Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6315
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Συζητούσα με έναν γνωστό μου ο οποίος αρέσκεται γενικά στις παραδοσιακές εναλλακτικές/ελληνοκεντρικές ιδέες για την ελληνική αρχαιότητα, τη γλώσσα, τη γραφή κλπ. Πρόσφατα μου είπε -βασικά με ρώτησε- κάτι που δεν είχα ξανακούσει.
Ότι “πώς εξηγώ το Δελφικό Έψιλον που υπάρχει στην περιβόητη αίθουσα του θρόνου από το ανάκτορο της Κνωσού”. Αυτό υποτίθεται είναι και ένα έξτρα στοιχείο υπέρ της πιθανής ελληνικότητας των Μινωιτών, του αλφαβήτου κλπ.
Για να πω την αλήθεια δεν είχα υπόψη μου ότι υπήρχε τέτοιο σύμβολο στη συγκεκριμένη αίθουσα και όπως μου υπέδειξε το παλληκάρι βρίσκεται αριστερά και δεξιά, δίπλα από το κάτω μέρος του θρόνου.
Τσέκαρα λοιπόν ξανά την αίθουσα και διαπίστωσα ότι πράγματι υπάρχουν κάποια σχέδια που μοιάζουν με το Δελφικό Έψιλον. Σχηματίζονται από λευκές ρίγες με γαλάζιο στο εσωτερικό τους.
Γενικά το θέμα με το Δελφικό Εψιλον και την Κνωσό παίζει σε διάφορα blogs και sites αρχαιοελληνικού “μυστηριακού” περιεχομένου.
http://zervonikolakis.lastros.net/3+e.html
https://arxaia-ellinika.blogspot.com/20 ... silon.html
Υποτίθεται ότι τα εν λόγω σύμβολα περιέχουν μυστηριακό, αποκρυφιστικό χαρακτήρα που με αφετηρία τη μινωική Κρήτη καταλήγουμε στους Δελφούς μέσα από διάφορους συσχετισμούς.
Ωστόσο, έχω να παρουσιάσω ορισμένες ενστάσεις. Κατ' αρχήν όταν ανακαλύφθηκε η αίθουσα του θρόνου το 1900, τα εν λόγω σύμβολα δεν υπήρχαν ξεκάθαρα πλησίον του θρόνου.
Γενικά, η αίθουσα όπως και όλο το ανάκτορο της Κνωσού όπως το βλέπουμε σήμερα είναι εν μέρει προϊόν φαντασίας του Άρθουρ Έβανς. Ωστόσο επειδή έχουν ανακαλυφθεί κάποια γνήσια τμήματα τοιχογραφιών στην αίθουσα μπορώ να δεχτώ ότι δίπλα στο θρόνο θα υπήρχαν αυτά τα σχέδια.
Στο ακόλουθο site υπάρχουν πολλές πληροφορίες για την ιστορία αποκατάστασης της αίθουσας του θρόνου από τους αρχαιολόγους.
https://www.cambridge.org/core/journals ... ore-reader
Συνεχίζοντας με τις ενστάσεις μου, θα πω ότι τα συγκεκριμένα σύμβολα δεν έχουν την κάθετη γραμμή ανάμεσά τους την οποία φέρει συχνά η εικόνα αυτού το Δελφικού Έψιλον στην πιάτσα, και βασικά νομίζω ότι τέτοιο σύμβολο δεν έχει ανακαλυφθεί καν στους Δελφούς. Άρα δεν ξέρουμε πως πραγματικά απεικονιζόταν στο ιερό των Δελφών, αν κιόλας πιστέψουμε τις ισχνές ιστορικές μαρτυρίες ότι είχε αναρτηθεί τέτοιο σύμβολο εκεί.
Επιστρέφοντας στο θρόνο, μπορούμε να δεχτούμε μια εναλλακτική ερμηνεία των σχεδίων που μοιάζουν με Εψιλον. Μπορεί αυτός που τα σχεδίασε να ήθελε να υπονοείται ότι οι γραμμές αυτές συνεχίζουν να διαγράφονται πίσω από το θρόνο και τους διπλανούς πάγκους με τα υπερκείμενα σχέδια της τοιχογραφίας να τα καλύπτουν και δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για γράμματα Εψιλον στο καμπυλωτό τελείωμα των γραμμών. Στην πραγματικότητα δηλαδή ο καλλιτέχνης μπορεί να υπονοούσε μακρόστενα καμπύλα σχήματα με γραμμές που “χάνονται” πίσω από τα άλλα σχέδια και τα καθίσματα της αίθουσας.
