοιο ειναι ουσιαστικα ενας αποθηκευτικος χωρος, το συντριπτικα μεγαλυτερο μερος του, δεν εχει αναγκη ηλεκτρισμου, εκτος απο φωτισμο, αν χρειαστει, οχι μονιμα.που αν μιλαμε για λεντ, ειναι ελαχιστη ενεργεια.
ο ηλεκτρισμος που χρειαζεται, ειναι βασικα για χωρο οσο ενα σπιτι, που κατοικουν οι ναυτικοι, και τις ηλεκτρικες υσσκευες του.
αν η ταρατσα ενος σπιτιου λιγο-πολυ αρκει για τις καταναλωσεις του, γιατι οχι και του πλοιου; θα ελεγα οτι μαλιστα εχει πολυ περισσοτερη επιφανεια ελευθερη, και θα μπορουσε να βαλει πολυ περισσοτερα, πολλαπλασια μαλιστα, πανελ, αν χρειαζεται.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40796
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 20:13πως το υπολογιζεις αυτο;hellegennes έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 18:35Μιλάμε τώρα για μεγάλο πλοίο, το ποσοστό της ενέργειας που μπορεί να καλύπτεται από αυτά τα φωτοβολταΐκά λογικά είναι της τάξης του 0,01% με 0,1%.
Πολύ πρόχειρα, βάσει κατανάλωσης καυσίμου για πλοίο αυτού του μεγέθους (μπορείς να βρεις online τα χαρακτηριστικά του) και βάσει μέγιστης απόδοσης των πάνελ (θα πρέπει να μετατρέψεις και τα δυο σε κιλοβατώρες). Ίσως μάλιστα είμαι επιεικής.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: To νήμα των ΑΠΕ
hellegennes έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 21:16τα πανελ δεν ειναι εκει για να κινησουν το πλοιο. ειναι για τις αναγκες σε ηλεκτρισμο, για να αντικαταστησουν τις γεννητριες, οχι τον κινητηρα.Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 20:13πως το υπολογιζεις αυτο;hellegennes έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 18:35Μιλάμε τώρα για μεγάλο πλοίο, το ποσοστό της ενέργειας που μπορεί να καλύπτεται από αυτά τα φωτοβολταΐκά λογικά είναι της τάξης του 0,01% με 0,1%.
Πολύ πρόχειρα, βάσει κατανάλωσης καυσίμου για πλοίο αυτού του μεγέθους (μπορείς να βρεις online τα χαρακτηριστικά του) και βάσει μέγιστης απόδοσης των πάνελ (θα πρέπει να μετατρέψεις και τα δυο σε κιλοβατώρες). Ίσως μάλιστα είμαι επιεικής.
αλλωστε λεει και στο δημοσιευμα, να φωτιζει το πλοιο, οχι να το κινει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40796
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Ναι, βρε καλέ μου άνθρωπε, αυτό που λέμε είναι πως είναι πολλή διαφήμιση και μούρη και λίγη ουσία τα ηλιακά πάνελ σε ένα πλοίο όταν ο φωτισμός του είναι το 0,01% της ενέργειας που ξοδεύει για να λειτουργήσει. Θα ξοδέψει 0,01% περισσότερο καύσιμο για να ανάψουν τα φώτα και κάτι έγινε. Δεν το λες και οικολογικά σημαντικό αυτό ούτε έγινε "πράσινο" το πλοίο με 0,01% λιγότερο καύσιμο.Ασέβαστος έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 22:47τα πανελ δεν ειναι εκει για να κινησουν το πλοιο. ειναι για τις αναγκες σε ηλεκτρισμο, για να αντικαταστησουν τις γεννητριες, οχι τον κινητηρα.hellegennes έγραψε: ↑07 Σεπ 2023, 21:16Πολύ πρόχειρα, βάσει κατανάλωσης καυσίμου για πλοίο αυτού του μεγέθους (μπορείς να βρεις online τα χαρακτηριστικά του) και βάσει μέγιστης απόδοσης των πάνελ (θα πρέπει να μετατρέψεις και τα δυο σε κιλοβατώρες). Ίσως μάλιστα είμαι επιεικής.
