Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
δεν κρίνω αλλά θα κρίνω.τιναυτά ρε?
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
Θυμάμαι σαν να ταν χθες να ακούω την πρώτη προσωπική δουλειά του ντασκ. Και όμως έχουν περάσει δέκα χρόνια.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως
For the first time in history, hip-hop has surpassed rock to become the most popular music genre, according to Nielsen
Η trap στην Ελλάδα πάτησε τα σκυλάδικα και τα λαικά. Σε μερικά χρόνια οι λαικοί θα δουλεύουν κάνοντας φωνητικά στα ρεφρέν των τραπάδων, μπας και φάνε λίγο ψωμάκι και αυτοί. Μόλις οι zoomers φτάσουν 40-50 χρονών θα ανήκει στον κατάλογο άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, όπως έγινε κάποτε με τα ρεμπέτικα
Μέχρι και ο Ozzy Osbourne κατάντησε τραγουδιάρα για να είναι relevant
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
Null έγραψε: ↑27 Δεκ 2020, 18:57Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως
For the first time in history, hip-hop has surpassed rock to become the most popular music genre, according to Nielsen
Η trap στην Ελλάδα πάτησε τα σκυλάδικα και τα λαικά. Σε μερικά χρόνια οι λαικοί θα δουλεύουν κάνοντας φωνητικά στα ρεφρέν των τραπάδων, μπας και φάνε λίγο ψωμάκι και αυτοί. Μόλις οι zoomers φτάσουν 40-50 χρονών θα ανήκει στον κατάλογο άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, όπως έγινε κάποτε με τα ρεμπέτικα
Μέχρι και ο Ozzy Osbourne κατάντησε τραγουδιάρα για να είναι relevant
α)Η δημοφιλία ενός μουσικού είδους δεν κρίνει και την ποιότητα των έργων των μεμονωμένων καλλιτεχνών
β) Το τράπ, αν δεν κάνω λάθος, είναι ξεχωριστό μουσικό είδος
γ) Όπως δεν πάτησαν τόσοι και τόσοι τα λαϊκα μπουζουκοτράγουδα, έτσι δε θα τα πατήσουν και οι τράπερς με τους ράπερς
δ) Θα συμφωνήσω μαζί σου, στο ότι υπάρχουν αναλογίες μεταξύ του ρεμπέτικου και του χιπ χοπ τραγουδιού. Αρκεί να μιλάμε
για το αμερικάνικο ή το γαλλικό χιπ χοπ. Οι Έλληνες ράπερς έχουν δει γκέτο σε ταινίες και σειρές.
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
α) Το τι θεωρείται ποιοτικό είναι μεγάλο θέμα. Αν μιλάμε για μουσική περιπλοκότητα, το ραπ είναι από τα πιο απλά στην δημιουργία του, αλλά και μεταλ, ποπ, λαικά και ότι ακούς στο ραδιόφωνο κατά 90% είναι τυποποιημένα πράγματα, ίδιες συνταγές. Άμα θες μουσική περιπλοκότητα πας σε κλασσική και jazz. Εγώ αναφέρθηκα στην δημοφιλία, ξεκάθαρα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑27 Δεκ 2020, 19:05α)Η δημοφιλία ενός μουσικού είδους δεν κρίνει και την ποιότητα των έργων των μεμονωμένων καλλιτεχνώνNull έγραψε: ↑27 Δεκ 2020, 18:57Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως
For the first time in history, hip-hop has surpassed rock to become the most popular music genre, according to Nielsen
Η trap στην Ελλάδα πάτησε τα σκυλάδικα και τα λαικά. Σε μερικά χρόνια οι λαικοί θα δουλεύουν κάνοντας φωνητικά στα ρεφρέν των τραπάδων, μπας και φάνε λίγο ψωμάκι και αυτοί. Μόλις οι zoomers φτάσουν 40-50 χρονών θα ανήκει στον κατάλογο άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, όπως έγινε κάποτε με τα ρεμπέτικα
Μέχρι και ο Ozzy Osbourne κατάντησε τραγουδιάρα για να είναι relevant
β) Το τράπ, αν δεν κάνω λάθος, είναι ξεχωριστό μουσικό είδος
γ) Όπως δεν πάτησαν τόσοι και τόσοι τα λαϊκα μπουζουκοτράγουδα, έτσι δε θα τα πατήσουν και οι τράπερς με τους ράπερς
δ) Θα συμφωνήσω μαζί σου, στο ότι υπάρχουν αναλογίες μεταξύ του ρεμπέτικου και του χιπ χοπ τραγουδιού. Αρκεί να μιλάμε
για το αμερικάνικο ή το γαλλικό χιπ χοπ. Οι Έλληνες ράπερς έχουν δει γκέτο σε ταινίες και σειρές.