Κι εδώ έρχεται η μινωική τέχνη να μας διαφωτίσει. Πράγματι τέτοια σχέδια με μακριά καμπυλώδη σχήματα γραμμών εμφανίζονται σε αναπαραστάσεις αιθουσών με θρόνους (στο κάτω μέρος τους) ενώ υπάρχουν και σχέδια με σκέτες μικρές καμπύλες (σα μισοφέγγαρα) στο κάτω μέρος θρόνων και βωμών που δεν θυμίζουν το γράμμα Έψιλον σε καμία περίπτωση.
Άρα η πιθανότητα το εν λόγω μοτίβο να σχετίζεται με το Έψιλον απομακρύνεται κι άλλο...
Τέλος, πρέπει να υπενθυμίσω ότι η αίθουσα του θρόνου χρονολογικά ανάγεται στην περίοδο λίγο μετά το 1450 π.Χ. περίπου, όπου στο νησί έχουν εγκατασταθεί και πάρει την εξουσία οι Μυκηναίοι. Παρότι θα μπορούσαν να υιοθετήσουν σύμβολα των Μινωιτών, αυτή η παρατήρηση τουλάχιστον δείχνει ότι για την αίθουσα του θρόνου το όποιο σύμβολο μπορεί να μην έπαιζε κανέναν μυστηριακό χαρακτήρα αλλά καθαρά διακοσμητικό αφού θα σχεδιάστηκε από τους νεοφερμένους ή υπό την επίβλεψή τους. Η μυκηναϊκή επιρροή στη διαμόρφωση της αίθουσας του θρόνου φαίνεται και από τους γρύπες που διακοσμούν τους τοίχους οι οποίοι είναι συνηθισμένο μοτίβο στην μυκηναϊκή τέχνη.
Ότι “πώς εξηγώ το Δελφικό Έψιλον που υπάρχει στην περιβόητη αίθουσα του θρόνου από το ανάκτορο της Κνωσού”. Αυτό υποτίθεται είναι και ένα έξτρα στοιχείο υπέρ της πιθανής ελληνικότητας των Μινωιτών, του αλφαβήτου κλπ.
Για να πω την αλήθεια δεν είχα υπόψη μου ότι υπήρχε τέτοιο σύμβολο στη συγκεκριμένη αίθουσα και όπως μου υπέδειξε το παλληκάρι βρίσκεται αριστερά και δεξιά, δίπλα από το κάτω μέρος του θρόνου.
Τσέκαρα λοιπόν ξανά την αίθουσα και διαπίστωσα ότι πράγματι υπάρχουν κάποια σχέδια που μοιάζουν με το Δελφικό Έψιλον. Σχηματίζονται από λευκές ρίγες με γαλάζιο στο εσωτερικό τους.
Γενικά το θέμα με το Δελφικό Εψιλον και την Κνωσό παίζει σε διάφορα blogs και sites αρχαιοελληνικού “μυστηριακού” περιεχομένου.
http://zervonikolakis.lastros.net/3+e.html
https://arxaia-ellinika.blogspot.com/20 ... silon.html
Υποτίθεται ότι τα εν λόγω σύμβολα περιέχουν μυστηριακό, αποκρυφιστικό χαρακτήρα που με αφετηρία τη μινωική Κρήτη καταλήγουμε στους Δελφούς μέσα από διάφορους συσχετισμούς.
Ωστόσο, έχω να παρουσιάσω ορισμένες ενστάσεις. Κατ' αρχήν όταν ανακαλύφθηκε η αίθουσα του θρόνου το 1900, τα εν λόγω σύμβολα δεν υπήρχαν ξεκάθαρα πλησίον του θρόνου.
Γενικά, η αίθουσα όπως και όλο το ανάκτορο της Κνωσού όπως το βλέπουμε σήμερα είναι εν μέρει προϊόν φαντασίας του Άρθουρ Έβανς. Ωστόσο επειδή έχουν ανακαλυφθεί κάποια γνήσια τμήματα τοιχογραφιών στην αίθουσα μπορώ να δεχτώ ότι δίπλα στο θρόνο θα υπήρχαν αυτά τα σχέδια.
