Νέες κυκλοφορίες, προτάσεις για νέα ακούσματα, κριτικές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Ωχ ναι ρε!
Αυτή τη κομματούνγκα πως δεν την βάλαμε μέχρι τώρα!
Μπράβο ρε Στάθη.
Και πολύ καλή εκτέλεση κιόλα.
Και ψήνομαι να βάλω το δεύτερο μέρος από κάποια άλλη εκτέλεση γιατί φοβάμαι πως λίγοι θα περιμένουν να φτάσει το video μέχρι εκεί και ίσως το χάσουν.
Άραγε έχουμε κανέναν έγχορδο εδώ να μας πει πιο από τα διάσημα βιολιά του Menuhin είναι το συγκεκριμένο; Πάντως και του Oistrakh ακούγεται πολύ ωραία και μάλλον με περισσότερο όγκο χαμηλά. Αλλά μπορεί να μην βοηθάνε τα υποτυπώδη ηχεία που ακούω τώρα.
Εμένα ο πρώτος μου δίσκος ήταν Βιβάλντι, ντόητση γκράμοφων, το μεγάλο σουξέ εννοείται, μεγάλες καύλες κι ο Αντώνης, γενικά μπαρόκ παίζανε μεγάλες καύλες, Μαρίν Μαρέ και δεν συμμαζεύεται, αλήθεια για αυτόν τον θεούλη έχουμε νήμα ή να φωνάξω τον Jolly Roger;
δεν έχω ανοίξει νήμα για τον συνονόματο, δεν ξέρω αν κανείς άλλος άνοιξε, οπότε ας το παραχώσω εδώ στον κάντορα.
όταν δημοσίευσε αυτό το έργο ο Αντώνης, λέγεται ότι είπε "αν δε σας αρέσει κι αυτό, θα σταματήσω να γράφω μουσική".
να πούμε ότι το δημοσίευσε το 1727, δυο χρόνια μετά τη δημοσίευση των Τεσσάρων Εποχών. Που σημαίνει - συνεπάγεται από την απηυδισμένη ατάκα του - ότι μάλλον οι κριτικές για τις Εποχές δεν ήταν οι καλύτερες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jolly Roger την 20 Φεβ 2021, 04:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
γμστ, το yt ξανασυμπιέζει εικόνα και ήχο, οπότε...
Καλός είναι πάντως ο ήχος, για yt.
Αυτό που ρωτούσα εγώ για την Hamari είναι μήπως την έγραψε επίτηδες στα κόκκινα για να δώσει αυτό τον έξτρα δραματικό τόνο στη φωνή της. Σε άλλες ηχογραφήσεις της δεξιά αριστερά δεν βλέπω τέτοιο αποτέλεσμα. Η συγκεκριμένη ηχογράφηση ως προς αυτό με εντυπωσιάζει.
Πολύ σπουδαίος ο Βιβάλντι, μην ξεχνάμε ότι ο δάσκαλος τον θαύμαζε και αντέγραφε κομμάτια του στη σοφίταυπό το φως των κεριών σαν σπουδή, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή μεγάλος να μην βλέπει σχεδόν καθόλου. Και βέβαια έχει διασκευάσει μερικά κομμάτια του.
γμστ, το yt ξανασυμπιέζει εικόνα και ήχο, οπότε...
Καλός είναι πάντως ο ήχος, για yt.
Αυτό που ρωτούσα εγώ για την Hamari είναι μήπως την έγραψε επίτηδες στα κόκκινα για να δώσει αυτό τον έξτρα δραματικό τόνο στη φωνή της. Σε άλλες ηχογραφήσεις της δεξιά αριστερά δεν βλέπω τέτοιο αποτέλεσμα. Η συγκεκριμένη ηχογράφηση ως προς αυτό με εντυπωσιάζει.
Στο αναλογικό στάδιο οι περισσότερες ηχογραφήσεις "χτυπάνε κόκκινο" αυτό ήταν και η όλη φάση με τα αναλογικά μέσα αποθήκευσης γιατί ακόμη και τώρα όλες οι ηχογραφήσεις παραμένουν έως έναν βαθμό "αναλογικές".
γμστ, το yt ξανασυμπιέζει εικόνα και ήχο, οπότε...
Καλός είναι πάντως ο ήχος, για yt.
Αυτό που ρωτούσα εγώ για την Hamari είναι μήπως την έγραψε επίτηδες στα κόκκινα για να δώσει αυτό τον έξτρα δραματικό τόνο στη φωνή της. Σε άλλες ηχογραφήσεις της δεξιά αριστερά δεν βλέπω τέτοιο αποτέλεσμα. Η συγκεκριμένη ηχογράφηση ως προς αυτό με εντυπωσιάζει.
