Σελίδα 27 από 29

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 14:44
από Χαοτικός
Feindflug έγραψε:
23 Φεβ 2019, 13:42
hellegennes έγραψε:
23 Φεβ 2019, 13:14
Εγώ πάντως δεν βλέπω κανένα δίκτυο οπτικών ινών. Αντίθετα, όλες οι εταιρείες είναι λίγο-πολύ χάλια ως προς τις συνδέσεις τους, τα καλώδια είναι αυτά που πέρασε ο ΟΤΕ πριν 40 χρόνια και δεν υπάρχει καμμιά πρόθεση να τα αλλάξει κάποιος.
Αν δεν κάνω λάθος, μένεις Δυτική Θεσσαλονίκη.

Μου φαίνεται περίεργο που δεν έχεις δει πως έχουν σκαφτεί όλοι οι δρόμοι για να περάσουν οπτικές ίνες.
Αφού είναι λασπολόγος ρε.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 14:51
από gassim
hellegennes έγραψε:
23 Φεβ 2019, 12:48
gassim έγραψε:
23 Φεβ 2019, 01:12
Ο πολίτης απο τα αεροδρόμια της Fraport έχει να κερδίσει πολλαπλάσιους επισκέπτες σε σχέση με παλιά που έρχονται στην χώρα και βλέπουν ένα αεροδρόμιο ευρωπαικής χώρας και όχι της μέσης ανατολής.
Όσο ήταν ζημιογόνα κρατικά τι κέρδιζε;
Μια ο ένας με την Ryanair και μια ο άλλος με την Fraport. Ακούστε λίγο: δεν είναι δυνατόν να υπολογίσεις ποια είναι η συνδρομή αυτών των πραγμάτων στον τουρισμό, όταν ο παγκόσμιος τουρισμός αυξάνεται και αυξανόταν ήδη από πριν και στην Ελλάδα*. Αν ήταν περίπου σταθερός και είχες ξαφνική αύξηση, θα μπορούσες ίσως να την συνδέσεις με κάτι τέτοιο. Τώρα, όχι.



* Από το 2006 ως το 2016, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων στην Ελλάδα σχεδόν διπλασιάστηκε (από 43 σε 80 εκ. νύχτες).
Ναι τυχαια αυξανονται οι διανυκτερευσεις. Οι υποδομες μπορει και να μην εχουν σχεση.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 18:47
από hellegennes
gassim έγραψε:
23 Φεβ 2019, 13:37
Οταν εξακολουθεί να υπάρχει η ανάγκη που κάλυπτε η χρεοκοπημένη επιχείρηση, το κενό καλύπτεται απο τον ανταγωνισμό.
Σε παλαιότερο νήμα είχες πει οτι δεν παράγεται νέος πλούτος απο τις επιχειρήσεις και απλά αλλάζει τσέπες (σε ελεύθερη απόδοση, αν δεν θυμάμαι καλά διόρθωσε με) το χρήμα. Υπο αυτή την λογική έχει κάποιο νόημα αυτό που είπες αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Η καινοτομία και οι επενδύσεις μεγαλώνουν την πίτα, είτε γίνονται απο Έλληνες είτε απο Κινέζους, είτε απο Γερμανούς.
Μόνο ταυτόχρονα με παράλληλη αύξηση του χρέους. Δεν μπορεί να αυξηθεί η πίτα σε ένα κλειστό σύστημα.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 18:58
από Spiros252
Χωρίς εξαγωγές είναι δυνατόν να αυξηθεί η πίτα;

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 18:59
από hellegennes
gassim έγραψε:
23 Φεβ 2019, 14:51
hellegennes έγραψε:
23 Φεβ 2019, 12:48
gassim έγραψε:
23 Φεβ 2019, 01:12
Ο πολίτης απο τα αεροδρόμια της Fraport έχει να κερδίσει πολλαπλάσιους επισκέπτες σε σχέση με παλιά που έρχονται στην χώρα και βλέπουν ένα αεροδρόμιο ευρωπαικής χώρας και όχι της μέσης ανατολής.
Όσο ήταν ζημιογόνα κρατικά τι κέρδιζε;
Μια ο ένας με την Ryanair και μια ο άλλος με την Fraport. Ακούστε λίγο: δεν είναι δυνατόν να υπολογίσεις ποια είναι η συνδρομή αυτών των πραγμάτων στον τουρισμό, όταν ο παγκόσμιος τουρισμός αυξάνεται και αυξανόταν ήδη από πριν και στην Ελλάδα*. Αν ήταν περίπου σταθερός και είχες ξαφνική αύξηση, θα μπορούσες ίσως να την συνδέσεις με κάτι τέτοιο. Τώρα, όχι.



* Από το 2006 ως το 2016, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων στην Ελλάδα σχεδόν διπλασιάστηκε (από 43 σε 80 εκ. νύχτες).
Ναι τυχαια αυξανονται οι διανυκτερευσεις. Οι υποδομες μπορει και να μην εχουν σχεση.
Αν λαμβάνεις σαν βάση τις υποδομές, ναι, τυχαία αυξάνονται. Φυσικά η ανθρώπινη δραστηριότητα δεν είναι τυχαία, αλλά η παγκόσμια αύξηση του τουρισμού δεν οφείλεται στην καλυτέρευση των υποδομών. Ή αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις αυτό το επιχείρημα, δεν υπάρχει νόημα, γιατί πρακτικά και ο τουρισμός και οι υποδομές σε όλες τις χώρες πάντα καλυτερεύουν, ας πούμε εδώ και 400 χρόνια.

Καταλαβαίνεις ότι δεν έχει αξία σαν γενικό επιχείρημα κάτι τέτοιο. Όμως εμείς μιλούσαμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο. Για την ανάληψη των αεροδρομίων από την Frapport. Ε, θα πρέπει να αποδείξεις ότι ο τουρισμός αυξήθηκε απ' αυτό, πράγμα που είναι πολύ δύσκολο να κάνεις, δεδομένου ότι ο τουρισμός στην Ελλάδα αυξάνεται ραγδαία τα τελευταία 15 χρόνια με έναν πακτωλό υποδομών (και συγκεκριμένα τα αεροδρόμια) να μένουν καραστάσιμες.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 19:04
από Οργισμένος
χελη το χεις χασει τελειως;

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 19:43
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Ντάξει, παιδιά, θα επέμβει το κράτος

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:29
από Μηχανικός
Τι γίνεται με τα εκατομμύρια που θα έρθουν από την καλλιέργεια κάνναβης. :D

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:31
από gassim
Spiros252 έγραψε:
23 Φεβ 2019, 18:58
Χωρίς εξαγωγές είναι δυνατόν να αυξηθεί η πίτα;
αν για παράδειγμα η πίτα είναι 100 ευρώ έρθει ένας κογκολέζος και ρίξει 1000 ευρώ για να στήσει μια επιχείρηση, ήδη η πίτα έχει αυξηθεί καθώς τα 1000 αυτά ευρώ ήρθαν απ έξω και τα μοιράστηκαν έλληνες προμηθευτές που του στήσαν την επιχείρηση. Στην συνέχεια όταν η επιχείρηση αρχίσει να έχει κέρδη θα φεύγουν βέβαια κεφάλαια έξω αλλά θα μένουν και μέσα καθώς η επιχείρηση θα φορολογείται και θα έχει και προσωπικό που θα πληρώνεται.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:32
από gassim
hellegennes έγραψε:
23 Φεβ 2019, 18:47
gassim έγραψε:
23 Φεβ 2019, 13:37
Οταν εξακολουθεί να υπάρχει η ανάγκη που κάλυπτε η χρεοκοπημένη επιχείρηση, το κενό καλύπτεται απο τον ανταγωνισμό.
Σε παλαιότερο νήμα είχες πει οτι δεν παράγεται νέος πλούτος απο τις επιχειρήσεις και απλά αλλάζει τσέπες (σε ελεύθερη απόδοση, αν δεν θυμάμαι καλά διόρθωσε με) το χρήμα. Υπο αυτή την λογική έχει κάποιο νόημα αυτό που είπες αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Η καινοτομία και οι επενδύσεις μεγαλώνουν την πίτα, είτε γίνονται απο Έλληνες είτε απο Κινέζους, είτε απο Γερμανούς.
Μόνο ταυτόχρονα με παράλληλη αύξηση του χρέους. Δεν μπορεί να αυξηθεί η πίτα σε ένα κλειστό σύστημα.
Δεν υπάρχει κάποιο κλειστό σύστημα.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:33
από Μηχανικός
Spiros252 έγραψε:
23 Φεβ 2019, 18:58
Χωρίς εξαγωγές είναι δυνατόν να αυξηθεί η πίτα;
Άμα κόψουμε τις εισαγωγές ναρκωτικών από Αλβανία και λοιπά Βαλκάνια, αυξάνεται η πίτα. :D

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:38
από Υπερκουλτουριάρης
Έχω 2 αριθμούς, Cosmote και Vodafone φοιτητικό. Για να μην διαβάζω 30 σελίδες με άσχετα πράγματα, την Cosmote λέω να την κόψω, αλλά να κρατήσω τον ίδιο αριθμό. Συμφέρει να τον πάω σε καμιά Q; Βρέθηκε καμιά άλλη άκρη;