Στο ακόλουθο site υπάρχουν πολλές πληροφορίες για την ιστορία αποκατάστασης της αίθουσας του θρόνου από τους αρχαιολόγους.
https://www.cambridge.org/core/journals ... ore-reader
Συνεχίζοντας με τις ενστάσεις μου, θα πω ότι τα συγκεκριμένα σύμβολα δεν έχουν την κάθετη γραμμή ανάμεσά τους την οποία φέρει συχνά η εικόνα αυτού το Δελφικού Έψιλον στην πιάτσα, και βασικά νομίζω ότι τέτοιο σύμβολο δεν έχει ανακαλυφθεί καν στους Δελφούς. Άρα δεν ξέρουμε πως πραγματικά απεικονιζόταν στο ιερό των Δελφών, αν κιόλας πιστέψουμε τις ισχνές ιστορικές μαρτυρίες ότι είχε αναρτηθεί τέτοιο σύμβολο εκεί.
Επιστρέφοντας στο θρόνο, μπορούμε να δεχτούμε μια εναλλακτική ερμηνεία των σχεδίων που μοιάζουν με Εψιλον. Μπορεί αυτός που τα σχεδίασε να ήθελε να υπονοείται ότι οι γραμμές αυτές συνεχίζουν να διαγράφονται πίσω από το θρόνο και τους διπλανούς πάγκους με τα υπερκείμενα σχέδια της τοιχογραφίας να τα καλύπτουν και δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για γράμματα Εψιλον στο καμπυλωτό τελείωμα των γραμμών. Στην πραγματικότητα δηλαδή ο καλλιτέχνης μπορεί να υπονοούσε μακρόστενα καμπύλα σχήματα με γραμμές που “χάνονται” πίσω από τα άλλα σχέδια και τα καθίσματα της αίθουσας.
Κι εδώ έρχεται η μινωική τέχνη να μας διαφωτίσει. Πράγματι τέτοια σχέδια με μακριά καμπυλώδη σχήματα γραμμών εμφανίζονται σε αναπαραστάσεις αιθουσών με θρόνους (στο κάτω μέρος τους) ενώ υπάρχουν και σχέδια με σκέτες μικρές καμπύλες (σα μισοφέγγαρα) στο κάτω μέρος θρόνων και βωμών που δεν θυμίζουν το γράμμα Έψιλον σε καμία περίπτωση.
Άρα η πιθανότητα το εν λόγω μοτίβο να σχετίζεται με το Έψιλον απομακρύνεται κι άλλο...
Τέλος, πρέπει να υπενθυμίσω ότι η αίθουσα του θρόνου χρονολογικά ανάγεται στην περίοδο λίγο μετά το 1450 π.Χ. περίπου, όπου στο νησί έχουν εγκατασταθεί και πάρει την εξουσία οι Μυκηναίοι. Παρότι θα μπορούσαν να υιοθετήσουν σύμβολα των Μινωιτών, αυτή η παρατήρηση τουλάχιστον δείχνει ότι για την αίθουσα του θρόνου το όποιο σύμβολο μπορεί να μην έπαιζε κανέναν μυστηριακό χαρακτήρα αλλά καθαρά διακοσμητικό αφού θα σχεδιάστηκε από τους νεοφερμένους ή υπό την επίβλεψή τους. Η μυκηναϊκή επιρροή στη διαμόρφωση της αίθουσας του θρόνου φαίνεται και από τους γρύπες που διακοσμούν τους τοίχους οι οποίοι είναι συνηθισμένο μοτίβο στην μυκηναϊκή τέχνη.
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4415
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: έρημος
- Επικοινωνία:
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Το Δελφικό Ε είναι απλά ένα έψιλον. Το σχήμα που παραθέτεις είναι ένα Μινωικό σύμβολο-σχήμα. Άποψή μου είναι ότι αρχικά συμβόλιζε τον θεό και σχετιζόταν με ένα ιερογλυφικό σύμβολο του δίσκου της Φαιστού. Μετέπειτα συνετέλεσε ώστε να σχηματιστεί το Κρητικό αλφαβητικό γράμμα ζήτα. Με βάση την έρευνα μου πάνω στην σχέση βουνών και πυραμίδων τα γράμματα Ε και Ζ μέσω των αριθμών 5 και 7 σχετίζονται μεταξύ τους και παραπέμπουν στους Δελφούς.
