Πλάτφορμμμμ

Λογισμικό, λειτουργικά συστήματα, προγραμματισμός, hardware, δίκτυα, Internet
Άβαταρ μέλους
Βλήμα
Δημοσιεύσεις: 5555
Εγγραφή: 04 Ιαν 2020, 15:32

Πλάτφορμμμμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βλήμα » 06 Μάιος 2022, 02:25

Είμαι αδαής από προγραμματισμό. Όχι δηλαδή ότι δεν έχω απολύτως καμία ιδέα, αλλά μέχρι να παρατήσω την σχολή μου το μάθημα δεν το πέρασα.
Και τώρα μου καύλωσε να φτιάξω ένα δισδιάστατο πλάτφορμ γκέιμ, όχι χρησιμοποιώντας εύκολες λύσεις του τύπου μάριο μέικερ, αλλά να το φτιάξω από την αρχή, να το προγραμματίσω, να προσλάβω κόσμο για το ανιμέισο, τα πάντα όλα.
Και τις καύλες μου τις υπηρετώ. Το μόνο που έχω αυτή την στιγμή είναι ένα σκαρίφημα σε ένα τετράδιο.
Προτείνετέ μου, αν μπορείτε, βιβλιογραφία για το πώς θα τα καταφέρω. Από την πιο κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού που χρειάζεται να μάθω μέχρι οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Φχαστώ.
Ρε, τον Σιμπλίκιο Σιμπλικίσιμο τον διαβάσατε ή ακόμα;

Άβαταρ μέλους
BILLO
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: 27 Απρ 2018, 01:52

Re: Πλάτφορμμμμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από BILLO » 06 Μάιος 2022, 02:51

Βλήμα έγραψε:
06 Μάιος 2022, 02:25
Είμαι αδαής από προγραμματισμό. Όχι δηλαδή ότι δεν έχω απολύτως καμία ιδέα, αλλά μέχρι να παρατήσω την σχολή μου το μάθημα δεν το πέρασα.
Και τώρα μου καύλωσε να φτιάξω ένα δισδιάστατο πλάτφορμ γκέιμ, όχι χρησιμοποιώντας εύκολες λύσεις του τύπου μάριο μέικερ, αλλά να το φτιάξω από την αρχή, να το προγραμματίσω, να προσλάβω κόσμο για το ανιμέισο, τα πάντα όλα.
Και τις καύλες μου τις υπηρετώ. Το μόνο που έχω αυτή την στιγμή είναι ένα σκαρίφημα σε ένα τετράδιο.
Προτείνετέ μου, αν μπορείτε, βιβλιογραφία για το πώς θα τα καταφέρω. Από την πιο κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού που χρειάζεται να μάθω μέχρι οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Φχαστώ.
Δες κανενα aseprite η pyxel για animation, καμια game maker για μηχανη, καμια construct κτλ και καλη επιτυχια. Δυσκολα ομως.... :102:

Άβαταρ μέλους
Βλήμα
Δημοσιεύσεις: 5555
Εγγραφή: 04 Ιαν 2020, 15:32

Re: Πλάτφορμμμμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βλήμα » 06 Μάιος 2022, 02:57

BILLO έγραψε:
06 Μάιος 2022, 02:51
Βλήμα έγραψε:
06 Μάιος 2022, 02:25
Είμαι αδαής από προγραμματισμό. Όχι δηλαδή ότι δεν έχω απολύτως καμία ιδέα, αλλά μέχρι να παρατήσω την σχολή μου το μάθημα δεν το πέρασα.
Και τώρα μου καύλωσε να φτιάξω ένα δισδιάστατο πλάτφορμ γκέιμ, όχι χρησιμοποιώντας εύκολες λύσεις του τύπου μάριο μέικερ, αλλά να το φτιάξω από την αρχή, να το προγραμματίσω, να προσλάβω κόσμο για το ανιμέισο, τα πάντα όλα.
Και τις καύλες μου τις υπηρετώ. Το μόνο που έχω αυτή την στιγμή είναι ένα σκαρίφημα σε ένα τετράδιο.
Προτείνετέ μου, αν μπορείτε, βιβλιογραφία για το πώς θα τα καταφέρω. Από την πιο κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού που χρειάζεται να μάθω μέχρι οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Φχαστώ.
Δες κανενα aseprite η pyxel για animation, καμια game maker για μηχανη, καμια construct κτλ και καλη επιτυχια. Δυσκολα ομως.... :102:
Ευχαριστώ.
Ρε, τον Σιμπλίκιο Σιμπλικίσιμο τον διαβάσατε ή ακόμα;

Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πλάτφορμμμμ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma » 16 Μάιος 2022, 15:11

Υπάρχει πλέον πληθώρα από game engines που διευκολύνουν κατά πολύ τη δουλειά. Σίγουρα, όμως, θα χρειαστεί κι εκεί μελέτη. Απλά τα game engines επιλύουν πολλά θέματα, όπως π.χ. το collision detection, τα physics κλπ.

Θα πρέπει, ωστόσο, να επιλέξεις ένα game engine που κάνει export το παιχνίδι σε πλατφόρμα που σε ενδιαφέρει. Άλλο κριτήριο επιλογής είναι η γλώσσα που τη συνοδεύει. Καλό είναι να είναι κάποια που σου φαίνεται πιο οικεία.

Η Unity είναι η πιο δημοφιλής. Εκεί συνήθως γραφεί κανείς σε C#.
Ένα ακόμα game engine που συνεχώς εξελίσσεται είναι το Godot Engine. Εκεί γράφει κανείς είτε σε GDScript (μοιάζει με Python) είτε σε C#. Λένε πως είναι πολύ καλή μηχανή για 2d games. Είναι ελαφριά και υπάρχουν εκδόσεις και για τα τρία δημοφιλή λειτουργικά (Windows, Linux, MacOS).

Άλλες μηχανές είναι το Construct που ειπώθηκε, Phaser, LÖVE, libGDX, Unreal Engine κ.α.

Για sprites, ήχους κλπ δε γνωρίζω.
Μια και αναφέρεσαι σε platform game, ίσως φανεί χρήσιμο να ρίξεις μια ματιά και στο Tiled. Είναι εργαλείο για σχεδιασμό tile-based games, όπως είναι τα platform games.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Πληροφορική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών