Η ντροπή της Trap
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Re: Η ντροπή της Trap
δεν έχουμε ταλέντο καθόλου πετάμε ρίμες του κώλου
είμαστε οι πιο σκληροί μπόμποι χιχι δεν βρίσκω άλλο
οκ τοχω
είμαστε οι πιο σκληροί μπόμποι χιχι δεν βρίσκω άλλο
οκ τοχω
-
- Δημοσιεύσεις: 5424
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2018, 12:51
- ΑΝΤΙ-ΔΕΞΙΑ
- Δημοσιεύσεις: 254
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 23:28
Re: Η ντροπή της Trap
Σκάι Ξεφτίλες.
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2032
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Η ντροπή της Trap
Μετάφραση στα Αρχαία Ελληνικά από άγνωστο Youtuber
Mad Clip x ΎΠΟ Μεγιστάνας
Ῥαψωδία «Ὁ Ἄριστοκράτης»ὑπό τοῦ Μανικοῦ Συνδετῆρος, ἐνδεικνυόμενης Ὕπο
,
μεταγραμμένην εἰς τῆν ἀττικήν κοινήν.
ΑΓΓΕΛΜΑ: Οὖλέ τε, καὶ μάλα χαῖρετε, ὦ ὑμμεῖς χειρισταί σωλῆνος θαυμασίου! Εὐχαριστίαι πολλαῖ ὑμῖν, πορισταῖς ἀρέσκειν τρισχιλίων, αυξανόμενων και πληθύνοντων. Γνῶστες ἀξίων μελισμάτων και εὐδοκίμων ραψωδῶν εἰσίν 'αληθῶς. Μεταγραφήν καινήν συνέγραψα περί ὄρους Χριστοῦ ἄσματος τοῦ Μανικοῦ Συνδετῆρος. Ὅσοι μύστες προσέλθετε.
(Ἐπωδός)
Γιγνώσκω ὅ ἐπιθυμεῖς ὦ πόρνη
ἀριστοκράτην ἐξ αγροῦ
ὅντινα γιγνώσκειν περί ὄπλων,
γιγνώσκειν τοῦς ἀλῆτας
γιγνώσκειν περί ὠῶν ἰχθύος ὀξυρρύγχου
γιγνώσκειν περί οἴνου καμπανίτην (εἰς τριπλοῦν)
(Στροφή πρώτη ὝΠΟ)
Οὔκ ἐγεννήθην ἐξ ὄρχεων πλουσίων
Σμικρός μετά τῶν λεπιδίων εἰς τον γῦρον
Γιγνώσκω τι ἐστί ἔχειν, γιγνώσκω οὐ κατέχειν
ἐπείνησα πόρνη,οὐκ ἐστί τοῦτο, ὅ ὁρᾶς
γαλανόν αἶμα, οὐκ μοῖ ἐδωκαν διάδημα, ὁ πρῶτος βασιλεῦς. ὁς ἔχει ἄλυκον αἶμαν
Ἄπασᾳ ζωῆ ὦ πόρνη, μήν ὁρᾶς την κόρην,
ἄπασᾳ ζωῆ εἰς τᾶς ὁδοῦς,Σπέρμα ἐκ λαοῦ
ἐπιθυμεῖς τοῦς ἀλῆτας, έπιθυμεῖς τάς καμπάνας
ἐπιθυμεῖς τά τοῦ Βαρσάκη, ἐπιθυμεῖς μαζζεράτι
οὐκ ὀψει με αἰδοῖον, παρά του Μαρτάκη
παρά του Σφακιανάκη,οὐδέ παρά Ψηνάκη
ὁτιδήποτε ὁρᾶς μόνος (εἰς διπλούν)
οἰαδήποτε μαλακίαν, πέντε δικηγόρους
ὁρῶσιν τάς ἱστορίας, ἕκαστην ἡμέραν οἱ φύλακες
οπκε, προσωπίδες φέροντες, εἰς το πρόσωπόν μου πυροβόλο