αλλωστε λεει και στο δημοσιευμα, να φωτιζει το πλοιο, οχι να το κινει.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Germany begins dismantling wind farm for coal
https://euobserver.com/green-economy/157364
ANAΓΚΑΙΟΙ ΤΑΧΤΙΚΟΙ ΕΛΙΓΜΟΙ
εδώ το επιτελικό μαστερπλαν θελει την μεταφορά του ανεκδότου με τα ρολόγια στον παράδεισο > irl
https://euobserver.com/green-economy/157364
ANAΓΚΑΙΟΙ ΤΑΧΤΙΚΟΙ ΕΛΙΓΜΟΙ
εδώ το επιτελικό μαστερπλαν θελει την μεταφορά του ανεκδότου με τα ρολόγια στον παράδεισο > irl
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Κίνα: Στα 1,32 δισ. KW η παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ
Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς στην Κίνα για την παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές έφτασε στα 1,32 δισ. KW στο α’ εξάμηνο του έτους, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την ικανότητα παραγωγής ενέργειας από άνθρακα, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ενέργειας της Κίνας.
https://news.b2green.gr/37250/%ce%ba%ce ... e%b1%cf%80
Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς στην Κίνα για την παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές έφτασε στα 1,32 δισ. KW στο α’ εξάμηνο του έτους, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την ικανότητα παραγωγής ενέργειας από άνθρακα, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ενέργειας της Κίνας.
https://news.b2green.gr/37250/%ce%ba%ce ... e%b1%cf%80
-
- Δημοσιεύσεις: 25344
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: To νήμα των ΑΠΕ
https://www.theguardian.com/environment ... -windfarms‘Biggest clean energy disaster in years’: UK auction secures no offshore windfarms
Lack of interest was widely expected after government failed to heed warnings about soaring costs
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Στα χαρτιά θα μείνουν οι ΑΠΕ χωρίς επενδύσεις στα δίκτυα
Η Ευρώπη χρειάζεται να επενδύσει 584 δισ. ευρώ για τα δίκτυα ως το 2030 έγραψε η επίτροπος Ενέργειας, Κάντρι Σίμσον στους Financial Times.
https://news.b2green.gr/37306/%cf%83%cf ... e%b5%ce%bd
Η Ευρώπη χρειάζεται να επενδύσει 584 δισ. ευρώ για τα δίκτυα ως το 2030 έγραψε η επίτροπος Ενέργειας, Κάντρι Σίμσον στους Financial Times.
https://news.b2green.gr/37306/%cf%83%cf ... e%b5%ce%bd
Re: To νήμα των ΑΠΕ
To help accelerate the Dutch Government’s ambitions to achieve 70GW of offshore wind power by 2050, Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (The Netherlands Enterprise Agency) has recently appointed global sustainable development consultancy Arup, to develop an integrated ground model (IGM) and produce a geotechnical interpretative report (GIR) for the Nederwiek Wind Farm Zone Site 1. This Wind Farm Zone is located approximately 100 km from shore and forms part of the agency’s Offshore Wind Energy Road Map.
The wind farm will have an estimated capacity of 2GW; enough to power approximately two million Dutch homes. The scope of the project includes operational geotechnical advice, laboratory test strategy and scheduling, geophysical reprocessing and interpretation, geotechnical interpretative reporting, and the application of novel seismic inversion techniques.
https://www.arup.com/news-and-events/ar ... m_content=
The wind farm will have an estimated capacity of 2GW; enough to power approximately two million Dutch homes. The scope of the project includes operational geotechnical advice, laboratory test strategy and scheduling, geophysical reprocessing and interpretation, geotechnical interpretative reporting, and the application of novel seismic inversion techniques.
https://www.arup.com/news-and-events/ar ... m_content=
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Great news to see the government investigating in a move away from coal-fired blast furnaces, and towards electric arc furnaces (EAF).
EAF is only the first step. We must now start taking the next ones too.
https://www.linkedin.com/posts/willarno ... er_desktop
EAF is only the first step. We must now start taking the next ones too.
SpoilerShow
Great news to see the government investigating in a move away from coal-fired blast furnaces, and towards electric arc furnaces (EAF).
https://lnkd.in/eMUYYWAF
This is only part of the picture though. Most EAFs are used to recycle scrap. It sounds great, in theory, that the UK will now be able to recycle more steel, but the reality is that at the moment our scrap is still recycled, it just happens elsewhere. Moving that recycling to within our borders will reduce our emissions (as we'll make less virgin steel), but will therefore result in an increase elsewhere.
The move towards EAF *must* be part of a wider steel decarbonisation plan, if it's going to have any impact at all on emissions. First, we need to also open direct-reducted ironmaking facilities (DRI) so that we can use our EAFs to make virgin steel. This is common practice in the USA, and is lower carbon than our current coal-fired blast furnace approach. And secondly, then then need to increase the amount of green hydrogen being made, so that we can use this in our DRI plants instead of natural gas. H-DRI-EAF is a winning, zero-carbon combination - the same that HYBRIT and others are using at the moment to decarbonise steel.
EAF is only the first step. We must now start taking the next ones too.
https://lnkd.in/eMUYYWAF
This is only part of the picture though. Most EAFs are used to recycle scrap. It sounds great, in theory, that the UK will now be able to recycle more steel, but the reality is that at the moment our scrap is still recycled, it just happens elsewhere. Moving that recycling to within our borders will reduce our emissions (as we'll make less virgin steel), but will therefore result in an increase elsewhere.