β) Το trap είναι υποείδος του hip hop, συγκεκριμένα του hip hop του νότου. Προήλθε από το crunk, το memphis horrocore και γενικά το gangsta rap. Το πρώτο trap κομμάτι με videoclip στην Ελλάδα είναι το Crunk του υποχθόνιου. Όλος ο δίσκος είναι trap, αλλά πιο "σκληρό", μετά το πήγαν
στο τραγουδιστό ύφος με τα autotunes, αυτό δηλαδή που έπιασε στην Ελλάδα και κυριαρχεί μέχρι σήμερα.
Το trap, crunk, memphis rap τι ήταν τότε; Ραπ στο οποίο έφτιαχναν τα beats με το Roland TR-808. Το μπάσο 808, το συγκεκριμένο
ταμπούρο, μπότα και υψηλά σε σχέση με το boom bap bpm είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του.
Έχει διάφορα στυλ, αλλά παραμένει υποείδος του hip hop, από εκεί προήλθε. Ένα beat υπάρχει, και κάποιος ραπάρει από πάνω. Τώρα, στην Ελλάδα γράφουνε σε φόρουμς ότι το boom bap δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, οπότε δεν μου φαίνεται περίεργο να συζητάμε αν το τραπ είναι ραπ.
Παίζει και το θέμα με τους παλαιούς ραπερς οι οποίοι δεν κατάφεραν να κάνουν ποτέ μεγάλη επιτυχία, και αρκετοί το κρατάνε μανιάτικο, οπότε προσπαθούν να κάνουν τον διαχωρισμό για να τους μειώσουν. Το beef άλλωστε δεν είναι ανάμεσα στους λαικούς και τους τραπερς, ούτε στους μεταλλάδες και τους τραπερς, μόνο από αυτό καταλαβαίνει κάποιος ότι μιλάμε για την ίδια σκηνή.
Υπάρχει και trap με στοιχεία dubstep το οποίο αποτελεί ηλεκτρονικό είδος μουσικής. Πήραν τα drums από το trap και τα προσάρμοσαν στο dubstep καλούπι. Εκεί όμως σπάνια υπάρχει ραπερ, και η μουσική παραγωγή είναι διαφορετική, εφόσον ο στόχος δεν είναι να ραπάρει κάποιος από πάνω
γ) Εγώ σου λέω σε 20 χρόνια δεν θα υπάρχουν μπουζουκοτράγουδα, υπό την έννοια ότι δεν θα είναι μεινστριμ. Κάποιος θα κάνει ακόμα, σίγουρα.