τί γιγνώσκεις περί ὄπλων, τί γιγνώσκεις μωρή πόρνη;
έδίδαξά την πίειν, περινιόν ἤ μαρτίνου
ἤγαγόν την ἐκ τοῦ χόντα, εἰς λαμποργκίνιν
ἐδίδαξά την πίειν, τον κῶλον της προσφέρειν
(Επωδός)
(Στροφή δευτέρα Μανικός Συνδετήρ)
Γιγνώσκειν περί καπνῶν, γιγνώσκειν περί πηδαλίων
γιγνώσκειν περί φαρμάκων, γιγνώσκειν περί μελάθρων
γιγνώσκειν σε ὀργασμόν φέρειν, το αἰδοῖον σου συγκατασκάπτειν
ὀχευόμεθα πᾶσᾳ τῇ ὥρᾳ, καταρέομεν εἰς κῶμαν
ἐγειρόμεθα, ὀχευόμεθα ἐκ νέου, ἀπέρχονται, καλῶσι τοῦς στατῆρας
ἐκέρδισα ρε ἀργυρίου μυριάδαν, μίᾳ ἐβδομάδᾳ ὤ ἀρσενοκοῖτα
ὤ ποῦ εἴ, ὤ καταπύγον λακκοπρώκτε; τά αἰδοῖα περί ἐμοῦ διαλέγονται
γιγνώσκω, οὐκ με ῥαδίως φέρειν, ἀλλ’ οὐκ με θιγγάνουσι
γιγνώσκω αἰσχρά πόρνη, ἐπιθυμεῖς ‘σάκη, γλυκό και καμπάνας
πανδοχεῖα πολυτελεῖας, ἰαματικά λουτρά και θέρμας, καρίδων μακαρονάδας
το ἐμόν ἄρωμαν κἐκληται ἀντρας, ὄζω τεστοστερόνην
κατέχω ὄπλα, μεγάλας σφαῖρας, αἵτινες καίωσι ὡς ἄν ἀλλᾶς πιπερισμένον
κατέχω δένδρα καννάβιος, γεύσεως πεπόνος
εἰμί βασιλεῦς ὤ πόρνη, γιγνώσκω, οὐκ ἐπιθυμεῖς πεσσόν
ἐπιθυμεῖς ὄπλον, ἀδρεναλίνη, ὅπερ σε ἐξεγείρει
τά πρόσωπόν σου ναρκᾶν, τά ἐσώτερά σου πηγνῦναι
(Επωδός)
Mad Clip x ΎΠΟ x Dj Stephan Montecristo
Ραψωδία «Mons Christi” υπό του Μανικού Συνδετήρος
ενδευκνυόμενη Ύπο και δισκοθέτην Στέφανον
(Προoίμιον)
Ναί, Ναι… (δεκαεξάκις)
Ά
(Επωδός: Μανικός Συνδετήρ)
Hennesium, Mons Christi, (νή)
Filum blandum εις την culinam (νή)
Ουκ τήνδε είμι καλέσων, τοίς οφθαλμοίς ταύτην εκδύσω (νή),
Ούκ δύναμαι παύσειν (νή), θρέξομαι, άπασην ημέραν λείπω (ά)
Ούκ τήνδε είμι καλέσων, τοίς οφθαλμοίς ταύτην εκδύσω
Επιθυμεί artufucis calciatus, επιθυμεί τα Iacobus Choo
Επιθυμεί τα μέλαν Louboutinii, ποιώ τα εμά mandata (νή)
(Στροφή πρώτη: Μανικός Συνδετήρ)
Ούκ ταύτα τοποθετώ εις την τράπεζαν (νή)
Άπαντα μέλανα, αφορόγητα
Τα εργαλεία μεγάλα κυβικά (μάστιξ)
Έστι αιδοίων και εταίρα
Επιθυμεί Visa, επιθυμεί Magna Carta
Ουδαμώς μεν κοινωνούμε ούποτε τα’ άρρητα (ουχί)
Των τε ιδίων δε ουδενός διαλεγόμασθε (ώ!)
