Πολύ καλύτερο.
Και θα ήταν πολύ πιο εμβληματικό ως παρουσίαση στη γιουροβίζιον, με την ορχήστρα ως οπτικό εφέ.
Το πολύ χρώμα/φρουφρού/στρας/λοιπά διασπάνε την προσοχή και κουράζουν.
Πολύ καλύτερο.
Μαδουραίος έγραψε: ↑06 Οκτ 2024, 11:42Η απόλυτη κατάντια μιας χώρας που κάποτε μεγαλούργησε στον πολιτισμό. Αλλο dna φυσικα τοτε.
Διαφωνώ 1000000000000000000 είναι καλό και με την συμφωνική αλλά με την θεατρικότητα του και την διάδραση με τον εαυτό του είναι ασύλληπτα καλύτερο.
Αυτό το "διάδραση με τον εαυτό του" ομολογώ ότι με συγκλόνισε.Niki έγραψε: ↑16 Μάιος 2024, 09:45Διαφωνώ 1000000000000000000 είναι καλό και με την συμφωνική αλλά με την θεατρικότητα του και την διάδραση με τον εαυτό του είναι ασύλληπτα καλύτερο.
Ίσως ποτέ δεν ξαναδούμε κάτι παρόμοιο.
Ίσως και ό ίδιος να μην το ερμηνεύσει ξανά έτσι.
Μαδουραίος έγραψε: ↑06 Οκτ 2024, 11:42Η απόλυτη κατάντια μιας χώρας που κάποτε μεγαλούργησε στον πολιτισμό. Αλλο dna φυσικα τοτε.
Ακούγεται ευχάριστα και ωραίος στίχος στο τέλος "και τον χάρο πάτα πάτα"
Δυστυχώς έχουν βάλλει ηλίθιους κανόνες που περιορίζουν πόσα άτομα βρίσκονται στην σκηνή, κάτι που δεν επιτρέπει την παρουσία μια ολόκληρης συμφωνικής στη σκηνή. Αν θυμάμαι καλά, παλιότερα υπήρχε συμφωνική ορχήστρα στο μπαγκράουντ που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν όλοι οι διαγωνιζόμενοι (που ήταν τοπική ορχήστρα της πόλης ή κράτους, ανάλογα με το που διεξάγονταν ο διαγωνισμός). Η γιουροβίζιον έχει πάψει να είναι διαγωνισμός τραγουδιού και γενικά μουσικής, έχει γίνει περισσότερο διαγωνισμός βιντεοκλίπ με μουσικό μπαγκράουντ.
Μα ακριβώς γι' αυτό έγραψα για την εικόνα της ορχήστρας ως οπτικό εφέ.Καπετάν Μιχάλης έγραψε: ↑16 Μάιος 2024, 11:28Δυστυχώς έχουν βάλλει ηλίθιους κανόνες που περιορίζουν πόσα άτομα βρίσκονται στην σκηνή, κάτι που δεν επιτρέπει την παρουσία μια ολόκληρης συμφωνικής στη σκηνή. Αν θυμάμαι καλά, παλιότερα υπήρχε συμφωνική ορχήστρα στο μπαγκράουντ που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν όλοι οι διαγωνιζόμενοι (που ήταν τοπική ορχήστρα της πόλης ή κράτους, ανάλογα με το που διεξάγονταν ο διαγωνισμός). Η γιουροβίζιον έχει πάψει να είναι διαγωνισμός τραγουδιού και γενικά μουσικής, έχει γίνει περισσότερο διαγωνισμός βιντεοκλίπ με μουσικό μπαγκράουντ.
Μαδουραίος έγραψε: ↑06 Οκτ 2024, 11:42Η απόλυτη κατάντια μιας χώρας που κάποτε μεγαλούργησε στον πολιτισμό. Αλλο dna φυσικα τοτε.
Μαδουραίος έγραψε: ↑06 Οκτ 2024, 11:42Η απόλυτη κατάντια μιας χώρας που κάποτε μεγαλούργησε στον πολιτισμό. Αλλο dna φυσικα τοτε.