δ) Δεν με νοιάζει αν τα φουσκώνουν, στιχουργικά είναι το ίδιο πράγμα όσον αφορά το περιεχόμενο. Και το ρεμπέτικο είναι επίσης ξενόφερτο. Οπότε δεν βλέπω γιατί να μην περάσει και το τραπ/ραπ στην ιστορία της ελ μουσικής. Άλλωστε οι έφηβοι τώρα τι ακούν; Αυτοί θα είναι οι ενήλικες του αύριο.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
α) Οκ. Αν και οι περισσότεροι ράπερς που ακούω στο παρόν νήμα και γενικότερα δε νομίζω να θεωρούνται ποιοτικοί, θα δεχτώ τις παρατηρήσειςNull έγραψε: ↑27 Δεκ 2020, 19:55α) Το τι θεωρείται ποιοτικό είναι μεγάλο θέμα. Αν μιλάμε για μουσική περιπλοκότητα, το ραπ είναι από τα πιο απλά στην δημιουργία του, αλλά και μεταλ, ποπ, λαικά και ότι ακούς στο ραδιόφωνο κατά 90% είναι τυποποιημένα πράγματα, ίδιες συνταγές. Άμα θες μουσική περιπλοκότητα πας σε κλασσική και jazz. Εγώ αναφέρθηκα στην δημοφιλία, ξεκάθαρα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑27 Δεκ 2020, 19:05α)Η δημοφιλία ενός μουσικού είδους δεν κρίνει και την ποιότητα των έργων των μεμονωμένων καλλιτεχνώνNull έγραψε: ↑27 Δεκ 2020, 18:57
Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως
For the first time in history, hip-hop has surpassed rock to become the most popular music genre, according to Nielsen
Η trap στην Ελλάδα πάτησε τα σκυλάδικα και τα λαικά. Σε μερικά χρόνια οι λαικοί θα δουλεύουν κάνοντας φωνητικά στα ρεφρέν των τραπάδων, μπας και φάνε λίγο ψωμάκι και αυτοί. Μόλις οι zoomers φτάσουν 40-50 χρονών θα ανήκει στον κατάλογο άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, όπως έγινε κάποτε με τα ρεμπέτικα
Μέχρι και ο Ozzy Osbourne κατάντησε τραγουδιάρα για να είναι relevant
β) Το τράπ, αν δεν κάνω λάθος, είναι ξεχωριστό μουσικό είδος
γ) Όπως δεν πάτησαν τόσοι και τόσοι τα λαϊκα μπουζουκοτράγουδα, έτσι δε θα τα πατήσουν και οι τράπερς με τους ράπερς
δ) Θα συμφωνήσω μαζί σου, στο ότι υπάρχουν αναλογίες μεταξύ του ρεμπέτικου και του χιπ χοπ τραγουδιού. Αρκεί να μιλάμε
για το αμερικάνικο ή το γαλλικό χιπ χοπ. Οι Έλληνες ράπερς έχουν δει γκέτο σε ταινίες και σειρές.
β) Το trap είναι υποείδος του hip hop, συγκεκριμένα του hip hop του νότου. Προήλθε από το crunk, το memphis horrocore και γενικά το gangsta rap. Το πρώτο trap κομμάτι με videoclip στην Ελλάδα είναι το Crunk του υποχθόνιου. Όλος ο δίσκος είναι trap, αλλά πιο "σκληρό", μετά το πήγαν
στο τραγουδιστό ύφος με τα autotunes, αυτό δηλαδή που έπιασε στην Ελλάδα και κυριαρχεί μέχρι σήμερα.
Το trap, crunk, memphis rap τι ήταν τότε; Ραπ στο οποίο έφτιαχναν τα beats με το Roland TR-808. Το μπάσο 808, το συγκεκριμένο
ταμπούρο, μπότα και υψηλά σε σχέση με το boom bap bpm είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του.
Έχει διάφορα στυλ, αλλά παραμένει υποείδος του hip hop, από εκεί προήλθε. Ένα beat υπάρχει, και κάποιος ραπάρει από πάνω. Τώρα, στην Ελλάδα γράφουνε σε φόρουμς ότι το boom bap δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, οπότε δεν μου φαίνεται περίεργο να συζητάμε αν το τραπ είναι ραπ.
Παίζει και το θέμα με τους παλαιούς ραπερς οι οποίοι δεν κατάφεραν να κάνουν ποτέ μεγάλη επιτυχία, και αρκετοί το κρατάνε μανιάτικο, οπότε προσπαθούν να κάνουν τον διαχωρισμό για να τους μειώσουν. Το beef άλλωστε δεν είναι ανάμεσα στους λαικούς και τους τραπερς, ούτε στους μεταλλάδες και τους τραπερς, μόνο από αυτό καταλαβαίνει κάποιος ότι μιλάμε για την ίδια σκηνή.
