Νέες κυκλοφορίες, προτάσεις για νέα ακούσματα, κριτικές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
μα έχω απαντήσει. Αν κάποιος θέλει κάποια διευκρίνιση παραπάνω, εδώ είμαστε. Αλλά όπως είπα και προς το τέλος, αν δεν αρέσει σε κάποιον, δεν πειράζει. Έχει πολλά άλλα να του αρέσουν. Το να θεωρεί όμως μορφωμένος άνθρωπος ότι αυτό είναι τυχαίος θόρυβος ή κάποιου είδους επιτηδευμένη ανοησία για να κοροϊδέψει τον ακροατή, δεν είναι ακριβές.
Ο μακαρίτης ήταν πολύ καλός στη δουλειά του και μοναδικό μυαλό. Και κάποια πράγματα θέλουν ατέλειωτες ώρες εργασίας. Αν δεις τα "σεντόνια" των μεγάλων ορχηστικών θα καταλάβεις. Φαντάσου καμιά εκατοστή πεντάγραμμα στη σελίδα... Μου είπε φίλος που τα είδε από κοντά σε βιβλιοθήκη ότι το κρέμασαν στον τοίχο και πήραν ένα μεγάλο χάρακα να γυρίζουν τις σελίδες αλλά δεν θυμάμαι για πιο έργο το είχε πει.
Για τον Χέλλη το έβαλα, εσύ μιά χαρά τα λες Στάθη (σε ακαδημαϊκό επίπεδο) αλλά κακώς επιμένεις, βέβαια έχεις τεράστια υπομονή και ίσως τα διαβάσει και κάποιος άλλος που θα βοηθηθεί από αυτά με κάποιον τρόπο.
Ο Χέλλης έχει πολύ διαφορετική αισθητική αντίληψη - προσέγγιση, εγώ ξέρεις, διαφωνώ και με τους δυο σας.
Poison to the artists.
Για τον Χέλλη το έβαλα, εσύ μιά χαρά τα λες Στάθη (σε ακαδημαϊκό επίπεδο) αλλά κακώς επιμένεις, βέβαια έχεις τεράστια υπομονή και ίσως τα διαβάσει και κάποιος άλλος που θα βοηθηθεί από αυτά με κάποιον τρόπο.
Ο Χέλλης έχει πολύ διαφορετική αισθητική αντίληψη - προσέγγιση, εγώ ξέρεις, διαφωνώ και με τους δυο σας.
Poison to the artists.
Και τους δύο σας εκτιμώ πολύ πέρα από τις όποιες προτιμήσεις μας. Με τον hellegennes επιμένω λιγουλάκι παραπάνω γιατί ασχολείται με την ποίηση που κι αυτή είναι συγγενής τέχνη (τέχνη του χρόνου).
Δεν με νοιάζει να αρέσουν άλλα πράγματα σε άλλους ή να βρίσκουν κάτι απωθητικό ή κακοφτιαγμένο. Όταν ξεκινούσα το νήμα δεν φανταζόμουν ότι θα βρω φανατικούς φίλους αυτής της μουσικής
Θέλω λίγο να πληροφορηθεί όποιος διαβάζει ότι υπάρχουν και άλλα πράγματα που είναι τέχνη και ότι προέκυψαν ως φυσική συνέπεια πραγμάτων που έγιναν νωρίτερα. Έχουν κι αυτά πολύ ομορφιά και πνευματικό μόχθο και περιμένουν όποιον ενδιαφέρεται. Απλά η ομορφιά μπορεί να είναι λίγο διαφορετική...
Σε αυτό λοιπόν που σε ενδιαφέρει τα πας περίφημα, και γω στην τελική βρήκα την ευκαιρία να ξανακούσω μερικά έργα του και δύο τρία που δεν τα είχα καθόλου υπόψιν μου και ήταν αρκετά ενδιαφέροντα.
Συνεχίστε.
Το να θεωρεί όμως μορφωμένος άνθρωπος ότι αυτό είναι τυχαίος θόρυβος ή κάποιου είδους επιτηδευμένη ανοησία για να κοροϊδέψει τον ακροατή, δεν είναι ακριβές.
Τυχαίος θόρυβος είναι μια καρέκλα που έπεσε στο δωμάτιο. Αλλά θόρυβος είναι γενικά μια ενοχλητική ακολουθία ακουστικών κυμάτων, αυτό που λέμε κακόηχο. Το τυχαίο vs επιτηδευμένο δεν σημαίνει τίποτα. Μπορώ να τραγουδάω επίτηδες φάλτσα, που θα είναι μη τυχαία κακοφωνία. Και;
Είναι ένα πάλσαρ ή για την ακρίβεια η μετατροπή σε ήχο των ραδιοκυμάτων που εκπέμπει ένα πάλσαρ καθώς περιστρέφεται και οι πόλοι του βρίσκονται σε οπτική επαφή με την Γη (τα πάλσαρ είναι αστέρες νετρονίων).