Τρία δάκτυλια εις έναν δάκτυλον (Βλίνκ, Βλίνκ)
Τοις φυλάκοις δε μόνον πρωκτοδάκτυλον
Ουκ αρέσκεται μήτε τοις ρόδοις
Επιθυμεί πέος μόνον εις το πεντάστερον
Birkinia πήρα στρουθοκάμηλον (ώ!)
Gucci clvi καθ’όλω τω υποκάμισω
Λέγω τήδε «Modera canicula, debeo venire»
Λέγω τήδε «Modera canicula, debeo venire»
Υπέμεινα τα πάθη του Χριστού,
Ίνα απαστράτπωσι απαξάπαντα επί της περιβολλής εμής (νή), (νή)
Αναμενει με σεαυτήν αποκαταστήσειν
Μέντοι την εμήν μητέραν ουδέν έτι αποκαθέστηκα
Φύλακες αναητώσι εφορμάν
Βούλονται ευρίσκειν τα’ εμόν θησαυρόν
Θολερός εις τα tabernaculi
Εκ των ποτών έτηξεν η εμή όψη
(Επωδός)
(Στροφή Δευτέρα: Ύπο μετά του Μανικού Συνδετήρος)
Ave latina beata, beata εντός του curri
Άπαντες ούτοι ορώσι, εκείνη μοι όρχεται
Οίκοι πάσαν την ημέραν, με περιαμπέχει την άλυσον
Ναι, έμπροσθεν του καθρέπτου υποδύεται εμέ
Δείται των Fendii τε ταύτης, και τον κύριον εόν
Δείται των Gucii ταύτης, οίφω την εήν μανίαν
Οίφω την εμήν μανίαν, φέρει τα Gucci τα εμά
Πού εστί το ιμάτιον τα’εμόν (πού;) μετά της εμής κυνέης;
Ιχθύς ωμός εξ Ιαπώνος εις το ιακούζι, λούσθαι μόνον οίνω καμπανίτη
Ναί, ουκ έσχομεν μίαν απλήν μακαρονάδαν
(ναι-ναι-ναι-ναι)
Νύν μόνον Αιξωνή (νή), αστακόν τε και κατάχυσμαν ταρτάριον
(αστακόν και ταρτάριον)
«Πού ταύτα ηύρον;» ερωτώσι,
Silvaticus εις το magnum
(ναι-ναι-ναι-ναι)
(Επωδός)
ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ: Κενό τόνων και πνευμάτων το κείμενο, ένεκα, θεωρώ, της πολιτικής του σωλήνος, αναγνωρίζουσα τα αρχαία ως σπαμ. Μηδέ σταματήσοι τούτο ημάς εκ της συγγραφής. ΟΥΚ ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
Mad Clip x ΎΠΟ Μεγιστάνας
Ῥαψωδία «Ὁ Ἄριστοκράτης»ὑπό τοῦ Μανικοῦ Συνδετῆρος, ἐνδεικνυόμενης Ὕπο
,
μεταγραμμένην εἰς τῆν ἀττικήν κοινήν.
ΑΓΓΕΛΜΑ: Οὖλέ τε, καὶ μάλα χαῖρετε, ὦ ὑμμεῖς χειρισταί σωλῆνος θαυμασίου! Εὐχαριστίαι πολλαῖ ὑμῖν, πορισταῖς ἀρέσκειν τρισχιλίων, αυξανόμενων και πληθύνοντων. Γνῶστες ἀξίων μελισμάτων και εὐδοκίμων ραψωδῶν εἰσίν 'αληθῶς. Μεταγραφήν καινήν συνέγραψα περί ὄρους Χριστοῦ ἄσματος τοῦ Μανικοῦ Συνδετῆρος. Ὅσοι μύστες προσέλθετε.