Βρε, καλά κάνουν να ζουν όπως γουστάρουν και να κάνουν τις επιλογές τους, εφόσον δεν ενοχλούν κανέναν. Ποιος είναι ο λόγος να δημιουργούνται 5-6 νέες κατηγορίες/ταμπέλες κάθε μέρα παγκοσμίως δεν καταλαβαίνω. Ειδικά εφόσον μιλάμε για συνήθειες ή προσωπικές επιλογές που αφορούν κάποια ελάχιστα άτομα την φορά. Όλος ο υπόλοιπος κόσμος τι φταίει, να πρέπει να γνωρίζει πώς θέλει να αυτοαποκαλείται ο κάθε πικραμένος που έχει πλάσει την δική του πραγματικότητα και που αφορά μια ντουζίνα νοματαίους, και να γνωρίζει ακριβώς πώς πρέπει να τον αποκαλεί και πώς να του μιλάει και σε τι πρόσωπο και με ποια αντωνυμία και σε τι τόνο και... και... και... και; Και μάλιστα, να "κινδυνεύει" συνεχώς να του την πούνε διάφοροι, αν κάνει κανένα "στραβοπάτημα" και τους αποκαλέσει έστω και λίγο διαφορετικά απ' ό,τι έχουν αυτοί στο μυαλό τους; Άλλη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι;Niki έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 18:47Ναι έχουν την ανάγκη να ακουστούν οι απόψεις τους .Isildur έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 14:01Γιατί πρέπει να τους λέμε κάπως; Και γιατί να χρειάζεται καν να αυτοπροσδιοριστούν και να κολλάνε ταμπέλες στους ίδιους τους τους εαυτούς, βάσει των επιλογών τους σε διάφορα θέματα όπως αυτά που αναφέρεις; Αν έχεις έναν γνωστό που του αρέσει το θαλάσσιο σκι, ταΐζει σκίουρους στο δάσος, δεν τρώει μπάμιες και στο σεξ του αρέσει να είναι πάντα από κάτω, πρέπει να εφεύρουμε κάποια κατηγορία και να τον κατατάξουμε εκεί; Ή, ακόμα χειρότερα (για διάφορους λόγους), θα έπρεπε να έχει ο ίδιος την ανάγκη να κατηγοριοποιηθεί κάπως, λόγω συνηθειών του;Niki έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 21:07
Όχι έχεις λάθος ζει μοναχός του δεν έχει σύντροφο.
Μπορεί ο μοναχισμός να είναι εκκλησιαστικός όρος.
Ας πάμε τώρα σε κάποιον που θέλει να είναι άθεος δεν πιστεύει στον θεό και μέσα από την δική του αναζήτηση δεν θέλει να τρώει κρέας για λόγους ιδεολογικούς και δεν θέλει να κάνει σέξ πάλι για λόγους ιδεολογικούς με σκοπό να μην είναι υποχείριο σε βασικά ζωώδη ένστικτα.
Αυτόν πώς θα τον προσδιορίζεις;
Η εκκλησία μπορεί να τον λέει μοναχό αν ήτανε μέλος της.
Αφού δεν είναι μέλος καμίας εκκλησίας λόγω ιδεολογίας που θα τον λέμε;
Έχω γνωρίσει τέσσερεις γερμανούς καθηγητές , ορειβάτες , μουσικοί που ήρθανε στο χωριό και μας βοήθησαν να στειρώσουμε τα γατιά και να τα περιποιηθούμε και οι τέσσερεις δεν κάνουν σεξ δεν πίνουν δεν τρώνε κρέας.
Αλλά είναι όλοι άθεοι.
Πώς θα τους λέμε αυτούς;
Έχουν δικαίωμα στην ζωή και στον αυτοπροσδιορισμό;
Θέλουν να γίνουν κίνημα να αλλάξουν την κοινωνία.
Έχουν το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται .
Εγώ λέω είμαι χριστιανή ορθόδοξος και θέλω να κάνω 4 παιδιά.
Αυτοί λένε δεν θέλουμε να φέρουμε παιδιά στον κόσμο όμως θέλουμε να υιοθετήσουμε ορφανά.
Είμαστε ασέξουαλ , δεν τρώμε κρέας , δεν πίνουμε , δεν θέλουμε τις θρησκείες.