Κι αυτό είναι ένα πάλσαρ που περιστρέφεται ταχύτερα:
Δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά δεν παύουν να είναι θόρυβος. Για την ακρίβεια είναι μαθηματικές ακολουθίες. Αλλά χέστηκα. Έτσι κι αλλιώς όλα μπορούν να περιγραφούν με μαθηματικούς όρους και το ότι κάποιος παράγει θορύβους στην βάση μαθηματικών μοντέλων δεν το βρίσκω ούτε ενδιαφέρον ούτε χρήσιμο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Το να θεωρεί όμως μορφωμένος άνθρωπος ότι αυτό είναι τυχαίος θόρυβος ή κάποιου είδους επιτηδευμένη ανοησία για να κοροϊδέψει τον ακροατή, δεν είναι ακριβές.
Τυχαίος θόρυβος είναι μια καρέκλα που έπεσε στο δωμάτιο. Αλλά θόρυβος είναι γενικά μια ενοχλητική ακολουθία ακουστικών κυμάτων, αυτό που λέμε κακόηχο. Το τυχαίο vs επιτηδευμένο δεν σημαίνει τίποτα. Μπορώ να τραγουδάω επίτηδες φάλτσα, που θα είναι μη τυχαία κακοφωνία. Και;
Είναι ένα πάλσαρ ή για την ακρίβεια η μετατροπή σε ήχο των ραδιοκυμάτων που εκπέμπει ένα πάλσαρ καθώς περιστρέφεται και οι πόλοι του βρίσκονται σε οπτική επαφή με την Γη (τα πάλσαρ είναι αστέρες νετρονίων).
Κι αυτό είναι ένα πάλσαρ που περιστρέφεται ταχύτερα:
Δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά δεν παύουν να είναι θόρυβος. Για την ακρίβεια είναι μαθηματικές ακολουθίες. Αλλά χέστηκα. Έτσι κι αλλιώς όλα μπορούν να περιγραφούν με μαθηματικούς όρους και το ότι κάποιος παράγει θορύβους στην βάση μαθηματικών μοντέλων δεν το βρίσκω ούτε ενδιαφέρον ούτε χρήσιμο.
Θα μπορούσα να συμφωνήσω με όλα όσα γράφεις σαν γενικές παρατηρήσεις για τα μαθηματικά και για τον τυχαίο θόρυβο, αλλά όχι αναφορικά με τον συγκεκριμένο συνθέτη και το έργο του.
Ρίξε μια ματιά στη σελίδα 23 που γράφω τι είναι το UPIC ST48410 @ Ιάννης Ξενάκης και μετά να μιλήσουμε λίγο για αυτό που σου σημείωσα με κόκκινο. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις στην ιστορία της μουσικής που κάτι θεωρήθηκε κακόηχο και αξίζει να πούμε 1-2 πραγματάκια.
Τυχαίος θόρυβος είναι μια καρέκλα που έπεσε στο δωμάτιο. Αλλά θόρυβος είναι γενικά μια ενοχλητική ακολουθία ακουστικών κυμάτων, αυτό που λέμε κακόηχο. Το τυχαίο vs επιτηδευμένο δεν σημαίνει τίποτα. Μπορώ να τραγουδάω επίτηδες φάλτσα, που θα είναι μη τυχαία κακοφωνία. Και;
Είναι ένα πάλσαρ ή για την ακρίβεια η μετατροπή σε ήχο των ραδιοκυμάτων που εκπέμπει ένα πάλσαρ καθώς περιστρέφεται και οι πόλοι του βρίσκονται σε οπτική επαφή με την Γη (τα πάλσαρ είναι αστέρες νετρονίων).
Κι αυτό είναι ένα πάλσαρ που περιστρέφεται ταχύτερα:
Δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά δεν παύουν να είναι θόρυβος. Για την ακρίβεια είναι μαθηματικές ακολουθίες. Αλλά χέστηκα. Έτσι κι αλλιώς όλα μπορούν να περιγραφούν με μαθηματικούς όρους και το ότι κάποιος παράγει θορύβους στην βάση μαθηματικών μοντέλων δεν το βρίσκω ούτε ενδιαφέρον ούτε χρήσιμο.
Ωπ! Μλκα μ' αρέσει ο ήχος από το αργό πάλσαρ!
[από το ταχύτερο, όχι]
Χρωστάω στον hellegennes κάποιες εξηγήσεις ακόμα. Δηλαδή είναι πολλά πράγματα που μπορεί να πει κανείς. Κάναμε μια αναδρομή στον εμπλουτισμό των βαθμίδων/νοτών στην κλίμακα και στην σταδιακή σμίκρυνση των διαστημάτων. Κανονικά θα έπρεπε να μιλήσουμε και για την χρήση του ρυθμού ιστορικά όπως επίσης και για την εξέλιξη των συνηχήσεων. Αν αναλυθούν όλα αυτά τα στοιχεία γίνεται πολύ πιο εύκολα κατανοητό γιατί αυτή η μουσική έφτασε να είναι έτσι στο συγκεκριμένο ιστορικό σημείο.
Ωστόσο στην παρούσα φάση να του δώσω λίγο χρόνο να ρίξει μια ματιά στο UPIC και να πούμε 2-3 πράγματα ακόμα σε σχέση με τον "θόρυβο" που ακούει και την κοκκινισμένη φράση παραπάνω.
Το δεύτερο είναι σαν το σήμα της ΕΡΤ όταν τελείωνε το πρόγραμμα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.