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:51
από gassim
hellegennes έγραψε:
23 Φεβ 2019, 18:59
gassim έγραψε:
23 Φεβ 2019, 14:51
hellegennes έγραψε:
23 Φεβ 2019, 12:48


Μια ο ένας με την Ryanair και μια ο άλλος με την Fraport. Ακούστε λίγο: δεν είναι δυνατόν να υπολογίσεις ποια είναι η συνδρομή αυτών των πραγμάτων στον τουρισμό, όταν ο παγκόσμιος τουρισμός αυξάνεται και αυξανόταν ήδη από πριν και στην Ελλάδα*. Αν ήταν περίπου σταθερός και είχες ξαφνική αύξηση, θα μπορούσες ίσως να την συνδέσεις με κάτι τέτοιο. Τώρα, όχι.



* Από το 2006 ως το 2016, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων στην Ελλάδα σχεδόν διπλασιάστηκε (από 43 σε 80 εκ. νύχτες).
Ναι τυχαια αυξανονται οι διανυκτερευσεις. Οι υποδομες μπορει και να μην εχουν σχεση.
Αν λαμβάνεις σαν βάση τις υποδομές, ναι, τυχαία αυξάνονται. Φυσικά η ανθρώπινη δραστηριότητα δεν είναι τυχαία, αλλά η παγκόσμια αύξηση του τουρισμού δεν οφείλεται στην καλυτέρευση των υποδομών. Ή αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις αυτό το επιχείρημα, δεν υπάρχει νόημα, γιατί πρακτικά και ο τουρισμός και οι υποδομές σε όλες τις χώρες πάντα καλυτερεύουν, ας πούμε εδώ και 400 χρόνια.

Καταλαβαίνεις ότι δεν έχει αξία σαν γενικό επιχείρημα κάτι τέτοιο. Όμως εμείς μιλούσαμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο. Για την ανάληψη των αεροδρομίων από την Frapport. Ε, θα πρέπει να αποδείξεις ότι ο τουρισμός αυξήθηκε απ' αυτό, πράγμα που είναι πολύ δύσκολο να κάνεις, δεδομένου ότι ο τουρισμός στην Ελλάδα αυξάνεται ραγδαία τα τελευταία 15 χρόνια με έναν πακτωλό υποδομών (και συγκεκριμένα τα αεροδρόμια) να μένουν καραστάσιμες.
Ο tour operator δεν μπορεί να πουλήσει ένα προϊόν στο οποίο ο πελάτης του δεν μπορεί να έχει πρόσβαση. Όταν αυξάνονται τα δρομολόγια και οι εταιρείες που πετάνε προς έναν προορισμό, μεγαλώνει και ο αριθμός πακέτων που μπορεί να πουλήσει ο tour operator. Είναι το ίδιο με τα ξενοδοχεία, αν υπάρχουν 100 κλίνες δεν πρόκειται να διανυκτερεύσουν 1000 άτομα.
Αν δε οι επισκέπτες φτάσουν και δουν ένα αεροδρόμιο χρέπι έχει μεγάλη επίδραση στην γνώμη που έχουν για την χώρα και παίζει ρόλο στο κατά πόσο θα την προτείνουν ή θα ξαναέρθουν.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:53
από gassim
Υπερκουλτουριάρης έγραψε:
23 Φεβ 2019, 20:38
Έχω 2 αριθμούς, Cosmote και Vodafone φοιτητικό. Για να μην διαβάζω 30 σελίδες με άσχετα πράγματα, την Cosmote λέω να την κόψω, αλλά να κρατήσω τον ίδιο αριθμό. Συμφέρει να τον πάω σε καμιά Q; Βρέθηκε καμιά άλλη άκρη;
δεν υπάρχει πια η Q.

Re: Πάλι έδρασε το καρτέλ τών τηλεπικοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2019, 20:56
από Υπερκουλτουριάρης
gassim έγραψε:
23 Φεβ 2019, 20:53
Υπερκουλτουριάρης έγραψε:
23 Φεβ 2019, 20:38
Έχω 2 αριθμούς, Cosmote και Vodafone φοιτητικό. Για να μην διαβάζω 30 σελίδες με άσχετα πράγματα, την Cosmote λέω να την κόψω, αλλά να κρατήσω τον ίδιο αριθμό. Συμφέρει να τον πάω σε καμιά Q; Βρέθηκε καμιά άλλη άκρη;
δεν υπάρχει πια η Q.
Υπάρχει ρε, εξαγορασμένη από την Wind https://www.wind.gr/gr/q/
Σε τραμπουκίζουν και αυτοί ανα 2μηνο; Έχουν 12αρι ελάχιστο; Υπάρχει κάτι καλύτερο στην πιάτσα;

Η vodafone στο φοιτητικό, δεν με απειλεί ποτέ.