Δες και το νήμα στην ιστοσελίδα μου:
https://the-phaistos-disk.webnode.com/s ... t-hm-992-/
Ενδιαφέρουσες απόψεις έχει εκφράσει ο Τσικριτσής σχετικά με το σύμβολο αυτό και τον διπλό πέλεκυ αλλά και αστρονομικές έννοιες αν θυμάμαι καλά, ισημερίες, ηλιοστάσια, κλπ. Ψάξε λίγο τα βίντεό του στο youtube.
Δες και το νήμα στην ιστοσελίδα μου:
https://the-phaistos-disk.webnode.com/s ... t-hm-992-/
Ενδιαφέρουσες απόψεις έχει εκφράσει ο Τσικριτσής σχετικά με το σύμβολο αυτό και τον διπλό πέλεκυ αλλά και αστρονομικές έννοιες αν θυμάμαι καλά, ισημερίες, ηλιοστάσια, κλπ. Ψάξε λίγο τα βίντεό του στο youtube.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 8560
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Δεν πρόκειται περί γράμματος αλφαβήτου και ειδικά το Ε ή το ανάποδο Ε.
Είναι το σύμβολο του κεραυνού που διασώζεται στην Ασία ως Βάζρα. (Vajra).
Ήταν σύμβολο των βασιλέων και των ηγετών των αρχαίων χρόνων.
Ήταν πολεμικό όπλο με διπλές αιχμές και το είχε στην Ινδία ο Ίντρα.
Αργότερα ο Βούδας το δανείστηκε σαν πολιτισμικό δάνειο αλλά το άλλαξε κλείνοντας τις αιχμές δημιουργόντας την κλειστή βάζρα ως ένδειξη ειρήνης και μη πολέμου.
Από τότε καθιερώθηκε ιερό σύμβολο ηγεσίας του Βουδδισμού.
Σαν σύμβολο υπάρχει πολύ πριν τον Βουδδισμό στους Ινδουιστές και στους Κινέζους, Ιάπωνες κτλ...
Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τις Βάζρες στην Ασία
http://www.sundial.thai-isan-lao.com/su ... ature.html
Είναι το σύμβολο του κεραυνού που διασώζεται στην Ασία ως Βάζρα. (Vajra).
Ήταν σύμβολο των βασιλέων και των ηγετών των αρχαίων χρόνων.
Ήταν πολεμικό όπλο με διπλές αιχμές και το είχε στην Ινδία ο Ίντρα.
Αργότερα ο Βούδας το δανείστηκε σαν πολιτισμικό δάνειο αλλά το άλλαξε κλείνοντας τις αιχμές δημιουργόντας την κλειστή βάζρα ως ένδειξη ειρήνης και μη πολέμου.
Από τότε καθιερώθηκε ιερό σύμβολο ηγεσίας του Βουδδισμού.
Σαν σύμβολο υπάρχει πολύ πριν τον Βουδδισμό στους Ινδουιστές και στους Κινέζους, Ιάπωνες κτλ...
Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τις Βάζρες στην Ασία
http://www.sundial.thai-isan-lao.com/su ... ature.html
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Jimmy81 έγραψε: ↑16 Οκτ 2019, 04:27Συζητούσα με έναν γνωστό μου ο οποίος αρέσκεται γενικά στις παραδοσιακές εναλλακτικές/ελληνοκεντρικές ιδέες για την ελληνική αρχαιότητα, τη γλώσσα, τη γραφή κλπ. Πρόσφατα μου είπε -βασικά με ρώτησε- κάτι που δεν είχα ξανακούσει.
Ότι “πώς εξηγώ το Δελφικό Έψιλον που υπάρχει στην περιβόητη αίθουσα του θρόνου από το ανάκτορο της Κνωσού”. Αυτό υποτίθεται είναι και ένα έξτρα στοιχείο υπέρ της πιθανής ελληνικότητας των Μινωιτών, του αλφαβήτου κλπ.