(Ἐπωδός)
Γιγνώσκω ὅ ἐπιθυμεῖς ὦ πόρνη
ἀριστοκράτην ἐξ αγροῦ
ὅντινα γιγνώσκειν περί ὄπλων,
γιγνώσκειν τοῦς ἀλῆτας
γιγνώσκειν περί ὠῶν ἰχθύος ὀξυρρύγχου
γιγνώσκειν περί οἴνου καμπανίτην (εἰς τριπλοῦν)
(Στροφή πρώτη ὝΠΟ)
Οὔκ ἐγεννήθην ἐξ ὄρχεων πλουσίων
Σμικρός μετά τῶν λεπιδίων εἰς τον γῦρον
Γιγνώσκω τι ἐστί ἔχειν, γιγνώσκω οὐ κατέχειν
ἐπείνησα πόρνη,οὐκ ἐστί τοῦτο, ὅ ὁρᾶς
γαλανόν αἶμα, οὐκ μοῖ ἐδωκαν διάδημα, ὁ πρῶτος βασιλεῦς. ὁς ἔχει ἄλυκον αἶμαν
Ἄπασᾳ ζωῆ ὦ πόρνη, μήν ὁρᾶς την κόρην,
ἄπασᾳ ζωῆ εἰς τᾶς ὁδοῦς,Σπέρμα ἐκ λαοῦ
ἐπιθυμεῖς τοῦς ἀλῆτας, έπιθυμεῖς τάς καμπάνας
ἐπιθυμεῖς τά τοῦ Βαρσάκη, ἐπιθυμεῖς μαζζεράτι
οὐκ ὀψει με αἰδοῖον, παρά του Μαρτάκη
παρά του Σφακιανάκη,οὐδέ παρά Ψηνάκη
ὁτιδήποτε ὁρᾶς μόνος (εἰς διπλούν)
οἰαδήποτε μαλακίαν, πέντε δικηγόρους
ὁρῶσιν τάς ἱστορίας, ἕκαστην ἡμέραν οἱ φύλακες
οπκε, προσωπίδες φέροντες, εἰς το πρόσωπόν μου πυροβόλο
τί γιγνώσκεις περί ὄπλων, τί γιγνώσκεις μωρή πόρνη;
έδίδαξά την πίειν, περινιόν ἤ μαρτίνου
ἤγαγόν την ἐκ τοῦ χόντα, εἰς λαμποργκίνιν
ἐδίδαξά την πίειν, τον κῶλον της προσφέρειν
(Επωδός)
(Στροφή δευτέρα Μανικός Συνδετήρ)
Γιγνώσκειν περί καπνῶν, γιγνώσκειν περί πηδαλίων
γιγνώσκειν περί φαρμάκων, γιγνώσκειν περί μελάθρων
γιγνώσκειν σε ὀργασμόν φέρειν, το αἰδοῖον σου συγκατασκάπτειν
ὀχευόμεθα πᾶσᾳ τῇ ὥρᾳ, καταρέομεν εἰς κῶμαν
ἐγειρόμεθα, ὀχευόμεθα ἐκ νέου, ἀπέρχονται, καλῶσι τοῦς στατῆρας
ἐκέρδισα ρε ἀργυρίου μυριάδαν, μίᾳ ἐβδομάδᾳ ὤ ἀρσενοκοῖτα
ὤ ποῦ εἴ, ὤ καταπύγον λακκοπρώκτε; τά αἰδοῖα περί ἐμοῦ διαλέγονται