The move towards EAF *must* be part of a wider steel decarbonisation plan, if it's going to have any impact at all on emissions. First, we need to also open direct-reducted ironmaking facilities (DRI) so that we can use our EAFs to make virgin steel. This is common practice in the USA, and is lower carbon than our current coal-fired blast furnace approach. And secondly, then then need to increase the amount of green hydrogen being made, so that we can use this in our DRI plants instead of natural gas. H-DRI-EAF is a winning, zero-carbon combination - the same that HYBRIT and others are using at the moment to decarbonise steel.
EAF is only the first step. We must now start taking the next ones too.
Re: To νήμα των ΑΠΕ
Ο δύσκολος δρόμος για τις πράσινες κατασκευές
«Για να βγάλουμε νέα οικοδομικά υλικά σε μια βαριά βιομηχανία με πολύπλοκες διαδικασίες πρέπει να γίνουν επενδύσεις», αναφέρει. Παράλληλα, μιλώντας για τις επενδύσεις του Ομίλου σημείωσε πως στο Καμάρι επενδύθηκαν 30 εκατ. ευρώ, ώστε να μπορέσει να αυξηθεί ο ρυθμός κατανάλωσης πράσινων καυσίμων. Ταυτόχρονα χαρακτήρισε ως «καινοτομία» τη χρήση πράσινου υδρογόνο στην καύση, ώστε να μειωθεί το ανθρακικό αποτύπωμα, ενώ αναφέρθηκε και στο μεγάλο έργο Horizon που θα αποθηκεύσει και θα εξοικονομήσει 2 εκατ. τόνους διοξειδίου του άνθρακα ετησίως. ύσκολος δρόμος για τις πράσινες κατασκευές
Κουρής: Αύξηση της ζήτησης για πράσινο σκυρόδεμα και τσιμέντο τα επόμενα χρόνια
«Οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες προσανατολίζονται σε έργα που αυξάνουν την ενεργειακή απόδοση και υπάρχει μεγάλη δυναμική γύρω από το κομμάτι που λέγεται βιωσιμότητα», πιστεύει ο Χαράλαμπος Κουρής, Γενικός Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ. Οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες προσανατολίζονται σε έργα που αυξάνουν την ενεργειακή απόδοση, υιοθετούν βιώσιμα υλικά και ενσωματώνουν σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πόρων. Το κομμάτι της πιστοποίησης πράσινων κτιρίων LEED ορίζει κριτήρια που προωθούν τελικά τις βέλτιστες κατασκευαστικές πρακτικές. Το πρώτο τέτοιο μεγάλο έργο πιστοποιήθηκε το 2018. Από το 2019-20 υπάρξει μία αύξηση σε αυτά τα project.
«Για να βγάλουμε νέα οικοδομικά υλικά σε μια βαριά βιομηχανία με πολύπλοκες διαδικασίες πρέπει να γίνουν επενδύσεις», αναφέρει. Παράλληλα, μιλώντας για τις επενδύσεις του Ομίλου σημείωσε πως στο Καμάρι επενδύθηκαν 30 εκατ. ευρώ, ώστε να μπορέσει να αυξηθεί ο ρυθμός κατανάλωσης πράσινων καυσίμων. Ταυτόχρονα χαρακτήρισε ως «καινοτομία» τη χρήση πράσινου υδρογόνο στην καύση, ώστε να μειωθεί το ανθρακικό αποτύπωμα, ενώ αναφέρθηκε και στο μεγάλο έργο Horizon που θα αποθηκεύσει και θα εξοικονομήσει 2 εκατ. τόνους διοξειδίου του άνθρακα ετησίως. ύσκολος δρόμος για τις πράσινες κατασκευές
Κουρής: Αύξηση της ζήτησης για πράσινο σκυρόδεμα και τσιμέντο τα επόμενα χρόνια
«Οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες προσανατολίζονται σε έργα που αυξάνουν την ενεργειακή απόδοση και υπάρχει μεγάλη δυναμική γύρω από το κομμάτι που λέγεται βιωσιμότητα», πιστεύει ο Χαράλαμπος Κουρής, Γενικός Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ. Οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες προσανατολίζονται σε έργα που αυξάνουν την ενεργειακή απόδοση, υιοθετούν βιώσιμα υλικά και ενσωματώνουν σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πόρων. Το κομμάτι της πιστοποίησης πράσινων κτιρίων LEED ορίζει κριτήρια που προωθούν τελικά τις βέλτιστες κατασκευαστικές πρακτικές. Το πρώτο τέτοιο μεγάλο έργο πιστοποιήθηκε το 2018. Από το 2019-20 υπάρξει μία αύξηση σε αυτά τα project.