Για να πω την αλήθεια δεν είχα υπόψη μου ότι υπήρχε τέτοιο σύμβολο στη συγκεκριμένη αίθουσα και όπως μου υπέδειξε το παλληκάρι βρίσκεται αριστερά και δεξιά, δίπλα από το κάτω μέρος του θρόνου.
Τσέκαρα λοιπόν ξανά την αίθουσα και διαπίστωσα ότι πράγματι υπάρχουν κάποια σχέδια που μοιάζουν με το Δελφικό Έψιλον. Σχηματίζονται από λευκές ρίγες με γαλάζιο στο εσωτερικό τους.
Γενικά το θέμα με το Δελφικό Εψιλον και την Κνωσό παίζει σε διάφορα blogs και sites αρχαιοελληνικού “μυστηριακού” περιεχομένου.
http://zervonikolakis.lastros.net/3+e.html
https://arxaia-ellinika.blogspot.com/20 ... silon.html
Υποτίθεται ότι τα εν λόγω σύμβολα περιέχουν μυστηριακό, αποκρυφιστικό χαρακτήρα που με αφετηρία τη μινωική Κρήτη καταλήγουμε στους Δελφούς μέσα από διάφορους συσχετισμούς.
Ωστόσο, έχω να παρουσιάσω ορισμένες ενστάσεις. Κατ' αρχήν όταν ανακαλύφθηκε η αίθουσα του θρόνου το 1900, τα εν λόγω σύμβολα δεν υπήρχαν ξεκάθαρα πλησίον του θρόνου.
Γενικά, η αίθουσα όπως και όλο το ανάκτορο της Κνωσού όπως το βλέπουμε σήμερα είναι εν μέρει προϊόν φαντασίας του Άρθουρ Έβανς. Ωστόσο επειδή έχουν ανακαλυφθεί κάποια γνήσια τμήματα τοιχογραφιών στην αίθουσα μπορώ να δεχτώ ότι δίπλα στο θρόνο θα υπήρχαν αυτά τα σχέδια.
Στο ακόλουθο site υπάρχουν πολλές πληροφορίες για την ιστορία αποκατάστασης της αίθουσας του θρόνου από τους αρχαιολόγους.
https://www.cambridge.org/core/journals ... ore-reader
Συνεχίζοντας με τις ενστάσεις μου, θα πω ότι τα συγκεκριμένα σύμβολα δεν έχουν την κάθετη γραμμή ανάμεσά τους την οποία φέρει συχνά η εικόνα αυτού το Δελφικού Έψιλον στην πιάτσα, και βασικά νομίζω ότι τέτοιο σύμβολο δεν έχει ανακαλυφθεί καν στους Δελφούς. Άρα δεν ξέρουμε πως πραγματικά απεικονιζόταν στο ιερό των Δελφών, αν κιόλας πιστέψουμε τις ισχνές ιστορικές μαρτυρίες ότι είχε αναρτηθεί τέτοιο σύμβολο εκεί.
Επιστρέφοντας στο θρόνο, μπορούμε να δεχτούμε μια εναλλακτική ερμηνεία των σχεδίων που μοιάζουν με Εψιλον. Μπορεί αυτός που τα σχεδίασε να ήθελε να υπονοείται ότι οι γραμμές αυτές συνεχίζουν να διαγράφονται πίσω από το θρόνο και τους διπλανούς πάγκους με τα υπερκείμενα σχέδια της τοιχογραφίας να τα καλύπτουν και δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για γράμματα Εψιλον στο καμπυλωτό τελείωμα των γραμμών. Στην πραγματικότητα δηλαδή ο καλλιτέχνης μπορεί να υπονοούσε μακρόστενα καμπύλα σχήματα με γραμμές που “χάνονται” πίσω από τα άλλα σχέδια και τα καθίσματα της αίθουσας.
Κι εδώ έρχεται η μινωική τέχνη να μας διαφωτίσει. Πράγματι τέτοια σχέδια με μακριά καμπυλώδη σχήματα γραμμών εμφανίζονται σε αναπαραστάσεις αιθουσών με θρόνους (στο κάτω μέρος τους) ενώ υπάρχουν και σχέδια με σκέτες μικρές καμπύλες (σα μισοφέγγαρα) στο κάτω μέρος θρόνων και βωμών που δεν θυμίζουν το γράμμα Έψιλον σε καμία περίπτωση.