γιγνώσκω, οὐκ με ῥαδίως φέρειν, ἀλλ’ οὐκ με θιγγάνουσι
γιγνώσκω αἰσχρά πόρνη, ἐπιθυμεῖς ‘σάκη, γλυκό και καμπάνας
πανδοχεῖα πολυτελεῖας, ἰαματικά λουτρά και θέρμας, καρίδων μακαρονάδας
το ἐμόν ἄρωμαν κἐκληται ἀντρας, ὄζω τεστοστερόνην
κατέχω ὄπλα, μεγάλας σφαῖρας, αἵτινες καίωσι ὡς ἄν ἀλλᾶς πιπερισμένον
κατέχω δένδρα καννάβιος, γεύσεως πεπόνος
εἰμί βασιλεῦς ὤ πόρνη, γιγνώσκω, οὐκ ἐπιθυμεῖς πεσσόν
ἐπιθυμεῖς ὄπλον, ἀδρεναλίνη, ὅπερ σε ἐξεγείρει
τά πρόσωπόν σου ναρκᾶν, τά ἐσώτερά σου πηγνῦναι
(Επωδός)
Mad Clip x ΎΠΟ x Dj Stephan Montecristo
Ραψωδία «Mons Christi” υπό του Μανικού Συνδετήρος
ενδευκνυόμενη Ύπο και δισκοθέτην Στέφανον
(Προoίμιον)
Ναί, Ναι… (δεκαεξάκις)
Ά
(Επωδός: Μανικός Συνδετήρ)
Hennesium, Mons Christi, (νή)
Filum blandum εις την culinam (νή)
Ουκ τήνδε είμι καλέσων, τοίς οφθαλμοίς ταύτην εκδύσω (νή),
Ούκ δύναμαι παύσειν (νή), θρέξομαι, άπασην ημέραν λείπω (ά)
Ούκ τήνδε είμι καλέσων, τοίς οφθαλμοίς ταύτην εκδύσω
Επιθυμεί artufucis calciatus, επιθυμεί τα Iacobus Choo
Επιθυμεί τα μέλαν Louboutinii, ποιώ τα εμά mandata (νή)
(Στροφή πρώτη: Μανικός Συνδετήρ)
Ούκ ταύτα τοποθετώ εις την τράπεζαν (νή)
Άπαντα μέλανα, αφορόγητα
Τα εργαλεία μεγάλα κυβικά (μάστιξ)
Έστι αιδοίων και εταίρα
Επιθυμεί Visa, επιθυμεί Magna Carta
Ουδαμώς μεν κοινωνούμε ούποτε τα’ άρρητα (ουχί)
Των τε ιδίων δε ουδενός διαλεγόμασθε (ώ!)
Τρία δάκτυλια εις έναν δάκτυλον (Βλίνκ, Βλίνκ)
Τοις φυλάκοις δε μόνον πρωκτοδάκτυλον
Ουκ αρέσκεται μήτε τοις ρόδοις
Επιθυμεί πέος μόνον εις το πεντάστερον
Birkinia πήρα στρουθοκάμηλον (ώ!)