Οργανωνόμαστε να βοηθάμε παιδάκια και ζώα.
Κινημα είναι και θέλουν να φωνάζουν για την ιδεολογία τους.
Μπορεί να έχει και άλλα ή ιδεολογία τους.
Δεν την ξέρω λίγο τους γνώρισα.
Αυτοί οι τέσσερεις μένουν Χανιά και ήρθανε σε μας μόνο και μόνο για τις γάτες.
Μόνο που η " γνήσια " Ελληνίδα Βίκυ Λεανδρος εκπροσώπησε στην Eurovision το Λουξεμβούργο και είχε θέσει υποψηφιότητα να εκπροσωπήσει την Γερμανία.The Rebel έγραψε: ↑16 Μάιος 2024, 19:54
[img]https://i.postimg.cc/jjNRXbyk/4411 ... .jpg[/img]
Η Γιουροβίζιον των αισθήσεων και των παραισθήσεων!!!
[img]https://i.postimg.cc/fRfx0vn1/4245 ... .jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/T1BKZK8V/4410 ... .jpg[/img]
Η Μαρίνα Σάττι και η Eurovision έκανε τους Έλληνες να παρατήσουν το Pornhub
Η χώρα μας σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση στην Ευρώπη στο Pornhub τη στιγμή του μεγάλου τελικού της Eurovision.
Μας αρέσει να καταναλώνουμε οτιδήποτε έχει σχέση με ίντριγκα. Ο Έλληνας θέλει κιτρινίλα. Δεν είναι τυχαίο πως τόσες εκπομπές… καλόπιστης κριτικής επιβιώνουν στην ελληνική τηλεόραση. Είναι εκείνη η ένοχη απόλαυση που μας κάνει να ξεφεύγουμε για λίγο από τη μιζέρια της καθημερινότητας. Όπως και να το κάνεις, η μιζέρια της τηλεόρασης χωνεύεται πιο εύκολα από τη μιζέρια της καθημερινότητας. Ταυτίζεται μαζί της.
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που ασχολούμαστε μέχρι και σήμερα με την Μαρίνα Σάττι και τον διαγωνισμό της Eurovision. Δε μας αρκεί η βραδιά του τελικού. Βγήκαμε 11οι αλλά το ψωμί είναι στα παραλειπόμενα. Από το χασμουρητό της Μαρίνας μέχρι τους παρουσιαστές της λαμπερής βραδιάς.
Οι Έλληνες καταναλώνουμε ίντριγκα και μας εξιτάρει περισσότερο από το σεξ. Υπερβολές; Καθόλου σύμφωνα με τα στοιχεία του Pornhub.
Σύμφωνα με τα στατιστικά του πιο γνωστού ιστότοπου με ταινίες για ενηλίκους, στην Ελλάδα σημειώθηκε η μεγαλύτερη μείωση κίνησης κατ τη διάρκεια του τελικού: «Οι στατιστικολόγοι μας ανέλυσαν τα δεδομένα και φέτος για να δουν πώς η φετινή Eurovision άλλαξε τα μοτίβα κυκλοφορίας. Με τόσες πολλές χώρες που συμμετέχουν, δεν εξεπλάγησαν που είδαν τις πτώσεις και τις αναπόφευκτες αυξήσεις μετά τον διαγωνισμό!», αναφέρεται στην ιστοσελίδα.
Αναλυτικά τα στατιστικά του Pornhub
Η Ελβετία κατέκτησε την 1η θέση φέτος, με τον καλλιτέχνη Nemo. Η χώρα σημείωσε πτώση -13,8%, ενώ η δεύτερη νικήτρια, η Κροατία, σημείωσε πολύ μεγαλύτερη πτώση -23,3%. Η Ουκρανία ήρθε στην 3η θέση με μικρή πτώση μόλις -4,7%. Η Γαλλία ήρθε στην 4η θέση με -12,6% και το Ισραήλ στην 5η θέση με πτώση -10,4%. Στη χώρα υποδοχής, τη Σουηδία, η κίνηση μειώθηκε – 11,2%.