Άρα η πιθανότητα το εν λόγω μοτίβο να σχετίζεται με το Έψιλον απομακρύνεται κι άλλο...
Τέλος, πρέπει να υπενθυμίσω ότι η αίθουσα του θρόνου χρονολογικά ανάγεται στην περίοδο λίγο μετά το 1450 π.Χ. περίπου, όπου στο νησί έχουν εγκατασταθεί και πάρει την εξουσία οι Μυκηναίοι. Παρότι θα μπορούσαν να υιοθετήσουν σύμβολα των Μινωιτών, αυτή η παρατήρηση τουλάχιστον δείχνει ότι για την αίθουσα του θρόνου το όποιο σύμβολο μπορεί να μην έπαιζε κανέναν μυστηριακό χαρακτήρα αλλά καθαρά διακοσμητικό αφού θα σχεδιάστηκε από τους νεοφερμένους ή υπό την επίβλεψή τους. Η μυκηναϊκή επιρροή στη διαμόρφωση της αίθουσας του θρόνου φαίνεται και από τους γρύπες που διακοσμούν τους τοίχους οι οποίοι είναι συνηθισμένο μοτίβο στην μυκηναϊκή τέχνη.
.
Ταπεινή απορία.... είναι Ε ψιλόν......υπάρχει καί Ε χοντρόν ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
υπαρχει το αι διφθογγος, χοντρο εχουν και οι αλβανοι τετοιο
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4415
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: έρημος
- Επικοινωνία:
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Μάλλον εννοούσαν ότι είναι Ε βραχύ. Το Ε το μακρύ ήταν το ήτα (Η). Σε μη Ιωνικά αλφάβητα το μακρύ έψιλον γραφόταν ως δύο έψιλον 'ΕΕ'.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
- Αρκεσίλαος
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: 07 Ιαν 2019, 18:23
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Πολύ ενδιαφέρον θέμα,κάποια πράγματα τα είχα ξανακούσει.
Αιτία ελομένου θεός αναίτιος.
-
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Ωραιο θεμα
Δυστυχως ομως με πολλα λαθη απο τον νηματοθετη
Δυστυχως ομως με πολλα λαθη απο τον νηματοθετη
-
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4415
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: έρημος
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
1ονΤέλος, πρέπει να υπενθυμίσω ότι η αίθουσα του θρόνου χρονολογικά ανάγεται στην περίοδο λίγο μετά το 1450 π.Χ. περίπου, όπου στο νησί έχουν εγκατασταθεί και πάρει την εξουσία οι Μυκηναίοι. Παρότι θα μπορούσαν να υιοθετήσουν σύμβολα των Μινωιτών, αυτή η παρατήρηση τουλάχιστον δείχνει ότι για την αίθουσα του θρόνου το όποιο σύμβολο μπορεί να μην έπαιζε κανέναν μυστηριακό χαρακτήρα αλλά καθαρά διακοσμητικό αφού θα σχεδιάστηκε από τους νεοφερμένους ή υπό την επίβλεψή τους. Η μυκηναϊκή επιρροή στη διαμόρφωση της αίθουσας του θρόνου φαίνεται και από τους γρύπες που διακοσμούν τους τοίχους οι οποίοι είναι συνηθισμένο μοτίβο στην μυκηναϊκή τέχνη.
Ο γρυπας ειναι μινωικο μοτιβο
2ον
Η κνωσσος δεν εχει ουδεμια σχεση με οποιοδηποτε μυκηναικο ανακτορο
3ον
Η πολεμικη επικρατηση των αχαιων στην κρητη ειναι ενα παραμυθι που πλεον υιοθετείται μονο απο κατι γραφικους
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 6315
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
Γεια σου ρε Παρασκευά γίγαντα. Για πάρτη σου σμιλεύω τέτοια topics (αλλά και για τον αγαπητό Σπύρο).
Σχετικά με τις παρατηρήσεις σου τώρα, έχω να πως τα εξής:
-Βασικά ο γρύπας είναι μια μορφή που εισήχθη στο Αιγαίο από την Ανατολή. Υπάρχει και στους Μινωίτες και στους Μυκηναίους αλλά από την έρευνα που έχω κάνει φαίνεται πιο διαδεδομένο μοτίβο στους Μυκηναίους. Μπορεί να κάνω και λάθος όμως.