Υπάρχει και trap με στοιχεία dubstep το οποίο αποτελεί ηλεκτρονικό είδος μουσικής. Πήραν τα drums από το trap και τα προσάρμοσαν στο dubstep καλούπι. Εκεί όμως σπάνια υπάρχει ραπερ, και η μουσική παραγωγή είναι διαφορετική, εφόσον ο στόχος δεν είναι να ραπάρει κάποιος από πάνω
γ) Εγώ σου λέω σε 20 χρόνια δεν θα υπάρχουν μπουζουκοτράγουδα, υπό την έννοια ότι δεν θα είναι μεινστριμ. Κάποιος θα κάνει ακόμα, σίγουρα.
δ) Δεν με νοιάζει αν τα φουσκώνουν, στιχουργικά είναι το ίδιο πράγμα όσον αφορά το περιεχόμενο. Και το ρεμπέτικο είναι επίσης ξενόφερτο. Οπότε δεν βλέπω γιατί να μην περάσει και το τραπ/ραπ στην ιστορία της ελ μουσικής. Άλλωστε οι έφηβοι τώρα τι ακούν; Αυτοί θα είναι οι ενήλικες του αύριο.
σου.Εξάλλου, δε μπορούν να είναι όλοι ποιοτικοί ή έστω καλοί, σε κανένα κλάδο.
β)Θα δεχτώ και εδώ όσα γράφεις, αν και δεν τα υιοθετώ απόλυτα γιατί έχω διαβάσει αναλύσεις που στηρίζουν την άποψή σου και άλλες που την απορρίπτουν. Δε ξέρω, δεν παίρνω θέση.
γ) Διαφωνώ κάθετα. Δεν είμαι φαν των μπουζουκοτράγουδων αλλά βλέπω πως στη χώρα μας όλα τα είδη μουσικής έρχονται και παρέρχονται, η λεγόμενη λαϊκή παραμένει διαχρονικά στη θέση της. Κάποτε το ροκ και το μέταλ κέρδιζαν την εκτίμηση των Ελλήνων εφήβων και ωθούσαν τους Null του παρελθόντος να λένε πως θα επισκιάσουν τα λαϊκά αλλά φευ.
δ) Εις ότι αφορά το περιεχόμενο μιλάω και εγώ. Το old school rap και το ρεμπέτικο αναφέρονταν στο κοινωνικό περιθώριο. Δε βλέπω πως θα μπορούσε να υπάρξει ραπ στην Ελλάδα που να μιλάει για γκάνγκστερς κλπ. Υπό την έννοια αυτή συμπαθώ τους Ημισκούμπρια που ήταν πρωτότυποι, έξυπνοι, χιουμορίστες και συμβατοί με την ελληνική πραγματικότητα. Ακόμη και οι κλαμπόβιοι Έλληνες ράπερς μπορώ να πω ότι ήταν κάπως συμβατοί όχι μόνο με την ελληνική πραγματικότητα, αλλά και με την εξέλιξη του μουσικού τους είδους διεθνώς. Βέβαια, έχουν και αυτοί τα
θεματάκια τους(ποιότητα, μιμητισμός) αλλά σε κάθε περίπτωση δε καταλαβαίνω πως μπορεί ένας τύπος που μεγάλωσε στην Ηλιούπολη και τον Άλιμο να χτυπάει τατού και να μιλάει για ναρκωτικά και βέρια.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7077
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
Επίσης, να προσθέσω πως έχω παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια δύο τάσεις στην ελληνική χιπ χοπ σκηνή. Η μία αφορά την πολιτικοποίησή της(καλύτερα αριστεροποίηση να γράψω) και η δεύτερη την ψαγμενοποίησή της. Η πρώτη είναι κομματάκι προπαγανδιστική αλλά το κυριότερο
παράταιρη με το ύφος του πολιτικού χώρου που επιχειρεί να εκφράσει διότι το χιπ χοπ μεταξύ μας είναι λιγουλάκι ατομιστική μουσική. Η δεύτερη,
είναι κάργα βαρετή γιατί εκπροσωπείται συνήθως από τύπους που λένε πολλά χωρίς να λένε τίποτα. Έχω βαρεθεί να ακούω τραγούδια με στίχο του
τύπου « Έγω που έχω ζήσει πολλά» ή «Έγω που έχω περάσει πολλά» περιμένοντας να μάθω και εγω ο έρμος ποιά είναι τα σπαρακτικά γεγονότα
που ώθησαν τόση έκρηξη wannabe φιλοσοφημένης εκφραστικότητας.