Gucci clvi καθ’όλω τω υποκάμισω
Λέγω τήδε «Modera canicula, debeo venire»
Λέγω τήδε «Modera canicula, debeo venire»
Υπέμεινα τα πάθη του Χριστού,
Ίνα απαστράτπωσι απαξάπαντα επί της περιβολλής εμής (νή), (νή)
Αναμενει με σεαυτήν αποκαταστήσειν
Μέντοι την εμήν μητέραν ουδέν έτι αποκαθέστηκα
Φύλακες αναητώσι εφορμάν
Βούλονται ευρίσκειν τα’ εμόν θησαυρόν
Θολερός εις τα tabernaculi
Εκ των ποτών έτηξεν η εμή όψη
(Επωδός)
(Στροφή Δευτέρα: Ύπο μετά του Μανικού Συνδετήρος)
Ave latina beata, beata εντός του curri
Άπαντες ούτοι ορώσι, εκείνη μοι όρχεται
Οίκοι πάσαν την ημέραν, με περιαμπέχει την άλυσον
Ναι, έμπροσθεν του καθρέπτου υποδύεται εμέ
Δείται των Fendii τε ταύτης, και τον κύριον εόν
Δείται των Gucii ταύτης, οίφω την εήν μανίαν
Οίφω την εμήν μανίαν, φέρει τα Gucci τα εμά
Πού εστί το ιμάτιον τα’εμόν (πού;) μετά της εμής κυνέης;
Ιχθύς ωμός εξ Ιαπώνος εις το ιακούζι, λούσθαι μόνον οίνω καμπανίτη
Ναί, ουκ έσχομεν μίαν απλήν μακαρονάδαν
(ναι-ναι-ναι-ναι)
Νύν μόνον Αιξωνή (νή), αστακόν τε και κατάχυσμαν ταρτάριον
(αστακόν και ταρτάριον)
«Πού ταύτα ηύρον;» ερωτώσι,
Silvaticus εις το magnum
(ναι-ναι-ναι-ναι)
(Επωδός)
ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ: Κενό τόνων και πνευμάτων το κείμενο, ένεκα, θεωρώ, της πολιτικής του σωλήνος, αναγνωρίζουσα τα αρχαία ως σπαμ. Μηδέ σταματήσοι τούτο ημάς εκ της συγγραφής. ΟΥΚ ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
Re: Η ντροπή της Trap
αν και δεν ειμαι φίλος έτσι και κυκλοφορήσει σε δίσκο φαιστού θα το αγοράσω
-
- Δημοσιεύσεις: 5424
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2018, 12:51
Re: Η ντροπή της Trap
Λόρδος Ταντρίδης έγραψε: ↑13 Σεπ 2021, 20:06τί γιγνώσκεις μωρή πόρνη;
ὤ ποῦ εἴ, ὤ καταπύγον λακκοπρώκτε;
Επιθυμεί Visa, επιθυμεί Magna Carta
Re: Η ντροπή της Trap
Ρωτήσανε το Μίκυ το '96 αν θα άλλαζε τι μουσική του για λόγους εκμοντερνισμού κι αν θα το γύρναγε σε τρανσάδικα. Είπε όχι. Αυτό που ξέρει να κάνει αυτό θα κάνει. Μα αν δεν έχει πέραση πια; Τον ξαναρωτάει. Αν δεν περνάει πια σημαίνει ότι μέχρι εδώ ήμουν, λέει. Γιατί με το ζόρι να το σπρώχνουμε; Για να μένω στην επιφάνεια; Πάντως, του λέει, έχει μεγάλη απήχηση στον κόσμο κι έχει διαδοθεί πολύ γρήγορα και παντού. Μα ναι, της λέει. Το ταμ ταμ το φέρουμε μέσα μας ως αρχέγονο ρυθμό.
Πολύ το γούσταρα τότε που το άκουσα. εν μπορώ να το βρω όμως.
Τι ωραία που το έθεσε ο άνθρωπος ρε!
Πολύ το γούσταρα τότε που το άκουσα. εν μπορώ να το βρω όμως.
Τι ωραία που το έθεσε ο άνθρωπος ρε!
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Η ντροπή της Trap
the wave... is comin'...Χαοτικός έγραψε: ↑13 Σεπ 2021, 23:33Ρωτήσανε το Μίκυ το '96 αν θα άλλαζε τι μουσική του για λόγους εκμοντερνισμού κι αν θα το γύρναγε σε τρανσάδικα. Είπε όχι. Αυτό που ξέρει να κάνει αυτό θα κάνει. Μα αν δεν έχει πέραση πια; Τον ξαναρωτάει. Αν δεν περνάει πια σημαίνει ότι μέχρι εδώ ήμουν, λέει. Γιατί με το ζόρι να το σπρώχνουμε; Για να μένω στην επιφάνεια; Πάντως, του λέει, έχει μεγάλη απήχηση στον κόσμο κι έχει διαδοθεί πολύ γρήγορα και παντού. Μα ναι, της λέει. Το ταμ ταμ το φέρουμε μέσα μας ως αρχέγονο ρυθμό.