-Η Κνωσός γενικά δεν έχει σχέση με τα μυκηναϊκά ανάκτορα, η αίθουσα του θρόνου όμως φαίνεται πως σχετίζεται με αντίστοιχες αίθουσες όπως στο Ανάκτορο του Νέστορα στον Άνω Εγκλιανό.
-Η παρουσία και επιρροή Μυκηναίων στην Κρήτη εκείνη την περίοδο (από το 1450 π.Χ.) είναι τεκμηριωμένη στο αρχαιολογικό υλικό και κοινή γνώση στους αρχαιολόγους. Το αν έγινε πολεμικά ή ειρηνικά είναι άλλο θέμα.
.........................................
Η γνώμη σου όμως για την ταμπακιέρα ποια είναι? Υπάρχει το Έψιλον, δελφικό ή μή, δίπλα στον θρόνο της Κνωσού ή όχι?
Σχετικά με τις παρατηρήσεις σου τώρα, έχω να πως τα εξής:
-Βασικά ο γρύπας είναι μια μορφή που εισήχθη στο Αιγαίο από την Ανατολή. Υπάρχει και στους Μινωίτες και στους Μυκηναίους αλλά από την έρευνα που έχω κάνει φαίνεται πιο διαδεδομένο μοτίβο στους Μυκηναίους. Μπορεί να κάνω και λάθος όμως.
-Η Κνωσός γενικά δεν έχει σχέση με τα μυκηναϊκά ανάκτορα, η αίθουσα του θρόνου όμως φαίνεται πως σχετίζεται με αντίστοιχες αίθουσες όπως στο Ανάκτορο του Νέστορα στον Άνω Εγκλιανό.
-Η παρουσία και επιρροή Μυκηναίων στην Κρήτη εκείνη την περίοδο (από το 1450 π.Χ.) είναι τεκμηριωμένη στο αρχαιολογικό υλικό και κοινή γνώση στους αρχαιολόγους. Το αν έγινε πολεμικά ή ειρηνικά είναι άλλο θέμα.
.........................................
Η γνώμη σου όμως για την ταμπακιέρα ποια είναι? Υπάρχει το Έψιλον, δελφικό ή μή, δίπλα στον θρόνο της Κνωσού ή όχι?
Ροζάκης-Κοτζιάς-Δένδιας: Οι 3 σύγχρονοι Τιτάνες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Κράτη με Σύνθετη Ονομασία αλλά ιθαγένεια από τη μία λέξη της κρατικής ονομασίας
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
.
Α....τώρα καταλάβαμε.....
Καί τί σημαίνει αυτό Γέροντα ;;;
Είναι απαγορευμένη Γνώση ;;;
Λόλα...νά ενα μήλο....
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4415
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: έρημος
- Επικοινωνία:
Re: Το Δελφικό Έψιλον και οι Μινωίτες
[
Πιο πάνω το καρτούς του φαραώ Τζέδεφρε(το όνομά του σε πλαίσιο), πρώτου υιού του Χέοπα, έχει ασυνήθιστο κυρτό σχήμα. Έχει προκαλέσει πολλά ερωτήματα σε πυραμιδολογικούς κύκλους. Ένας κανονικός κίονας Τζεντ έχει αυτό το σχήμα:
Όπως έχω τεκμηριώσει στο βιβλίο μου, ο Τζέδεφρε ανήγειρε την πυραμίδα του σε Βόρειο-Δυτική τοποθεσία σε σχέση με την Γκίζα. Το έκανε αυτό για να στήσει ένα σημείο εστίασης διευθύνσεων σχετικά με τις πυραμίδες της Γκίζα, έτσι ώστε να στοχεύσει βουνά στην Ελλάδα. Εκεί υπεισέρχεται και η Κρήτη - βλέπε αμφίρροπο Ε στον θρόνο του Μίνωα, όπου αποτυπώνεται το κυρτό σχήμα και στην μέση οι συμβολικές δέσμες φωτός.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 19 Απαντήσεις
- 2925 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
03 Ιούλ 2022, 19:04