παράταιρη με το ύφος του πολιτικού χώρου που επιχειρεί να εκφράσει διότι το χιπ χοπ μεταξύ μας είναι λιγουλάκι ατομιστική μουσική. Η δεύτερη,
είναι κάργα βαρετή γιατί εκπροσωπείται συνήθως από τύπους που λένε πολλά χωρίς να λένε τίποτα. Έχω βαρεθεί να ακούω τραγούδια με στίχο του
τύπου « Έγω που έχω ζήσει πολλά» ή «Έγω που έχω περάσει πολλά» περιμένοντας να μάθω και εγω ο έρμος ποιά είναι τα σπαρακτικά γεγονότα
που ώθησαν τόση έκρηξη wannabe φιλοσοφημένης εκφραστικότητας.
Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
Μπορεί να κάνω λάθος όσον αφορά τα λαικά, απλά βάζω και στην εξίσωση τα social media, κάτι που πριν το
ιντερνετ και τα smart phones δεν υπήρχε, πλέον είναι πολύ εύκολο να έρθει σε επαφή κάποιος με τα τρεντς του
εξωτερικού. Το μέλλον θα δείξει.
Σοβαρά, πες μου τι έχεις ακούσει σχετικά με το ότι η τραπ δεν είναι υποείδος του χιπ χοπ. Και τι είναι; Απο που προήλθε;
Συμφωνώ για τα ημιζ. Αυτό που λέγαμε για το ποιοτικό, τους θεωρώ από τους πλέον ποιοτικούς στιχουργικά,
έκαναν πολύ πετυχημένη σάτιρα. Άγγιζαν και κοινωνικά θέματα αλλά πάντα με πολύ ωραίο τρόπο, καθόλου δασκαλίστικα
ιντερνετ και τα smart phones δεν υπήρχε, πλέον είναι πολύ εύκολο να έρθει σε επαφή κάποιος με τα τρεντς του
εξωτερικού. Το μέλλον θα δείξει.
Σοβαρά, πες μου τι έχεις ακούσει σχετικά με το ότι η τραπ δεν είναι υποείδος του χιπ χοπ. Και τι είναι; Απο που προήλθε;
Συμφωνώ για τα ημιζ. Αυτό που λέγαμε για το ποιοτικό, τους θεωρώ από τους πλέον ποιοτικούς στιχουργικά,
έκαναν πολύ πετυχημένη σάτιρα. Άγγιζαν και κοινωνικά θέματα αλλά πάντα με πολύ ωραίο τρόπο, καθόλου δασκαλίστικα
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 5 Απαντήσεις
- 198 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από BILLO
17 Απρ 2024, 23:47
-
-
Νέα δημοσίευση Η νέα γκεμπελική παρέμβαση της Μενδώνη στη μουσική σκηνή
από Μαδουραίος » 03 Μαρ 2024, 12:19 » σε Εσωτερική Πολιτική - 101 Απαντήσεις
- 1798 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από georgebi
Χθες, 23:28
-
-
-
Νέα δημοσίευση Το πολιτικό κενό στην ελ πολιτική σκηνή του διπολισμού
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 22 Μάιος 2023, 13:11 » σε Εσωτερική Πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 99 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
22 Μάιος 2023, 13:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Παππάς: Έχει υπάρξει μεγαλύτερος κωλοπαιδαράς στην πολιτική σκηνή?
από Unique » 21 Απρ 2024, 07:26 » σε Εσωτερική Πολιτική - 33 Απαντήσεις
- 628 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Βίνγκιλοτ
21 Απρ 2024, 13:28
-