Στο αναλογικό στάδιο οι περισσότερες ηχογραφήσεις "χτυπάνε κόκκινο" αυτό ήταν και η όλη φάση με τα αναλογικά μέσα αποθήκευσης γιατί ακόμη και τώρα όλες οι ηχογραφήσεις παραμένουν έως έναν βαθμό "αναλογικές".
Δεν είμαι της δουλειάς αλλά σα να θυμάμαι ότι έχω διαβάσει πως πριν την ψηφιακή εποχή κάποιες φορές το έκαναν επίτηδες προκειμένου να πετύχουν μια κάποια παραμόρφωση που στο αναλογικό μέσο έρχεται ομαλά μέσα στα κόκκινα σε αντίθεση με το ψηφιακό.
Εμένα ο πρώτος μου δίσκος ήταν Βιβάλντι, ντόητση γκράμοφων, το μεγάλο σουξέ εννοείται, μεγάλες καύλες κι ο Αντώνης, γενικά μπαρόκ παίζανε μεγάλες καύλες, Μαρίν Μαρέ και δεν συμμαζεύεται, αλήθεια για αυτόν τον θεούλη έχουμε νήμα ή να φωνάξω τον Jolly Roger;
δεν έχω ανοίξει νήμα για τον συνονόματο, δεν ξέρω αν κανείς άλλος άνοιξε, οπότε ας το παραχώσω εδώ στον κάντορα.
όταν δημοσίευσε αυτό το έργο ο Αντώνης, λέγεται ότι είπε "αν δε σας αρέσει κι αυτό, θα σταματήσω να γράφω μουσική".
να πούμε ότι το δημοσίευσε το 1727, δυο χρόνια μετά τη δημοσίευση των Τεσσάρων Εποχών. Που σημαίνει - συνεπάγεται από την απηυδισμένη ατάκα του - ότι μάλλον οι κριτικές για τις Εποχές δεν ήταν οι καλύτερες.
Αυτό που ρωτούσα εγώ για την Hamari είναι μήπως την έγραψε επίτηδες στα κόκκινα για να δώσει αυτό τον έξτρα δραματικό τόνο στη φωνή της. Σε άλλες ηχογραφήσεις της δεξιά αριστερά δεν βλέπω τέτοιο αποτέλεσμα. Η συγκεκριμένη ηχογράφηση ως προς αυτό με εντυπωσιάζει.
Στο αναλογικό στάδιο οι περισσότερες ηχογραφήσεις "χτυπάνε κόκκινο" αυτό ήταν και η όλη φάση με τα αναλογικά μέσα αποθήκευσης γιατί ακόμη και τώρα όλες οι ηχογραφήσεις παραμένουν έως έναν βαθμό "αναλογικές".
Δεν είμαι της δουλειάς αλλά σα να θυμάμαι ότι έχω διαβάσει πως πριν την ψηφιακή εποχή κάποιες φορές το έκαναν επίτηδες προκειμένου να πετύχουν μια κάποια παραμόρφωση που στο αναλογικό μέσο έρχεται ομαλά μέσα στα κόκκινα σε αντίθεση με το ψηφιακό.
Όχι κάποιες, όλες τις φορές.
Ακόμη και τώρα το κάνουμε, είτε με εξωτερικά μηχανήματα παραδοσιακά είτε με προσομοιώσεις, αυτό σου έλεγα τις προάλλες, ότι ακόμη και οι προσομοιώσεις πλέον γαμάνε.
Άκουσες και ένα παράδειγμα.
Εμένα ο πρώτος μου δίσκος ήταν Βιβάλντι, ντόητση γκράμοφων, το μεγάλο σουξέ εννοείται, μεγάλες καύλες κι ο Αντώνης, γενικά μπαρόκ παίζανε μεγάλες καύλες, Μαρίν Μαρέ και δεν συμμαζεύεται, αλήθεια για αυτόν τον θεούλη έχουμε νήμα ή να φωνάξω τον Jolly Roger;
δεν έχω ανοίξει νήμα για τον συνονόματο, δεν ξέρω αν κανείς άλλος άνοιξε, οπότε ας το παραχώσω εδώ στον κάντορα.
όταν δημοσίευσε αυτό το έργο ο Αντώνης, λέγεται ότι είπε "αν δε σας αρέσει κι αυτό, θα σταματήσω να γράφω μουσική".
να πούμε ότι το δημοσίευσε το 1727, δυο χρόνια μετά τη δημοσίευση των Τεσσάρων Εποχών. Που σημαίνει - συνεπάγεται από την απηυδισμένη ατάκα του - ότι μάλλον οι κριτικές για τις Εποχές δεν ήταν οι καλύτερες.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.