Η Ελλάδα σημείωσε την μεγαλύτερη μείωση κίνησης
Η Ελλάδα σημείωσε τη μεγαλύτερη μείωση της κίνησης, με πτώση -27,6%. Άλλες χώρες με υψηλές επενδύσεις ήταν η Λετονία, με πτώση -21,2% και η Κύπρος, με πτώση -19,6%.
Μείωση επισκεψιμότητας των πέντε κορυφαίων χωρών φιναλίστ
«Στη χώρα υποδοχής, τη Σουηδία, η κίνηση παρέμεινε λίγο πάνω από το μέσο όρο μέχρι τις 18:00, ενώ οι πολίτες τους κρυφά σε μια μικρή απογευματινή απόλαυση πριν από το μεγάλο σόου. Μέχρι τις 18:00, η κίνηση προς το Pornhub άρχισε να μειώνεται, φτάνοντας στο χαμηλό του -13% στις 23:00. Μέχρι τα μεσάνυχτα, μετά την εμφάνιση της χώρας, η κίνηση άρχισε να αυξάνεται ξανά, με πτώση μόλις -4% κάτω από το μέσο όρο. Στη συνέχεια, οι στατιστικολόγοι μας είδαν μια άνοδο στην επισκεψιμότητα κατά +11% στη 01:00 πριν πέσει στο -2% στις 02:00.
Σε όλη την Ελβετία, η κίνηση προς το Pornhub άρχισε να μειώνεται λίγο γύρω στις 13:00 και παρέμεινε έτσι μέχρι τις 20:00, όταν οι αριθμοί άρχισαν πραγματικά να αλλάζουν. Μέχρι τις 23:00, η κίνηση στη χώρα μειώθηκε -14%.
Γύρω στα μεσάνυχτα, μετά το τέλος του διαγωνισμού, η κίνηση άρχισε να αυξάνεται προς το Pornhub, με πτώση -8%. Μέχρι τη 01:00, όταν όλοι επέστρεψαν σπίτι από το πάρτι, η κίνηση σημείωσε μεγάλη αύξηση +16%. Χωρίς αμφιβολία οι Ελβετοί ένιωθαν καλά και ήθελαν να πανηγυρίσουν τη μεγάλη τους νίκη.
Στην Κροατία, τη δεύτερη χώρα, η κίνηση προς το Pornhub παρέμεινε ως επί το πλείστον σταθερή μέχρι τις 19:00, οπότε έπεσε στο -5% και στη συνέχεια συνέχισε αυτή την πτωτική τάση μέχρι τα μεσάνυχτα, όταν σημείωσε τεράστια πτώση -30%. Αμέσως μετά, στη 01:00, η κίνηση εκτινάχθηκε +20% και παρέμεινε πάνω από το μέσο όρο μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Η κίνηση στην Ουκρανία ανεβοκατέβαινε τις απογευματινές ώρες μέχρι τις 19:00, όταν έφτασε στο -1% και συνέχισε να πέφτει στο -7% στις 23:00. Μέχρι τα μεσάνυχτα, η κίνηση αυξήθηκε +4% και έφτασε στο υψηλό του +7% στη 01:00 πριν σταθεροποιηθεί γύρω στις 03:00.
Η Γαλλία ήταν η πιο συγκεντρωμένη στον ανταγωνισμό. Η κίνηση ήταν κάτω από το μέσο όρο όλο το απόγευμα, φτάνοντας στο -9% στις 20:00 και στη συνέχεια στο -14% στις 23:00. Μόλις στη 01:00 η κυκλοφορία επέστρεψε κανονικά, με αύξηση +1% και μετά +4% στις 02:00.
Η κίνηση στο Ισραήλ παρέμεινε ελαφρώς πάνω από το μέσο όρο μέχρι τις 17:00. Μέχρι τις 18:00 σημείωσε πτώση -7% και συνέχισε να παρουσιάζει διακυμάνσεις μέχρι τα μεσάνυχτα, όταν η κίνηση μειώθηκε -12%. Μέχρι τη 01:00, εκτοξεύτηκε στο +12% πριν πέσει ξανά στις 02:00», αναφέρεται στην ιστοσελίδα.
https://www.ratpack.gr/buzz/story/34386 ... to-pornhub