Πλάτφορμμμμ
Πλάτφορμμμμ
Είμαι αδαής από προγραμματισμό. Όχι δηλαδή ότι δεν έχω απολύτως καμία ιδέα, αλλά μέχρι να παρατήσω την σχολή μου το μάθημα δεν το πέρασα.
Και τώρα μου καύλωσε να φτιάξω ένα δισδιάστατο πλάτφορμ γκέιμ, όχι χρησιμοποιώντας εύκολες λύσεις του τύπου μάριο μέικερ, αλλά να το φτιάξω από την αρχή, να το προγραμματίσω, να προσλάβω κόσμο για το ανιμέισο, τα πάντα όλα.
Και τις καύλες μου τις υπηρετώ. Το μόνο που έχω αυτή την στιγμή είναι ένα σκαρίφημα σε ένα τετράδιο.
Προτείνετέ μου, αν μπορείτε, βιβλιογραφία για το πώς θα τα καταφέρω. Από την πιο κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού που χρειάζεται να μάθω μέχρι οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Φχαστώ.
Και τώρα μου καύλωσε να φτιάξω ένα δισδιάστατο πλάτφορμ γκέιμ, όχι χρησιμοποιώντας εύκολες λύσεις του τύπου μάριο μέικερ, αλλά να το φτιάξω από την αρχή, να το προγραμματίσω, να προσλάβω κόσμο για το ανιμέισο, τα πάντα όλα.
Και τις καύλες μου τις υπηρετώ. Το μόνο που έχω αυτή την στιγμή είναι ένα σκαρίφημα σε ένα τετράδιο.
Προτείνετέ μου, αν μπορείτε, βιβλιογραφία για το πώς θα τα καταφέρω. Από την πιο κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού που χρειάζεται να μάθω μέχρι οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Φχαστώ.
Ρε, τον Σιμπλίκιο Σιμπλικίσιμο τον διαβάσατε ή ακόμα;
Re: Πλάτφορμμμμ
Δες κανενα aseprite η pyxel για animation, καμια game maker για μηχανη, καμια construct κτλ και καλη επιτυχια. Δυσκολα ομως....Βλήμα έγραψε: ↑06 Μάιος 2022, 02:25Είμαι αδαής από προγραμματισμό. Όχι δηλαδή ότι δεν έχω απολύτως καμία ιδέα, αλλά μέχρι να παρατήσω την σχολή μου το μάθημα δεν το πέρασα.
Και τώρα μου καύλωσε να φτιάξω ένα δισδιάστατο πλάτφορμ γκέιμ, όχι χρησιμοποιώντας εύκολες λύσεις του τύπου μάριο μέικερ, αλλά να το φτιάξω από την αρχή, να το προγραμματίσω, να προσλάβω κόσμο για το ανιμέισο, τα πάντα όλα.
Και τις καύλες μου τις υπηρετώ. Το μόνο που έχω αυτή την στιγμή είναι ένα σκαρίφημα σε ένα τετράδιο.
Προτείνετέ μου, αν μπορείτε, βιβλιογραφία για το πώς θα τα καταφέρω. Από την πιο κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού που χρειάζεται να μάθω μέχρι οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Φχαστώ.
Re: Πλάτφορμμμμ
Ευχαριστώ.BILLO έγραψε: ↑06 Μάιος 2022, 02:51Δες κανενα aseprite η pyxel για animation, καμια game maker για μηχανη, καμια construct κτλ και καλη επιτυχια. Δυσκολα ομως....Βλήμα έγραψε: ↑06 Μάιος 2022, 02:25Είμαι αδαής από προγραμματισμό. Όχι δηλαδή ότι δεν έχω απολύτως καμία ιδέα, αλλά μέχρι να παρατήσω την σχολή μου το μάθημα δεν το πέρασα.
Και τώρα μου καύλωσε να φτιάξω ένα δισδιάστατο πλάτφορμ γκέιμ, όχι χρησιμοποιώντας εύκολες λύσεις του τύπου μάριο μέικερ, αλλά να το φτιάξω από την αρχή, να το προγραμματίσω, να προσλάβω κόσμο για το ανιμέισο, τα πάντα όλα.
Και τις καύλες μου τις υπηρετώ. Το μόνο που έχω αυτή την στιγμή είναι ένα σκαρίφημα σε ένα τετράδιο.
Προτείνετέ μου, αν μπορείτε, βιβλιογραφία για το πώς θα τα καταφέρω. Από την πιο κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού που χρειάζεται να μάθω μέχρι οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Φχαστώ.
Ρε, τον Σιμπλίκιο Σιμπλικίσιμο τον διαβάσατε ή ακόμα;
Re: Πλάτφορμμμμ
Υπάρχει πλέον πληθώρα από game engines που διευκολύνουν κατά πολύ τη δουλειά. Σίγουρα, όμως, θα χρειαστεί κι εκεί μελέτη. Απλά τα game engines επιλύουν πολλά θέματα, όπως π.χ. το collision detection, τα physics κλπ.
Θα πρέπει, ωστόσο, να επιλέξεις ένα game engine που κάνει export το παιχνίδι σε πλατφόρμα που σε ενδιαφέρει. Άλλο κριτήριο επιλογής είναι η γλώσσα που τη συνοδεύει. Καλό είναι να είναι κάποια που σου φαίνεται πιο οικεία.
Η Unity είναι η πιο δημοφιλής. Εκεί συνήθως γραφεί κανείς σε C#.
Ένα ακόμα game engine που συνεχώς εξελίσσεται είναι το Godot Engine. Εκεί γράφει κανείς είτε σε GDScript (μοιάζει με Python) είτε σε C#. Λένε πως είναι πολύ καλή μηχανή για 2d games. Είναι ελαφριά και υπάρχουν εκδόσεις και για τα τρία δημοφιλή λειτουργικά (Windows, Linux, MacOS).
Άλλες μηχανές είναι το Construct που ειπώθηκε, Phaser, LÖVE, libGDX, Unreal Engine κ.α.
Για sprites, ήχους κλπ δε γνωρίζω.
Μια και αναφέρεσαι σε platform game, ίσως φανεί χρήσιμο να ρίξεις μια ματιά και στο Tiled. Είναι εργαλείο για σχεδιασμό tile-based games, όπως είναι τα platform games.
Θα πρέπει, ωστόσο, να επιλέξεις ένα game engine που κάνει export το παιχνίδι σε πλατφόρμα που σε ενδιαφέρει. Άλλο κριτήριο επιλογής είναι η γλώσσα που τη συνοδεύει. Καλό είναι να είναι κάποια που σου φαίνεται πιο οικεία.
Η Unity είναι η πιο δημοφιλής. Εκεί συνήθως γραφεί κανείς σε C#.
Ένα ακόμα game engine που συνεχώς εξελίσσεται είναι το Godot Engine. Εκεί γράφει κανείς είτε σε GDScript (μοιάζει με Python) είτε σε C#. Λένε πως είναι πολύ καλή μηχανή για 2d games. Είναι ελαφριά και υπάρχουν εκδόσεις και για τα τρία δημοφιλή λειτουργικά (Windows, Linux, MacOS).
Άλλες μηχανές είναι το Construct που ειπώθηκε, Phaser, LÖVE, libGDX, Unreal Engine κ.α.
Για sprites, ήχους κλπ δε γνωρίζω.
Μια και αναφέρεσαι σε platform game, ίσως φανεί χρήσιμο να ρίξεις μια ματιά και στο Tiled. Είναι εργαλείο για σχεδιασμό tile-based games, όπως είναι τα platform games.