Σελίδα 5 από 6

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2020, 15:34
από Adidas
Καραμελίτσα έγραψε:
24 Οκτ 2020, 13:37
Adidas έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:59
Καραμελίτσα έγραψε:
21 Οκτ 2020, 22:37


Στα ελληνικά λέγεται "γενιά του πολυτεχνείου".

Χαχα
Μα τα λέτε τόσο νόστιμα
Μπούμερ κι εσείς, αγαπητέ αντίντας;
Στο πόσες φορές μου σηκώνεται απανωτά πλέον, ναι
Σε όλα τα άλλα, πάντα παιδί, τύπισσα

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2020, 18:48
από relativer777
Hector Buas έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:56
- Casper - έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:52
...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm

Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.

Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός. :102::lol: Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...

Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.
Δέν Υπάρχουν Και πολλοί. Κάτι λιγότερο από τους κόκκους της άμμου της γης. :p3:

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2020, 23:21
από ksk
relativer777 έγραψε:
25 Οκτ 2020, 18:48
Hector Buas έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:56
- Casper - έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:52
...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm

Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.

Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός. :102::lol: Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...

Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.
Πανταχού παρών και τα παντα πληρων... :roll:

Υ.Γ και κατι of topic ... Σήμερα άκουσα οτι τελικά ο διαβολος ειναι ο ανθρωπος αφού θέλησε να γίνει θεός...
Τι πυροδοτηση συνειρμών!

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2020, 23:24
από Hector Buas
relativer777 έγραψε:
25 Οκτ 2020, 18:48
Hector Buas έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:56
- Casper - έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:52
...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm

Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.

Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός. :102::lol: Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...

Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.
Δέν Υπάρχουν Και πολλοί. Κάτι λιγότερο από τους κόκκους της άμμου της γης. :p3:
Μιλάς με γρίφους γέροντα!

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2020, 23:37
από ksk
Hector Buas έγραψε:
25 Οκτ 2020, 23:24
relativer777 έγραψε:
25 Οκτ 2020, 18:48
Hector Buas έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:56


Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...

Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.
Δέν Υπάρχουν Και πολλοί. Κάτι λιγότερο από τους κόκκους της άμμου της γης. :p3:
Μιλάς με γρίφους γέροντα!
Έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ...

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2020, 21:50
από relativer777
ksk έγραψε:
25 Οκτ 2020, 23:21
relativer777 έγραψε:
25 Οκτ 2020, 18:48
Hector Buas έγραψε:
24 Οκτ 2020, 12:56


Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...

Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.
Πανταχού παρών και τα παντα πληρων... :roll:

Υ.Γ και κατι of topic ... Σήμερα άκουσα οτι τελικά ο διαβολος ειναι ο ανθρωπος αφού θέλησε να γίνει θεός...
Τι πυροδοτηση συνειρμών!
Δέν μπορεί !
Κάποιος θα στο ρουφιάνεψε !!! :smt077
Κοιτάξτε χάλι ! Ούτε ο διάβολος να μη μπορεί να γλιτώσει από τον Άνθρωπο !!! :011:

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 01:07
από Imperium
Χαοτικός έγραψε:
21 Οκτ 2020, 15:14
Ένα εργοστάσιο συσκευάζει μπάρες δημητριακών σε κουτιά τα οποία μπορεί να περιέχουν δύο, τρεις ή πέντε μπάρες. Πόσες μπάρες συσκευάζει το λεπτό, αν αυτές είναι περισσότερες από 50, λιγότερες από 70 και δεν περισσεύει καμία;

Τη γνώμη σας.
Σορυ ρε Χαοτικέ, δεν το διάβασα όλο το νήμα (ξέφευγε, εξ άλλου) αλλά η διατύπωση (εκφώνηση) της ερώτησης μόνο εμένα μου φάνηκε οτι είναι εντελώς ΓΤΠΚ;

ΜΟΝΟ αν πεις οτι βγάζει ισάριθμες συσκευασίες των 2, 3 & 5 βγαίνει απάντηση 60 (6*2 + 6*3 + 6*5).
Το λέει πουθενά αυτό; Αν δεν το λέει, άντε γεια, μιλάμε για σκοιλ ελικικου.

Αλλιώς υπάρχουν 965 συνδιασμοί (trust me), και όλοι οι αριθμοί από το 51 ως το 69 είναι επιτρεπτές λύσεις
πχ (16*2 + 3*3 + 2*5 = 51), (9*2 + 10*3 + 3*5 = 63) ή (3*2 + 1*3 12*5 = 69), έτσι για δείγμα.
Αν θες να βάλω και τους 965! :smt005:

Ο χρόνος, φυσικά δεν παίζει ρόλο, καλύτερα να λέγαν χρόνο Χ, πάρα ένα λεπτό, αλλά το πρόβλημα είναι άλλο.

===

ΥΓ. Α, βλέπω με πρόλαβε ο Χαίνης.

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 09:01
από Imperium
Εντελώς, μα εντελώς, άσχετη η άσκηση, αν σκοπός της ήταν να δείξει κάτι για πολλαπλάσια. Ημαρτον. Ετσι γίνεται η ζημιά στα μυαλλά των παιδιών.

To θλιβερό είναι οτι προφανώς δεν υπάρχει καμμία επιμέλεια στα σχολικά βιβλία και αφήνουν τέτοιες μπαρούφες να περνάν.

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 13:08
από Χαοτικός
Imperium έγραψε:
09 Νοέμ 2020, 09:01
Εντελώς, μα εντελώς, άσχετη η άσκηση, αν σκοπός της ήταν να δείξει κάτι για πολλαπλάσια. Ημαρτον. Ετσι γίνεται η ζημιά στα μυαλλά των παιδιών.

To θλιβερό είναι οτι προφανώς δεν υπάρχει καμμία επιμέλεια στα σχολικά βιβλία και αφήνουν τέτοιες μπαρούφες να περνάν.
Ακριβώς αυτό θέλω να καταδείξω ρε φίλε :smt023
Αυτό που καλλιεργεί, είναι ένας ρηχός τρόπος σκέψης, όπου αν κάποια δεδομένα δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε, εμείς να προχωρούμε και να παράγουμε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Ήδη έχουν , πολλά παιδιά, έναν ρηχό τρόπο σκέψης και από μία πρόταση πιάνουν ότι τους τύχει να πιάσουν.
"Ποια μέρα είναι πριν την Τετάρτη;"
"Η Πέμπτη"!
Έτσι επειδή ρωτάς για Τετάρτη. Η άλλη μέρα ποια είναι λογικά; Η Πέμπτη! Το "πριν" αγνοείται. Το θέμα είναι ότι μαθαίνεις να αγνοείς, γιατί έτσι. Γιατί δεν τρέχει και τίποτα. :102:

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 15:23
από Καραμελίτσα
Χαοτικός έγραψε:
09 Νοέμ 2020, 13:08
Imperium έγραψε:
09 Νοέμ 2020, 09:01
Εντελώς, μα εντελώς, άσχετη η άσκηση, αν σκοπός της ήταν να δείξει κάτι για πολλαπλάσια. Ημαρτον. Ετσι γίνεται η ζημιά στα μυαλλά των παιδιών.

To θλιβερό είναι οτι προφανώς δεν υπάρχει καμμία επιμέλεια στα σχολικά βιβλία και αφήνουν τέτοιες μπαρούφες να περνάν.
Ακριβώς αυτό θέλω να καταδείξω ρε φίλε :smt023
Αυτό που καλλιεργεί, είναι ένας ρηχός τρόπος σκέψης, όπου αν κάποια δεδομένα δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε, εμείς να προχωρούμε και να παράγουμε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Ήδη έχουν , πολλά παιδιά, έναν ρηχό τρόπο σκέψης και από μία πρόταση πιάνουν ότι τους τύχει να πιάσουν.
"Ποια μέρα είναι πριν την Τετάρτη;"
"Η Πέμπτη"!
Έτσι επειδή ρωτάς για Τετάρτη. Η άλλη μέρα ποια είναι λογικά; Η Πέμπτη! Το "πριν" αγνοείται. Το θέμα είναι ότι μαθαίνεις να αγνοείς, γιατί έτσι. Γιατί δεν τρέχει και τίποτα. :102:
Αν κάποια παιδιά που ξέρεις αγνοούν τη λέξη "πριν" σ' αυτό το παράδειγμα, δεν είναι επειδή σκέφτονται ρηχά, αλλά μάλλον επειδή είναι κουφά.

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 23:37
από Χαοτικός
Καραμελίτσα έγραψε:
09 Νοέμ 2020, 15:23
Χαοτικός έγραψε:
09 Νοέμ 2020, 13:08
Imperium έγραψε:
09 Νοέμ 2020, 09:01
Εντελώς, μα εντελώς, άσχετη η άσκηση, αν σκοπός της ήταν να δείξει κάτι για πολλαπλάσια. Ημαρτον. Ετσι γίνεται η ζημιά στα μυαλλά των παιδιών.