Πολύ το γούσταρα τότε που το άκουσα. εν μπορώ να το βρω όμως.
Τι ωραία που το έθεσε ο άνθρωπος ρε!
comin'!
Ζούμε σε μια οικονομία.
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2032
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Η ντροπή της Trap
Αν υπήρχε Trapvision ο Light θα τους έπαιρνε τα σώβρακα και του χρόνου θα γινόταν στην Αθήνα .
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2032
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Η ντροπή της Trap
Εδώ ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΕΣ με τίποτα
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2032
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Η ντροπή της Trap
Και εδώ μία από τις πιο δυνατές solo ερμηνείες του εκλιπών βασιλιά της Ελληνικής trap
- Λόρδος Ταντρίδης
- Δημοσιεύσεις: 2032
- Εγγραφή: 07 Οκτ 2018, 15:49
- Phorum.gr user: Λόρδος Ταντρίδης
Re: Η ντροπή της Trap
Φρέσκια προσπάθεια από νεαρά παιδιά
Re: Η ντροπή της Trap
Πάντως βλέπω το παραλληλίσατε με το ρέηβ καιτην τρανς και ακόμα χειρότερα με το μέταλ και ίσως όλην τη ροκ. με κριτήριο και καλά ότι είναι η μουσική των νέων.
αυθαιρεσία πρώτη. Δεν ακούν όλοι μα όλοι οι νέοι τα ίδια πράγματα (σε κάθε εποχή). Δεν έχουμε κάτι μετρήσιμο ωστέ να ξέρουμε ακόμα κι αν είναι η πλειοψηφία ή όχι.
Δεύτερη. Πολιτικά - ιδεολογικά και κοινωνικά, το ροκ ήταν κοντά στην επαναστικότητα. Το ρέηβ πάλι έβγαζε ένα μήνυμα κοινωνικότητας. Το έκσταση άλλωστε ήταν αγαπησιάρικο. Η μαριγιάννα τότε ήταν το αισθησικαό και ερωτικό. Τα σημερινά σκατά πιο που με την κοακαΐνη δένουν και βγάζουν μία δεξιούρα. αντίστοιχη των σκυλάδικων του τύπου, είμαι ο φραγκάτος και θα τα χαλάσω όλα για σένα, γιατί είμαι άντρας καυλιάρης και με γούστα και τους πατάω όλους άμα μου κουνηθούν.
Κάνω λάθος;
Μπορεί να μοιάζει με ραπ, βασικά ραπ είναι. Σκουπιδορ'απ ένα πράμα. Μπας και αυτό το ταυ στην αρχή σημαίνει αυτό ακριβώς; Τρας ραπ; Δεν ξέρω. Λέω.
Αλλά επιμένω ότι δεν είναι όλοι που θα ακούσουν αυτό το πράγμα. Είναι αυτοί που πάντα τρέχουν στην πρώτη γραμμή κατανάλωσης. όπως ήτανε και οι ροκεντρολάδες και οι ντισκόβιοι κλπ.
Προφανώς είστε σε ηλικία που ακούγατε ή ακούτε ακόμη αυτές τις μαλακίες.
Ένα τρίτο που θέτω όμως είναι μουσικά είναι ότι πιο παρακμιακό έχει παίξει. Η ντίσκο την οποία κράζαμε και καλά οι ροκάδες και μιλούσαμε για καρεκλάδικα, είναι πραγματική μουσική. Με σολφέζ, με ήχους, με δεξιοτεχνία. Μουσική ρε παιδί μου.
αυθαιρεσία πρώτη. Δεν ακούν όλοι μα όλοι οι νέοι τα ίδια πράγματα (σε κάθε εποχή). Δεν έχουμε κάτι μετρήσιμο ωστέ να ξέρουμε ακόμα κι αν είναι η πλειοψηφία ή όχι.