To θλιβερό είναι οτι προφανώς δεν υπάρχει καμμία επιμέλεια στα σχολικά βιβλία και αφήνουν τέτοιες μπαρούφες να περνάν.
Ακριβώς αυτό θέλω να καταδείξω ρε φίλε :smt023
Αυτό που καλλιεργεί, είναι ένας ρηχός τρόπος σκέψης, όπου αν κάποια δεδομένα δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε, εμείς να προχωρούμε και να παράγουμε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Ήδη έχουν , πολλά παιδιά, έναν ρηχό τρόπο σκέψης και από μία πρόταση πιάνουν ότι τους τύχει να πιάσουν.
"Ποια μέρα είναι πριν την Τετάρτη;"
"Η Πέμπτη"!
Έτσι επειδή ρωτάς για Τετάρτη. Η άλλη μέρα ποια είναι λογικά; Η Πέμπτη! Το "πριν" αγνοείται. Το θέμα είναι ότι μαθαίνεις να αγνοείς, γιατί έτσι. Γιατί δεν τρέχει και τίποτα. :102:
Αν κάποια παιδιά που ξέρεις αγνοούν τη λέξη "πριν" σ' αυτό το παράδειγμα, δεν είναι επειδή σκέφτονται ρηχά, αλλά μάλλον επειδή είναι κουφά.
Με υπερβολή μιλάω. Πολλά μπορούν να συμβαίνουν με τα παιδιά. Όχι μόνο κουφά ή ρηχή σκέψη.

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 23:52
από stavmanr
Χαοτικός έγραψε:
21 Οκτ 2020, 15:14
Ένα εργοστάσιο συσκευάζει μπάρες δημητριακών σε κουτιά τα οποία μπορεί να περιέχουν δύο, τρεις ή πέντε μπάρες. Πόσες μπάρες συσκευάζει το λεπτό, αν αυτές είναι περισσότερες από 50, λιγότερες από 70 και δεν περισσεύει καμία;

Τη γνώμη σας.
Θα μπορούσε να ζητήσει την εθνικότητα του εργοστασιάρχη αλλά αυτή είναι ερώτηση Γυμνασίου.

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2020, 00:24
από Χαοτικός
stavmanr έγραψε:
09 Νοέμ 2020, 23:52
Χαοτικός έγραψε:
21 Οκτ 2020, 15:14
Ένα εργοστάσιο συσκευάζει μπάρες δημητριακών σε κουτιά τα οποία μπορεί να περιέχουν δύο, τρεις ή πέντε μπάρες. Πόσες μπάρες συσκευάζει το λεπτό, αν αυτές είναι περισσότερες από 50, λιγότερες από 70 και δεν περισσεύει καμία;

Τη γνώμη σας.
Θα μπορούσε να ζητήσει την εθνικότητα του εργοστασιάρχη αλλά αυτή είναι ερώτηση Γυμνασίου.

:g030:

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2020, 21:44
από Hector Buas
Αρχέλαος έγραψε:
18 Δεκ 2020, 00:54
Εύστοχος ο νηματοθέτης.
Από παλαιότερη έκδοση του ίδιου βιβλίου ας δούμε και το εξής:


Εικόνα

Η απάντηση ως τίθεται είναι προφανής.
Όμως αυτό που εννοούσαν αφορούσε το ποια συσκευασία έχει το μεγαλύτερο ποσοστό φυσικού χυμού.
Δηλαδή αυτό το πρόβλημα σε δυσκόλεψε? Και που γράφει για χυμούς? Gιατί μόνο μπισκότα βλέπω να αναφέρει.

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2021, 13:25
από Χαοτικός
Dwarven Blacksmith έγραψε:
21 Οκτ 2020, 15:35
Χαοτικός έγραψε:
21 Οκτ 2020, 15:31
Dwarven Blacksmith έγραψε:
21 Οκτ 2020, 15:25
51

60 είναι. Αλλά και πάλι δεν είναι η απάντηση που μ' ενδιαφέρει. Ωστόσο δεν θα σε βρίσω Χαοτικός @ Ο κωδικός :003:

Το θέμα είναι το αν είναι μαλακισμένη η ερώτηση ή όχι. Από που προκύπτει ότι σε ένα λεπτό γίνεται όλη αυτή η συσκευασία. Γιατί δεν είναι σε τρία λεπτά; Αφού δεν έχουμε δεδομένα τέτοια!
60 ειναι απλά το είπα γιατί όντως λείπουν δεδομένα. Η ερώτηση πρέπει να αναδιατυπωθεί ως εξής:

Ένα εργοστάσιο συσκευάζει μπάρες δημητριακών σε κουτιά τα οποία μπορεί να περιέχουν δύο, τρεις ή πέντε μπάρες. Ο χρόνος που απαιτείται γι αμία συσκευασία είναι σταθερός ανεξάρτητα από το πόσοες μπάρες περιέχονται. Πόσες μπάρες συσκευάζει το λεπτό; Η απάντηση θα πρέπει να είναι ένας ακέραιος αριθμός μεγαλύτερος του 50 και μικρότερος του 70.

Το λεπτό εδώ δεν έχει σημασία, θα μπορεί να λέει "το δευτερόλεπτο" ή "τον αιώνα", και πάλι θα έβγαζε νόημα.
Θα μπορούσε λες στον αιώνα να συσκεύαζε από 50 ως 70 μπάρες; :D