Δεύτερη. Πολιτικά - ιδεολογικά και κοινωνικά, το ροκ ήταν κοντά στην επαναστικότητα. Το ρέηβ πάλι έβγαζε ένα μήνυμα κοινωνικότητας. Το έκσταση άλλωστε ήταν αγαπησιάρικο. Η μαριγιάννα τότε ήταν το αισθησικαό και ερωτικό. Τα σημερινά σκατά πιο που με την κοακαΐνη δένουν και βγάζουν μία δεξιούρα. αντίστοιχη των σκυλάδικων του τύπου, είμαι ο φραγκάτος και θα τα χαλάσω όλα για σένα, γιατί είμαι άντρας καυλιάρης και με γούστα και τους πατάω όλους άμα μου κουνηθούν.
Κάνω λάθος;
Μπορεί να μοιάζει με ραπ, βασικά ραπ είναι. Σκουπιδορ'απ ένα πράμα. Μπας και αυτό το ταυ στην αρχή σημαίνει αυτό ακριβώς; Τρας ραπ; Δεν ξέρω. Λέω.
Αλλά επιμένω ότι δεν είναι όλοι που θα ακούσουν αυτό το πράγμα. Είναι αυτοί που πάντα τρέχουν στην πρώτη γραμμή κατανάλωσης. όπως ήτανε και οι ροκεντρολάδες και οι ντισκόβιοι κλπ.
Προφανώς είστε σε ηλικία που ακούγατε ή ακούτε ακόμη αυτές τις μαλακίες.
Ένα τρίτο που θέτω όμως είναι μουσικά είναι ότι πιο παρακμιακό έχει παίξει. Η ντίσκο την οποία κράζαμε και καλά οι ροκάδες και μιλούσαμε για καρεκλάδικα, είναι πραγματική μουσική. Με σολφέζ, με ήχους, με δεξιοτεχνία. Μουσική ρε παιδί μου.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Η ντροπή της Trap
Δεν μπορώ να το ακούσω τώρα ρε. Αξίζει; Έχει φευγάτα πράματα ή ντουπ ντουπ;AlienWay έγραψε: ↑13 Σεπ 2021, 23:40the wave... is comin'...Χαοτικός έγραψε: ↑13 Σεπ 2021, 23:33Ρωτήσανε το Μίκυ το '96 αν θα άλλαζε τι μουσική του για λόγους εκμοντερνισμού κι αν θα το γύρναγε σε τρανσάδικα. Είπε όχι. Αυτό που ξέρει να κάνει αυτό θα κάνει. Μα αν δεν έχει πέραση πια; Τον ξαναρωτάει. Αν δεν περνάει πια σημαίνει ότι μέχρι εδώ ήμουν, λέει. Γιατί με το ζόρι να το σπρώχνουμε; Για να μένω στην επιφάνεια; Πάντως, του λέει, έχει μεγάλη απήχηση στον κόσμο κι έχει διαδοθεί πολύ γρήγορα και παντού. Μα ναι, της λέει. Το ταμ ταμ το φέρουμε μέσα μας ως αρχέγονο ρυθμό.
Πολύ το γούσταρα τότε που το άκουσα. εν μπορώ να το βρω όμως.
Τι ωραία που το έθεσε ο άνθρωπος ρε!
comin'!
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 114 Απαντήσεις
- 3136 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
22 Ιουν 2022, 23:00
-
- 24 Απαντήσεις
- 1106 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
31 Μάιος 2022, 20:25
-
-
Νέα δημοσίευση Ντρέπεται και η Ντροπή...
από Kauldron » 22 Μάιος 2023, 15:00 » σε Εσωτερική Πολιτική - 4 Απαντήσεις
- 245 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
22 Μάιος 2023, 15:18
-
-
- 0 Απαντήσεις
- 177 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Καραμελίτσα
25 Αύγ 2022, 20:04